سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۶:۴۵May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 15 مرداد 1396 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1396 روزنامه کسب و کار 31 اردیبهشت 1396 روزنامه کسب و کار 31 خرداد 1396 روزنامه کسب و کار 31 تیر 1396 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 29 مهر 1396 روزنامه کسب و کار 30 آبان 1396 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1396 روزنامه کسب و کار 30 دی 1396 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1396 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 1 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 2 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 3 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 4 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 7 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 8 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 9 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 10 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 11 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 12 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 13 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 14 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 15 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 16 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 17 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 18 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 19 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 20 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 21 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 22 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 23 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 24 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 25 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 26 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 27 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 28 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 29 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 30 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 31 مرداد 1396 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۰:۳۴    
در آخرین روزهای دولت یازدهم، وزارت ارتباطات از فاز اول پروژه ای با نام دولت الکترونیک و دولت همراه رونمایی کرد رونمایی هایی که بیشتر از جنس نمایش بود تا ارائه خدمات عملی و واقعی در سطح ملی.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۱:۵۱    
ارزان بودن گاز طبیعی نسبت به سوخت های مایع، شبکه گسترده گازرسانی در کشور و مصرف بسیار بالای سوخت های فسیلی مایع، انتخاب CNG را...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۹:۰۹    
معاون اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای فارس گفت: 47 نقطه پرحادثه درمحورهای استان آشکارسازی شده، عملیات 27 نقطه تا آخر هفته به پایان می رسد و سایر نقاط تا پایان شهریور ماه آشکارسازی می شوند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۷:۳۷    
هفدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته عصر دوشنبه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد گشایش یافت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۵:۱۹    
مدیر عامل اتحادیه مرکزی مرغداران گفت: در حال حاضر قیمت تخم مرغ با اجرای طرح تنظیم بازار و عرضه مستقیم این کالا روند تعادلی به خود گرفته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۴:۲۵    
رییس مرکز آموزش سازمان بورس با اعلام تمدید مهلت ثبت نام بیست و نهمین دوره آزمون های بازار سرمایه تا سه شنبه (17 مرداد ماه) تأکید کرد مهلت یاد شده به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۲:۵۲    
بانک مرکزی نتایج گزارش هفتگی متوسط قیمت خرده فروشی برخی از مواد خوراکی در تهران را در هفته منتهی به ششم مرداد اعلام کرد...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۲:۴۳    
قرارداد بزرگترین سرمایه گذاری تاریخ صنعت خودرو ایران بین رنو فرانسه و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) با حضور محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت امضا شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۱:۳۳    
دومین قرارداد بزرگ صنعت خودروسازی ایران، فردا بین شرکت رنوی فرانسه و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) به امضا خواهد رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۱:۰۹    
وزیر راه و شهرسازی گفت: در حال حاضر 2 میلیون واحد خالی از سکنه در کشور وجود دارد که با پر شدن این واحدهای خالی بازار مسکن وارد ساخت وساز می شود و به مرور رونق می گیرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۰۸:۰۹    
