دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۱۹:۵۰May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام نیوز 13 فروردین 1396 - jamnews.ir

جام نیوز 29 اسفند 1393 جام نیوز 29 اسفند 1394 جام نیوز 30 اسفند 1395 جام نیوز 31 اردیبهشت 1396 جام نیوز 31 خرداد 1396 جام نیوز 31 تیر 1396 جام نیوز 31 مرداد 1396 جام نیوز 31 شهریور 1396 جام نیوز 30 مهر 1396 جام نیوز 30 آبان 1396 جام نیوز 27 آذر 1396 جام نیوز 1 فروردین 1396 جام نیوز 2 فروردین 1396 جام نیوز 3 فروردین 1396 جام نیوز 4 فروردین 1396 جام نیوز 5 فروردین 1396 جام نیوز 6 فروردین 1396 جام نیوز 7 فروردین 1396 جام نیوز 8 فروردین 1396 جام نیوز 9 فروردین 1396 جام نیوز 10 فروردین 1396 جام نیوز 11 فروردین 1396 جام نیوز 12 فروردین 1396 جام نیوز 13 فروردین 1396 جام نیوز 14 فروردین 1396 جام نیوز 15 فروردین 1396 جام نیوز 16 فروردین 1396 جام نیوز 17 فروردین 1396 جام نیوز 18 فروردین 1396 جام نیوز 19 فروردین 1396 جام نیوز 20 فروردین 1396 جام نیوز 21 فروردین 1396 جام نیوز 22 فروردین 1396 جام نیوز 23 فروردین 1396 جام نیوز 24 فروردین 1396 جام نیوز 25 فروردین 1396 جام نیوز 26 فروردین 1396 جام نیوز 27 فروردین 1396 جام نیوز 28 فروردین 1396 جام نیوز 29 فروردین 1396 جام نیوز 30 فروردین 1396 جام نیوز 31 فروردین 1396 
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۷:۲۲    
قاتل ستایش دختربچه 6 ساله افغانستانی که پیشتر به قصاص، اعدام و دیه محکوم شده بود، 17 خرداد امسال (96) بابت تعیین ارش البکاره و مهرالمثل محاکمه می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۶:۴۴    
در نیمه جنوبی شهر قزوین باغستان های قدیمی با وسعت بیش از2500 هکتار و قدمتی بیش از هزار سال وجود دارد که در گذشته گرداگرد شهر را فرا گرفته بودند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۶:۳۴    
برندگان مسابقه سالانه عکاسی 2017 سونی که بیش از 227 هزار عکس از 183 کشور جهان در رشته های مختلف در آن شرکت کرده بودند اعلام شدند. در این گزارش نگاهی داریم به برندگان این مسابقه معتبر عکاسی.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۶:۱۹    
تصاویر زیر حضور گردشگران نوروزی را در مجموعه مسجد نصیر الملک شیراز نشان می دهد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۷:۵۱    
تصویر زیر اولین اتوبوس سه طبقه جهان را در لندن سال 1926 میلادی نشان می دهد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۷:۴۰    
فاطمه یا سیمین معتمدآریا از جمله بانوان توانای بازیگری ایران است که در نزدیک به سه دهه حضور در سینما توانسته کارنامه ای کاملا قابل قبول از خود برجای گذارد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۷:۲۵    
پرستار مرد که بیماران خود را مورد آزار و شکنجه قرار می داد دستگیر شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۷:۲۵    
اگر اخبار تکنولوژی را در روزهای اخیر دنبال کرده باشید حتما این خبر را شنیده اید که پیام رسان تلگرام قابلیت مکالمه صوتی را برای برخی از کاربرانش فعال کرده است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۷:۱۵    
قصد داریم 10 نرم افزار رایگان را به شما معرفی کنیم که با نصب آنها برروی کامپیوتر خود, احساس امنیت و آسودگی بیشتری خواهید کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۷:۰۵    
بانک عامل بخش مسکن با اعلام سرفصل برنامه های 17 گانه تامین مالی در سال 96، از برنامه ریزی برای ایجاد سه کانال جدید برای ارائه تسهیلات در سال جاری خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۵:۳۴    
بی- زی سیارکی سرخ رنگ است و جالب آنکه سیاره مشتری نیز در مسیر گردش آن به دور خورشید قرار دارد، اما نیروی جاذبه این سیاره مانع از برخورد آن با بی زی می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۲۲:۱۶    
تیم های ژاپن و کره جنوبی با شکست حریفان خود در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا سهمیه حضور در رقابت های جهانی را به دست آوردند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۲۲:۰۱    
