یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۰۰:۱۲May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 11 شهریور 1397 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 29 اسفند 1396 ملیت 31 فروردین 1397 ملیت 31 اردیبهشت 1397 ملیت 31 خرداد 1397 ملیت 1 تیر 1397 ملیت 1 مرداد 1397 ملیت 30 مهر 1397 ملیت 30 آبان 1397 ملیت 1 آذر 1397 ملیت 30 دی 1397 ملیت 1 بهمن 1397 ملیت 2 اسفند 1397 ملیت 1 شهریور 1397 ملیت 2 شهریور 1397 ملیت 3 شهریور 1397 ملیت 4 شهریور 1397 ملیت 5 شهریور 1397 ملیت 6 شهریور 1397 ملیت 7 شهریور 1397 ملیت 8 شهریور 1397 ملیت 9 شهریور 1397 ملیت 10 شهریور 1397 ملیت 11 شهریور 1397 ملیت 12 شهریور 1397 ملیت 13 شهریور 1397 ملیت 14 شهریور 1397 ملیت 15 شهریور 1397 ملیت 16 شهریور 1397 ملیت 17 شهریور 1397 ملیت 18 شهریور 1397 ملیت 19 شهریور 1397 ملیت 20 شهریور 1397 ملیت 21 شهریور 1397 ملیت 22 شهریور 1397 ملیت 23 شهریور 1397 ملیت 24 شهریور 1397 ملیت 25 شهریور 1397 ملیت 26 شهریور 1397 ملیت 27 شهریور 1397 ملیت 28 شهریور 1397 ملیت 29 شهریور 1397 ملیت 30 شهریور 1397 ملیت 31 شهریور 1397 
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۰۹:۲۲    
رییس سازمان حج و زیارت از رضایت مندی حجاج از برنامه ریزی حج امسال خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۱:۳۵    
در محور کندوان تردد وسایل نقلیه از ساعت 14 فردا تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 97/06/17 از کرج به سمت مرزن آباد و در محور هراز تردد وسایل نقلیه از ساعت 16 فردا تا ساعت یک بامداد روز شنبه 97/06 ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۹:۲۴    
در حالی که بیش از 500 هزار کاربر، حداقل یکی از این افزونه های فایرفاکس را نصب کرده اند، موزیلا برای ریشه کن کردن افزونه های دارای فعالیت جاسوسی از مرورگر خود ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۵:۵۰    
دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین تصریح کرد: آمریکا به هیچ وجه نمی تواند حق بازگشت آوارگان فلسطینی را که یک حق مشروع و شناخته شده است نقض کند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۴:۱۵    
در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران احمد مسجدجامعی در گزارشی به مقایسه عملکرد پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران با دوره های پیش پرداخت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۰:۲۰    
مراسم اختتامیه بازیهای آسیایی 2018 اندونزی برگزار شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۰:۱۵    
تابستان که می آید، خیلی ها برای رفتن به مسافرت مخصوصا شمال سر از پا نمی شناسند، ساعت ها ترافیک جاده را به جان می خرند. تا تن به آب بزنند اما گاهی همین آب جانشان را می گیرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۰:۰۰    
وزارت نیرو اعلام کرد: بارش ها در 21 استان کشور نسبت به پارسال کمتر است و در واقع با وجود بارندگی های مناسب فصل بهار، 334 شهر در معرض تنش آبی قرار دارند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۰۹:۵۵    
معاون دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هرگونه احتکار دارو در کهگیلویه و بویراحمد مساوی با بستن فوری داروخانه است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۰۹:۴۵    
"در چه ظرفی غذا بپزیم و بخوریم تا سالم تر باشیم؟" این سؤالی است که بسیاری از خانواده ها دارند؛ در این مطلب به بررسی خواص یا مضرات پخت غذا در "ظروف مسی" پرداخته ایم؛ برخلاف باور عمومی ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۰۹:۴۵    
با 100 میلیون تومان امکان خرید خودرو هایی مانند رنو، مگان وارداتی
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۰۹:۲۵    
محققان توصیه می کنند گنجاندن برخی مواد غذایی در رژیم غذایی موجب بهبود سیستم ایمنی شده و فرد را در مقابل سرماخوردگی، آنفولانزا و عفونت های ویروسی مسلح می کند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۰۹:۲۵    
حسن روحانی گفت: ضرورت دارد به گونه ای عمل شود که پس از مدت کوتاهی گزارش اقدامات خود را در اجرای فرمایش های رهبر معظم انقلاب خدمت ایشان ارائه کنیم.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۰۹:۲۵    
در یونان آگهی استخدامی منتشر شده است که به نوبه خود بسیار عجیب است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۰۹:۲۵    
احسان حاج صفی برای عقد قرارداد با باشگاه تراکتورسازی وارد تبریز شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۰۹:۲۵    
سرمربی تیم ناتینگهام فارست به اخبار روزهای اخیر رسانه های انگلیسی و یونانی مبنی بر انتقال قرضی ملی پوش ایرانی واکنش نشان داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۰۹:۲۰    