استاندار یزد با اشاره به اینکه طرح جامع شهر یزد در شورای عالی شهرسازی و معماری ایران با معیارهای یونسکو در حال تجدیدنظر است، گفت: ستاد...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۰۸:۰۹    
مدیرکل راه و شهرسازی کرمان جنوبی گفت: در دولت تدبیر و امید با رشد محسوس انواع راه شامل بزگراه، راه اصلی و فرعی و روستایی در این منطقه مواجه شدیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۰۸:۰۹    
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان فارس گفت: مطالعه جغرافیای اقتصادی و برندسازی همراه با مزیت های رقابتی آن که زمینه ساز...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۰۸:۰۹    
مطالعه جدید نشان می دهد ترکیب موجود در چای سبز می تواند با اثرات منفی ناشی از رژیم غذایی غربی نظیر اضافه وزن، دیابت نوع2، و عملکرد ضعیف مغز مقابله کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۰۸:۰۹    
محققان دریافتند ریسک مرگ در افراد دارای پاهای بیش از حد لاغر به خاطر بیماری های نظیر دیابت یا قلبی عروقی بسیار بالا است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۰۸:۰۹    
دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی از کسب رتبه چهارم ایران در منطقه در حوزه تولید داروهای زیست فناوری خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۰۸:۰۹    
کارگردان فیلم سینمایی دختر شیطان (سلام بمبئی2) تاکید کرد این اثر سینمایی تنها 2 بازیگر ایرانی دارد و همه سکانس های آن در هندوستان فیلمبرداری می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۰۸:۰۹    
دانشمندان آمریکایی و مکزیکی موفق به تولید ایمپلنتی شده اند که به درمان بیماری های آلزایمر و پارکینسون کمک می کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۰۸:۰۹    
رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: برای ارتقای فرهنگ ایمنی ترافیک و کاهش تلفات جاده ای استان،
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۰۸:۰۹    
هکرها می توانند کنترل خودروهای متصل به اینترنت را به عهده بگیرند و باعث ایجاد حوادث مختلف شوند به همین دلیل تولید کنندگان به دنبال ارتقا سیستم حفاظتی آنها در برابر حملات سایبری هستند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۲:۰۲    
اشتغال و کارآفرینی برای جوانان یکی از مطالبات اصلی مردم از دولت است و ازاین رو ضرورت دارد تمام عواملی که باعث تحقق این مطالبه مردمی می شوند توسط دولت مد نظر قرار گرفته و برای رسیدن به این هدف تلاش ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۱:۵۶    
هنگامی که صحبت از حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی می شود، ناخودآگاه نام کشورمان به ذهن ها می آید، چراکه با توجه به آمارهای منتشرشده ایران یکی از رتبه های بالا را در مصرف لوازم آرایشی را در جهان به خود ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۱:۴۴    
اگر صنعت نفت را موتور محرک اقتصاد ایران بدانیم، صنعت پتروشیمی هم تجسم یک رویای قدیمی به شمار می رود؛ جلوگیری از خام فروشی نفت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۱:۳۲    
سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی می گوید: نمی توانیم در زمان کنونی توقع سال های قبل را از این تیم داشته باشیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۲۱:۳۲    
رئیس کل بانک مرکزی از یکسان سازی نرخ ارز در اوایل دولت دوازدهم خبر داده است. با این حال وعده یکسان سازی نرخ ارز چندین بار هم از طرف خود دولت داده شد، اما به مرحله عمل نرسید تا شاهد آثار آن باشیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۹:۳۲    
با وضعیتی که تیم های لیگ برتری فوتسال دارند، به نظر می رسد موج دوم بی نظمی ها در راه است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۹:۲۳    
رییس پردیس صنایع پایین دستی پژوهشگاه صنعت از دستیابی این پژوهشگاه به دانش فنی فرآیند جذب سطحی، به منظور شیرین سازی گاز در پالایشگاه ها خبر داد و گفت: پایلوت جذب سطحی در پالایشگاه پارسیان نصب خواهد شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۹:۲۰    
عضو جدید هیأت مدیره پرسپولیس گفت: با همفکری و همدلی با دیگر اعضای هیات مدیره پرسپولیس، راه های مناسب را برای پیشرفت و بهبود موقعیت پرسپولیس در ایران و آسیا پیش می گیریم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۹:۲۰    
طرح بهینه سازی اتصالات و قطعات سازه های فضاکار جهاددانشگاهی کرمان بعنوان دستاورد برتر فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور انتخاب شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۹:۱۲    
مرحلۀ اول اردوی جهادی مدرسۀ تابستانه خلاقیت و ایده پردازی در ناحیه 3 شیراز به همت بنیاد نخبگان استان فارس برگزار شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۹:۰۹    
