شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۱۲:۱۳May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 12 خرداد 1396 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 31 فروردین 1396 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1396 نامه نیوز 31 تیر 1396 نامه نیوز 31 مرداد 1396 نامه نیوز 28 شهریور 1396 نامه نیوز 30 مهر 1396 نامه نیوز 20 آبان 1396 نامه نیوز 17 آذر 1396 نامه نیوز 28 دی 1396 نامه نیوز 30 بهمن 1396 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 1 خرداد 1396 نامه نیوز 2 خرداد 1396 نامه نیوز 3 خرداد 1396 نامه نیوز 4 خرداد 1396 نامه نیوز 5 خرداد 1396 نامه نیوز 6 خرداد 1396 نامه نیوز 7 خرداد 1396 نامه نیوز 8 خرداد 1396 نامه نیوز 9 خرداد 1396 نامه نیوز 10 خرداد 1396 نامه نیوز 11 خرداد 1396 نامه نیوز 12 خرداد 1396 نامه نیوز 13 خرداد 1396 نامه نیوز 14 خرداد 1396 نامه نیوز 15 خرداد 1396 نامه نیوز 16 خرداد 1396 نامه نیوز 17 خرداد 1396 نامه نیوز 18 خرداد 1396 نامه نیوز 19 خرداد 1396 نامه نیوز 20 خرداد 1396 نامه نیوز 21 خرداد 1396 نامه نیوز 22 خرداد 1396 نامه نیوز 23 خرداد 1396 نامه نیوز 24 خرداد 1396 نامه نیوز 25 خرداد 1396 نامه نیوز 26 خرداد 1396 نامه نیوز 27 خرداد 1396 نامه نیوز 28 خرداد 1396 نامه نیوز 29 خرداد 1396 نامه نیوز 30 خرداد 1396 نامه نیوز 31 خرداد 1396 
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۶:۳۲    
دانشجویان دوره دکتری از امروز(13 خرداد) تا 15 تیر فرصت دارند برای دریافت وام ویژه دکتری ثبت نام کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۴:۵۰    
یوهانسن رئیس کشور برگزیده ایسلند است و از سال 2016 این سمت را برعهده دارد. رئیس جمهور ایسلند توسط رای مردم برای یک دوره چهار ساله برگزیده می شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۱:۴۰    
تصاویری از اولین نماز جمعه ماه مبارک رمضان در نقاط مختلف دنیا را مشاهده می کنید.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۱:۵۲    
اکبر عبدی هنرمند پیشکسوت کشورمان در برنامه خندوانه یکی از خاطرات خنده دار خود درباره روزه گرفتن پدرش را تعریف می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۰:۱۱    
فرماندار کهگیلویه گفت: مرگ مشکوک زن 19ساله مبتلا به تب کریمه کنگو در بخش چاروسای قلعه رئیسی این شهرستان در جنوب استان کهگیلویه و بویراحمد در حال بررسی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۰۹:۵۰    
در حاشیه زمزمه های تغییر در یاشگاه استقلال، محمدرضا میر شاه ولد این کارتون را در اینستاگرامش منتشر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۰۸:۰۲    
پژوهشگران در آمریکا نشان داده اند که این نظر صحت ندارد که شستن دست با آب گرم بیش از شستن با آب سرد در از میان بردن میکروب ها موثر است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۰۶:۳۲    
تعدادی از نمایندگان کنگره آمریکا با ارسال نامه ای به مشاور ارشد کاخ سفید درخواست کردند که داماد رئیس جمهور آمریکا به اسناد محرمانه دسترسی نداشته باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۰۳:۳۲    
لئو وارادکار عضو پارلمان ایرلند روز جمعه با پیروزی در انتخابات داخلی حزب حاکم فینه گیل به عنوان نخست وزیر بعدی این کشور برگزیده شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۰۲:۳۲    
'اسلام علوش' سخنگوی رسمی جیش الاسلام با موافقت فرمانده این گروه تروریستی از همه مناصب خود کناره گیری کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۰۲:۱۱    
در پی حملات سایبری به تعدادی از وزارت خانه های عراق در روزهای اخیر، وزارت امورخارجه این کشور روز جمعه اعلام کرد که طرف های ناشناس در 24 ساعت گذشته ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۰۱:۴۱    
نتایج آمار یک موسسه تحقیقاتی در مورد معتادان آمریکایی نشان می دهد که دونالد ترامپ به معروف ترین نامی تبدیل شده که معتادان این کشور در داد و ستد مواد مخدر از آن استفاده می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۰۱:۱۱    
پاپ فرانسیس رهبر مذهبی کاتولیک ها در پی تصمیم کاخ سفید پیرامون خروج از توافقنامه تغییرات اقلیمی پاریس، اظهار کرد: هیچ فرد، کشور و ملتی نمی تواند درک خود را از کره زمین تحمیل کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۰۰:۱۴    
خبرگزاری فرانسه جمعه شب گزارش کرد: یک منبع رسمی قطری به این خبرگزاری گفته است که بازرسان پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) به دوحه برای مشخص کردن محل حملات سایبری کمک می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۲۳:۵۰    
وزارت کشور عربستان روز جمعه با صدور بیانیه ای مشکوک مسئولیت انفجار خودرو در منطقه میاس در استان قطیف در شرق عربستان را برعهده گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۲۳:۵۰    
