سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۵:۲۹May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 20 مرداد 1396 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1396 روزنامه کسب و کار 31 اردیبهشت 1396 روزنامه کسب و کار 31 خرداد 1396 روزنامه کسب و کار 31 تیر 1396 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 29 مهر 1396 روزنامه کسب و کار 30 آبان 1396 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1396 روزنامه کسب و کار 30 دی 1396 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1396 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 1 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 2 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 3 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 4 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 7 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 8 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 9 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 10 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 11 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 12 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 13 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 14 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 15 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 16 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 17 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 18 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 19 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 20 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 21 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 22 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 23 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 24 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 25 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 26 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 27 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 28 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 29 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 30 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 31 مرداد 1396 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۱:۲۱    
ارزش صادرات فرش و صنایع دستی 12.5 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت و به 374 میلیون دلار رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۸:۵۷    
طبق نتایج جدید، نرخ کلی سکته در آمریکا در حال کاهش است، اما سکته در بین زنان افزایش یافته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۸:۵۷    
یک آزمایش بالینی کوچک نشان داده است که درمان سیستم ایمنی راهکاری ایمن برای افراد مبتلا به دیابت نوع1 است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۸:۵۷    
مدیرکل بنادر و دریای نوردی استان گیلان از ایجاد شبکه گردشگری و سفر دریایی بین انزلی- آستارا - باکو و انتقال دو دستگاه جرثقیل نسل جدید به منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۶:۱۹    
رویداد بومی نو- فین تک با هدف فرهنگ سازی بازار سرمایه ویژه دانش آموزان پایه اول متوسطه در قالب مسابقات کسب و کار دانش آموزی آغاز شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۵:۵۳    
مصطفی گواهی اظهار کرد: برای ساماندهی آرایشگاههای مردانه تهران پلمپ واحدهای بدون مجوز در جریان است و واحدها تشویق می شوند که مجوز بگیرند و قانونی کار کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۳:۴۴    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه5استان در3روز گذشته تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی بوده است، گفت: 2 هزار تن...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۳:۲۰    
وزرای پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت، امور اقتصادی و دارایی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز یکشنبه 22 مرداد ماه جاری در نشست هم اندیشی روسای اتاق اصناف ایران حضور می یابند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۰:۵۳    
فرماندار چابهار در کارگروه بررسی آخرین وضعیت پروژه های تأمین آب شهرستان که با حضور باقر کرد معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار و جمعی از مسئولان در محل فرمانداری برگزار شد،
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۰:۲۶    
