شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۲:۱۴Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 6 اردیبهشت 1395 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 31 فروردین 1395 مشرق نیوز 31 خرداد 1395 مشرق نیوز 31 تیر 1395 مشرق نیوز 31 مرداد 1395 مشرق نیوز 31 شهریور 1395 مشرق نیوز 30 مهر 1395 مشرق نیوز 30 آبان 1395 مشرق نیوز 30 آذر 1395 مشرق نیوز 30 دی 1395 مشرق نیوز 30 بهمن 1395 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 1 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 2 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 3 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 4 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 5 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 6 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 7 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 8 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 9 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 10 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 11 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 12 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 13 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 14 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 15 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 16 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 17 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 18 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 19 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 20 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 21 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 22 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 23 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 24 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 25 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 26 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 27 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 28 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 29 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 30 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1395 
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۳:۴۵    
تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران با پیروزی برابر تیم مدعی فرانسه برای نخستین بار در طول تاریخ در جمع 8 تیم برتر مسابقات قهرمانی جهان قرار گرفت تا روند موفقیت های شمشیربازان این تیم در سطح جهان ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۳:۴۵    
السد قطر در شبی که پورعلی گنجی موفق به گلزنی شد در دیدار با الجیش شکست خورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۳:۴۵    
در ادامه بحران در شهر شیعه و ترکمان نشین "طوزخورماتو" واقع در جنوب استان کرکوک عراق، شبه نظامیان پیشمرگه بارزانی با حمله به محلات مسکونی این شهر اقدام به آتش زدن منازل و غارت اماکن تجاری آن کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۳:۳۷    
میزان مطالبات بانک های عامل صرفاً بابت جریمه تأخیر انتشار اوراق مشارکت بخش دولتی بیش از 10 هزار میلیارد تومان است که به خوبی نشان دهنده در نظر نگرفتن مقوله پایداری بدهی در بخش عمومی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۳:۳۴    
در حالی که تحریم های ایران روی کاغذ برداشته شده و کارشکنی آمریکا مانع از ورود سرمایه به ایران می شود، انگلیسی ها با تلاش برای جذب پول ایرانیان جریان معکوس سرمایه گذاری در پسابرجام را شکل داده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۳:۱۳    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت آپارتمان های 50 متری در مناطق 22 گانه شهری تهران در فروردین 95 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه مشاورین املاک کشور می باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۳:۱۳    
در پی حملات پی در پی موشکی به شهر کیلیس ترکیه واقع در نزدیکی مرز این کشور با استان حلب سوریه، ارتش ترکیه عصر امروز کاروان متشکل از دهها دستگاه خودروی زرهی و نیروهای ویژه به منطقه اعزام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۳:۰۷    
مراسم گرامیداشت زنان کارگر باحضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شهیندخت مولاوردی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری روز دوشنبه برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۳:۰۷    
چشم حبابی یک گونه از ماهی قرمز است که چشم هایش دارای دو کیسه بزرگ به سمت بالا و پر از مایع همراه است ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۳:۰۷    
درگیری ها میان نیروهای ارتش و بسیج مردمی سوریه با تروریستهای تکفیری داعش در محلات اطراف فرودگاه نظامی دیرالزور وقع در شرق کشور سوریه همچنان ادامه دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۳:۰۱    
ائتلاف نیروهای دموکرات سوریه از طرح واشنگتن برای اعزام 250 نظامی آمریکایی دیگر به سوریه استقبال کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۲:۵۵    
