شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۲۰:۱۲May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 14 خرداد 1396 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 31 فروردین 1396 خبر آنلاین 9 اردیبهشت 1396 خبر آنلاین 31 تیر 1396 خبر آنلاین 31 مرداد 1396 خبر آنلاین 31 شهریور 1396 خبر آنلاین 30 مهر 1396 خبر آنلاین 30 آبان 1396 خبر آنلاین 30 آذر 1396 خبر آنلاین 30 دی 1396 خبر آنلاین 30 بهمن 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 1 خرداد 1396 خبر آنلاین 2 خرداد 1396 خبر آنلاین 3 خرداد 1396 خبر آنلاین 4 خرداد 1396 خبر آنلاین 5 خرداد 1396 خبر آنلاین 6 خرداد 1396 خبر آنلاین 7 خرداد 1396 خبر آنلاین 8 خرداد 1396 خبر آنلاین 9 خرداد 1396 خبر آنلاین 10 خرداد 1396 خبر آنلاین 11 خرداد 1396 خبر آنلاین 12 خرداد 1396 خبر آنلاین 13 خرداد 1396 خبر آنلاین 14 خرداد 1396 خبر آنلاین 15 خرداد 1396 خبر آنلاین 16 خرداد 1396 خبر آنلاین 17 خرداد 1396 خبر آنلاین 18 خرداد 1396 خبر آنلاین 19 خرداد 1396 خبر آنلاین 20 خرداد 1396 خبر آنلاین 21 خرداد 1396 خبر آنلاین 22 خرداد 1396 خبر آنلاین 23 خرداد 1396 خبر آنلاین 24 خرداد 1396 خبر آنلاین 25 خرداد 1396 خبر آنلاین 26 خرداد 1396 خبر آنلاین 27 خرداد 1396 خبر آنلاین 28 خرداد 1396 خبر آنلاین 29 خرداد 1396 خبر آنلاین 30 خرداد 1396 خبر آنلاین 31 خرداد 1396 
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۵:۲۷    
معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: رویکرد اصلی این وزارتخانه در سال جاری فراهم کردن زمینه ای مناسب برای ارتقای سواد رسانه ای خبرنگاران سراسر کشور است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۵:۱۰    
به مناسبت قیام خونین 15خرداد ماه سال 1342 امروز دوشنبه راهپیمایی با حضور اقشار مختلف مردم در قم برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۴:۵۲    
بانوی رکورددار اهدای 173 بار خون، می گوید از سوزن می ترسد و هنوز هم موقع اهدای خون از سوزن ترس دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۴:۱۳    
12 گل رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا را در ویدئوی زیر ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۴:۰۱    
تسنیم نوشت: درپی قطع روابط برخی کشورهای عربی با قطر، وزارت خارجه پاکستان امروز تاکید کرد که قصد قطع روابط خود با قطر را ندارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۳:۵۵    
ایسنا به نقل از شبکه خبری بی بی سی نوشت: نتایج یک بررسی نشان می دهد: کودکانی که در اتاق خواب تلویزیون تماشا می کنند، بیشتر در معرض خطر ابتلا به چاقی قرار دارند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۲:۰۸    
روز گذشته پیروان شیخ زکزاکی طبق روال هرساله با وجود فشارهای امنیتی در شهرهای مختلف نیجریه اقدام به توزیع بسته های غذایی میان فقرا به نیابت از امام خمینی(ره) کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۱:۳۴    
تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود در رقابت های لیگ جهانی 2017 برابر لهستان قرار گرفت و با نتیجه سه بر یک لهستان را شکست داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۱:۳۴    
وقتی کتاب "حجاب بی حجاب" و کتاب "حجاب با حجاب" را منتشر کردم - حدودا دو سه سال پیش- خانم مسیح علینژاد از من خواست که گفتگویی در باره حجاب اجباری با هم داشته باشیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۱:۱۸    
مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در مصلی ارومیه برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۰:۳۱    
تسنیم نوشت: یک روزنامه آمریکایی از همراهی دولت ترامپ با توطئه عربستان سعودی و امارات متحده عربی برای بی ثبات کردن ایران و تغییر نظام این کشور خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۰۹:۴۴    
ایرنا نوشت: رئیس جمهوری روسیه در مصاحبه با شبکه خبری ان بی سی جزئیات دیدارش با مشاور امنیت ملی اخراج شده ترامپ را فاش کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۰۹:۰۵    
نشست بازخوانی اندیشه های امام خمینی (ره) در تالار گفتمان شهر رشت برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۰۸:۳۹    
تصاویر دوربین های مدار بسته در بزرگراهی در سیدنی استرالیا نشان می دهد که راننده یک کامیون برای جلوگیری از برخورد با یک اتوبوس مدرسه چگونه از مسیر خود منحرف می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۰۷:۵۱    
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: دختر 19 ساله در یکی از مناطق ییلاقی شهرستان نهاوند با حلق آویز کردن از درخت به زندگی خود پایان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۰۰:۵۲    
