سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۰۷:۵۹Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز 4 دی 1399 - me-metals.ir

می متالز 29 اسفند 1397 می متالز 29 اسفند 1398 می متالز 1 فروردین 1399 می متالز 31 اردیبهشت 1399 می متالز 31 خرداد 1399 می متالز 31 تیر 1399 می متالز 31 مرداد 1399 می متالز 1 شهریور 1399 می متالز 30 مهر 1399 می متالز 30 آبان 1399 می متالز 1 آذر 1399 می متالز 30 بهمن 1399 می متالز 8 اسفند 1399 می متالز 1 دی 1399 می متالز 2 دی 1399 می متالز 3 دی 1399 می متالز 4 دی 1399 می متالز 5 دی 1399 می متالز 6 دی 1399 می متالز 7 دی 1399 می متالز 8 دی 1399 می متالز 9 دی 1399 می متالز 10 دی 1399 می متالز 11 دی 1399 می متالز 12 دی 1399 می متالز 13 دی 1399 می متالز 14 دی 1399 می متالز 15 دی 1399 می متالز 16 دی 1399 می متالز 17 دی 1399 می متالز 18 دی 1399 می متالز 19 دی 1399 می متالز 20 دی 1399 می متالز 21 دی 1399 می متالز 22 دی 1399 می متالز 23 دی 1399 می متالز 24 دی 1399 می متالز 25 دی 1399 می متالز 26 دی 1399 می متالز 27 دی 1399 می متالز 28 دی 1399 می متالز 29 دی 1399 می متالز 30 دی 1399 
می متالز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۹:۲۸    
می متالز - استاندار یزد گفت: پیگیری های لازم برای راه اندازی مجدد کارخانه فولاد میبد و بازگشت آن به چرخه تولید با جدیت دنبال می شود.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۲۳:۰۶    
می متالز - سانگ یانگ به دلیل کاهش شدید فروش که آن را به شیوع جهانی ویروس کرونا نسبت داده، درخواست اعلام ورشکستگی کرده است.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۲۳:۰۶    
می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت پیشنهاد تشکیل کنسرسیومی از قطعه سازان را برای تولید خودرویی ایمن و با کیفیت و ایجاد رقابت در تولید خودرو ارائه داد و بر آمادگی این وزارتخانه برای حمایت لازم تاکید ...
می متالز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۲۳:۰۶    
می متالز - شرکت هیوندای خودروی جدید الکتریکی خود را که آیونیک 5 نام دارد، برای عرضه در اوایل سال آینده آماده می کند ...
می متالز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۲۲:۴۵    
می متالز - شورای جهانی طلا گزارشی را منتشر کرده که بانک مرکزی کشورها به سمت خرید طلا به عنوان عاملی برای کاهش ریسک رفته اند و تنها در ماه اکتبر 25 تن طلا خریداری کرده اند و در مجموع ذخایر طلای جهان ...
می متالز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۲۲:۴۵    
می متالز - در ماه اکتبر رشد هیچ کدام از بخش های اقتصاد کانادا منفی نبوده است. به نقل از سی بی سی، در سه ماه اکتبر، اقتصاد کانادا 4/ 0 درصد رشد کرده که این رقم ...
می متالز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۲۲:۲۹    
می متالز - انتظار می رود روند افزایش بدهی های جهانی ادامه پیدا کند و 27 میلیون نفر دیگر فقیر شوند.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۲۲:۲۹    
می متالز - بانک جهانی در گزارشی پیش بینی کرد اقتصاد چین بیشترین رشد را در بین اقتصادهای بزرگ جهان تجربه کند ...
می متالز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۲۱:۵۷    
می متالز - سخنگوی گمرک ایران با تاکید بر اینکه مرزهای تجاری کشورمان با عراق باز هستند، گفت: با تصمیم دولت عراق، تردد مسافر به این کشور ممنوع است ...
می متالز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۲۱:۵۷    
می متالز - معاون امور بین الملل اتاق ایران، کاهش تعرفه گمرکی، کاهش هزینه حمل و نقل ارائه تسهیلات لازم در زمینه حمل و نقل ریلی را لازمه رشد روابط تجاری و سرمایه گذاری ایران و ازبکستان دانست ...
