یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۲۰:۴۵May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز 18 شهریور 1399 - me-metals.ir

می متالز 29 اسفند 1397 می متالز 29 اسفند 1398 می متالز 1 فروردین 1399 می متالز 31 اردیبهشت 1399 می متالز 31 خرداد 1399 می متالز 31 تیر 1399 می متالز 31 مرداد 1399 می متالز 30 مهر 1399 می متالز 30 آبان 1399 می متالز 1 آذر 1399 می متالز 30 دی 1399 می متالز 30 بهمن 1399 می متالز 8 اسفند 1399 می متالز 1 شهریور 1399 می متالز 2 شهریور 1399 می متالز 3 شهریور 1399 می متالز 4 شهریور 1399 می متالز 5 شهریور 1399 می متالز 6 شهریور 1399 می متالز 7 شهریور 1399 می متالز 8 شهریور 1399 می متالز 9 شهریور 1399 می متالز 10 شهریور 1399 می متالز 11 شهریور 1399 می متالز 12 شهریور 1399 می متالز 13 شهریور 1399 می متالز 14 شهریور 1399 می متالز 15 شهریور 1399 می متالز 16 شهریور 1399 می متالز 17 شهریور 1399 می متالز 18 شهریور 1399 می متالز 19 شهریور 1399 می متالز 20 شهریور 1399 می متالز 21 شهریور 1399 می متالز 22 شهریور 1399 می متالز 23 شهریور 1399 می متالز 24 شهریور 1399 می متالز 25 شهریور 1399 می متالز 26 شهریور 1399 می متالز 27 شهریور 1399 می متالز 28 شهریور 1399 می متالز 29 شهریور 1399 می متالز 30 شهریور 1399 می متالز 31 شهریور 1399 
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۲۳:۵۵    
می متالز - گازرسانی به سه روستای چهارباغ، شاهکوه علیا و شاهکوه سفلی از توابع گرگان در مجموع با 54 کیلومتر شبکه و با 50 درصد پیشرفت درحال اجرا است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۲۳:۵۵    
می متالز - مجمع عمومی عادی سالانه و دو مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بیمه البرز از ساعت 8 صبح روز دوشنبه 24 شهریور 1399 در ساختمان مرکزی این شرکت برگزار می شود.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۱۷:۵۴    
می متالز - معاملات اسلب از سال 97 از رینگ معاملاتی بورس کالا خارج و مقرر شد این معامله میان خریدار و فروشنده انجام شود ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۲۳:۵۳    
می متالز - بورس امروز از محدوده حمایتی یک میلیون و ششصد هزار واحد عقب نشست تا روز عجیب بورس با اتفاقات عجیب تر به پایان برسد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۲۳:۴۲    
می متالز - 5 نکته مهمی که عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی درباره بازار ارز نوشت، چه بود.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۲۳:۰۶    
می متالز - انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا نه تنها بازارهای جهانی را تحت تاثیر قرار داده، بلکه فعالیت شرکت های نفتی داخلی در این کشور را نیز متاثر کرده است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۲۱:۵۴    
می متالز - معاون انجمن توسعه تجارت چین اعلام کرد: در هفت ماه نخست سال جاری میلادی، میزان تجارت بین چین و کشورهای مسیر کمربند و جاده به 5 هزار و 30 میلیارد یوآن (هر دلار 7/ 6 یوآن) رسیده است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۵:۲۷    
می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: با توجه به اصول پدافند غیرعامل، تقویت زیرساخت های صنعت و معدن از اولویت های استان است و باید با برنامه ریزی برای رفع نقاط ضعف در این حوزه ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۵:۲۷    
می متالز - دبیر میز قزاقستان سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به اینکه قزاقستان به عنوان یکی از مهم ترین قطب های سرمایه گذاری در آسیای مرکزی و اتحادیه اقتصادی اوراسیا محسوب می شود ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۵:۳۵    
می متالز - مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران گفت: پرداخت مشوق های صادراتی در بودجه امسال با اولویت بازگشت ارز لحاظ شده و صادرکنندگانی که ارزشان را به کشور برگردانند ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۵:۲۷    
می متالز - قیمت مونواتیلن گلیکول در بازارهای آسیا در پی کاهش تولید منطقه ای و توقف تولید در ایالات متحده آمریکا به بالاترین سطح در 6 ماه اخیر رسید.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۵:۲۷    
می متالز - معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران ضمن تشکر از همکاران سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان ها در جهت برگزاری جلسات کمیته اقدام ارزی ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۴:۴۸    
می متالز - سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس نتیجه جلسه عصر دیروز با رئیس سازمان بورس را اعلام کرد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۳:۴۳    
می متالز - سرپرست فرمانداری ویژه دزفول درخصوص نحوه واگذاری معدن شیرین آب این شهرستان گفت: بررسی موضوع معدن روستای شیرین آب روند جدی تری به خود گرفته است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۴:۱۹    