هیئت حضرت ابوالفضل(ع) بلوار ابوذر خیابان پیروزی تهران هرساله در ایام ماه مبارک رمضان با پهن کردن سفره افطار در خیابان مجاور هیئت از رهگذران و اهالی محل هنگام افطار پذیرایی می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۰۰:۱۸    
در پی تصمیم اخیر شورای صنفی نمایش درباره اکران فیلم ها و اخبار و مطالب ضد و نقیض درباره ادامه اکران فیلم ویلایی ها ، بنیاد سینمایی فارابی در بیانیه ای اعلام کرد، اکران این فیلم همچنان ادامه دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۳:۴۸    
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازی با لهستان و پیروزی مقابل این تیم برای ایران از اهمیت بالایی برخوردار بود و خوشحالم که بازیکنان جوان ایران خوش درخشیدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۳:۴۳    
5 ژوئن / دوشنبه 15 خرداد کنفرانس سالانه توسعه دهندگان اپل موسوم به WWDC 2017 شروع می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۳:۳۶    
محمد موسوی بعد از برد ایران در لیگ جهانی متن جالبی منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۳:۳۶    
دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: سرطان مثانه بسیار خطرناک و صعب العلاج است اما با ترک استعمال دخانیات به عنوان عوامل اصلی این بیماری می توان به راحتی از بروز آن پیشگیری کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۳:۳۴    
مهندسین هلندی دانشگاه "تکنولوژی دلفت" (Delft) طی این هفته اولین آزمایش "هایپرلوپ" (Hyperloop) اروپا را کلید می زنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۳:۲۹    
نوه بنیان گذار انقلاب اسلامی گفت: ما آخوندو مرجع و خوشگل زیاد داشتیم اما هیچ کدامشان امام نشدند! اینکه امام به این جایگاه رسید به دلیل آن بود که مرجع بیان مشکلات مردم بودند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۳:۲۶    
یک استارتاپ هلندی به نام Nerdalize راهکار هوشمندانه ای را برای بهره برداری از انرژی اتلاف شده در سرورها ابداع کرده است. این سرورها به طور رایگان گرمای منازل را تامین می کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۳:۱۳    
تصاویر پرتره مشهور از حضرت امام خمینی(ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی، در سنین مختلف ایشان را در گزارش تصویری زیر می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۳:۰۱    
مشاور امور رسانه ای رییس جمهور بعد از سخنرانی رهبر معظم انقلاب به مناسبت سالروز ارتحال امام راحل(ره) در توئیتر خود یادداشت کوتاهی منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۲:۵۳    
سامسونگ نسخه ویژه ای از گلکسی اس 8 را با نام Pirates of the Caribbean Edition راهی بازار کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۲:۴۹    
ایسنا نوشت: وزارت اطلاعات خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر پلمپ نمازخانه اهل سنت در یافت آباد را تکذیب و اعلام کرد، این وزارتخانه هیچ دخالتی در موضوع نمازخانه نداشته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۲:۴۶    
تسنیم نوشت: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه مردم شهید دادند تا ارزش های اسلامی در کشور حکم فرما باشد گفت: امروز تبلیغات منفی شدیدی علیه نظام اسلامی راه اندازی کرده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۲:۳۹    
غفور امتیاز آورترین بازیکن ایران برابر لهستان بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۲:۱۸    
مهر نوشت: دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی، با بیان اینکه ارتباط با آمریکا و آمریکایی شدن ما را به جایی نمی رساند، بر لزوم پیروی از ولایت فقیه تاکید کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۱:۵۸    
ایسنا نوشت: سخنگوی شورای صنفی نمایش از ادامه اکران ویلایی ها تا شب های قدر در سینمای سرگروه با موافقت تهیه کننده فیلم سینمایی رگ خواب خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۱:۵۶    
جماران نوشت: یادگار امام(ره) امسال در سالروز ارتحال امام خمینی به خاطر مراعات حال روزه داران سخنرانی نکرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۱:۳۸    
در 14خرداد و مصادف با سالروز ارتحال امام خمینی(ره) پربازدیدترین اخبار به ماجرای تاریخی پس از درگذشت ایشان اختصاص داشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۱:۳۵    
تیم ملی والیبال ایران با نتیجه سه بر یک لهستان را شکست داد تا هفته اول مسابقات لیگ جهانی را با یک برد شیرین به پایان برساند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۱:۳۵    