اظهارات وزیر اندونزیایی دربارۀ زنان، جنجال گسترده ای را در میان فعالان حقوق زنان در این کشور به راه انداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۲:۵۲    
مهاجم دانمارکی وولفسبورگ که طی چند ماه اخیر نارضایتی های بسیاری از رفتار و حاشیه های او وجود داشت، از این باشگاه اخراج شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۲:۵۲    
همزمان با گسترش حملات شبه نظامیان وابسته به مسعود بارزانی رییس یکی از احزاب استان کردستان عراق به شهر شیعه و ترکمان نشین طوزخورماتو یگان بسیج مردمی (حشدالشعبی) از اعزام هزاران نیروی نظامی و دهها ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۲:۴۹    
سوریان از جان مایه می گذارد ولی در 31 سالگی بدنش افت کرده است. او به خوبی تمرین می کند و شاید بتواند بازهم موفقیت های خود را تکرار کند اما اگر نتوانست مردم ناراحت نشوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۲:۳۷    
نزدیک بود حادثه ای تلخ و ناگوار برای بازیکن تیم فوتبال لستر سیتی رخ دهد و او از اتفاقی ناگوار جان سالم به در برد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۲:۳۷    
علی رغم اعلام آتش بس در شهر طوزخورماتو از سوی مسئولان عراقی حملات وحشیانه شبه نظامیان وابسته به مسعود بارزانی رییس یکی از احزاب استان کردستان عراق به ساکنین این شهر همچنان ادامه دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۲:۲۸    
سخنگوی پنتاگون می گوید همه 250 نظامی آمریکایی که بناست به سوریه بروند کماندو نیستند و جزئیات مأموریت نظامی این افراد برای حفظ امنیت خود آنها محرمانه است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۲:۲۵    
رئیس جمهوری آمریکا طی یک سخنرانی در هانوفر آلمان با تاکید بر اینکه ما در برابر تروریست های وحشی در امان نیستیم، خواستار دخالت بیشتر ناتو و اروپا در بحران عراق و سوریه شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۲:۲۲    
ابرو عمر خبرنگار ترک تبار هلندی که از سوی مقامات امنیتی ترکیه بازداشت شده بود، آزاد اما ممنوع الخروج شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۲:۱۶    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در شهر پرند در فروردین ماه 95 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اطلاعات سامانه مشاورین املاک کشور می باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۱:۴۹    
وزیر نفت داعش در شهر موصل در شمال عراق به هلاکت رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۱:۴۶    
سرمربیان دو تیم استقلال و پرسپولیس امروز در حاشیه افتتاحیه مرکز ارزیابی پزشکی با یکدیگر برخورد گرمی داشتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۱:۴۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سیاست جمهوری اسلامی ایران دفاع از حقوق ملت ایران در دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای بوده، تصریح کرد: با اهرم فشار نمی توان حقوق ملت ها را پایمال کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۱:۴۳    
تیم قدیمی فوتبال ایتالیا در واپسین ثانیه ها یک پیروزی شیرین به دست آورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۱:۳۴    
وزرای خارجه روسیه و آمریکا در گفتگوی تلفنی حمایت کامل خود را از مذاکرات صلح سوریه در ژنو اعلام کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۱:۱۳    
مدافع باتجربه پرسپولیس قادر به همراهی این تیم در دیدار با نفت تهران نخواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۱:۱۳    
سفارت آمریکا در ترکیه با انتشار جملاتی انتقاد آمیز از رئیس جمهور و وزیر خارجه این کشور در مورد آزادی مطبوعات، به طور ضمنی از دولت ترکیه انتقاد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۱:۱۰    
منابع سوری از حملات موشکی و خمپاره ای گروه های تروریستی تکفیری به شهرک الزهراء و محله های مسکونی شهر حلب و شهادت دست کم 16 غیرنظامی سوری خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۱:۰۸    
نیروهای امنیتی مصر با حمله به تجمعات اعتراض آمیز مردم به واگذاری 2 جزیره تیران و صنافیر به عربستان سعودی که در استان الجیزه شکل گرفته بود، شماری از افراد معترض را بازداشت کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۱:۰۵    
پیروزی رم در دیدار با ناپولی باعث شد تا یوونتوسی ها در محل تمرین خود به جشن و پایکوبی بپردازند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۰:۴۷    
پس از انتشار فراخوان دومین جایزه جهانی اربعین از سوی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، عکس های دریافتی توسط هیات داوران انتخاب و تعداد 60عکس برگزیده شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۰:۴۱    
مراسم سومین سالروز درگذشت مرحوم امیرحسین فردی در حوزه هنری برگزار شد. نویسندگان حاضر در این جمع به بیان خاطراتی از پدر داستان انقلاب پرداختند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۰:۳۵    
به نظر می رسید تعویض مهاجم ایرانی تنها چند دقیقه بعد از گلزنی به زنیت تاکتیکی بوده اما سایت های روسی از مصدومیت این بازیکن به عنوان دلیل خروج نام بردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۰:۳۵    
شوخی حمیدرضا آصفی با برانکو ایوانکوویچ در حاشیه مراسم افتتاح مرکز ایفمارک در آکادمی فوتبال
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۰:۳۲    
تیم فوتبال خونه به خونه در یک بازی جنجالی که دو اخراجی در پی داشت مقابل پاس همدان متوقف شد .
