جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۰۵:۱۸May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 24 خرداد 1396 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 31 فروردین 1396 خبر آنلاین 9 اردیبهشت 1396 خبر آنلاین 31 تیر 1396 خبر آنلاین 31 مرداد 1396 خبر آنلاین 31 شهریور 1396 خبر آنلاین 30 مهر 1396 خبر آنلاین 30 آبان 1396 خبر آنلاین 30 آذر 1396 خبر آنلاین 30 دی 1396 خبر آنلاین 30 بهمن 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 1 خرداد 1396 خبر آنلاین 2 خرداد 1396 خبر آنلاین 3 خرداد 1396 خبر آنلاین 4 خرداد 1396 خبر آنلاین 5 خرداد 1396 خبر آنلاین 6 خرداد 1396 خبر آنلاین 7 خرداد 1396 خبر آنلاین 8 خرداد 1396 خبر آنلاین 9 خرداد 1396 خبر آنلاین 10 خرداد 1396 خبر آنلاین 11 خرداد 1396 خبر آنلاین 12 خرداد 1396 خبر آنلاین 13 خرداد 1396 خبر آنلاین 14 خرداد 1396 خبر آنلاین 15 خرداد 1396 خبر آنلاین 16 خرداد 1396 خبر آنلاین 17 خرداد 1396 خبر آنلاین 18 خرداد 1396 خبر آنلاین 19 خرداد 1396 خبر آنلاین 20 خرداد 1396 خبر آنلاین 21 خرداد 1396 خبر آنلاین 22 خرداد 1396 خبر آنلاین 23 خرداد 1396 خبر آنلاین 24 خرداد 1396 خبر آنلاین 25 خرداد 1396 خبر آنلاین 26 خرداد 1396 خبر آنلاین 27 خرداد 1396 خبر آنلاین 28 خرداد 1396 خبر آنلاین 29 خرداد 1396 خبر آنلاین 30 خرداد 1396 خبر آنلاین 31 خرداد 1396 
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۲۲:۳۳    
کوه شاهوار به ارتفاع 3940 متر در شمال غربی شهر شاهرود (استان سمنان، هم مرز با استان گلستان) قرار دارد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۰:۳۷    
درصد بالایی از مرگ و میرهای ناخواسته امروزی را حوادث ناشی از رانندگی شامل می شود که به عنوان سانحه زیست محیطی به شمار می آید و سبب به وجود آمدن تلفات جانی و خسارت مالی بسیار زیاد و قابل توجهی شده و ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۸:۴۲    
سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان لردگان از کشف و معدوم سازی ششصد و چهل کیلوگرم انواع فراورده های خام دامی خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۶:۵۹    
اردشیر توکلی معاون و مسؤول ترویج جهاد کشاورزی شهرستان الیگودرز به همراه تعدادی از کارشناسان این اداره از کارگاه کشت و کار گلخانه ای مرکز شماره 6 آموزش فنی و حرفه ای شهرستان الیگودرز بازدید به عمل ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۲:۳۳    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از برگزاری سه برنامه شب شعر رضوی در زنجان طی سال جاری خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۲:۲۲    
ششمین جشنواره بین المللی فیلم سبز ایران با هدف فرهنگ سازی به منظور حفاظت از محیط زیست همزمان با سراسر کشور از تاریخ 31 تیر ماه الی 6 مرداد ماه به مدت یک هفته در خرم آباد برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۶ - ۱۵:۳۸    
کاروان هایی از رزمندگان مقاومت اسلامی نُجَباء در روزهای اخیر در نزدیکی نقطه مرزی "الولید" عراق با "البوکمال" سوریه مستقر شده و منتظر اعلام ساعت صفر برای آغاز عملیات هستند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۶ - ۰۷:۳۸    
بازرسان جنایات جنگی سازمان ملل اعلام کرده اند حمله های هوایی ائتلاف تحت حمایت آمریکا علیه مواضع داعش در شهر رقه سوریه باعث کشته شدن شمار زیادی از مردم غیر نظامی شده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۶ - ۰۳:۳۸    
ما باید چه بخواهیم، چطور بخواهیم، با چه حال بخواهیم ،که با دست پر برگردیم، نظام ما دولت و ملت ما در سایه این دعاهای ما از مشکلات برهند و به مقصد برسند؟
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۶ - ۰۰:۰۶    
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور پیشرفت فیزیکی زیرسازی راه آهن میانه - اردبیل را بیش از 68درصد اعلام کرد و گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۱۹:۲۷    