دفتر صادق خان، شهردار لندن گفته است که او به جای جواب دادن به توییت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، کارهای مهم تری دارد که انجام دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۱:۲۱    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (یکشنبه) با حضور در مراسم بیست و هشتمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۱:۱۹    
بازیگر فیلم سینمایی ویلایی ها معتقد است در زمان اکران هم مثل جشنواره فجر به فیلم شان کم توجهی شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۱:۱۱    
کریستیانو رونالدو از مدل جدید موهایش رونمایی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۰:۵۸    
مجتبی میرزاجانپور در جریان ست دوم دیدار ایران و لهستان مصدوم شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۰:۵۵    
عکس جدیدی از تست گریم سیامک انصاری در فیلم ساعت 5 عصر منتشر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۰:۴۹    
رهبر معظم انقلاب در مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در حرم مطهر بنیانگذار انقلاب، به بیان نکته ای در دهه 60 پرداخته و گفتند: این دهه که امام (ره) در قید حیات بودند، دهه مظلوم ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۰:۲۲    
پاسور تیم ملی والیبال ایران دیدار برابر لهستان را از دست داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۰:۱۵    
تیم ملی والیبال ایران در ست اول با نتیجه 25 - 18 به لهستان باخت اما ست دوم را برد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۰:۰۸    
تهیه کننده و پخش کننده فیلم ویلایی ها تصمیم دارند به نشانه اعتراض به شورای صنفی نمایش، فیلم خود را قبل از موعد مقرر از پرده سینماها پایین بکشند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۹:۵۹    
رهبر معظم انقلاب، در مراسم سالگرد رحلت ملکوتی امام خمینی(ره) گفتند: اگر یک حقیقتی بارها تکرار نشود و با جزئیات و خصوصیات ذکر نشود، گمان تحریف این حقیقت به مرور وجود دارد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۹:۳۹    
ایرنا نوشت: معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برگزاری نمایشگاه های قرآن در استان های مختلف کشور به توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه و بین آحاد مردم کمک می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۹:۳۹    
روایت مقام معظم رهبری از آشنایی با امام خمینی(ره) را در قسمت اول مجموعه مستند "عبد صالح خدا" ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۹:۳۶    
لندن شب گذشته شاهد ناآرامی های مرگبار بود. یک خودروی ون روی پل معروف "لاندن بریج" عابران را زیر گرفت و مهاجمان سپس به منطقه "بورو مارکت" در نزدیکی آن حمله بردند که در مجموع 10 تن طی این درگیری ها ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۹:۱۸    
ایسنا نوشت: حمله مردان ماشین سوار و چاقو به دست به اهالی لندن در حوالی لاندن بریج اولین و آخرین حمله تروریستی در خاک اروپا نبود اما آن را می توان بهانه ای قرار داد تا بزرگترین حملات تروریستی را در ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۹:۱۸    
سران سه قوه در مراسم ارتحال امام (ره) حضور یافتند و در کنار یکدیگر در جایگاه مهمانان ویژه نشستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۹:۱۵    
مدیر شبکه بهداشت تویسرکان گفت: مادر بارداری پنجشنبه هفته گذشته، در بیمارستان فاطمیه همدان بستری و به دلیل عفونت بالا توصیه به سقط جنین شد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۹:۱۲    
فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: فروشندگان سوالات امتحانی از طریق شبکه های اجتماعی در بندرعباس دستگیر شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۹:۰۹    
تسنیم نوشت: مشاور سابق امنیت ملی آمریکا درباره اصرار ترامپ برای اجرای ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا هشدار داد و تاکید کرد این ایده ترامپ، یک ماجراجویی اشتباه در عرصه دیپلماتیک به حساب می آید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۹:۰۵    
ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی، امام خمینی(ره) در خرداد 1368 خبرنگاران و عکاسان سراسر جهان را به تهران کشاند تا این رویداد مهم را پوشش دهند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۸:۴۷    
ایسنا نوشت: دادستان عمومی و انقلاب شیراز پرونده وقوع حادثه انفجار یک هایپرمارکت در شیراز را در دست بررسی دانست و گفت: این حادثه امنیتی نبوده و دلیل وقوع آن در دست بررسی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۸:۴۷    
ساعت 6 و 7 دقیقه صبح امروز آمبولانس اردبیل که در حال انتقال بیمار به بیمارستان امام خمینی(ره) تهران بود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۸:۴۷    
