سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۹:۲۴May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 27 آذر 1402 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1398 خبر آنلاین 30 اسفند 1399 خبر آنلاین 29 اسفند 1400 خبر آنلاین 29 اسفند 1401 خبر آنلاین 31 فروردین 1402 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1402 خبر آنلاین 31 خرداد 1402 خبر آنلاین 31 تیر 1402 خبر آنلاین 31 مرداد 1402 خبر آنلاین 31 شهریور 1402 خبر آنلاین 30 مهر 1402 خبر آنلاین 30 آبان 1402 خبر آنلاین 30 دی 1402 خبر آنلاین 30 بهمن 1402 خبر آنلاین 29 اسفند 1402 خبر آنلاین 1 آذر 1402 خبر آنلاین 2 آذر 1402 خبر آنلاین 3 آذر 1402 خبر آنلاین 4 آذر 1402 خبر آنلاین 5 آذر 1402 خبر آنلاین 6 آذر 1402 خبر آنلاین 7 آذر 1402 خبر آنلاین 8 آذر 1402 خبر آنلاین 9 آذر 1402 خبر آنلاین 10 آذر 1402 خبر آنلاین 11 آذر 1402 خبر آنلاین 12 آذر 1402 خبر آنلاین 13 آذر 1402 خبر آنلاین 14 آذر 1402 خبر آنلاین 15 آذر 1402 خبر آنلاین 16 آذر 1402 خبر آنلاین 17 آذر 1402 خبر آنلاین 18 آذر 1402 خبر آنلاین 19 آذر 1402 خبر آنلاین 20 آذر 1402 خبر آنلاین 21 آذر 1402 خبر آنلاین 22 آذر 1402 خبر آنلاین 23 آذر 1402 خبر آنلاین 24 آذر 1402 خبر آنلاین 25 آذر 1402 خبر آنلاین 26 آذر 1402 خبر آنلاین 27 آذر 1402 خبر آنلاین 28 آذر 1402 خبر آنلاین 29 آذر 1402 خبر آنلاین 30 آذر 1402 
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۸ - ۱۸:۴۶    
ایسنا نوشت:نمایش افسانه مانلی با اقتباس از منظومه مانلی از مجموعه اشعار نیما یوشیج ( پدر شعر نوی ایران) تمرین و برای اجرا در چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر آماده می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۸ - ۱۶:۲۹    
به رغم این که استفاده از بیمه ها در ایران موضوعی شناخته شده است اما آمار و ارقام از بیگانگیِ شهروندان با خدمات بیمه ای حکایت می کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۸ - ۱۴:۰۷    
ترکیب 11 نفره تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار برابر استقلال خوزستان مشخص و اعلام شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۸ - ۱۳:۳۱    
به دنبال تماس با مرکز دیسپچ اورژانس استان مبنی بر شروع دردهای زایمانی مادر باردار 30 ساله بلافاصله آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی( لیرابی) به محل اعزام شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۸ - ۱۲:۵۸    
مبلغ نوشت: آنچه از روایات برمی آید این است که روح انسان، بعد از پایان زندگی این جهان، در جسم لطیفی قرار می گیرد که نه به کلی مجرد است نه مادی و چون همانند جسم دنیایی است به آن قالب مثالی یا بدن مثالی ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۸ - ۱۲:۱۰    
در این مقاله شما را با قدیمی ترین و معتبرترین مدرسه کسب و کار در ایران، یعنی آموزش عالی علوم و فنون تهران آشنا می کنیم.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۸ - ۱۰:۵۹    
همشهری آنلاین نوشت: زن جوان وقتی پا به زندگی مشترک می گذاشت، اصلا تصور نمی کرد که شوهرش را با تعداد بی شماری زن شریک خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۸ - ۱۰:۰۹    
رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از برگزاری مانور نظارت بر قیمت کالاهای اساسی در این استان خبر داد. صالح محمدی در گفت و گو با خبرآنلاین گیلان از برگزاری مانور نظارتی به صورت همزمان در 17 شهرستان ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۸ - ۱۰:۰۷    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برگزاری انتخابات خانه مطبوعات این استان به زمان دیگری موکول شده است، گفت: به حدنصاب نرسیدن تعداد نامزدهای انتخاباتی ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۸ - ۰۹:۱۲    
همشهری آنلاین نوشت:هفدهمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت امروز (27 آذر) با اکران مستند تاراز در پردیس سینمایی چارسو رسماً آغاز کرد. جشنواره ای که مهم ترین رخداد سالانه سینمای مستند است ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۸ - ۰۹:۰۱    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان بر لزوم شتاب دهی به فرایندهای طرح نهضت ملی مسکن در استان تاکید کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۸ - ۰۹:۰۱    
