یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۱۴:۱۱May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت ورزش و جوانان 9 خرداد 1397 - msy.gov.ir

وزارت ورزش و جوانان 29 اسفند 1396 وزارت ورزش و جوانان 31 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 مرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 شهریور 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 1 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 29 آذر 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 بهمن 1397 وزارت ورزش و جوانان 28 اسفند 1397 وزارت ورزش و جوانان 1 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 2 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 3 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 4 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 5 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 6 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 7 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 8 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 9 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 10 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 11 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 12 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 13 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 14 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 15 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 16 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 17 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 18 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 19 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 20 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 21 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 22 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 23 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 24 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 25 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 26 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 27 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 28 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 29 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 خرداد 1397 
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۲:۵۲    
غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان با بیان این که از چهار تیم لیگ برتری استان حمایت می کنیم، گفت: تلاش مان این است تا شرایطی را فراهم کنیم تا چهار تیم خوزستانی نماینده شایسته ای برای استان در لیگ برتر ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۲:۱۹    
استاندار قزوین در دیدار فاطمه اعتدادی ملی پوش ارزنده و شایسته فوتسال استان و خانم گل آسیا بیان داشت: حل مشکل اشتغال ملی پوشان ورزشی استان به منظور ایجاد انگیزه و تقویت روحیه در بین آنها در دستور کار ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۱:۱۸    
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از نامگذاری دو زمین چمن مصنوعی به نام دو بانوی ملی پوش فوتسال در شهرستان ایذه خبر داد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۱:۰۸    
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: تا پایان تیرماه قصد داریم تکلیف تمام هیات هایی که به صورت سرپرستی اداره می شوند را مشخص کنیم.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۰:۴۸    
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در مجمع هیئت دو و میدانی از آغاز روند تکمیل پیست ورزشگاه شریعتی کرج تا یک ماه آینده خبر داد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۰:۲۸    
جلسه هماهنگی مسابقات والیبال نوجوانان پسر آسیا با حضور اعضای شورای عالی ورزش آذربایجانشرقی روز چهارشنبه 9 خردادماه در سالن جلسات استانداری برگزار شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۰:۰۸    
رئیس فدراسیون دو ومیدانی در مجمع سالیانه هیئت استان البرز گفت: هیئت البرز در بخش سخت افزاری و تجهیزات نیاز به تقویت بیشتر دارد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۳:۵۶    
وزیر ورزش و جوانان در جریان بازدید از بیست و ششمین نمایشگاه قرآن از غرفه فرهنگ معلولان دیدن کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۳:۵۶    
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه از دیرباز ارزشهایی چون فتوت، جوانمردی گذشت، مردم دوستی، عشق به خداوند از خصایل ورزشکاران مان بوده و هم اکنون هم هست ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۲۱:۵۴    
وزیر ورزش و جوانان گفت: مردم باید از قرآن در زندگی شخصی و اجتماعی خود بهره بگیرند و به خصوص تفسیر قرآن باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۶:۳۲    
اردونشینان تیم ملی پنچاک سیلات دختران که تمرینات آماده سازی خود را برای حضور در بازی های آسیایی پیگیری می کنند، با حضور در آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی دادند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۶:۱۲    
از سوی کنفدراسیون بدمینتون آسیا ، مهدی میری مقدم داور بین المللی بدمینتون کشورمان به بازیهای آسیایی اندونزی بعنوان داوری خط دعوت شد . ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۶:۱۲    
پنجمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی مردان کاراته بزرگسالان از عصر امروز چهارشنبه 9 خرداد ماه آغاز می شود.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۶:۱۲    
پیکارهای انتخابی کاتای بزرگسالان جهت معرفی نفرات اعزامی به پیکارهای آسیایی و جهانی و نیز انتخابی مسابقات دانشجویان جهان امروز و فردا 9 و 10 خرداد ماه در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار می شود.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۶:۱۲    
فدراسیون ورزش های پهلوانی و زورخانه ای کشور در راستای فعالیت های فرهنگی ورزش ی سال 1397 در نظر دارد، عناصر هویت بخش فرهنگ و آیین پهلوانی را در سطح وسیع و در میان اقشار مختلف جامعه اشاعه دهد و از این ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۵:۴۲    
وزیر ورزش و جوانان در احکام جداگانه ای نایب رئیس فدراسیون تکواندو و دبیر فدراسیون چوگان را منصوب کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۵:۱۲    
دبیر فدراسیون اسکواش با بیان این موضوع که قران کریم یک دایره المعارف با حجم بزرگی از اطلاعات در تمام زمینه ها است ادامه داد ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۴:۳۲    
مهرور معاون امور فرهنگی و جوانان استان: با هدف هویت بخشی به جوانان، معرفی تولیدات جوانان و اشتغالزایی جوانان به منظور تولید و عرضه محصولات فرهنگی و هنری و اجرای برنامه های زنده فرهنگی ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۴:۳۲    
مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: فعالیت های ورزشی می تواند محرکی تاثیرگذاربراقتصاد شهری باشد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۴:۱۲    
دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با هدف غنی سازی اوقات فراغت برگزارشد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۳:۵۲    
رییس کمیته پدل ایران گفت:اانس و الفت با قرآن و مفاهیم آن از ویژگی ذاتی خانواده های ایرانی است که باید این موضوع را به عنوان ظرفیت در نظر داشته باشیم .
