پنجشنبه ۱۳ اردیبهشتساعت ۱۹:۱۶May 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام نیوز 21 مرداد 1396 - jamnews.ir

جام نیوز 29 اسفند 1393 جام نیوز 29 اسفند 1394 جام نیوز 30 اسفند 1395 جام نیوز 31 فروردین 1396 جام نیوز 31 اردیبهشت 1396 جام نیوز 31 خرداد 1396 جام نیوز 31 تیر 1396 جام نیوز 31 شهریور 1396 جام نیوز 30 مهر 1396 جام نیوز 30 آبان 1396 جام نیوز 27 آذر 1396 جام نیوز 1 مرداد 1396 جام نیوز 2 مرداد 1396 جام نیوز 3 مرداد 1396 جام نیوز 4 مرداد 1396 جام نیوز 5 مرداد 1396 جام نیوز 6 مرداد 1396 جام نیوز 7 مرداد 1396 جام نیوز 8 مرداد 1396 جام نیوز 9 مرداد 1396 جام نیوز 10 مرداد 1396 جام نیوز 11 مرداد 1396 جام نیوز 12 مرداد 1396 جام نیوز 13 مرداد 1396 جام نیوز 14 مرداد 1396 جام نیوز 15 مرداد 1396 جام نیوز 16 مرداد 1396 جام نیوز 17 مرداد 1396 جام نیوز 18 مرداد 1396 جام نیوز 19 مرداد 1396 جام نیوز 20 مرداد 1396 جام نیوز 21 مرداد 1396 جام نیوز 22 مرداد 1396 جام نیوز 23 مرداد 1396 جام نیوز 24 مرداد 1396 جام نیوز 25 مرداد 1396 جام نیوز 26 مرداد 1396 جام نیوز 27 مرداد 1396 جام نیوز 28 مرداد 1396 جام نیوز 29 مرداد 1396 جام نیوز 30 مرداد 1396 جام نیوز 31 مرداد 1396 
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۱:۱۳    
یک گزارش جدید نشان می دهد که حدود یک نفر از هر سه مورد مبتلا به زوال عقل با پیروی از عوامل مناسب سبک زندگی، مانند انجام تمرینات جسمانی بیشتر یا داشتن یک زندگی اجتماعی فعال، قابل پیشگیری هستند
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۹:۳۳    
جوان تبریزی با اجرای پروژه تجاری سازی سامانه 118 در مخابرات استان تهران برای بیش از یکهزار جوان ایجاد شغل کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۱:۲۵    
با اعلام نتایج انتخابات کنیا، برخی شهرهای این کشور دستخوش ناآرامی و آشوب شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۸:۳۷    
بسیاری از شهرهای جهان نیروهای پلیس خود را با ابرخودروها و SUV های کاربردی و قدرتمند تبلیغ می کنند.اما واقعیت این است که شهرها برای گشت زنی در فضای داخلی خود نیازی به این هزینه کردهای زیاد و خودروهای ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۲۲:۱۳    
با بالا گرفتن جنگ لفظی میان کره شمالی و آمریکا، پیونگ یانگ می گوید طرح حمله و شلیک چهار موشک میان برد به جزیره گوام تا نیمه اوت حاضر می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۹:۱۱    
صادرات روزانه تنها 3 درصد از گاز تولیدی کشور نشان از عملکرد ضعیف وزیر پیشنهادی نفت در این حوزه طی 4 سال گذشته دارد ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۸:۳۴    
در حالی که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در تعطیلات به سر می برد، یک معترض آمریکایی، خروسی بادکنکی با ظاهری شبیه به او را در نزدیک کاخ سفید به پرواز درآورد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۳:۰۹    
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران از ارسال گزارش محرمانه پزشکی قانونی در رابطه با فوت بنیتا به دادگاه خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۳:۳۹    
واحد توپخانه ای ارتش یمن و انصارالله نیز امروز محل استقرار شبه نظامیان را در شمال صحرای میدی استان حجه گلوله باران کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۳:۱۹    
در پی بالا گرفتن درگیری در جریان تجمع نژادپرستان در شارلوتسویل، در این شهر وضعیت اضطراری اعلام و تجمع غیرقانونی اعلام شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۶:۴۸    
یک کارشناس تغذیه با بیان اینکه شیردهی به میزان هشت تا 12 مرتبه در شبانه روز در دو هفته ابتدای زایمان جوابگوی نیازهای نوزاد است ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۶:۳۷    
حسام بن سعود بن عبد العزیز، أمیر منطقة الباحه که ریاست کمیته عالی مسابقات را بر عهده داشت، میدال طلای این مسابقه را بر گردن کوهنورد سوری آویخت.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۶:۴۲    
10 نفر از دارندگان جایزه صلح نوبل در نامه ای برای ملک سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان، و ولی عهد وی خواستار عفو 14 جوان سعودی محکوم به اعدام شدند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۶:۴۲    
