دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۱۲:۵۶May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 16 دی 1394 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 31 فروردین 1394 خبر آنلاین 30 اردیبهشت 1394 خبر آنلاین 31 خرداد 1394 خبر آنلاین 31 تیر 1394 خبر آنلاین 31 مرداد 1394 خبر آنلاین 31 شهریور 1394 خبر آنلاین 30 مهر 1394 خبر آنلاین 30 آبان 1394 خبر آنلاین 30 آذر 1394 خبر آنلاین 30 بهمن 1394 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 1 دی 1394 خبر آنلاین 2 دی 1394 خبر آنلاین 3 دی 1394 خبر آنلاین 4 دی 1394 خبر آنلاین 5 دی 1394 خبر آنلاین 6 دی 1394 خبر آنلاین 7 دی 1394 خبر آنلاین 8 دی 1394 خبر آنلاین 9 دی 1394 خبر آنلاین 10 دی 1394 خبر آنلاین 11 دی 1394 خبر آنلاین 12 دی 1394 خبر آنلاین 13 دی 1394 خبر آنلاین 14 دی 1394 خبر آنلاین 15 دی 1394 خبر آنلاین 16 دی 1394 خبر آنلاین 17 دی 1394 خبر آنلاین 18 دی 1394 خبر آنلاین 19 دی 1394 خبر آنلاین 20 دی 1394 خبر آنلاین 21 دی 1394 خبر آنلاین 22 دی 1394 خبر آنلاین 23 دی 1394 خبر آنلاین 24 دی 1394 خبر آنلاین 25 دی 1394 خبر آنلاین 26 دی 1394 خبر آنلاین 27 دی 1394 خبر آنلاین 28 دی 1394 خبر آنلاین 29 دی 1394 خبر آنلاین 30 دی 1394 
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۲۳:۵۲    
سحابی بزرگ و باشکوه مرداب انباشته از گازهای داغ و میزبان ستارگان جوان بسیاری است؛این مرداب کیهانی در فاصله 500 سال نوری از زمین قرار دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۲۳:۴۹    
خبر خداحافظی پیام صادقیان با استقبال خیلی از عشق فوتبال ها روبرو شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۲۳:۴۰    
بازیکنان بایرن اعتقاد دارند فرانک ریبری بیشتر وقتش را در بایرن به خوابیدن می گذراند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۲۳:۲۵    
ایرنا نوشت: آژانس فضایی اروپا (ESA) در سمپوزیم بین المللی که در هلند برگزار شد، اعلام کرد که قصد دارد تا سال 2030 میلادی دهکده ای روی ماه احداث کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۲۳:۱۳    
پس از آنکه ساعتی قبل کره شمالی اعلام کرد با موفقیت اقدام به آزمایش یک بمب هیدروژنی کرده است بار دیگر تصویر رهبر این کشور در حالی که خود شخصا بر این آزمایش نظارت دارد رسانه های خبری جهان را پر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۲۲:۴۶    
نایب رییس شورای عالی کانون صرافان درباره تاثیر قطع رابطه ایران و عربستان روی قیمت ارز توضیح داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۲۱:۳۷    
ونداد الوندی پور
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۲۱:۳۱    
عصر امروز مراسم ترحیم مرحوم محمد ضیایی برادر همسر آیت الله روح الله خاتمی در حالی در مسجد نور تهران برگزار شد که مهمانان این مراسم چهره هایی از اصلاح طلبان و برخی اصولگرایان بودند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۲۱:۲۵    
رئیس انجمن آسیب شناسی اجتماعی ایران: وقتی برخی مجریان قانون، قوانین را نقض می کنند افراد جامعه ترغیب می شوند که حق خود را بگیرند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۲۱:۲۲    
روز گذشته تک عکسی از این مجسمه عظیم الجثه چینی منتشر و درباره آن نوشتیم: مجسمه مائو متعلق به رهبر انقلاب کمونیستی چین در نزدیکی روستایی در این کشور بوده که محیط پیرامون مجسمه به ویژه درختان کنار آن ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۲۰:۵۶    
ایرنا نوشت: سخنگوی رسمی اهل سنت عراق از جزئیات میانجی گری مفتی اعظم عراق با پادشاه عربستان برای عفو نمر پرده برداشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۲۰:۵۴    
کازو هیرای مدیر اجرایی سونی در کنفرانس مطبوعاتی معرفی محصولات و سرویس های جدید سونی تأکید کرد که این کمپانی چند دهه دست به برند سازی زده و حاضر نیست خود را وارد بازی بازارهای شلوغ و البته موقت کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۲۰:۴۵    
حملات ددمنشانه سعودی ها به مناطق مختلف یمن ادامه دارد در این میان مرکز نابینایان النور در صنعا پایتخت یمن هدف حملات ددمنشانه جنگنده های سعودی ها قرار گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۲۰:۴۲    
