سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۴:۲۸May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام نیوز 13 دی 1395 - jamnews.ir

جام نیوز 29 اسفند 1393 جام نیوز 29 اسفند 1394 جام نیوز 31 فروردین 1395 جام نیوز 31 اردیبهشت 1395 جام نیوز 31 خرداد 1395 جام نیوز 31 تیر 1395 جام نیوز 31 مرداد 1395 جام نیوز 31 شهریور 1395 جام نیوز 30 مهر 1395 جام نیوز 30 آبان 1395 جام نیوز 30 آذر 1395 جام نیوز 30 بهمن 1395 جام نیوز 1 اسفند 1395 جام نیوز 1 دی 1395 جام نیوز 2 دی 1395 جام نیوز 3 دی 1395 جام نیوز 4 دی 1395 جام نیوز 5 دی 1395 جام نیوز 6 دی 1395 جام نیوز 7 دی 1395 جام نیوز 8 دی 1395 جام نیوز 9 دی 1395 جام نیوز 10 دی 1395 جام نیوز 11 دی 1395 جام نیوز 12 دی 1395 جام نیوز 13 دی 1395 جام نیوز 14 دی 1395 جام نیوز 15 دی 1395 جام نیوز 16 دی 1395 جام نیوز 17 دی 1395 جام نیوز 18 دی 1395 جام نیوز 19 دی 1395 جام نیوز 20 دی 1395 جام نیوز 21 دی 1395 جام نیوز 22 دی 1395 جام نیوز 23 دی 1395 جام نیوز 24 دی 1395 جام نیوز 25 دی 1395 جام نیوز 26 دی 1395 جام نیوز 27 دی 1395 جام نیوز 28 دی 1395 جام نیوز 29 دی 1395 جام نیوز 30 دی 1395 
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۸:۱۵    
به گزارش سرویس گوناگون جام نیوز ، همسر کره ای حامد تهرانی , کوان مینا، بازیگر و خواننده ی گروه موسیقی کره ای AOA است. او 22 سال سن دارد و در شهر پوسان کره ی جنوبی به دنیا آمده است. ...
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۷:۵۵    
براساس آمار گمرک در هفت ماهه نخست سال 95، بیش از 8 هزار تن تخم گشنیز به کشورهای مختلف جهان صادر شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۷:۰۹    
بازیگر فیلم "چ" ساخته ابراهیم حاتمی کیا که به شبکه جم پیوسته بود از کشور ترکیه دیپورت شد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۹:۳۸    
دختر ژاپنی که لاغر اندام است اما بی وقفه غذا می خورد و از این طریق توانسته در یوتیوب رکورد بر جای بگذارد و طرفداران بسیاری را گرد خود جمع کند.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۷:۲۰    
نیروهای عراقی محله الکرامه شمالی در موصل را در روزهای اخیر آزاد کرده و پرچم عراق را بر فراز ساختمان های آن به اهتزاز در آوردند.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۲:۲۹    
با نزدیک شدن به آخرین روزهای فصل نقل و انتقالات لیگ برتر،تیم های حاضر در این مسابقات آخرین تلاش ها را برای تقویت تیم خود در لیگ انجام می دهند.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۷:۲۴    
نوسانات قیمت ارز و دلار بحث داغ روز شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۹:۴۱    
طبق اعلام بانک مرکزی قیمت دلار در قیمت 3 هزار و 274 تومان ثابت ماند.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۹:۳۰    
احتمالاً کوهستان آتوس به مساحت 335 کیلومتر مربع واقع در کشور یونان، بزرگ ترین مکان در جهان است که ورود زنان و حتّی حیوانات ماده به آن ممنوع است.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۷:۱۵    
اتهامات اصلی آرش صادقی مواردی مانند ارتباط با یکی از سرشاخه های اطلاعات سازمان منافقین در داخل کشور (بهروز جاوید تهرانی)، ارتباط سازمانی با گروهک تروریستی پژاک، حمایت از فرقه ضاله بهائیت است.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۱:۳۹    
پدر شهید سیدمصطفی حسینی گفت: مصطفی بعد از سه هفته که مصطفی از کما خارج شد، اولین جمله ای که بر زبان آورد این بود که می خواهم برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) به سوریه بروم ...
