یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۲:۴۲Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 29 اسفند 1400 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1398 خبر آنلاین 30 اسفند 1399 خبر آنلاین 31 فروردین 1400 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1400 خبر آنلاین 31 خرداد 1400 خبر آنلاین 31 تیر 1400 خبر آنلاین 31 مرداد 1400 خبر آنلاین 31 شهریور 1400 خبر آنلاین 30 مهر 1400 خبر آنلاین 30 آبان 1400 خبر آنلاین 30 آذر 1400 خبر آنلاین 30 دی 1400 خبر آنلاین 30 بهمن 1400 خبر آنلاین 1 اسفند 1400 خبر آنلاین 2 اسفند 1400 خبر آنلاین 3 اسفند 1400 خبر آنلاین 4 اسفند 1400 خبر آنلاین 5 اسفند 1400 خبر آنلاین 6 اسفند 1400 خبر آنلاین 7 اسفند 1400 خبر آنلاین 8 اسفند 1400 خبر آنلاین 9 اسفند 1400 خبر آنلاین 10 اسفند 1400 خبر آنلاین 11 اسفند 1400 خبر آنلاین 12 اسفند 1400 خبر آنلاین 13 اسفند 1400 خبر آنلاین 14 اسفند 1400 خبر آنلاین 15 اسفند 1400 خبر آنلاین 16 اسفند 1400 خبر آنلاین 17 اسفند 1400 خبر آنلاین 18 اسفند 1400 خبر آنلاین 19 اسفند 1400 خبر آنلاین 20 اسفند 1400 خبر آنلاین 21 اسفند 1400 خبر آنلاین 22 اسفند 1400 خبر آنلاین 23 اسفند 1400 خبر آنلاین 24 اسفند 1400 خبر آنلاین 25 اسفند 1400 خبر آنلاین 26 اسفند 1400 خبر آنلاین 27 اسفند 1400 خبر آنلاین 28 اسفند 1400 خبر آنلاین 29 اسفند 1400 
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۱۸:۵۸    
فارس نوشت: جوانی که به علت اختلاف خانوادگی پس از پاشیدن اسید بر روی اعضای بدن همسرش از محل متواری شده بود،توسط پلیس جهرم دستگیر شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۱۶:۵۹    
معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: تا پایان خرداد 1401 تمام متقاضیان نهضت ملی مسکن تعیین تکلیف شده و پیامک برای تکمیل مراحل ثبت نام به آن ها ارسال می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۱۷:۵۸    
فارس نوشت: جمع آوری مجموعه کاریکاتور تبریز( بزرگ ترین موزه کارتون خاورمیانه) در نوروز به دنبال اختلاف مسئولان توسط شهرداری تبریز خدشه بر سرمایه فرهنگی آذربایجان بد سلیقگی است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۱۶:۴۹    
تک آهنگ قرن جدید تازه ترین اثر امیر عظیمی، خواننده موسیقی پاپ به مناسبت فرارسیدن سال نو منتشر شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۱۵:۲۹    
مهر نوشت: فرمانده انتظامی کل کشور از متوقف نشدن خودروهای دارای جریمه بیش از یک میلیون تومان در تعطیلات نوروز خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۱۳:۵۹    
ایسنا نوشت: سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق گفت که کمیته تحقیق درخصوص حمله موشکی ایران به پایگاه صهیونیستی به اربیل رفته است و این کمیته دیدارهایی با مسئولان ایرانی انجام خواهد داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۱۲:۳۶    
مثلت آنلاین نوشت: موشک کروز هویزه یکی از دستاوردهای نیروهای مسلح در حوزه کروزهای بردبلند به شمار می رود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۱۰:۴۰    
مهر نوشت: شاخص هوای اصفهان در نخستین روز سال 1401 در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۰۹:۵۶    
معاون سیاسی صداوسیما 29 اسفند، در آخرین ساعات سالی که گذشت، محمدرضا آذرپندار را به عنوان سرپرست شبکه خبر، مجید موغاری را به عنوان سردبیر جریان سازی، رصد و سیاست گذاری ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۰۸:۴۸    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت : در سه روز ابتدایی طرح نوروزی در لرستان تعداد 14هزار و 669 نفر از خدمات حمل و نقل عمومی برون شهری بهره مند شده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 16درصد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۰۹:۴۴    
اولین پست صفحه اینستاگرام رهبری در سال 1401 با شعار سال تولید،دانش بنیان و اشتغال آفرین منتشر شد:
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۰۸:۳۳    
رئیس حوزه هنری مازندران از تدوین سند تحول وزیست بوم حوزه هنری خبر داد و گفت: از این پس فعالیت ها و تولیدات در حوزه هنری طبق این سند انجام می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۰۴:۵۸    
تجارت نیوز نوشت: هر سال در تعطیلات نوروز، سقف برداشت پول نقد از عابربانک ها افزایش پیدا می کرد اما امسال هم سقف برداشت پول افزایش پیدا نکرده و هم گویا عابربانک ها پول نقد نداشتند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۰۳:۱۳    
