سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۶:۵۰May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 9 آبان 1395 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 31 فروردین 1395 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 31 خرداد 1395 نامه نیوز 31 تیر 1395 نامه نیوز 31 مرداد 1395 نامه نیوز 31 شهریور 1395 نامه نیوز 30 مهر 1395 نامه نیوز 30 آذر 1395 نامه نیوز 30 دی 1395 نامه نیوز 30 بهمن 1395 نامه نیوز 1 اسفند 1395 نامه نیوز 1 آبان 1395 نامه نیوز 2 آبان 1395 نامه نیوز 3 آبان 1395 نامه نیوز 4 آبان 1395 نامه نیوز 5 آبان 1395 نامه نیوز 6 آبان 1395 نامه نیوز 7 آبان 1395 نامه نیوز 8 آبان 1395 نامه نیوز 9 آبان 1395 نامه نیوز 10 آبان 1395 نامه نیوز 11 آبان 1395 نامه نیوز 12 آبان 1395 نامه نیوز 13 آبان 1395 نامه نیوز 14 آبان 1395 نامه نیوز 15 آبان 1395 نامه نیوز 16 آبان 1395 نامه نیوز 17 آبان 1395 نامه نیوز 18 آبان 1395 نامه نیوز 19 آبان 1395 نامه نیوز 20 آبان 1395 نامه نیوز 21 آبان 1395 نامه نیوز 22 آبان 1395 نامه نیوز 23 آبان 1395 نامه نیوز 24 آبان 1395 نامه نیوز 25 آبان 1395 نامه نیوز 26 آبان 1395 نامه نیوز 27 آبان 1395 نامه نیوز 28 آبان 1395 نامه نیوز 29 آبان 1395 نامه نیوز 30 آبان 1395 
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۲۳:۵۰    
کارشناسان اعلام کردند که در پی زمین لرزه شدید صبح یکشنبه درایتالیا، پیش بینی می شود شمار آوارگان مناطق زلزله زده به 100 هزار نفر برسد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۲۳:۴۴    
وزارت خارجه انگلیس در بیانیه ای، ادعای سعودی ها مبنی بر تلاش یمنی ها برای حمله به مکه را رد و اعلام کرد هدف حمله موشکی، فرودگاه جده بوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۲۳:۳۵    
بر اثر بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در چهار استان این کشور که از روز پنجشنبه گذشته آغاز شد، دست کم 17 نفر جان باختند و 60 تن دیگر زخمی شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۲۳:۲۶    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت:داعش در خردادماه سال 93 در کمتر از یک ماه حرکت خود را از غرب عراق به مرزهای ایران آغاز کرد اما با هماهنگی و همدلی نیروهای مسلح کشور داعش نتوانست خود را به مرزهای ایران ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۲۳:۲۰    
سومین جلسه شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان عصر یکشنبه-9 آبان- تشکیل شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۲۳:۱۴    
معاون پیشین وزیر امور خارجه با اشاره به اینکه مقامات برخی کشورهای منطقه مانند ترکیه، مخالفت با نیروهای مردمی و نقش آفرینی آن در آزادسازی موصل را دفاع از اهل سنت می دانند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۲۳:۰۲    
یکی از مراجع تقلید با بیان اینکه نباید تنها به حفظ مرزهایمان اکتفا کنیم، گفت: امروز اتاق جنگ همه جنگ های نیابتی منطقه، استکبار و صهیونیسم است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۲۲:۵۳    
بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، ادعای یک مقام ارشد نظامی آمریکا مبنی بر ارسال سلاح و موشک توسط ایران به یمن را تکذیب و رد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۲۲:۴۱    
فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه امروز با شیوه های جدید تهدیدات روبه رو هستیم، گفت: نیروهای مسلح هرگز غافلگیر نمی شوند و هر کشور تهدیدکننده به همراه حامیانش را مورد هدف قرار می دهیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۲۲:۳۲    
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی خوزستان با تشریح آخرین جزئیات درگیری در باغملک، از مجروح شدن جانشین فرمانده انتظامی باغملک خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۲۲:۲۰    
وزارت دفاع عراق اعلام کرد که جنگنده های ائتلاف ضد داعش دست کم 910 نفر از عناصر داعش را از ابتدای عملیات آزادسازی موصل هدف قرار دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۲۲:۱۱    
رئیس شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد که ادعای دروغ حمله به مکه نشانگر شکست درونی ائتلاف عربستان است و آمریکا، اسرائیل و متحدان آن، خطر واقعی برای مکه و مقدسات اسلام هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۲۲:۰۲    
حضور پهپاد ناشناس بار دیگر در پرواز های فرودگاه دبی اختلال ایجاد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۲۱:۵۰    
