جمعه ۱۴ اردیبهشتساعت ۱۲:۰۴May 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام نیوز 16 اسفند 1398 - jamnews.ir

جام نیوز 29 اسفند 1393 جام نیوز 29 اسفند 1394 جام نیوز 30 اسفند 1395 جام نیوز 27 آذر 1396 جام نیوز 29 اسفند 1397 جام نیوز 31 فروردین 1398 جام نیوز 31 اردیبهشت 1398 جام نیوز 31 خرداد 1398 جام نیوز 31 تیر 1398 جام نیوز 31 مرداد 1398 جام نیوز 31 شهریور 1398 جام نیوز 30 مهر 1398 جام نیوز 26 آبان 1398 جام نیوز 30 آذر 1398 جام نیوز 30 دی 1398 جام نیوز 30 بهمن 1398 جام نیوز 1 اسفند 1398 جام نیوز 2 اسفند 1398 جام نیوز 3 اسفند 1398 جام نیوز 4 اسفند 1398 جام نیوز 5 اسفند 1398 جام نیوز 6 اسفند 1398 جام نیوز 7 اسفند 1398 جام نیوز 8 اسفند 1398 جام نیوز 9 اسفند 1398 جام نیوز 10 اسفند 1398 جام نیوز 11 اسفند 1398 جام نیوز 12 اسفند 1398 جام نیوز 13 اسفند 1398 جام نیوز 14 اسفند 1398 جام نیوز 15 اسفند 1398 جام نیوز 16 اسفند 1398 جام نیوز 17 اسفند 1398 جام نیوز 18 اسفند 1398 جام نیوز 19 اسفند 1398 جام نیوز 20 اسفند 1398 جام نیوز 21 اسفند 1398 جام نیوز 22 اسفند 1398 جام نیوز 23 اسفند 1398 جام نیوز 24 اسفند 1398 جام نیوز 25 اسفند 1398 جام نیوز 26 اسفند 1398 جام نیوز 27 اسفند 1398 جام نیوز 28 اسفند 1398 جام نیوز 29 اسفند 1398 
جام نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۸:۵۷    
گروهی از خوانندگان لس آنجلسی با ادعای موسیقی بدون مرز در کنسرتی که در یکی از اماکن گردشگری نوپای عربستان سعودی برگزار شد، در مقابل ولیعهد جنایتکار آل سعود برنامه اجرا کردند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۴:۱۷    
از ظهر دیروز تا امروز، 1576 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در کشور شناسایی شد و در مجموع تعداد این بیماران در کشور به 5823 نفر رسید.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۳:۲۱    
باشگاه پرسپولیس به پرداخت بیش از یک میلیون یورو به برانکو ایوانکوویچ محکوم شد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۲:۵۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم با همت شبانه روزی مسئولان علی الخصوص اقدامات پیشگیرانه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و همکاری و همدلی مردم رئوف، هر چه زودتر ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۷    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تحت شعاع قرار گرفتن سفرهای نوروزی، صاحبان خودرو می توانند در تابستان سال آینده از سهمیه 60لیتری بنزین خود استفاده کنند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۵۷    
کاهش دامنه نوسان در بازار سرمایه از پنج به دو درصد، دومین تصمیم مهمی بود که سازمان بورس پس از افزایش حجم مبنا گرفت و زمان اجرای آن را از امروز ( 17 اسفند) اعلام کرد ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۲    
دریافت نقدی عوارض آزادراهی کشور با هدف رعایت بهداشت و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ممنوع شد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۲۷    
ثبت نام مرحله دوم مسکن ملی از ساعت 10 صبح امروز در 5 استان آذربایجان غربی و شرقی ، اردبیل، اصفهان و البرز آغاز شد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۲۲    
وزیر نفت ایران نشست وزارتی مشترک سازمان کشور های صادرکننده نفت "اوپک" و غیراوپک را که روز جمعه بدون نتیجه و توافق به سرانجام رسید یکی از بد ترین نشست تاریخ این سازمان خواند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۶    
بررسی بازارهای مختلف نشان می دهد در میان بازارهای اصلی ایران هر بازار رفتار منحصر به فردی داشته: از یکسو بازار مسکن در سکوت و بدون کاهش قیمت روزهای خود را سپری می کند و در سویی دیگر نرخ ارز و خودرو ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۶    
رئیس کل بانک مرکزی با رد هرگونه نگرانی از هجوم نقدینگی به بازار ارز تأکید کرد بازار ارز با حضور و مدیریت بانک مرکزی همچنان ریسک بالا برای سرمایه گذاری دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۱    
