چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۰۰:۴۹May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 12 مرداد 1396 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1396 روزنامه کسب و کار 31 اردیبهشت 1396 روزنامه کسب و کار 31 خرداد 1396 روزنامه کسب و کار 31 تیر 1396 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 29 مهر 1396 روزنامه کسب و کار 30 آبان 1396 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1396 روزنامه کسب و کار 30 دی 1396 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1396 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 1 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 2 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 3 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 4 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 7 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 8 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 9 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 10 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 11 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 12 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 13 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 14 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 15 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 16 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 17 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 18 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 19 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 20 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 21 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 22 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 23 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 24 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 25 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 26 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 27 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 28 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 29 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 30 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 31 مرداد 1396 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۵:۲۱    
مدیرشهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: مراحل شناخت و مطالعات جمعیت طرح بازنگری طرح جامع شهر تاکستان در ششمین جلسه کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان قزوین تصویب شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۴:۴۵    
بورس انرژی ایران، امروز شاهد عرضه گاز بوتان، گاز پروپان و گاز مایع صنعتی پتروشیمی بندر امام و حلال 402 پالایش نفت کرمانشاه در رینگ داخلی...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۲:۳۳    
رئیس کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی در مراسم افتتاح اولین المپیاد بانکی، با تاکید بر ضرورت اصلاح قوانین و مقررات بانکی در دولت دوازدهم، گفت:
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۸:۳۸    
دانشمندان برای اولین بار موفق به شناسایی نشانه هایی از آلزایمر در شامپانزه ها شدند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۶:۱۸    
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس با اشاره به اینکه نباید اجازه تعطیلی معدن مس مزرعه را بدهیم، گفت: با وجود اینکه جوانان اهری و هریسی...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۳ - ۱۹:۰۶    
مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی گفت: فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد در بررسی کیفیت خدمات فرودگاه های بین المللی رتبه یازدهم را کسب کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۳ - ۱۹:۰۶    
علیرضا بروجردی کریمی که قصد داشت به قله ای در قرقیزستان صعود کند، به علت کمبود اکسیژن، درگذشت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۳ - ۱۹:۰۶    
بازیکن سال های نه چندان دور استقلال از این پس به عنوان یکی از دستیاران علی رضا منصوریان در کادرفنی استقلال حضور خواهد داشت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۳ - ۱۹:۰۶    
آژانس جهانی ضد دوپینگ (WADA) اعلام کرد که روسیه باید گزارش مک لارن را بپذیرد تا بتواند دوباره برای آزمایشگاه ضد دوپینگ این کشور اعتبار بگیرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۳ - ۱۹:۰۶    
