چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۱۰:۱۲May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 10 اردیبهشت 1395 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 31 فروردین 1395 مشرق نیوز 31 خرداد 1395 مشرق نیوز 31 تیر 1395 مشرق نیوز 31 مرداد 1395 مشرق نیوز 31 شهریور 1395 مشرق نیوز 30 مهر 1395 مشرق نیوز 30 آبان 1395 مشرق نیوز 30 آذر 1395 مشرق نیوز 30 دی 1395 مشرق نیوز 30 بهمن 1395 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 1 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 2 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 3 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 4 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 5 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 6 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 7 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 8 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 9 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 10 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 11 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 12 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 13 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 14 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 15 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 16 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 17 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 18 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 19 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 20 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 21 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 22 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 23 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 24 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 25 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 26 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 27 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 28 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 29 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 30 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1395 
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۲۳:۵۰    
گروه تروریستی تکفیری داعش علی رغم شکست سنگین از رزمندگان ارتش و بسیج مردمی (حشدالشعبی) عراق در نبردهای شهر بیجی و مناطق اطراف آن همچنان به حملات پراکنده خود به جاده ارتباطی این شهر با استان الانبار ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۲۳:۴۷    
رئیس جمهور تونس آرزوی یک کودک دارای بیماری سخت را برای ریاست جمهوری محقق و او را برای چند ساعت به عنوان رئیس جمهور تشریفاتی معرفی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۲۳:۴۴    
رژیم سعودی در جدیدترین اقدام خطرناک خود به دنبال تغییر رفتار ژئوپلتیک و گسترش حوزه نفوذ جغرافیایی خود و به دنبال آن تغییر نظم حاکم در منطقه است ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۲۳:۳۸    
با اعلام رفع تحریم ها در پسابرجام انتظار می رفت که کشورهای غربی با وارد کردن تکنولوژی ، اقدام به سرمایه گذاری در ایران کنند اما اکنون با سرازیر شدن برندهای لوکس عملا به جای جذب سرمایه ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۲۳:۲۹    
مدافع استقلال می گوید: پرسپولیسی ها وقتی به صدر رسیدند فقط یک هفته طول کشید تا متوجه شوند مدعی بودن چه استرسی دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۲۳:۱۷    
با هوشیاری ماموران امنیتی فرودگاه بین المللی طرطوس سوریه از انتقال یک محموله بزرگ آثار باستانی این کشور به لبنان جلوگیری بعمل آمد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۲۳:۰۵    
رقابت های بین المللی کشتی آزاد جوانان جام فدراسیون کشتی آذربایجان امروز (جمعه) در شهر باکو با نایب قهرمانی تیم ایران به پایان رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۲۳:۰۰    
واقعا باید به بیرانوند تبریک بگویم که رو سفید شد. او 3 ماه قبل می خواست به پرسپولیس برود و خلاصه کلی حرف و حدیث سر این موضوع ایجاد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۲۲:۵۶    
شرکت ساختمانی عربستان موسوم به گروه بن لادن با افزایش فشار بر بخش ساخت و ساز در بحبوحه کاهش هزینه های دولتی در این کشور، 50 هزار کارگر خود را اخراج کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۲۲:۵۰    
