دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۱۱:۴۹May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 14 دی 1394 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 31 فروردین 1394 خبر آنلاین 30 اردیبهشت 1394 خبر آنلاین 31 خرداد 1394 خبر آنلاین 31 تیر 1394 خبر آنلاین 31 مرداد 1394 خبر آنلاین 31 شهریور 1394 خبر آنلاین 30 مهر 1394 خبر آنلاین 30 آبان 1394 خبر آنلاین 30 آذر 1394 خبر آنلاین 30 بهمن 1394 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 1 دی 1394 خبر آنلاین 2 دی 1394 خبر آنلاین 3 دی 1394 خبر آنلاین 4 دی 1394 خبر آنلاین 5 دی 1394 خبر آنلاین 6 دی 1394 خبر آنلاین 7 دی 1394 خبر آنلاین 8 دی 1394 خبر آنلاین 9 دی 1394 خبر آنلاین 10 دی 1394 خبر آنلاین 11 دی 1394 خبر آنلاین 12 دی 1394 خبر آنلاین 13 دی 1394 خبر آنلاین 14 دی 1394 خبر آنلاین 15 دی 1394 خبر آنلاین 16 دی 1394 خبر آنلاین 17 دی 1394 خبر آنلاین 18 دی 1394 خبر آنلاین 19 دی 1394 خبر آنلاین 20 دی 1394 خبر آنلاین 21 دی 1394 خبر آنلاین 22 دی 1394 خبر آنلاین 23 دی 1394 خبر آنلاین 24 دی 1394 خبر آنلاین 25 دی 1394 خبر آنلاین 26 دی 1394 خبر آنلاین 27 دی 1394 خبر آنلاین 28 دی 1394 خبر آنلاین 29 دی 1394 خبر آنلاین 30 دی 1394 
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۲۳:۴۰    
همشهری آنلاین نوشت: مسئولان بهداشتی ایتالیا پس از آنکه پنج زن در طول هفت روز در هنگام زایمان در این کشور فوت کردند، دستور انجام تحقیقاتی دراین باره را صادر کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۲۳:۴۰    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت واشنگتن به قدرت تعامل و گفتگوی مستقیم میان ایران وعربستان سعوددی باور دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۲۳:۳۴    
پایتخت نشینان بعد از دو هفته هوای ناسالم، این روزها هوای پاک را تجربه می کنند. تصویر زیر از غروب آفتاب در آسمان پاک تهران گرفته شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۲۳:۲۰    
ایلنا نوشت: شامگاه امروز بر اثر وقوع آتش سوزی در داخل لوله های فاضلاب فاز 14 منطقه ویژه عسلویه، 6 کارگر دچار حادثه شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۲۳:۱۷    
زین الدین زیدان قول داده ایکر کاسیاس را به رئال مادرید برگرداند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۲۳:۱۴    
خبرآنلاین: سیدمحمدرضا سیدحسینی معاون عمرانی استانداری یزد در واکنش به حمله به سفارت عربستان در تهران و قطع رابطه این کشور با ایران، این یادداشت را به رشته تحریر درآورده است:
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۲۳:۰۵    
در این فیلم تصاویری می بینید از سیلی پلیس بحرین به صورت پدری مقابل چشمان کودکش تا زیرگرفتن یک معترض در بحرین و افتخار پادشاه بحرین به مشارکت در کشتار مردم یمن.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۲۲:۵۵    
سفیر و نماینده دائم کشورمان در خصوص تحریکات عربستان سعودی به دبیرکل سازمان ملل متحد نامه نوشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۲۲:۴۰    
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری در واکنش به اقدام سعودی در قطع رابطه دیپلماتیک با ایران نوشت: ایران کشوری بزرگ وقدرتی منطقه ای است و چالش هایی طولانی تر وسخت تر از این را تجربه کرده و از آنها موفق بیرون ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۲۲:۳۷    
مهدی رحمتی امروز برای اهدای خون، تنها نبود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۲۲:۳۱    
ایسنا نوشت: معاون رییس جمهور گفت: برای تغییر و اصلاح روند غلط موجود محیط زیست، برنامه ششم توسعه و مجلس دهم آخرین فرصت است و اگر این روند ناپایدار ادامه پیدا کند به نقطه غیر قابل بازگشت خواهیم رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۲۲:۲۲    
همایون بهزادی متولد 14 دی ماه 1320 است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۲۲:۱۶    
به گزارش خبرآنلاین وزرای خارجه انگلستان و اندونزی در تماس هایی جداگانه با وزیر خارجه کشورمان بر لزوم کنترل تنش در منطقه تاکید کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۲۱:۵۸    
در پی درگذشت دایی رئیس دولت اصلاحات، آیت الله هاشمی رفسنجانی پیام تسلیتی صادر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۲۱:۵۸    
ایرنا نوشت: دانشمندان روسی روشی کشف کرده اند که در آن، از موش هایی که از طریق سایبرنتیک (علم فرمانش) تقویت شده اند، برای عملیات ضد تروریستی استفاده خواهند کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۲۱:۵۵    
جمعی از فعالان اجتماعی در ادامه حرکت خیرخواهانه سایر شهرها، با وسایلی ساده، "دیوار مهربانی" را در یزد ایجاد کردند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۲۱:۴۸    
