پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۰۷:۰۱May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 1 شهریور 1395 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 31 فروردین 1395 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 31 خرداد 1395 نامه نیوز 31 تیر 1395 نامه نیوز 31 مرداد 1395 نامه نیوز 30 مهر 1395 نامه نیوز 30 آبان 1395 نامه نیوز 30 آذر 1395 نامه نیوز 30 دی 1395 نامه نیوز 30 بهمن 1395 نامه نیوز 1 اسفند 1395 نامه نیوز 1 شهریور 1395 نامه نیوز 2 شهریور 1395 نامه نیوز 3 شهریور 1395 نامه نیوز 4 شهریور 1395 نامه نیوز 5 شهریور 1395 نامه نیوز 6 شهریور 1395 نامه نیوز 7 شهریور 1395 نامه نیوز 8 شهریور 1395 نامه نیوز 9 شهریور 1395 نامه نیوز 10 شهریور 1395 نامه نیوز 11 شهریور 1395 نامه نیوز 12 شهریور 1395 نامه نیوز 13 شهریور 1395 نامه نیوز 14 شهریور 1395 نامه نیوز 15 شهریور 1395 نامه نیوز 16 شهریور 1395 نامه نیوز 17 شهریور 1395 نامه نیوز 18 شهریور 1395 نامه نیوز 19 شهریور 1395 نامه نیوز 20 شهریور 1395 نامه نیوز 21 شهریور 1395 نامه نیوز 22 شهریور 1395 نامه نیوز 23 شهریور 1395 نامه نیوز 24 شهریور 1395 نامه نیوز 25 شهریور 1395 نامه نیوز 26 شهریور 1395 نامه نیوز 27 شهریور 1395 نامه نیوز 28 شهریور 1395 نامه نیوز 29 شهریور 1395 نامه نیوز 30 شهریور 1395 نامه نیوز 31 شهریور 1395 
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۲:۵۰    
نخست وزیر ترکیه طی سخنانی پس از نشست کابینه گفت که تمرکز ترکیه بر حفظ یکپارچگی ارضی سوریه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۲:۴۱    
سیف:خروج از رکود شرط اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی سایت خوان روزنامه دنیای اقتصاد تاریخ خبر:1395/06 ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۲:۴۱    
یک تیم بین المللی از محققان تحت هدایت موسسه تحقیقاتی اسکریپس(TSRI) ترکیب جدیدی را شناسایی کردند که باعث جلوگیری از فعالیت گیرنده های سلولی خاص در مغز شده و وابستگی به کوکائین را در جوندگان از بین می ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۲:۳۵    
یک بخشدار در استان گیلان به دلیل کتک زدن یک نوجوان 13 ساله برکنار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۲:۳۲    
نیکلا سارکوزی رئیس جمهوری محافظه کار پیشین فرانسه روز دوشنبه به طور رسمی برای نامزدی در انتخابات سال آینده ریاست جمهوری این کشور، اعلان آمادگی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۲:۲۹    
قائم مقام دبیرکل جبهه پایداری در پاسخ به سئوالی درباره انتخابات سال 88 گفت: در آن سال برای نخستین بار در جمهوری اسلامی و حتی شاید در دنیا نتایح صندوق به صندوق روی سایت وزارت کشور اعلام شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۲:۲۶    
وزیر امور خارجه ایران در دیدار با همتای کوبایی خود گفت که ملت ایران به آمریکا ثابت کرد که با فشار نمی تواند سیاست هایش را به پیش ببرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۲:۲۶    
جزئیات حکم صادر شده از سوی قوه قضائیه برای تعدادی از سینماگران و شرکت های پخش سینمایی که تیرزهایشان از شبکه های ماهواره ای غیر مجاز پخش شده است، اعلام شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۲:۱۷    
رهبران آلمان، فرانسه و ایتالیا روز دوشنبه در جزیره ونتوتنه دیدار و درباره چالش های اقتصادی و امنیتی در اتحادیه اروپا رایزنی کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۲:۱۷    
در ماجرای کودتای ناموفق ترکیه باید بگویم شخصا معتقدم آمریکایی ها به نوعی پشت این کودتا قرار داشتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۲:۱۱    
صفحه اینستاگرام نشنال جئوگرافی با عکسهای بسیار زیبا از طبیعت، مکان های دیدنی و حیوانات به روز شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۲:۱۱    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه ما نه فتح الفتوح بودن برجام را قبول داریم و نه خیانت بودن آن را گفت: امتیازات طرف مقابل فقط روی کاغذ است و عملی نشده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۲:۰۸    
دبیرکل سازمان ملل با صدوربیانیه ای ضمن محکوم کردن حملات انتحاری روزشنبه به یک میهمانی عروسی درشهرغازی عینتاب ترکیه خواستار تلاش های بیشتر جهانی درمقابله با تروریسم و افراط گرایی های خشونت آمیز شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۲:۰۸    