تولید کننده سوپرجت 100 در انتظار دریافت مجوز برای صادرات این هواپیما های مسافربری به ایران از اداره کنترل سرمایه های خارجی (OFAC)، وابسته به وزارت دادگستری آمریکا است
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۶:۴۲    
رژیم های غذایی مبتنی بر گیاهان اگرچه مزایای زیادی برای سلامت شما دارند، اما از اطلاعات و باورهای غلط مصون نمانده اند
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۶:۳۱    
خواب روز موجب سستی بدن، بوی بد دهان و تیرگی رنگ چهره می شود، بهتر است برای حفظ سلامتی از آن پرهیز شود. ساعت طلایی خواب بین 10 شب تا 2 صبح است، بهتر است افراد این زمان را از دست ندهند
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۶:۲۶    
آنان در این پیام نوشتند که چنین اقدامی، افتادن به دام آمریکا، رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی برای تحقق اهداف جهنمی شان به منظور ایجاد تفرقه طایفه ای است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۶:۲۰    
عربستان سعودی پس از تهدید امارات به اخراج این دو از عدن و تحمیل استانداری وابسته به خود با استفاده از زور، المفلحی و بن دغر را برای رایزنی فراخواند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۵:۵۷    
خبرگزاری فلسطین گزارش داد که این رقم در سال های گذشته بی سابقه بوده و نشانه افزایش زیاد این تعداد نسبت به سال های اخیر می باشد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۵:۵۷    
اگر شما نیز جزء کسانی هستید که بیشتر اوقات علیرغم میل باطنی خود، ناچار به پذیرش تقاضای دیگران شده اید و یا اینکه نمی توانید نارضایتی خود را از یک دوست بیان کنید ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۵:۵۰    
به گفته یک منبع محلی در استان کرکوک، انفجاری بسیار شدید یکی از پایگاههای گروهک تروریستی داعش در شهر حویجه در جنوب غربی کرکوک را به شدت تکان داد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۵:۴۳    
به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز به نقل از العالم، نیروهای ارتش سوریه که اخیرا شهر مهم سخنه را از دست تروریست های داعش خارج کرده بودند ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۵:۳۵    
این روزها که همه به دنبال لاغری و کاهش وزن هستند بساط نوشیدنی های رژیمی و غذاهای کم کالری حسابی داغ داغ شده است. سؤال اصلی اینجاست که آیا چنین خوراکی هایی واقعاً به کم شدن وزن کمک می کنند?
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۰:۰۰    
به گزارش جام نیوز ، Photomath یک نرم افزار جنجالی است که معادلات ریاضی را براساس عکسی که شما به کمک دوربین موبایل تان گرفته اید را حل می کند! ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۳:۵۲    
به گزارش جام نیوز ، در حاشیه ابلاغ گران شدن پراید، احمدرضا کاظمی با انتشار یک فتوطنز، از دو مدل جدید این خودرو در بی قانون رونمایی کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۲:۵۱    
فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان برای پیشگیری از وقوع سرقت توصیه هایی را به شهروندان ارائه کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۲:۲۲    
رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران با اشاره به اصلاح شیوه نامه نمایشگاهی در سازمان میراث فرهنگی گفت: با این اقدام بساط زد و بندهای نمایشگاه های گردشگری جمع شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۲:۱۲    
زن و مرد معتاد که متهم اند با همدستی یکدیگر در پاتوق شیشه ای شان دختری فراری را شکنجه کرده و باعث مرگش شده اند در جلسه محاکمه جزئیات بیشتری از ماه ها زندگی مخفیانه شان را بازگو کردند اما قتل را به ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۱:۵۴    
درحالی که مرد جوان خود را در قتل همسرش بی گناه می داند اما بازپرس جنایی بنا بر 6 دلیل قضایی او را گناهکار شناخت و به این ترتیب برای وی کیفرخواست صادر شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۱:۳۰    
به گزارش سرویس گوناگون جام نیوز ، در این مطلب به 8 روش برای آب کردن شکم و داشتن شکمی صاف اشاره شده است. ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۱:۱۸    
بهنوش بختیاری تازه ترین توئیت خود را به قهرمان این روزهای زندگی اش اختصاص داد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۱:۰۳    