می متالز - مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی، صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس گفت: امسال بیش از یک و نیم میلیارد یورو در منطقه ویژه اقتصادی، صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس سرمایه گذاری شده است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۴:۰۳    
می متالز - سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی وضعیت فولاد در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: مشکلات کنونی حوزه فولاد ناشی از نبود سیستم رگلاتوری - تنظیم کننده - در زنجیره فولاد است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۴:۰۳    
می متالز - ایمیدرو با هدف تشکیل صندوق 30 هزار میلیارد تومانی و حمایت از سهام شرکت های معدنی و فلزی، اول هفته آینده با رییس سازمان بورس و مدیران عامل شرکت ها جلسه برگزار می کند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۳:۴۳    
می متالز - امام جمعه شاهرود گفت: از مسوولان می خواهم موضوع معدن بوکسیت در شاهوار را هرچه سریع تر تمام کنند چرا که طولانی شدن آن به نفع سلامت روانی و امنیت مردم شاهرود نیست.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۳:۴۳    
می متالز - معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی در خصوص انتشار برخی اخبار مبنی بر خلع ید معدنکار طلای اندریان گفت: عالی ترین مرجع تصمیم گیری موضوعات مرتبط با معادن ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۲۲:۵۱    
می متالز - شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو اعلام کرد، تنها مراکز معتبر و مورد تایید این شرکت برای ارائه قطعات اصلی و استاندارد، فروشگاه ها و نمایندگی های مجاز این مجموعه است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۲۱:۳۳    
می متالز - رئیس مرکز ساخت، ماشین سازی و تجهیزات وزارت صمت گفت: در سامانه بهین یاب وزارت صمت، 77 هزار واحد تولیدی ثبت شده داریم که هر کسی می خواهد پروانه بهره برداری و پروانه تاسیس بگیرد ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۲۱:۳۳    
می متالز - سرپرست وزارت صمت در نامه ای به رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران دستور داد تا سامانه قبلی صدور کارت بازرگانی به مدت دو ماه دیگر، به موازات سامانه جدید به فعالیت خود ادامه دهد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۲۱:۱۷    
می متالز - سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: دستورالعمل پیشنهادی تنظیم بازار محصولات پتروشیمی توسط کمیته تخصصی تنظیم بازار پتروشیمی در جلسه کارگروه ملی مطرح و کلیات آن به ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۲۱:۱۷    
می متالز - معاون امور صنایع وزارت صمت از افزایش 15 درصدی تولید خودرو از ابتدای امسال تا 16 شهریورماه و کاهش 24 درصدی تولید خودروی ناقص خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۲۱:۱۷    
می متالز - کارخانه آسفالت شرکت خوش آبراه شهرستان آبدانان استان ایلام درآئینی با حضور جمعی از مسوولین شهرستان آبدانان افتتاح شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۲۱:۱۷    
می متالز - در جلسه هیات مدیره شرکت باما خرید سهام خزاینه بررسی می شود.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۲۱:۰۶    
می متالز - عضو هیات رئیسه و خزانه دار اتاق اصناف ایران گفت : مجموعه مباحثی که در جلسات تنظیم بازار مطرح می شود ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۲۱:۰۱    
می متالز - معاون وزیر و سرپرست هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: با توجه به اهمیت فزاینده عرصه فناوری اطلاعات و صنایع مرتبط ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۲۱:۰۱    
می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از آزادسازی پهنه اکتشافی زون یک شرکت مدیریت اکتشاف منابع معدنی پایا خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۲۰:۵۶    
می متالز - به گفته صدرقاضی بخش خصوصی یکی از مناسب ترین شرکاء برای مشارکت در اهداف توسعه پایدار است اما با چالش هایی در این مسیر روبروست ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۲۰:۵۱    
می متالز - مدیرکل بیمه بیکاری وزارت کار با تشریح آخرین وضعیت بیمه بیکاری شاغلانی که در دوره کرونا از ادامه فعالیت باز مانده اند، از استمرار بیکاری 107 هزار نفر از این افراد خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۲۰:۴۶    
می متالز - بازار شرکت های کوچک و متوسط فرابورس ایران در هجدهمین روز از شهریورماه 99 شاهد عرضه اولیه 10 درصد از سهام شرکت کیا الکترود شرق در تابلو رشد این بازار بود که هر سهم آن 3740 ریال کشف قیمت شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۲۰:۳۰    
