شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۸:۰۷Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 5 آبان 1395 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 31 فروردین 1395 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 31 خرداد 1395 نامه نیوز 31 تیر 1395 نامه نیوز 31 مرداد 1395 نامه نیوز 31 شهریور 1395 نامه نیوز 30 مهر 1395 نامه نیوز 30 آذر 1395 نامه نیوز 30 دی 1395 نامه نیوز 30 بهمن 1395 نامه نیوز 1 اسفند 1395 نامه نیوز 1 آبان 1395 نامه نیوز 2 آبان 1395 نامه نیوز 3 آبان 1395 نامه نیوز 4 آبان 1395 نامه نیوز 5 آبان 1395 نامه نیوز 6 آبان 1395 نامه نیوز 7 آبان 1395 نامه نیوز 8 آبان 1395 نامه نیوز 9 آبان 1395 نامه نیوز 10 آبان 1395 نامه نیوز 11 آبان 1395 نامه نیوز 12 آبان 1395 نامه نیوز 13 آبان 1395 نامه نیوز 14 آبان 1395 نامه نیوز 15 آبان 1395 نامه نیوز 16 آبان 1395 نامه نیوز 17 آبان 1395 نامه نیوز 18 آبان 1395 نامه نیوز 19 آبان 1395 نامه نیوز 20 آبان 1395 نامه نیوز 21 آبان 1395 نامه نیوز 22 آبان 1395 نامه نیوز 23 آبان 1395 نامه نیوز 24 آبان 1395 نامه نیوز 25 آبان 1395 نامه نیوز 26 آبان 1395 نامه نیوز 27 آبان 1395 نامه نیوز 28 آبان 1395 نامه نیوز 29 آبان 1395 نامه نیوز 30 آبان 1395 
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۳:۲۳    
وزیر راه و شهرسازی از تائید محل جدید احداث فرودگاه بین المللی اهواز در آزاد راه خلیج فارس خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۳:۱۴    
پرس تی وی گزارش داد: معترضان به خودروی حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین، در مقابل ساختمان نخست وزیری در لندن حمله کرده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۳:۰۵    
رئیس کمیسیون حقوق بشر پارلمان عراق از اعدام 232 غیر نظامی ساکن موصل به دست داعش خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۲:۴۱    
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با تأیید خبر ضرب و شتم معلم و سرایدار مدرسه متوسطه اول شهید قدوسی منطقه بلهزار یاسوج گفت: این اتفاق هنگامی رخ داد که یکی از معلمان مدرسه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۲:۳۸    
رئیس فدراسیون فوتبال از تشکیل کارگروهی ویژه برای بررسی اتفاقات اخیر ورزشگاه اهواز خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۲:۲۶    
رییس هیأت ایرانی در اتحادیه بین المجالس با بیان این که نقض شدید حقوق بشر موجب تداوم چالش ها و بحران ها می شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۲:۱۷    
مهدی تاج درباره تیم ملی ،کی روش و دیگر مسائل فوتبال سخن گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۱:۵۹    
وزیر اطلاعات با رد برخی خبرها مبنی بر درخواست وی برای برگزاری جلسه دیروز مجلس به صورت غیرعلنی گفت: بنده از اول با غیرعلنی بودن جلسه مخالف بودم و اصرار بر علنی بودن جلسه داشتم.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۱:۴۴    
آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید از مداحان خواست: مراقب سخنان خویش باشند، سخنی برخلاف موازین نگویند هرچند در شور عزاداری باشد و بهانه به دست دشمنان ندهند و کاری که خدای ناکرده سبب اختلاف در ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۱:۴۱    
همسر منصور پورحیدری با بیان وضعیت پیشکسوت استقلال گفت که او به دلیل تحت نظر بودن از سوی پزشکان نتوانسته در مراسم نکوداشتش حاضر شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۱:۱۷    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به نامه زیباکلام آورده است: انتشار غیر قانونی و غیر شرعی نامه محرمانه و مقدماتی بازرس سازمان بازرسی، مقدمه حرمت شکنی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۱:۰۲    
وزیر خارجه ایران برای دیدار و گفتگو با همتای روس خود به مسکو می رود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۰:۴۷    
نماینده سابق مجلس با اشاره به نقش مهم بانک ها در تعمیق رکود در اقتصاد کشور هشدار داد انباشت سرمایه در بانکها به جای هزینه در تولید، تبدیل به بحرانی عظیم در آینده ای نه چندان دور خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۰:۳۲    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی مرگبار در یک مجتمع مسکونی خبر داد و گفت در این حادثه یک مرد 65 ساله جان خود را از دست داد .