حجت اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران در پیامی، حلول سال 1401 را که طلیعه آن با ولادت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف مقارن بود و در ادامه به بهار قرآن می پیوندد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۰۰:۲۹    
بازیکن استقلال بعد از دربی راهی مکه مکرمه شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۰۰:۰۹    
آزمون رکورددار بازی های اروپایی در میان بازیکنان ایرانی شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۰۰:۲۳    
در رقابت های فوتبال انگلیس، لیورپول مقابل ناتینگهام فارست به برتری رسید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۲۲:۵۹    
سردار هادیانفر، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: هفته گذشته اولین شورای عالی ایمنی حمل و نقل پس از هشت سال با رئیس جمهور برگزار شد. در هر ساعت نزدیک به دو نفر جان خود را در تصادفات از دست می دهد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۲۲:۵۹    
صدرالدین حجازی می گوید زنده یاد فتحعلی اویسی را نقل و نبات صدا می کرده و اویسی هروقت به او زنگ می زده می گفته است نقل و نبات کار داره باهات.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۲۳:۳۷    
اسطوره فوتبال جهان، اقدام خلاقانه ای را در راستای حمایت از پزشکان اوکراینی انجام داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۲۲:۲۹    
حرم حضرت عبدالعظیم در ساعات منتهی به قرن جدید شمسی، میزبان زائران بود. منبع: خبرآنلاین
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۲۳:۱۷    
اولین تصاویر از موج جدید حملات سنگین انصارالله یمن به عربستان را ببینید. منبع: خبرفوری
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۲۳:۱۶    
دولت بهار نوشت : احمدی نژاد گفت : برخوردهای سیاسی و سیاسی کاری و تلاش برای کسب قدرت و ارعاب ملت ها، هیچوقت در برنامه ملت ایران نبوده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۲۳:۱۰    
برگزاری دربی شهر رُم میان لاتزیو و آ اس رُم که تقابل دو مربی بزرگ به نام های ساری و مورینیو نیز هست، سوژه کارتونی شد که در فضای مجازی منتشر شده است. 6060
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۲۲:۰۱    
علی ضیا، مجری برنامه فرمول یک اعلام کرد که به قدری سریال زیرخاکی را دوست دارد که برای دیدن آن زنگ هشدار گوشی اش را فعال می کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۲۱:۵۹    
هادی عامل در خصوص دستورالعمل گزارشگران صداوسیما گفت: اجازه نداریم حین گزارش گریه کنیم. بعد از گزارش بازی هایی مثل حسن یزدانی زار زار گریه می کنم.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۲۲:۵۲    
قرن نو نوشت:رهبر انقلاب در سال های اخیر به شعارهای اقتصادی و مسئله تولید توجه ویژه ای نشان دادند.ایشان امسال را نیز نامگذاری اقتصادی کردند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۲۲:۴۷    
ایسنا نوشت : رییس مجلس گفت : ان شاءالله در قرن جدید و سال پیش رو بتوانیم با اصلاح امورات در مملکت داری و با یک حکمرانی نو، تحول و پیشرفت را برای ایران عزیز در عمل محقق کنیم.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۲۲:۴۳    
علیرضا پاکدل به مناسبت فرارسیدن سال نو با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرام خود از زحمات کادر درمان در سال گذشته تقدیر کرد. 6060
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۲۲:۳۹    
بررسی های صورت گرفته در بازار خودروهای وارداتی حاکی از آن است که خودروهای وارداتی در بازار تهران در بازه قیمتی یک میلیارد و 400 میلیون تومان تا 5 میلیارد تومان قرار گرفته اند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۲۲:۲۱    
جماران نوشت:سیدحسن خمینی در مراسم تحویل سال حرم مطهر امام خمینی(س). گفت : خوب یا بد، هر آنچه پیش روی ما است خواهد گذشت؛ ای خوش آن نغمه که مردم بسپارند به یاد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۲۰:۱۹    
ایرج خواجه امیری گفت: من خاک پای مردم ایران هستم و وطنم را به هیچ چیزی نمیفروشم.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۲۲:۱۷    
وضعیت سخت معیشتی مردم در نوروز 1401 سوژه کارتونی از محمد صالح رزم حسینی در صفحه اینستاگرامش شد. 6060
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۲۲:۰۹    
در مسابقات فوتبال در اروپا، لورکوزن در حضور ستاره کشورمان به برتری رسید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۲۰:۵۹    
بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا گفت: نوروز را به تمامی دوستانمان که در سراسر جهان این عید باستانی را به استقبال بهار جشن می گیرند، شادباش می گویم ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۲۰:۵۹    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی فرا رسیدن نوروز خجسته باستانی و آغاز سال 1401 شمسی را به یکایک هم میهنان عزیز و گرانقدر در سراسر جهان تبریک گفت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۲۱:۵۶    
اکونیوز به نقل از نیویورک تایمز نوشت : برخلاف اکثر حملات قبلی که به ایران نسبت داده شده بود، ایران، نه یکی از نیروهای نیابتی آن، بلافاصله مسئولیت آن را بر عهده گرفت ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۲۱:۴۶    
مهران غفوریان می گوید همه چیز دست به دست هم داد تا او زنده بماند وگرنه او همه تلاشش را بدون آن که بداند می کرد تا بمیرد که خوشبختانه نشد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۲۱:۴۰    
نسخه الکترونیکی رمان مردی که هیچ زنی دوستش نداشت که سال گذشته در قالب نسخه چاپی منتشر شد، در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۲۱:۳۰    
دو لژیونر شاغل در لیگ قطر ساعاتی پیش در سئول به اردوی تیم ملی فوتبال ملحق شدند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۲۰:۲۸    
علی دایی با انتشار ویدیوی سال نو را تبریک گفت و برای مردم ایران آرزوی اقتصادی کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۲۰:۲۸    
رئیس جمهور با بیان اینکه در سال جاری انشاالله مسئله اشتغال مسئله اول ماست اظهار داشت: بیکاری منشاء همه مصیبت های اقتصادی و اجتماعی است و حمایت از تولید در صدر برنامه های دولت خواهد بود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۲۰:۱۹    
ایرنا نوشت: رییس پلیس آگاهی استان از وقوع یک فقره قتل در شهر کرمانشاه و در ساعات پایانی سال به دنبال درگیری میان فروشنده و خریدار به خاطر خوردن یک عدد شکلات خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۲۱:۱۶    
مهران غفوریان می گوید دخترش، هانا هنوز شغل او را نمی داند و وقتی از او می پرسند شغل بابا چیست؟ می گوید می رود توی تلویزیون.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۲۰:۱۳    
باشگاه پرتغالی سال نو را تبریک گفت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۲۰:۵۵    
چند عکس تازه از فصل سوم سریال زیرخاکی منتشر شد که در یکی از آن ها، پژمان جمشیدی، بازیگر نقش فریبرز باغ بیشه دیده می شود که به دست عراقی ها اسیر شده و به شدت ترسیده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۲۰:۴۸    
ایسنا نوشت: دختران هندبال ایران که برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان هستند لحظه سال تحویل خود را چگونه گذراندند؟
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۲۰:۴۱    
آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا با انتشار پیامی فرا رسیدن نوروز را شادباش گفت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۹:۳۴    
سرمربی اسبق استقلال سال نو را تبریک گفت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۲    
جو و جیل بایدن نوروز را به تمام مردمی که آن را در سراسر جهان جشن می گیرند، تبریک گفتند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۰    
علی ربیعی نوشت: ما ایرانیان باید بیش از هر دوره ای هوای همدیگر را داشته و در خیر جمعی و خوب کردن حال یکدیگر مشارکت بیشتری داشته باشیم.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۲۰:۲۲    
علی صادقی می گوید چون چیزی برای بردن به برنامه دورهمیِ مهران مدیری و اهدا به موزه این برنامه نداشت، دعوت برای حضور در آن را نپذیرفت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۹:۱۴    
در رقابت های سوپرلیگ ترکیه، تیم آلتای در شب مصدومیت مدافع کشورمان تن به شکست داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۲۰:۱۱    
لحظه تحویل سال 1401 در خیابان منتهی به حرم مطهر رضوی نور افشانی شد. منبع: خبرفوری
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۲۰:۰۸    
در عرصه ی جهانی هم همین جور. یکی از مهمترین حوادث شیرین سال 1400 این بود که آمریکاییها، در همین اواخر البته، آمدند اعتراف کردند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۲۰:۰۷    
رئدسی گفت : به حول و قوه الهی و بدون تردید امسال ملت ایران نتیجه استقامت و ایستادگی خود را خواهد دید؛ کمااینکه در گذشته نیز نتایج استقامت و مقاومت آنها روشن شده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۲۰:۰۲    
قایدی با انتشار لایو اینستاگرام به شایعات پاسخ داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۲۰:۰۰    