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان با اشاره به اختلال ایجاد شده در جایگاه های توزیع سوخت گفت: در حال حاضر 90 درصد جایگاه های توزیع سوخت استان به صورت آفلاین فعال هستند و 10 درصد باقیمانده نیز ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۸ - ۰۱:۱۷    
آناتولی نوشت: یک سخنگوی وزارت خارجه انگلیس در پاسخ به سوال یک خبرنگار در کنفرانس خبری گفت: گزارش ها از کشته و زخمی شدن غیرنظامیان پناهنده به کلیسای غزه وحشتناک است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۸ - ۰۰:۵۰    
ایسنا نوشت: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بیش از 70 روز است که زن، مرد و بچه فلسطینی ها تحت شدیدترین بمباران ها و حملات نظامی قرار می گیرند ولی در مناسبات امروز دنیا علی رغم این که در خود سازمان ملل ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۸ - ۰۰:۳۹    
ایسنا نوشت: گردان های القسام، شاخه نظامی حماس یک فیلم ویدئویی از سه اسیر صهیونیستی در نوار غزه منتشر کرد که در آن اسرا از رهبران خود می خواهند آنها را در اسارت رها نکنند تا در آن پیر شوند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۸ - ۰۰:۱۴    
ایسنا نوشت: کاخ سفید اعلام کرد: ما در وضعیتی نیستیم که بتوانیم بگوییم توافق قریب الوقوعی در مورد آتش بس انسانی جدید در غزه وجود دارد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۲۳:۳۳    
قدس نوشت: هرمز شجاعی مهر در گفت وگویی بیان کرد که مدیران سازمان باید تدبیر کنند و برخوردشان را با افراد باسابقه و پیشکسوت تغییر دهند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۲۳:۰۷    
مدیر رسانه ای استقلال خبر تلخی را اعلام کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۲۳:۰۱    
استاد سابق دانشگاه شریف به حواشی استعفای رئیس سازمان سنجش و حکم دیوان عدالت اداری واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۲۲:۵۹    
کن استورنز ، ماجراجوی نروژی، از صخره ای سنگی با ارتفاع بیش از 40 متر به درون آب یخ زیر پرید و توانست رکورد مرتفع ترین شیرجه مرگبار را به نام خود ثبت کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۲۲:۵۳    
ایسنا نوشت: رئیس دیوان عدالت اداری به موضوع تقلب در کنکور و استعفا در سازمان سنجش واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۲۲:۲۴    
ورزش سه نوشت: ورزشگاه الاول پارک، ورزشگاه خانگی باشگاه النصر عربستان، به زودی شاهد برگزاری سوپرجام سه کشور خواهد بود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۲۲:۰۹    
زمین لرزه بخش هایی از استان آذربایجان غربی را لرزاند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۲۱:۲۳    
مجری برنامه فوتبال برتر، مادر خود را بر اثر بیماری از دست داد. این خبر تلخی بود که به محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر داده شد و او در غم از دست دادن مادر خود به سوگ نشسته است./خبرآنلاین ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۲۱:۲۱    
خبرگزاری صدا و سیما نوشت: مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: از هفته آینده ساعت شروع بکار متروی پرند از هفت به شش و نیم صبح تغییر می کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۲۱:۱۵    
اسپوتنیک نوشت: سودان جنوبی در صدر کشورهای خطرناک جهان برای مسافرت محسوب می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۲۰:۵۱    
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی اعلام کرد که سوخت رسانی هوشمند در یک جایگاه به صورت پایلوت آزمایش شده است و با همکاری سازمان پدافند غیرعامل دستورعمل موردنظر را به دیکر مناطق ابلاغ می ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۲۰:۵۱    
کلاب علوم سیاسی با همکاری انجمن علوم سیاسی دانشگاه یزد نشست مجازی با موضوع پیامدهای راستگرایی انجلیلی؛ جنگ غزه برگزار می کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۲۰:۳۴    
زومیت نوشت: شرکت مسیمو که توسط فردی ایرانی مدیریت می شود، حکم توقف فروش اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2 را دریافت کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۲۰:۰۹    