رییس جمهور در صفحه توییتر خود، توییتی را با مضمون بی قانونی به اسم دلسوزی برای دین منتشر کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۱:۵۹    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: روابط همه جانبه ایران و روسیه که مبتنی بر تامین منافع ملی و در قالب همکاری های راهبردی در جریان است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۱:۵۳    
برخی اتباع ترک ساکن اروپا که به نحوی با فتح الله گولن و جنبش او در ارتباط هستند، می گویند که از زمان کودتای نافرجام در ترکیه، از سوی افراد ناشناس تهدید جانی می شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۱:۳۶    
تشنج ، کاهش شنوایی ،سردرد و خارش از جمله علائم نادر در بیماری ام اس به شمار می رود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۱:۳۳    
اسامی تیم منتخب ستارگان فوتبال ایران در دیدار با ستارگان سابق لالیگا از سوی علی پروین اعلام شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۱:۳۰    
در شرایطی که بر اساس آخرین نظرسنجی انجام شده، دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه انتخابات آمریکا از هیلاری کلینتون دمکرات پیشی گرفته است، رسانه های غربی با سکوت خبری ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۱:۱۸    
مقام های ترکیه در ادامه تلاش های خود برای پاکسازی نهادهای مختلف از طرفداران و حامیان جنبش گولن، 95 مامور پلیس استانبول را از کار تعلیق کرده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۱:۱۵    
منابع خبری می گویند روسیه در صدد تقویت عملیات ضد داعش با استقرار ناو هواپیما بر در سوریه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۱:۱۲    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: مقاومت ملت های ایران و کوبا کشورهای سلطه گر را ناگزیر به تفاهم و گذار از سیاست های خصمانه آنها حتی در گفتار کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۱:۰۹    
معاون ارزشیابی و نظارت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی ابلاغ حکم دادستانی مبنی بر ممنوع الفعالیت بودن برخی از سینماگران با آنها نشستی را برگزار کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۰:۴۸    
رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانم بتول روزبهانی مادر بزرگوار شهیدان والامقام فتحعلی، نورعلی و رستگار مؤمنی از شهدای دفاع مقدس را تسلیت گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۰:۴۸    
وزیران خارجه ایران و کوبا امروز -دوشنبه- در هاوانا با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۰:۴۲    
میخائیل بوگدانوف معاون وزیر خارجه وفرستاده ویژه رئیس جمهوری روسیه از طرف های درگیر خواست به میز مذاکره بازگردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۰:۳۹    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: روند کاهنده تورم همچنان ادامه دارد و از 9 درصد در تیرماه به 8.7 درصد در حال حاضر کاهش یافته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۰:۲۷    
فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه مبارزاتی در سطح منطقه برای مقابله با گروه های ضدانقلاب انجام شده است، گفت: امسال 3-4 گروه فعال گروهک های ضد انقلاب آن سوی مرزها را منهدم کردیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۰:۱۸    
یک فروند بالگرد آپاچی عربستان به دست ارتش و کمیته های مردمی یمن سرنگون شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۰:۱۸    
سخنگوی وزارت دفاع روسیه ضمن تاکید بر موفقیت آمیز بودن حملات جنگنده های روسی از خاک ایران به داعش اعلام کرد که همه این جنگنده ها اکنون در روسیه هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۰:۱۵    
سفیر چین در آمریکا در اظهاراتی به تشریح اهداف دیدار آتی رؤسای جمهور دو کشور پرداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۰:۱۵    
محمد باقر قالیباف شهردار تهران عصر امروز با حضور در کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولان از تمرینات ملی پوشان اعزامی به بازی های پارالمپیک ریو بازدید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۰:۱۲    
پرواز بمب افکن های روسیه از طریق خاک ایران بیشتر بیان کننده همبستگی ایران و روسیه در سوریه است تا اینکه بیان کننده یک اقدام نظامی مشترک باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۰:۱۲    