رئیس دانشگاه لرستان گفت: دانشگاه نسل سوم دانشگاهی است که مهارت آفرین است
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۱۹:۰۹    
ناسا تصویری مسحور کننده از سحابی کارینا منتشر کرده که مشهور به سحابی شاه تخته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۱۸:۳۰    
فضاپیمای "پراگرس 67" با استفاده از موشک سایوز به ایستگاه فضایی بین المللی فرستاده شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۱۶:۵۳    
مهر به نقل از بهمن فرمان آرا نوشت: فیلم دل دیوانه را در بهمن ماه تمام کردم که مونتاژ و صداگذاری آن به پایان رسیده و موسیقی آن در حال ساخت است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۱۶:۵۳    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی گفت: با سرمایه گذاری در شرکت هپکو می توان بازار کشورهای منطقه را در اختیار گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۱۴:۵۵    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: آژانس بین المللی انرژی پیش بینی کرد که در سال آینده میلادی، رشد عرضه نفت از رشد مصرف آن فراتر خواهد بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۱۴:۳۸    
مدیر آب، خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری گفت: وضعیت دشت های چهارمحال و بختیاری بحرانی است و انتقال آب از این استان باید تعدیل شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۱۴:۳۸    
مدیر کل آموزش وپرورش استان چهار محال وبختیاری گفت: دانش آموزان مرکز استعداد های درخشان شهید بهشتی ناحیه 2 شهرکرد در مسابقات جهانی ریاضی 3 مدال نقره کسب کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۱۴:۳۲    
میزان نوشت: دادستان آزاد شهر آخرین جزئیات از پرونده کلاهبرداری لیزینگ خودرو موسوم به پرهام را تشریح کرد و گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۱۳:۵۷    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت : امسال 30 میلیارد ریال تسهیلات برای ایجاد اشتغال خانگی 660 نفر در چهارمحال و بختیاری پرداخت می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۱۳:۵۷    
استاندار چهارمحال وبختیاری گفت : ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی بویژه در بخش کشاورزی می تواند باعث توسعه اقتصادی منطقه و ایجاد اشتغال جدید شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۱۲:۵۴    
مهر نوشت: وزارت جهادکشاورزی با رد ادعای واردات 70درصدی کود با وجود تولید داخل، اعلام کرد: نهاده کودهای مورد نیاز بخش کشاورزی، از شرکت های پتروشیمی داخل تامین می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۱۰:۵۹    
استاندار زنجان به اهمیت آغاز به کار شورای مهارت آموزی در استان اشاره کرد و تشکیل این شورا با هماهنگی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری را خواستار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۱۰:۳۶    
امام موسی صدر در دست نوشته ای به ویژگی های امام علی(ع) پرداخته که ترجمه آن در ابتدای کتاب انسان آسمان منتشر شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۱۰:۱۰    
شیمیدانان دانشگاه آکسفورد با همکاری دانشگاه ریدینگ پلاستیکی ساخته اند که می تواند خود را ترمیم کند. این ماده در حقیقت نوعی پلیمر است و آنها امیدوارند از این ماده مانند یک پوست مصنوعی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۰۹:۵۶    
روز گذشته ساختمان مسکونی 2 طبقه در بولوار پیروزی مشهد به دلیل نامشخصی فرو ریخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۰۹:۳۱    
کمک به همنوعان و مشارکت در امور خیرخواهانه در میان مردم کشور ما، همیشه از اهمیت ویژه ای برخودار بوده و تعداد قابل توجهی از مردم همواره در این امور پیش قدم بوده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۰۹:۲۶    
