سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۰۶:۲۶May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام نیوز 21 فروردین 1396 - jamnews.ir

جام نیوز 29 اسفند 1393 جام نیوز 29 اسفند 1394 جام نیوز 30 اسفند 1395 جام نیوز 31 اردیبهشت 1396 جام نیوز 31 خرداد 1396 جام نیوز 31 تیر 1396 جام نیوز 31 مرداد 1396 جام نیوز 31 شهریور 1396 جام نیوز 30 مهر 1396 جام نیوز 30 آبان 1396 جام نیوز 27 آذر 1396 جام نیوز 1 فروردین 1396 جام نیوز 2 فروردین 1396 جام نیوز 3 فروردین 1396 جام نیوز 4 فروردین 1396 جام نیوز 5 فروردین 1396 جام نیوز 6 فروردین 1396 جام نیوز 7 فروردین 1396 جام نیوز 8 فروردین 1396 جام نیوز 9 فروردین 1396 جام نیوز 10 فروردین 1396 جام نیوز 11 فروردین 1396 جام نیوز 12 فروردین 1396 جام نیوز 13 فروردین 1396 جام نیوز 14 فروردین 1396 جام نیوز 15 فروردین 1396 جام نیوز 16 فروردین 1396 جام نیوز 17 فروردین 1396 جام نیوز 18 فروردین 1396 جام نیوز 19 فروردین 1396 جام نیوز 20 فروردین 1396 جام نیوز 21 فروردین 1396 جام نیوز 22 فروردین 1396 جام نیوز 23 فروردین 1396 جام نیوز 24 فروردین 1396 جام نیوز 25 فروردین 1396 جام نیوز 26 فروردین 1396 جام نیوز 27 فروردین 1396 جام نیوز 28 فروردین 1396 جام نیوز 29 فروردین 1396 جام نیوز 30 فروردین 1396 جام نیوز 31 فروردین 1396 
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۲۳:۰۳    
در سال های اخیر تعداد زیادی واحد مسکن روستایی در استان کرمان احداث شده ، اما؛ محرومیت به خصوص در مناطق دور افتاده جنوب کرمان چنان ریشه دوانده که روستاهای کپری که از شاخ و برگ نخل ها ساخته می شوند ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۰:۳۴    
همسر علی معلم تازه ترین پست اینستاگرام خود را به مناسبت روز پدر و یادی از جای خالی همسر اختصاص داد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۰۷:۳۱    
مشاور رییس سازمان خصوصی سازی با اشاره به شروع ثبت نام سری جدید مشمولان از اواخر سال جاری گفت: افرادی که ثبت نام آنها در دوره قبل تکمیل نشده در حال حاضر امکان ورود به سامانه سهام عدالت را ندارند باید ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۰۷:۱۰    
شرایط تسهیلات امتیازی بانک قرض الحسنه مهرایران اعلام شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۰۰:۲۰    
در این گزارش نگاهی داریم به ماجراجویی جسورترین گردشگران که با به خطر انداختن جان خود اوج هیجان را تجربه می کنند./ عکس: مهر
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۲۲:۰۲    
احتمالا می دانید که نوشیدن آب لیمو به هضم غذا، پاک سازی سیستم گوارش تان، و بهبود سیستم ایمنی بدن تان کمک می کند ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۲۱:۵۲    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی از صدور کیفرخواست پرونده پزشک تبریزی خبر داد و گفت: پرونده در دادگاه کیفری یک استان، مطرح رسیدگی خواهد بود.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۸:۴۴    
طرح جدید پیراهن سپاهان در مصاف با فولاد در هفته بیست و ششم لیگ برتر جنجال های فراوانی در میان طرفداران این تیم به راه انداخت.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۷:۰۸    
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آران و بیدگل از آغاز هجوم ملخ های کوهاندار به تاغ زارهای این شهرستان خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۳:۰۴    
یافته های جدید این باور را زیر سوال می برند.چه عامل باعث رشد مغز انسان شده است؟ ملیسا هوگنبوم به این پرسش پاسخ می دهد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۰۷:۱۵    
تندر 90 و پارس جزء خودروهایی هستند که در محدوده قیمتی 40 میلیون قرار دارند و اگر چنانچه قصد خرید خودرو نو را داشته باشید می توانند انتخاب های خوبی باشند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۰:۳۱    
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: نگهداری ارز به صورت اسکناس از این پس حداکثر تا سقف مبلغ 10 هزار یورو یا معادل آن به سایر ارزها بلامانع و بالاتر از آن مشروط به ارایه مستندات است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۰:۲۶    