ابراهیم طاهریان سفیر جمهوری اسلامی ایران در آنکارا با آقای کمال کلیچدار اوغلو رهبر حزب جمهوریخواه خلق ترکیه دیدار و گفتگو کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۰:۰۹    
نیروهای ارتش سوریه بعد از درگیری های شدید با تروریست های جبهه النصره توانستند تپه استراتژیک ام القرع را به کنترل خود دربیاورند که این پیشروی منجر به قطع ارسال سلاح به تروریست ها به منطقه راموسه می ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۰:۰۳    
حملات هوایی فرانسه علیه مواضع داعش در شهر رقه (پایتخت داعش) در شمال سوریه ادامه دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۰:۰۰    
فرماندار بوکان جزییات حمله مسلحانه ظهر امروز دوشنبه در بوکان را تشریح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۰:۰۰    
شورای پول و اعتبار فردا با چند دستور کار از جمله بررسی نرخ سود بانکی تشکیل جلسه می دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۹:۵۱    
وزیر خارجه کوبا در دیدار ظریف با بیان اینکه از اراده کامل و تصمیم قطعی برای ارتقای روابط با ایران برخورداریم، عنوان کرد: موفقیت های ایران برای ما مایه مباهات است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۹:۳۹    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با بیان اینکه روحیه ی تعاون و همکاری در دین مبین اسلام سفارش شده است، گفت: کار دسته جمعی مورد قبول تمام دنیاست و اروپایی ها بیشتر از همه تعاونی دارند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۹:۳۶    
نایب رییس فدراسیون فوتبال به عنوان رییس کمیته فوتسال منسوب شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۹:۳۳    
تیم اعزامی تکواندو کشورمان به رقابت های المپیک 2016 برزیل بامداد جمعه به کشور بازمی گردد. ب
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۹:۱۳    
محمد اوسانی چندین بار به دلیل برگشت خوردن چک به کلانتری احضار شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۹:۱۰    
یک اندیشکده آمریکایی با پرداختن به تاثیرات راهبردی استقرار سامانه دفاعی اس - 300 در ایران گزارش داد: این اتفاق یک تغییر دهنده بازی راهبردی در منطقه است که تاثیری قابل توجه بر توازن قدرت نظامی در این ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۹:۰۴    
کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال معتقد است که برخی از افرادی که در پست های مدیریت باشگاه استقلال حضور دارند، بسیار ضعیف هستند و توانایی کمک کردن به این باشگاه را ندارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۹:۰۱    
ظریف در جریان سفر خود به کوبا با حضور در بنای یاد بود خوزه مارتی شاعر و نویسنده انقلابی کوبا و با نثار تاج گل نسبت به پدر استقلال این کشور ادای احترام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۸:۵۳    
حوالی ساعت 13 ظهر امروز افراد ناشناس مسلح در میدان جانبازان شهرستان بوکان با حمله به نیروی انتظامی این شهرستان قصد داشتند چند تن از زندانیان در بند پلیس را آزاد کنند که ناکام ماندند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۸:۵۳    
هرچقدر پیش میرویم به نظر می رسد مواضع اتخاذ شده در مخالفت با کنسرت موسیقی از یک بحث اجتماعی و فرهنگی فراتر رفته و رنگ و روی یک بحث شخصی فقهی پیدا کرده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۸:۴۴    
رئیس قوه قضاییه با تبریک فرارسیدن هفته دولت، پایبندی به آرمان ها و ارزش های انقلابی و الهی و حفظ استقلال ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۸:۳۸    
وزارت خارجه کشورمان بازداشت یکی از کارکنان ستاد اجرای برجام به اتهام جاسوسی را کاملا بی اساس خواند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۸:۳۸    
دو بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در مسابقه هفته پنجم لیگ برتر در ترکیب تراکتورسازی به میدان می روند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۸:۳۸    
در پی عدم اطمینان اقتصادی ناشی از رای بریتانیا به خروج از اتحادیه اروپا، ارزش مسکن در لندن برای نخستین بار از سال 2009 در سال آینده سقوط خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۸:۳۵    
در پی اعلام خبر پرواز جنگنده های روسی به سمت اهداف مشخص در سوریه از پایگاه هوایی در همدان، رسانه های جهان در انعکاس این خبر به تکاپو افتاده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۸:۳۲    