انتشار تصویری از آزادی نامداری در فرودگاه میلان مجددا برای این مجری حاشیه ساز شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۱:۰۳    
رویترز نوشت: صدها نفر که به برتری نژاد سفید باور دارند با مشعل در شهر شارلوتزویل در ایالت ویرجینیا دست به راهپیمایی زده اند. قرار است امروز تجمع بزرگ تری برگزار شود ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۰:۵۲    
به گزارش سرویس گوناگون جام نیوز ، تکان دهنده ترین پیش بینی در رابطه با آینده بشر مربوط است به جانورشناسی به نام داگلاس دیکسون که در کتابش با نام انسان پس از انسان – انسان شناسی آینده ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۰:۱۵    
مردی اهل شانگهای چین پس از دریافت هزاران یوآن چینی قصد داشت از بانک خارج شود که ناگهان باد تمام اسکناس های او را برد و کف زمین پهن کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۰:۱۵    
مسابقات نظامی (ARMY GAMES 2017) در سال 2017 با 28 رشته از 29 ژوئیه تا 12 اوت (7 الی21 مرداد) در پنج کشور آذربایجان، بلاروس، قزاقستان، چین و روسیه برگزار شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۰:۰۴    
ورزشکار مشهور پس از اینکه تهمتی زشت به همسر خود زد و اعلام کرد که همسرش به وی خیانت کرده است, اکنون دیگر راهی برای بازگشت به زندگی با همسرش ندارد. طلاق آنها هفته گذشته رسمی شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۹:۵۳    
هر سال با برگزاری کنکور، گردش مالی بخش دیگری از منظومه کنکور شتاب می گیرد و همه نگاه ها معطوف به بحث انتخاب رشته می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۹:۴۴    
مردی که مدعی است یکی از دوستان خود را به خاطر داشتن ارتباط پنهانی با خواهرش به قتل رسانده، با رای دادگاه به قصاص محکوم شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۸:۳۵    
بر اساس این مطالعه، زردچوبه، سیب و انگور می تونن کلیدی برای پیشگیری و درمان یکی از شایع ترین سرطان ها، یعنی پروستات باشند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۹:۳۲    
مسعود ردایی، تهیه کننده فیلم های سینمایی سه بیگانه و مالاریا به حمایت ترانه علیدوستی از دو بازیکن فوتبال، واکنش نشان داد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۹:۲۳    
مرد راننده که برای اخاذی 300 میلیونی 23 روز در چاهی در اطراف دماوند زندانی بود، با دستگیری آدم ربایان از مرگ نجات یافت.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۸:۵۷    
مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم محسن حججی پیش از ظهر یک شنبه بیست ودوم مردادماه با حضور جمعی از مقامات نظامی همراه با سخنرانی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و امام جمعه اصفهان در مسجد جامع نجف ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۸:۵۷    
363 کیلو تریاک از یک تریلی حامل گاز مایع در یکی از مبادی ورودی شهر مشهد شناسایی و توقیف شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۸:۴۹    
دور ریختن هر قسمتی از مرغ کاملا اشتباه است. گردن، بال، دل و قلوه و جگر... با همه قسمت های مرغ می توان خوشمزه ترین غذاها را درست کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۸:۴۲    
با تلاش پلیس آگاهی باند حرفه ای کلاهبرداری هشت میلیارد ریالی با جعل اسناد ملکی در شهر مشهد متلاشی شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۸:۳۵    
به گزارش سرویس گوناگون جام نیوز ، محققانی در ایالات متحده موفق به توسعه یک گوشی موبایل بدون باتری شده اند که در نوع خود، در سراسر جهان بی همتا است. ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۸:۰۱    
جهان پیرترین فرزند خود را در 113 سالگی از دست داد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۷:۴۹    
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد که کابینه روحانی همتراز با مشی اعتدالی رئیس جمهور نیست.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۷:۴۹    
راهبرد آمریکایی ها در مناطق مختلف، تولید معمای امنیتی است. آن ها دنبال ایجاد موازنه قدرت هستند...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۷:۲۵    
پس از آن که زن قربانی تجاوز فیلمی از اتفاقی را که برایش افتاده بود به اسنپ چت فرستاد، مرد متجاوز توسط پلیس دستگیر شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۶:۴۳    