23 نماینده کنگره آمریکادر نامه ای به وزرای بازرگانی، خزانه داری و خارجه کشورشان خواستار توضیح درباره لغو ممنوعیت های صادرات علیه شرکت چینی متهم به نقض تحریم های ایران شده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۲۲:۳۴    
استفان دوژاریک ، سخنگوی بان کی مون، دبیر کل سازمان ملل متحد، به نامه محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران، در اعتراض به رأی دادگاه عالی آمریکا واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۲۲:۳۴    
رئیس ستاد انتخاباتی استان تهران، از آغاز شمارش آراء در برخی حوزه های انتخابیه این استان خبر داد و گفت: سعی می کنیم تا ساعت 12 امشب نتیجه نهایی شمارش آراء را انتخاب کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۲۲:۳۱    
فیلم سینمایی وارونگی - به کارگردانی بهنام بهزادی - برای پخش در سینماهای فرانسه به کمپانی دیافانا فروخته شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۲۲:۲۸    
مسیری زیبا در دل جنگل های تایچانگ در تایوان را در زیر مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۲۲:۲۵    
رئیس پلیس راه استان البرز از ترافیک سنگین در آزادراه تهران -کرج -قزوین و جاده کرج - چالوس خبرداد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۲۲:۲۱    
نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن 46 مزدور ائتلاف متجاوز سعودی را در مناطق مختلفی از استان البیضاء دستگیر کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۲۲:۰۴    
تأخیر پرواز بغداد به تهران موجب شده تا زائران ایرانی عتبات عالیات نزدیک به 6 ساعت در فرودگاه بغداد سرگردان بمانند تا ساعت 23 به گفته مسئولان پرواز انجام شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۲۲:۰۴    
این زن سالخورده، که متولد 1299 است، برای مشارکت در تعیین سرنوشت خود و منطقه خود به تنهایی به شعبه اخذ رای مراجعه کرده و به نامزد منتخب خود رای داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۲۱:۳۶    
سرپرست سابق باشگاه استقلال تاکید می کند که زحمات پرویز مظلومی در این فصل قابل ستایش است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۲۱:۳۶    
در عملیات کمین شب گذشته رزمندگان لشگر 102 گارد ویژه کماندویی ارتش سوریه علیه نیروهای گروه تروریستی تکفیری داعش در منطقه اطراف فرودگاه نظامی "الضمیر" واقع در حاشیه شرقی استان دمشق دهها تروریست به ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۲۱:۲۲    
91 تروریست داعشی در جنوب شهر موصل در حالی که سعی داشنتند دو روستا را اشغال کنند، کشته شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۲۱:۱۹    
رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خوزستان با اشاره به وزش باد شدید، از ادامه گرد و خاک تا اواخر وقت امشب در استان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۲۱:۱۶    
همزمان با اعلام طرح آتش بس در دمشق از سوی نیروهای دولتی سوریه، دور جدید درگیری های داخلی میان گروههای تروریستی تکفیری فعال در غوطه شرقی پایتخت سوریه آغاز شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۲۱:۱۰    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی،گفت: امسال بیش از 25 هزار بازنشسته و مستمری بگیر تأمین اجتماعی در قالب طرح کرامت رضوی به مشهد مقدس اعزام می شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۲۱:۰۷    
یکی از مراجع تقلید گفت: حوزه باید طلاب آماده برای شهادت را ثبت نام کند تا با استفاده از مدرسه ویژه ای آموزش های نظامی لازم را سپری کرده و برای نقش آفرینی در عرصه های نظامی آماده باشند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۲۱:۰۴    
ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: وزیر کشور اختیار تمدید مدت زمان اخذ رأی در انتخابات امروز را به استانداران تفویض کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۲۱:۰۱    
دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با دستور وزیر کشور ساعت 8 صبح امروز در 15 هزار و 350 شعبه در 21 استان کشور آغاز شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۲۱:۰۱    
شبکه تلویزیونی کردزبان "روداو" تصاویری از لحظه توهین شبه نظامیان وابسته به مسعود بارزانی رئیس اجرایی استان کردستان عراق به پرچم این کشور طی درگیری ها در شهر شیعه و ترکمان نشین "طوزخورماتو" منتشر کرده ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۲۱:۰۱    