پاسدار روح الله عالی فرمانده گردان کورین در حین ماموریت توسط وهابیون کوردل مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به فیض شهادت نائل آمد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۰:۱۱    
فریدون آسرایی عکس یادگاری خودش با اکبر عبدی را در اینستاگرام منتشر کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۰:۱۱    
دختر 14 ساله ای در یکی از روستاهای بخش عین خوش به علت سقوط به داخل کانال آب جان خود را از دست داد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۰:۰۶    
قطار ژاپنی مشهور به ترن سوئیت شیکی - شیما لوکس ترین و منحصر بفردترین قطار مسافربری جهان کمتر از یک ماه دیگر در کشور آفتاب تابان فعالیتش را آغاز می کند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۹:۵۱    
پس از ناکامی مهدی طارمی در بازی پرسپولیس با الریان قطر، آخرین پست صفحه وی در اینستاگرام 590 هزار نظر گرفته است که بیشتر آنها اعتراضات کاربران است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۹:۳۱    
مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی با حضور بازیگران و هنرمندان انجام شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۵:۰۱    
به گفته کارشناسان، خصومت علیه مسلمانان و اسلام هراسی در رسانه های چین با افزایش حملات تروریستی در جهان و درگیری های جدایی طلبان استان سین کیانگ روند صعودی دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۴:۵۵    
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما خیلی حمله کردیم تا به برتری دست یابیم اما بازی گره خورده بود.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۴:۴۰    
آمریکا توطئه انجام چنین کاری را از چندین سال قبل چیده بود و بهانه این که تصمیم گرفت این کار را الآن انجام دهد...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۴:۳۵    
دنیل استریچ ، سیاستمدار سوئیسی که به خاطر تلاش فراوان برای ممنوع کردن ساخت مناره در این کشور شهرت دارد، اکنون چند سالی است که خود به دین مبین اسلام مشرف شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۳:۵۴    
مهدی طارمی ناکام بزرگ دیدار پرسپولیس الریان بود.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۳:۱۴    
به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز ، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به رئیس مجلس نمایندگان جمهوری عربی مصر ضمن ابراز همدردی با ملت مصر و خانواده مصیبت دیده در انفجارهای تروریستی اخیر در این ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۲:۴۳    
امام علی(ع) و دیگر معصومین(ع) تجلی همه اوصاف الهی بودند و باید تلاش شود تا به مقام ایشان رجوع شود. همچنین وی بر آن است که امام علی(ع) و معصومین، تجلی عینی قرآن هستند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۲:۲۸    
برانکو که بدون بازیکن موثر روی نیمکت تیمش را به مصاف الریان فرستاد، دو ستاره اصلی اش را نیز برای بازی با الهلال از دست داد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۲:۱۸    
حضرت آیت الله خامنه ای: خوشا به حالتان معتکفین عزیز! توصیه ی من این است که در این سه روزی که شما در مسجد هستید، تمرین مراقبت از خود بکنید؛ ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۲:۱۳    
در سال 1982 که قانون حقوق شهروندی در میانمار به تصویب رسید از میان 144 قومیت موجود 9 دسته از حق شهروندی محروم شدند که بزرگ ترین آن ها روهینگیا(مسلمانان) بود.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۲:۰۸    
دین پویا و کامل اسلام چهارچوب و مسیر مشخصی را برای پیروانش ترسیم کرده که اگر به آن عمل کنند و مصداق آشکار مؤمن حقیقی شوند نه تنها محبوب دل ها می شوند بلکه این اشخاص بهترین تبلیغ برای دین می باشند ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۲:۰۳    
زن در اسلام، مقدس و مظهر زیبایی است و کانون مهر و محبت به شمار می رود. اسلام به زن می گوید به برکت حجاب و عفاف ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۱:۲۲    
دبیرکل جمعیت جهادگران ایران اسلامی به همراه 15نفر از اعضای جوان شورای مرکزی جمیعت دقایقی پیش وارد ستاد انتخابات کشور شد و به عنوان نامزد جریان سوم برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۰:۲۷    
مهرداد میناوند جزو آن دسته از آدم هایی است که به طرز عجیبی در عرصه های مختلف استعداد دارد!