فدراسیون جهانی والیبال در چند سال گذشته قوانین مختلفی را برای رشته والیبال وضع کرده است که سازمان لیگ فدراسیون والیبال نیز این قوانین را در لیگ برتر اعمال کرده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۲۰:۲۸    
جماران نوشت: آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی می باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۲۰:۲۵    
ایرنا نوشت: این روزها خبرهای چندان خوشایندی از تیم های لیگ برتری ورزش هرمزگان بویژه تیم هایی که هواداران بسیاری به عشق آنها و ورزش استان به سالن های ورزشی می رفتند به گوش نمی رسد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۲۰:۲۵    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هرمزگان گفت: در تلاش هستیم بانک اطلاعاتی از کارکنان دولت در هرمزگان را ایجاد کنیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۲۰:۲۵    
تسنیم نوشت: وزارت خارجه رژیم صهیونیستی قصد دارد به خاطر کاهش بودجه خود هیئت دیپلماتیک این رژیم از 5 سفارتخانه و کنسولگری را فراخوانده و این دفاتر دیپلماتیک خود را تعطیل کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۲۰:۱۹    
بحران بوجود آمده پس از اعدام روحانی برجسته شیعه توسط عربستان سعودی باعث گشته روابط مسأله آمیز باراک اوباما با پادشاهی سعودی به مرحله ای پایین تر تنزل کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۲۰:۱۶    
تکذیب کشف لاشه خرس سیاه ایرانی در سیستان و بلوچستان.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۲۰:۱۶    
رییس جمهور در دیدار وزیر خارجه عراق تاکید کرد: ایران هیچگاه اقدامی علیه منافع هیچ کشوری در منطقه انجام نداده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۲۰:۱۳    
بعد از ظهر امروز، مراسم ختم زنده یاد محمدعلی اینانلو، استاد طبیعت گردی و پیشکسوت ورزش و رسانه، در مسجد بلال سازمان صدا و سیما برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۹:۴۹    
سیستم صوتی چند اتاقه که اولین بار Sonos در دنیا باب کرد، نوع متفاوت آن امسال در نمایشگاه لاس وگاس توسط فیلیپس رونمایی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۹:۴۹    
خبرگزاری میزان نوشت: دروازبان تیم فوتبال پرسپولیس راهی بند عمومی زندان اوین شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۹:۴۰    
تمرین نوبت عصر تیم فوتبال امید که به بازی درون تیمی اختصاص داشت، در زمین چمن باشگاه ایرانیان دوبی برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۹:۴۰    
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با تاکید بر ضرورت بازنگری در سیستم موجود اداری، گفت: در شرایط فعلی کار مردم در ادارات پیش نمی رود و برای رشد و توسعه کشور باید تغییرات و تحولاتی را در ساختار اداری ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۹:۳۷    
مراسم ختم محمد علی اینانلو امروز چهارشنبه(16 دی) در مسجد بلال صداوسیما برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۹:۳۷    
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش وپرورش کشور با تاکید بر اینکه راهبرد اصلی طرح تعالی مدیریت کیفیت بخشی به فعالیت های مدارس است از برگزاری دوره آموزشی دو روزه مجریان طرح تعالی مدیریت مدارس سراسر کشور به ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۹:۳۵    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت:20 ناشر از بخش بین الملل در سیزدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان شرکت می کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۹:۱۷    
ایرنا نوشت: بسیاری از افراد هنگام تماشای طولانی مدت برنامه های تلویزیونی تنقلات و یا وعده های غذایی مصرف می کنند، در حالی که چنین رفتاری به تدریج به عادت بدل می شود و تغذیه ناسالم را در پی خواهد داشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۹:۰۲    
دنیای حیوانات، دنیای عجیب و شگفت انگیزی است،گاه شاهد دوستی های هستیمم که تعجبمان بر می انگیزد
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۸:۵۰    
ارسطو به ما یاد داد که اساس سخن و کلام بر پنج بخش است: برهان، جدل، شعر، خطابه و مغالطه، به نظر شما در ادبیات عمومی علمی، ما کدام یک را به عنوان اصل انتخاب کرده ایم؟
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۸:۳۳    
واحد مرکزی خبر نوشت: در مرز ترکیه با ایران یک ون ترکیه ای با 17 مسافر ایرانی واژگون شد. حال مصدومان وخیم اعلام شده است .