حضرت آیت الله خامنه ای بر تکرار آنچه تاکنون از امام و انقلاب گفته شده است، تاکید کردند و فرمودند: انگیزه هایی برای تحریف امام و انقلاب وجود دارد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۸:۴۷    
کرار جاسم به تیم ملی عراق دعوت نشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۸:۳۷    
محمدرضا مهاجر
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۸:۳۶    
عکس روز نشنال جئوگرافیک به تصویری از آموزش عقاب برای شکار در مغولستان اختصاص یافته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۸:۲۱    
واحد مرکزی خبر نوشت: آخرین پایگاه گروه تکفیری صهیونیستی داعش در استان حلب سوریه سقوط کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۸:۲۱    
ماجرای موسسه سرمایه گذاری کاسپین و فرشتگان از زبان رییس کل بانک مرکزی و آخرین تدابیر برای تعیین تکلیف سپرده گذاران از سوی بانک مرکزی را در ویدئوی زیر ببینید و بشنوید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۸:۰۹    
وزیر نیرو گفت: بحث کاهش قیمت تعرفه های برق جنوب استان سیستان و بلوچستان، امری است که حتما می بایست همراه با مصوبه هیات دولت باشد اما برخی اقدامات دیگر را وزارت نیرو می تواند راساً پیگیری کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۸:۰۹    
مهر نوشت:رئیس جمهور آمریکا با انتشار 3 پیام جدید در توئیتر بار دیگر به حملات تروریستی لندن واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۸:۰۴    
ایسنا نوشت: دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: ما بسیار به حرکت امام(ره) امیدوار بودیم و آن قدر جرات و جسارت یافته بودیم که به راحتی در خیابان شعار مرگ بر شاه سر می دادیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۷:۵۲    
مهر نوشت: وزارت خارجه ترکیه با صدور بیانیه ای حوادث تروریستی شب گذشته در لندن، پایتخت انگلیس را محکوم کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۷:۴۹    
در 14 خرداد ماه سال 1368وصیت نامه امام خمینی(ره) در مجلس شورای اسلامی و با حضور جمعی از نمایندگان مجلس خبرگان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزرا و دیگر شخصیت های سیاسی و نظامی کشور ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۷:۳۸    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: ساخت مستند ایرانگرد3 به علت مشکلات مالی فعلا متوقف شده و ممکن است به نوروز سال آینده نرسد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۷:۳۸    
کمیته هسته ای مجلس بعد از چند ماه تأخیر بالاخره گزارش شش ماهه دوم اجرای برجام را آماده کرد. اما این پایان کار نیست باید دید کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مهر تأیید به آن می زند یا آنکه دوباره ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۷:۳۸    
مهر نوشت: کره شمالی در واکنش به دور جدید تحریم های اعمال شده از سوی شورای امنیت سازمان ملل علیه این کشور اعلام کرد که برنامه های خود را ادامه می دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۷:۳۵    
بازیکنان اصلی تیم ملی ایران برای دیدار با مونته نگرو مشخص شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۷:۲۶    
پاسخ رهبر معظم انقلاب به نوجوانی که از ایشان پرسید: آقا! اگر امام خمینی(ره) زنده بودند، شما از ایشان چه می خواستید؟ را در ویدئوی زیر ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۷:۲۶    
ایرنا نوشت: رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، توجه مسئولان به اقشار ضعیف جامعه را از تاکیدهای امام راحل دانست و گفت: رهبر کبیر انقلاب در اوج اقتدار و بزرگی در داخل و عرصه بین الملل ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۷:۱۲    
ایرنا نوشت: معاون امور مجلس رئیس جمهوری گفت: طی هفته جاری لایحه تفکیک سه وزارتخانه به مجلس شورای اسلامی ارائه می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۷:۰۶    
باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رییس اتحادیه مشاوران املاک کشوری نوشت: در اواخر شهریور ماه بازار خرید و فروش مسکن به سمت رونق حرکت می کند و تا آن زمان شاهد افزایش قیمت نخواهیم بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۶:۵۵    
در عکس زیر تصویری قدیمی از اعلامیه عزای امام خمینی(ره) در دهه 60 را می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۶:۵۲    
رضا کیانیان بار دیگر در صفحه اینستاگرام خود درباره وضعیت بحرانی ریزگردها در خوزستان و برخورد ساده انگارانه با آن هشدار داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۶:۴۶    