تیم فوتبال استقلال روز جمعه به مصاف تیم استقلال خوزستان رفت و مهدی قائدی بازیکن جوان آبی های پایتخت از اواسط نیمه دوم به میدان رفت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۹:۰۶    
مدیر سرمایه گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: با نهایی شدن مذاکرات و فراهم ساختن شرایط لازم، در آینده نزدیک پنج میلیارد دلار سرمایه گذاری جدید در صنعت پتروشیمی با مشارکت سه شرکت اروپایی جذب می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۹:۰۳    
محمد علی فلاحتی نژاد قهرمان سابق وزنه برداری جهان در ICU بستری است و با دستگاه تنفس می کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۹:۰۰    
شاخص قیمت تولیدکننده بخش معدن در فصل بهار سال 1396 به عدد 218.6 رسید که نسبت به شاخص فصل قبل (203.1)، 7.6 درصد و شاخص فصل مشابه سال قبل (191.5)، 14.1 درصد افزایش داشته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۹:۰۰    
تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران دست به کار بزرگی زد و بالاتر از روسیه عنوان قهرمانی زودهنگام مسابقات جهانی را از آن خود کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۸:۵۴    
حتما برای شما هم پیش آمده که برای گرفتن مجوز ساخت و ساز، کسب و کار یا انجام پاره ای امور اداری به شما گفته اند که نیازمند اخذ استعلام از نهادهای دیگر هستید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۸:۴۵    
در جریان معاملات بازار آزاد تهران، قیمت انواع سکه با کاهش مواجه بود و دلار هم اندکی ارزان شد؛ به نحوی که اکنون با نرخ 3822 تومان به فروش می رسد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۸:۴۲    
معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: برای تسهیل بازگشت دریانوردان ایرانی به کشور، آیین نامه اجرایی کنوانسیون کار دریانوردان...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۸:۳۹    
قیمت جهانی مواد مواد غذایی برای سومین ماه متوالی در پی رشد بهای غلات، شکر و مواد لبنی بالا رفت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۸:۳۶    
وزیر راه و شهرسازی در دیدار وزیر حمل و نقل هند بر پیگیری و تسریع تعهدات دوجانبه قبلی برای تکمیل خط آهن و کریدور ریلی چابهار زاهدان سرخس...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۸:۱۲    
بیست و چهارمین نشست خبری یک دیدار، یک عرضه مربوط به تشریح وضعیت شرکت مبین وان کیش در حالی در فرابورس ایران برگزار شد...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۷:۴۸    
معنای این واژه مهم در کسب و کار چیست و شما برای ایجاد یک برند برای شرکت خود چه کاری باید انجام دهید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۷:۱۸    
با معرفی اعضای هیات رییسه جدید پرسپولیس دو عضو اقتصادی به این هیات اضافه شدند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۷:۱۵    
شاخص بورس امروز (یکشنبه) در سایه رشد معاملات گروه خودرو با 118 پله رشد به جایگاه 81 هزار و 384 واحدی رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۷:۱۵    
انتشار نامه 12 روز پیش سازمان لیگ به باشگاه استقلال در رسانه ها با تقویت شائبه محرومیت آبی های پایتخت از رقابت های آسیایی همراه شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۶:۵۷    
رئیس مجلس سنای اسپانیا با بیان اینکه زمینه و بستر لازم برای همکاری ایران و اسپانیا در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری وجود دارد،
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۶:۴۲    
جزئیات طرح کارت اعتباری خرید کالای ایرانی در سال 1396 و 1397 اعلام شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۶:۳۳    
ییس جمهوری در دیدار با رییس مجلس لبنان با بیان اینکه ایران همواره در کنار دولت ، ملت و مقاومت این کشور خواهد بود
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۶:۳۳    
هواداران پاری سن ژرمن بعد از پیوستن نیمار به تیم محبوب آنها مدافع بارسلونا را به باد تمسخر گرفتند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۵:۵۴    
- معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به وجود 22 خانه امن در کشور برای کاهش خشونت خانگی و همسرآزاری گفت:
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۵:۴۵    
رئیس کانون نمایندگان سایپا در سراسر کشور و رئیس انجمن صنفی نمایندگان سایپا در استان خراسان رضوی گفت:
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۵:۴۲    
در دیدار معاون وزیر امور خارجه رومانی با رئیس اتاق ایران، توسعه مناسبات بین دو کشور،
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۵:۳۶    
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان گفت: با همان نفراتی که در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت کردیم به رقابت های جهانی می رویم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۵:۳۶    
اگر کار شما بازاریابی یک برند بزرگ بود، ترسیم یک طرح کسب و کار بازاریابی سالانه به عادت شما تبدیل شده بود....