جهان اقتصاد نوشت: شاخص فضای کسب و کار نشان دهنده سهولت و مناسب بودن هرکشور برای انجام فعالیت های اقتصادی و تجاری است. رتبه این شاخص بر اساس10زیرشاخص ذیل حساب می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۰۸:۳۱    
میزان نوشت: مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: آمریکایی ها با اعمال فشار به دنبال زمینه سازی برای ورود به جنگ با جمهوری اسلامی ایران هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۰۷:۳۷    
مطبوعات امروز پنج شنبه 25 خرداد 96 تیترهای متنوعی را در صفحه اول خود جای داده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۰۷:۰۷    
در تصویر زیر اولین آمبولانس دنیا را می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۰۶:۳۴    
رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: مرد 47 ساله ای که در شغل بنگاه معاملاتی املاک اشتغال داشت، با جلب اعتماد مردم و با عنوان ساخت مجتمع مسکونی اقدام به کلاهبردی 5 میلیارد تومانی از شهروندان همدان کرده و ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۰۱:۱۰    
در تصاویر زیر انتقال جسد یک سرباز آمریکایی کشته شده در افغانستان به پایگاه هوایی دوور در ایالت دلاویر آمریکا را مشاهده می کنید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۲۳:۵۴    
محمدرضا یزدان پرست *
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۲۳:۳۸    
نشست خبری سریال زیر پای مادر ، عصر امروز با درگیری لفظی بهناز جعفری با چند خبرنگار، به حاشیه کشانده شد که بر متن جلسه هم سایه انداخت و آن را ناتمام گذاشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۲۳:۳۸    
ماموران ناجا و وزارت اطلاعات عصر امروز با گروهک تروریستی انصار الفرقان در چابهار درگیر شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۲۳:۳۰    
دویسبورگ آلمان دروازه بان ایرانی را به خدمت گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۲۳:۰۸    
همزمان با نخستین شب از لیالی قدر، مردم ایران در شهرهای مختلف نسبت به اهدای خون خود اقدام کردند. تصاویر زیر این اقدام خداپسندانه را در اراک و اصفهان نشان می دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۲۳:۰۸    
نشست خبری فیلم زیر پای مادر که عصر امروز (چهارشنبه 24 خرداد) برگزار شد، با حاشیه هایی همراه بود که باعث شد نشست ناتمام بماند و جمعی از خبرنگاران رسانه های رسمی سالن را ترک کنند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۲۲:۵۱    
کاوه رضایی از جدایی اش از استقلال خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۲۲:۳۷    
ایرنا نوشت: رسانه های آمریکایی دقایقی پیش از تیراندازی در انبار و مرکز ارائه خدمات شرکت پست آمریکایی یونایتد پارسل سرویس در سان فرانسیسکوی آمریکا گزارش دادند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۲۲:۳۰    
سعید آقایی با باشگاه سپاهان قراردادی سه ساله امضا کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۲۲:۳۰    
رییس جمهور، هر روزی را که مقالات علمی و فناوریها به نتیجه می رسد، روز افتخار ملی دانست و با تاکید بر اینکه هر روز ما باید روز افتخار ملت ایران باشد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۲۲:۲۷    
گزارش ویدئویی زیر از وضع نا ایمن معادن زغال سنگ آزادشهر گلستان، 40 روز بعد از حادثه معدن زمستان یورت روایت می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۲۲:۲۰    
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه با ابراز تاسف از حادثه آتش سوزی در ساختمان گرنفل در لندن، با خانواده قربانیان این حادثه ابراز همدردی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۲۲:۰۷    
عماد اسماعیل نژاد کودک گرگانی مبتلا به بیماری صعب العلاج و خانواده اش با نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان دیدار کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۲۱:۵۹    
درپی اقدامات وزارت اطلاعات جهت کشف و خنثی سازی هرگونه عملیات تروریستی در کشور یک گروه تروریستی شناسایی و منهدم شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۲۱:۵۷    