کریم بنزما مهاجم فرانسوی باشگاه رئال مادرید بهترین گل این هفته لالیگا را به ثمر رساند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۲۱:۲۲    
از زمانی که یک سال قبل سلمان بن عبدالعزیز جای برادرش عبدالله را در قدرت گرفت حرف و حدیث های زیادی درباره سلامت او وجود داشته است. سلمان 80 سال اما دقیقا چه بیماری دارد؟
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۲۱:۲۰    
شهاب جعفرتژاد در صفحه اینستاگرامش با اشاره به قطعی شدن اخراج رافائل بنیتس، مربی رئال مادرید، خواستار حضور ژوزه مورینیو در رئال مادرید شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۲۱:۰۶    
مهر نوشت: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی از شناسایی پیکر سردار فولادگر که در فاجعه منا مفقوده شده بود خبر داد و گفت: باید منتظر تحویل پیکر ایشان بمانیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۲۰:۵۲    
جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ضمن اشاره به نجات ، ساماندهی و درمان 106 مادر باردار گرفتار در برف و کولاک در جلسه هم اندیشی و تبادل نظر مدیران عرصه سلامت استان گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۲۰:۵۲    
طی حکمی از سوی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت الاسلام حمید عبدالهیان به عنوان سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود منصوب شد
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۲۰:۵۲    
ایلنا نوشت؛ فرماندار قم از رد صلاحیت 16 داوطلب کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قم توسط هیئت اجرای خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۲۰:۴۹    
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: اولین "جشنواره سرزمین مادری من"پنج شنبه هفدهم دی ماه در سمنان برگزار می شود
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۲۰:۴۶    
یک کارشناس مسائل جهان عرب و خاورمیانه معتقد است یکی از تبعاتی که گریبان عربستان و منطقه را خواهد گرفت افزایش خرید تسلیحاتی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۲۰:۳۵    
ساناز مینایی
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۲۰:۲۰    
حدود 90 درصد دانشجویان علوم پزشکی تجربه مصرف سیگار داشته اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۹:۵۴    
وزیر خارجه آمریکا در یک تماس تلفنی با جانشین ولی عهد عربستان اوضاع جدید منطقه را با وی بررسی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۹:۵۱    
تسنیم نوشت: دستیار پیشین سرمربی پرسپولیس هدایت یک تیم دسته اولی کرواسی را برعهده گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۹:۴۸    
ایرنا - دیوید کامرون، نخست وزیر انگلیس اعدام آیت الله شیخ نمر باقر النمر روحانی سرشناس سعودی را محکوم کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۹:۳۹    
دو روز پیش وقتی خبر اعدام شیخ نمر روحانی منتقد دولت عربستان منتشر شد هیچ کس فکرش را هم نمی کرد که تبعات این موضوع تا قطع روابط دیپلماتیک ایران و عربستان پیش برود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۹:۱۹    
صدای اقتصاد گزارش داد: دیوان عالی آمریکا هفته آینده در مورد توزیع 2.5 میلیارد دلار پول ایران در بین 1300 آمریکایی به بهانه آسیب دیدن از اقدامات منتسب به ایران تصمیم گیری خواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۹:۰۴    
مهر نوشت: دبیر شورای نگهبان گفت: انتخابات امسال با دوره های قبل تفاوت دارد و شکست خوردگان میدان سیاست کمر بسته اند تا مجلس و خبرگان را قبضه کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۸:۵۸    
ایسنا نوشت: حجت الاسلام والمسلمین یونسی با بیان اینکه والاترین نعمت، نعمت امنیت است گفت: نعمت امنیت در سایه وحدت به دست می آید و اگر وحدت نباشد امنیت نخواهیم داشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۸:۵۲    
اقتصادنیوز گزارش داد: هر دلار آمریکا در معاملات بازار ارز با رشد 7 تومانی به نرخ 3680 معامله می شود. در حالی که نرخ دلار از ابتدای دی در نیمه بالایی کانال 3600 تومان نوسانات اندکی را تجربه کرده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۸:۴۰    
مهر نوشت: جری لوییس کمدین شناخته شده سینمای آمریکا با توهین به مهاجران سوری به اوباما هم تاخت و از دونالد ترامپ نامزد احتمالی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۸:۳۸    
مهدی رحمتی امروز به مرکز اهدای خون رفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۸:۳۵    