بسیاری از کارشناسان معتقد هستند که سال جدید رکود از بازار مسکن رخت می بننداین در حالی است که تعداد معاملات مسکن در اسفند ماه سال گذشته کاهش 6 درصدی نسبت به سال قبل داشته است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۲۱:۰۰    
جمعه 11 فروردین انیمیشنی در آمریکا اکران شد که شخصیت اصلی آن شباهت کم نظیری به رییس جمهور آمریکا دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۵:۲۵    
مرکز اسلامی باب العلم مسجدی در شهر لیدز، واقع در ناحیه یورکشایر انگلستان می باشد که یک مرکز خیریه و محل فعالیت شیعیان به ویژه مسلمانان خوجه و آفریقایی تبار است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۵:۲۰    
امام کاظم علیه السلام در حدیثی، تعریف پرهیز غذایی را بیان فرمودند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۵:۰۰    
حجت الاسلام بهادری جهرمی تقسیم سه گانه ای از آیات پزشکی قرآن ارائه می کند، معتقد است نمی توان علم به معنای تجربی کلمه از قرآن انتظار داشت.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۴:۲۴    
چشم پوشی از خطای دیگران و نادیده گرفتن اشتباه اطرافیان صفتی بس نیکو و گران بهاست، این صفت مختص افرادی است که در خودشان ملکه بزرگواری و رادمردی را پرورانده اند و زندگی خود را با اشتباهات دیگران تلخ ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۱:۱۲    
به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز ، سالار عقیلی – خواننده ی مطرح موسیقی ایرانی- که در روزهای ابتدایی سال جدید دو کنسرت را در سوئیس و فرانسه اجرا کرده بود ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۱:۰۷    
حمید گودرزی تازه ترین پست اینستاگرام خود را به یک توضیح درباره حرف هایش در دورهمی اختصاص داد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۸:۵۰    
به گزارش سرویس گوناگون جام نیوز ، دو جوان با آتش زدن درخت جنگل یادگاری گرفتند. طبق اطلاعات بدست آمده این دو نفر شناسایی و دستگیر شدند که بزودی تنبیه و جریمه سنگینی خواهند شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۸:۰۴    
ستاره فولاد دچار سانحه شدید رانندگی شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۸:۰۴    
در جریان یکی از دردناک ترین جنایات سال گذشته، نوزاد پسری در مشهد دقایقی پس از تولد به طرز هولناکی به قتل رسید.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۷:۳۹    
در این گزارش، به چند نکته مهم که در معاملات خودرو باید رعایت شوند اشاره شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۷:۳۹    
به گفته قائم مقام وزارت علوم حدود 52 هزار دانشجوی خارجی در ایران تحصیل می کنند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۷:۳۴    
سرانجام شرکت خودروسازی نیسان هم متوجه شد که باید برای جذب مشتریان بیشتر، تغییراتی را در خودروهای سدان و چهار در اسپورت خود ایجاد کند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۷:۲۹    
مردمی که در شادترین کشورهای دنیا زندگی می کنند، به جامعه شان اعتماد داشته و نحوه کسب و کار در محل زندگی خود را قبول دارند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۷:۲۹    
با مبلغ 6 میلیون و 500 هزار تومان امکان خرید پراید تولید سال 83 با 600 هزار کیلومتر پیمایش را دارید.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۷:۲۹    
با توجه به جدیدترین آمار گمرک، مشخص است تذکری که رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به محدود بودن شرکای تجاری ایران دادند، منطبق بر آمار و ارقام است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۷:۲۴    
برنامه دورهمی شب گذشته میزبان حمید گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون بود.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۷:۲۴    
با اتمام تعطیلات نوروز و پایان مسافرت های نوروزی،قیمت تورهای مسافرتی کاهش چشم گیری داشته و تخفیف تا 50 درصد نیز داشته است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۷:۱۹    
یحیی آل اسحاق وزیر اسبق بازرگانی با پیش بینی تشدید رکود و افزایش تورم در سال 96 بر لزوم تغییر سیاست های اقتصادی در دولت دوازدهم تاکید کرد و گفت ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۷:۱۹    