دیدار تیم ملی والیبال ایران و آمریکا، پنجشنبه (25 خرداد) از ساعت 19:55 به صورت زنده از شبکه سه پخش می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۲۱:۴۶    
سرمربی استقلال در گفت وگو با سایت باشگاه استقلال از آخرین فعالیت های نقل و انتقالاتی این باشگاه گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۲۱:۴۰    
بازیکنان تیم ملی فوتبال قطر قبل از بازی با کره جنوبی، در حمایت از امیر قطر تی شرت هایی با تصویر شیخ تمیم پوشیده بودند. گفته می شود امکان جریمه تیم ملی فوتبال قطر به خاطر این حرکت وجود دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۲۱:۲۴    
مهر نوشت: رئیس جمهوری آمریکا از کشته شدن عامل حمله به استیو اسکیلیسه ، عضو کنگره این کشور که امروز اتفاق افتاده بود خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۲۱:۲۰    
مدیر مخابرات منطقه لرستان از برگزاری جشنواره قرعه کشی مشترکان خوش حسابی پرداخت غیرحضوری قبوض تلفن ثابت، از طریق سامانه 2000 فردا خبر داد
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۲۱:۱۳    
در اینفوگرافیک زیر اجرای 200طرح پژوهشی در پژوهشگاه میراث فرهنگی را می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۲۱:۰۲    
در 24 خردادماه، حواشی تصویری و متنی افطار دیشب رهبر انقلاب با مسئولان کشوری و لشکری بازدید زیادی را به خود اختصاص داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۲۰:۴۹    
در ویدئوی زیر کلیپی از بیانات رهبر معظم انقلاب و بخش هایی از سریال امام علی(ع) را در شرح صفات حکومتی امیرالمومنین می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۲۰:۴۱    
سایت کگل این کارتون را با عنوان ترامپ، روسیه و اف بی آی منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۲۰:۱۲    
مدیرکل بهزیستی استان تهران با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی جمع آوری زکات فطره در استانداری تهران، شرایط جمع آوری زکات فطره برای موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی استان تهران را اعلام کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۲۰:۰۹    
چه چیزی این حفرۀ عجیب و مرموز را روی مریخ را ایجاد کرده است؟ در واقع حفره های زیادی در این چشم انداز ثبت شده اند اما یکی از آنها سطحی تاریک و پر از گرد غبار را در زیر یخ دی اکسید کربن در حال تبخیر را ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۲۰:۰۲    
فدریکا موگرینی مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در دفاع قاطع از برجام در حضور ظریف و کری تاکید کرد: اتحادیه اروپا حفظ توافق را در هر شرایطی تضمین می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۹:۵۶    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان طی پیام های جداگانه ای درگذشت همسر حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی را به وی و همچنین حجت الاسلام والمسلمین رئیسی تسلیت گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۹:۵۴    
سیاره مشتری در یک چشم برهم زدن ژئولوژیکی متولد شده است، هسته سنگی آن کمتر از یک میلیون سال پس از تولد سامانه خورشیدی شکل گرفته و همین موضوع آن را به قدیمی ترین سیاره سامانه تبدیل کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۹:۴۳    
محققان طی انجام یک پژوهش جدید دریافتند که خورشید دارای یک قل ناهمسان بوده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۹:۴۰    
ایرنا نوشت: معاون امور مجلس رییس جمهوری از طرح مطالب بی اساس در مورد سوال نمایندگان از رییس جمهوری ابراز تاسف کرد و گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۹:۱۵    
مردم لندن ساعاتی بعد از حادثه آتش سوزی برج گرانفل لندن به صورت داوطلبانه به کمک ساکنان این ساختمان آمدند و بخشی از پوشاک و نوشیدنی مورد نیاز آن ها را تامین کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۹:۰۶    