سید حسن خمینی چند روز قبل از عزت الله انتظامی عیادت کرد و به تازگی متن گفت وگوی یادگار امام با آقای بازیگر سینما منتشر شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۸:۲۹    
با آماده شدن محمدامین آرام طبع دغدغه برانکو در جناح چپ خط دفاعی اش نیز برطرف خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۸:۲۶    
سهراب مرادی برنده مدال طلای وزنه برداری دسته 94 کیلوگرم المپیک ریو در بدو ورود به اصفهان با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهید سجاد مرادی از شهدای مدافع حرم ادای احترام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۸:۲۱    
سایت معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد نوشت: کیمیا علیزاده اولین زن کشورش است که یک مدال المپیک را از آن خود ساخته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۸:۲۱    
وزارت خارجۀ پرتغال می گوید اگر تحقیقات پلیس نشان دهد که پسران سفیر عراق در این کشور به ضرب و شتم یک نوجوان پرداخته اند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۸:۱۵    
پدیده کنونی فوتبال ایران توانسته خود را به تیم ملی نیز برساند و اکنون موهبت پای چپ بودن خود را بیش از سابق می داند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۸:۱۵    
هواداران خشمگین بزرگترین ستاره وزنه برداری ایران با گذاشتن بیش از 1.6 میلیون نظر، اعتراض خود را به تصمیم هیات ژوری در مورد بهداد سلیمی اعلام کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۸:۱۵    
بدون تردید انتشار معکوس تصویر بوعلی سینا که نقشی در خطاهای پزشکی یا سوءرفتار گروهی از پزشکان امروزی ندارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۸:۱۲    
بهداد سلیمی گفت که باز هم پرچم ایران را به اهتزاز درخواهد آورد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۸:۰۶    
حسن روحانی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با منتخبین جامعه پزشکی کشور دیدار کرد . در این مراسم از پزشکان پیشکسوت و نخبه کشور تجلیل شد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۸:۰۳    
مردم اندیمشک استقبالی بسیار باشکوه از سعید عبدولی داشتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۷:۵۷    
جنگنده های روسیه و سوریه طی چند ساعت گذشته مواضع تروریست ها را در جنوب حلب بیش از 35 بار هدف قرار دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۷:۵۷    
کلاه کج می گوید در لیگ یک تنها یا استقلال اهواز بازی می کند یا نفت مسجدسلیمان.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۷:۵۴    
معاون اول رئیس جمهوری گفت: گزارش ها نشان می دهد که برنامه دستگاه های اجرایی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی به خوبی پیش رفته و میزان پیشرفت فیزیکی پروژه ها مناسب است که لازم است این روند با جدیت پیگیری ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۷:۵۴    
عضو شاخص جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه رابطه جامعه مدرسین و دولت می تواند بهتر از خالت فعلی هم باشد، گفت: بنای جامعه مدرسین این نیست که دولت مورد تأیید رهبری را تضعیف کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۷:۵۴    
معاون اول رئیس جمهوری گفت: گزارش ها نشان می دهد که برنامه دستگاه های اجرایی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی به خوبی پیش رفته و میزان پیشرفت فیزیکی پروژه ها مناسب است که لازم است این روند با جدیت پیگیری ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۷:۵۱    
سخنگوی ریاست اقلیم کردستان عراق روز دوشنبه اعلام کرد که مسعود بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق به زودی به ایران سفر می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۷:۵۱    
انفجار در نزدیکی یک مراسم عروسی در شهر غازی آنتپ در جنوب ترکیه 51 کشته بر جای گذاشت. اجساد این قربانیان در گورستانی دسته جمعی دفن می شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۷:۵۱    
وزیر خارجه ترکیه امروز ضمن تأکید بر لزوم پاکسازی مرزهای ترکیه از تروریست های داعش، اعلام کرد که موضوع استرداد فتح الله گولن را در سفر مقامات آمریکایی به آنکارا مورد بررسی قرار خواهد داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۷:۴۸    