مسئول نقل و انتقالات استقلال مدعی شد کاوه رضایی این تیم را ترک نمی کند و خبر جدایی او از سوی افرادی صورت گرفته که به دنبال ایجاد حاشیه برای آبی های پایتخت هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۲۱:۳۲    
هیأت وزیران در جلسه عصر یکشنبه به ریاست رییس جمهور، با انتشار 50 هزار میلیارد ریال اوراق صکوک، بابت پرداخت بدهی های وزارتخانه های آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۲۱:۲۰    
نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه نسبت به حملات گروه های مسلح به مناطق مسکونی در حلب ابراز نگرانی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۲۱:۱۱    
یک مقام سابق اف بی آی گفت کلینتون ها خانواده ای تبه کار هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۲۰:۵۹    
یک شهروند حلب در حمله شیمیایی تروریست ها به محله های غربی و جنوبی این شهر سوریه کشته و 35 نفر دیگر مصدوم شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۲۰:۴۱    
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از هلاکت 3 قاچاقچی و کشف بیش از 200 کیلوگرم موادمخدر در این استان خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۲۰:۳۲    
امروز یک پیشگوی معروف دیگر، ترامپ را پیروز نهایی انتخابات معرفی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۲۰:۲۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در دیدار با رئیس مجلس قبرس به بررسی شرایط منطقه و بحران های موجود و همچنین نحوه مقابله با گروه های تروریستی و نقش موثر داشتن در این مقابله پرداختیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۲۰:۱۱    
کارمند بیمه وقتی در گروه های تلگرامی تبلیغ می کرد، خبر نداشت که همین تبلیغات کار دستش می دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۲۰:۰۵    
شورای اروپا نسبت به طرح دولت ترکیه برای معرفی مجدد مجازات مرگ هشدار داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۲۰:۰۲    
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از بررسی اختلاف دفاتر ثبت اسناد و نیروی انتظامی در مورد نحوه نقل و انتقال سند خودرو در جلسه این کمیسیون خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۹:۵۳    
وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که هیچ تماسی با اف بی آی بر سر تحقیقات جدید درباره ایمیل های هیلاری کلینتون نداشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۹:۴۱    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در بررسی های بعمل آمده از روند اجرای برجام مشخص شد که با گذشت هشت ماه از تصویب برجام، دولت آمریکا 11 مورد عهد شکنی انجام داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۹:۳۲    
چند شبکه از جاعلان اسناد و مدارک رسمی که به جعل روادید کشور عراق خصوصاً در ایام اربعین اقدام کرده بودند مورد شناسایی و ضربه اطلاعاتی قرار گرفتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۹:۰۲    
آیا آیت الله جنتی حملاتی را که به پسرش شده دور از انصاف می داند؟ آیا اعتقاد دارد باید به جای حرف های تند، با لحنی ملایم و در خفا مسئله جمع و جور می شد؟
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۸:۵۹    
جعفری دولت آبادی از ارجاع گزارش مربوط به واگذاری املاک شهرداری و حقوق های نجومی به دادسرای تهران خبر داد و گفت: بازداشت یاشار سلطانی ارتباطی به پرونده واگذاری املاک شهرداری ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۸:۵۰    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: بانک های ایران از مسیر بانکداری و کمک به رونق اقتصاد خارج شده اند! آن ها با پشتوانه هوا و نه تولید ملی نقدینگی می سازند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۸:۴۱    
رئیس مجلس گفت: با توجه به پائین بودن رتبه ایران در زمینه جذب سرمایه گذاری در منطقه، ضروری است برای دستیابی به رشد اقتصادی مطلوب از ظرفیت سرمایه گذاری خارجی استفاده شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۸:۳۰    
هیلاری کلینتون کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا در کنسرت شب گذشته جنیفر لوپز که با حضور مارک آنتونی برگزار شد حضور داشت و بر روی استیج هم رفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۸:۲۰    
2ایرانی دیگر که در اسارت دزدان دریایی سومالیایی به سر می برند به سبب شرایط سخت، گرسنگی و تشنگی جان باختند و به این ترتیب تعداد هم وطنانی که جان باخته اند به 8 تن رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۸:۲۰    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تقویت سامانه بارشی از روز سه شنبه خبر داد و افزود: در این روز به سبب نفوذ جریانات سرد شمالی بر روی سواحل دریای خزر علاوه بر تشدید بارش ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۸:۱۱    