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۸:۱۹    
او به اشتباه فکر می کرد می خواهم با شوهرش ازدواج کنم، حال آنکه خودم نامزد داشتم و قرار بود به زودی عروسی بگیریم.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۷:۳۷    
مراسم خواستگاری متفاوت یک پسر از دختر مورد علاقه اش سوژه کاربران فضای مجازی شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۷:۵۴    
دریای مرمره که کوچک ترین دریای جهان لقب گرفته در ترکیه واقع شده و بزرگ ترین شهر کنار آن استانبول است.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۷:۱۲    
به گزارش سرویس گوناگون جام نیوز ، یک مغازه دار آمریکایی به دلیل نصب اعلامیه های نژادپرستانه و ضد مسلمانان با واکنش تند شورای روابط اسلامی این کشور مواجه شد ...
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۴۶    
تعطیلی شبکه های ماهواره ای مثل فارسی وان و یورونیوز یکی پس از دیگری بهانه خوبی است که از نو به بررسی این شبکه ها و دلایل تعطیلی آن ها بپردازیم.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۴۶    
مردان خودشیفته مردانی هستند که در زندگی زناشویی شان برای بالا بردن خودشان همسرشان را هم تحقیر می کنند. مراقب باشید عاشق این مردان نشوید.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۴۲    
لبخند و نشاندن آن بر لب مخاطب یکی از دشواری های عرصه فیلم و سریال سازی است؛ آن هم در قبال مردمی که سخت می خندند؛
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۳۷    
این حادثه در یک کلوب شبانه در شب سال نو رخ داد که داعش مسئولیت آن را پذیرفت. شهر استانبول، پس از حادثه تروریستی شب سال نو که 39 کشته بر جای گذاشت، در بهت و اندوه فرو رفته است.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۳۲    
به گزارش سرویس گوناگون جام نیوز ، روزنامه جوان نوشت: ماجرای نقش گرفتن و بازی کردن برخی از بازیگرها در تلویزیون ماجرای جالبی شده است؛ پر از تناقض و حرف های ضد و نقیض ...
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۳۲    
شهرام شکیبا گفت: در دیدار شب ولادت امام حسن علیه السلام با آقا بود که ایشان واکنش دادند به این برنامه. آقا در حال راه رفتن بودند و هنگامی که بنده را دیدند، ایستادند ...
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۰:۳۴    
تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که قیمت جهانی کالاهای مختلف در سال جدید میلادی با افزایش نسبی روبرو خواهد شد که علت اصلی آن امیدواری های مربوط به بهبود اوضاع اقتصادی آمریکا و چین خواهد بود.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۱۷    
سلطان فوتبال ایران گفت: مطمئنم اگر قلعه نویی می دانست سروش اضافه خدمت دارد حتما می گفت نه این که تا آخرین روز سکوت کند.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۱۸    
روزنامه دیلی میرر نوشت: مرکز امنیت سایبری ملی انگلیس روزانه حداقل 2 حمله سایبری را از سوی چین، روسیه، کره شمالی و ایران علیه نهادها و مراکز نظامی، امنیتی و اقتصادی این کشور، خنثی می کند.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۸:۱۴    
خانمی که بعد از جنب شدن حائض شود آیا می تواند غسل جنابت نماید یا خیر؟
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۰۴    
پرونده زنی که متهم است بعد از دیدن پیامک های عاشقانه شوهرش با همدستی دو فرزندش نقشه قتل او را طراحی و اجرا کرده است، یک بار دیگر به جریان افتاد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۰۰    
عظمت و بزرگی خداوند متعال به حدی است که همه موجودات و مخلوقات تسبیح او را می گویند و اینکه انسان به عنوان اشرف مخلوقات بتواند دائماً ذکر پروردگار را بگوید و همواره به یاد او باشد ...