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۰۹:۴۶    
تماشای دیدار پرسپولیس با الریان قطر برای یکی از تماشاگران پرسپولیس با اشتباه سهوی هزینه گزافی در پی داشت.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۰۹:۴۱    
در سال جاری خیابان های تهران به طور قابل توجهی آرامتر شده و بنابرگزارش ها بوتیک ها و فروشگاه های معروف لوازم خانگی رونق بسیار کمتری را در تعطیلات نوروز داشتند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۰۹:۲۱    
به دنبال حملۀ موشکی امریکا به سوریه، فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیۀ اروپا، امکان راه حل نظامی برای بحران سوریه را رد کرده است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۰۹:۱۱    
سرپرست تیم الریان قطر گفت: هواداران حاضر در ورزشگاه یک سری اشیا را به زمین بازی پرتاب می کردند، اما داور گفت من چیزی ندیدم.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۰۸:۵۱    
یکی از سخنگویان دولت بریتانیا گفت اگر روسیه از حمایت از دولت بشار اسد، رئیس جمهور سوریه، دست برندارد، لندن با همکاری شرکای بین المللی اش تحریم های جدیدی علیه مسکو اعمال خواهد کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۰۸:۴۶    
گروهی متشکل از 50 سیاستمدار می گویند در صورت رأی مثبت مردم اسکاتلند برای ملحق شدن به اتحادیه اروپا از این کشور به شدت استقبال خواهد شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۰۸:۲۰    
شکر عملی، شکری است که انسان از داده های خداوند در راستای رضایت او استفاده کند ودر مقابل، شکر احساسی شکری است که انسان در درون خود احساس تشکر بیابد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۰۷:۳۴    
در این مطلب می خواهیم چند شغل عجیب و غریب که انسان ها در آینده برای خود انتخاب می کنند را معرفی کنیم.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۰۷:۳۴    
معاون رسانه ای مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش تأکید کرد: مدارس کشور در روز چهارشنبه هفته جاری دایر بوده و طبق روال معمول به فعالیت آموزشی خود ادامه می دهد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۰۷:۲۹    
با تجمع اعتراضی روز گذشته سپرده گذاران موسسه اعتباری آرمان جلوی ساختمان بانک مرکزی، شمار مؤسسات پولی که دچار مشکل شده اند، یکی دیگر افزایش می یابد ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۰۷:۲۹    
نخستین یارانه 96 کی واریز می شود؟ برای خرید خودرو با کارکرد 5 هزار کیلومتر چقدر باید هزینه کرد؟ + جدول قیمت افزایش قیمت محصولات ایران خودرو تا 2 میلیون تومان ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۰۷:۲۴    
مدیرکل نظارت بر بانک ها و موسسات اعتباری بانک مرکزی گفت: با توجه به سرعت گرفتن کارها در مورد موسسه کاسپین تا آخر خرداد مشکل سپرده گذاران حل می شود ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۰۷:۲۴    
یک شرکت نوپا در لس آنجلس عرضه خانه های پیش ساخته را در دستور کار خود قرار داده و با استفاده از فناوری های پیشرفته این کار را با هزینه بسیار پایینی انجام می دهد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۰۷:۱۹    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: میزان افزایش حقوق و مزایای سال 1396 کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری در جلسه روز چهارشنبه دولت تعیین می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۰۷:۱۹    
سازمان خصوصی سازی اسامی بانکها و موسسات اعتباری مورد تائید بانک مرکزی برای دریافت شماره حساب مشمولین سهام عدالت در راستای واریز سود سال مالی 95 را اعلام کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۰۷:۱۴    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: کارخانه داروگر برند قدیمی کشور در تولید محصولات بهداشتی است که با افزایش تولید روبرو است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۰۷:۰۹    
آسان موتور، کراس اوور هیوندای توسان 2017 را با شرایط فروش نقدی و اعتباری عرضه می کند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۰۷:۰۴    
رئیس جمهور در جمع خبرنگاران از گازرسانی به 9 هزار روستا و کاهش سود بین بانکی خبر داد و گفت: کی وعده حل مشکلات در 100 روز را دادم ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۰۷:۰۴    
سازمان هدفمندسازی یارانه ها از پرداخت یارانه فروردین ماه 96 خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۰۱:۱۰    
میلاد مظهر علم و عزت و عدالت و سخاوت و شجاعت، اسد الله الغالب، علی بن ابیطالب(ع) مبارک باد .
