سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۲۱:۵۶May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 28 خرداد 1395 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 31 فروردین 1395 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 31 تیر 1395 خبر آنلاین 31 مرداد 1395 خبر آنلاین 31 شهریور 1395 خبر آنلاین 30 مهر 1395 خبر آنلاین 30 آبان 1395 خبر آنلاین 30 آذر 1395 خبر آنلاین 30 دی 1395 خبر آنلاین 30 بهمن 1395 خبر آنلاین 1 اسفند 1395 خبر آنلاین 1 خرداد 1395 خبر آنلاین 2 خرداد 1395 خبر آنلاین 3 خرداد 1395 خبر آنلاین 4 خرداد 1395 خبر آنلاین 5 خرداد 1395 خبر آنلاین 6 خرداد 1395 خبر آنلاین 7 خرداد 1395 خبر آنلاین 8 خرداد 1395 خبر آنلاین 9 خرداد 1395 خبر آنلاین 10 خرداد 1395 خبر آنلاین 11 خرداد 1395 خبر آنلاین 12 خرداد 1395 خبر آنلاین 13 خرداد 1395 خبر آنلاین 14 خرداد 1395 خبر آنلاین 15 خرداد 1395 خبر آنلاین 16 خرداد 1395 خبر آنلاین 17 خرداد 1395 خبر آنلاین 18 خرداد 1395 خبر آنلاین 19 خرداد 1395 خبر آنلاین 20 خرداد 1395 خبر آنلاین 21 خرداد 1395 خبر آنلاین 22 خرداد 1395 خبر آنلاین 23 خرداد 1395 خبر آنلاین 24 خرداد 1395 خبر آنلاین 25 خرداد 1395 خبر آنلاین 26 خرداد 1395 خبر آنلاین 27 خرداد 1395 خبر آنلاین 28 خرداد 1395 خبر آنلاین 29 خرداد 1395 خبر آنلاین 30 خرداد 1395 خبر آنلاین 31 خرداد 1395 
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۳:۴۱    
فیفا پرونده ویژه ای را برای تخلف هواداران کرواسی باز کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۳:۳۳    
وزارت خارجه کشورمان، آزادی فلوجه را تبریک گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۳:۲۴    
ایسنا نوشت: شکسته شدن لوله آب در اثر انفجار لوله گاز در منطقه شهران موجب قطعی آب در این منطقه شد که با پیگیری های صورت گرفته تا ساعت 17:30 امروز مشکل آب این منطقه به طور کامل برطرف شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۳:۱۵    
هواداران تیم ملی کرواسی مانند دور مقدماتی یورو، برای تیم شان دردسرساز شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۳:۱۰    
معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به سمت تحقق اقتصاد مبتنی بر دانش بنیان و کمک به اقتصاد ملی با اتکای به توان مردمی گام بر می دارد .
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۳:۱۰    
رئیس اداره مطالعات و مهندسی آبخیزداری استان آب، خاک و گیاه را جزو چرخه های طبیعت دانست و گفت: اگر خواهان حفظ آب هستیم در مرحله نخست باید نسبت به حفظ خاک اقدام کنیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۳:۱۰    
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ساخت کمربند حفاظتی به طول 12 کیلومتر، مبارزه با آفات به مساحت 263 هکتار در کل جنگل ها و احداث 89 دستگاه آب گرمکن خورشیدی در روستای سرخ آباد را از اقدامات اعلام ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۳:۱۰    
معاون آبخیزداری، منابع طبیعی و آبخیزداری استان مساحت کل بیابان های استان که بر اثر تغییرات اقلیمی و بهره برداری بی رویه اتفاق افتاده را 20 درصد اعلام کرد و گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۳:۱۰    
معاون فنی منابع طبیعی و آبخیزداری استان منابع طبیعی را بستر حیات و امانت آیندگان اعلام کرد و گفت: بیشتر مشکلات ما ناشی از عدم توجه به مرتع و جنگل ها است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۲:۵۵    
ایرنا نوشت: نورسلطان نظربایف رئیس جمهوری قزاقستان گفت: پس از عضویت هند و پاکستان در سازمان همکاری های شانگهای نوبت ایران برای پیوستن به این سازمان منطقه ای می رسد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۲:۵۲    
ایرنا نوشت: ترکیه گزارش پارلمان اروپا که از سوی خانم کتی پیری آماده شده و یکی از منفی ترین گزارش ها است، عینا اعاده کرد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۲:۴۶    
ایران و سوئیس در پایان ملاقات مجید تخت روانچی با مقامات سوئیسی بیانیه منتشر کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۲:۲۹    
تسنیم نوشت:سایت رادیو ورزش یونان با درج تصویری از صحنه ناراحتی کریم انصاری فرد خبر رسمی حذف تیم پانیونیوس از لیگ اروپا را اعلام کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۲:۲۹    
تیم ملی کرواسی در دقیقه 94 بازی را با چک مساوی کرد.آن هم در شرایطی که با دو گل از حریف خود پیش بود!