می متالز - بانک اقتصاد نوین در حالی یک قطعه زمین با کاربری مسکونی تجاری واقع در شهرستان بندرعباس را برای عرضه در تاریخ 26 شهریور ماه جاری در بورس کالای ایران آگهی کرده که رییس اتحادیه صنف مشاوران ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۲۰:۳۰    
می متالز - مدیرکل صنایع حمل و نقل وزارت صمت گفت: هم اکنون حدود 80 درصد خودرو های تحویلی، تعهدهای معوق خودروسازان است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۲۰:۳۰    
می متالز - بانک مرکزی با صدور بخشنامه ای اعلام کرد که بانک ها و موسسه های اعتباری غیردولتی مجاز به افتتاح حساب برای نیرومسلح نیستند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۲۰:۳۰    
می متالز - تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران، امروز سه شنبه 18 شهریور ماه، میزبان دادوستد 32 هزار و 900 تن وکیوم باتوم و 3 هزار تن لوب کات بود.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۲۰:۳۰    
می متالز - مدیرعامل بانک سینا در آیین گشایش شعبه عسلویه، از آمادگی این بانک برای حمایت از سرمایه گذاران حوزه نفت، گاز و پتروشیمی خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۲۰:۳۰    
می متالز - مدیر امنیت اطلاعات شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) گفت: رعایت نکات امنیتی بسیار ساده است و بیشتر مردم آگاهی لازم را در این باره دارند درخواست کرد که این موارد جدی ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۲۰:۳۰    
می متالز - شاخص کل در بازار بورس، امروز (سه شنبه، 18 شهریورماه) 37هزار و 145 واحد افت داشت که در نهایت این شاخص به رقم یک میلیون و 570 هزار واحد رسید.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۲۰:۳۰    
می متالز - مدیرمالی شرکت پالایش نفت لاوان اظهار کرد که تغییر نرخ خوراک، رشد سودآوری پالایشی ها را در نیمه دوم سال تضمین کرده است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۸:۴۲    
می متالز - محمد کشتی آرای، نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر می گوید: سامانه معاملات طلا و سکه که کارایی و هدف آن شبیه سامانه ارزی سناست، تا پایان سال راه اندازی می شود.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۸:۲۷    
می متالز - مردم سوئیس را باید بیش از ساعت سازی که در آن زبانزد هستند، به پل سازی در روابط بین المللی شهره دانست و این پل سازی کاری بسیار مهم است ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۶:۵۱    
می متالز - سخنگوی دولت از برنامه حمایتی جدید دولت از بورس با تخصیص یک درصد از دارایی صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار سرمایه و حداکثر همکاری حقوقی ها و برگزاری جلسه فوق العاده شورای عالی بورس خبر ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۶:۵۱    
می متالز - وزیر اقتصاد با اعلام نیاز دولت به بورس برای تامین مالی و برنامه چند بعدی حمایت از تعمیق بازار سرمایه گفت: سومین صندوق ETF دولتی نیز بعد از نهایی شدن ، عرضه می شود.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۶:۵۱    
می متالز - مرکز مالی ایران، نخستین دوره آموزشی "بورس تلنت" را برگزار می کند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۶:۵۱    
می متالز - وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه بازار سرمایه مسیر خلق ثروت ملی است گفت: اصلاح ساختار مالی باشگاه استقلال و پرسپولیس تنها از طریق بازار سرمایه محقق می شود و خصوصی سازی و عرضه سهام این ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۶:۵۱    
می متالز - شاخص کل در فرابورس ایران، امروز با افت 305 واحدی، به رقم 16 هزار و 667 واحد رسید.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۵:۰۰    
می متالز - شرکت سپرده گذاری مرکزی با اعلام هشدار به سهامداران بازار سرمایه مبنی فعالیت سایت های جعلی، چهار راهکار ساده جهت تشخیص سایت اصلی از جعلی را معرفی کرد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۴:۱۵    
می متالز - شرکت سرمایه گذاری آوانوین از برنامه افزایش سرمایه 120 درصدی از محل جذاب سود انباشته خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۴:۱۰    
می متالز - بندرگاه چندمنظوره خمیر در غرب هرمزگان این روزها مورد توجه مسوولان در بحث صادرات و واردات قرار گرفته و برای تبدیل شدن به کانونی مهم برای صادرات مواد معدنی و افزایش راندمان تجارت محلی و ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۴:۱۰    
می متالز - سازمان ایالتی مدیریت بحران ملی در پاکستان اعلام کرد: در پی ریزش معدن سنگ مرمر در ایالت خیبرپختونخوا در شمال غرب این کشور دست کم 17 کارگر کشته و 9 نفر دیگر نیز مصدوم شدند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۴:۰۰    
می متالز - واحدهای تابعه سازمان ایمیدرو و شرکت های بزرگ بخش معدن وصنایع معدنی در پنج ماهه امسال 9 میلیون و 238 هزار و 503 تن شمش فولادی تولید کردند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال هفت درصد افزایش ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۳:۵۵    