می متالز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۲۱:۵۷    
می متالز - متولی کنترل کیفیت هوای تهران در حالی به تازگی از پیگیری برای شناسایی عوامل افزایش آلودگی هوا در روزهای سرد امسال خبر داده است که تاکنون و به رغم کاهش غیرعادی سطح کیفی هوای تهران و افزایش ...
می متالز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۲۱:۰۸    
می متالز - استاندار آذربایجان شرقی از آمادگی هیات های فنی و اقتصادی استان برای بازسازی مناطق جنگ زده جمهوری آذربایجان و توسعه همکاری های مشترک دو جانبه خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۲۱:۰۲    
می متالز - معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت استان کرمانشاه، گفت: پس از ابلاغیه وزیر صمت مبنی بر ایجاد وحدت رویه در فعال سازی معادن و محدوده های غیرفعال ...
می متالز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۱:۱۷    
می متالز - رئیس کل بانک مرکزی با تاکید بر اینکه تحریم های آمریکا مانع خرید واکسن کرونا شده بود، جزئیاتی تازه از نحوه حل مشکل خرید این واکسن ارائه داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۶:۲۹    
می متالز - وزیر راه و شهرسازی از سرمایه گذاری های داخلی و خارجی در اراضی 2400 هکتار بندر شهیدرجایی به ارزش 25 هزار میلیاردتومان خبر داد و گفت ...
می متالز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۶:۲۴    
می متالز - معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: یکی از مهمترین برنامه های سازمان بنادر و دریانوردی ایجاد شهر های لجستیکی در مناطق ویژه اقتصادی در آینده نزدیک است که در دستور کار قرار گرفته و دنبال می شود.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۶:۲۴    
می متالز - 40 میلیارد تومان اعتبار به پروژه راه آهن سبزوار به خوشاب تخصیص می یابد.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۶:۰۶    
می متالز - انجمن جهانی فولاد اعلام کرد که ایران از ابتدای ژانویه تا پایان ماه نوامبر 2020 میلادی، 26 میلیون و 369 هزار تن فولاد خام تولید کرد.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۶:۰۶    
می متالز - برای اولین بار 500 تن میلگرد سایز 23 در بورس کالای ایران عرضه شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۴:۴۹    
می متالز - فرماندار رفسنجان گفت: حمایت و پشتیبانی شرکت مس از شرکت های دانش بنیان موجب خشنودی است.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۰۱:۱۰    
می متالز - رئیس اتحادیه مصالح فروشان می گوید: 12 روز است که سیمان از ویترین مصالح فروشان ساختمان حذف شده است.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۰۰:۴۴    
می متالز - مجتمع پتروشیمی هگمتانه با سرمایه گذاری یک هزار و 200 میلیارد تومان روز پنجشنبه در مراسمی با حضور مقامات محلی و در ارتباط تصویری زنده با رییس جمهوری اسلامی ایران ...
می متالز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۰۰:۲۵    
می متالز - رئیس جمهور در پیام های جداگانه ای به سران کشورهای جهان، فرا رسیدن میلاد باشکوه حضرت عیسی مسیح(ع) و آغاز سال نو میلادی 2021 را به آنان تبریک گفت.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۰۰:۲۵    
می متالز - رئیس جمهور در پیامی با تبریک فرا رسیدن میلاد عیسی بن مریم (ع) به پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان، اظهار داشت که بکارگیری شیوه و سلوک زندگی آن حضرت که همواره با شفقت ...
