پنجشنبه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۳:۲۶Apr 2017 27

خبرهای کواره 10 دی 1395 - kavare.ir

 
کواره 31 تیر 1395 کواره 31 مرداد 1395 کواره 22 شهریور 1395 کواره 30 مهر 1395 کواره 30 آبان 1395 کواره 30 آذر 1395 کواره 22 بهمن 1395 کواره 1 دی 1395 کواره 2 دی 1395 کواره 3 دی 1395 کواره 4 دی 1395 کواره 5 دی 1395 کواره 6 دی 1395 کواره 7 دی 1395 کواره 8 دی 1395 کواره 9 دی 1395 کواره 10 دی 1395 کواره 11 دی 1395 کواره 12 دی 1395 کواره 13 دی 1395 کواره 14 دی 1395 کواره 15 دی 1395 کواره 16 دی 1395 کواره 17 دی 1395 کواره 18 دی 1395 کواره 19 دی 1395 کواره 20 دی 1395 کواره 21 دی 1395 کواره 22 دی 1395 کواره 23 دی 1395 کواره 24 دی 1395 کواره 25 دی 1395 کواره 26 دی 1395 کواره 27 دی 1395 کواره 28 دی 1395 کواره 29 دی 1395 کواره 30 دی 1395 
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۲:۱۳    
در اولین جلسه شورای مرکزی سازمان جوانان آقای ساجد رحمانیان به دبیری سازمان جوانان مجمع نیروهای خط امام انتخاب شد . ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۳:۳۳    
تفریحی مورد علاقه افرادی که به دنبال هیجان هستند. هنگام سفر با کشتی اوسیس آو د سیز ، مسافران می توانند از زیپ لاینی که در ارتفاع 82 متری قرار گرفته است استفاده کنند و این تفریح مهیج را روی آبهای ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۳۳    
این تفاهمنامه که ساختاری برای توسعه هرچه بیشتر روابط اقتصادی دو کشور به شمار می رود شامل ارائه خدمات متقابل برای فعالیت سرمایه گذاران ایرانی و روسی است و زمینه را برای همکاری های استراتژیک اقتصادی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۶:۰۲    
جلسات هماهنگی بازی های کشورهای اسلامی و بازی های داخل سالن آسیا برگزار شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۳:۰۳    
نظری خاطرنشان کرد: با تکمیل راه آهن قزوین-رشت-آستارا-آستارا، کریدور شمال-جنوب به منظور اتصال روسیه به هندوستان از طریق راه آهن تکمیل خواهد شد و آستارا به عنوان نخستین شهر به شکل توأمان از سه روش حمل ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۸:۲۳    
محمدهادی ضیائی مهر، اظهار کرد: صبح روز گذشته این قطار مسافری از نخجوان حرکت خود را آغاز کرد و امروز ساعت 17 پس از عبور از شهرهای تبریز، زنجان و شاهرود به مشهد می رسد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۳۴    
به گزارش سرویس حوادث جام نیوز ، آن هم در حالی که هنوز به خانه بخت نرفته و در دوران عقد به سر می برد. از آبرویش می ترسد، از حرف و حدیث دیگران وحشت دارد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۸:۲۴    
امام جمعه مُهر گفت:نمایندگان، سقف مهریه ها را مشخص کند، یکی از دلایل طلاق در جامعه مهریه های بالا است و اگر سقف مهریه ها بالا نباشد مهریه ها وسوسه کننده نخواهد شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۷:۲۳    
امام جمعه فیروزاباد گفت: طبق اعلام دولت بخش اعظمی از دلار های ایران آزاد شده است و رئیس جمهور محترم باید از بانک مرکزی بخواهد که علت عدم تزریق دلار در بازار چیست.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۲۰    
اضافه وزن و چاقی در کودکان و نوجوانان، یکی از عوارض شیوه ی زندگی امروز و زمینه ساز بیماری های متعددی است. در برنامه ی کودک سالم، باید مدیریت اضافه وزن نیز گنجانده شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۱۸    
مسابقات فوتسال مقدماتی جام دهه فجر منطقه سه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در فراشبند برگزار شد .