ایسنا نوشت: فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: اگر بخواهیم یکی از مشکلات اساسی کشور را نام ببریم شاید همین قدرت تحلیل و دشمن شناسی، تشخیص جبهه حق از باطل است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۲۰:۰۷    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان از رشد هشت درصدی مصرف برق در صنایع استان تا پایان شهریور ماه سال 1402 خبر داد
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۲۰:۰۴    
ایرنا نوشت: تل آویو مدعی حمله هکری ایران و حزب الله لبنان به اصلی ترین مرکز درمان نظامیان صهیونیست در شمال سرزمین های اشغالی شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۹:۴۰    
قیمت سواری جدید ایران خودرو یعنی دنا پلاس اتوماتیک توربو آپشنال اعلام شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۹:۳۹    
هفدهمین دوره جشنواره سینما حقیقت از امروز فعالیت خود را آغاز کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۹:۳۳    
روابط عمومی گروه عظام به اظهارات اخیر مدیرعامل بانک مسکن واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۹:۳۳    
ایرنا نوشت: نشست دوره ای شورای امنیت سازمان ملل درباره قطعنامه 2231 این شورا در خصوص ایران و بررسی شانزدهمین گزارش آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد درباره اجرای این قطعنامه و توافق هسته ای ایران ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۹:۲۶    
در پی انتشار برخی مطالب پیرامون استعفای رییس سازمان سنجش، روابط عمومی دیوان عدالت اداری طی اطلاعیه در این خصوص توضیحاتی منتشر نمود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۹:۰۹    
وزیر خارجه کشورمان فرارسیدن روز ملی قطر را به ملت، دولت و محمد بن عبدالرحمن آل ثانی نخست وزیر و وزیر امور خارجه این کشور تبریک گفت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۹:۰۷    
رئیس پیشین بانک مرکزی نوشت: سیاست درآمدی (رشد کمتر حقوق نسبت به نرخ تورم با وعده کنترل تورم)به دلیل تداوم تورم عملاً جواب نداده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۹:۰۵    
ایرنا نوشت: مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از آموزش غیرحضوری تمامی مقاطع تحصیلی در نواحی شش گانه شهر اصفهان و 10 منطقه آموزش و پرورش استان، خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۹:۰۵    
آخرین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور رهبر انقلاب برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۸:۴۹    
تسنیم نوشت: سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: اگر تا امروز صحبت نکرده ام، نجابت به خرج داده ام.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۸:۴۶    
ایسنا نوشت: سخنگوی وزارت خارجه پکن امروز اعلام کرد: پکن از بهبود روابط میان عربستان و ایران حمایت می کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۸:۳۹    
مهر نوشت: شرکت نفتی بریتیش پترولیوم بی.پی عبور نفتکش های خود در دریای سرخ را به حال تعلیق درآورد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۸:۳۸    
حسن روحانی روایتی از ماجرای اختلاف نظرش با آیت الله مؤمن درباره سن رأی دهندگان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و نتیجه نهایی این موضوع ارائه کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۸:۳۵    
در کنفرانسی که این نویسنده اخیراً شرکت کرده بود، گزارشی از یک تیم تحقیقاتی متشکل از گوگل، موسسه دکارت برای آینده (در پاریس) و دولت قطر عرضه شد که خلاصه ای از آن در زیر ارائه می گردد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۸:۲۵    
مهر نوشت: منابع رسمی در مصر از پیروزی عبدالفتاح السیسی در انتخابات ریاست جمهوری این کشور برای سومین بار پیاپی خبر دادند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۸:۲۵    
اخرین شب مراسم فاطمیه در منطقه اهودشت شهرستان کرخه در روستای مزرعه سه برگزار شد
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۸:۱۶    