بانک ملت درباره بنرهای مجعول تبلیغاتی منتشره در فضای مجازی، اطلاعیه ای را منتشر کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۰:۱۱    
عضو منتخب شورای شهر پنجم تهران با بیان اینکه وضعیت کنونی تهران به گونه ای است که نجفی برای بهبود آن راه سخت و زمانبری را در پیش دارد گفت:
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۰:۱۱    
عضو منتخب شورای شهر پنجم در مورد برنامه ها و روند انتخاب شهردار تهران توضیحاتی را ارائه کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۰:۱۱    
رکورد ملی و باشگاهی 10 کیلومتر پیاده روی بانوان توسط زهرا جعفرآبادی شکسته شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۰:۱۱    
حدود دو سال از آغاز مذاکرات ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا در زمینه مبادلات تجاری در حوزه صنایع غذایی، کشاورزی و محصولات و کالاهای صنعتی می گذرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۰:۱۱    
بیش از 350 کتاب فروش تهرانی در نامه ای خطاب به رئیس اتحادیه ناشران و کتاب فروشان تهران نسبت به راه اندازی کتاب فروشی در باغ کتاب اعتراض کردند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۰:۱۱    
محققان در انستیتو تکنولوژی فدرال زوریخ، برای کمک به تشخیص اینکه یک کودک ممکن است دچار کم آبی باشد، یک سیستم نسبتا ارزان و آسان را توسعه دادند که از امپدانس الکتریکی برای اندازه گیری تغییرات ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۰:۱۱    
شرکت "ایندین اویل" که بزرگ ترین پالایشگاه هند است، اجازه دولت را برای واردات ماهانه نفت خام آمریکا در سال جاری دریافت کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۰:۱۱    
وزیر نفت سابق و عضو پارلمان عراق اظهار کرد بغداد به دسترسی دوباره به خط لوله ای نیاز دارد که در گذشته برای صادرات نفت خام این کشور از طریق عربستان مورد استفاده قرار می گرفت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۰:۱۱    
اوپک در گزارش ماهانه خود تقاضای بالاتر برای نفت در سال 2018 را به دلیل مصرف جهانی رو به رشد و حذف عرضه اضافی تحت تاثیر توافق کاهش تولید این سازمان، پیش بینی کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۰:۱۱    
افشین هاشمی می گوید: گذر موقت فیلمی است که می خواهد حالی خوش برای تماشاگران به جا بگذارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۰:۱۱    
مدیرگروه سینمایی هنر و تجربه انصراف یک فیلمساز از ادامه اکران فیلمش در این گروه را تلخ ترین اتفاق زندگی حرفه ای خود دانست.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۰:۱۱    
باشگاه لیورپول به صورت رسمی اعلام کرد مهاجم برزیلی اش را به هیچ تیمی نخواهد فروخت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۲۰:۱۷    
اگر بخواهیم از دید توسعه ای به اقتصاد یا سیستم اجتماعی نگاه کنیم، انتخاب ها و انتصاب ها باید براساس شایستگی شکل بگیرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۲۰:۱۴    
گزارش هایی که کاهش نزولات جوی را سال به سال به ما گوشزد می کرد، آنقدر جدی نگرفتیم تا خشک شدن روان آب ها و تالاب ها و فرونشست دشت ها را به چشم دیدیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۲۰:۱۱    
صنعت مبلمان و مصنوعات چوبی یکی از صنایع مهم دنیا به شمار می آید و با وجود اینکه به عنوان یکی از صنایع کوچک شناخته شده، بسیار سودده و زودبازده است و نقش پررنگی در اشتغالزایی دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۲۰:۰۵    
محمدعلی نجفی با رای اکثریت اعضای شورای شهر شهردار شد. دو وعده مهمی که این عضو منتخب شورای شهر به مردم داده، ایجاد آرامش و آسایش برای شهروندان است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۹:۳۲    
معاون وزیر امور خارجه کشورمان گفت: برجام از جایگاهی قوی در سطح بین الملل برخوردار است و نه تنها قطعنامه 2231 شورای امنیت بلکه مجموعه اتحادیه اروپا و جامعه بین الملل از آن حمایت می کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۹:۲۹    
مهاجم برزیلی با داشتن برگه ترانسفرش یکشنبه برای پاری سن ژرمن در لیگ یک فرانسه بازی خواهد کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۹:۲۶    
ترکیب استقلال مقابل تراکتورسازی اعلام شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۹:۲۳    
مدیرعامل بیمه ایران معین معتقد است برای اینکه صنعت بیمه در تولید ناخالص داخلی 8 درصد سهم داشته باشد باید بر روی بیمه های عمر و سرمایه گذاری تمرکز ویژه شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۹:۱۷    
طلای جهانی پس از اینکه در معاملات روز گذشته تحت تاثیر افزایش تقاضا برای خرید این فلز ارزشمند به عنوان دارایی امن، به بالاترین قیمت در دو ماه گذشته صعود کرد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۹:۱۷    