بهناز جعفری بازیگر تئاتر و سینما، امشب از شبکه نسیم مهمان خانه مردم می شود تا روایتگر نهمین قسمت از مجموعه هزارداستان باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۶:۳۳    
بهنوش بختیاری از مردم درخواست کرد که فیلم رگ خواب ساخته حمید نعمت الله را تماشا کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۶:۲۵    
میزان نوشت:خرید خودرو دست دوم برای برخی از افراد با توجه به وضعیت مالی خود مطلوبیت بیشتری نسبت به خرید خودرو صفر دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۶:۲۲    
تیم ملی فوتبال جوانان آمریکا با شکست مقابل ونزوئلا از رسیدن به نیمه نهایی جام جهانی بازماند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۶:۲۲    
بهسازی وضعیت آسفالت معابر یکی از برنامه های اولویت دار شهرداری در سال جاری است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۶:۱۹    
وضعیت هافبک جوان سرخ ها برای فصل بعد مشخص نیست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۶:۱۹    
حفاظت محیط زیست گیلان به منظور کاهش خطر آتش سوزی در مناطق جنگلی با صدور اطلاعیه ای خواستار توجه بیشتر مسافرین و گردشگران به مسایل ایمنی در استفاده از آتش در این مناطق شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۶:۱۹    
مهر نوشت: در طول برنامه ششم توسعه چهار پروژه اقتصاد مقاومتی برای رونق بخشی به حوزه مسکن اردبیل پیش بینی شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۶:۱۶    
یادگار امام، امشب یکشنبه چهاردهم خرداد مهمان برنامه زنده تلویزیونی نگاه یک می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۶:۱۳    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سعید ابوطالب با بیان اینکه درحال ساخت یک مستند برای شبکه افق است، گفت: رویکرد دستم را بگیر نجات یک انسان از شرایط بد و طاقت فرسای زندگی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۶:۰۷    
در اینفوگرافیک زیر پرداخت حدود 14هزار میلیارد تومان به شهرداری تهران از سوی دولت یازدهم را می بینید. در کمتر از 4سال عمر دولت تدبیر و امید بیش از 13 هزار و 774میلیارد تومان از سوی دولت به شهرداری ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۵:۵۶    
ایلنا نوشت:مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با بیان این که همه نهادهای نظارتی بالادست به طور کامل در جریان پرونده اختلاف گازی ایران و ترکیه هستند، گفت که قراردادهای بین المللی درازمدت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۵:۴۶    
تیم ملی یکشنبه شب با مونته نگرو بازی خواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۵:۴۰    
محمود بهمنی گفت: وقتی افراد با ادعای انقلابی گری می خواهند مسوولیتی را به عهده بگیرند باید دید عقبه و پیشینه آنها چیست؟ آیا سابقا این کار را انجام داده اند یا خیر؟
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۵:۳۶    
نمایش شنیدن به نویسندگی و کارگردانی امیررضا کوهستانی، بعد از اجراهای متعدد در داخل و خارج از کشور، این روزها در سالن تئاتر مستقل تهران روی صحنه است. ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۵:۱۲    
ایسنا به نقل از اسپوتنیک نوشت: سفیر آمریکا در سازمان ملل ادعا کرده که ترامپ به رغم خارج شدن از توافق پاریس همچنان به تغییرات آب و هوایی باور دارد و آمریکا به تعهدات خود برای حفظ محیط زیست پایبند است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۵:۱۱    
مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) توسط بنیاد شهید سید محمدباقر صدر در بین الحرمین کربلا برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۵:۱۱    
ترزا می نخست وزیر انگلیس درباره حوادث تروریستی شب گذشته لندن به رسانه ها گفت: راهبرد ما در مقابله با تروریسم بر این مبنا است که بتوانیم فضای مجازی و اینترنت را رصد کنیم ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۵:۰۶    
ایسنا به نقل از شینهوا نوشت: سازمان هواشناسی پاکستان از افزایش شدید دمای هوا در این کشور خبر داد و اعلام کرد که در برخی مناطق دمای هوا به 44 درجه سانتی گراد رسیده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۵:۰۶    
آریانا گرانده، تام هالند، ایوان رئون و بسیاری دیگر از چهره های سرشناس دنیای هنر به رویداد تروریستی لندن واکنش نشان دادند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۴:۵۷    
شیرجان به تهیه کنندگی و کارگردانی حسن عنایتی، دوشنبه 15 خرداد ساعت 19 از جشنواره تلویزیونی مستند پخش می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۰۹:۵۶    
ایرنا به نقل از رئیس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق ایران نوشت: اهداف و آرمان های خمینی کبیر برگرفته از احکام ناب دین مبین اسلام برای تعالی ایران اسلامی بود، اما ضعف در بعد اجرایی ...