اقتصادنیوز گزارش داد: نمایندگی رسمی میتسوبشی در ایران، شرایط فروش 5 مدل خودرو شاسی بلند این شرکت را در ایران اعلام کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۸:۳۵    
تسنیم نوشت: وزیر خارجه عربستان سفر تمام اتباع این کشور به ایران را ممنوع اعلام کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۸:۳۵    
احسان عبدی نژاد: من نمی دانم جشنواره فیلم فجر ملاحظاتی دارد یا نه. اما اگر ملاحظات و معیارهایی دارد که فیلمی به جشنواره برود که قدش به جشنواره برسد، قطعا فیلم من قدش کوتاه نبوده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۸:۳۲    
تسنیم نوشت: یک عامل انتحاری مقابل ورودی شرقی فرودگاه بین المللی کابل خودروی بمب گذاری شده خود را منفجر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۸:۲۳    
ماجرای طراحی پوستر جشنواره سی و چهارم فیلم فجر همچنان ادامه دارد. پوستری که گویا دبیر جشنواره هم درباره آن اشتباه کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۸:۲۳    
دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اصولگرایان یک لیست مشترک برای انتخابات آتی معرفی می کنند و اکثریت را در مجلس به دست می آورند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۸:۲۰    
مهر نوشت: سرعت وزش باد در مناطقی از استان اردبیل به بیش از 100 کیلومتر در ساعت رسید تا زندگی عادی را برای شهروندان اردبیلی با اختلال روبرو کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۸:۱۴    
بعید نیست رئال مادرید همین روزها سرمربی خود را عوض کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۸:۱۴    
ایرنا نوشت: شبکه المنار به نقل از رسانه های صهیونیستی از انفجار بمب کار کار گذاشته شده علیه گشتی نیروهای اسرائیلی در کشتزارهای شبعا و نزدیک شهر وزانی در جنوب لبنان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۸:۱۱    
پایتخت نشینان بعد از دو هفته هوای ناسالم، این روزها هوای پاک را تجربه می کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۸:۰۵    
ایرنا گزارش داد: تولید میدان یاران شمالی که با کشور عراق مشترک است سه ماه زودتر از برنامه، اسفندماه امسال آغاز می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۸:۰۵    
عربستانی ها که این همه شلوغ کاری می کنند هنوز نامه ای مبنی بر اینکه در ایران بازی نمی کنند به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال نکرده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۷:۵۹    
ایرنا نوشت: وزیر کشور گفت: در تایید صلاحیت ها با شورای نگهبان به توافق رسیده ایم که هر کدام از ما قانون مربوط به خودمان را عملیاتی کنیم و در هیات های اجرایی باید استعلام ها را از مراجع چهارگانه داشته ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۷:۵۳    
یک عکس فیلیپینی در زمان آتش سوزی هتل آدرس دوبی، در طبقه چهل و هشتم هتل آدرس دبی گیر کرده بود. او با این وجود از این حادثه عکس گرفته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۷:۴۴    
سایت صدای اقتصاد نوشت: دولت دو برابر درآمدهای نفتی به مردم یارانه نقدی می دهد
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۷:۳۸    
تسنیم نوشت: سخنگوی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که سرپرست این باشگاه پیگیر ماجرای سوشا مکانی شده و منتظر اعلام رای وی هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۷:۳۸    
اقتصادنیوز به نقل از نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره آخرین وضعیت موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج نوشت: این موسسه مانند بانک ها از منابعی چون کارخانه ، هتل و.. ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۷:۲۰    
دراکولا سومین فیلم سینمایی کارنامه کارگردانی رضا عطاران است که در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر پذیرفته نشده و احتمالا در اکران نوروز روی پرده می رود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۷:۲۰    
بررسی 50 ساله جریان باد در تهران نشان می دهد در 10 سال اخیر به علت کثرت ساختمان های بلند جریان باد در شمال تهران کاهش یافته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۷:۱۷    
سایت فدراسیون والیبال نوشت: کمیته انضباطی فدراسیون والیبال امروز در نشست خود پرونده حاشیه های ایجاد شده در دیدار بانک سرمایه با پیکان تهران را بررسی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۷:۱۱    
قهرمان مسابقات فوتسال جام شهدای فرهنگ مشخص شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۷:۱۱    
معاون سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه اسوه های بزرگ دفاع مقدس تکرار شدنی نیستند و خاطرات آنها باید برای آیندگان ثبت و ضبط شود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۷:۱۱    