رئیس ستاد انتخابات کشور از آغاز شمارش آرا در برخی از حوزه های انتخابیه خبر داد و گفت: تلاش می کنیم تا نتایج انتخابات تا صبح فردا اعلام شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۲۰:۵۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: عربستان سنگ اندازی و کارشکنی می کند تا حجاج ایرانی نتوانند این فریضه را انجام دهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۲۰:۵۲    
دروازه بان یوونتوس بازیکن ماه این باشگاه شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۲۰:۵۲    
متخصص تغذیه لیونل مسی توصیه هایی را به فوتبالیست های جوانی که دوست دارند مثل این بازیکن شوند کرد و گفت: حالت تهوع مسی در زمین فوتبال ربطی به مساله تغذیه ای او ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۲۰:۴۶    
تعداد بسیار زیاد فیلمنامه نویسان و بازنویسان فیلمنامه، سبب شده که در پایان، مخاطب بعد از لذت از تماشای یک فیلم مفرح، چیزی با خود از سالن سینما بیرون نبرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۲۰:۴۰    
داستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: بر خلاف برخی شایعات هیچ نامزد انتخاباتی در استان اردبیل دستگیر نشده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۲۰:۳۷    
وحید السبعاوی وزیر نفت گروه تروریستی داعش در عراق کشته شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۲۰:۳۷    
رئال مادرید فردا در یک بازی حساس در ورزشگاه آنوئتا به مصاف سوسیداد خواهد رفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۲۰:۳۷    
هیات مرکزی نظارت بر انتخابات طی اطلاعیه ای اعلام کرد:کسانی که از نحو ه ی برگزاری انتخابات شکایتی داشته باشند می توانند ظرف هفت روز، شکایات خود را به دبیرخانه شورای نگهبان تسلیم کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۲۰:۳۱    
در پی برخورد یک دستگاه خودرو پراید با یک دستگاه تریلی 4 تن جان خود را از دست دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۲۰:۲۵    
بخش رسانه ای ارتش سوریه تصاویر جدیدی از نبردهای تن به تن با عناصر گروه تروریستی تکفیری "داعش" در محلات اطراف فرودگاه نظامی دیرالزور واقع در شرق این کشور منتشر کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۲۰:۲۲    
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 119 اعلام کرد: مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کلیه حوزه های انتخابیه به استثنای حوزه های بروجن، اردل، فارسان ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۲۰:۱۶    
طی چند روز اخیر حملات خمپاره ای تروریست ها به مناطق مسکونی در حلب به شهادت شمار زیادی از غیر نظامیان منجر شده است که اکثر آنها کودکان هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۲۰:۱۶    
در حمله شبه نظامیان وابسته به مسعود بارزانی به خودروی گشتی پلیس عراق در شهر طوزخورماتو دو پلیس این کشور به شهادت رسیده و دو نفر دیگر زخمی شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۲۰:۱۶    
آیین سنتی ورف چال (برف چال) که بیش از 600 سال قدمت دارد بهار هرساله در منطقه اسک شهرستان آمل برگزار می شود. برف چال برای تامین آب دام این منطقه برگزار می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۲۰:۱۰    
دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با دستور وزیر کشور ساعت 8 صبح امروز در 15 هزار و 350 شعبه در 21 استان کشور آغاز شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۲۰:۱۰    
بزرگ ترین جایزه ای که گرفتم از دست پسر جوانی بود که چرخ انگور فروشی داشت و به پیشم آمد و گفت من هیچ چیزی ندارم به تو بدهم غیر از این که حسم را بگویم و خوشه ای انگور به عنوان کادو به من داد که این ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۲۰:۰۷    
سخنگوی وزارت کشور گفت: شرایط امنیتی خوبی در سراسر کشور برقرار است و در حوزه ممسنی مشکل امنیتی و انتظامی خاصی وجود ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۹:۴۰    
عطاران معتاد کهنه کاری است که گرفتار آخرین بازمانده خون آشامان ساکن در ایرانمی شود و تبدیل به نسل جدید خون آشامان می شود
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۹:۲۶    
در ادامه موج ناامنی ها در شهر عدن واقع در جنوب یمن، دقایقی پیش فرمانده پلیس این شهر در مقابل منزلش در تیراندازی افراد ناشناس ترور شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۹:۱۷    
احتمال می رود وزرای خارجه آمریکا و روسیه هفته آینده در ژنو سوئیس برای بحث در مورد بحران سوریه دیدار کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۸:۵۶    
در حاشیه مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اهواز