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۸:۳۳    
سایت خبری تحلیلی ویرا مجموعه عکسهایی از بلوط های خشکیده زاگرس در ایلام منتشر کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۸:۲۴    
اقتصادنیوز نوشت: در شرایط کنونی باید در انتظار بود که آیا کاهش اندک نرخ دلار و رسیدن به کف 3700 تومانی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۸:۱۸    
ایسنا نوشت: رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، اظهار امیدواری کرد که در مراحل بعدی بررسی صلاحیت ها نیز مسائل به خوبی انجام شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۸:۰۶    
دقایقی پیش نتایج یک برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۸:۰۳    
اقتصادنیوز گزارش داد: بانک مرکزی اعلام کرد که تا کنون 1774 میلیارد تومان برای تامین مالی فروش اقساطی خودرو با وام 25 میلیون تومانی پرداخت کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۷:۴۹    
حجت الاسلام هاشم هاشم زاده هریسی از چهار راه احراز اجتهاد نامزدهای انتخابات خبرگان سخن گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۷:۴۳    
اقتصادنیوز نوشت: نرخ بیکاری کلی در کشور 10.9 درصد گزارش شده که در این میان نرخ بیکاری مردان 8.9 درصد و نرخ بیکاری زنان 2.2 برابر مردان یعنی معادل 19.9 درصد گزارش شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۷:۳۷    
به گزارش خبرانلاین ازساری اولین کارگروه استانی سلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران با حضور دکتر امیرعلی حمیدیه برگزار شد
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۷:۳۴    
معاون اداره میراث فرهنگی و گردشگری گیلان بر ضرورت بروز رسانی دانش تخصصی مدیران و کارکنان تاسیساتی گردشگری گیلان تاکید نمود و خاطرنشان کرد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۷:۳۴    
نمایش رعنا به نویسندگی و کارگردانی علیرضا کوشک جلالی هنرمند و کارگردان نام آشنای کشور از فردا بمدت 5 روز در رودسر به روی صحنه می رود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۷:۳۴    
مراسم یادواره شهدای اصناف و بازاریان خرم آباد چهارشنبه، 16 دی ، در سینما استقلال خرم آباد برگزار شد
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۷:۳۱    
در اینکه بمب های اتمی یکی از مرگبارترین اختراعات ساخته انسان است شاید شکی وجود نداشته باشد، ولی این بمب ها با محیط زیست و چرخه حیات چه کار می کند؟ و اگر جنگ هسته ای ایجاد شود جهان پس از آن به چه شکلی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۷:۳۱    
نشست خبری شورای قضایی استان صبح امروز با حضور استاندار و ریئس سازمان اسناد و املاک کشور و جمعی از مسئولین برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۷:۲۸    
پیام صادقیان از طریق صفحه اینستاگرام خود از فوتبال خداحافظی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۷:۲۸    
دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد یکی از واحدهای "جامع" دانشگاه آزاد کشور است. این واحد مهرماه 1364در یک ساختمان استیجاری واقع در میدان شهدا خرم آباد تأسیس و در نیمه اول 1365 با پذیرش 250 دانشجو در 3 ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۷:۲۸    
دکتر قاسم جان بابایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حاشیه برگزاری دومین اجلاس علمی کاربردی مدیران ارشد بهزیستی کشور در ساری از انعقاد 3 تفاهم همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی مازندران و ادارت کل ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۷:۲۵    