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۳:۱۲    
مراسم المپیاد ورزشی در آموزشگاه دخترانه زینت باقری2 روز گذشته با حضور پرشور دانش آموزان برگزار شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۱۰    
سرهنگ عبدالنبی میری، فرمانده انتظامی دنا در کهگیلویه وبویراحمد، اظهار کرد: جسد این دختر برای تشخیص هویت و علت مرگ، به پزشکی قانونی استان تحویل داده شد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۰۷    
شهید چمران لارستان با غلبه بر هدف پویان جوان قم صدرنشینی خود را تداوم بخشید.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۵۱    
انسان ها مدام در معرض امتحانات الهی قرار دارند، این بنده بودن ماست که باعث موفق بودن ما در این امتحانات خواهد بود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۹:۴۴    
امام جمعه صفاشهر گفت: از فتنه های جدید، بی توجهی به هشدارهای مقام معظم رهبری است. از جمله تاکیدات ایشان حقوق های نجومی و برداشت های غیرمنصفانه و ظالمانه از بیت المال است که بر زمین مانده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۷:۱۹    
مدیر وجمعی ازکارکنان آموزش وپرورش وتعدادی ازآموزشیاران سوادآموزی با امام جمعه دیدارنمودند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۷:۱۰    
به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، یکی از اعضای خانواده سلطنتی کشور بحرین، عامل قتل یک خبرنگار زن شیعه مقابل چشمان فرزندش است. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۶:۲۲    
دو دستگاه کامیونت اتاق دار باری و جرثقیل در حال عبور از مسیر خاکی بزرگرراه آزادگان ناگهان براثر نشست جاده، چرخ های آنها درگودال های ایجاد شده، فرو رفته و دیگر قادر به ادامه حرکت نشدند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۶:۱۹    
معاون صدای مرکز فارس از درخشش نمایش های بلند رادیو در جشنواره تامین اجتماعی خبر داد و گفت: آثار خانم لیلا اسراری حائز مقام اول شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۵:۵۲    
به گزارش کواره و به نقل از شیعه ، قرن بیستم به گفته بسیاری از مورخان، قرن تحول های شگرف بوده است. قرنی که در آن جنگ های بی نظیر تاریخ نظیر جنگ های جهانی اول و دوم رخ دادند و تاریخ بشریت به دست افراد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۵:۳۴    
به گزارش سرویس حوادث جام نیوز،”موفق الربیعی” مشاور سابق امنیت ملی عراق فاش کرد که شماری از رئیسان و پادشاهان کشورهای منطقه از دولت نوری مالکی درخواست کرده بودند صدام را اعدام نکند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۳:۴۸    
امام جمعه زرقان گفت: حماسه 9 دی روزیست که نشان از بصیرت مستمر مردم ایران در همه لحظه ها ودر همه زمان ها و در همه قضایا دارد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۲:۱۵    
به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از فرانس پرس، مبتکر تخم مرغ های مشهور کیندر پنجشنبه 29 دسامبر در سن 83 سالگی در بیمارستان شهر پاویا در شمال ایتالیا به دلیل سکته مغزی درگذشت. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۱:۱۴    
کواره تایید بر تولید قسمت دوم هیولاهای فوق العاده روزنامه بانی فیلم: موفقیت تجاری فراوان فیلم جدید هیولاهای فوق العاده و کجا آنها را پیدا کنیم همان طور که پیش بینی می شد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۱:۱۴    
به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از پایگاه وطن، یک منبع امنیتی در ادارۀ امنیت اسکندریه گفت که پلیس بعد از دریافت گزارش غیبت سعاد از منزل به جستجوی او پرداخت و متوجه شد که او بعد از رفتن به ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۱:۱۱    
کاپیتان تیم ملی جودو به خاطر افشاگری های اخیر خود با شکایت از فدراسیون روبه رو شد و به دادگاه احضار شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۳:۵۱    
یادواره شهدای تخریب و 500 شهید شهرستان کوار با استقبال پرشور مردم شهرستان کوار در مصلای چهارده معصوم(ع) شهر کوار برگزار شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۹:۱۵    
به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، فرمانده انتظامی شهرستان دنا گفت: جسد یک دختر 20 ساله با هویت نامعلوم در محور یاسوج به اصفهان کشف شده است و تلاش ها برای شناسایی این جسد ادامه دارد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۹:۰۶    
خبرگزاری میزان: به اتهام قتل همسرش دستگیر شده و با رضایت خانواده همسرش از قصاص رهایی یافت. حال می خواهد کلینیک کنترل خشم راه اندازی کند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۸:۲۹    
