چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۲۲:۱۹May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری خاورستان 22 تیر 1396 - khavarestan.ir

پایگاه خبری خاورستان 30 اسفند 1395 پایگاه خبری خاورستان 31 فروردین 1396 پایگاه خبری خاورستان 31 اردیبهشت 1396 پایگاه خبری خاورستان 31 خرداد 1396 پایگاه خبری خاورستان 31 مرداد 1396 پایگاه خبری خاورستان 1 شهریور 1396 پایگاه خبری خاورستان 30 مهر 1396 پایگاه خبری خاورستان 30 آبان 1396 پایگاه خبری خاورستان 30 آذر 1396 پایگاه خبری خاورستان 30 دی 1396 پایگاه خبری خاورستان 30 بهمن 1396 پایگاه خبری خاورستان 29 اسفند 1396 پایگاه خبری خاورستان 1 تیر 1396 پایگاه خبری خاورستان 2 تیر 1396 پایگاه خبری خاورستان 3 تیر 1396 پایگاه خبری خاورستان 4 تیر 1396 پایگاه خبری خاورستان 5 تیر 1396 پایگاه خبری خاورستان 6 تیر 1396 پایگاه خبری خاورستان 7 تیر 1396 پایگاه خبری خاورستان 8 تیر 1396 پایگاه خبری خاورستان 9 تیر 1396 پایگاه خبری خاورستان 10 تیر 1396 پایگاه خبری خاورستان 11 تیر 1396 پایگاه خبری خاورستان 12 تیر 1396 پایگاه خبری خاورستان 13 تیر 1396 پایگاه خبری خاورستان 14 تیر 1396 پایگاه خبری خاورستان 15 تیر 1396 پایگاه خبری خاورستان 16 تیر 1396 پایگاه خبری خاورستان 17 تیر 1396 پایگاه خبری خاورستان 18 تیر 1396 پایگاه خبری خاورستان 19 تیر 1396 پایگاه خبری خاورستان 20 تیر 1396 پایگاه خبری خاورستان 21 تیر 1396 پایگاه خبری خاورستان 22 تیر 1396 پایگاه خبری خاورستان 23 تیر 1396 پایگاه خبری خاورستان 24 تیر 1396 پایگاه خبری خاورستان 25 تیر 1396 پایگاه خبری خاورستان 26 تیر 1396 پایگاه خبری خاورستان 27 تیر 1396 پایگاه خبری خاورستان 28 تیر 1396 پایگاه خبری خاورستان 29 تیر 1396 پایگاه خبری خاورستان 30 تیر 1396 پایگاه خبری خاورستان 31 تیر 1396 
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۰:۰۶    
با توجه به سرمایه گذاری هنگفتی که حامیان داعش روی این سامازن و رهبرانش کرده اند، بعید است به این سادگی ظرفیت های بجا مانده از آن را از دست بدهند.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۹:۲۶    
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی از اعزام 167 گروه جهادی به مناطق محروم استان در تابستان سال جاری خبر داد و گفت: همچنین میزبان 10 گروه مهمان جهادی با 527 نفر خواهیم بود.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۲۱:۲۶    
یکی از فرزندان عبدالعزیز موسس آل سعود و برادر ملک سلمان درگذشت.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۲۰:۰۶    
مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی با بیان این که 30 واحد سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی وجود دارد ...
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۹:۵۶    
معاون امورزنان و خانواده ریاست جمهوری با بیان این که یکی از الزامات رشد اقتصادی فراهم کردن راه های جذب سرمایه گذار است،گفت:باید امنیت سرمایه گذاری در استان به صورت کامل و جدی تامین شود.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۹:۵۶    
نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با بیان این که در خراسان جنوبی،قالی بافی نقش مهمی در اشتغال روستائیان داشته است ...
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۹:۵۶    
مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با بیان این که نرخ زنان سرپرست خانوار خراسان جنوبی بیش از متوسط کشوری است،گفت:این امرواقعا نگران کننده بوده و نیازمند توجه جدی است.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۹:۴۶    
استاندار خراسان جنوبی با بیان این که در حوزه آب،سه شهرستان سرایان،فردوس و بشرویه به طرح انتقال آب به طبس اضافه شده اند،گفت:مطالعات مذکور باید بازنگری شده و وزیر نیرو نیز این موضوع را ابلاغ کرده است.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۹:۴۶    
رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان جنوبی از بازگشایی یک طرفه مرز دوکوهانه خبر داد و گفت:در حال حاضر، دام استان از این مرز صادر می شود.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۶:۱۶    
استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه بحث اشتغال و معیشت مردم دغدغه نظام و کشور است گفت: باید در راستای ارتقا اشتغال و معیشت مردم با تمام توان تلاش کنیم.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۶:۰۶    
نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: نقش بسیار عمیق زنان در مشارکت با خانواده از قدیم وجود داشته است اما باید این را تقویت کنیم و به اشتغال زنان کمک کنیم.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۶:۰۶    
استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه باید از ظرفیت بانوان بیشتر استفاده شود گفت: در این راستا بانوان بتوانند نقش آفرینی کنند.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۵:۵۶    
معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی گفت: زنان خراسان جنوبی ظرفیت بالایی دارند و باید مورد توجه قرار بگیرند.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۵:۵۶    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: تنها سرمایه دولت اعتماد مردم است و اگر روزی این را از دست بدهیم بسیاری تلاش می کنند بذر ناامیدی را بکار ببرند .
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۵:۲۶    
معاون امورزنان و خانواده ریاست جمهوری با بیان این که در حال حاضر در سن 40سالگی انقلاب به عنوان سن پختگی آن؛فرصت آزمون و خطا وجود ندارد ...
