چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۹:۰۳May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری خاورستان 28 تیر 1396 - khavarestan.ir

پایگاه خبری خاورستان 30 اسفند 1395 پایگاه خبری خاورستان 31 فروردین 1396 پایگاه خبری خاورستان 31 اردیبهشت 1396 پایگاه خبری خاورستان 31 خرداد 1396 پایگاه خبری خاورستان 31 مرداد 1396 پایگاه خبری خاورستان 1 شهریور 1396 پایگاه خبری خاورستان 30 مهر 1396 پایگاه خبری خاورستان 30 آبان 1396 پایگاه خبری خاورستان 30 آذر 1396 پایگاه خبری خاورستان 30 دی 1396 پایگاه خبری خاورستان 30 بهمن 1396 پایگاه خبری خاورستان 29 اسفند 1396 پایگاه خبری خاورستان 1 تیر 1396 پایگاه خبری خاورستان 2 تیر 1396 پایگاه خبری خاورستان 3 تیر 1396 پایگاه خبری خاورستان 4 تیر 1396 پایگاه خبری خاورستان 5 تیر 1396 پایگاه خبری خاورستان 6 تیر 1396 پایگاه خبری خاورستان 7 تیر 1396 پایگاه خبری خاورستان 8 تیر 1396 پایگاه خبری خاورستان 9 تیر 1396 پایگاه خبری خاورستان 10 تیر 1396 پایگاه خبری خاورستان 11 تیر 1396 پایگاه خبری خاورستان 12 تیر 1396 پایگاه خبری خاورستان 13 تیر 1396 پایگاه خبری خاورستان 14 تیر 1396 پایگاه خبری خاورستان 15 تیر 1396 پایگاه خبری خاورستان 16 تیر 1396 پایگاه خبری خاورستان 17 تیر 1396 پایگاه خبری خاورستان 18 تیر 1396 پایگاه خبری خاورستان 19 تیر 1396 پایگاه خبری خاورستان 20 تیر 1396 پایگاه خبری خاورستان 21 تیر 1396 پایگاه خبری خاورستان 22 تیر 1396 پایگاه خبری خاورستان 23 تیر 1396 پایگاه خبری خاورستان 24 تیر 1396 پایگاه خبری خاورستان 25 تیر 1396 پایگاه خبری خاورستان 26 تیر 1396 پایگاه خبری خاورستان 27 تیر 1396 پایگاه خبری خاورستان 28 تیر 1396 پایگاه خبری خاورستان 29 تیر 1396 پایگاه خبری خاورستان 30 تیر 1396 پایگاه خبری خاورستان 31 تیر 1396 
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۱:۲۷    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری دو هزار و 264 تن شیر شتر در استان تولید شده است.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۲:۴۲    
بیست و ششمین فرستنده دیجیتال خراسان جنوبی با حضور مسئولان در ایستگاه امامزاده داوود بخش زهان شهرستان زیرکوه راه اندازی شد.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۰:۲۲    
فرمانده انتظامی استان فارس ضمن تکذیب گزارش برخی خبرگزاری ها مبنی بر استفاده عده ای از پول های کثیف حاصل از قاچاق، اعلام کرد: چنین مطلبی هرگز گفته نشده است.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۰:۱۲    
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از دستور رئیس جمهوری برای رسیدگی به وضعیت اقتصادی خانواده آتنا اصلانی خبر داد و گفت ...
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۰:۱۲    
رئیس ستاد مشترک ارتش عربستان فردا پنجشنبه وارد بغداد پایتخت عراق می شود و با همتای عراقی خود دیدار می کند.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۰:۰۲    
محمدرضا پورابراهیمی با اشاره به تلاش های هیأت رئیسه مجلس برای منتفی شدن سوال از رییس جمهور در خصوص موسسات مالی و اعتباری گفت که در صورت رفع مغایرت ها در خصوص تعهد بانک مرکزی و خروجی میدانی آن امکان ...