سینماپرس: مجید قناد تهیه کننده و کارگردان و مجری شناخته شده برنامه های کودک و نوجوان گفت: همه باید دست در دست هم دهند تا کودکان این سرزمین در مسیر درست هدایت شده و رشد کنند چرا که امروزه کودکان ما در ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۸:۰۲    
بیش از 3 سال از عرضه نسل دوم i10 می گذرد. حدود 4 ماه پیش بود که هیوندای نخستین تصاویر اولین فیس لیفت i10 را منتشر کرد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۷:۳۹    
به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، فرماندار فهرج گفت: عصر دیروز فردی با استفاده از سلاح گرم برادر 32 ساله خود را در چاهدگال شهرستان فهرج به قتل رساند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۷:۲۷    
روزنامه بانی فیلم: موفقیت سینمایی امسال در عرصه جهانی تجربه شد و هر کشوری موفق شد تا فیلم پرفورش خودش را بسازد: یک بلاکباستر نیم میلیارد دلاری در چینی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۶:۴۱    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: هرسال بارندگی ها کاهش و دما افزایش می یابد و مفهوم آن به زبان علمی، تغییر اقلیم جهان است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۵:۵۱    
به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، رئیس پلیس آگاهی کشور با معرفی سه استان جرم خیز کشور که طی 9 ماه گذشته بیشترین جرایم را به خود اختصاص دادند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۱:۰۷    
به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، سرهنگ سرتیپ نیا، فرمانده منطقه انتظامی اسلام آبادغرب دراین باره گفت: بعدازظهر جمعه وقوع سرقت از بانک ملی ایران شعبه فرمانداری اسلام آبادغرب به پلیس گزارش شد و ماموران ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۱:۰۳    
خلاصه ای از یادداشت علی علوی در روزنامه جوان که انتقادات تندی را نسبت به بزرگکواره حسین پور وارد کرده است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۹:۲۲    
رئیس مستعفی فدراسیون هندبال با صدور بیانیه ای از حضور در انتخابات هندبال انصراف داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۸:۴۸    
سالگرد شهادت آیت الله شیخ نمر النمر در نقاط مختلف جهان برگزار شد. در این آئین ها علما و فعالان دینی و اجتماعی بر حرکت انقلابی از سوی شیخ نمر تاکید کرده و جنایت رژیم آل سعود را در اعدام وی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۸:۲۰    
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۷:۱۱    
مل گیبسون به عنوان کارگردان سال از سوی بیست و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کاپری هالیوود شناخته شد. او این جایزه را برای ساخت فیلمی درباره جنگ جهانی دوم از آن خود کرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۶:۵۹    
به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، یک راننده ون عابر پیاده 70 ساله ای را زیر گرفت و از صحنه حادثه متواری شد و نیروهای پلیس همچنان به دنبال راننده فراری هستند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۶:۰۲    
به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، وحید شادی نیا مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان آذربایجان شرقی با اعلام این خبر اظهار داشت : صبح امروز ( جمعه ) و در ساعت 9 ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۵:۵۹    
تور کنسرت زمستانی محمد علیزاده خواننده پاپ به تهیه کنندگی شرکت موسیقی ایران گام در سه نوبت مختلف؛ ساعت 21 روز پنجشنبه 16 دی و ساعت 18 و 21 روز جمعه 17 دی در سالن مجتمع فرهنگی هنری فدک در شهر اردبیل ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۵:۴۴    
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: آتش زدن زمین های کشاورزی برای انجام دوباره کشت محصولات، آلودگی هوا را تشدید می کند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۵:۳۵    
امروزه بیماری هایی مانند ناباروری، سرطان خون و غیره با خون بندناف نوزاد قابل درمان است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۵:۲۲    
نیما اکرمی دانش آموز کلاس اول ابتدایی ساکن روستای شوتاور که شغل پدر او کارگری است، در این خصوص گفت: به خاطر بد نوشتن مشق هایم و ندانستن یک کلمه معلم مرا تنبیه کرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۵:۱۰    
به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، در تاریخ هفتم دی ماه جاری خبری با عنوان جزئیات مرگ دختر دانشجو در بیمارستان امام بهشهر از سوی روابط عمومی این بیمارستان منتشر و روی خروجی رسانه ها و کانال های مختلف ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۴:۵۵    