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۰:۳۲    
گروه تروریستی تکفیری داعش مسئولیت انفجار امروز در منطقه زینبیه دمشق را بر عهده گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۰:۲۹    
مراسم اختتامیه جشنواره جهانی فیلم فجر بعد ازظهر امروز با حضور حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی در تالار وحدت برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۰:۲۹    
تیم فوتبال ماشین سازی با تساوی برابر پارسه فرصت کم کردن فاصله با پیکان صدرنشین را از دست داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۰:۲۶    
آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده آپارتمان در شرق تهران در فروردین 95 می باشد. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه مشاورین املاک کشور می باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۰:۲۳    
کابینه عربستان امروز طرح موسوم به 2030 را تصویب کند که اساس آن بی نیازی از نفت است و از آن می توان به عنوان پسانفتی تعبیر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۰:۲۰    
گروه تررویستی "داعش" تلاش می کند با استفاده از کتب درسی و شیوه های آموزشی خاص خود در سوریه و دیگر مناطق تحت کنترلش، اندیشه های افراط گرایانه را میان کودکان و نوجوانان نهادیه کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۰:۱۴    
شرکت فیسبوک صفحه محمد عبدالسلام سخنگوی رسمی جنبش انصارالله یمن را مسدود کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۰:۱۱    
برای اولین بار در تاریخ فوتبال باشگاهی در ایران اسم هفته سی وپنجم به کار رفت!
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۰:۱۱    
براساس مصوبه عصر امروز شورای رقابت قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا باز هم افزایش یافت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۰:۰۵    
تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد در بازی رفت مرحله نیمه نهایی مقابل رعد پدافند به پیروزی رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۰:۰۲    
سنگربان ایتالیایی و کهنه کار یوونتوس در صدر دروازه بانانی قرار دارد که بیشترین کلین شیت (بسته نگه داشتن دروازه ) را در اختیار دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۰:۰۲    
رائول سندیک معاون رئیس جمهور اروگوئه که به ایران سفر کرده است، دوشنبه ششم اردیبهشت با محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران دیدار و گفت وگو کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۹:۵۶    
ناپولی در رقابت های لیگ برتر ایتالیا مقابل آ.اس رم شکست خورد تا یوونتوس برای پنجمین بار متوالی قهرمان کالچو شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۹:۴۷    
نماینده تهران در مجلس با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود به بیان جزئیاتی درباره یک جلسه نفتی با موضوع اقتصاد مقاومتی پرداخت که امروز با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۹:۴۴    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه امسال باید تحرکی جدی در بازار مسکن ایجاد شود، دستوراتی را درباره تکمیل واحدهای مسکن مهر صادر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۸    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه تصریح کرد: دولت ترکیه با جنگجویان و تبهکاران خارجی ارتباط دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۸    
"راشد الغنوشی" رهبر جنبش اسلامی "النهضه" تونس داستان حادثه مرگباری که برایش اتفاق افتاد و از آن مهلکه جان سالم بدر برد را تشریح کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵    
رئیس حوزه هنری گفت: مرحوم فردی شخصیتی مهربان داشتند اما در زمینه انقلاب اسلامی اهل مسامحه نبودند و در واقع انقلاب اسلامی خط قرمز ایشان بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۹:۲۶    
بازیکنان و اعضای کادرفنی خونه به خونه به دلیل نتایج اخیرشان 15 درصد جریمه شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۹:۱۶    
اختتامیه جشنواره فیلم جهانی فجر عصر امروز برگزار شد و سیمرغ های جهانی فیلم فجر برندگان خود را شناخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۹:۱۱    
علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی عصر امروز دوشنبه با رائول سندیک معاون رییس جمهور اروگوئه دیدار کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۹:۰۸    
وزیر اوقاف مصر در مواضع بی سابقه ای علیه تظاهر کنندگان منتقد دولت، با انتقاد از تظاهرات فعالان مصری با شعار "مصر برای فروش نیست" گفت: "کسانی که به وطن دوستی، سازندگی، آبادانی، امنیت ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۹:۰۵    