سقف وام ازدواج هر یک از زوج ها در بودجه سال 1399 به 50 میلیون تومان (در مجموع 100 میلیون تومان) افزایش یافت.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۰:۰۰    
مهاجم تیم فوتبال استقلال با حضور در کلینیک این باشگاه، مراحل درمانی خود را سپری می کند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۹:۲۵    
ستاره خارجی تیم فوتبال استقلال فردا ایران را به مقصد بلغارستان ترک خواهد کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۸:۰۳    
برایان هوک ، نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران در سفر به انگلیس و فرانسه با نمایندگان این کشور درباره مسائل ایران رایزنی کرده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۷:۴۸    
مسعود بهنود، روزنامه نگار ایرانی ساکن لندن به نقل از نماینده سازمان بهداشت جهانی در صفحه توییتر خود نوشت: ایران دارای قوی ترین نظام سلامت منطقه است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۷:۳۳    
یک گروه فشار ضدایرانی دارای روابط نزدیک با دولت ترامپ، شرکت های داروسازی مهم را وادار می کند تا "به تجارتشان با ایران پایان بدهند" و در این مسیر بر شرکت هایی تمرکز کرده است که برای تجارت با ایران ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۷:۰۳    
ابوالفتح روزنامه نگار و کارشناس حوزه آمریکا در صفحه شخصی خود در توییتر درباره کمبود کیت های آزمایش ویروس کرونا در آمریکا مطلبی منتشر کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۶:۲۷    
دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل مرحوم حسین شیخ الاسلام را صدای رسای انقلاب اسلامی در عرصه دیپلماسی و سیاست خارجی و سردار دیپلماسی مقاومت خواند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۲۱:۰۲    
رسانه های ایرلندی در گزارشی مدعی شدند که پرسپولیس به دنبال شکایت از آنتونی استوکس به فیفا است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۲۰:۴۲    
باشگاه استقلال اعلام کرد خطری از بابت شکایت باشگاه پاختاکور، آبی ها را تهدید نمی کند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۵    
به گزارش جام نیوز ، علی کریمی در صفحه اینستاگرام خود با انتشار یک تصویر نوشت: این تعطیلات برای شمال رفتن نیست. به خودمان و هموطنمان رحم کنیم.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۹:۲۵    
پرویز پرستویی: همه ما متعلق به این نظام هستیم و برای این نظام کار می کنیم.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۹:۱۰    
باشگاه ناپولی ایتالیا رسماً برای جذب سردار آزمون فعالیت های خود را آغاز کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۷:۳۸    
دروازه بان پرسپولیس چندی پیش اقدام به بلاک صفحه رسمی باشگاه کرد که حرف و حدیث زیادی شکل داده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۶:۱۱    
مسئولان فدراسیون فوتبال سفر خود به کشور قطر را کنسل کردند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۵:۵۱    
باشگاه استقلال تهران در نظر دارد مذاکرات با باشگاه پاختاکور را آغاز کند تا از محرومیت احتمالی در پنجره نقل و انتقالات آینده جلوگیری کند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۵:۳۱    
نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی گفت: مانورهای آمریکا بر روی گزارش اخیر آژانس بین المللی انرژی اتمی در خصوص ایران به جایی نمی رسد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۵:۲۵    
مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: رقیبان پرسپولیس بدانند که برایشان فرقی نباید کند، آنها 10، 11 امتیاز عقب هستند و همه این را بدانند که گرشاسبی شرافت خود را با هیچ چیز مبادله نمی کند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۵:۲۵    
حکومت سعودی که همچون سال 2012 در خصوص شیوع ویروس مِرس پنهانکاری می کرد، این بار با با طرح ادعای عجیب و مضحک علیه جمهوری اسلامی ایران به پنهان کاری در خصوص ویروس کرونا روی آورده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۵:۲۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه با ابراز نگرانی از اوضاع امنیتی در تنگه هرمز اعلام کرد که حضور ناوهای خارجی در این تنگه به امنیت منطقه کمک نمی کند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۵:۰۵    
سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال می گوید: پیام همسر بازیکنان باعث شده تا لیگ برتر را به خاطر کرونا تعطیل کنیم.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۴:۵۰    
مهاجم اهل مالی استقلال در تصمیم حرفه ای ایران را ترک نکرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۴:۰۴    
به رغم شیوع ویروس کرونا در فرانسه، انتخابات شهرداری ها در این کشور در روزهای 15 و 22 مارس (25 اسفند و سوم فروردین) برگزار خواهد شد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۳:۳۸    
مربی تیم نساجی مازندران گفت: خوشحالم که این فرصت در دوران مربیگری برای من شکل گرفته است. می خواهم در کنار آقای فکری چیزهای زیادی یاد بگیرم و بتوانم در این مسیر موفق شوم.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۳:۱۸    
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با شروع دوباره لیگ و استفاده از بازیکنانی، چون دیاباته، اسماعیلی و غلامی، استقلال می تواند دوباره به کورس قهرمانی برگردد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۳:۰۳    
هند در واکنش به شیوع جهانی ویروس کرونا، صادرات تعدادی داروی اساسی از جمله پاراستامول و برخی آنتی بیوتیک ها را ممنوع کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۲:۵۸    
باشگاه استقلال تا فردا وقت دارد طلب ایسما گونزالس بازیکن پیشین خود را به باشگاه پاحتاکور پرداخت کند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۲:۲۲    
نشریه آمریکایی افشا کرد که یک گروه ضدایرانی در آمریکا در تلاش است با فشار به شرکت های ساخت دارو و تجهیزات پزشکی از فروش دارو در میانه شیوع کرونا به ایران جلوگیری کند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۲:۲۲    
معاون ترامپ می گوید که دولت آمریکا نمی تواند این هفته یک میلیون کیت آزمایشی را تحویل دهد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۲:۱۶    
بار دیگر قانون دولت را مکلف به ثبت نام از افرادی کرده که موفق به دریافت یارانه نشده اند و اکنون نیز امکان ثبت نام ندارند ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۲:۱۶    
روز گذشته وزیر بهداشت اعلام کرد که پمپ بنزین ها می توانند 8000 نفر را به ویروس کرونا آلوده کنند به همین دلیل قرار شد تا تعداد متصدیان جایگاه ها افزایش یابد ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۲:۱۱    
وزیر خارجه کویت در تماس تلفنی با ظریف آمادگی کشورش را برای همکاری و ارسال کمک به ایران به منظور مبارزه با کرونا اعلام کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۲:۰۶    
رییس انجمن پسته ایران در خصوص تاثیر کرونا بر صادرات پسته توضیحاتی را ارائه کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۲:۰۱    
سیاوشی گفت: موضوع قرار گرفتن ایران در لیست سیاه FATF توسط بسیاری از تصمیم گیران مملکت خیلی جدی گرفته نشد در حالی که بسیاری از اقتصاددانان متوجه این تهدید بودند و از این رو باید منتظر آسیب های احتمالی ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۲:۰۱    
آلایش گوسفند (کله، پاچه، جگر، پوست و ... )در هفته های اخیر افت زیادی را شاهد بوده و قیمتش یک سوم شده، هر زمان آلایش کاهش بیاید به همان اندازه گوشت افزایش قیمت پیدا می کند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۱:۵۱    
بیش از 2 میلیارد سهم شرکت پتروشیمی تندگویان، فردا(شنبه) به عنوان بیست و سومین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه، در فرابورس ایران عرضه می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۶    
مطابق لایحه بودجه سال 99، انواع خودروهای سواری و وانت دو کابین موجود در کشور دارای شماره انتظامی شخصی به ارزش 700 میلیون تومان و بیشتر مشمول مالیات بر دارایی سالیانه شدند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۱:۳۶    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.2 درصد افزایش به 1672 دلار و 80 سنت رسید.