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۰:۰۲    
قیمت طلا در بازارهای بین المللی امروز چهارشنبه نیز به روند صعودی خود ادامه داده و به بالاترین رقم در 3 هفته اخیر رسیده است.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۹:۵۲    
لیورپول در دیدار مقابل کریستال پالاس به برتری رسید تا حریف لستر سیتی شود.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۹:۵۲    
یک مقام آگاه در وزارت نفت عربستان گفت: این کشور برای برقراری ثبات و توازن به بازار جهانی نفت، به تعهدات خود پایبند است.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۹:۴۲    
تیم فوتبال امید ایران در مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا مقابل قرقیزستان به پیروزی رسید.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۹:۴۲    
برخی از نشریات جریان اصلاح طلب در حالی گزارشی از مراسم تجلیل از بهزاد نبوی را منتشر کردند که او را می توان یک چهره اثر گذار در انحراف برخی از چهره های خط امامی دانست.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۹:۴۲    
اسپانسر مشترک دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با ارسال نامه ای به این 2 باشگاه از آنها خواست تا موضع نهایی خود را در خصوص دربی اعلام کنند.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۹:۳۲    
استقلال کلی در فصل نقل و انتقالات سر و صدا راه انداخت و نفراتی را جذب کرد که حداقل اسم بسیار بزرگی دارند و بدیهی است که با زیر یک میلیارد تومان (حداقل با زیر یک میلیارد تومان) پای عقد قرارداد نروند.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۹:۳۲    
قیمت مرغ امروز در برخی استان ها به مرز 9000 تومان رسید.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۹:۳۲    
وزیر ارتباطات گفت: با توجه به استفاده برخی مسئولان و مدیران از توئیتر، کارگروه فیلترینگ باید درباره فیلتر توئیتر تجدیدنظر کند و پالایش در این ایسنتاگرام به دلیل رمزنگاری با اجازه شورای عالی فضای ...
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۹:۲۲    
رییس جمهور تصریح کرد آمریکا که بسیاری از تعهداتش همچون تعهد پاریس، تعهد با کوبا و قرارداد با آمریکای شمالی و آسیای شرقی را زیر پا گذاشته است نمی تواند مروج حقوق بشر ...
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۹:۲۲    
رئیس اداره مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با یادآوری اینکه بیشترین تخلفات ثبت شده در سه ماه نخست امسال در آزادراه قزوین زنجان به ثبت رسیده است ...
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۹:۱۲    
وزیر ورزش و جوانان از امکانات مرکز تیم های ملی بازدید کرد و دیداری با اعضای تیم نوجوانان ایران داشت.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۹:۱۲    
مقام وزارت خارجه رژیم صهیونیستی گفت: تل آویو باید با ایالات متحده همکاری کند تا محدویت های تحمیل شده بر ایران رفع نشوند.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۹:۱۲    
جلسه هیئت دولت صبح امروز با حضور رئیس جمهوری برگزار شد و اعضای کابینه با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات آن ها پاسخ دادند.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۹:۰۲    
تیم فوتبال پارس جنوبی در دیداری دوستانه مقابل خونه به خونه شکست خورد.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۹:۰۲    
فرمانده کل سپاه گفت: اگر آمریکا بخواهد موضوع تحریم دفاعی و تحریم سپاه را دنبال کند، باید پایگاه های منطقه ای خود را تا عمق هزار کیلومتر در اطراف ایران جمع آوری کرده و اشتباه محاسباتی خود را با هزینه ...
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۳:۱۲    
سردارغیب پرور گفت: ما نمی پذیریم آنان که به سپاه می تازند دچار جهل شده اند، ما به این ها شک داریم،این انقلاب پرشتاب و پرسرعت با رگه های محکم انقلابی بودن باید آمدن مهدی موعود را که کار و مجاهدت ...
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۳:۱۲    
نهاد فعلی دانشگاه آزاد قاینات متاسفانه با کمترین توجه به حوزه علمی و پژوهشی و با ضعف شدید در مدیریت علمی و پژوهشی که داد دانشجویان کارشناسی ارشد آن از چگونگی دفاع از پایان نامه ها تا هزاران نکته ریز ...