پلیس ترکیه خبرنگارهلندی- ترکیه ای را به اتهام توییت علیه اردوغان بازداشت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۹:۰۵    
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: دولت پسابرجام همان دولت پساتوافق سعدآباد است، پس از توافق برجام همان اتفاقی افتاد که بعد از توافق سعدآباد رخ داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۸:۵۹    
رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه افتتاح مرکز ایفمارک در جمع خبرنگاران با خنده خطاب به رئیس کمیته پزشکی AFC جمله ای کنایه آمیز گفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۸:۵۶    
پدر شهید افغانستانی مدافع حرم به ادعای پوچ رسانه های غربی واکنش نشان داد و گفت: این رسانه ها واقعیت ها را نمی بینید، اگر میلیاردها هم پول می دادند، حاضر نبودم فرزندم را از دست بدهم ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۸:۵۳    
رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان نیز مردم مصر را به شرکت در تظاهرات امروز دوشنبه علیه عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور این کشور دعوت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۸:۴۷    
مناظره حجت الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و صادق زیباکلام عضو هیأت علمی دانشگاه تهران با عنوان فرجام دولت پس از برجام عصر دوشنبه ششم اردیبهشت در دانشگاه تربیت مدرس برگزار ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۸:۴۴    
خبرهای رسیده از انفجار تروریستی در منطقه زینبیه دمشق حاکی است که تروریست ها قصد هدف قرار دادن بیمارستانی در نزدیکی دمشق را داشتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۸:۲۹    
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان از صحبت درباره جلسه امروز با اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال خودداری کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۸:۲۶    
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به مذاکرات انجام شده با طرف سعودی در مورد نحوه صدور ویزا برای زائران ایرانی گفت ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۸:۲۰    
وبگاه نزدیک به محافل امنیتی رژیم صهیونیستی نوشت: سران کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس در دیدار اخیر با رئیس جمهور آمریکا چهار درخواست جدید مطرح کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۸:۱۷    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: موضوع پول ما در جلسه کمیته فیفا مطرح شد که قرار است با واسطه به ما بدهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۸:۱۷    
چهاردهمین نمایشگاه بین المللی خودروی پکن از 25 آوریل با حضور شرکت های مختلف خودروسازی جهان آغاز به کار کرد. در این نمایشگاه برترین مدل های سال 2016 و مدل های مفهومی شرکت ها ارائه شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۸:۱۰    
منابع امنیتی عراق از انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در شرق بغداد و کشته شدن 11 نفر و زخمی شدن 39 نفر دیگر خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۷:۴۱    
معاون سابق رسانه ای شورای عالی امنیت ملی با اعلام اینکه خرید پُرریسک اوراق آمریکا کارِ بانک مرکزی دولت اصلاحات بود و دوستان دولت یازدهم گزارش غلط دادند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۷:۴۰    
هر دو با شتاب به ارتقاء نظامی و هسته ای خود می پردازند اما یکدیگر را به کنارگذاشتن مسابقه تسلیحاتی دعوت می کنند. حالا اما پیشنهاد کره شمالی می تواند آب سردی بر تنش ها در شبه جزیره بریزد، اگر جدی باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۷:۴۰    
جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آفریقای جنوبی در یک بیانیه مشترک که روز دوشنبه و در پایان سفر رسمی جاکوب زوما منتشر شد، بر گسترش بیش از پیش همکاری های تهران - پروتوریا در عرصه های دوجانبه ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۷:۳۵    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت پرفروش ترین انواع جاروبرقی دربازار تهران است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۷:۳۱    
یک نشریه آلمانی نوشت که مقامات این کشور در حال رایزنی برای ساخت پایگاه هوایی دائم در ترکیه هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۷:۱۴    
مرد همه کاره این روزهای دربار آل سعود در یک گفت وگوی مفصل با شبکه سعودی العربیه به تشریح برنامه های اقتصادی خود برای کشور عربستان طی پنج سال آینده پرداخت و تلاش کرد از خود چهره ناجی برای اقتصاد کشوری ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۷:۰۸    
در دیدار روز گذشته فرانکفورت مقابل زاندهاوزن همبازی مدافع ملی پوش کشورمان در بوندسلیگا رکورد شکنی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۷:۰۵    