می متالز - تولید شمش آلومینیوم در پنج ماه نخست امسال به رقم 174 هزار و 913 تن رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش 69 درصدی داشته که بالاترین رشد تولید در بین فلزات راهبردی را نشان می دهد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۳:۵۵    
می متالز - ایران خودرو قیمت جدید وانت آریسان برای تحویل در شهریور سال جاری را افزایش داد و به 120 میلیون و 560 هزار تومان رساند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۳:۵۰    
می متالز - نرخ های ورق گرم و سرد مناطق مختلف اکثرا با رشد همراه بوده و در بدترین حالت ثبات قیمتی در این میان دیده شده است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۳:۵۰    
می متالز - تولید کاتد مس در پنج ماهه امسال توسط واحدهای تابعه سازمان ایمیدرو و شرکت های بزرگ بخش معدن و صنایع معدنی به رقم 115 هزار و 701 تن رسید که در مقایسه با دوره مشابه پارسال افزایش پنج درصدی ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۳:۳۹    
می متالز - تعداد 2358 پرونده تاکنون در بانک های عامل به منظور دریافت تسهیلات بانکی کمک ودیعه مسکن تشکیل و از تعداد یاد شده، 1639 فقره تسهیلات به مبلغ 5/ 28 میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت شده است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۳:۳۹    
می متالز - همان طور که تحلیلگران پیش بینی می کردند دلار آمریکا تا حد زیادی از روند نزولی خود خارج شده است ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۳:۲۳    
می متالز - آخرین آمار بازگشت ارز صادرکنندگان اعلام شد. بر اساس اعلام مقامات دولتی2056 صادرکننده نسبت به رفع کامل تعهدات ارزی خود در سال های 97 و 98 اقدام کرده اند که میزان صادرات این گروه به 2 ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۳:۲۳    
می متالز - صادرات چین در ماه آگوست (مرداد) فراتر از انتظارات افزایش یافت. براساس آمارهایی که اداره گمرک عمومی چین روز دوشنبه منتشر کرد ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۳:۲۳    
می متالز - نمایندگان بخش خصوصی در نشست بیست و سوم کمیسیون بهبود محیط کسب و کار و رفع موانع تولید اتاق بازرگانی تهران ضمن بررسی مشکل تامین نیروی انسانی کارآمد برای بنگاه های تولیدی در شهرهای بزرگ ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۳:۲۳    
می متالز - روزنامه فایننشال تایمز، استراتژی ایران برای نزدیکی به اقتصاد چین را ضربه گیر تحریم ها معرفی کرد ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۳:۲۳    
می متالز - معامله گران برای خرید و فروش دلار تردید کردند. شروع بازار ارز در روز دوشنبه را می توان چنین خلاصه کرد ولی از اواخر روز شدت خریدها بیشتر شد و همین عامل ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۳:۲۳    
می متالز - آمار و اطلاعات جمع آوری شده در وزارت اقتصاد نشان می دهد تا مرداد ماه امسال حدود 442 هزار ملک دولتی در سامانه جامعه اطلاعات دستگاه های اجرایی ثبت شده است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۳:۱۲    
می متالز - دکتر مسعود نیلی در جمع فعالان بخش خصوصی، الزامات استراتژی توسعه صنعتی را تشریح کرد. از منظر این اقتصاددان، استراتژی توسعه صنعتی به معنای برنامه ریزی صنعتی نیست ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۳:۰۶    
می متالز - تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز سه شنبه 18 شهریور ماه میزبان عرضه 91 هزار تن شمش بلوم، 50 هزار تن تختال C و 35 هزار تن تختال SM است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۳:۰۶    
می متالز - رئیس هیات عامل ایمیدرو ضمن اشاره به اینکه توسعه صنعت گوهرسنگ ها مورد حمایت مقام معظم رهبری و رئیس جمهور است، گفت: اقدامات ایمیدرو در 9 کمیته تخصصی این صنعت ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۳:۰۶    
می متالز - به دنبال تقویت ارزش دلار، قیمت طلا روز سه شنبه شاهد کاهش بود، اما به دلیل افزایش نگرانی ها در مورد روند کندی ترمیم اقتصاد بحران زده جهانی، افت قیمت طلا محدود بود.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۳:۰۶    
می متالز - قیمت هر بشکه نفت خام آمریکا امروز با 85 سنت معادل 2.14 درصد کاهش به 38 دلار و 92 سنت رسید.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۲:۴۳    
می متالز - با هدف توسعه زیست بوم نوآوری حوزه معدن و صنایع وابسته و حمایت از شرکت های دانش بنیان و کسب و کارهای نوپا با بکارگیری حداکثر ظرفیت ها و توانمندی های موجود در داخل کشور و نفوذ فناوری های ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۲:۰۵    
می متالز - سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در نشستی مشترک با وزیر جهاد کشاورزی، آمادگی شرکت ملی صنایع مس ایران برای تامین کود فسفاته مورد نیاز کشاورزان را اعلام کرد.