واردات پارسال صنعت مبل ایران بر پایه آمارها هفت میلیارد دلار کاهش یافت و ارزش صادراتی مبلمان تولید داخل نیز 2 میلیارد دلار کمتر شد که البته با ارز خروجی از کشور فاصله چشمگیری دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۳ - ۱۹:۰۶    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: اکسپوی 2017 قزاقستان فرصت مغتنمی برای جذب سرمایه گذاران خارجی در بخش انرژی های نو در کشور است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۳ - ۱۹:۰۶    
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با بیان اینکه طی یک سال گذشته حدود 300 هزار تن مس محتوا در کرمان تولید شده است گفت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۹:۲۴    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ترکیب تیمش برای دیدار برابر تراکتورسازی را اعلام کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۹:۰۶    
ماریا شاراپووا در راند دوم مسابقات استمفورد آمریکا به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه دست از این مسابقات کناره گیری کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۹:۰۶    
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در سفر یک روزه خود به گیلان و شرکت در جلسه شورای حمل و نقل این استان از حل مشکلات و موانع موجود در حوزه استخدامی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۹:۰۶    
استاندار کرمانشاه از تحقق یکی دیگر از وعده های دولت یازدهم در استان خبر داد و گفت: عملیات ریل گذاری راه آهن کرمانشاه پیش از مراسم تنفیذ رئیس جمهوری توسط رهبر معظم انقلاب پایان یافت و آرزوی تاریخی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۹:۰۶    
مدیر بنادر و دریانوردی آبادان گفت: افزایش عملیات تخلیه و بارگیری کالا از بندر اروندکنار با رشد بالای 29 درصد روبرو شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۵:۳۸    
مدیر شرکت مس منطقه کرمان گفت: حدود 105 میلیون تن خاک طی سال گذشته از 2 معدن مس سرچشمه و میدوک استخراج شده که از این میزان حدود 35 میلیون تن سنگ سولفور مس بدست آمده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۵:۳۸    
چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، یراق آلات و مواد اولیه صنایع چوب ایران روز پنجشنبه طی آیینی در محل نمایشگاه بین المللی تبریز گشایش یافت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۵:۲۶    
عکاسی مقدماتی در موسسه نخبه پرور پویه تنها با پرداخت 20000 تومان اما به ارزش 200000 تومان(90درصد تخفیف) طول دوره: 4 جلسه محل برگزاری: موسسه نخبه پرور پویه دسترسی به وسایل نقلیه: دارد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۵:۲۳    
موناکو با مهاجم جوان "رن" قرارداد پنج ساله امضا کرد تا ام باپه در آستانه جدایی از این تیم فرانسوی قرار بگیرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۵:۲۰    
آموزش اکستنشن مو در آموزشگاه فنی و حرفه ای نجم تنها با پرداخت 28000 تومان اما با ارزش 120000 تومان (77درصد تخفیف) مخاطب: بانوان محل برگزاری: آموزشگاه فنی و حرفه ای نجم تعداد جلسات : دو جلسه ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۵:۲۰    
غول های نفتی تا حد زیادی آمار مالی مطلوبی برای سه ماهه دوم سال میلادی جاری گزارش کرده اند که نشان می دهد با وجود ماندن قیمتها در نزدیک 50 دلار، تلاش های آنها برای کاهش هزینه به ثمر نشسته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۵:۲۰    
مدیر واحد پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به افزایش دما از ناسالم شدن هوای پایتخت طی امروز برای گروه های حساس خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۵:۱۷    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به صاف بودن آسمان اغلب نقاط کشور و تهران از وزش باد در پایتخت همزمان با روز تحلیف ریاست جمهوری (14 مرداد) خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۵:۱۴    
جانشین سازمان عقیدتی- سیاسی ناجا با بیان این که پلیس در مکتب رضوی به سربازی ولایت افتخار می کند، اظهارکرد: لذت و تفریح سالم باید به جامعه امام رضایی معرفی شود تا کسی دنبال رفتارهای هنجارشکنانه نرود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۵:۰۵    
ستاره برزیلی پاری سن ژرمن بالاترین دستمزد تاریخ فوتبال جهان را به نام خود به ثبت خواهد رساند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۵:۰۵    
سر مربی تیم فوتبال استقلال می گوید که تیمش آماده بازی فردا (جمعه) با استقلال خوزستان است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۴:۵۹    