یزد را به نام شهر بادگیرها هم می شناسند چرا که تحقیقات نشان داده است که یزد بیشترین تعداد بادگیرهای ایران را دارد به طوری که در گذشته بر بالای هر خانه ای ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۰۹:۲۰    
ستاره فرانسوی در غیاب رونالدو ماشین جدید گلزنی رئال مادرید شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۰۹:۰۵    
نخست وزیر عراق با اعلام این خبر که روز دوشنبه در جلسه پارلمان شرکت می کند مدعی شد: منافع مردم عراق را برای رضایت ایران یا هر کشور دیگری به خطر نمی اندازیم.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۰۹:۰۵    
رییس سازمان حج و زیارت از بازگشت حدود 24 هزار تن از زائران ایرانی به کشور تا امروز خبر داد و گفت: روند بازگشت زائران تا 24 شهریورماه ادامه دارد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۰۹:۰۵    
معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: برنامه ریزی برای ساخت 50 هزار واحد مسکونی در 17 شهر کشور انجام شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۰۹:۰۰    
وزیر خارجه اسبق آمریکا با بیان اینکه آنچه ایران برای پایبندی به برجام انجام داده در جهان سابقه نداشته، گفت این توافق بدون حضور آمریکا هم دارد کار می کند و کشورهای دیگر در تلاش هستند تا آن را حفظ کنند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۰۹:۰۰    
یک مرجع تقلید شیعه گفت: امروزه مداحی نسبت به سابق گسترده تر شده است؛ به همین دلیل باید مراقبت های ویژه ای در این خصوص صورت گیرد و نباید به نام مداحی، کارهای سیاسی و جناحی کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۰۹:۰۰    
فرماندار دماوند با رد برخی شایعات مبنی بر احتمال فوران آتش فشان دماوند، از مردم خواست نگران نباشند و افزود: بررسی های ما احتمال فوران این آتش فشان را به طور کلی رد می کند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۰۹:۰۰    
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: مردم نگران تأمین کالاهای ضروری نباشند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۰۹    
شهرزاد عبدالمجید با انتشار این عکس در اینستاگرام نوشت: جای همه خالی
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۰۴    
سخنگو وزارت خارجه در باره تعهدات اروپا در قبال برجام و ایران گفت: باید منتظر ماند، اراده اروپا در استمرار برجام اراده سیاسی جدی است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۵۹    
سردار شیرازی رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا از جنگنده کوثر بازدید کرد و در جریان آخرین دستاورد های این وزارت دفاع قرار گرفت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۵۹    
رهبر معظم انقلاب به مناسبت موفقیت های کاروان ورزشکاران ایران در بازی های آسیایی اندونزی پیامی صادر کردند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۴۴    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پوشش پهنای باند اینترنت پرسرعت در تمام شهرها کامل و امکان ارائه خدمات باندپهن در کشور فراهم شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۴۴    
شهردار تهران به شهرداران مناطق و نواحی تاکید کرد که هیچ یک از پیشنهادها برای تغییر کاربری باغات تهران را نخواهد پذیرفت و اعلام کرد که بدون مشارکت مردم هیچ کدام از مشکلات پایتخت حل نخواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۳۹    
فرماندهان و مسئولان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش ظهر امروز با رهبر انقلاب دیدار کردند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۰۸    
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز یکشنبه یازدهم شهریور ماه 97، با کاهش 2433 واحدی معادل 1.79 درصد به رقم 133 هزار و 676 واحد رسید ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۰۸    
بازار طلا و ارز در روز های اخیر بار دیگر مدار صعودی را طی می کند که مهمترین دلایل این تغییرات، اثرات روانی و برخی سیاست گذاری هاست.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۰۳    
مفرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: سه هزار عقرب از یک منزل مسکونی در مشهد کشف و ضبط شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۰۳    
لالجین را همه به نام سفالش می شناسند حتی آن سوی مرزها شهری که به واسطه هنر دست مردانش، نه تنها هیچ بیکاری ندارد بلکه از شهرهای دیگر هم برای کار به آنجا می روند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۰۳    
کمیسر عالی پناهندگان سازمان ملل متحد با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت وگو کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۴:۵۸    