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۸:۴۶    
زینب میان ، نویسنده و مبتکر سوری تبار با راه اندازی مرکز مجازی فروش کتاب های اسلامی در انگلیس، کتاب های حوزه دین اسلام را به صورت آنلاین در اختیار خوانندگان قرار می دهد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۸:۴۶    
از مهناز افشار به زودی فیلم خانه ای در خیابان چهل و یکم اکران عمومی خواهد شد و او با دو فیلم گیلدا و نهنگ عنبر- سلکشن رویا در جشنواره ی سی و پنجم فیلم فجر حضور خواهد داشت.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۷:۳۲    
رنو تلسیمان E3 به قیمت 206 میلیون تومان در بازار فروخته می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۸:۱۴    
احسان علیخانی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از یکی از اتفاقات برنامه ماه عسل گفت.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۸:۱۴    
انتشار ویدئویی کوتاه از رامبد جوان در شبکه های اجتماعی، خوراکی جدید را به دست منتشرکنندگان اخبار نادرست در فضای مجازی داد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۸:۰۱    
یکی از پیشکسوتان مداحی با اشاره به ورود برخی مداحان به مسائل سیاسی گفت: من موافق اینگونه وارد شدن به مسائل سیاسی نیستم؛ ما باید بصیرت بدهیم و روشنگری کنیم اما پرخاشگری نمی کنیم.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۸:۰۱    
پرستو گلستانی را با سریال ماندگاری مثل پدرسالار، وکلای جوان، همسران، دنیای شیرین، مرد هزارچهره و دردسرهای عظیم بیشتر به خاطر می آوریم.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۷:۳۹    
به گزارش سرویس گوناگون جام نیوز ، گری نام گربه نادری است که از بدو تولد با ابرو به دنیا آمده است. صاحبش به خاطر همین دو خط تیره روی سرش که شبیه به ابرو است به او لقب گربه نگران را داده است. ...
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۷:۳۲    
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری عامل اغفال زن 31 ساله گیلانی در نرم افزار پیام رسان تلگرام خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۷:۳۲    
به گزارش سرویس گوناگون جام نیوز ، نرگس محمدی که به فرانسه سفر کرده، با حضور بر سر مزار غلام حسین ساعدی و نگرفتن عکس با مزار صادق هدایت، همه را سورپرایز کرد! چون معمولا بر عکس این حالت اتفاق می افتد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۷:۳۲    
متوسط قیمت یک بلیت تک سفره شهری در جهان بین 1/93 تا 3/25 یورو است.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۷:۲۶    
پس از موفقیت شاسی بلند چینی جک S5، شرکت کرمان موتور قصد دارد دومین شاسی بلند این برند یعنی جک اس 3 (Jac S3) را نیز وارد ایران کند ...
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۷:۲۱    
به گزارش سرویس گوناگون جام نیوز ، سازندگان صابون های حاوی زغال سنگ فعال مدعی هستند استفاده از زغال سنگ برای پوست ...
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۷:۲۱    
کودک معلولی که استخوان جمجمه ندارد، با کمک راهبان معبد بزرگ می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۷:۲۱    
با سرمایه 15 میلیون تومان می توان خودروهایی از خانواده پژو و پراید سوار شد که در بیشتر در دهه 80 تولید شده اند.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۷:۱۱    
مدیرعامل شرکت توانیر گفت: تا زمانی که قرارداد جدید منعقد نشود امکان صادرات برق به این کشور را نداریم.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۷:۱۱    
پلیس مرزی اسپانیا، یک زن مغربی را که تلاش می کرد جوانی از اتباع گابن را در چمدان بزرگی به خاک اسپانیا قاچاق کند، دستگیر کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۷:۱۱    
به گزارش سرویس گوناگون جام نیوز ، در تصاویری که به تازگی منتشر شده است لحظه وحشتناک خودکشی دسته جمعی 8 مسافر در متروی شهر پکن را نشان می دهد. این مسافران که پنج زن و سه مرد ...