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۲:۱۱    
میلوراد مازیچ، داور صربستانی بازی امشب اسپانیا و ترکیه در یورو 2016، همان داور بازی آرژانتین-ایران در جام جهانی 2014 است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۱:۵۹    
دروازه بان جدی آلمان ها، 47 ساله شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۱:۵۶    
نشنال جئوگرافیک در حساب اینستاگرام خود تصویری خارق العاده از یوزپلنگ ایرانی(آسیایی) در دشت کویر منتشر کرده است. این عکس توسط تله گذاری دوربین،شب هنگام گرفته شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۱:۴۱    
سوئد با زلاتان روز های خوبی را در یورو نمی گذراند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۱:۳۸    
محمد زینالی اُناری
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۱:۲۶    
داریو سرنا در زمان پخش سرود ملی کشورش(به خاطر پدرش)اشک ریخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۱:۲۳    
بدون شرح!
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۰:۴۲    
ایرنا نوشت: یک مطالعه جدید نشان می دهد کاهش وزن سبب بهبود سطح قندخون، کلسترول، تری گلیسرید و فشارخون در بیماران مبتلا به دیابت می شود و از این طریق در سلامت سیستم قلب و عروق موثر است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۰:۳۰    
سایت رسمی باشگاه استقلال نوشت:تمرین عصر جمعه استقلالی ها درحالی برگزار شد که با نظر کادرفنی این تیم استفاده از GPS در تمرینات آبی ها اجرایی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۰:۲۸    
سربازان وظیفه در حین خدمت حق تحصیل در دانشگاه را ندارند چون نمی توانند خوب درس بخوانند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۰:۲۸    
فهرست دستمزد مربیان حاضر در کوپا آمریکا اعلام شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۰:۱۹    
در حاشیه حذف زودهنگام و ناباورانه از کوپا آمریکا.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۰:۱۹    
عکس روز نشنال جئوگرافیک به تصویری از خفاش های مشهور به خفاش میوه ای یا روباه پرونده اختصاص پیدا کرده است. خفاشی که زیر باران شدید ملبورن از درخت آویزان است و بالهایش را دور خودش جمع کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۰:۱۰    
تسنیم نوشت: رئیس جمهور روسیه گفت: مشکلات ساختاری در اقتصاد جهان همچنان به قوت خود باقی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۲۰:۰۷    
غریزه مادری صحنه های زیبایی را خلق می کند که این موضوع را حتی در میان حیوانات نیز می توان دید. به گزارش همشهری آنلاین،نشنال جئوگرافیک مجموعه متنوعی از عکس های حیات وحش را در این رابطه ثبت کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۹:۵۸    
ایتالیا با شکست دادن سوئد، به مرحله بعدی مسابقات جام ملت های اروپا صعود کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۸:۵۲    
ایرنا نوشت: نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: موضوع 17 پرونده گمشده در کمیسیون اصل نود مجلس را پیگیری می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۹:۴۶    
از روز یکشنبه 30 خرداد لغایت چهارشنبه 2 تیر ماه امکان تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی بر روی سایت سازمان سنجش قرار دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۹:۳۱    
نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد کمبود ویتامین و برخی آنتی اکسیدان ها، یکی از مهمترین دلایل بروز میگرن (نوعی سردرد) در کودکان است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۹:۲۸    
رولز رویس،از طرح مفهومی یا کانسپت خودروی بدون راننده خود رارونمایی کرده که باعث جلب توجه بسیاری شده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۹:۲۶    