عکسی قدیمی از نگار جواهریان و باران کوثری در فیلم خوابگاه دختران ساخته محمدحسین لطیفی منتشر شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۷:۱۹    
ماست هر کیلو هزار تومان گران شده است و مواد لبنی بطور متوسط از ابتدای سال تا روز سیزدهم طبق گزارش میدانی خبرنگاران 10 تا 15% افزایش قیمت داشته اند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۷:۱۴    
مهران مدیری شب گذشته در برنامه دورهمی ، با طرح مسئله تنبلی و تحرک در عرصه سیاست، بار دیگر حاشیه ساز شد و واکنش های متعددی را برانگیخت.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۷:۱۴    
دوشنبه هفته آینده نخستین عرضه بلوکی سهام در سال جدید روانه میز فروش بورس تهران می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۷:۱۴    
محسن رجب پور درباره روند به شهرت رسیدن حامد همایون به عنوان خواننده پاپ و تغییر نام اصلی او به لقب هنری اش صحبت کرد و همایون نیز درباره مسیری که از شیراز تا تهران طی کرده توضیح داد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۷:۰۹    
روابط عمومی ایران خودرو اعلام کرد: تعدادی از رسانه های رسمی کشور، دروغ به اصطلاح سیزده یک گروه تلگرامی را به عنوان خبر رسمی منتشر و اعلام کردند "پژو2008 ایران خودرو با قیمت حدود 70میلیون تومان وارد ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۷:۰۹    
مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش وپرورش زمان و نحوه اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی وزارت آموزش وپرورش را اعلام کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۷:۰۹    
به گزارش سرویس حوادث جام نیوز ، معلم تاریخ یک دبیرستان به جرم آزار جنسی یک دختر دانش آموز برای 17 بار به 15 سال زندان و پرداخت 8 میلیون دلار غرامت محکوم شد. ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۷:۰۹    
بازگشت بازار از راه انحرافی، 5 تحول مثبت به نفع رونق غیر تورمی و پایدار پیش روی بازار مسکن 96 قرار داده است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۷:۰۴    
خط تولید پراید و پژو 405 نه تنها در پایان سال 1395 متوقف نشد بلکه با تصمیم اتخاذ شده مبنی بر رعایت افزایش استانداردها از 52 به 83 مورد، تا دی ماه سال 1397 کلیه خودروها به حیات خود ادامه می دهند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۷:۰۴    
به گزارش سرویس گوناگون جام نیوز ، نرگس محمدی بازیگر کشورمان 32 ساله شد. این بازیگر متولد فروردین 1364 می باشد و جشن تولد وی چند روز قبل برگزار شد. ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۷:۰۴    
شرکت سازنده ی خودروهای لوکس ایتالیایی مازراتی در شرف تولید نخستین خودروی کلاس هات هچ خود است و این در حالی است که گفته می شود خودروی هات هچ جدید مازراتی شباهت زیادی با مدل fiat 500 دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۶:۵۹    
مهناز افشار بازیگر 39 ساله کشورمان عکس جدیدی از دخترش را منتشر کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۵:۳۸    
مطابق ماده 37 قانون انتخابات ریاست جمهوری کلیه افرادی که مسئولیت مستقیم در امر انتخابات، به صورت اجرا و یا نظارت دارند ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۵:۳۸    
یک روزنامه آمریکایی با انتشار گزارشی رژیم آل خلیفه، مدعی شد ایران مواد منفجره در اختیار مخالفان بحرینی قرار می دهد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۵:۳۸    
یکی از پروژه های مهمی که در اواخر سال گذشته توسط سردار سرتیپ "حسین دهقان" وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رونمایی شد؛ بالگرد ملی صبا بود.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۵:۳۸    
وزیر امور خارجه ترکیه گفت، تا زمانی که "ارتش آزاد" سوریه به طور کامل بر شمال این کشور مسلط نشود، نیروهای نظامی ترکیه هرگز از این منطقه عقب نشینی نخواهند کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۵:۳۳    