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۸:۵۶    
اوضاع بحرانی سوریه گرچه با دقت بیشتری از سوی آمریکایی ها دنبال می شود اما این هرگز سبب نشده است که آنها عراق را فراموش کنند و این از سفرهای متعدد مقامات ارشد آمریکایی به بغداد مشخص می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۸:۵۶    
دولت کنیا در اقدامی نمادین برای مقابله با تجارت غیرقانونی عاج فیل و شکار این حیوان 105 تن عاج را می سوزاند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۸:۴۷    
سرپرست باشگاه استقلال با تبریک و تقدیم برد سایپا به هواداران تیمش از آنها خواست تا لحظه آخر کنار استقلال حضور داشته باشند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۸    
وزارت کشور در اطلاعیه شماره 18 اعلام کرد که زمان اخذ رای به مدت دو ساعت یعنی تا ساعت 20 در تمامی حوزه هایی که به دور دوم رفته، به استثنای حوزه انتخابیه ممسنی و رستم در استان فارس تمدید می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۵    
مربی تیم ملی به دلیل تصمیم تازه فدراسیون فوتبال مجبور به ترک ایران شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۸:۲۰    
یک نماینده ائتلاف دولت قانون گفت که تلاشهای مخفیانه ای برای صدور عفو طارق الهاشمی و گروهی از تروریستها که دهها تن از شهروندان را به خاک و خون کشیده اند، در حال انجام است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۸:۰۰    
همزمان با اعلام آتش بس میان طرفهای درگیری در شهر شیعه و ترکمان نشین "طوزخورماتو" واقع در استان صلاح الدین عراق، منابع خبری از اصابت حداقل دو موشک به حسینیه شیعیان شهر کرکوک این کشور خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۷:۵۵    
ده ها هزار کارگر و دانشجو در شهرهای مختلف فرانسه در جریان اعتراض به اصلاح قانون کار، با پلیس این کشور درگیر شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۷:۵۰    
همزمان با توقف درگیری ها در شهر طوزخورماتو واقع در استان صلاح الدین عراق میان شبه نظامیان مهاجم وابسته به مسعود بارزانی و رزمندگان بسیج مردمی عراق، کاروان حامل کمکهای مسیحیان شهر بصره وارد این شهر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۷:۴۶    
عربستانی از الجزایری ها گلایه کرده اند که از سیاست های الجزایر این گونه برداشت می کنند که الجزیره درصدد شکاف در اتحادیه عرب در برابر عربستان است و تمایل ندارد با سیاست های ریاض در موضوعات مختلف منطقه ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۷:۳۷    
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: پنالتی استقلال از روی تصاویر تلویزیونی درست به نظر نمی رسد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۷:۳۱    
سرمربی فرانسوی کهکشانی ها تایید کرد که رونالدو و بنزما برای دیدار فردا مقابل رئال سوسیداد حضور ندارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۷:۳۱    
هواپیمای مسافری اکوادور زمان فرود از باند فرودگاه خارج شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۷:۳۱    
به موازات شکستهای پی در پی گروههای تروریستی تکفیری فعال در شمال سوریه در جبهه های نبرد با ارتش و گروههای کرد سوریه، محلات مسکونی شهر حلب به عرصه حملات خونین موشک و توپخانه ای آنها تبدیل شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۷:۲۵    
مدیرعامل سپاهان گفت: با سرمربی استقلال خوزستان صحبت کردیم اما با او برای هدایت سپاهان تمام نکردیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۷:۲۰    
رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه بیماری بنده عارضه قلبی نبود و کسالت دیگری بود گفت: پس از چند روز استراحت از بیمارستان مرخص می شوم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۷:۲۰    
سرمربی اسبق تیم ملی بالاخره تصمیم گرفت در یک برنامه غیرفوتبالی شرکت کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۷:۱۶    
بارسلونا در یکی از حساس ترین بازی های فصل خود فردا در ورزشگاه بنیتو ویامارین به مصاف رئال بتیس خواهد رفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۷:۱۶    
در پی جلوگیری از ورود گروهی روسی به خاک لهستان، مسکو سفیر ورشو را احضار کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۷:۰۸    
تروریست های جبهة النصره، از صبح امروز (جمعه) چندین مرتبه با خمپاره مناطق مسکونی و غیر نظامی در شهر حلب را هدف قرار داده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۷:۰۷    
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: راجر فدرر قهرمان تنیس جهان پرسپولیسی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۶:۵۰    