فریس رضوانی، مدیرعامل ایرانی-آمریکایی رضوانی موتورز با انتشار ویدیویی تاثیرگذار، از فرایند طراحی و ساخت ابرخودروی بیست (Beast)، پرده بر می دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۴:۳۲    
محققان "موسسه فناوری کارلسروهه" (Karlsruhe Institute of Technology) در آلمان موفق به توسعه یک عینک آفتابی شدند که با استفاده از سلول های خورشیدی که در آن تعبیه شده، می تواند برق تولید کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۴:۲۹    
یک مرد 51 ساله که از نظر قانونی نابینا بود، موفق شد با استفاده از یک فناوری جدید پس از 27 سال فوتبال تیم مورد علاقه اش را تماشا کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۴:۲۶    
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، از یک طرح پیشنهادی در کنگره حمایت کرده است که او و پیش نهاددهندگان می گویند مهاجران "بر اساس مهارت" در ایالات متحده پذیرفته می شوند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۴:۲۳    
یک نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اولویت کابینه دوازدهم مسائل اقتصادی و معیشتی مردم است، گفت:
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۴:۲۳    
طرح سامان دهی گردشگری پزشکی با مشارکت 22 بیمارستان و بیش از 200 پزشک با همکاری 13 کشور از سوی هلدینگ گردشگری سازمان تامین اجتماعی اجرا می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۳:۴۷    
مراسم تنفیذ ریاست جمهوری صبح امروز با حضور رهبر معظم انقلاب، رییس جمهور، سران قوای مقننه و قضاییه و مسئولان کشوری و لشکری و سفرا و مقامات کشورهای خارجی نظام برگزار و رهبری حکم تنفیذ رییس جمهور را به ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۳:۴۴    
حسن فتحی با تمجید از فیلم سینمایی زیر سقف دودی گفت: فیلمسازانی همچون پوران درخشنده نماینده سینمای اخلاقی جامعه هستند و جای تعجب دارد که اثار چنین فیلمسارانی آن طور که انتظار می رود در اکران موفق نمی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۳:۴۱    
بازیگرانی که در نسخه جدید انیمیشن معروف شیرشاه نقش سیمبا و اسکار را صداپیشگی می کنند، معرفی شدند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۳:۳۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران حق پاسخ به اقدامات ضدایرانی دولت آمریکا را برای خود محفوظ می دارد و با صبر ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۲:۴۷    
مقام معظم رهبری جلسه تنفیذ ریاست جمهوری حسن روحانی را نماد مردمسالاری دانستند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۲:۴۱    
استن واورینکا به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه زانو احتمال دارد مسابقات اپن آمریکا را از دست بدهد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۲:۲۳    
یوسین بولت که شنبه در مسابقات قهرمانی جهان لندن مسابقه خواهد داد، اعلام کرد که تنها به پیروزی فکر می کند و احساسات بر او غلبه نخواهد کرد. این آخرین مسابقاتی است که بولت در آن حضور دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۲:۲۰    
المپیاکوس در نبود مهاجم ایرانی اش برابر پارتیزان متوقف شد اما توانست به دور بعد پلی اف لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۱:۵۹    
پکیج صبحانه ویژه بانوان در کافه رستوران شهربانو تنها با پرداخت 10000 تومان اما به ارزش 20000 تومان(50درصد تخفیف) مخاطب:فقط ویژه بانوان محترم پکیج صبحانه:(نان و پنیر،جعفری نیمرو،پنکیک شکلاتی) ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۱:۵۹    
شعب بانک ملت در شهر تهران روز شنبه 14 مرداد ماه سالجاری تعطیل خواهند بود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۰:۲۳    
استاندار البرز گفت که در حوزه انرژی های نو در 20 هزار هکتار از اراضی کویری استان آمادگی استقرار انرژی خورشیدی را داریم که در این زمینه متقاضی سرمایه گذاری داخلی و خارجی وجود دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۰:۲۳    
اپراتور پروژه شورون در گفت و گو با "اس اند پی گلوبال پلاتس" تایید کرد تولید نخستین واحد پایانه LNG ویت استون در استرالیای غربی در اوت آغاز می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۰:۲۰    
بازی فرار از اتاق قتل مرموز در اتاق فرار انیگما تنها پرداخت 25000 تومان اما به ارزش 50000 تومان (50درصد تخفیف) ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۰:۲۰    
سفارش از منوی باز غذایی در رستوران گیلکی اصل تنها با پرداخت 12000 تومان اما به ارزش 20000 تومان (40درصد تخفیف) ظرفیت: 40 نفر مالیات بر ارزش افزوده: 9 درصد دسترسی به وسایل نقلیه: دارد ...