ایرج طهماسب، نویسنده، کارگردان و بازیگر فیلم های سینمایی و برنامه های تلویزیونی کلاه قرمزی نسبت به خبر تجلیل از زنده یاد دنیا فنی زاده واکنش نشان داد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۴:۲۲    
سید مهدی رحمتی با وجود شایعات اخیر در تمرین تیم فوتبال استقلال حاضر شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۴:۱۹    
به گزارش سرویس حوادث جام نیوز،رئیس پلیس راه استان گفت: این حادثه بامداد امروز بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو 206 در کیلومتر 10 محور نهبندان- زاهدان رخ داد که خودرو پس از انحراف ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۴:۰۸    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این حادثه در نزدیکی گردنه درکه در مسیر سنندج به سمت کامیاران روی داد که متاسفانه این حادثه 12 کشته و زخمی بر جای گذاشت. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۳:۱۷    
به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی روز جمعه اظهار داشت: تیم های تخصصی پلیس در شهرستان نیکشهر با اقدامات اطلاعاتی گسترده و شبانه روزی به سر نخ هایی دست پیدا کردند که ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۳:۱۷    
بیشترین نارضایتی مردم از کیفیت خودروهای سواری مربوط به پایین بودن کیفیت قطعات به کار رفته در تولید این محصولات است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۳:۱۱    
برخی افراد به دلیل رعایت نکردن برخی نکات ساده با وجود رژیم غذایی و ورزش لاغر نمی شوند اما با رعایت این راهکارها می توان به کاهش وزن سرعت بخشید.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۲:۵۶    
میشائیل شوماخر همچنان بستری است و وضعیت خوبی ندارد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۲:۴۷    
سیدجلال ملکی درگفت وگویی در این باره گفت: وقوع حادثه گازگرفتگی در ساعت 12:27 امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان ایستگاه 116 را به محل حادثه واقع در خیابان ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۲:۲۶    
به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، علی حسن نژاد مدیر روابط عمومی و امور بین الملل راه آهن شمال در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۱:۵۰    
محمد انصاری، مدافع جوان تیم پرسپولیس برای لژیونر شدن همچنان در انتظار تصمیم برانکو ایوانکوویچ است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۱:۴۰    
به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، مسئول مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی بوکان گفت: جوان 24 ساله روز گذشته در پارکینگ خانه خود به علت استنشاق گازهای سمی جان خود را از دست داده است. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۱:۳۷    
دومین فیلم سینمایی محمدحسین مهدویان کارگردان فیلم ایستاده در غبار این روزها برای شرکت در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر آماده می شود. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۱:۱۳    
پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی که بارها اعلام کرده برای ثبت نقل و انتقالات معاملات خودرو نیازی به مراجعه به دفاتر اسناد رسمی نیست ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۰:۳۲    
مربی تیم فوتبال نفت تهران پس از پیروزی تیمش مقابل سپاهان از بازیکنان این تیم تشکر کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۰:۲۶    
بن بست وثوق روزهای پایانی خود را برای رسیدن و رونمایی در سی وپنجمین جشنواره فیلم فجر طی می کند. از جمله بازیگران این فیلم امین تارخ، هانیه توسلی، مهدی پاکدل ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۰:۰۸    
تلویزیون برزیل به نقل از مقامات پلیس این کشور گزارش داد که همسر سفیر یونان و یک افسر پلیس که در رابطه عاشقانه با یکدیگر هستند مظنونان اصلی قتل وی هستند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۳:۵۶    
تیم هیرنوین در اردوی آماده سازی زمستانی خود در اسپانیا دیداری تدارکاتی برابر وولفسبورگ آلمان برگزار خواهد کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۳:۵۳    
تلفن همراه هوشمند زندگی بسیاری را کاملاً مختل کرده و با بروز مشکلات جدی لذت واقعی زندگی را از آنان گرفته است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۳:۴۷    
جدیدترین معمایی است که ذهن مردم را به شدت به حل کردن آن مشغول کرده است را در این گزارش بخوانید.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۳:۴۱    
در این مطلب تفاوت خودروهای کراس اوور با SUV را مورد بررسی قرار داده ایم .