رئیس شورای امنیت کشور ضمن ابلاغ دستور تشکیل کارگروه 4 جانبه پیگیری حادثه تعرض به سفارت عربستان در تهران، برای بررسی همه جانبه این موضوع و اعلام نتیجه، حداکثر دو هفته مهلت تعیین کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۷:۲۵    
مراسم بزرگداشت روز جهانی رابطان، با حضور رابطان سلامت شهرستان ساری و جمعی از مسئولین مرکز بهداشت این شهرستان برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۷:۱۶    
علی کفاشیان گفت که ایران با عربستان مقابله به مثل خواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۷:۱۰    
دو روز بعد از معرفی اولین لپ تاپ جهان مجهز به استاندارد بی سیم 802.11ad توسط ایسر، کمپانی تی پی لینک نیز اولین روتر خود را با این استاندارد در لاس وگاس 2016 رونمایی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۷:۰۸    
مدیر کل امور مالیاتی مازندران، آخرین مهلت ارسال فهرست صورت معاملات فصل پائیز 1394 را پایان دی ماه سال جاری اعلام کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۷:۰۵    
استاندار لرستان در جلسه شورای ورزش همگانی استان با اشاره به اینکه ورزش همگانی در هر کشور خمیرمایه همه ورزش های تخصصی است افزود: کسب عناوین قهرمانی در مسابقات به نوعی مدیون این ورزش است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۶:۵۹    
تسنیم نوشت: دبیر کل ناتو امروز چهارشنبه در واکنش به آزمایش بمب هیدروژنی کره شمالی، تاکید کرد: کره شمالی باید برنامه تسلیحات اتمی خود را پایان دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۶:۵۶    
محمود خوردبین خبر از آزادی سوشا مکانی تا پایان امروز داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۶:۵۰    
فرماندار پلدخترگفت: صیانت از حقوق شهروندی رعایت قانون است و کاندیداها در تبلیغات خود حقوق شهروندی را رعایت کنند
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۶:۴۷    
تصویری از جوانی حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری، رئیس دفتر بازرسی رهبری و از چهره های شاخص نظام را در این عکس مشاهده می کنید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۶:۴۷    
ایسنا نوشت: گروه تروریستی داعش به دنبال اعدام 47 نفر شامل 43 شبه نظامی محکوم شده توسط عربستان تهدید کرد که زندان های این کشور را که در آن افراطگران زندانی هستند، نابود خواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۶:۴۲    
ایسنا نوشت: رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از مرگ سرنشین موتورسیکلت در پی برخورد با لیفتراک خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۶:۳۶    
مدیران سازمان های مردم نهاد باید به وظیفه حداقلی خود در حوزه احیای امر به معروف و نهی از منکر عمل نمایند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۶:۳۰    
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، مقامات امنیتی در یمن از تشدید حملات هوایی عربستان و کشورهای تحت فرماندهی آن به مواضع نیروهای مردمی و جنبش انصارالله در شهر صنعا پایتخت این کشور خبر می ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۶:۳۰    
اگر قرار داد کار دائمی باشد نمی تواند موقت شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۶:۳۰    
محسن غرویان با توجه به عدم حضور برخی از چهره های سرشناس در آزمون اجتهاد شورای نگهبان گفت: آیت الله مومن هم گفته اند که ما از راه های دیگری غیر از آزمون می توانیم برای افراد خاص احراز صلاحیت کنیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۶:۳۰    
تسنیم نوشت: سفیر ایران در عربستان به همراه 54 نفر از دیپلمات های ایرانی و خانواده هایشان از عربستان به کشورمان بازگشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۶:۳۰    