در نشست خبری سرمربی تیم ملی از شعار تیم ملی تا جام جهانی رونمایی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۹:۰۶    
بریدگی، خراشیدگی، تحریک پوست و... از عوارض اصلاح با تیغ محسوب می شوند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۸:۵۶    
اشکان دژاگه بازیکن ایرانی تیم ولفسبورگ از این تیم جدا شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۸:۵۳    
واحدمرکزی خبر نوشت: زید رعد الحسین، کمیسر حقوق بشر سازمان ملل متحد روز چهارشنبه گفت امارات عربی متحده و بحرین که تهدید کرده اند هر کسی را که با قطر ابراز همدلی کند زندانی یا جریمه خواهند کرد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۸:۵۳    
مهر نوشت: تورج منصوری، فیلمبردار سینما از اجرایی شدن طرحی چند ساله در خانه سینما که طی آن انجمن هنرها و فنون سینمایی ایران تشکیل می شود، خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۸:۵۳    
ایرنا به نقل از یونایتدپرس نوشت: محققان کانادایی دریافتند که شستن دست ها تاثیر زیادی در زدودن افکار قدیمی ذهن دارد و به مثابه فشردن دکمه ریست (reset) در مغز است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۸:۵۳    
مدیر روابط عمومی وزارت ورزش به دیدار ملی پوشان با رییس جمهور واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۸:۴۸    
بازدید نماینده ی مردم اراک در مجلس شورای اسلامی و مدیر سازمان برنامه و بودجه استان مرکزی و همراهان ایشان از اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی در روز 24 خرداد ماه با هدف بررسی مشکلات محیط زیست ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۸:۴۸    
استاندار گیلان در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان گفت : گیلان پایلوت کشوری تدوین برنامه اجرایی اشتغال شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۸:۴۸    
اراک یک شهر صنعتی است که عمده مطالبات مردم در خصوص رفع آلودگی هوا است
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۸:۴۸    
خبرجنوب نوشت: مدیرعامل شرکت عمران و مسکن سازان فارس از پرداخت تسهیلات بهسازی و نوسازی در بافت های فرسوده استان، بدون محدودیت از نظر تعداد متقاضیان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۸:۴۸    
رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان نظام فرمودند: انسجام و اتحاد ملی را باید حفظ کرد. نباید کشور و مردم را به دو دسته مخالف و موافق تقسیم کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۸:۴۸    
ایسنا نوشت: دوحه پیشنهاد وزیر خارجه عربستان برای دادن کمک های انسانی به قطر را رد و تاکید کرد که نیازمند هیچ امدادرسانی نیست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۸:۴۵    
ایرنا نوشت: سازمان حج و زیارت اعلام کرد: متقاضیان اعزام به عتبات عالیات برای سفرهای اول تیرماه تا پایان مرداد ماه می توانند از هم اکنون برای نام نویسی در کاروان ها اقدام کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۸:۴۲    
محمدرضا مهاجر
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۸:۳۸    
ایسنا نوشت:تحولات قیمتی کالاهای اساسی خوراکی در هفته گذشته از این حکایت داشت که قیمت شش کالا ثابت مانده است و مابقی نیز نوسان قابل ملاحظه ای نداشتند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۸:۳۵    
بی بی نوشت: رسانه های آمریکا گزارش می دهند که استیو اسکالیس، از رهبران جمهوریخواهان در مجلس نمایندگان آمریکا، هدف تیراندازی قرار گرفته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۸:۲۸    
ایسنا نوشت: یادداشت رسانه ای مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در پاسخ به فضاسازی های سیاسی اخیر منتشر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۸:۲۲    
کارلوس کی روش گفت: فقط یک تیم می تواند ما را شکست دهد؛ آن هم بازیکنان روی نیمکت ما هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۸:۱۷    