روز گذشته در جریان درگیری شکارچیان غیرمجاز با نیروهای محیط زیست شهرستان امیدیه خوزستان یکی از محیط بانان هدف گلوله قرار گرفته و به شدت مجروح شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۶:۳۲    
یک قطعه زمین 146 متری در محدوده نیاوران، بوکان با قیمت 2 میلیارد و 920 میلیون تومان بفروش می رسد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۶:۲۹    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشان گفت: اعضای باندی که با ایجاد تصادفات ساختگی اقدام به کلاهبرداری در سطح شهر های مختلف می کردند، در شهرستان کاشان شناسایی و دستگیر شدند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۵:۲۹    
جنگنده های سوری همچنین مواضع تروریست های داعش را در گذرگاههای الزمرانی و مرطبیه در القلمون غربی بمباران کردند که بر اثر آن تلفات و خسارات سنگینی به داعشی ها وارد شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۵:۲۳    
مدیر کانال تلگرامی و سایت اصلاحات نیوز، یکی از متهمان پرونده مدیران کانال های تلگرامی شامگاه شنبه با تودیع وثیقه 500 میلیون تومانی از زندان آزاد شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۵:۱۲    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان نوساز در مناطق 22گانه شهری تهران طی مرداد ماه 96 است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۵:۰۳    
فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری اعضای باند کپی کننده کارت عابر بانک با 6 میلیارد ریال کلاهبرداری در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۳:۱۱    
رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا با اعلام این خبر گفت: رانندگان با ارسال بارکد 17 رقمی پشت کارت(vin)، به شماره پیامک 1101202020، آخرین وضعیت تخلفات معوقه خودروی خود را استعلام کنند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۲:۵۲    
مصطفی خوش محمدی و سجاد باوی 2 تن از رزمندگان ایرانی مدافع حرم در سوریه به شهادت رسیدند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۱:۲۲    
ماهی چشم حبابی ،گونه از ماهی قرمز است که چشم هایش دارای دو کیسه بزرگ به سمت بالا و پر از مایع همراه است !
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۱:۱۵    
وزیرپیشنهادی وزارت آموزش وپرورش، در دولت دوازدهم گفت: تلاش خواهم کرد روش های نوین، جایگزین روش های سنتی در آموزش وپرورش شود.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۱:۱۱    
اگر از طریق وای فای با دنیای مجازی در ارتباط هستید و مدام با لپ تاپ، تلفن هوشمند یا تبلت تان به اینترنت متصل می شوید باید بدانید که استفاده مداوم از اینترنت وای فای می تواند سلامت شما را به خطر ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۰:۴۴    
دستگیری مادری که فرزندش را در سطل آشغال انداخت
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۹:۳۵    
این چهار جوان با صعود به یکی از بلند ترین برج های چین جان خود را به خطر انداختند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۰:۳۴    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از افزایش 150 تومانی قیمت مرغ خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ آماده به طبخ در خُرده فروشی ها 8 هزار و 600 تومان است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۰:۲۸    
به یک طلبه بگویند که در زمینه سیاسی صحبت نکن، می گوید چشم درمورد اخلاق صحبت می کند. آیا پیغمبر صلوات الله علیه هم می تواند این کار را انجام دهد؟ نمی شود.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۰:۱۸    
یک مادر چینی به اتهام قرار دادن نوزاد چند روزه اش در یک بسته پُستی و ارسال آن به یتیم خانه بازداشت شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۰:۱۲    
بانک برای این که اعتبار خود را حفظ کند، سود سپرده های بالا می دهد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۰:۰۲    
برات سندی است که طبق آن شخص الف. از شخص ب. تقاضا دارد وجه مقرر را به شخص سوم پرداخت کند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۹:۵۶    
دبیر علمی نوزدهمین کنگره بین المللی تازه های قلب و عروق از فشار خون بالا و کنترل نشده به عنوان یکی از عوامل خطرساز بیماری های قلبی نام برد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۹:۵۶    