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۵:۱۲    
به دلیل برگزاری مراسم تحلیف رییس جمهوری و استقرار تعدادی از سیاستمدارانِ کشورهای خارجی در کاخ سعدآباد و محوطه اطراف آن،
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۵:۰۰    
بانک کشاورزی طی چهارسال فعالیت دولت تدبیر و امید با استفاده از فضای مثبت بین المللی که پس از برجام به نفع ایران شکل گرفت
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۴:۴۵    
مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی گفت: با امضای قراردادهای ارتقای کیفی فرآورده های تولید پالایشگاه های کشور، تولید...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۴:۳۹    
صبح امروز یک مرد میانسال در یک مغازه تعمیرات خودرو در مشهد جان خود را از دست داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۴:۳۶    
سایت رادیو ورزش یونان از جدایی کریم انصاری فرد از المپیاکوس خبر داد و اعلام کرد: این بازیکن منتظر پیشنهاد است تا بهترین گزینه ممکن را انتخاب کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۴:۳۶    
انفجار در معدن ذغال سنگ دیزین کلا امروز (یکشنبه/15 مرداد) یک کشته و یک زخمی بر جای گذاشته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۴:۳۰    
طرح های صنعتی فولاد نی ریز ، شوفاژکار قزوین و کیمیاداران کویر از طرح هایی هستند که با استفاده از تسهیلات بانک صنعت و معدن به اجرا درآمده و در آستانه اجرا قرار دارند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۴:۳۰    
به گفته سخنگوی آتش نشانی تهران، یک آتش نشان در جریان اطفاء حریق در برج آناهیتا دچار مصدومیت جزئی شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۴:۱۵    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت خدمات بانکی به ویژه بانکداری الکترونیک از سوی بانک شهر،
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۴:۱۵    
طبق قوانین AFC در صورتی که 4 نماینده اصلی ایران برای لیگ قهرمانان آسیا در سال2017 موفق به اخذ مجوز حرفه ای نشوند، طبق جدول رده بندی، تیم های بعدی به AFC معرفی خواهند شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۴:۱۵    
با هدف جمع آوری سرمایه از سرمایه گذاران و سرمایه گذاری در شرکت های نوپا با فناوری های بالا، پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری جسورانه آغاز می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۴:۰۶    
برنج باسماتی به اصلی ترین کالای صادراتی کشاورزی هند در فصل بهار تبدیل شد که یکی از دلایل اصلی آن، افزایش خرید برنج توسط ایران بوده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۴:۰۳    
پیست شترسواری قشم در حاشیه خلیج فارس یکی از بزرگترین سایت های محصور اختصاص داده شده به این منظور در کشور است
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۴:۰۰    
ایران با امضای یک قرارداد، متعهد شد تکنولوژی ساخت تابلوهای برق را به یه شرکت روسی منتقل کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۳:۵۷    
یک پسر بچه 9 ساله از نیوجرسی نامه ای دست نویس را به ناسا ارسال کرد و طی آن از این آژانس درخواست کرد تا برای او شغلی را در جهت همکاری با فضانوردان در نظر بگیرند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۳:۵۷    
قائم مقام وزیر صنعت در امور تولید گفت: ایران در بحث تکنولوژی و فناوری به سطحی رسیده که صرفا وارد کننده فناوری نباشد بلکه صادرکننده آن نیز باشد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۳:۳۰    
کی سئونگ یئونگ به دلیل مصدومیت در بازی برابر ایران غایب خواهد بود و شانس کمی برای بازی با ازبکستان دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۳:۲۷    
به نظر می رسد که ستاره جوان بوروسیا دورتموند علاقه زیادی برای حضور در بارسلونا دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۳:۱۸    
انیمیشن کوتاه آدم خانگی به کارگردانی مرضیه ابرارپایدار و نجاتم بده ساخته محسن نبوی نامزد دریافت جایزه از جشنواره کوالالامپور شدند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۳:۱۵    
رئیس مرکز انتظام ناجا برنامه های پیش روی این مرکز را تشریح و اولویت ها را برشمرد و گفت: تغییر در نوع پوشش و ظاهر کارکنان موسسات انتظام در دستور کار است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۳:۱۲    
رئیس ستاد مدینه منوره گفت: اولین گروه اعزامی به حج تمتع، شب گذشته در مسجد شجره احرام بستند تا برای انجام مناسک حج به مکه مکرمه عزیمت کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۳:۰۹    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که ادامه بررسی جزئیات طرح مقابله با اقدامات تروریستی و ماجراجویانه آمریکا در منطقه به جلسه فردا (دوشنبه) کمیسیون موکول شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۲:۵۷    