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۷:۱۱    
باتوجه به عوارض بالا برای خودروهای وارداتی گهگاه این خودرو ها اعم از هامر، فورد موستانگ یا رولز رویس به صورت پلاک موقت وارد کشور می شوند.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۷:۱۱    
این دختر زیبا که پیش بینی کرده بود شاید در سفر به استانبول کشته شود، در جریان حمله به باشگاه شبانه در این شهر جان خود را از دست داد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۷:۰۶    
به گزارش سرویس گوناگون جام نیوز ، یک زن 47 ساله که مدت 20 سال نازا بود و هیچ نوع درمان نازایی و ناباروری برای درمان او پاسخ مثبت نداده بود به طور ناباورانه مادر شد. ...
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۷:۰۶    
هر کس نداند فکر می کند این هافبک شیرازی تیم ملی بازیکن پرسپولیس است چرا که در اردو با شاگردان برانکوست و همه جا با آنها دیده می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۷:۰۶    
سفری که در آن قرارداد فروش 150 هزار دستگاه خودرو بین این شرکت و ایران خودرو با نظارت سازمان گسترش ونوسازی صنایع ایران منعقد شد. با این حال هنوز هیچ خبری از اجرای این قرارداد نیست.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۷:۰۱    
اگرچه بانک ها در تلاشند تا دادن سود بانکی را شرعی نشان دهند؛ ولی نگاهی به نظر مراجع محترم تقلید، ظرافت های دیگری را در این موضوع گوشزد می کند.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۳:۰۳    
پزشک میانسال که هنگام خروج ازمسجد هدف شلیک گلوله اسلحه شکاری افراد ناشناس قرارگرفته بود پس از انتقال به بیمارستان جان باخت. همزمان با شروع تحقیقات جنایی، دومظنون در این رابطه دستگیرشدند.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۳:۵۵    
برای مشاهده جلد روزنامه شوت در اندازه واقعی روی آن کلیک بفرمایید 109
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۳:۵۵    
برای مشاهده جلد روزنامه استقلال جوان در اندازه واقعی روی آن کلیک بفرمایید 109
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۳:۴۷    
هافبک تیم پرسپولیس با انتشار پستی به شایعات درباره نام خرید جدید تیمش تقویت بخشید.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۳۹    
اولیای دم پسری که در 17 سالگی به دست نوجوانی همسن خود به قتل رسیده بود، قاتل فرزندشان را پای چوبه دار و بدون هیچ قید و شرطی بخشیدند.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۳:۳۰    
برای مشاهده جلد روزنامه خراسان ورزشی در اندازه واقعی روی آن کلیک بفرمایید 109
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۱۸    
در حالی که نیروهای ویژه عراقی نبرد خود با داعش را تشدید کرده اند، شهروندان موصل در حال فرار از شهر هستند.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۵۴    
مدافع استقلال گفت: سخت ترین بازی که در حال حاضر پیشرو داریم بازی با السد است که برای مان حکم مرگ و زندگی را دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۵۰    
برای مشاهده جلد روزنامه پیروزی در اندازه واقعی روی آن کلیک بفرمایید 109
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۳۹    
رئیس پلیس مرکز فرماندهی و ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از تصادف خونین یک دستگاه وانت مزدا با راننده نیسان خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۲    
حکم اعضای باند موسوم به جهانگیر درحالی از سوی قاضی دادگاه انقلاب کرج صادرشد که متهم ردیف اول به اتهام افساد فی الارض و تشکیل شبکه کلاهبرداری به اعدام محکوم شد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۵۳    