کارمندان اداری یک ساختمان دولتی در هند به خاطر شرایط خاص محیط کارشان مجبورند همیشه کلاه کاسکت استفاده کنند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۹:۵۶    
این مطلب شما را یک شبه تبدیل به یک طراح داخلی نمی کند اما کمک می کند در مسیر درستی قرار بگیرید و به نتایج حرفه ای و بهتری برسید.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۹:۴۶    
بررسی های تازه روی سنگ های ماه نشان می دهد که میدان مغناطیسی قمر زمین حداقل تا یک میلیارد سال بیش ازآنچه پیش تر تصور می شد فعال بوده است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۹:۴۶    
بهترین نوع خواب برای مؤمن، خوابیدن بر پهلوی راست و رو به قبله ذکر شده است؛ در ادامه به یکی از فواید اجرای این دستور اشاره شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۹:۴۱    
داریوش شجاعیان در بازی برابر تراکتورسازی می توانست روی یک ضربه چکشی زیباترین گل هفته را بزند که این فرصت را از دست داد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۹:۳۶    
بازیگر زن سینمای ایران که در طول یکسال گذشته هیچ خبری از او در عرصه سینما و تلویزیون نبود از رینگ مسابقات بوکس سر در آورد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۹:۳۵    
حتما برای شما پیش آمده که بخواهید وب سایتی را باز کنید و با خطایی در صفحه مواجه شده باشید. پروتکل HTTP که وب امروزی روی آن بنا شده ...
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۹:۳۵    
شهرام میر آخورلو گفت: اطلاع رسانی به مصرف کنندگان در جهت جلوگیری از تضییع حقوق آنان از جمله وظایف سازمان حمایت است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۹:۳۵    
محمد دانشگر مدافع سایپا در فصل جاری یکی از مهره های ثابت و اصلی علی دایی است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۹:۳۰    
تولیدکننده بازی مدا گفت: این بازی عنوان نخستین بازی رایانه ای است که مد لباس ایرانی- اسلامی را آموزش می دهد چراکه بازی های رایانه ای، قالب موثری برای آموزش این سبک زندگی هستند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۹:۲۳    
شرکت فنلاندی نوکیا اولین تلفن قابل حمل خود را در سال 1984 تولید کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۹:۱۸    
رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به برداشت مکرر از حساب بانکی همکار خود می کرد خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۹:۱۴    
وزارت خزانه داری آمریکا با ایجاد موانع حقوقی مانع تحقق قرارداد فروش چندین میلیاردی روسیه برای صادرات هواپیماهای مسافربری سوخو سوپرجت 100 به ایران می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۹:۱۴    
واتس اپ قصد دارد با عرضه ی سیستم پرداخت خود، اپلیکیشنی کاربردی تر در اختیار کاربران قرار دهد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۹:۰۹    
در مراسم خاکسپاری پیرمرد 85 ساله ای در یکی از قبرستان های نیوجرسی در آمریکا ناگهان پای مرده ای از قبر همجوارش روی تابوت او ظاهر شد.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۹:۰۳    
آیفون 8 به کاربر اجازه می دهد فقط با نگاه کردن به دستگاه، زنگ هشدار پیامک، تماس و نوتفیکیشن های دیگر را بی صدا کند.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۸:۵۲    
'خوشواش' روستایی در ارتفاعات شهرستان آمل در مازندران ،جاذبه های هیجان انگیز طبیعی و آب و هوای منحصر به فردی دارد و فرصتی مناسب به دوستداران طبیعت و مسافرانی که طرفدار آرامش هستند هدیه می دهد .
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۸:۴۸    
دو شرکت بوئینگ و جنرال موتورز سفارش ساخت فلزی را داده اند که 99.9 درصد آن هواست.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۸:۳۷    
ورزش، روابط اجتماعی مطلوب و پرهیز از دود و الکل از عوامل مهم طول عمر مردمان این پنج کشور است.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۸:۳۱    
با مبلغ 20 میلیون تومان در بازار خودروهای دست دوم می توانید خودروهایی شامل پژو پارس، پژو 206، تیبا، پراید، فولکس گل، مزدا 323، نیسان پاترول را خریداری کنید.
جام نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۸:۲۶    
یک دکترای تغذیه و رژیم درمانی با اشاره به اهمیت مصرف مکمل آهن در دوران پیش و حین بارداری گفت: استفاده از قرص آهن در این دوران سبب تکامل سیستم عصبی نوزاد و جلوگیری از تاخیر در تکلم کودکان می شود.