مخاطبان خبرآنلاین در آخرین روز سال ترجیح دادند توجه زیادی به اخبار جنگ اوکراین نداشته باشند و به جز پیام هشدارآمیر اسحاق جهانگیری که در رابطه با ملی شدن صنعت نفت بود و پاسخ علی مطهری به اظهارنظر ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۹:۵۹    
صفحه فارسی ای اف سی سال نو را تبریک گفت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۸:۵۹    
در این بسته خبری می توانید اخبار مهم سرویس ورزشی خبرآنلاین را ببینید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۹:۵۹    
ایرنا نوشت: مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: تاکنون خسارتی از زلزله 4.8 ریشتری عصر امروز (یکشنبه) منطقه هجدک از توابع شهرستان راور گزارش نشده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۹:۴۳    
لحظه اعلام تحویل سال 1401 در حرم حضرت عبدالعظیم را ببینید. منبع: خبرآنلاین 265 262
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۸:۴۳    
دست نشان مربی با سابقه فوتبال ایران به دلیل ابتلا به کرونا بهار سال گذشته درگذشت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۸:۴۳    
اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی تهران را در روزهای آتی تشریح کرد و از نفوذ سامانه بارشی به استان در اولین روز قرن جدید خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۹:۳۹    
وزیر نفت میانگین مقدار صادرات میعانات گازی در نیمه نخست امسال را روزانه کمتر از 60 هزار بشکه اعلام کرد و گفت ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۹:۳۶    
اکتفا نکنند دوستان به اینکه حالا روی کاغذهایِ سربرگهایِ دستگاههایِ گوناگون بنویسند این عبارت را یا مثلاً فرض کنید که یک تابلو درست کنند در خیابان مثلاً بزنند؛ اینها کار نیست ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۹:۳۲    
احسان علیخانی با ذکر خاطره ای از پیگیری ژاله صامتی برای به انجام رسیدن کارهای خانه، از توجه او به اموری چون نظافت و پخت غذا حتی هنگامی که مشغول کار جلوی دوربین و روی صحنه تئاتر است، گفت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۸:۲۹    
نبرد شدید یک سگ با گاو خشمگین را در ویدئوی زیر ببینید. منبع: خبرآنلاین
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۸:۱۷    
برانکو ایوانکوویچ در ساعات پایانی سال 1400 فرا رسیدن نوروز را تبریک گفت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۹    
خاطره عزت الله انتظامی از شب عید را در این ویدئو ببینید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۹    
فارس نوشت: مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در مصاحبه با روزنامه صهیونیستی اسرائیل هیوم در پاسخ به سؤالی در ارتباط با موضوع شفافیت درباره برنامه هسته ای ایران گفت اگر ایران خواهان بازگشت به روال ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۷:۴۹    
تیم ملی شمشیربازی سابر ایران در جام جهانی مجارستان در رده هشتم قرار گرفت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۸:۴۳    
ایرنا نوشت: نخست وزیر و برخی از مقام های انگلیس روز یکشنبه در پیام های جداگانه ای عید نوروز باستانی و فرا رسیدن سال جدید شمسی را به ایرانیان و سایر کسانی که در سراسر جهان آن را جشن می گیرند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۸:۴۰    
پژمان جمشیدی، با اشاره به نخستین تجربه بازیگریش در سریال پژمان ، تاکید کرد سام درخشانی تنها کسی بوده است که آن زمان نسبت به بازی با او گارد نداشته و برای همین تا آخر عمر مدیون اوست و دستش را می بوسد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۸:۲۸    
امروز قیمت خودروهای داخلی در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات دیروز بدون تغییر است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۷:۲۵    
بازگو کردن داستان خنددار سرقت موبایل علیرضا استکی از زبان خود او در برنامه عصرجدید را ببینید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۸:۱۵    
میزان نوشت: پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: یک مربی که تازه پایین ترین مدرک مربیگری آسیا را اخذ کرده 2 بازیکن اصلی خود در قلب دفاع را از ترکیب بیرون نمی گذارد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۸:۱۵    
موناکو با ارائه نمایشی فوق العاده موفق شد با سه گل پاری سن ژرمن را مغلوب کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۸:۱۵    
جماران نوشت: آیت الله سیدمصطفی محقق داماد یادآور شد: امسال جشن بهار و تجدید طبیعت مصادف است با تلخ ترین حوادث جهانی.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۸:۱۰    