تسنیم نوشت: سرکرده جدید گروه تروریستی جیش الإسلام از حمله هوایی ارتش سوریه به یکی از مزارع غوطه شرقی دمشق در نزدیکی شهر "حزه" جان به در برد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۷:۰۸    
سخنگوی شورای نگهبان بر عدم احراز صلاحیت کاندیداهایی که برای شرکت در آزمون خبرگان دعوت شده اما فردا در آزمون شرکت نکنند، تاکید کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۷:۰۵    
اقتصادنیوز به نقل از بلومبرگ نوشت: با توجه به کاهش فعالیت های اقتصادی و اعتماد سرمایه گذاران در میان بحران سیاسی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۷:۰۳    
تسنیم نوشت: وزارت خارجه قطر در بیانیه ای به حمله معترضان به سفارت عربستان و کنسولگری این کشور در تهران و مشهد واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۷:۰۰    
ایرنا نوشت: احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و رییس هیأت مدیره سازمان مردم نهاد(سمن) دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به ناصر سراج رییس سازمان بازرسی کل کشور خواستار انتشار گزارش ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۶:۵۷    
از خانواده والیبال هیچ کس در مراسم تشییع پیکر اینانلو شرکت نکرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۶:۵۷    
زید رعد الحسین کمیسر حقوق بشر سازمان ملل، اعدام آیت الله نمر باقر النمر روحانی شیعه منتقد حکومت عربستان و 46 نفر دیگر را اسفناک خواند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۶:۵۷    
ایسنا نوشت: در پی عمیق تر شدن بحران بین دو رقیب منطقه یی به دنبال اعدام روحانی شیعه برجسته از سوی عربستان، این کشور روابط دیپلماتیک با ایران را بر سر حمله به سفارت سعودی ها در تهران قطع کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۶:۵۷    
ایسنا نوشت: رئیس شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان با تاکید بر اینکه باهرگونه سهم خواهی در انتخابات مخالفیم، گفت: برخی به دنبال سهم خواهی در انتخابات هستند و بیش از سهمشان می خواهند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۶:۵۷    
اقتصادنیوز گزارش داد: نتایج تحلیل های بلومبرگ نشان می دهد، خودروسازان اصلی کره جنوبی یعنی کیا و هیوندای ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۶:۴۲    
بیژن بنفشه خواه به انتقادات و کامنت های منتقدان سریال حالت خاص شبکه نسیم واکنش نشان داد
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۶:۳۹    
آیت الله هاشمی رفسنجانی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی، درگذشت محمدعلی اینانلو را تسلیت گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۶:۳۹    
با کمال تأسف در آغازین روز هفته جاری،وزارت کشور عربستان با صدور بیانیه ای از اجرای حکم اعدام شیخ نمر باقر النمر رهبر شیعیان عربستان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۶:۳۳    
منابع مالی برای بازنشسته شدن کارکنان دولت طبق قانون بازنشستگی پیش از موعد تامین شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۶:۳۳    
هیئت علمای الازهر مصر در بیانیه ای به حمله معترضان به سفارت عربستان در تهران و کنسولگری این کشور در مشهد واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۶:۳۱    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بازدید از دانشگاه شهید بهشتی اظهار کرد: باید از ظرفیت های فضای مجازی در جهت توسعه علوم استفاده کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۶:۳۱    
سایت فدراسیون فوتبال نوشت: دپارتمان روابط بین الملل فدراسیون در خصوص روند صدور ITC مهرداد پولادی، اطلاعیه ای صادر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۶:۱۹    
یک زن باردار که در وضعیت بسیار وخیمی قرار داشت، به همت عوامل امدادی هلال احمر آذربایجان غربی توسط بالگرد هوایی در ارتفاعات کوه های سیلوانا در روستای دزگیر و لاجانی از توابع شهرستان ارومیه از مرگ حتمی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۶:۱۶    
روز یکشنبه 13 دی ماه 94 ، اعضای گروه تخصصی تاسیسات مکانیکی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران میهمان، رییس و گروه تخصصی همکار خود در سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز بودند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۶:۱۶    
ایسنا نوشت: وکیل مدافع سوشا مکانی از انتقال موکلش به زندان اوین خبر داد و گفت: تا روز چهارشنبه نتیجه تحقیقات در این پرونده مشخص می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۶:۱۶    