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی از قرار گرفتن حسن روحانی و احمدی نژاد در لیست کاندیداهای موردنظر اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۷:۰۷    
عربستان سعودی حدود 10 میلیون دلار به صندوق خانوادگی هیلاری کلینتون کمک کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۶:۵۲    
هافبک تیم پرسپولیس اعلام کرد برای حضور در کمیته اخلاق ابلاغی به وی نرسیده اما در جلسه حاضر می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۶:۴۰    
شنیده ها حاکی از این است که رئیس اسبق سازمان لیگ باز هم به این سازمان باز خواهد گشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۶:۱۹    
اقتدار و قدرت نظامی در این روزگار از اهمیت بالایی برخوردار است و آنهایی که ادعای دلسوزی برای کشور را دارند نباید در این زمانه به گونه ای برخورد کنند که گویی دولت و نیروهای نظامی ایران با یکدیگر مشکل ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۶:۱۷    
گزارش خبرنگاران تحقیقی مکزیک فاش کرد، قریب به یک سوم از پایان نامه رییس جمهوری این کشور که مربوط به فارغ التحصیلی او در سال 1991 در رشته حقوق است، کپی برداری بوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۵:۵۹    
یادگار امام با اشاره به نتایج بازی های المپیک ریو 2016، در صفحه اینستاگرامش نوشت:باید بپذیریم که جایگاه ورزش ما باید در رتبه های بالاتری قرار گیرد و امید است در دوره های آینده جایگاه بهتری در المپیک ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۵:۵۶    
رئیس اقلیم کردستان عراق در دیدار با هیاتی از اتحادیه معلمان این اقلیم با تاکید براینکه مبارزه با فساد از جنگ با داعش سخت تر است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۵:۴۴    
ستاد انتخاباتی نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، "دونالد ترامپ" را بازیچه دست کرملین خواند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۵:۴۴    
مدیربرنامه های ایرانی مانوئل ژوزه از قرارداد بحث بر انگیز این مربی با باشگاه پرسپولیس و رأیی که از سوی فیفا در این مورد صادر شد، مسائلی را افشا کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۵:۳۲    
سرمربی استقلال در این روزها نگران تر از همیشه به وضعیت تیمش نگاه می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۵:۱۵    
تابلوی جالبی که به رانندگان در مورد عبور غواصان از عرض جاده هشدار می دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۵:۰۹    
دفتر مسعود بارزانی رئیس منطقه کردستان عراق، از سفر قریب الوقوع وی به تهران به دعوت مقامات ایران خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۵:۰۹    
هافبک جوان پرسپولیسی ها با دعوت کمیته اخلاق برای پاسخگویی درباره مسائل مدنظر این کمیته باید فردا روبروی مرتضی تورک قرار گیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۵:۰۹    
سرمربی فصل گذشته استقلال ادعا می کند که اگر باز هم در این تیم باشد جوانگرایی می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۴:۳۹    
فرمانده قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور با بیان اینکه کنترل مرزهای جمهوری اسلامی ایران را با هوشیاری انجام می دهیم گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۴:۳۳    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همراه با اعضای هیأت مدیره و سرپرست باشگاه برای بازدید از بنای تخت جمشید که در دنیا با نام پرسپولیس شناخته می شود در این محل حضور پیدا خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۴:۳۰    
بهداد سلیمی با استقبال همشهریانش وارد قائمشهر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۴:۲۴    
دیوید بکهام ستاره انگلیسی باشگاه منچستر یونایتد و رئال مادرید این روزها به تماشای مسابقات راگبی تیم محبوبش می رود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۴:۲۱    
عضو شورای شهر کرج بر ضرورت آسیب شناسی محل نصب دکل های مخابراتی تأکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۴:۰۴    
مردم و مسوولین قایمشهری به استقبال بهداد سلیمی آمدند و ضمن تجلیل ودلجویی از این وزنه بردار خواستار حضور با قدرت وی در المپیک بعدی شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۳:۴۰    
منابع خبری روسیه از برکنار سفیر کنونی ترکیه در مسکو به دلایل نامشخص و انتصاب سفیر جدید آنکارا خبر دادند.