علی رغم به گوش رسیدن زمزمه هایی از یک قرارداد پیچیده و بحث برانگیز با آمریکا در زمینه سیستم پولی کشور، مسئولان مربوطه هیچ پاسخی به این گمانه زنی ها نداده و در دسترس نیستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۶:۴۱    
مهاجم فرانسوی یوونتوس اظهار داشت که دوست دارد مانند پله و مارادونا بهترین باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۶:۴۱    
آخرین جلسه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال قبل از برگزاری انتخابات از شنبه به دوشنبه آینده موکول شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۶:۳۵    
رسانه های ایتالیا اعلام کردند که رئیس باشگاه رم با کاپیتان متعصب گرگ ها تماسی را داشته و با تمدید قراردادش موافقت کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۶:۰۵    
تیم منتخب یورو لیگ در دور رفت مرحله نیمه نهایی این پیکارها اعلام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۶:۰۵    
معضلات جدید، از تغییرات آب و هوایی تا تروریسم در یک نقطه از جهان متوقف نمی شود. روزی سر عراقی ها بریده می شد و حالا سر اتباع کانادا ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۶:۰۲    
طبقه جدید یک طبقه ویژه خوار و مفت خور و انحصارطلب است، اگر این انحصار به خطر بیفتد با تمام توان به صحنه می آید تا این خطر را دفع کند. ریشه بداخلاقی های انتخاباتی و رفتن تا مرز "بغی و محاربه" همین بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۵:۵۶    
شعبه نیویورک سی تی بانک 2 میلیارد دلار ایران را به بانک های ایرانی واریز نمی کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۵:۵۰    
رئیس دفتر مقام معظم رهبری در یکی از بیمارستان های تهران بستری شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۵:۴۱    
نماز جمعه دهم اردیبهشت ماه تهران به امامت آیت الله خاتمی در دانشگاه تهران اقامه شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۵:۳۰    
بر اثر انفجار در نزدیکی مسجد جامع بورسای ترکیه دست کم 10 نفر زخمی شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۵:۲۲    
در کنفرانس مطبوعاتی کاخ سفید صدای عجیب باعث خنده حضار می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۵:۱۶    
فضانورد آمریکایی تیم کوپرا این تصویر را در حساب توئیتر خود منتشر کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۵:۱۶    
اوضاع بعد از سقوط موصل بسیار دشوار بود. ما در شرایطی بودیم که بغداد تهدید می شد. ایران اولین کشوری بود که به عراق کمک کرد و به ما دست یاری داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۵:۰۵    
مقیمی گفت: اگر مسئولان صندوق ها تلاش بیشتری در رابطه شمارش آراء انجام دهند امیدواریم بتوانیم تا ساعات اولیه فردا نتایج را اعلام کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۵:۰۱    
رای دهندگان در مرحله دوم منحصرا در حوزه انتخابیه ای که درمرحله اول رای داده اند می توانند رای بدهند و کسانی که در مرحله اول در هیچ یک از حوزه های انتخاباتی رای نداده باشند نیز می توانند در مرحله دوم ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۴:۴۰    
در این فیلم مناظر جالبی را که خلبان هنگام فرود در فرودگاه مهراباد می بیند، مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۴:۳۵    
کارل آیکان، سرمایه گذار و کارآفرین آمریکایی امروز اعلام کرد که تمام سهام خود از کمپانی اپل را به فروش رسانده و برخی دیگر از سرمایه گذاران با تقلید از این حرکت وی، مجموع سهام اپل را تا 1 ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۴:۱۷    
در این فیلم شاهد تست تصادف و عملکرد ایربک های خودرو مازراتی هستید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۴:۰۵    
ایران و گروه IFP فرانسه یک تفاهم نامه نفتی مشترک با هدف افزایش ضریب بازیافت از مخازن نفت را امضا می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۴:۰۲    
جلسه هیات امنای جامعه الامام صادق علیه السلام صبح روز چهارشنبه با حضور اعضای هیات و به ریاست آیت الله آملی لاریجانی، رییس هیات امنا و رییس قوه قضاییه در دانشگاه امام صادق علیه السلام برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۴:۰۲    
فضانورد آمریکایی تیم کوپرا این تصویر را در حساب توئیتر خود منتشر کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۳:۵۳    
حیوانات با توجه به پوست یا میزان کمیاب بودنشان دارای قیمت های مختلفی هستند به این علت عده ای برای کسب درآمد به سمت قاچاق حیوانات می روند و از طریق این موجودات پول در می آورند.