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۱:۵۲    
رییس اداره نظارت وبازرسی سازمان صنعت،معدن وتجارت خراسان جنوبی گفت : از هفته آینده نصب لیبل بر روی انواع گوشت دام سبک و سنگین درمرکز استان اجرایی می شود.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۰:۴۲    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: درحال حاضر تعداد گلخانه های فعال در استان 170 واحد است که ظرفیت تولید آنها 10 هزار و 200 تن می باشد.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۰:۳۲    
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صدرا گفت: قرارداد نفتی توتال که سهم قابل توجهی را به این شرکت بدنام فرانسوی قائل شده است یکی از قرارداد شبه استعماری است.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۰:۳۲    
بانک مرکزی در بخشنامه ای به شبکه بانکی با تاکید بر رعایت ارائه صورت های مالی بانک ها در قالب نمونه ابلاغی بانک مرکزی ، الزامات صدور مجوز برگزاری مجامع عمومی را ابلاغ کرد.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۰:۲۲    
رئیس کل بانک مرکزی طی یادداشتی از سودجویی موسسات مالی غیرمجاز پرده برداشت و تاکید کرد که این بانک عزم دارد که معضل فعالیت این موسسات را یکبار و برای همیشه حل کند.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۰:۱۲    
رئیس تأمین اجتماعی شعبه نهبندان از افزایش 14درصدی جمعیت بیمه شدگان این شهرستان خبر داد .
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۹:۴۲    
امام جمعه سرایان با بیان این که خانواده هم عرض هیچ نهادی درجامعه نیست،گفت:اگر به خانواده اهمیت می دادیم،روز به روز بر تعداد خانه های سالمندان،مراکز شبه خانواده ...
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۹:۴۲    
رئیس هیئت تکواندو خراسان جنوبی گفت: مسابقات قهرمانی تکواندو جام باشگاهای استان برگزار می شود.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۹:۳۲    
گزارش رفت و آمد جاده های کشور حاکی است، تردد انواع وسایل نقلیه در محور کندوان از ساعت 12 روز جمعه هفته جاری تا یک بامداد شنبه 31 تیر از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۹:۲۲    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیرجند گفت: به مناسبت شهادت امام صادق (ع)، امشب مراسم های عزاداری و سخنرانی در تمام مساجد، حسینه ها و تکایای شهر بیرجند برگزار خواهد شد.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۹:۱۲    
محمد فیضی گفت: نمی شود به مردم بگوییم شما گرسنه بمانید ما می خواهیم کشور را توسعه بدهیم، دولت دوازدهم در کنار توسعه در کلیه ابعاد و زمینه ها بایستی به اشتغال و معیشت مردم توجه اساسی شود.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۹:۰۲    
مدیرکل دفتر مجامع، تشکل ها و فعالیت های فرهنگی وزارت ارشاد با بیان اینکه بودجه تخصیص یافته معاونت فرهنگی برای سال 96 یک میلیارد تومان است گفت: سال گذشته مبلغ تخصیصی 700 میلیون تومان بود.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۹:۰۲    
ظریف با بیان اینکه تروریستهای افراطی با سوءاستفاده از ناامیدی مفرط کنونی، با ایدئولوژی تکفیری و حمایت کنشگران منطقه ای و جهانی، منطقه و جهان را با جنایات غیرقابل وصف آلوده اند ...
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۸:۵۲    
دبیرکل فدراسیون جهانی تیراندازی اعلام کرد خود را درگیر مسائل داخلی کشورمان در خصوص اتفاقات اخیر نمی کند.
پایگاه خبری خاورستان   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۸:۵۲    
جلسه هم اندیشی منتخبین شورای پنجم بیرجند در محل فرمانداری برگزار شد و منتخیبین این شورا به بیان دغدغه ها و مشکلات مردم و شهر پرداختند.