شاهد پنج حرکت و امتیاز دیدنی در NBA هستیم
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۷:۰۲    
مرکز پزشکی ورزشی ایفمارک با حضور میهمانان خارجی و همچنین امضای تفاهم نامه رئیس فدراسیون فوتبال و معاون هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی افتتاح شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۷:۰۲    
در یک سال منتهی به آخرین ماه سال 94 قیمت خوراکی ها و آشامیدنی ها 3.5 درصد، پوشاک و کفش 7.4 درصد، مسکن، آب، برق و گاز و سایر سوخت ها 10.7 درصد، بهداشت و درمان 17 ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۶:۵۱    
رهبر انقلاب فرمودند: ایران، زمینه ی تحقق این الگوست و اگر به فرهنگ، تاریخ، جغرافیا، اقلیم، آداب و سنن و سرمایه های انسانی و طبیعی کشور توجه نشود، الگوی پیشرفت ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۶:۵۱    
رئیس جمهور سوریه در دیدار با هیئت دیپلماتیک الجزائر با تقدیر از مواضع هوشمندانه این کشور از مردم و دولت سوریه خواستار گسترش هر چه بیشتر مناسبات دیپلماتیک و روند همکاری های دو کشور شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۶:۴۸    
تروریست های تکفیری در ادامه اقدامات کینه توزانه خود علیه پیروان ادیان الهی، یک کلیسا را در مرکز شهر موصل منفجر کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۶:۴۵    
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اعزام چهلمین ناوگروه ایران برای انجام ماموریت در خلیج عدن و برگزاری رزمایش بزرگ ولایت 95 در آب های بین المللی را بعنوان برنامه های مهم نداجا در سال جاری ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۶:۴۲    
مرکز آمار ایران نتایج وضعیت هزینه و درآمد خانوارهای شهری کشور در سال 93 را اعلام کرد که طی آن، هزینه سالیانه خانوار 23.4 میلیون تومان و درآمد نیز 24.1 میلیون تومان بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۶:۳۶    
وقتی مهاجران در تابستان گذشته وارد اروپا شدند، کسی تصور نمی کرد به یک بحران اقتصادی، سیاسی و حتی فرهنگی تبدیل شود و انتخابات در هر یک از کشورهای اروپایی را به یک شگفتی تبدیل کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۶:۲۷    
سرمربی تیم استقلال گفت: با برانکو دوست هستم و او زحمت زیادی برای فوتبال ایران کشیده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۶:۲۷    
رئیس ایفمارک ایران گفت: بازیکنان تیم های لیگ برتری بدون پرداخت هزینه می توانند به صورت رایگان از امکانات این مرکز استفاده کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۶:۲۷    
چند ماه پیش در خبرها خواندید که اسنپدراگون 830 (با اسم رمز MSM 8998) از 8 گیگابایت رم پشتیبانی خواهد کرد و چند وقت بعد از انتشار این خبر ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۶:۲۷    
من از اولین فیلم ام یعنی مینای شهر خاموش علاقه مند بوم از چهره های تازه استفاده کنم و صابر ابر اولین حضور سینمایی اش در این فیلم بود و هم چنان هم علاقه مند به همکاری با جوانان هستم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۶:۲۴    
فرزان عاشورزاده، سونامی تکواندو ایران موفق شد از طریق سیستم رنکینگ جواز حضور در المپیک ریو را کسب کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۶:۲۴    
پیکر صادق عدالت اکبری شهید مدافع حرم که چهارم اردیبهشت، همزمان با روز شهادت حضرت زینب کبری (س) در شهر حلب سوریه به شهادت رسیده است ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۶:۲۱    
مایکروسافت با استقبال چندان خوبی از سوی مشتریان برای لومیاهای پرچمدارش مواجه نشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۶:۱۵    
فیلم رضا میرکریمی از جمله فیلم هایی است که اکرانش در عید فطر تقریبا قطعی شده. پخش کننده این فیلم شرکت نورتابان است
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۶:۱۲    
کودکان بازیگوش در کنفرانس خبری بسکتبال
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۶:۱۲    
این مراسم جمعه 10 اردیبهشت 1395 از ساعت 10 صبح تا 13 در قم – تقاطع خیابان آذر و عمار یاسر – تکیه شاه خراسان برگزار خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۶:۱۲    
مشکل موصل در این نیست که تروریست ها آن را اشغال کرده اند، بلکه مشکل در اینجاست که این شهر به محور تقابل کردی - عربی، شیعی- سنی، ایرانی - آمریکایی و ترکی - کردی تبدیل شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۶:۰۶    
خوش و بش منصوریان و خلعتبری در جریان دیدار سپاهان و نفت در نوع خود جالب بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۶:۰۶    
خودروسازی مرسدس بنز همیشه جزوء بهترین برندهای خودرو در جهان معرفی شده است و این بار سوپر اسپرت خود را با بهترین راننده خودروهای فرمول 1 می آزماید.