ترکیه به عنوان کشوری مهم در منطقه حق دارد به دنبال منافع خود در سایه تحولات فعلی باشد اما به اعتقاد کارشناسان، آنکارا خود را در شرایطی قرار داده که در تعیین منافعش دچار بن بست شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۸:۰۲    
رئیس قوه قضائیه که در راس هیئتی بلندپایه و به منظور گسترش مراودات حقوقی و قضایی از روز گذشته به کشور عراق سفر کرده است، عصر امروز با سلیم الجبوری رئیس مجلس این کشور دیدار کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۸:۰۲    
هجده بازیکن برای حضور در اردوی تیم ملی در تهران به این تیم دعوت شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۷:۵۰    
حدود دو هفته است که ادعاهایی علیه سعید طوسی قاری مشهور قرآن در رسانه ها منتشر شده است. با وجود اینکه سخنگوی قوه قضائیه تائید کرده که در این باره پرونده ای در قوه قضائیه در جریان است اما هنوز منابع ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۷:۴۷    
داعش مسؤولیت جنایت اخیر در شهر هامبورگ آلمان را برعهده گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۷:۳۰    
در حاشیه جلسه امروز مجلس شورای اسلامی.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۷:۱۷    
محمدرضا عارف نماینده مردم تهران در حاشیه جلسه امروز با دانش آموزان حاضر در صحن مجلسعکس یادگاری گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۷:۰۵    
اوپل کورسا دنده ای، مدل 2014، به مبلغ 72 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۶:۵۹    
در پی درخواست نیکلاس مادورو رییس جمهوری ونزوئلا در نشست روز شنبه (دیروز) اوپک در وین، برای شرکت آمریکا در گفت و گوهای فریز تولید نفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۶:۳۰    
رویا نونهالی بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر در مراسم هفتاد و یکمین سالگرد تاسیس سازمان ملل متحد (روز ملل متحد) در محل کتابخانه ملی حضور دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۶:۲۹    
رؤسای کمیسیون های تخصصی مجلس امروز با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۶:۱۷    
کومیته تیمی ایران با برتری برابر ژاپن به مدال طلا رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۶:۱۴    
وزیر خارجه آمریکا امروز (یکشنبه) طی سفری به ایرلند با همتای ایرلندی خود درباره بریگزیت و بحران سوریه دیدار کرد. وی قرار است در این سفر جایزه صلح ایرلند را نیز دریافت کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۶:۱۴    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نسبت به ضعف نظارت بر عملکرد بانک ها در کشور انتقاد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۶:۱۱    
مسئولان پرسپولیس به دنبال عقد قرارداد با شرکت تولیدی جوما هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۶:۱۱    
وزیر اطلاعات گفت: همایش مشترک وابستگان نظامی حرکت ارزشمندی در جهت ارتقای دیپلماسی سیاسی و نظامی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۶:۰۲    
مراسم هفتاد و یکمین سالگرد تاسیس سازمان ملل متحد (روز ملل متحد) با حضور و سخنرانی معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۵:۴۷    
یکی از مراجع تقلید گفت: تعجب می کنم چه طور می توانند در مزار کوروش جمع شوند، همان شعارهایی که برای رهبر معظم انقلاب می دهیم، برای کوروش بدهند و باز ما زنده، نشسته ایم و تماشاگر هستیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۵:۳۵    
منابع امنیتی عراقی ظهر یکشنبه از وقوع انفجار در شمال غرب بغداد در منطقه 'الطوبجی' خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۵:۳۰    
به دنبال ریزش پل در یکی از جاده های پر رفت و آمد در ایتالیا یک نفر کشته و 5 مجروح شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۵:۲۹    
در حالی که کمتر از 10 روز تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده است هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات ها در این انتخابات از برتری 15 درصدی بر رقیب جمهوری خواهش دونالد ترامپ در میان رای دهندگان شرکت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۵:۲۹    
یک مقام مسئول با اشاره به آغاز دامپینگ و قیمت شکنی محصولات پتروشیمی توسط عربستان، گفت: سابیک با استفاده از خوراک ارزان به دنبال تصاحب بازارهای سنتی پتروشیمی ایران است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۵:۲۶    
سرمربی استقلال می گوید تصور اینکه تیمش تا قبل از سوت داور پیروز میدان شده است را از ذهن بازیکنان این تیم خارج می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۵:۲۳    
تیم ملی ایران در مالزی دیداری دوستانه با گینه نو برگزار خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۵:۱۷    
گرچه اعلام رقم منابع و ذخایر ارزی روال معمولی در بین بانک های مرکزی نیست اما حدی که اخیرا رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرده نشان از وفور منابع ورودی ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۵:۱۱    
محسن افشانی این عکس را در اینستاگرام خود قرار داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۴:۵۹    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم در روز جلسه رأی اعتماد به وزرا هر سه وزیر بتوانند رأی کافی را کسب کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۴:۵۳    
نشست علنی مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه 9 آبان ماه با حضور حمید چیت چیان وزیر نیرو و همچنین جمعی از خانواده های شهدای مدافع حرم برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۴:۵۳    
در حالی که اعلام شده بود میلاد محمدی مصدوم شده و بازی تیم ملی را از دست داده وی امروز برای تیمش در لیگ روسیه بازی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۴:۴۷    
نشست رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی با حضور حسن روحانی برگزار می شود و قرار است این نشست از شبکه خبر به صورت زنده پخش شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۴:۴۴    
مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب در یک مصاحبه بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای میانجیگری بین ترکیه و عراق به منظور ممانعت از جنگ بین آنها تاکید کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۴:۴۱    
سفیر جدید رومانی در تهران امروز (یکشنبه) ضمن دیدار با وزیر خارجه ایران رونوشت استوارنامه خود را تسلیم وی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۴:۳۸    
سرمربی تیم استقلال طی یکی دو ماه آینده و قبل از لیگ قهرمانان در کلاسهای مربیگری شرکت خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۴:۳۵    
هوندا آکورد 2017 تازه ترین محصول این خودروساز ژاپنی رونمایی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۴:۲۱    
رسانه های وابسته به گروه های تروریستی تکفیری به هلاکت یکی از سرکردگان خطرناک خود که به الذبیح( تروریستی که سرهای بیگناهان زیادی را از تن جدا کرده) در درگیری های غرب حلب اعتراف کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۴:۲۱    
مدافع تیم فوتبال استقلال در دیدار فردای تیمش مقابل مس کرمان غایب خواهد بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۴:۱۸    
پرنس چارلز، ولیعهد بریتانیا در ماه میلادی آتی نخستین پایگاه نظامی دائمی بریتانیا در منطقه خاورمیانه در بیش از چهار دهه را در بحرین افتتاح می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۴:۱۵    
مدیر عامل شرکت پتروشیمی جم با بیان این که شرکت های بزرگ آمریکایی حاضر به سرمایه گذاری در ایران هستند، گفت: شرکت های خارجی منتظر فراهم شدن بستر برای آغاز سرمایه گذاری در ایران هستند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۴:۱۵    
مالک یکی از باشگاه های اسپانیایی در تمرین امروز آبی پوشان حاضر شد و مورد استقبال مسئولان این تیم قرار گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۴:۱۲    
رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری گفت: اینکه انتظار داشته باشیم امور اقتصادی از طرف وزیر اصلاح شود توقع نادرستی است زیرا وزیر به تنهایی نمی تواند اوضاع را بهبود ببخشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۴:۱۲    
پرسپولیسی ها در راستای کری خوانی های اخیر سندی مبنی بر برد 6 تایی دوم مقابل آبی ها رو کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۴:۰۶    
تصاویری دیدنی از زیباییهای طبیعت در پاییز.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۴:۰۳    
رئیس جمهور سابق اعلام کرده در انتخابات آینده ریاست جمهوری از هیچ یک از نامزدهای اصولگرا حتی وزیران کابینه اش حمایت نخواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۳:۵۷    
یکی از ماموران سرشماری نفوس و مسکن بروجرد حین انجام وظیفه از آسانسور یک ساختمان سقوط کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۳:۵۴    
مدیر دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت تاکید کرد: نان لواش سم نیست، بلکه به دلیل پایین بودن میزان سبوس ارزش تغذیه ای کمتری دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۳:۵۱    
وزیر نیرو که برای پاسخ به پرسش احمد امیرآبادی در جلسه علنی حاضر شده بود انتقادی را به هیأت رئیسه مجلس در رابطه با نحوه طرح سوال از وزرا مطرح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۳:۴۸    
مدیران پرسپولیس به دلیل بازی کردن طارمی ناراحت هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۳:۴۲    
رییس قوه قضاییه گفت: روابط حقوقی و قضایی ایران و عراق می تواند به ارتقای سطح تعاملات سیاسی دو کشور بینجامد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۳:۲۷    
موزه نگارش قرآن کریم شامل قدیمی ترین نسخ در پایتخت آمریکا آغاز به کار کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۳:۲۴    
نماینده تهران گفت: جمعی از نمایندگان مجلس از تیم هسته ای و وزارت خارجه کشورمان قدردانی کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۳:۲۱    
پیشمرگه های کرد نمایشگاهی از بمب های دست ساز خنثی شده داعشی ها را در شهر دهوک در کردستان عراق برپا کرده اند تا برای مردم عادی نسبت به خطرات آن ها آگاهی سازی کنند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۳:۱۸    
نیروهای بسیج مردمی عراق از صبح روز گذشته تا کنون توانسته اند در محور غربی و جنوب غربی موصل 15 روستا را آزاد کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۳:۱۵    
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: درباره هیچ بازیکنی سلیقه ای تصمیم نمی گیریم.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۳:۱۵    
وزیر نیرو با بیان اینکه هزینه های انشعاب برق سنگین است از ایجاد شفافیت در هزینه های انشعاب سخن گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۳:۰۶    
مردم در منطقه برج مخابراتی سئول در حال دریافت نذری از یک معبد هستند.نذری شامل میوه و دیگر خوراکی هاست.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۳:۰۳    
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از پاسخ های وزیر نیرو در مورد قیمت انشعاب برق، چگونگی سرمایه گذاری مردم در صنعت برق و اقدامات این وزارتخانه برای کاهش تلفات انرژی قانع شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۳:۰۰    
مجید تخت روانچی معاون اروپا و آمریکای وزارت خارجه فن بیان بی نظیری دارد. پیش از هر چیز فضای خشک گفت وشنودهای مرسوم مصاحبه ها را با پرسیدن سوالات معمولی و خودمانی می شکند و به قول معروف یخ گفت و گو را ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۲:۵۱    
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بختیار رحمانی باید افتخار کند روی نیمکتی می نشیند که نصرالله عبداللهی و بهتاش فریبا روی آن حضور دارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۲:۴۵    
در آستانه برگزاری چهل و ششمین جلسه سرنوشت ساز پارلمان لبنان برای انتخاب رئیس جمهور آتی، منابع لبنانی از تلاش ها برای قانع کردن نبیه بری، رئیس پارلمان لبنان و سلیمان فرنجیه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۲:۴۵    
سه ستاره استقلال در بازی فردا غایب خواهند بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۲:۴۲    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: شرکت های داخلی می توانند در لیست زنجیره تأمین قطعات هواپیماهای ایرباس قرار بگیرند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۲:۴۲    
نماینده مردم پاکدشت در مجلس دهم گفت: ما را چه شده است که سه هزار میلیارد، 10 هزار میلیارد و 20 هزار میلیارد از بیت المال این کشور خارج می شود اما ما یک تب سبک هم نمی کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۲:۳۹    
سرپرست سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت: بهاروند به عنوان سرپرست سازمان لیگ معرفی شده اما نمی دانم که قرار است او به مجمع برای ریاست سازمان لیگ معرفی شود یا خیر.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۲:۳۹    
نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، گفت: کاندیدایی که قرار است حزب موتلفه اسلامی برای انتخابات ریاست حمهوری 96 معرفی کند، یک شخصیت حقیقی است که پشتوانه شخصیت حقوقی حزب را هم همراه دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۲:۳۰    
آیت الله آملی لاریجانی که در راس هیئتی بلندپایه و به منظور گسترش مراودات حقوقی و قضایی از روز گذشته به کشور عراق سفر کرده است، صبح امروز با همتای عراقی خود دیدار کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۲:۳۰    
7 سال از جنجال بزرگی که محمد مایلی کهن علیه امیر قلعه نویی، راه انداخت می گذرد؛ اتفاقی که با بیانیه عجیب سرمربی وقت تیم ملی و شکایت سرمربی سابق استقلال همراه شد!