همشهری آنلاین نوشت: اغلب آنهایی که در غرب پایتخت ساکن اند، دریاچه شهدای خلیج فارس یا چیتگر را می شناسند و از کل تهران و حتی شهرهای دیگر ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۸:۱۰    
ایسنا نوشت: دبیرکل اتحادیه عرب با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی طرح شیطانی برای نابودی مساله فلسطین و جدا کردن مردم آن از سرزمینشان دارد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۸:۰۹    
تسنیم نوشت: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دربی انرژی زیادی از نظر ذهنی از بازیکنان ما گرفت، ولی سعی کردیم ریکاوری و تمرینات خوبی داشته باشیم.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۷:۵۷    
فارس نوشت:وزیر صنعت، معدن و تجارت در نامه ای به وزیر امور اقتصادی و دارایی، خواستار توقف واگذاری (خصوصی سازی) شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۷:۵۶    
جلسه فوق العاده هیئت دولت به منظور بررسی مجدد لایحه بودجه سال 1403 کل کشور برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۷:۵۳    
تارا یکی از خودروهای به نسبت تازه نفس بازار خودروی ایران است که 770 میلیون تومان و یا 15 هزار دلار قیمت دارد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۷:۴۶    
همسر لیونل مسی چند تصویر جالب منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۷:۴۲    
ایسنا نوشت: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با گفتن این که رژیم صهیونیستی در عملیات نظامی خود در غزه تمایزی میان اهداف نظامی و غیرنظامی قائل نمی شود، خواستار برقراری فوری آتش بس در جنگ غزه شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۷:۲۷    
در سفر یک روزه به اطراف تهران شما با گزینه های زیادی رو به رو هستید که با توجه به میل و خواسته خود می توانید، دست به انتخاب بزنید ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۷:۲۳    
تاییدیه آتش نشانی یک مدرک رسمی است که تایید می کند که ساختمان یا مکانی که این مدرک را دریافت کرده، دارای سیستم ها و تجهیزات ضد حریق مناسب است ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۷:۲۰    
مهر نوشت: با توجه به آثار زیاد وودی آلن شاید هدر دادن وقت باشد که در همه فیلم هایش کاوش کنیم و از کمدی ها و درام های درجه یک او فراتر برویم، از این رو خواندن نظر منتقدان درباره وی خالی از لطف نیست.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۷:۲۰    
سالانه مسافران بسیاری از ایران برای تفریح راهی شهرها و کشورهای توریستی اروپا می شوند و از این بین، پاریس یکی از محبوب ترین مقاصد در میان ایرانیان به حساب می آید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۷:۱۸    
رئیس دولت سیزدهم با تأکید بر اینکه بنگاهداری بانک ها با سیاست های کلی نظام و دولت سازگاری ندارد ، تصریح کرد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۷:۱۵    
مهدی فخیم زاده که پس از بازی در سریال بازپرس مقابل دوربین نرفته است، این روزها شرایط جسمی خوبی دارد و مشغول نگارش فیلمنامه ای جدید است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۷:۰۷    
امروز ظهر مراسم ختم مادر مجری برنامه فوتبال برتر برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۶:۵۶    
مهدی حکیمی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان بیان داشت: دبیرخانه " فناوری های نوین با رویکرد بهینه سازی انرژی" در ساختمان ها،در استان سمنان ایجاد خواهد شد
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۶:۵۵    
ایسنا نوشت: بنابر اعلام آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، با استمرار آلودگی هوا و افزایش آلاینده ها، وضعیت آموزش در مدارس شهرستان های استان تهران به جز فیروزکوه، دماوند، رودهن و رباط کریم ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۶:۵۱    
مهر نوشت: توزیع بنزین و نفت گاز در 66 باب جایگاه عرضه سوخت در مناطق شمال و جنوب استان آذربایجان غربی به صورت آفلاین انجام می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۶:۴۶    
فارس نوشت: در حالی که یکی از شبکه های ماهواره ای خارج نشین ادعا کرده اولین فرمانده سپاه در انتخابات مجلس ردصلاحیت شده است، جواد منصوری می گوید من اصلاً در انتخابات ثبت نام نکرده ام .