مدیر عامل یک کنسرسیوم FCP گفت: در راستای پیاده سازی اپراتور مجازی موبایل با اپراتور انگلیسی Lebara قرارداد بستیم و قرار است ایران هاب دوم این اپراتور در خاورمیانه شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۶:۱۴    
این موضوع هم مانند زمانی است که در مورد نقش ایران در تامین انرژی جهان است برخی تصور می کردند که اگر نفت ایران از بازار خارج شود، دنیا به پایان می رسد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۶:۱۱    
اقتصاد نیوز نوشت:در حالی که توجهات دنیا بر تنش میان عربستان و ایران متمرکز است، بسیاری از عربستانی ها نگران بمب اقتصادی در خانه هستند. چراکه دولت عربستان در حال کاهش قدرت خرید شهروندان خود است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۶:۰۸    
تسنیم نوشت: معاون وزیر خارجه و رئیس سازمان کمک های انسان دوستانه سوئیس گفت: حمایت و کمک های بشردوستانه جمهوری اسلامی ایران در حل بحران سوریه بسیار مهم و مؤثر است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۶:۰۵    
تسنیم نوشت: عضو حزب اعتدال و توسعه ائتلاف تشکل متبوعش به همراه حزب کارگزاران و به محوریت عبدالله نوری را تکذیب کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۵:۵۶    
سایت فدراسیون فوتبال نوشت: کمیته انضباطی آرای خود را درخصوص تخلفات حنیف عمران زاده بازیکن تیم استقلال و تماشاگران تیم ملوان انزلی اعلام کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۵:۵۳    
باشگاه خبرنگاران نوشت: معاون هنری وزارت ارشاد گفته تمام تلاشمان را می کنیم تا سالن های تئاتر شهر برای جشنواره آماده شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۵:۵۳    
فیلم سینمایی دربست به کارگردانی علی خامه پرست فرد و تهیه کنندگی حسن علیمردانی و حسن مصطفوی همراه با 11 فیلم دیگر به هشتمین دوره ی جشنواره منار بلغارستان راه پیدا کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۵:۵۰    
آنچه مشاهده می کنید اولین قمقمه آب هوشمند با نمایشگر رنگی است که در نمایشگاه امسال لاس وگاس توسط کمپانی LifeFuels رونمایی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۵:۴۷    
خبرگزاری مهر با انتشار عکس زیر، صاحب مغازه را جانباز70درصد معرفی کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۵:۳۲    
تسنیم نوشت: رئیس سازمان حج و زیارت از شناسایی همه مفقودان فاجعه منا خبر داد و گفت: با شناسایی های انجام شده در روزهای اخیر پرونده مفقودان فاجعه منا بسته شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۵:۲۹    
سایت باشگاه استقلال نوشت: مدافع هافبک استقلال می گوید اگر قرار باشد میان قهرمانی در لیگ و جام حذفی یکی را انتخاب کند، انتخابش قهرمانی در لیگ برتر است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۵:۲۱    
سایت کمیته المپیک نوشت: رئیس کمیته ملی المپیک ایران به اظهارات همتای عربستانی اش پاسخ داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۵:۱۸    
اتحادیه اروپا آزمایش ادعا شده بمب هیدروژنی کره شمالی را محکوم کرد و آن را نقض جدی ممنوعیت توسعه تسلیحات اتمی پیونگ یانگ از سوی سازمان ملل ارزیابی کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۵:۰۹    
دکتر حسن روحانی، رییس جمهورمی گوید حمله به سفارتخانه ای در تهران همانند حمله به خانه مردم است .رییس جمهور همچنین طی نامه ای به رییس قوه قضائیه خواستار رسیدگی فوری و خارج از نوبت به پرونده حمله به ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۵:۰۳    
سایت باشگاه پرسپولیس نوشت: سرپرست باشگاه پرسپولیس برای دومین بار و همراه سرپرست حقوقی باشگاه برای پیگیری کار دروازه بان تیم، راهی دادسرای فرهنگ و رسانه شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۴:۵۴    