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۳:۲۹    
یک رسانه یونانی با انتشار گزارشی از اختلاف 400 هزار یورویی باشگاه المپیاکوس و ملی پوش ایرانی تیم پانیونیوس جهت عقد قرارداد خبر داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۳:۲۹    
در این گزارش خلاصه ای از اتفاقاتی را که سینما در این هفته گذراند را می خوانید.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۳:۲۶    
سال 2016 با تمام بالا و پایین هایش به روزهای پایانی رسیده است. فروش سینمای جهان در این سال شاهد شکسته شدن چندین رکورد بود که 10 نمونه از آن ها را مرور می کنیم. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۲:۲۴    
علی دایی با اینکه از کنار زمین اخراج شد اما در نهایت اصفهان را با خوشحالی ترک می کند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۳:۲۳    
ستاره ناپولی مرد سال فوتبال بلژیک نام گرفت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۳:۲۰    
شهید محمد بخارایی با شلیک به حسنعلی منصور نخست وزیر وقت در زمان محمدرضا شاه نامش در تاریخ ماندگار شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۳:۰۵    
هاچ بک ها چه در کشورمان و چه در سطح جهانی خودروهای بسیار محبوبی هستند چراکه با ابعاد کوچک و مصرف سوخت پایین گزینه های ایده آلی برای شهرهای شلوغ و پرترافیک بشمار می روند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۳:۰۵    
به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، پنج سال است به اتهام قتل در بازداشتم و در زندان به سر می برم. در این چند سال از گذشته خود پشیمان شده و توبه کرده ام. زندگی ام در گرو دیه صد میلیون تومانی است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۳:۰۲    
منابع اسپانیایی ادعا کردند استعفای سرمربی والنسیا پذیرفته شده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۲:۴۶    
اگزما یکی از مشکلات شایع در فصل سرما است و بویژه دست افراد به شدت در معرض این بیماری قرار می گیرد برای جلوگیری از خارش پوست از درمان های خانگی استفاده کنید.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۲:۳۹    
واردات کاغذ سیگار و صادرات آناناس از جمله آمار ارائه شده از سوی گمرک در مبادلات تجاری است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۲:۱۸    
ماشابل نوشت: رایان گاسلینگ بازیگر هالیوودی که اخیرا برای بازی در لالالند بسیار مورد توجه قرار گرفته، قرار است در پروژه جدید کارگردان همین فیلم، نقش نیل آرمسترانگ فضانورد معروف را بازی کند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۲:۱۸    
به گزارش کواره به نقل از نسیم ، فهرست اسامی 150 نفر دیگر از حامیان “جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی” منتشر شد. این اسامی به شرح زیر است: 1 سید عزت الله ضرغامی 2 حبیب کاشانی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۲:۱۲    
مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت: خدا را شکر خیلی خوب بازی را کنترل کردیم و توانستیم پیروز از زمین بیرون بیاییم.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۲:۰۰    
به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، در آخرین روزهای مهر 91 صدای کمک خواهی زنی در یکی از محله های قیامدشت پیچید و اهالی خود را مقابل خانه زوج میانسال رساندند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۱:۵۱    
هافبک تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد تأکید کرد که دیگر قصد ماندن در این تیم را ندارد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۱:۳۲    
به گزارش کواره به نقل از نسیم ، فارس نوشت: سید عزت الله ضرغامی ظهر امروز در نشست با جمعی از نیروهای انقلابی اصفهان اظهار داشت ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۱:۲۹    
رئیس دپارتمان داوری به اتفاقات داوری دیدار جنجالی سپاهان و نفت تهران واکنش نشان داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۱:۲۹    
روزمرگی آفت زندگی مشترک است و برای جلوگیری از آن باید با همسرتان هر روز درباره موضوعاتی خاص صحبت کنید.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۱:۲۶    
سردارمهماندار گفت: افزایش آلاینده ها در آسمان شهر تهران، محدوده طرح ترافیک را به محدوده زوج و فرد افزایش داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۱:۲۳    
طی سالهای گذشته با افزایش مصرف آب و گسترش استفاده از منابع آبی زیر زمینی، کیفیت آب شرب مصرفی دچار تغییر و تحولاتی شده است.