این بنا در شهرستان رشت و ضلع جنوبی میدان صیقلان، در انتهای کوچه شاعری قرار دارد. بافت پیرامونی بنا از سابقه تاریخی برخوردار بوده و ارتباط خانه مزبور با خیابان های اصلی شهر ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۹:۲۶    
در پانزدهمین روز ماه مبارک رمضان همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) شهروندان همدانی بیش از گذشته به پایگاه ها و دفاتر کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مراجعه کرده و با اقتدا به کریم اهل بیت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۹:۲۶    
مسئول امور آموزشی سازمان بسیج اساتید دانشگاه های کشور گفت: امام خمینی(ره) قدرت معنوی را در ملت ایران زنده کرد و با اتکا به قدرت خداوند و قدرت معنوی ملت ایران موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۹:۲۶    
دانشگاه علوم پزشکی همدان با صدور اطلاعیه ای ورود ریزگردها را به استان هشدار داده و اعلام کرده بیماران قلبی، کودکان و افراد مسن در فضاهای باز تردد نکنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۹:۲۶    
امام جمعه همدان گفت: نابسامانی و ناامنی همه کشورهای دنیا به خاطر ناسالم بودن دولت هایشان است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۹:۱۴    
تسنیم نوشت: مقامات ترکیه ای به دلایل امنیتی راهپیمایی سالانه همجنس گرایان در شهر استانبول را ممنوع اعلام کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۹:۱۴    
ایسنا نوشت:امام جمعه ایلام گفت: دستور رییس جمهور برای برخورد با عناصری که حقوق های نجومی دریافت می کنند جای تقدیر دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۸:۱۳    
ایرنا نوشت: براساس گزارش New Energy Outlook که در وب سایت بلومبرگ منتشر شده، تا سال 2027 انرژی بادی و خورشیدی ارزان تر از انرژی حاصل از ژنراتورهای زغالی و گازی می شود و تا سال 2040 خودروهای الکتریکی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۹:۰۶    
اقتصاد نیوز نوشت:بر اساس آگهی های موجود، برای خرید خانه های بدون اتاق خواب در شهر تهران باید از 45 تا 210 میلیون تومان هزینه کرد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۸:۰۴    
این رسالت همه است که با ورود به اتاق های تخریب و توطئه، صحبت با مردم، عمل و عقلانیت و خنثی کردن تخریب ها، راه را برای خلق حماسه ای دیگر در سال 96 همواره کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۸:۰۴    
مهر نوشت؛ امام جمعه قم گفت: رشد علمی کشور نباید متوقف شود و تلاش دانشمندان باید به سمت گسترش مرزهای دانش باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۸:۰۴    
امام جمعه ملایر گفت: رعایت عدالت، اخلاق انسانی و میانه روی در امور مهمترین معیار برای قضات در امر قضاوت است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۹:۰۳    
کاخ سفید برای عقب راندن رقبای کمپانی های آمریکایی در همکاری با ایران از ابزار تهدید به جریمه های مالی استفاده می کند در واقع اروپایی ها را می ترساند تا جاده برای شرکت های آمریکایی باز شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۸:۵۸    
ایرنا نوشت: قاضی محمد شهریاری در خصوص آخرین وضعیت حادثه انفجار لوله گاز در منطقه شهران گفت: اینکه برخی می گویند علت وقوع حادثه نشست زمین به دلیل فعالیت کارگاه مترو بوده، هنوز اثبات نشده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۸:۵۸    
شرکت تایرسازی Z که مقر آن در دوبی است یک جفت از لاستیک های تولیدی خود را برای خودروهای لوکس به قیمت گزاف 600 هزار دلار فروخته و در کتاب رکوردهای گینس لقب گران قیمت ترین تایر جهان را ثبت کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۸:۵۵    
سالیانه حدود 2.2 میلیون تن زباله شهری و روستایی در شمال کشور رها میشود!