تسنیم نوشت: وکیل مدافع سازمان تأمین اجتماعی گفت: بنا بر ماده 104 قانون تأمین اجتماعی اموال این سازمان اموال دولتی است و هرکس در آن تصرف کند باید مجازات شود چرا که اختلاس است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۴:۵۴    
حجت الاسلام محمدباقر کریمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت : 269 واحد چاپی در استان با اشتغال مستقیم 650 نفر مشغول فعالیت هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۴:۴۵    
ایسنا نوشت: مقام های چین امروز (چهارشنبه) ساکنان منطقه ای در مرز این کشور با کره شمالی را بعد از حس شدن زمین لرزه های ناشی از آزمایش هسته ای کره شمالی از محل سکونتشان تخلیه کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۴:۲۷    
یک کاندید مجلس خبرگان گفت: اطلاع رسانی درباره شرایط شرکت کنندگان در آزمون اجتهاد شورای نگهبان کافی بوده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۴:۲۴    
هدست بی سیم کمپانی معروف JBL آمریکا، به شما اجازه گزینش نوع خاصی از نویز و حذف آن هنگام گوش دادن به فایل صوتی را می دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۴:۲۴    
آموزش و پرورش اعلام کرد که دستور توقف استخدام فرزندان فرهنگیان داده نشده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۴:۲۴    
تسنیم به نقل از علی دیواندری نوشت: مطالبات معوق یکی از چالش های مهم نظام بانکی است و این مشکل در صدر مشکلات بانک ها است، زیرا نسبت های مطالبات معوق در بانک ها بالا رفته و نگران کننده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۴:۱۸    
روزنامه همشهری زنجان نوشت :بی رونقی و کسادی بازار و مرمت بازسازی نشدن حجره ها از مهمترین مشکلات بازاریان سرای ناصریه است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۳:۵۲    
قائم مقام سازمان توسعه تجارت ایران گفت: وضعیت اقتصاد بین الملل در حال حاضر رکودی است و این عامل بر کاهش صادرات کشور بی تاثیر نیست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۳:۴۶    
تسنیم نوشت:دبیرکل فدراسیون فوتبال تأکید کرد که وزیر ورزش همچون مجامع قبلی این فدراسیون در مجمع بعدی فدراسیون فوتبال هم رأی خواهد داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۳:۴۶    
میزان نوشت: قاضی حسینی گفت: هنوز هیچ حکمی در ارتباط با اعتراض سوشا مکانی به قرار بازداشت موقتش صادر نشده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۳:۴۶    
نمایشنامه خیانت انیشتین اثر امانوئل اشمیت به کارگردانی طاهره سلیمانی در خانه هنرمندان حوزه هنری چهارمحال و بختیاری خوانش شد .
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۳:۴۳    
صابر ابر نمایش متاستاز را نمایشی عالی توصیف کرد و از مردم خواست همپاها یعنی همراهان بیماران سرطانی را فراموش نکنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۳:۴۳    
مجری تازه ی برنامه ی پرطرفدار تخت گاز با یک مشکل بزرگ در راه ساخت این برنامه مواجه است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۳:۳۴    
هیات انتخاب سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر آثار بخش هنر و تجربه این رویداد سینمایی را اعلام کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۳:۳۱    
حجت الاسلام حسن روحانی در نامه به آیت الله آملی لاریجانی رسیدگی فوری و خارج از نوبت به پرونده حمله به سفارت و کنسولگری عربستان را خواستار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۳:۲۲    
هنوز هم برخی کسب و کارهای مغفول یا ناآشنا در کشور ما در بخش ساختمان وجود دارد که علاوه بر اینکه از کسب و کارهای سنتی فاصله دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۳:۲۲    
اولین شماره نشریه فرهنگی، اجتماعی "ندای شهروند" منتشر شد.