می متالز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۲۱:۰۹    
می متالز - معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی: با بهره برداری از طرح های افتتاح شده، ظرفیت سالانه صنعت پتروشیمی به مرز 77 میلیون تن می رسد.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۲۱:۰۹    
می متالز - با دستور رئیس جمهور طرح سولفات پتاسیم پتروشیمی ارومیه با ظرفیت 90 هزار تن تولید سالیانه به بهره برداری رسید. مدیرعامل پترول: ایران به نهمین تولید کننده سولفات پتاسیم دنیا تبدیل شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۲۰:۳۶    
می متالز - مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفت: فاز دوم پتروشیمی ایلام به دست متخصصان داخلی راه اندازی شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۲۰:۳۰    
می متالز - انجمن متخصصان روابط عمومی ایران با اهدای لوح تقدیر و تندیس جشنواره از تلاش های روابط عمومی فولاد هرمزگان در حوزه انتشارات تقدیر کرد.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۲۰:۲۵    
می متالز - قیمت هر اونس طلا امروز با 0.2 درصد رشد به 1875 دلار و 61 سنت رسید.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۲۰:۰۵    
می متالز - مهندس وجیه الله جعفری معاون وزیر و رییس هیات عامل ایمیدرو به همراه حجت الاسلام حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی، مجید فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان ...
می متالز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۹:۲۲    
می متالز - دولت چین محدودیت های سرمایه گذاری خارجی در بخش انرژی این کشور شامل سوخت های فسیلی، انرژی های نو و بخش تولید الکتریسیته، به جز بخش هسته ای، را برداشت.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۹:۲۲    
می متالز - در معاملات شب گذشته بازارهای جهانی، به دنبال انتشار خبرهایی از افت ذخایر انبارهای سوخت آمریکا، قیمت جهانی نفت خام بیش از 2 درصد رشد کرد.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۹:۰۴    
می متالز - عبدالناصر همتی، رییس کل بانک مرکزی از رفع مشکل خرید واکسن کرونا و صدور دستور پرداخت وجه خرید این واکسن در بامداد امروز (پنج شنبه ) خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۹:۰۴    
می متالز - وزیر نفت می گوید: با جهش اول درآمد صنعت پتروشیمی در سال 92 به 11 میلیارد دلار رسید و در جهش دوم با اتمام طرح ها در سال 1400 درآمد این صنعت به 25 میلیارد دلار خواهد رسید.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۹:۰۴    
می متالز - معاون اشتغال وزیر کار از پرداخت تسهیلات کرونایی جدید در کشور خبر داد و گفت: متقاضیان دریافت این تسهیلات باید از طریق سامانه کارا ثبت نام کنند.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۹:۰۴    
می متالز - در پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی که به همت انجمن متخصصان روابط عمومی و با حضور محمد خدادی معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف شناسایی و ارج ...
می متالز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۳:۱۸    
می متالز - واحدهایی که سابقه روشن فعالیتی دارند، مورد توجه استان خواهند بود و طرح توسعه و واگذاری معادن به مجتمع صنایع مس شهید باهنر در اولویت برنامه ها است.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۲:۵۶    
می متالز - کارگران بیکار شده ی فولاد قروه می پرسند چرا اینهمه تجهیزات، ماشین آلات و نیروی انسانی متخصص و باسابقه را نادیده گرفته اند و می خواهند مجموعه جدیدی را از نو سرپا کنند؟ ...
می متالز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۲:۴۰    
می متالز - جلسه کمیته راهبری فولاد اکسین خورستان طبق برنامه تعیین شده با حضور مدیرعامل و دیگر مدیران 3 دی ماه در سالن کنفرانس مدیریت برگزار شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۲:۱۵    
می متالز - رییس سازمان نظام مهندسی معدن به توسعه اکتشافات معدنی در سطح کشور اشاره کرد و گفت: ذخایر اکتشافی حداکثر تا 14 سال آینده جوابگو خواهد بود.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۲:۱۵    
می متالز - استاندار قزوین گفت: معادن متخلفی که در سطح این استان سلامتی مردم را به خطر انداخته و محیط زیست را آسیب می زنند، تعطیل می شوند.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۲:۱۵    
می متالز - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به وجود 109 معدن غیرفعال در استان بر اهتمام بخش خصوصی و دستگاه های اجرایی استان در رفع معارض و فعال سازی این معادن تاکید کرد.
می متالز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۲:۱۵    
می متالز - مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: 9 واحد در زمینه تولید محصولات فلزی همزمان با سال جهش تولید در شهرک ها و نواحی صنعتی استان راه اندازی و پروانه بهره برداری گرفتند.