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۸:۵۵    
تسنیم نوشت: فرمانده نیروی دریایی آمریکا گفت: ایالات متحده به حضور خود در دریای سیاه علی رغم هشدار روسیه ادامه خواهد داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۸:۴۰    
ورزش سه نوشت: دیگو آرماندو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین در گفتگو با رادیو مترو به انتقاد از فدراسیون فوتبال آرژانتین(AFA) و سپ بلاتر پرداخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۸:۴۰    
مهر نوشت: رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: عملیات ایمن سازی و تخلیه ساختمان های مجاور در محل حادثه انفجار لوله گاز منطقه کوهسار انجام شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۸:۳۴    
مشاور معاون امنیت ملی آمریکا اعلام کرد تحریم های ایران به منظور تقویت دیپلماسی اعمال شد و این مسئله برای دولت آمریکا مشخص شده بود که تحریم های بیشتر باعث تسلیم شدن ایران نخواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۸:۲۵    
ایسنا نوشت:در پی یک شکایت، لئوناردو دی کاپریو به عنوان یکی از تهیه کنندگان فیلم گرگ وال استریت به دادگاه فراخوانده شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۸:۱۳    
رئیس اتاق بازرگانی در یادداشت تلگرامی امروز عصر خود نوشت: اقتصاد ایران در پیچیده ترین دوران چند دهه گذشته به سر می برد و اقتصاددانان طیف های مختلف بیشتر از هر زمان دیگری معتقدند دور شدن دولت از بنگاه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۸:۰۷    
جامعه ما مدیون مفاهیم قرآنی است و هرچه داریم در پرتو نور هدایت این کتاب است، لذا اگر کمبود و نارسایی فرهنگی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۸:۰۷    
10 سال پیش می گفتند جنگ آینده جنگ آب است و امروز در دنیا مشکل کم آبی کشورها را با بحران مواجه کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۸:۰۷    
وقوع طوفان شن و هجوم گرد و خاکی که از کشور عراق منشاء گرفته است هوای همدان و اکثر استانهای نوار غربی کشور را بحرانی کرده و هم اکنون میزان گردو غبار در این استانها به بیش از 5 برابر حد مجاز رسیده است
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۸:۰۷    
یکی از مراجع تقلید گفت: افرادی که پرونده آنها پاک است از بازرسی ها هراسی ندارند، ولی افراد دارای پرونده های آلوده، از بازرس و بازرسی می هراسند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۸:۰۴    
فرهنگ قرآنی در حال گسترش است و طرح تعلیم معلم قرآن در روستا در استان نهادینه شده و در بقیه روستاها نیز در حال جریان است که در این صورت اجرای طرح برای سایر برنامه های قرآنی نیز موثر خواهد بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۸:۰۴    
پیام ما نوشت؛فوتبال ورزشی است پرطرفدار که زمان نمی شناسد واز ابتدا تاکنون همواره یکی از پرطرفدارترین و جذاب ترین رشته های ورزشی محسوب می شده که جایگاه ویژه ای در میان اقشار مختلف جامعه چه زن و چه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۸:۰۴    
شهردار اردبیل گفت: احداث دو پارک صخره ای و بهشت گمشده در مجتمع تفریحی و گردشگری شورابیل مراحل پایانی خود را سپری می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۸:۰۴    
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سوادکوه از قرائت قاری مصری در سوادکوه بعد از چندین سال خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۸:۰۴    
رئیس مرکز بهداشت استان قم گفت: از اول ماه مبارک رمضان تاکنون هزار و 191 کیلو انواع مواد غذایی غیر قابل مصرف در قم از سطح عرضه و مصرف خارج شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۸:۰۴    