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۴:۲۶    
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بیرجند گفت: اگر هوا وفضای سپاه پاسداران با موشک های خودش به دل دشمن می زند و آنها را از پای در می آورد؛ موشک های سازمان و ناحیه مقاومت بسیج همین حلقه های صالحین است.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۴:۱۱    
نظامیان رژیم صهیونیستی در جدیدترین اقدام خود به دفتر شبکه قدس در کرانه باختری حمله ور شدند.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۳:۵۶    
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: در 4 ماهه اول امسال نیز حدودا 130 هزار تن انواع روغن پالم وارد کشور شده است که مطابق روند حدودا 400 هزار تن در سال است.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۳:۵۶    
بیرون راندن داعشی ها از موصل پس از حدود سه سال هزاران کشته و زخمی و ده ها هزار آواره و حجم وسیعی ویرانی و آوار برجای گذاشت ...
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۳:۵۶    
یک نوار ویدئویی به تازگی منتشر شده است که دونالد ترامپ را در ضیافت شام سال 2013 با خانواده آذربایجانی-روس نشان می دهد که بعدها اطلاعاتی را درباره هیلاری کلینتون در اختیار خانواده ترامپ قرار دادند.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۳:۵۶    
رئیس جمهور آمریکا در حالی امروز وارد پاریس شد که فشارهای بی سابقه ای از داخل و خارج از کشورش را علیه خود متحمل می شود.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۳:۴۱    
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی موفق به کسب عنوان قهرمانی نهمین جشنواره کشتی پهلوانی و ورزشهای زورخانه ای دانش آموزان متوسطه اول در بخش تیمی زورخانه ای شد.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۳:۴۱    
بانوی کاراته کای کشورمان در کاتای انفرادی نوجوانان به مدال برنز رقابت های قهرمانی آسیا دست یافت.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۳:۴۱    
38 افسر بازنشسته ارتش آمریکا در نامه ای به دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا به وی درباره پیگیری سیاست تغییر نظام حاکم ایران هشدار دادند.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۳:۲۶    
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: رئیس مجلس در نامه ای به دادستان کل کشور نظر مجلس مبنی بر عدم الزام ثبت نقل و انتقال خودرو در دفترخانه را اعلام کرد.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۳:۲۶    
آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در پی درگذشت آتنا اصلانی پیام تسلیتی صادر کرد.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۳:۱۱    
در حالی که میزان فروش خودرو پژو در چین و اروپا به شدت کاهش یافته اما به لطف از سرگیری خریدهای ایران آمار فروش این خودرو رشد 2.3 درصد پیدا کرده است،
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۳:۱۱    
تصاویری از شگفت انگیزترین اتاق خواب دنیا در دل آکواریومی در فرانسه که توسط 35 نوع کوسه مختلف احاطه شده است.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۲:۵۶    
رئیس جمهور کشورمان دقایقی قبل وارد مشهد مقدس شد.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۲:۲۶    
تیم اقتصادی دولت یازدهم از نیمه سال 92 که کار را آغاز کردند وعده هایی برای دریافت رأی اعتماد دادند که برخی از آنها به نتیجه رسید اما بیشتر آنها همچنان خاک می خورد.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۲:۲۶    
به دنبال وقوع یک انفجار انتحاری در نزدیکی شهر ادلب واقع در شمال غرب سوریه ده ها نفر کشته و زخمی شدند.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۲:۱۱    
چاک بلیزر، یکی از متهمان اصلی پرونده فسادهای گسترده فیفا درگذشت.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۲:۱۱    
یک منبع محلی در استان نینوا اعلام کرد گروه تروریستی داعش، شهر تلعفر در استان نینوا را یک "ولایت مستقل" از "دولت خلافت" ادعایی اش اعلام کرد.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۱:۵۶    
بزرگترین همبرگر جهان با وزن 813 کیلوگرم در شهر میشیگان تهیه شده است.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۱:۵۶    
کنفدراسیون فوتبال آسیا در حالی بیانیه هشدار آمیز خود را منتشر کرده است که بعضی از باشگاه های ایرانی با این بیانیه در خطر عدم دریافت مجوز حرفه ای و حذف از لیگ قهرمانان قرار دارند.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۱:۴۱    
با گسترش روز افزون تکنولوژی و راهیابی آن به دنیای تلفن های همراه، اغلب کاربران از گوشی موبایل خود برای اتصال به اینترنت استفاده می کنند که پلیس فتا در این خصوص هشدارهایی داد.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۱:۱۱    
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در این مدت تمرینات سنگینی را برای حضور در سوپرکاپ انجام داده ایم و به نظرم این درست نیست که بخواهند این بازی را لغو کنند.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۰:۴۱    
استاندار خراسان جنوبی در دیدار با معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری گفت: زمینه های سرمایه گذاری در استان به خوبی فراهم شده و دولت با جدیت به دنبال راهکارهای توسعه استان در حوزه های مختلف می باشد.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۰:۲۶    
واحد صنعتی سنگ ماهدیس پس از 12 سال، با حضور معاون رئیس جمهور به بهره برداری رسید.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۰۹:۱۱    
جانشین پلیس راه خراسان جنوبی گفت: چهارشنبه شب در برخورد یک دستگاه سواری پراید و آردی در کمربندی خوسف مادر و دختر پنج ساله اش جان باختند .
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۰۸:۲۶    
استاندار خراسان جنوبی گفت: هر کارخانه ای که متکی به مصرف داخلی باشد یک روزی در این کشور سقوط خواهد کرد و باید تعطیل شود.