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۳:۴۲    
استاندار قم گفت: فضای کنونی ورزش کشور کفاف نیازها را نمی دهد، خیرین باید در این زمینه دولت را یاری دهند تا فضاهای ورزشی با سرعت بیشتری رشد و توسعه پیدا کند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۲:۲۲    
ستاد ساماندهی امور جوانان با محوریت توسعه ورزش شهرستان جاجرم برگزار شد
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۲:۱۲    
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران به همراه دیگر مسئولین از مجموعه فرهنگی ورزشی شهید همت شهرداری بخش چهاردانگه شهرستان اسلامشهر بازدید کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۲:۱۲    
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران به همراه مسئولین، سالن ورزشی، زورخانه و زمین چمن طبیعی شهدای چهاردانگه را مورد بازدید قرار داد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۱:۵۲    
مسئولین و دستگاههای اجرایی باید برنامه ای منظم برای ازدواج و اشتغال و مسکن و اوقاغت فراغت جوانان داشته باشند .
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۱:۳۲    
فرماندار شهر ستان دشتی در نشست با سازمانهای مردم نهاد از تلاشها و فعالیتهای سمنهای شهرستان تقدیر کرد و بر ایجاد بستر مناسب برای مشارکت هر چه بیشتر مردم و فعالیت سمنها تاکید کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۱:۳۲    
خانه ورزش در روستای کلیری بخش زرآباد با حضور مسئولین شهرستان کنارک افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۱:۲۳    
نشست مشترک مجتبی جوهری (رییس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای) و دکتر زمانی (رییس انجمن روانشناسی ایران ) برگزار شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۱:۲۳    
مریم بهدانی با 13 رای برای دومین بار به عنوان رییس هیئت گلف خراسان جنوبی شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۱:۱۳    
اعضای تیم ملی پنچاک سیلات آقایان اعزامی به بازی های آسیایی 2018 جاکارتا، برای دومین بار در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۱:۰۳    
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت :امام راحل(ره) با بینش خردمندانه شان نسبت به حضور زنان در عرصه های مختلف ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۱:۰۳    
رئیس انجمن ووشو دانشجویان با هدف حضور تیم ملی ووشو دانشجویان برای حضور در رقابتهای جهانی دانشجویان مربیان این تیم را پیشنهاد کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۱:۰۳    
جلسه هماهنگی و برنامه ریزی نشست های منطقه ای سال 1397 مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی امروز با حضور محمدرضا فضلی، رئیس مرکز ، معاونین و روسای گروه های مطالعاتی مرکز برگزار شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۰:۲۳    
رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با بیان اینکه در فدراسیون استفاده از تولیدات داخلی مورد تایید قرار گرفته است گفت :هر ملت برای رشد، پیشرفت و توسعه نیازمند حمایت از تولیدات داخلی است.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۰:۱۳    
دبیر فدراسیون کونگفو از رشته های زیر مجموعه این فدراسیون به عنوان رشته هایی کاملا ایرانی نام برد و افزود: این فدراسیون تنها فدراسیونی است که رشته های رزمی داخلی را توسعه می دهد و انها را صادر می کند.