معاون اول رییس جمهوری شهادت شهید محسن حججی را تسلیت گفت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۹:۱۷    
طبق آمار اعلامی وزارت صنعت، معدن و تجارت میزان تولید کولر آبی در کشور حدود 800 هزار دستگاه اعلام شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۹:۰۸    
معاون آموزش سازمان فنی و حرفه ای با اشاره به حضور مهارت آموزان کشورمان در مسابقات جهانی مهارت ابوظبی بر ضرورت تقویت بودجه این سازمان تاکید کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۹:۰۸    
با پایان یافتن دوره چهار ساله دولت یازدهم وزیر راه و شهرسازی که از سوی رئیس جمهوری با عنوان وزیر پیشنهادی دولت دوازدهم معرفی شده برنامه هایی را برای آینده حمل و نقل ایران ارائه کرده که...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۹:۰۵    
معرفی مدیر کنونی شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات، مصوبه شورای عالی فضای مجازی مبنی بر سیاست ها و...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۹:۰۲    
رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در اجلاس دبیران استان های حزب، گفت: شرایط امروز کشور پیچیده است و یافتن راه حل برای معضلات و مسائل موجود ساده نخواهد بود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۹:۰۲    
یک کارشناس حوزه بانکداری الکترونیکی به بررسی فرصت ها و چالش های بانکداری الکترونیکی در ایران پرداخت و گفت که استفاده از سیستم های نوین پرداخت مالی و بانکداری الکترونیکی آینده تبادلات مالی در اقتصاد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۸:۵۳    
استاندار تهران با تاکید بر لزوم تفویض اختیارات توسط شهردار به معاونین و تحقق نظارت بر امور مدیریت شهر افزود: امیدوارم شهردار آینده قانون را محور قرار دهد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۸:۵۰    
آمار فروش فیلم های جدید سینمایی در حالی اعلام شد که نهنگ عنبر 2 به فروش بیش از 20 میلیارد تومان دست یافته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۸:۴۱    
از رییس محترم جمهور، دکتر حسن روحانی، انتظار داریم پیش از هرگونه تصمیمی برای انجام تغییرات در مدیریت "سازمان میراث فرهنگی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۸:۳۲    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهدا را اسناد زنده اسلام و انقلاب دانست و ادامه داد: استخوان هایی که در این تابوت ها به عنوان حجت های الهی در مقابل چشمان ما حضور دارند استوانه های ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۸:۲۹    
رئیس پارک علم وفناوری خراسان جنوبی گفت: طی دو ماه ابتدایی امسال، حدود 600 میلیون تومان به هسته های فناور کمک شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۸:۲۶    
سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران، 3 و 4 اردیبهشت 97 میزبان اولین کنفرانس بین المللی بسته بندی ایران است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۸:۲۰    
رییس فراکسیون امید مجلس گفت: ما نگرانیم که رفتارهای فردی و شخصی در شوراها به گفتمان ضربه بزند چرا که همه ما موظف به حفظ مسوولیت گفتمانی خود هستیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۸:۱۷    
دبیرکل مجمع زنان اصلاح طلب با بیان این که ضروری است عقب نگاه داشتن زنان را در جهت تعادل تغییر دهیم گفت: باور داریم بین زن و مرد تفاوت وجود دارد، اما این تفاوت نباید منشا تبعیض باشد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۸:۱۱    
حجت الاسلام والمسلمین موحدی کرمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه تهران با اشاره به اهمیت موضوع معاد، یکی از خصوصیات قیامت را رسیدگی به حساب انسان دانست.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۸:۰۸    
معاون تبلیغات دفتر حزب الله لبنان در تهران گفت: تبعیت از ولایت فقیه، پیروزی جنگ 33 روزه لبنان را به همراه داشته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۸:۰۵    
محمد نهاوندیان در صفحه توییتر خود با انتشار تصویر محسن حججی مدافع حرم که بنا بر اعلام رسانه ها لحظاتی قبل از شهادتش است، نوشت: چه غوغائی است در این عکس!
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۷:۴۴    
طبق جدیدترین گزارش ماهانه اوپک، تولید نفت ایران در ژوئیه سال میلادی جاری به 3.824 میلیون بشکه در روز رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۷:۴۱    
سایپا با هدایت علی دایی موفق شده در سه بازی ابتدایی فصل هفت امتیاز کسب کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۵:۲۰    
در حالی که اخیرا اخباری مبنی بر بروز مشکلاتی جدید در راه همکاری های اقتصادی ایران و چین به گوش می رسد، سفیر چین به دعوت اتاق تهران در جمع فعالان بخش خصوصی حاضر شد تا ...