وقوع چندین مورد رانش زمین به دلیل بارش شدید باران موجب شده چندین خانه در زیر گل و لای فرو رفته و این حادثه تاکنون 134 کشته برجا گذاشته است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۸:۱۰    
باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رییس اتحادیه فروشندگان فرش دستباف نوشت: دولت باید اورژانسی به نجات فرش دستباف بشتابد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۸:۰۷    
ایسنا نوشت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به طور فوق العاده با حضور مسئولان امنیتی انتظامی و نظامی برای بررسی حوادث تروریستی اخیر تهران تشکیل جلسه داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۸:۰۳    
برنامه های تیم ملی تا جام جهانی 2018 روسیه اعلام شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۷:۵۵    
ایسنا نوشت:رییس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت همسر حجت الاسلام و المسلمین علم الهدی، از درگاه خداوند بزرگ برای آن مرحومه رحمت واسعه الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسالت کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۷:۵۲    
شهردار منطقه 7 از تغییر نام معبر واقع در خیابان سهروردی شمالی، کوچه قرقاول به نام شهید حسین سلطانی یکی از شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۷:۴۷    
مرکز اورژانس لندن با صدور بیانیه ای اعلام کرد که تاکنون 64 زخمی به 6 بیمارستان منتقل شده اند و حال 20 تن از آنان وخیم گزارش شده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۷:۴۴    
12 فیلم از کشورهای آلمان، کانادا، ترکیه، فرانسه، کرواسی، بلژیک، مقدونیه، فنلاند، نروژ، اسلوونی، اتریش و هلند در بخش بین الملل جشنواره فیلم کودک و نوجوان به نمایش درمی آیند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۷:۳۸    
ایسنا نوشت: قائم مقام دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت در پاسخ به اعتراضات پیرامون نتایج آزمون دستیاری و نتیجه بررسی های کمیته حقوقی وزارت بهداشت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۷:۳۲    
مهر به نقل از رئیس صنایع انجمن غذایی ایران نوشت: برخی سودجویان برای شفافیت روغن های سرخ کردنی به آن شربت معده اضافه می کنند که سلامت مردم را به خطر می اندازد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۷:۳۲    
خبرجنوب نوشت: معاون امور اجتماعی بهزیستی فارس گفت: دخترانی که در معرض آسیب قرار دارند به خانه سلامت فارس ارجاع داده شوند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۷:۱۵    
یک نشریه اسپانیایی از تلاش کهکشانی ها برای جلوگیری از لکه دار شدن اعتبار این باشگاه به واسطه انتشار خبر کلاهبرداری مهاجم پرتغالی قهرمان اسپانیا پرده برداشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۷:۱۱    
صبح امروز تمامی محموله های خرمای تولیدی رژیم صهیونیستی که در محوطه بندری گمرک بازرگان در نقطه صفر مرزی توقیف شده بود، امحاء شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۷:۰۶    
مهر نوشت: معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در سال های اخیر رویکرد نیروهای مسلح به سربازان تغییر و تلاش شده افراد توانمندی برای کشور در عرصه های مختلف پرورش یابند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۷:۰۱    
ایسنا نوشت: معاون توسعه و مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست رونمایی سامانه صدور مجوزهای زیست محیطی را در راستای تحقق دولت الکترونیک و شفافیت و سلامت اداری عنوان کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۶:۵۵    
علیرضا رحیمی نماینده تهران می گوید: برخی نمایندگان مجلس به لحاظ زمانی بدترین زمان ممکن برای طرح سوال از رئیس جمهور را انتخاب کرده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۶:۴۸    
حالا سروش رفیعی آینده خودش را در تیم درجه چندم قطر دنبال خواهد کرد.