شریک محمودرضا خاوری در کانادا یک ایرانی است که تا چند سال قبل صاحب چند خشکشویی بود اما بعدا به برج سازی روآورد و سابقه شراکتش با مدیرعامل فراری بانک ملی به قبل از برملا شدن اختلاس 3 هزار میلیارد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۸:۰۴    
مراسم افطاری بمناسبت سالروز شهادت آیت ا... صدوقی پنجشنبه شب باحضور یزدی های مقیم تهران در آمفی تئاتر موسسه اطلاعات برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۷:۵۰    
ایرنا نوشت:مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان از تشدید پدیده گرد و خاک در شهرهای استان خبر داد و گفت: بیشترین گرد و خاک امروز در آبادان بود که به 15 برابر حد مجاز رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۷:۴۸    
ایسنا نوشت: دانشمندان برای نخستین بار موفق به کشف یک مولکول آلی پیچیده در فضا شده اند که از ساختار نامتقارن مشابه مولکول های کلیدی برای حیات زمین برخوردار است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۷:۳۶    
مخاطبانی که شب گذشته برای تماشای فیلم اعتراض به سینما چهارسو رفته بودند موفق به تماشای این فیلم نشدند و پس از چند ساعت معطلی به خانه هایشان بازگشتند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۷:۲۴    
یک مدافع آسیایی که قرار بود به پرسپولیس بیاید و گفته می شد امروز به ایران می آید، فعلا به تهران نرسیده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۶:۲۱    
ایسنا نوشت: در پی انفجار لوله گاز در منطقه شهران از بامداد ساعات اولیه امروز ارتباطات این منطقه و برخی مناطق اطراف با دشواری هایی همراه شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۷:۱۵    
ایسنا نوشت: سخنگوی شرکت ملی گاز اعلام کرد که برآوردها این است که گاز مناطق حادثه دیده در شمال غرب تهران تا فردا برقرار شود. وی در عین حال تاکید دارد که این حادثه انفجار نبوده بلکه آتش سوزی بوده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۷:۱۵    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:قیمت انواع خودرو دست دوم در بازار منتشر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۶:۵۴    
ایتالیا با گل دقیقه 88 توانست سوئد را شکست دهد و به مرحله بعدی جام ملت های اروپا صعود کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۶:۴۷    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس شعبه 3 مجلس دهم گفت: برخی از اعضای هیئت رئیسه مجلس که در کمیسیون های تخصصی حضور داشتند به صورت داوطلبانه از این کمیسیون ها خارج شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۵:۴۲    
یادگار امام در جدیدترین پست اینستاگرامش عکسی از دوران کودکی خود را در کنار امام (ره) منتشر کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۶:۴۱    
ایسنا نوشت: دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران گفت: زمان به نفع اصلاح طلبان در حال گذر است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۶:۳۳    
بانک ها باید در حوزه تولید و بکارگیری نرم افزارها و سامانه های مرتبط با بانکداری متمرکز متحول شوند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۶:۲۴    
ایسنا نوشت: مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور ضمن اشاره به تداوم حضور گرد و خاک در مناطق غربی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۶:۲۱    
تسنیم نوشت: امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به تأثیر قدرتمند شدن ایران اسلامی بر حفظ امنیت کشور و اهمیت توجه به این موضوع، گفت: رفاقت با این مستکبران نمی تواند برای ما امنیت ایجاد کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۶:۱۵    
مهر نوشت: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اقلیم کردستان در خصوص حوادث اخیر و تحرکات گروهک های تروریستی پاسخگو باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۵:۱۴    