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۶:۴۴    
مهر نوشت: زهرا اینچه درگاهی رییس سابق، فدراسیون ژیمناستیک را تحویل گرفت و کارش را آغاز کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۶:۳۵    
خرید جهیزیه از بهترین و مشتاقانه ترین لحظه های زندگی والدین و زوج های جوان است. سفارش و خرید لوازم چوبی جهیزیه از زیباترین و حساس ترین بخش های این خرید است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۶:۲۹    
مربی تیم فوتبال استقلال اعلام کرد که شکایت های متعدد باشگاه پرسپولیس اهمیت زیادی ندارد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۶:۲۱    
مهر نوشت: یک منبع آگاه از تداوم تعطیلی و آموزش مجازی در مدارس استان تهران به علت آلودگی هوا خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۶:۱۹    
محسن رهامی، فعال سیاسی اصلاح طلب به خبرگزاری خبرآنلاین گفت: لایحه عفاف و حجاب اشکالات جدی و ایرادات زیادی دارد که نیروی انتظامی و قوه قضائیه را درگیر می کند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۶:۱۷    
ایسنا نوشت: نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنانی خواستار وضع برنامه زمانی برای پایان دادن به اشغال سرزمین فلسطین و به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطین از سوی جامعه جهانی شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۶:۱۷    
زنگ خطر کمبود کادر درمان به ویژه پرستار مدتی است که به صدا درآمده، طوری که علی جعفریان، رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی تهران به خبرآنلاین می گوید برخی مراکز درمانی علی رغم افتتاح اما کادر درمان برای ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۶:۱۰    
مدیر رسانه ای استقلال درباره حواشی اخیر صداوسیما صحبت کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۶:۰۸    
تیم فوتبال رم ایتالیا در مرحله پلی آف لیگ اروپا باید با فاینورد و یاران جهانبخش دیدار کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۶:۰۷    
سخنگوی وزارت خارجه در پیامی نوشت: چهره واقعی و خوی ضد بشری رژیم صهیونیستی در جنگ علیه غزه بیش از هر زمان دیگری نمایان شده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۶:۰۶    
ایرنا نوشت: فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه امیر سرتیپ حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش از مراحل تست های پروازی جت آموزشی "یاسین" بازدید کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۵:۵۲    
مراسم قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۵:۴۹    
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در مصاحبه با تسنیم گفت: ما در این دوره انتخابات 3، 4 نوع فهرست داریم یعنی تکثر داریم و وحدت نداریم؛ من از قبل در مصاحبه هایم گفتم بسیاری از دوستان باورشان نشد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۵:۴۳    
قضاوت یکی از بازی های هفته هفدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور به فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال سپرده شده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۵:۳۸    
کتاب صوتی سفرنامه ناصر خسرو نوشتهٔ ناصرخسرو قبادیانی است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۵:۲۴    
ساعت آغاز یک مسابقه از هفته سیزدهم لیگ برتر باشگاه های کشور تغییر کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۵:۱۶    
ایسنا نوشت: سرمربی نساجی گفت: در این که خوب نتیجه نگرفتیم بحثی نیست ولی در بازی قبلی مستحق باخت نبودیم.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۵:۱۰    