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۳:۴۳    
آیا زردچوبه تمام ادعاهای درمانی که در پس آن وجود دارد را حقیقتا داراست...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۳:۳۸    
روزنامه انگلیسی "ایندیپندنت" با ارائه گزارشی از افشا شدن پیامهای دیپلماتیک محرمانه، رازهای پنهان در تصمیم ترامپ برای توجیه حمله نظامی به سوریه را فاش کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۳:۱۸    
داعش کوشیده است تا در مستند تازۀ خود – که حدود یک ساعت است – عناصر پا به سن گذاشته ای را که با استفاده از خودروهای بمب گذاری شده، خود را منفجر کرده اند مورد توجه قرار دهد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۳:۱۸    
در چارچوب اجرای توافق موسوم به "آسمان باز"، گروهی از بازرسان روسی قصد دارند پرواز نظارتی توسط هواپیمای تو-154 ام ال کا 1 را در آسمان کانادا و آمریکا ترتیب دهند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۳:۱۸    
دختران روسی که در قالب نیروهای نظامی روسیه در حلب حضور دارند، در گفتگو با روزنامۀ الوطن سوریه تاکید کردند که عاشق این شهر شده اند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۳:۱۳    
"برخی ادعا می کنند که بمب های شیمیائی از مناطق تحت کنترل مخالفان به سوی مناطق مسکونی پرتاب شد ولی این ادعا کاملاً نادرست است."
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۳:۱۳    
کبد حامل بسیاری از توابع حیاتی و مرکز سوخت و ساز بدن است. تصفیه خون، تولید آنزیم های مورد نیاز برای لخته شدن خون، تولید انرژی و از بین بردن چربی های بدن از مهم ترین کار های کبد محسوب می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۳:۱۳    
قبایل مأرب امروز گردهمایی بزرگی برای اعلام بسیج و اعزام رزمندگان به جبهه های درگیری با متجاوزان و مزدوران در استان خود، برگزار کردند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۳:۱۳    
مسئولان وزارتخانه های کشور کویت و انگلیس در رایزنی های مشترک به توافق رسیده بودند که این معاهده امنیتی در زمینه مبادله مجرمان باشد و در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی پارلمان کویت این معاهده به تصویب ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۳:۰۸    
خبرهای رسیده از تلاش مسئولان باشگاه پرسپولیس برای به خدمت گرفتن مرتضی پورعلی گنجی حکایت دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۳:۰۸    
امیر سرلشکر صالحی فرمانده کل ارتش صبح امروز با پیکان سفید در مراسم سالگرد شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی حضور یافت.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۳:۰۳    
آمریکا و روسیه که دو رقیب قدیمی دوره جنگ سرد که هزاران کلاهک هسته ای در اختیار دارند، اکنون بدون هیچ خط ارتباطی در حال جنگ نیابتی در سوریه هستند...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۲:۵۸    
با بهترین مکمل های گیاهی و دارویی برای درمان دیابت آشنا شوید.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۲:۵۳    
قیمت برخی از خودروها در بازار در سال 96 نسبت به روزهای پایانی اسفند ماه 95 با فروکش کردن مسافرت های نوروزی کمی کاهش داشته است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۲:۵۳    
ریسک بالای سپرده گذاری در بانک ها و موسسات مالی و اعتباری موضوعی است که این روزها مسئولان بانک مرکزی نسبت بدان هشدار می دهند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۲:۴۷    
مظاهریان معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی گفت: رشد 5.6 درصدی بخش مسکن در اسفند ماه 95 رشد مطلوبی است و ما خواهان رشد ناگهانی این بخش که با تورم همراه است، نیستیم.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۲:۴۲    
کاپیتان پرسپولیس گفت: طرفداران ناراحت و عصبانی هستند اما من از حمایت همه آنها تشکر می کنم.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۲:۳۷    
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران پرسپولیس ما را ببخشند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۲:۳۲    
نرخ جدید انواع مرغ،ماهی و گوشت در بازار اعلام شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۲:۳۲    