فردا خط 8 مترو پایتخت، حدفاصل ایستگاه نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب تا فرودگاه امام خمینی(ره) با حضور جمعی از مقامات شهری، کشوری...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۲:۴۲    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: در صورت رونق کسب و کارهای اینترنتی، طبق بررسی های انجام شده 18 صنف...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۲:۳۹    
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از رونمایی سامانه جامع روابط کار در روز دوشنبه مرداد ماه جاری در کشور خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۲:۳۶    
فرماندار شهرستان تفرش گفت: محور اصلی تولید و اشتغال کشور در اصناف است؛ از این رو باید به بخش خصوصی توجه کنیم و اصناف در راس آن باشند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۲:۳۳    
رئیس اتحادیه مشاوران املاک گفت: پیش بینی می شود در نیمه دوم سال جاری از رکود مسکن عبور کنیم و شاهد افزایش خرید و فروش مسکن باشیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۲:۲۷    
یک شرکت عمرانی کره ای از توافق برای همکاری در پروژه نوسازی یک پالایشگاه نفتی در ایران خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۲:۱۸    
صادرات ال پی جی ایران در ماه ژوئیه امسال به بالاترین سطح خود در سال 2017 میلادی رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۲:۱۲    
خدمت رسانی به زائرین و بازدید کنندگان از نمایشگاه خودرو مشهد رایگان است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۲:۰۳    
گروه خودروسازی سایپا با حضور در نمایشگاه خودرو مشهد میزبان مشتریان و بازدیدکنندگان مشهدی خواهد بود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۱:۵۱    
ست دو عددی چمدان پولو در فرتاک تجارت با 40درصد تخفیف و پرداخت از 147,000 تومان - ست دو عددی چمدان پولو با کیفیت عالی از فرتاک تجارت - چمدان پولو سایز کوچک ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۱:۵۱    
آموزش طراحی فرش در مجتمع فرهنگی هنری ایرانسرا با 85درصد تخفیف و پرداخت تنها 30,000 تومان به جای 200,000 تومان - آموزش طراحی فرش در مجموعه فرهنگی ایرانسرا - محتوای آموزشی: ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۰:۰۲    
معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: طرح تحول سلامت در کنار برجام مهمترین دستاورد دولت یازدهم است که حتما و با قوت در دولت دوازدهم ادامه پیدا می کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۹:۵۳    
کلیسای جاستو گالگو در اسپانیا، به دست دون جاستو ساخته شده است و اکثر زحمات ساختن این کلیسا را به تنهایی به دوش کشیده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۹:۴۷    
معاون مدیرعامل در توسعه و مهندسی شرکت ملی نفت ایران از احتمال جذب تا 15 میلیارد دلار سرمایه خارجی تا پایان امسال خبر داد
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۹:۴۴    
کارگاه آموزش تکنیک مدرن و پیشرفته پتینه در آموزشگاه سپید رنگ با 85درصد تخفیف و پرداخت تنها 37,500 تومان به جای 250,000 تومان ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۹:۴۴    
جرمگیری و بلیچینگ دندان در مطب دکتر فرارونی تا 85درصد تخفیف و پرداخت از 30,000 تومان - جرمگیری و بلیچینگ دندان در مطب دکتر فرارونی - امکان انتخاب از پکیج های زیر: ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۹:۴۴    
آموزش SQL در آموزشگاه رهرو با 85درصد تخفیف و پرداخت تنها 54,000 تومان به جای 360,000 تومان - آموزش SQL ویژه بازار کار (مبانی) شامل: - معرفی محیط نرم افزار - پیکربندی - طراحی ER ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۹:۴۱    
مراسم پایانی ششمین جشنواره بین المللی فیلم شهر، با بزرگداشت ژاله علو و محمود کلاری و همچنین اهداء جوایز به انتخاب هیات داوران، ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۹:۳۲    
رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی با بیان اینکه قیمت مرغ طی روزهای اخیر با کاهش جزئی همراه بوده است، گفت: قیمت جوجه یکروزه همچنان بدون تغییر و حدود 2500 تومان است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۹:۲۹    
اعلام برنامه بانک مرکزی برای ادغام دو موسسه ثامن و مهر اقتصاد با موسسه اعتباری کوثر برای کسب مجوز از این نهاد ناظر پولی،...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۹:۲۶    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی البرز به اهمیت صنایع کوچک و متوسط در رشد اقتصادی اشاره کرد
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۹:۲۰    
عماد خمیس نخست وزیر سوریه و هیات همراه عصر امروز – یکشنبه - با علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار ...
  • ۱