رئیس اتحادیه خرازی ها گفت: الان مواد اولیه در کانتینرها و در گمرک دپو شده و به محض ترخیص، بازار از این شرایط خارج خواهد شد این قیمتی که امروز از سوی هر واحدی اعلام می شود به سبب نبود کالا است ضمن ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۴:۳۸    
وزیر بهداشت گفت: کنترل مرزها،قاچاق و ورود شیرخشک کار دشواری است که در حیطه اختیارات وزارت بهداشت نیست و شاید مجبور شویم در آینده شیرخشک را سهمیه بندی کنیم ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۴:۳۸    
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۴:۳۸    
هر قطعه سکه امامی در بازار امروز با افزایش قیمت روبرو شد و در آخرین قیمت ثبت شده به 4 میلیون و 415 هزار تومان رسید.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۴:۳۸    
قله دماوند را نباید خاموش فرض کرد، چراکه مدام در حال تغییر شکل است و این تغییر شکل در نهایت روزی به انفجار و آتش فشان منجر خواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۴:۳۳    
تصویری از رفتار زیبا و انسان دوستانه یک مامور نیروی انتظامی در کمک به یک هم وطن معلول را مشاهده می کنید.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۴:۳۳    
رئیس کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس از مصوبه این کمیسیون برای ایجاد شعبه ویژه دادسرای تهران جهت رسیدگی به پرونده های ارجاعی مجلس خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۴:۳۳    
نحوه تعیین قیمت کالاها و خدمات از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت مشخص شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۴:۲۸    
رئیس مرکز اورژانس تهران از انفجار لوله گاز در تهرانپارس خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر کشته و پنج نفر مصدوم شدند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۳:۵۳    
این روز ها حجاج که از سفر معنوی حج برمی گردند کمابیش شاهد برگزاری مراسمات آن ها هستیم. ولیمه هایی که دیگر مثل سابق نیستند و تبدیل به یکی از ابزار های چشم وهم چشمی شده است و حجاج نیز گویی هر چه مراسم ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۳:۴۸    
فدراسیون فوتبال از مشخص شدن برند تامین کننده البسه تیم ملی خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۳:۴۸    
"نرگس آبیار" کارگردان برجسته سینمای کشور که توانست با فیلم "شیار 143" تحسین همگان را بر انگیزد امسال در حضوری متفاوت با فیلمی جدید راهی جشنواره فیلم فجر خواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۳:۳۸    
رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران از تولید روزانه 107 تن زباله بیمارستانی در شهر تهران خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۳:۳۸    
رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران از خشک شدن چشمه علی گلایه کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۳:۳۸    
رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران با تذکر به وزارت راه و شهرسازی درخصوص مشکل تامین مسکن افراد کم درآمد تاکید کرد: وزارت مسکن می تواند بر پایه بازآفرینی شهری و نوسازی بافت فرسوده در قالب مسکن مهر ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۳:۳۸    
اعضای شورای اسلامی شهر تهران، در هشتادوسومین جلسه علنی شورای شهر به یک فوریت الزام شهرداری تهران برای کاهش هزینه ها و اصلاح الگوی مصرف رای دادند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۳:۳۸    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره امضای میثاق نامه اعضای شورای شهر تهران افزود: شاید این میثاق نامه به دستم نرسیده که اگر می رسید آن را امضاء می کردم.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۳:۳۸    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره ی تغییر شهردار تهران با توجه به قانون عدم بکارگیری بازنشستگان گفت: هنوز در این خصوص ابلااغیه ای نداشته ایم لذا از تغییر شهردار خبری نیست ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۳:۲۸    
عضو فراکسیون مستقلان ولایی مجلس جزئیات نشست مشترک اعضای این فراکسیون با سخنگوی قوه قضائیه را تشریح کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۳:۲۳    
تنش دیپلماتیک میان آمریکا و ترکیه بر سر آزادی اندرو برانسون، کشیش آمریکایی زندانی در ترکیه موجب وارد آمدن لطمه جدی به ارزش پول ملی ترکیه شده و نرخ تورم در این کشور را بالا برده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۳:۱۸    
نمایندگان مجلس از توضیحات وزیر امور خارجه در خصوص سه سوال ملی نماینده مردم مشهد قانع شدند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۳:۱۸    
سخنگوی وزارت خارجه در مورد گفت وگوی تلفنی ظریف با همتای فرانسوی خود، گفت: این گفت وگو در ادامه تماس های مستمر و مکرری که بین مقامات ما و کشورهای اروپایی از جمله فرانسه وجود دارد، انجام شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۳:۱۸    
بورس کالا با انتشار اطلاعیه ای برای جلوگیری از متضرر شدن فعالان واقعی بازار سکه، از توقف معاملات آتی سکه طلای بهار آزادی و بسته شدن همه نمادهای معاملاتی این کالا خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۳:۱۸    
سخنگوی هیات رییسه مجلس با اشاره به جلسه صبح امروز هیات رییسه گفت که ارجاع سوال از رییس جمهور به قوه قضاییه منتفی شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۳:۱۳    
مدافع ملی پوش استقلال پس از بازگشت کی روش و قطعی شدن حضور او در تیم ملی ایران بیشتر از گذشته نگران جایگاهش در تیم ملی است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۳:۱۳    
چندی است اهالی موسیقی با استقبال از برگزاری کنسرت های رایگان خیابانی برای شاد کردن مردم از این اجراها در محیط های عمومی سخن می گویند ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۳:۰۸    
وزیر امور خارجه گفت: بنده در مقابل پرچم هیچ کشوری جز پرچم جمهوری اسلامی تعظیم نکرده و نخواهم کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۲:۳۷    
شامگاه شنبه 10 شهریور کنسرت شهرام ناظری خواننده موسیقی سنتی ایران در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۲:۳۷    
سازمان هواشناسی از بارش باران در نوار ساحلی دریای خزر و چند استان کشور طی امروز و فردا خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۲:۳۲    
مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از احتمال وزش باد نسبتا شدید در استان های مرکزی، قم و جنوب تهران طی روز جاری خبر داد و گفت: منطقه زابل همچنان غبارآلود پیش بینی می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۲:۳۲    
شاخص بورس در مردادماه امسال به میزان 28080 واحد برابر با 25.8 درصد افزایش یافت و از 108831 واحد به 136911 واحد رسید.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۲:۲۷    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از اجرای عملیات بهسازی و لکه گیری آسفالت در بخشی از آزادراه قزوین-کرج-تهران خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۲:۲۷    
مشمولان سهام عدالت برای آخرین بار فرصت دارند تا شماره شبای حساب بانکی خود را در سامانه سهام عدالت اعلام کنند. این فرصت به تازگی تا پایان مهر ماه سال جاری تمدید شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۲:۲۷    
سردار احمد نوریان از شناسایی محل اختفاء عاملان ضرب و شتم پلیس راهنمایی و رانندگی شیراز خبر داد و اعلام کرد: افراد هتاک و همراهان خودروی لندکروز دستگیر شدند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۲:۲۲    
نخستین جلسه درس خارج فقه حضرت آیت الله خامنه ای در سال تحصیلی جدید در حسینیه ی امام خمینی (رحمه الله) برگزار شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۲:۲۲    
مصرف یک تا 2 وعده روغن ماهی در هفته را توصیه می کند چراکه اسیدهای چرب امگا3 موجود در ماهی فواید متعددی برای سلامت دارند ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۲:۲۲    
نسخه جدید و توسعه یافته رولزرویس فانتوم یک لیموزین لوکس با فاصله بین محوری بیشتر و کابین بزرگتر است که صندلی ها و فضای عقب آن کاملا از صندلی های جلو مجزا شده و تفاوت زیادی نسبت به نسل های قبل دارد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۲:۲۲    
سه مرد و یک زن ایرانی توسط قایق ماهیگیری بریتانیایی در نزدیکی سواحل یکی از بنادر انگلیس پیدا شدند. این چهار تن سعی داشتند از گشت ساحلی فرانسه که بر اساس قوانین وظیفه استرداد آنها به این کشور را بر ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۲:۲۲    
المپیاکوس برای در اختیار گذاشتن احسان حاج صفی به سپاهان 500 هزار یورو می خواهد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۱:۵۱    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از افزایش مجدد قیمت این نوع گوشت در بازار خبر داد و گفت: برای روز های آینده پیش بینی کاهش قیمت نداریم.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۱:۵۱    
قیمت مسکن از ابتدای سال تا کنون در برخی نقاط تهران افزایش یافته است . مسکن سرمایه ای ترین کالای ایرانی سال هاست که در سبد خانوار ایرانی جای ویژه ای را به خود اختصاص داده است ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۱:۵۱    
وضعیت باقیمانده سموم در فرآورده های کشاورزی، از اهمیت زیادی در سفره غذایی مردم برخوردار است، بطوریکه سازمان غذا و دارو، بررسی این موضوع را در دستور کار قرار داده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۱:۵۱    
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۱:۵۱    
به رغم آغاز 14 روز از ثبت نام در سامانه جامع روابط کار توسط کارگران و کارفرمایان، ظاهرا به دلیل عدم تجهیز دفاتر پیشخوان به زیرساخت های لازم، ثبت نام در این سامانه با کندی مواجه است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۱:۵۱    
پس از آپارتمان های نوساز و تازه ساز، دومین کانون هرج و مرج قیمتی در بازار مسکن شناسایی شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۱:۵۱    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی دوفوریت طرح "تأمین کالاهای اساسی" را تصویب کردند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۱:۵۱    
کارگردان تئاتر گفت: در هنر تئاتر بر خلاف خیلی از حوزه های دیگر که شاید به اصطلاح با پارتی بازی بتوان درجاتی در آن ها طی کرد و ماندگار شد ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۱:۵۱    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به سالم بودن هوای تهران طی امروز (11 شهریور) از کاهش دمای هوا در پایتخت خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۱:۵۱    
اسمش مریم بود، مردی که 11 سال همراه و همسر او بود، مریم را به این حال انداخته بود! ولی برخلاف افرادی که به آن ها اسید پاشیده می شود، صورت مریم کمتر آسیب دیده بود و بیشتر بدن و دست هایش سوخته بودند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۱:۵۱    
تازه ترین آلبوم محسن چاوشی که به جنجالی ترین اثر وی نیز تبدیل شده بود، سرانجام از صبح امروز یازدهم شهریور ماه منتشر و روانه بازار موسیقی سراسر کشور شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۱:۵۱    
مربیان کروات تیم فوتبال پرسپولیس وارد تهران شدند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۱:۵۱    
آیا تا به حال از خود پرسیده اید که چرا برخی هتل های ایتالیا طبقه ای با شماره ی 17 ندارند؟ بله درست حدس زده اید. مردم ایتالیا عدد هفده را عدد بدشانسی می دانند ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۱:۵۱    
قیمت گوشی در ماه های اخیر با افزایش نرخ ارز، روندی صعودی را در پیش گرفت و در حالی که حتی زمان عرضه ارز دولتی به واردکنندگان گوشی هم شاهد افزایش قیمت گوشی بودیم ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۰:۳۸    
خشایار الوند نویسنده سینما و تلویزیون گفت: نسخه نهایی فیلمنامه سینمایی زهره 451 حدود دو هفته آینده آماده می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۰:۲۸    
این روزها دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور با مشکل تامین ارز روبرو هستند و افزایش نرخ ارز باعث افزایش هزینه های آن ها شده است در حالی که پیش از این ارز به آنها با نرخ مصوب اختصاص ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۰:۲۳    
آمار رسمی وزارت راه و شهرسازی نشان می دهد میزان معاملات مسکن در مردادماه امسال نسبت به مرداد سال گذشته 29.8 درصد رشد منفی داشته است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۰:۱۸    
مدیرکل امور مرزی وزارت کشور با اشاره به آمادگی ایران برای بازگشایی مرز خسروی، گفت: طرف عراقی هنوز برای بازگشایی مرز خسروی اعلام آمادگی نکرده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۰:۱۸    
تازه ترین گزارش ها حاکی است که نباید به این زودی منتظر معرفی و عرضه ساعت های هوشمند گوگل موسوم به پیکسل واچ، باشیم.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۰:۱۸    
با گذشت چند هفته از اکران فیلم همه می دانند جدیدترین ساخته اصغر فرهادی، به نظر می رسد اکران این فیلم در فرانسه با موفقیت تجاری همراه نبوده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۰:۱۸    
سایت یونانی خبر داد که مهاجم ایرانی المپیاکوس از لیست تیمش خارج شد و در آستانه جدایی و رفتن به انگلیس قرار دارد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۰:۱۸    
نرخ بیکاری منطقه یورو در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 0.9 درصد کاهش داشته است. نرخ بیکاری حال حاضر کشورهای اروپایی کمترین نرخ بیکاری از سال 2008 است. در حال حاضر 16 ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۰:۱۸    
محمود اربابی می گوید: ببینید اگر شورای پروانه به هر فیلمی پروانه ساخت ندهد در جلسه دیگری باید پاسخگو باشیم که سلیقه شخصی خود را اعمال کرده ایم.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۰۹:۴۸    
تلویزیون رسمی سوریه به نقل از یک منبع نظامی هرگونه حمله رژیم صهیونیستی به فرودگاه نظامی المزه در نزدیکی دمشق را تکذیب کرد، این درحالی است که دیده بان حقوق بشر سوریه مدعی شده بود ...
  • ۱