روسای اتحادیه های کارگری انگلیس در فراخوانی مبارزه با تهدید خروج این کشور از اتحادیه اروپا را اعلام کرده و درباره عواقب وقوع چنین سناریویی هشدار دادند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۶:۰۶    
ترامپ در سخنان خود مداوما اسلام را به افراط گرایی متهم کرده و علیه مسلمانان موضع می گیرد، اما نباید فراموش کرد که تاریخ مسیحیت نیز مملوء از خشونت بوده و نمی توان نگاهی سیاه و سفید به ادیان و مذاهب ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۶:۰۶    
محمودرضا خاوری و پسرش با شریکشان در یک پروژه بزرگ ساختمان سازی در کانادا دچار اختلاف شده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۶:۰۴    
جردن باروز کشتی گیر 74 کیلوگرم تیم ملی آمریکا از فدراسیون کشتی ایران تشکر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۶:۰۴    
ایرنا نوشت: خطوط هوایی تایلند روز جمعه اعلام کرد در نظر دارد پروازهای بانکوک - تهران این خط هوایی را از مهر ماه برقرار کند
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۴:۴۸    
از سحرگاه امروز بدلیل انفجار لوله گاز در منطقه شهران، ارتباطات مشترکین همراه اول در شمال غرب تهران دچار مشکل شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۵:۴۲    
شانا نوشت:قیمت سبد نفتی اوپک روز پنجشنبه (27 خرداد ماه) با یک دلار و 33 سنت کاهش، به 44 دلار و 3 سنت برای هر بشکه رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۵:۴۲    
با رسیدن نیروهای عراقی به خیابان اصلی فلوجه و مرکز اداری این شهر و به اهتزاز درآوردن پرچم عراق بر فراز ساختمان فرمانداری این شهر ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۵:۲۸    
هافبک فصل گذشته ملوان به ذوب آهن اصفهان پیوست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۵:۲۵    
ایسنا نوشت: زمین لرزه ای به بزرگی 4.7 ریشتر دقایقی پیش سیرچ در استان کرمان را لرزاند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۵:۱۷    
ایسنا نوشت؛در دو ماهه نخست سال جاری 12.5 هزار تن انواع محصولات پسته به کشورهای مختلف صادر شده که نشان دهنده افزایش 25 درصدی صادرات پسته ایرانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۵:۰۲    
مهر نوشت: مدیرعامل شرکت مترو با اشاره به حادثه ترکیدگی لوله گاز در منطقه شهران با بیان اینکه این حادثه در ساعت 4 صبح روز جمعه روی داد ، گفت: این حادثه ربطی به ساخت تونل مترو در این منطقه ندارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۴:۵۹    
ایسنا نوشت: روابط عمومی شرکت گاز از شکستگی خط لوله گاز در محله شهران بر اثر نشست زمین خبر داد و از ساکنان مناطق شهران، کوهسار، کن و سولقان درخواست کرد تا اطلاع ثانوی شیر اصلی گاز خود را ببندند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۴:۵۹    
ایرنا نوشتمدیرعامل لوک اویل یکی از بزرگترین شرکت های نفتی روسیه و جهان با اعلام اینکه درخواست رسمی این شرکت را برای بازگشت به طرح میدان نفتی اناران به ایران تحویل داده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۴:۵۹    
تسنیم نوشت: سخنگوی وزارت کشور از تعیین تکلیف انتخاب استاندار جدید خوزستان در جلسه یکشنبه هفته آینده هیات دولت خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۴:۵۹    
تسنیم نوشت: کاخ ریاست جمهوری روسیه تاکید کرد که سرنگونی دولت سوریه به هرج و مرج در منطقه منجر خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۴:۵۱    
استیماچ، سرمربی سابق سپاهان، علی کریمی را به مسئولان تیم دیناموزاگرب کرواسی معرفی کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۱۴:۵۱    
تسنیم نوشت: امام جمعه مشهد گفت: انقلابی فردی است که می خواهد با یک سلسله عصبانیت کار پیش ببرد و سوء استفاده کند؟ نه، انقلابی اصول انقلاب را باور دارد و در اجرای این اصول مشارکت دارد.