آمریکا به سبب دریافت اطلاعاتی مبنی بر احتمال وقوع حملات مسلحانه در عربستان، از شهروندان خود که قصد سفر به این کشور دارند، خواست تا تدابیر احتیاطی لازم را اتخاذ کنند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۵:۳۳    
برای داشتن زندگی موفق باید عادت های غلط را کنار گذاشت. حال که سال نو فرا رسیده فرصت مناسبی است یکسری عادت های نادرست را برای همیشه رها کنید تا شاهد موفقیت های روزافزون در زندگی تان باشید.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۵:۳۳    
وی برای اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شد و تاکنون انگیزه این فرد از اقدام به خودکشی مشخص نشده است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۵:۳۳    
رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد این کشور تدابیری را برای حل مشکل با کره شمالی اتخاذ خواهد کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۳:۵۸    
یگان های ارتش سوریه و نیروهای همپیمان بامداد امروز به مواضع تروریست ها در شهر حلفایا واقع در شمال استان حماه حمله کردند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۳:۵۸    
به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز به نقل از بی بی سی،پلیس مسکو دست کم چهل نفر را در جریان تظاهراتی در اعتراض به فساد دولتی بازداشت کرده است ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۳:۵۳    
رئیس شورای استان کرکوک مصوبه اخیر پارلمان عراق مبنی بر ضرورت پایین آوردن پرچم منطقه کردستان را مردود دانست و تأکید کرد این مصوبه، "غیرقانونی" است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۳:۳۳    
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم از مجروح شدن 4 نفر در حادثه انفجار واحد مسکونی در قم خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۳:۲۳    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان از نجات 16نفر از سیلاب در خرم آباد خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۳:۱۸    
تاب بازی با دکل برق فشار قوی یکی از خطرناک ترین اقدامات گردشگران نوروزی در روز سیزده بدر سال 96 در حاشیه شهرک ولیعصر در منطقه 18 تهران بود.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۳:۰۸    
دهها نفر در روز موسوم به روز احمق در آمریکا با حضور در خیابانهای نیویورک و ساخت آدمک دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا وی را به عنوان پادشاه احمق ها انتخاب کردند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۳:۰۸    
معاون وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم هرگز به مرزهای سال 1967 فلسطین عقب نشینی نخواهد کرد. با این حال سران عرب تنها به یک بیانیه محکومیت اکتفا کردند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۳:۰۸    
الشرق الاوسط؛ 512
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۳:۰۲    
واحد اطلاعات اکونومیست (EIU) گزارش سالانه هزینه زندگی را که با در نظر گرفتن عواملی شامل قیمت مواد غذایی، هزینه های سوخت و حقوق به بررسی ارزان ترین و گرانترین شهرهای جهان می پردازد، منتشر کرده است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۲:۵۷    
مسئول سازمان آتش نشانی شهرداری دلیجان گفت: سقوط دو کودک چهار و شش ساله در چاله آبی در حوالی شهر دلیجان، موجب مرگ هر دو نفر شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۲:۴۷    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سرایداری که در روزهای پایانی سال 95 تعمیرکار آسانسور را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۲:۳۷    
مرکز پلیس اربیل تاکید کرد که یک زن ایرانی در درگیری دو تن از همکارانش که به استفاده از سلاح انجامید، بر اثر شلیک گلوله بی هدف کشته شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۲:۱۷    
وقوع دو تصادف زنجیره ای در محور قدیم ساوه - همدان و محور اراک- شازند، موجب برخورد 55 خودرو با یکدیگر شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۲۲:۰۷    
پلیس متروپلیتن لندن اعلام کرد شش نفر را در ارتباط با حمله نژاد پرستانه به یک تبعه ایرانی در منطقه 'کریدون ' در جنوب این شهر بازداشت کرده است.