این روزها نگارخانه لاله میزیان نهمین نمایشگاه و فروش سالانه تبادل چاپ دستی با حضور بیش از 300 اثر از هنرمندان ایرانی و هنرمندان به نامی چون پیکاسو، ادواد مونش، ونگوگ، ... و رامبراند است ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۵:۰۱    
وزیر نفت در بازدید از برخی جایگاه های سوخت گفت: اختلال امروز در پمپ بنزین ها درپی حمله سایبری اتفاق افتاده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۵:۰۱    
محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی در پیامی به هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران سینماحقیقت ، سینمای مستند را سازنده اندیشه ها و نگاه ها دانست.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۴:۵۳    
علی مطهری در خصوص رد صلاحیت ها به روزنامه سازندگی گفت: اگر ملاک ردصلاحیت فساد مهم اقتصادی یا فساد مهم اخلاقی یا فساد مهم سیاسی مثل جاسوسی باشد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۴:۴۹    
ایسنا نوشت: احمد وحیدی، وزیر کشور تاکید کرد تعقیب تروریست هایی که به پایگاه انتظامی راسک حمله کردند به صورت جدی در حال انجام است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۴:۴۹    
یمن پس از هفت سال مقاومت شجاعانه و مقتدرانه در مقابل تجاوزات ائتلاف عربی،اینک به عنوان یک عامل تاثیرگذار در غرب آسیا،با تسلط بر تنگه باب المندب و جلوگیری از حرکت کشتی ها به سوی اسرائیل ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۴:۴۹    
براساس اطلاعیه ای که دفتر آیت الله مقتدایی، نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری به خبرگزاری خبرآنلاین ارسال کرده اند، ایشان کاندیدای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان شده اند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۴:۴۶    
احسان لشگری بعنوان مربی تیم ملی کشتی آزاد معرفی شد
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۴:۴۱    
تازه ترین اثر بهنام خدارحمی با عنوان راپسودی (قطعه حماسی) بزن تار برنده مدال از فستیوال بین المللی جوایز موسیقی جهانی شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۴:۳۸    
مهر نوشت: از صبح امروز شاهد اختلال گسترده در شبکه توزیع سراسری سوخت بودیم که در همین رابطه مسوولان وزارت نفت اعلام کردند این مشکل، امروز برطرف می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۴:۳۶    
تسنیم نوشت: اختلال ایجادشده در جایگاه های سوخت کشور روز اول اردوی تیم ملی کشتی آزاد در کمپ تیم های ملی را تحت الشعاع قرار داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۴:۲۴    
ششمین نشست صدای نمایش نامه نویس با ترجمه، حضور و نمایش نامه خوانیِ مازیار معاونی و با روخوانی نمایشنامه تلفن همراه مرد مرده نوشته سار رول برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۴:۲۳    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: دین اسلام بر دوش انسان های مخلص بوده است و به همت آنان پیشروی داشته است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۴:۲۳    
مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه از فوت 43 نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در استان کرمانشاه در هشت ماهه سال جاری خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۴:۲۰    
ورزش سه نوشت: با موضع گیری که یکی از مسئولان پرسپولیس داشته به نظر می رسد زمزمه های مربوط به عدم کسر امتیاز از استقلال واقعیت داشته باشد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۴:۱۷    
اگر قصد سفر به دبی را دارید و میخواهید هتلی با قیمت مناسب و خدمات مطلوب انتخاب کنید، در ادامه به شما راهنمایی هایی در این خصوص خواهیم کرد.
  • ۱