معاون اقتصادی استاندار لرستان در سفر غیر منتظره وزیر کار در بروجرد،با بیان این مطلب که حل معضل بیکاری لرستان در گروه شکوفایی واحد های تولیدی و اقتصادی این استان است ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۷    
ایسنا نوشت: دکتر قاسم انصاری، از چهره های مطرح استان قزوین در حوزه ادبیات و عرفان در آخرین ساعات سال 1400 هجری شمسی، دار فانی را وداع گفت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۷:۴۹    
ایرنا نوشت: نخست وزیر پاکستان با انتقاد صریح از موضع گیری اروپایی ها علیه بی طرفی اسلام آباد در قبال جنگ اوکراین و تاکید بر عدم همراهی پاکستان با آمریکا برای هرگونه طرح نظامی ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۷:۴۸    
باشگاه استقلال با انتشار توییتی باردیگر به داوری دربی 98 معترض شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۶:۴۵    
ویدئویی از صحبت ها و نظرات جالب و شنیدنی احسان علیخانی در مورد ماهی قرمز را ببینید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۷:۳۲    
مدافع راست قرمزها در فاصله چند ساعت تا تحویل سال در محل تمرین پرسپولیس به تنهایی تمرین کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۷:۲۱    
تسنیم نوشت: سخنگوی سازمان آتش نشانی از به دائم انداختن یک قلاده گرگ در خانی آبادنو در منطقه 19 خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۷:۱۶    
روزبه حصاری می گوید با توبیخ و عتاب نمی توان جلوی فرار نخبگان را گرفت، بلکه باید بسترسازی کنیم تا نخبه ما امیدوارانه در سرزمین خود به پژوهش بپردازد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۷:۱۰    
دومین رویارویی تیم های رئال مادرید و بارسلونا در فصل جاری لالیگا، یکصدوهشتادوسومین مصاف دو غول فوتبال اسپانیا در این رقابت هاست.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۶:۰۹    
ایرنا نوشت: مدیر گروه بهبود تغذیه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی دزفول ضمن تشریح توصیه های تغذیه ای در نوروز به شهروندان توصیه کرد برای حفظ سلامت خود در مصرف شیرینی و شکلات زیاده روی نکنند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۶:۰۶    
ویروس کرونا در جهان شیوع پیدا کرده و سراسر جهان را به هراس انداخته است، در اینفوگرافیک زیر با 5 راه مهم پیشگیری از کرونا در موج های مختلف بیماری آشنا شوید. منبع: صداوسیما 265 262
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۹    
فارس نوشت: واشنگتن پست در گزارشی نوشت خالد پاینده وزیر دارایی حکومت پیشین افغانستان پس از تسلط طالبان تمام پس انداز خود را از دست داده و اکنون مجبور است برای گذران زندگی خود در آمریکا به شغل تاکسی ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۶:۵۲    
فعال سیاسی اصلاح طلب به آموزه های جنگ اوکراین اشاره کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۶:۵۱    
ایسنا نوشت: تیمور غیاثی از عملکرد دو دونده ایران در مسابقات داخل سالن قهرمانی جهان انتقاد کرد و گفت: ایران در سرعت شانسی برای کسب مدال ندارد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۲    
مهلت ثبت نام نهضت ملی مسکن امشب به پایان می رسد اما کارشناسان معتقدند ثبت نام نباید متوقف شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۶:۲۶    
ایرنا نوشت: رئیس جمهور با توضیحات مسئولان این سازمان از روند و چگونگی کسب آمادگی های لازم در این مجموعه برای ارائه خدمت به مردم و به ویژه مسافران نوروزی مطلع شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۶:۲۳    
دقایقی پیش زلزله مهیبی شهرهای مختلف استان کرمان را به لرزش درآورد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۶:۲۲    
جماران نوشت: مراسم تحویل سال 1401 ساعت 18 امروز در حرم مطهر امام خمینی آغاز می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۶:۱۴    
امیر سرلشکر موسوی تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران توفیقات چشمگیری را در حوزه های دفاعی، تحقیقاتی، آموزشی، علمی و فرهنگی در سالی که گذشت به دست آورد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۶:۱۳    
مسابقات جهانی شمشیربازی در اسلحه سابر از امروز در بخش تیمی آغاز شد و تیم ایران در دومین بازی خود مقابل مجارستان شکست خورد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۶:۰۳    
بیش از نود و هفت هزار کاربر با شرکت در نظرسنجی انتخاب مهمترین جمله سال 1400، سه جمله را به عنوان مهمترین و به یادماندنی ترین جملات رهبر انقلاب در سالی که گذشت، برگزیدند.