برای مشاهده جلد روزنامه ایران ورزشی در اندازه واقعی روی آن کلیک بفرمایید 109
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۵۳    
هشام سالم یکی از مجاهدان تحت پیگرد رژیم صهیونیستی است که ظرف 20 سال اخیر بارها هدف سوءقصد از سوی عوامل اسرائیلی قرار گرفته است.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۴۲    
برای مشاهده جلد روزنامه صدای سپاهان در اندازه واقعی روی آن کلیک بفرمایید 109
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۴۲    
پسر 15 ساله که به اتهام قتل معلم فیزیک بازداشت شده بود، برای دومین بار پای میز محاکمه قرار گرفت. او این بار هم به قتل معلمش بصراحت اعتراف و صحنه کشتن او را مقابل قضات دادگاه بازسازی کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۳۷    
برای مشاهده جلد روزنامه همشهری ورزشی در اندازه واقعی روی آن کلیک بفرمایید 109
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۳۲    
مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان تا پایان فصل با باشگاه الاهلی قرارداد دارد و به هیچ عنوان نمی تواند به استقلال برگردد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۱۹    
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: 132 نفر در رابطه فعالیت های شرط بندی و قمار بازی اینترنتی در تحقیقات کارشناسان پلیس فتا استان شناسایی و دستگیر شدند.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۱۸    
ما هواداران پرسپولیس، حمایت قاطع خورد را از برانکو ایوانکوویچ و انتقاداتِ به حقش اعلام و استفاده ابزاری از تیم ملی جهت تضعیف پرسپولیس را محکوم می کنیم.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۰۸    
دو بازیکن پرسپولیس رضایت نامه خود را از باشگاه دریافت کردند.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۰۱    
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: برانکو آدمی اهل تعامل و منطقی است و صفر تا صد هر قضیه ای را می بیند و اگر هم امروز حرفی زده است با منطق و استدلال بوده است.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۰۱    
به دنبال سقوط مرگباریک زن از طبقه شانزدهم مجتمع فرهنگیان، همسروی با دستور بازپرس جنایی بازداشت شد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۵۰    
اعضای بدن عروس فسایی که 6 روز قبل از سوی مادر همسرش مورد حمله قرار گرفته و با ضربه ساطور به شدت زخمی شده بود با رضایت خانواده اش قرار است صبح امروز به چندین بیمار نیازمند اهدا شود.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۴۸    
سرمربی پرسپولیس امشب به برنامه 90 دعوت شده تا به سوالات یکی از هواداران سرسخت سرمربی پرتغالی پاسخ بدهد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۴۱    
رئیس پلیس مرکز فرماندهی و ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از تصادف مرگبار یک دستگاه سواری پژو با موتورسیکلت خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۳۶    
مهاجم سابق تیم گسترش فولاد گفت:. چند روز قبل با رحمتی صحبت می کردم، پرسیدم چه اتفاقی افتاده که به من گفت بعد از باخت به تراکتور و نفت خیلی ناراحت و عصبی بوده است و حرف هایی زد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۲۵    
مدافع ملی پوش ایرانی تیم الاهلی تصویری از پیراهن سابق خود در استقلال را در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۲۵    
مسیحیان حلب، اطراف یک درخت کریسمس در محله عزیزیه جمع شده و عید کریسمس را پس از چهار سال جنگ علیه تروریست ها، در صلح و آرامش جشن گرفتند؛ آن ها از ایران ...