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۰:۱۷    
رئیس موسسه موضوع شناسی احکام فقهی گفت: متاسفانه امروزه در برخی از مواد غذایی و خوراکی از فراوری هایی استفاده می شود که اجمالا از مواد حرام و نجس است که باید در این زمینه اقداماتی انجام شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۲۰:۰۲    
رئیس جمهور در پیامی به شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر دولت قطر، درگذشت پدر بزرگ وی را تسلیت گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۹:۵۰    
فؤاد معصوم رئیس جمهوری عراق روز چهارشنبه در دیدار با دبیر کل سازمان اوپک خواستار حمایت جهانی برای جلوگیری از کاهش صادارات نفت این کشور شد و گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۹:۴۱    
دختر بچه سه ساله اهل روانسر بر اثر سقوط آسانسور در یکی از مجتمع های مسکن مهر این شهر در دم جان باخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۹:۲۰    
بعد از ظهر امروز چهارشنبه (5 آبان ماه) سائولی نینیستوو رییس جمهوری فنلاند با هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و گفت وگو کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۹:۱۱    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه سازمان را با مشکلات بسیاری تحویل گرفتیم گفت: در دولت قبل تنها در سه پرونده، حجم سوءاستفاده 900 میلیارد تومان بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۹:۰۲    
معاون طرح های آماری مرکز آمار کشور بابیان اینکه آمار ازدواج در کشور رو به کاهش است، گفت: ارائه آمار نادرست، اتکای مردم به خرافات و اطلاعات نادرست را افزایش می دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۸:۵۳    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (چهارشنبه) در دیدار آقای سائولی نینیستوو رئیس جمهوری فنلاند با اشاره به پدیده تروریسم به عنوان یکی از مصائب دردناک جامعه بشری ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۸:۵۰    
نقش انتخابات در افزایش فشار روحی بر شهروندان، هشدار ترامپ درباره تحولات سوریه، حمایت وزیر خارجه پیشین آمریکا از کلینتون و ادامه تهدید های دو سویه اوباما و ترامپ از مهم ترین تحولات انتخابات آمریکا در ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۸:۴۱    
پلیس راهور نیروی انتظامی طی اطلاعیه ای محدودیت های ترافیکی پایان هفته را اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۸:۳۵    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان اعلام کرد: وزرای خارجه ایران، روسیه و سوریه روز جمعه در یک نشست مشترک آخرین تحولات بحران سوریه را مورد بحث و بررسی قرار می دهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۸:۳۲    
معاون وزیر خارجه گفت: وزارت امور خارجه ایران آمادگی کامل خود را جهت هم فکری و تشریک مساعی با مجمع جوانان سازمان همکاری اسلامی برای گفت وگو و همکاری جهت عبور از چالش های پیش روی سازمان و حرکت چابک و ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۸:۲۰    
محمدجواد ظریف برای سفری یک روزه و مذاکره با سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه روز جمعه به مسکو سفر می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۸:۱۱    
جمعی از فعالین دانشجویی در دیدار با نمایندگان تهران از برخوردهای صورت گرفته با دانشجویان و نشریات دانشجویی انتقاد کرده و خواستار ورود مجلس به این مساله شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۸:۰۲    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: وحدت میان نیروهای انقلاب به مراتب از بحث ریاست جمهوری مهمتر است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۸:۰۲    
چند نفر از چهره های سرشناس باشگاه پرسپولیس به ملاقات منصور پورحیدری رفتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۷:۵۰    
رئیس شورای اجرایی مجلس ایران در اتحادیه بین المجالس جهانی با تاکید بر لزوم جهانی شدن معاهده عدم تکثیر سلاح های هسته ای گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۷:۴۱    
دبیرکل اتحادیه عرب با هشدار نسبت به دخالت ترکیه در عملیات نظامی آزادسازی موصل این دخالت ها را باعث پیچیده تر شدن اوضاع دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۷:۳۲    
سفیر ایران در مسکو گفت: منطقه خاورمیانه وارد مرحله طولانی بی ثباتی فراگیر شده است و در چندسال آینده دچار تلاطم شدید خواهد بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۷:۲۰    
هیات دولت فهرست مشاغل سخت و زیان آور و درجه بندی آنها در بنیاد شهید و امور ایثارگران، بیمارستان ها و سایر مراکز بهداشتی و درمانی را تعیین کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۷:۲۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با صنعت نفت آبادان، 19 بازیکن را جهت حضور در اردو معرفی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۷:۱۴    
رئیس جمهوری فنلاند و هیأت همراه، دقایقی پیش با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۷:۱۱    
هیوندای النترا فول 2016 ، به مبلغ 134 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد .
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۷:۰۲    
درختان ولی عصر مدتهاست که حال و روز خوشی ندارند. روز گذشته شورای شهر تهران یک فوریت طرحی را در خصوص حفاظت از درختان این خیابان به تصویب رساند که در صورت تایید، درختان این خیابان احیا می شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۶:۲۰    
عضو فراکسیون تغییر و اصلاح در پارلمان لبنان عنوان کرد میشل عون دوشنبه به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۶:۱۴    
وزیر امور خارجه کشورمان امروز (چهارشنبه) با سائولی نینیسته رئیس جمهور فنلاند دیدار و گفت و گو کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۶:۰۸    
بازیکن مغضوب این روزهای برانکو در ترکیب اصلی پرسپولیس برای بازی جمعه قرار ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۶:۰۵    
قائم مقام وزیر کشور گفت: با اجرای سیاست های ابلاغی انتخابات، مشکلاتی که بر سر راه مجریان و ناظرین و حتی خود مردم برای ورود در انتخابات بود رفع می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۶:۰۵    
امید نورافکن بازوبند کاپیتانی تیم ملی جوانان را در بازی با ازبکستان و در غیاب رضا کرملاچعب بر بازو بسته بود و به خوبی از پس هدایت تیم در زمین برآمد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۶:۰۲    
سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: هوادارن خوزستانی خواهان حق قانونی خود هستند. که این حق اختصاص نود درصد ورزشگاه به تیم میزبان است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۶:۰۲    
اندلس منطقه ای در جنوب اسپانیا است که به روستاهای سفید مشهور است. مردم این منطقه که از مسلمانان و مسیحیان هستند در تمامی فعالیت های اجتماعی با یکدیگر هماهنگی دارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۵:۵۹    
عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید مجلس از احتمال دیدار اعضای فراکسیون متبوع خود با رئیس جمهور خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۵:۵۳    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: من معتقدم دولت از فرصت های به وجود آمده، بهتر می توانست استفاده کند و کارهای زیادی انجام دهد اما متاسفانه این کار را نکرد و کوتاه آمد و این انتقاد به دولت کاملاً وارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۵:۵۳    
وزارت خارجه تونس از بازگشایی سفارت سوئد در این کشور پس از 14 سال خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۵:۵۰    
روزنامه گاردین امروز (چهارشنبه) گزارشی از حضور اسرائیلی ها در داعش نوشته و افزود: تعداد آنها طی چهار سال گذشته به 50 تن رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۵:۵۰    
رئیس جمهور ترکیه گفت: ما نمی توانیم برادران خود را در موصل و کرکوک تنها بگذاریم زیرا ما پیوند تاریخی و فرهنگی با این مردم داریم و همچنین نخواهیم گذاشت که عراق به یک جنگ مذهبی کشانده شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۵:۴۷    
سفیر کشورمان در روسیه گفت که مسکو به تمام تعهداتش برای انتقال سامانه دفاعی اس 300 به ایران عمل کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۵:۴۱    
وزیر اسبق آموزش و پرورش گفت: رئیس جمهور توضیح دهد که چه کسانی در اختلاس و سوء استفاده ها دست داشتند و چه کسانی حامی این افراد بودند که آنها منصوب شدند و چه اقداماتی برای برخورد با آنها صورت گرفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۵:۳۵    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از عملیات شبانه پلیس امنیت و دستگیری 120 نفر از اراذل و اوباش خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۵:۳۵    
مسئولان باشگاه استقلال تصمیم دارند در صورت پیروزی استقلال مقابل فولاد پاداشی ویژه قبل از تعطیلات لیگ برتر به بازیکنان بدهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۵:۲۹    
دیمیتری مدودف، نخست وزیر روسیه که امروز که در نشست انجمن نوآوری باز شرکت کرده بود، با صدای انفجار از محل نشست به مکانی امن منتقل شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۵:۲۶    
آرش افشین و امین حاج محمدی از لیست هجده نفره استقلال برای دیدار با فولاد خط خوردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۵:۲۶    
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان فردا (پنجشنبه) در سفری دو روزه به قم با آیات عظام و مراجع تقلید دیدار خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۵:۲۳    
روسای 18 گروه دوستی پارلمانی ایران و 85 کشور جهان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی مشخص شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۵:۲۳    
معاونت پزشکی استقلال از نرسیدن غفوری و حیدری به بازی با فولاد خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۵:۱۷    
رئیس بانک مرکزی دولت احمدی نژاد می گوید مجلس عصاره ملت است و شایسته نیست یک جمع 5 یا 10 نفره بر کل نمایندگان نظارت داشته باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۵:۰۸    
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز به ریاست علی لاریجانی برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۵:۰۵    
رئیس انجمن جمعیت شناسی ایران با اشاره به ضرورت مدیریت صحیح برنامه های راهبردی تحولات جمعیتی گفت: جمعیت فعلی ایران به 80 میلیون نفر رسیده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۵:۰۵    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت که حکیمی پور، نباید نامه محرمانه سازمان بازرسی را در اختیار یاشار سلطانی قرار می داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۵:۰۵    
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز به ریاست علی لاریجانی برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۵:۰۲    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در دیدار رئیس مجس سنای فرانسه خواستار نقش سازنده و اقدام جدی این کشور در برابر کشتار زنان و کودکان یمنی در بمباران های مراکز غیر نظامی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۴:۵۹    
در حاشیه جلسه امروز مجلس مجلس شورای اسلامی.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۴:۵۹    
نامزد حزب وابسته به اقلیت ها در فضای دموکرات-جمهوریخواه آمریکا ضمن تاکید بر کمک تسلیحاتی و مالی این کشور و متحدانش به تروریست ها، تغییر مواضع جنگ طلبانه را خواستار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۴:۵۶    
دکتر ولایتی روز چهارشنبه 5 آبان ماه با ایورسیه قایم مقام وزیر خارجه سوییس در مرکز تحقیقات استراتژیک دیدار و در خصوص همکاری های دوجانبه و موضوعات منطقه ای به بحث و تبادل نظر پرداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۴:۵۶    
دست اندرکاران نهنگ عنبر 2، سلکشن رویا پیش بینی کردند: پُست پروداکشن این فیلم، زمان زیادی را سپری می کند تا فیلم به مرحله اکران برسد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۴:۵۳    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه عقب ماندگی در هرحوزه ای نتیجه نبود حاکمیت روحیه بسیجی است گفت: تعامل بیش از اندازه با غرب سبب عقب گرد ملت ایران از مسیر پیشرفت می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۴:۳۵    
هافبک کُره ای تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: دوست دارم اولین بازیکن از کره جنوبی باشم که در لیگ ایران گلزنی می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۴:۱۷    
مقام های افغانستان امروز چهارشنبه اعلام کردند، 30 غیر نظامی به دست داعش ربوده و کشته شدند. این قربانی ها در مناطق کوهستانی مشغول جمع آوری هیزم بودند که گرفتار داعشی ها شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۴:۱۷    
نخست وزیر پیشین و رئیس ائتلاف دولت قانون عراق تاکید کرد، جنگ در یمن، سوریه و عراق نبرد در یک محور و با انگیزه های مشترک است و زمانی که این محور در نینوای عراق پیروز می شود در سوریه و یمن نیز پیروز ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۴:۱۴    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ایرانیان در شرایط فعلی از سفر به ترکیه به دلیل ناامنی خودداری کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۴:۱۴    
تصویری جالب از پیاده روی مردی در روی خط طولی زمین.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۴:۱۱    
دولت سوریه امروز (چهارشنبه) تهدید کرد که هرگونه پیش روی نیروهای ترکیه به سمت پایگاه هایش در شمال و شرق حلب را به شدت پاسخ می دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۴:۱۱    
پزشک تیم پرسپولیس به دلیل قصور پزشکی به طور پنهانی جریمه شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۴:۰۸    
یکی از جشن های معروف در بین مردم اروپا جشن هالووین است. در این جشن مردم با پوشیدن لباس های نو برای این مراسم آماده می شوند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۴:۰۵    
رییس جمهوری با اشاره به فرصت ها و توانمندی های ایران و فنلاند در بخش های مختلف، بر تلاش و اهتمام در راستای توسعه، تقویت و تحکیم همه جانبه مناسبات میان تهران - هلسینکی تأکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۴:۰۲    
رئیس فراکسیون امید گفت: پس از برگزاری جلسه با وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد و ورزش و جوانان درباره رای اعتماد به آنها تصمیم گیری خواهیم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۴:۰۲    
نمایش خودروهای لوکس در خیابان های تهران.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۳:۵۹    
استقلالی ها هم مثل پرسپولیس در بازی آتی خود ستاره تاثیرگذار شان را همراه ندارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۳:۵۶    
واحد رسانه ای حشد الشعبی اعلام کرد که نیروهای مبارزه با تروریسم عراق به فاصله دو کیلومتری موصل رسیدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۳:۵۶    
کاخ سفید اعلام کرد که اوباما یک هفته بعد از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا (اواخر آبان) یک بار دیگر به آلمان سفر می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۳:۵۳    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: چه خوب است مسئولان وقتی به جمع مردم می روند به جای خطابه خوانی و طعنه و کنایه به این و آن گزارش کارهای خود را ارائه دهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۳:۵۰    
طرح استیضاح و محاکمۀ رئیس جمهور ونزوئلا توسط پارلمان این کشور و با برگزاری یک نشست فوق العاده کلید خورد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۳:۵۰    
جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فنلاند برای توسعه و تعمیق سطح روابط و همکاری های خود 4 سند و یادداشت تفاهم همکاری به امضاء رساندند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۳:۵۰    
معاون وزیر امور خارجه گفت: اقدامات جمهوری اسلامی مانع از تسلط داعش بر منطقه شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۳:۴۷    
یک مقام ارشد نیروی هوایی آمریکا اعلام کرد در صورتی که از واشنگتن درخواست شود، نیروی هوایی کشورش آماده ایجاد منطقه پرواز ممنوع در سوریه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۳:۴۷    
اصغرفخریه کاشان قائم مقام وزیر در امور بین الملل و تأمین مالی، در جریان مذاکره با هیات فنلاندی از ادامه مذاکرات با ایرباس و بوئینگ و سایر شرکت های هواپیمایی برای خرید هواپیما خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۳:۴۴    
بازیکن تیم پرسپولیس گفت: خوشبختانه مصدومیتی ندارم و آمده بازی برای پرسپولیس هستم.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۳:۴۴    
رئیس کل بانک مرکزی که برای شرکت در یک کنفرانس کسب و کار به سنگاپور سفر کرده است، شرکت های آسیایی را به سرمایه گذاری در ایران دعوت کرد و گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۳:۳۸    
پیشکسوت باشگاه استقلال امروز با حضور در بیمارستان بر بالین پیشکسوت باشگاه استقلال حاضر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۳:۲۳    
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس به خبر جدایی بازیکنان اوکراینی این تیم در نیم فصل واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۳:۲۳    
کمپین انتخاباتی ترامپ در یک سال اخیر 3.2 میلیون دلار برای خرید و تهیه کلاه های تبلیغاتی هزینه کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۳:۲۳    
اداره آمار روسیه (روس استات) اعلام کرد، تورم در این کشور 10 برابر متوسط کشورهای عضو اتحادیه اروپا در نه ماهه اخیر بوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۳:۲۳    
مدافع تیم پرسپولیس مشکلی برای بازی کردن در دیدار با صنعت نفت آبادان ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۳:۲۰    
سفیر ترکیه در تهران براین باور است که کشورش خیلی بیش تر از آن چه که تصور می شود در مجامع بین المللی از ایران حمایت کرده و می کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۳:۱۷    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: قانون جدید دولت عربستان برای افزایش هزینه صدور ویزا بر قیمت حج عمره تاثیرگذار است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۳:۱۴    
دبیرکل سازمان ملل از کشورهایی که روابط مستحکمی با حزب الله لبنان دارند، خواست جهت تشویق این حزب برای تبدیل شدن به یک حزب سیاسی تلاش کنند.