وزیر مسکن دولت دهم که نامش در فهرست ثبت نام کنندگان انتخابات مجلس نهم از حوزه رباط کریم آمده بود، اعلام کرد که این خبر صحت ندارد و او اصلا ثبت نام نکرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۶:۱۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بر ممنوعیت دخالت کارکنان در ساعات اداری و استفاده از امکانات دولتی برای نامزدهای انتخاباتی تأکید کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۶:۱۶    
آنچه که موجب توسعه گردشگری و درآمدزایی حاصل از سفر به استان گیلان می شود، فراهم آوردن زیرساخت های گردشگریست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۶:۰۷    
مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان با تکذیب خبر کشف لاشه یک قلاده خرس سیاه ایرانی در اطراف بمپور سیستان، گفت: لاشه کشف شده متعلق به یک قلاده سگ بزرگ جثه بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۶:۰۴    
مرجان اشرفی زاده اعتقاد دارد که فیلمش از استانداردهای لازم برای حضور در بخش نگاه نو جشنواره فیلم فجر برخوردار بوده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۶:۰۴    
وزیر خارجه آمریکا در تماسی تلفنی از خانه اش در آیداهو با وزیر امور خارجه ایران از وی خواسته با پرهیز از تلافی جویی علیه اقدامات عربستان وضعیت اخیر تشدید نشود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۶:۰۴    
نفت تهران با مشکلات مالی زیادی مواجه است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۵:۵۸    
مهرنوشت: تعدادی از کارکنان دفتر انتشاراتی و یک کتابفروشی در چین که مسئولیت انتشار و عرضه کتاب های منتقدانه از دولت چین را برعهده داشتند، در اکتبر ماه به طور ناگهانی ناپدید شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۵:۵۵    
ر هفته دهم لیگ دسته سوم فوتبال ایران تیم بهزیستی خرم آباد در ورزشگاه شماره دو تختی خرم آباد میزبان آلومینوم نوین اراک بود که با ناکامی بهزیستی در صعود به مرحله دوم به پایان رسید
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۵:۵۵    
ایسنا نوشت: علی سرتیپی درباره عدم انتخاب فیلم دراکولا در جشنواره فیلم فجر گفت: با تمام احترامی که برای نظر هیات انتخاب قائل هستم اما مردم بهترین قاضی هستند و در زمان اکران خودشان درباره فیلم نظر ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۵:۵۲    
شهرداری تهران در هفته های گذشته انجام حسابرسی از شرکت های شهرداری را نشان دهنده شفافیت مالی دانسته، اما یک عضو شورای شهر به این سخنان انتقاد کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۵:۴۶    
آلمان از عربستان سعودی و ایران خواست تا با یکدیگر گفتگو کرده و همه گزینه ها را برای ارتقای روابط دوجانبه باز نگه دارند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۵:۲۸    
وزیر نیرو می گوید: تمامی بخش ها می توانند در زمینه تحقق مقوله اقتصاد مقاومتی به ایفای نقش بپردازند و این امر نیازمند شناسایی تکالیف و مسئولیت ها و برنامه ریزی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۵:۲۲    
ال جی امسال در بخش تلویزیون با دست پر در لاس وگاس آمده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۵:۲۲    
رئیس قوه قضاییه با محکومیت جنایات متعدد آل سعود در منطقه رفتار حکام این کشور را جنون آمیز دانست و افزود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۵:۱۶    
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با همتای دانمارکی گفت: با رفع تحریم های ظالمانه در روزهای آینده و با اجرایی شدن برجام آخرین موانع همکاری ایران با دیگر کشورها برداشته می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۵:۰۱    
رییس هیات ژیمناستیک استان لرستان و هیأت همراه از خانه ژیمناستیک شهرستان سلسله بازدید نمود
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۴:۵۲    
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان موضوع نحوه غرفه بندی را علت اصلی اختلاف شهرداری با سرمایه گذار پروژه پایانه محصولات کشاورزی عنوان کرد و گفت
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۴:۴۶    
قائم مقام شهردار کرج با اشاره به اینکه حمل و نقل در نهادهای شهری مانند یک زنجیر به هم پیوسته است، تعامل بین این نهادها را به منظور ارتقاء سطح خدمت رسانی ضروری دانست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۴:۴۶    
طلبکاران و مالباختگان شرکت پدیده شاندیز هم اکنون در تجمعی در مقابل وزارت کشور خواستار رسیدگی به وضعیت مطالبات خود شدند. آنها پنجشنبه گذشته هم در مقابل استانداری خراسان رضوی تجمع کرده بودند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۴:۴۶    
گردهمایی بزرگ والدین منتخبین طرح استعدادیابی استان البرز با حضور بیش از 1500 نفر در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد.