جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۷:۵۸Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 4 شهریور 1397 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 29 اسفند 1396 ملیت 31 فروردین 1397 ملیت 31 اردیبهشت 1397 ملیت 31 خرداد 1397 ملیت 1 تیر 1397 ملیت 1 مرداد 1397 ملیت 30 مهر 1397 ملیت 30 آبان 1397 ملیت 1 آذر 1397 ملیت 30 دی 1397 ملیت 1 بهمن 1397 ملیت 2 اسفند 1397 ملیت 1 شهریور 1397 ملیت 2 شهریور 1397 ملیت 3 شهریور 1397 ملیت 4 شهریور 1397 ملیت 5 شهریور 1397 ملیت 6 شهریور 1397 ملیت 7 شهریور 1397 ملیت 8 شهریور 1397 ملیت 9 شهریور 1397 ملیت 10 شهریور 1397 ملیت 11 شهریور 1397 ملیت 12 شهریور 1397 ملیت 13 شهریور 1397 ملیت 14 شهریور 1397 ملیت 15 شهریور 1397 ملیت 16 شهریور 1397 ملیت 17 شهریور 1397 ملیت 18 شهریور 1397 ملیت 19 شهریور 1397 ملیت 20 شهریور 1397 ملیت 21 شهریور 1397 ملیت 22 شهریور 1397 ملیت 23 شهریور 1397 ملیت 24 شهریور 1397 ملیت 25 شهریور 1397 ملیت 26 شهریور 1397 ملیت 27 شهریور 1397 ملیت 28 شهریور 1397 ملیت 29 شهریور 1397 ملیت 30 شهریور 1397 ملیت 31 شهریور 1397 
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۵:۰۰    
نیما شعبان نژاد و حسین مهری جدیدترین بازیگرانی هستند که به مجموعه تلویزیونی سرباز پیوستند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۹:۴۵    
اگرچه امروزه استفاده از اپلیکیشن ها برای فعالیت های روزمره اقدامی متداول است، اما برخی از برنامه ها هستند که با اهداف مجرمانه طراحی شدند ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۱:۴۵    
در آغاز یازدهمین روز از بازی های آسیایی2018 ایران همچنان با 17 طلا، 16 نقره و 16 برنز در رده پنجم جدول رده بندی مدالی قراردارد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۰:۵۹    
اخیراً کلاهبرداران با آگاه شدن شهروندان از شیوه های کلاهبرداری کارت به کارت و تلفنی، شیو های جدیدی را جهت اغفال مردم و کشاندن آنان به باجه های خودپرداز بانک ها پیاده می کنند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۴:۵۰    
مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: با توجه به شیوه جدید محاسبه تعرفه پهنای باند اینترنت، از ابتدای شهریور ماه هزینه واگذاری این خدمات به اپراتورها حدود 20 درصد کاهش یافت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۳:۵۵    
انتشار یک ویدئوی عجیب در شبکه های اجتماعی وحشت و شگفتی را میان کاربران حاکم کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۳:۳۵    
مراسم ترحیم مرحوم حاج اسدالله جاسبی برادر عبدالله جاسبی عضو هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی عصردیروز در مسجد نور برگزار شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۳:۳۰    
عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه پروژه 30 تیر پروژه ای موفق و به دور از هیجان بود، گفت: علی رغم استقبال مردم از این مکان، هنوز امکانات رفاهی در آن تأمین نشده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۱:۲۵    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش عالی کشور اعلام کرد: کارنامه نهایی آزمون دکتری 97 فردا سه شنبه ششم شهریور ماه منتشر می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۱:۱۵    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: اگر بخواهیم تا الان کارنامه ای از شورای نگهبان را ارائه کنیم کارنامه قابل قبولی است ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۰:۵۰    
هرچند طی چند روز گذشته نرخ ارز در بازار ثانویه روندی ثابت یا نزولی داشت اما بازار برخی از کالاها از خودرو گرفته تا لوازم خانگی و خوراکی ها خیز صعودی پیدا کرده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۰:۴۰    
یک ماهی متعلق به رودخانه آمازون در منطقه ای در سانفرانسیسکو آمریکا پیدا شده که با داشتن دندان هایی شبیه به انسان، موجب تعجب محققین شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۰:۴۰    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت:سعی شده حقوق 83.5 درصد از جمعیت بازنشستگان را با تخصیص اعتبارات جدید در نظر گرفته شده به 2 میلیون و 100 هزار تومان برسانیم.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۰:۳۰    
علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر در توییتر خود نسبت به پیام های پیش بینی زلزله از طرف برخی سودجویان هشدار داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۰:۳۰    
مأمور پلیسی که در جریان پاکسازی یکی از پارک های جنگلی تهران، پسر 16 ساله را حین فرار با شلیک گلوله به کام مرگ فرستاده بود، بعد از نظر کارشناسان اسلحه شناسی برای دومین بار محاکمه شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۰:۲۵    
سردار حسین اشتری گفت: امسال نیز مانند سال گذشته گیت ها، نیرو و امکانات در مرز خسروی پیش بینی و مستقر شد تا اگر توافقی برای تردد زائران اربعین انجام شود، از آمادگی کافی برخوردار باشیم.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۰:۰۵    
مدیرعامل باشگاه ماشین سازی‫ دلیل برکناری فیروز کریمی را عنوان کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۰:۰۵    
مهاجم تیم امید و باشگاه پرسپولیس درباره کرانچار و استیلی گفت: در حقم پدری کردند؛ حتی حمیدخان تا فرودگاه همراه من آمد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۰:۰۵    
محققان با کمک 64 داوطلب توانایی بزاق را در تغییر مزه مورد ارزیابی قرار دادند و دریافتند بزاق دهان قادر است طعم ها را تغییر دهد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۰۹:۵۵    
فرمانده ناجا گفت: به لطف خدا، هوشیاری نیروهای مسلح و مرزبانان غیور ناجا، تحرکات گروه های مختلف و ضدانقلاب همواره در جدار مرزها خنثی شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۰۹:۴۰    
سرمربی تیم پرسپولیس بعد از شام صحبت های انگیزشی برای بازیکنانش انجام داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۰۹:۳۵    
لیمو یک ماده اسیدی است، گرچه افراد بسیاری بر این باورند که می تواند به کاهش بازگشت اسید معده کمک کند. اما آیا این باور درست است و گزینه ای بی خطر محسوب می شود؟
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۰۹:۳۵    
نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس،گفت: قانون نمی تواند افراد را نسبت به یک حق طبیعی، ملزم و مکلف کند، اما می تواند سازوکار هایی را تعیین کند که از میزان مهریه حد متعارفی قابل مطالبه باشد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۰۹:۳۰    
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: در پی وزش طوفان و پراکنده شدن ریزگردها در روزهای اخیر در منطقه سیستان بیش از 820 سیستانی به دلیل مشکلات چشمی و تنفسی راهی مراکز درمانی شده ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۰۹:۳۰    
فیلم همه می دانند ساخته اصغر فرهادی به همراه دو فیلم دیگر به عنوان نامزدهای نهایی برای معرفی به عنوان نماینده سینمای اسپانیا در جوایز اسکار 2019 انتخاب شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۰۹:۳۰    
سفیر جدید کره جنوبی در تهران با اشاره به تداوم خرید نفت از ایران توسط این کشور گفت: کره جنوبی علیرغم خروج آمریکا از برجام در چارچوب توافقات فیمابین به خرید نفت از ایران ادامه خواهد داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۰۹:۳۰    
وزیر دفاع کشورمان در دیدار با رئیس جمهور سوریه گفت: علیرغم تمام فشارها به همکاری خود با سوریه ادامه خواهیم داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۰۹:۲۵    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نتوانست پرچم آمریکا را که بر دفاع از آن و مقابله با توهین کنندگان به آن اصرار دارد، به درستی رنگ آمیزی کند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۰۹:۲۰    
مارک روته، نخست وزیر 51 ساله هلند، هر روز برای رفتن به محل کار خود دوچرخه سواری می کند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۰۹:۲۰    
محمود اربابی معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی اعلام کرد مخاطبان سینما در پنج ماهه سال 97 افزایش داشته است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۰۹:۲۰    
بانک مرکزی خلاصه نتایج گزارش متوسط قیمت خُرده فروشی برخی از مواد خوراکی در هفته منتهی به دوم شهریور را اعلام کرد که طی آن قیمت 8 گروه نسبت به هفته قبل از آن افزایش و دو گروه کاهش یافت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۰۹:۲۰    
معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی،قیمت خرده فروشی هر کیلوگرم گوشت گوساله منجمد را حداکثر 29 هزار تومان اعلام کرد و خواستار برخورد دستگاه های نظارتی با تخلف افزایش قیمت این کالا ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۰۹:۱۵    
به دنبال ادامه بحران اقتصادی در ونزوئلا و به تبع آن موج جدید مهاجرت از این کشور به کشورهای همسایه، دولت برزیل وضعیت فوق العاده اعلام کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۶:۰۴    
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۵:۵۹    
رئیس پلیس راهور از بازگشایی تمامی محور های مسدود بر اثر زلزله بامداد امروز کرمانشاه خبر داد و گفت: شهروندان حق تقدم وسایل نقلیه امدادی در مسیر های منتهی به مناطق زلزله زده را رعایت کنند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۵:۵۹    
فرمانده انتظامی دزفول از سقوط یک جنگنده متعلق به نیروی هوایی ارتش در این شهرستان خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۵:۵۹    
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز یکشنبه چهارم شهریور ماه 97، با افزایش 2239 واحدی معادل 1.64 درصد به رقم 138 هزار و 582 واحد رسید ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۵:۵۹    
زلزله ای به بزرگی 5.9 ریشتری بامداد امروز یکشنبه حوالی تازه آباد در استان کرمانشاه را لرزاند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۵:۵۴    
تیم ملی والیبال ایران با پیروزی برابر چین به مرحله نیمه نهایی بازی های آسیایی 2018 جاکارتا راه یافت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۵:۳۸    
اولین جلسه رسیدگی به اتهامات سه نفر از متهمانی که با ارز دولتی، کالا وارد کشور کرده اند؛ اما با قیمت گزاف به فروش رسانده و در نظام توزیع ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۵:۳۳    
فرمانده انتظامی وضعیت امنیت مرزهای کشور را مناسب ارزیابی کرد و گفت: آمادگی بازگشایی خسروی در ایام اربعین را داریم.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۵:۲۸    
سرپرست زائران ایرانی بیت الله الحرام در نشست شورای هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت تاکید کرد: عملیات حج امسال علی رغم سختی هایی که داشت تاکنون به خوبی برگزار شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۵:۲۸    
جان مک کین سناتور جمهوری خواه تندروی آمریکایی گاهی در سریال ها و فیلم های سینمایی حضور های کوتاهی داشت. در پی درگذشت او برخی از این نقش ها را مرور می کنیم.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۵:۲۳    
معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه از شناسایی 500 واحد تخریبی نوع دوم در پی زلزله صبح امروز(چهارم شهریور) تازه آباد خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۵:۲۳    
هیات رئیسه مجلس طرح سپرده ارزی در بانک های عامل را اعلام وصول کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۵:۲۳    
اسامی مراسم و محافل جشن و مولودی ولادت امام هادی (ع) منتشر شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۵:۱۸    
در هفته خودرویی مونتری کالیفرنیا در در خط ساحلی پببل بیچ، مرسدس بنز حاضران را با یک مدل نقره ای به 80 سال پیش برد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۵:۱۸    
قیمت خوراک پالایشگاه های روغن سازی در بورس تعیین می شود و شرکت ملی پالایش و پخش هیچ نقشی در قیمت گذاری این محصول ندارد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۵:۱۸    
معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سقف وامی که برای خبرنگاران در نظر گرفتیم تا 20 میلیون تومان است و نامحدود نیست و باید عددی باشد که به همه خبرنگاران برسد و بعد تصویب ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۵:۱۳    
برنامه دیدارهای تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت های والیبال 2019 اعلام شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۵:۱۳    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از راه اندازی سامانه اندازه گیری سطح تَجمُّعی تشعشعات رادیویی در کشور در هفته دولت خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۵:۱۳    
رئیس جمهور در گفت وگوی تلفنی امیر قطر، بار دیگر با تاکید بر تداوم حمایت ایران از دوحه در برابر تحریم های غیرقانونی ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۵:۱۳    
معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران گفت: در اتاق فکر بی.بی.سی و شبکه های بیگانه و از طریق اینستاگرام و سایر شبکه های مجازی مواردی به جامعه القا می شود که ما ملزم به روشنگری حقایق هستیم ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۲:۳۷    
در شرایطی که ارزش دلار در هفته گذشته بیشترین کاهش هفتگی خود از فروردین ماه را تجربه کرد، کارشناسان معقدند که در حال نزدیک شدن به پایان روز های صعودی دلار هستیم.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۲:۳۷    
وزیر بهداشت ضمن تاکید چند باره بر مشکلات ناشی از تاخیر بیمه ها در پرداخت طلب شرکت های دارویی و مراکز درمانی ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۲:۳۳    
اگر قصد، هدف و نیت پدیدآوردگان برنامه برنده باش تلاشی برای ارتقای سطح دانش، آگاهی و بینش عمومی در جامعه است، باید گفت.....
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۲:۳۳    
وزیر نیرو گفت: فعالیت های عمرانی و توسعه ای کشور نیازمند برق پایدار و مطمئن است و در این مسیر علاوه بر ساخت نیروگاه های حقیقی ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۲:۳۳    
درحالی که آمار فرار مالیاتی برخی پزشکان 5 تا 76 میلیون تومان است، جنگ زرگری مسئولان وزارت بهداشت و مالیات باعث شده که توپ در زمین آنها پاس کاری شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۲:۲۸    
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در اطلاعیه ای به مدیران عامل شرکت های پالایش نفت نرخ پایه های فرآورده های ویژه در بورس شهریور ماه را اعلام کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۲:۲۸    
رئیس اتاق بازرگانی ایران معتقد است که همه با برخورد جدی با محتکران موافق هستند و اتاق بازرگانی ایران نیز از آن استقبال می کند اما این فرآیند باید به دور از فضای امنیتی شکل بگیرد و مشکلی برای بازاریان ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۲:۲۸    
بر اساس اعلام دبیرخانه شورای آموزش علوم پایه پزشکی در برخی از رشته های آزمون ارشد علوم پزشکی، تغییراتی ایجاد شده ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۱:۵۸    
وقتی چشمم به زمین فوتبال محوطه زندان افتاد، دلم زیادتر گرفت. انگار دنیا روی سرم خراب شد. سال 75 با تیم زندانیان همین زندان بازی کردیم و 11 گل به آن ها زدیم ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۱:۵۸    
محققان با انتشار تصاویری از باکتری های موجود روی بدنه تلفن همراه نشان دادند که گوشی های هوشمند 10 برابر آلوده تر از سرویس های بهداشتی هستند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۱:۵۳    
معاون اول رییس جمهور بر لزوم رسیدگی فوری و امداد رسانی به زلزله زدگان تازه آباد استان کرمانشاه تاکید کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۱:۵۳    
استیضاح مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد در اولین دستور کار جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی مورد بررسی نمایندگان قرار گرفت و پس از رای گیری کرباسیان، وزیر نماند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۱:۴۸    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به افزایش آلاینده ازن در هوای تهران طی امروز (4 شهریور) از افزایش دما در پایتخت خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۱:۴۸    
وزیر خارجه استرالیا امروز یکشنبه اعلام کرد از کابینه نخست وزیر جدید به رهبری اسکات موریسون استعفا می دهد ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۱:۴۸    
اگر فشارخونتان بالاست (بیش از 140 میلی متر جیوه) پس باید فکری به حال این وضعیت بکنید. راهکارهای طبیعی برای کاهش فشارخون وجود دارد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۱:۴۸    
پلیس برزیل از دستگیری بیش از 700 نفر در این کشور به اتهام قتل زنان خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۱:۴۳    
دومین نشان داود رشیدی به جلال ستاری، سیدمحمد مساوات، رخشان بنی اعتماد و مجتبی میرتهماسب از فعالان حوزه های سینما، تئاتر، نویسندگی و پژوهش اهدا شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۱:۴۳    
فیلمبرداری فیلم سینمایی زهرمار به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی و کارگردانی جواد رضویان به نیمه رسید.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۱:۴۳    
کی روش و دالیچ گزینه های اصلی مربیگری تیم ملی کلمبیا لقب گرفتند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۱:۴۳    
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به این که الدحیل از تیم ملی قطر هم قوی تر است، شرایط پرسپولیس را در این بازی دشوار قلمداد کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۱:۴۳    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت:با جوانگرایی در لیگ برتر هم مورد انتقاد قرار گرفتم اما بعد ستاره های تیم ملی از دل لیگ بیرون آمدند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۱:۱۴    
با وجود اینکه باشگاه های پرسپولیس و استقلال با مدیریت افتخاری و طاهری-گرشاسبی توانستند در سال 1396 معادل 33 میلیارد تومان از بدهی های داخلی و خارجی دوران گذشته خود را پرداخت کنند ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۱:۰۹    
عضو هیات رییسه شورای شهر تهران اعلام کرد که در ترکیب هیات رییسه شورا تغییری رخ نمی دهد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۱:۰۹    
رییس شورای شهر تهران جزییات جلسه هم اندیشی صبح امروز اعضای شورا را تشریح کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۱:۰۹    
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر از اکران تصاویر ورزشکاران المپیاد جاکارتا در شهر خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۱:۰۹    
اعضای شورای اسلامی شهر تهران با 21 رای مجدد محسن هاشمی را به عنوان ریاست شورای شهر تهران در دومین سال دوره پنجم انتخاب کردند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۱:۰۹    
عضو شورای شهر تهران از عدم تکمیل زیرساخت های رفاهی برای مردم در خیابان 30 تیر گلایه کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۱:۰۹    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران از برگزاری 500 جلسه کمیسیون های تخصصی و ارائه 192 تذکر توسط اعضا ظرف مدت یک سال فعالیت پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۱:۰۴    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شفافیت را سرلوحه اقدامات انجام شده در این مجموعه طی سال گذشته اعلام و تصریح کرد: هر مقدار حاکمیت در اتاق شیشه ای زندگی کند، در امنیت بیشتری قرار دارد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۵۹    
سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در خصوص زلزله ای که بامداد یکشنبه کرمانشاه را لرزاند گفت: تا به حال 241 نفر مجروح و 2 نفر جان باخته ثبت شده است ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۵۴    
این ها نه قصه است و نه افسانه. عین واقعیتی است که برای جانباز اعصاب و روان در مختصات پایتخت اتفاق افتاده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۴۹    
وزیر دفاع و پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران در صدر هیئت ارشد دفاعی نظامی وارد دمشق شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۳۴    
در حالی که اروپا مدعی مقابله با بازگشت تحریم های ایران می باشد اما بعد از حدود سه ماه و نیم از خروج ترامپ از برجام، عملاً اقدام قابل اعتنایی انجام نداده است ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۲۹    
عطش شبکه های اجتماعی برای انتشار هرتصویری ولو تأسف بار از خصیصه های فضای مجازی و موبایلی است که طی این سال ها این روند رو به رشد بوده است حال این تصاویر زمین خوردن فردی در میدان ونک تهران یا به باد ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۲۲    
جان مک کین سناتور جمهوریخواه و ایران ستیز آمریکایی که از بیماری سرطان رنج می برد، در سن 81 سالگی درگذشت.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۲۲    
تیم های کبدی مردان و زنان ایران در بازی های آسیایی 2018 اندونزی با عملکردی خیره کننده تاریخ سازی کردند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۲۲    
بانک مرکزی نرخ 39 ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ تمامی ارزها بدون تغییر نسبت به روز شنبه ثابت ماند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۲۲    
در جریان جلسه ای که میان مسئولان شرکت های هواپیمایی داخلی و سازمان هواپیمایی کشوری برگزار شد، نرخ پرواز ها تا پایان مهرماه تعیین شد و هیچ شرکتی اجازه ندارد بالاتر از این نرخ ها بلیت بفروشد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۲۲    
احمد درویشعلی پور درباره وقفه بین فصل دوم و سوم مجموعه محله گل و بلبل بیان کرد که مشکلات مالی این وقفه را بوجود آورد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۲۲    
مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از بارش خفیف و پراکنده در سواحل دریای خزر خبر داد و گفت: در بیشتر مناطق کشور آسمان طی روز آینده صاف پیش بینی می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۲۲    
وزیر آموزش وپرورش در نامه ای به رئیس سازمان صدا و سیما اعتراض خود را نسبت به تبلیغات برخی موسسات کنکور و سوءاستفاده از نفرات برتر اعلام کرده است همچنین باید مشخص شود این موسسات با مجوز کدام بخش به ...
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۲۲    
تهیه اجناس و اقلام تولید داخل نقش مهمی برای صنعت دارند و استفاده از این اقلام برای دانش آموزان ضمن کاهش هزینه ها برای نهادیه کردن فرهنگ این کار موثر است.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۲۲    
سرمربی تیم ملی امید قبل از بازی های آسیایی گفته بود برای دفاع نمی روند.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۲۲    
رئیس مرکز آمار ایران با بیان اینکه نرخ بیکاری در کشور 12.1 درصد است، گفت: سه میلیون و 300 هزار نفر بیکار مطلق در کشور وجود دارد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۲۲    
اختصاص ارز دولتی برای واردات دارو، با حرف و حدیث هایی همراه بوده است، بطوریکه قرار است این موضوع در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، مورد بررسی قرار گیرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۲۲    
بطحائی گفت: حذف کتب کمک آموزشی بویژه در دوره ابتدایی که زحمات برنامه ریزان درسی را کاملا به فنا داده است نیز انجام شد. کتب کمکی که امروز ترویج پیدا کرده باید از مدارس ابتدایی خارج شود ...
  • ۱