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۱۵    
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: رفتن به جام جهانی افتخار بزرگی برای همه ماست اما باید برنامه ریزی درستی صورت گیرد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۱۰    
مسئولان باشگاه پرسپولیس درصدد هستند تا با بازیکنان لیست دوم سرمربی کروات این به توافقات لازم برسند.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۱۰    
مردم کشورهای مختلف سال نو میلادی را جشن گرفتند؛ در این میان مراسم آتش بازی شب سال نو که در بسیاری از کشورها برگزار می شود، دیدنی است.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۰۹    
اهم خروجی رسانه های برون مرزی در خصوص "ایران" که محصول رصد گروه مانیتورینگ جام طی 24 ساعت اخیر می باشد، در قالب اخبار کوتاه از منظرتان می گذرد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۹:۵۹    
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: رضایتنامه افشین صادر شده. فرشید باقری از دو باشگاه سایپا و پدیده پیشنهاد دارد و امین حاج محمدی نیز از سایپا پیشنهاد دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۹:۵۹    
سه عضو یک خانواده براثر مسمومیت ناشی از گازگرفتگی، بی صدا جان باختند.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۹:۴۹    
پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان اینکه از لحاظ ذهنی نمی تواند به فوتبال ادامه بدهد، گفت: علیرضا منصوریان نباید از ابتدای فصل به مهدی رحمتی اجازه دخالت در مسائل تیم را می داد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۹:۳۸    
اخیرا روسیه حملات خود را به تروریست های حاضر در روسیه افزایش داده است. اکنون پوتین مصر است این شهر مهم را نیز از تصرف نیروهای داعش خارج سازد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۹:۳۶    
یک کودک در شب سال نو توسط راننده ای زیر گرفته شد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۹:۲۷    
جمعی از نخبگان و دانشجویان بسیجی دانشگاه صنعتی شریف که در المپیادهای علمی کشوری و جهانی موفق به کسب مدال شده اند و همچنین مسئولان این دانشگاه ...
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۹:۲۲    
حوزه و عرصه فرهنگ، یک عرصه پرماجرا است، از خیلی از حوزه ها و قلمروها پرماجراتر است علی رغم این که بگوییم خیلی به حوزه اقتصادی، سیاست خارجی و سیاست داخلی کاری ندارد، اما تجربه نشان داده که این حوزه ...
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۹:۱۹    
همزمان با آغاز سال نو میلادی از تابلو حضرت مریم(س) در برج آزادی رونمایی خواهد شد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۹:۱۹    
مربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: برای آنهایی که علی دایی را دو جلسه محروم کردند متاسفم.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۹:۱۲    
چالش پیش روی ترامپ، یافتن راهی برای محدودسازی ایران است. لغو برخی از تحریم ها موجب افزایش توان ایران در اعمال قدرت و نفوذ در منطقه و دستیابی به تکنولوژی های ضروری برای ارتقاء صنعت خود شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۹:۱۲    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در کل تا زمانی که ورودی نداشته باشیم بازیکنی را از دست نخواهیم داد.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۹:۱۲    
شما را به عنوان شخصیتی می شناسیم که به ادله و استدلال معتقد هستید بنابراین پس از گفت وگو اگر قانع شدید برنامه را اجرا می کنید و اگر قانع نشدید آن را تغییر می دهیم.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۹:۰۷    
بر اساس آخرین گزارش سازمان بین المللی مهاجرت تعداد افرادی که طی یک سال گذشته وطن خود را ترک کرده و به قصد یافتن محلی امن مهاجرت کرده و در این مسیر کشته شده اند از مرز 7189 نفر گذشت و این یعنی افزایش ...
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۹:۰۲    
یکی از نزدیکان عابربانک پرسپولیسی ها ادعا کرد: رفیعی یک پرسپولیسی است و علاقه دارد اگر در ایران به فوتبالش ادامه دهد، در پرسپولیس بازی کند.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۹:۰۱    
گزارش دیشب رئیس جمهور که از نوعی غافلگیری سه ساله برنامه ریزان دولت در مواجهه با واقعیات بازار کار کشور حکایت داشت، بدون ارائه راهبردی موثر و مشخص جهت حل مشکل اشتغال پایان یافت.
جام نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۹:۰۱    
20 مهر سال 93 ، مأموران گشت کلانتری در غرب تهران، به سرنشین یک خودروی پراید در بزرگراه حکیم مشکوک شدند و دستور ایست دادند.