معاون بنیاد مسکن گفت: 20 میلیون تومان وام با کارمزد 5 درصد و هم چنین با توجه به میزان خسارت وارده تا 7 میلیون تومان کمک بلاعوض برای بازسازی خانه های زلزله زدگان خراسان رضوی پرداخت می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۲:۳۲    
امروز سکه طرح قدیم به قیمت یک میلیون و 201 هزار و 700 تومان در بازار معامله شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۲:۲۷    
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرمنده هواداران شدیم و تلاش می کنیم این نتیجه را جبران کنیم.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۲:۰۷    
اولین سامانه کمک بازرسی تماما ایرانی که به دست توانمند متخصصان و نخبگان کشورمان سازمان جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه پاسداران ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۲:۰۷    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور بین الملل خبر داد که قرارداد "هما" با شرکت هواپیماسازی ATR برای خرید 20 فروند هواپیمای ATR 72-600 به امضای مقامات دو کشور رسید.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۲:۰۲    
لخویای قطر با برتری مقابل استقلال خوزستان به صدر جدول گروه B لیگ قهرمانان آیسا صعود کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۲:۰۲    
یک مجتمع اقامتی در حال ساخت، صبح امروز در مشهد طعمه حریق شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۲:۰۲    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشبختانه مقابل الریان قطر مجازات نشدیم و گل نخوردیم تا همچنان در کورس صعود باقی بمانیم.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۱:۵۲    
اولین یارانه نقدی سال 96، شنبه 26 فروردین ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۱:۴۱    
انتشار اطلاعات مربوط به جاسوس ها در پکن تا 73 هزار دلار پاداش در پی خواهد داشت.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۱:۳۶    
درگیری خانوادگی 2 نفر را روانه بیمارستان کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۱:۳۱    
جورجینا همچنین از رابطه خوبی با خانواده رونالدو برخودار است و تقریبا یکی از این خانواده شده است اما ناگهان شنید که او باید برای دو فرزند دیگر رونالدو، مادری کند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۱:۲۶    
یکی از هواداران تیم فوتبال پرسپولیس که تحت فشار زیادی قرار گرفته بود در پایان بازی از حال رفت.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۱:۲۱    
فرمانده انتظامی شهرستان دزفول از قتل مرد کشاورز به علت درگیری بر سر چرای احشام خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۱:۲۱    
کارشناس داوری کشورمان اعتقاد دارد خطای مدافع الریان روی علیپور پنالتی بوده است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۱:۱۶    
رئیس پلیس فتا استان یزد گفت: مدرس خصوصی کلاس موسیقی با سوءاستفاده از تصاویر شاگرد خود در فضای مجازی به دنبال کسب درآمد بود.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۱:۱۶    
بازیکنان دو تیم پرسپولیس و الریان در پایان دیدار دو تیم با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۱:۱۱    
هافبک سرخ پوشان با دریافت کارت زرد مقابل الریان قطر دیدار این تیم مقابل الهلال را از دست داد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۱:۰۶    
خواننده آمریکایی 50 ساله تصمیم به جدایی از همسر ثروتمندش گرفته است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۱:۰۱    
قبیله ی داساناچ (Daasanach) یک قبیله ی تقریباً بیابان نشین با حدود 50٫000 جمعیت است که در دره ی اومو (Omo Valley) در جنوب کشور اتیوپی زندگی می کنند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۱:۰۱    
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و الریان قطر در شرایطی با تساوی به پایان رسید که شاگردان برانکو موقعیت های زیادی را از دست دادند و شانس آوردند بازنده میدان نشدند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۰:۴۵    
مهدی طارمی با پنالتی عجیبش سکوت عجیبی را در ورزشگاه آزادی حکمفرما کرد.