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس از افزایش 3برابری مستمری افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در سال 96 خبرداد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۲۳:۴۱    
وزیر بهداشت با صدور پیامی به وزیر بهداشت عمومی جمهوری اسلامی افغانستان، انفجار تروریستی اخیر کابل را محکوم کرد و بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای همکاری با افغانستان در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۲۳:۳۲    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی عصر روز جمعه(12 خرداد) دومین گزارش خود در سال 2017 درباره اجرای برجام در ایران را در اختیار 35 عضو شورای حکام قرار داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۲۳:۳۲    
پروانه کاظمی هیمالیانورد ایرانی بعد از صعود به قله دائولاگیری امروز(جمعه) به ایران بازگشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۲۰:۲۰    
امام جمعه شیراز بابیان اینکه امام راحل برای مردم ارزش قائل بود و آن ها را ابزار مطامع سیاسی خودش نمی دید ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۹:۴۱    
محمدرضا عارف در صفحه اینستاگرام خود نوشت: نامزدی آقای یوسف نژاد یک تصمیم درست و در مقابله با بدعهدی فراکسیون رقیب صورت گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۷:۴۱    
رئیس کل بانک مرکزی در تلگرام خود نوشت: بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران حامی بانکها و موسسات اعتباری مجاز و حافظ منافع سپرده گذاران است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۶:۵۰    
هافبک تیم فوتبال استقلال تهران با چند پیشنهاد خارجی مواجه شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۶:۳۲    
معاون میراث فرهنگی؛ صحبت نایب رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران را مبنی بر سکوت سازمان میراث فرهنگی در مورد ارزش میراثی کاخ ثابت پاسال نادرست دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۶:۲۰    
تفکیک آرای مردم به حلال و حرام؛ تعبیری که همراه با انتخابات 96 وارد ادبیات سیاسی کشور شد و می تواند فضای سیاسی کشور را به سمت دوقطبی شدن سوق دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۶:۱۱    
امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به سند 2030 که با این سند دشمن، راه نفوذ به کشور را برای خود گشوده است، گفت: در این سند گفته شده است که حرف از جهاد، شهادت و انقلاب در آموزش و پرورش نباید زده شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۵:۵۰    
نیما شاهرخ شاهی ، بازیگر سینما و تلویزیون امشب مهمان دورهمی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۵:۲۰    
نماینده اسبق آمریکا در سازمان ملل متحد در مصاحبه ای که جمعه منتشر شده گفت که رئیس جمهور این کشور بایستی توافق هسته ای با ایران را لغو کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۵:۱۱    
در پی خروج آمریکا از پیمان زیست محیطی پاریس قیمت نفت امروز به زیر 50 دلار سقوط کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۵:۰۰    
وزیر خارجه پیشین آمریکا، تصمیم ترامپ در خروج آمریکا از توافق پاریس را خسارتی بزرگ برای رهبری، نفوذ و مشاغل آمریکایی توصیف کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۴:۳۰    
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور با ارائه تحلیلی درباره خاستگاه و عواقب دوقطبی سازی در کشور، نسبت به ایجاد این فضا در کشور هشدار جدی داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۴:۲۱    
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: امام(ره) اسلام را از حوزه های علمیه و کتاب ها و مجالس دینی خارج و در همه دنیا آن را مطرح کرد و به رسانه ها و میان مردم آورد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۴:۲۱    
خطیب جمعه مشهد مقدس با اشاره به سند 2030 گفت: بحث ما این نیست که در این سند کدام ماده با دین می سازد و کدام ماده نمی سازد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۴:۱۲    
ستاد حجت الاسلام رئیسی با تکذیب اظهارات منتجب نیا درباره هزینه های تبلیغاتی وی تاکید کرد:تمام هزینه های ستادهای انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی از محل کمک های مردمی تامین و پشتیبانی شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۴:۰۰    
رئیس دفتر مقام معظم رهبری دلایل تغییر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی را تشریح کرد و گفت: آیت الله مجتهد شبستری مشغله زیادی در تهران دارند و اخیرا کسالتی پیدا کرده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۳:۵۳    
بحران در روابط قطر با سه کشور دوست آن در خلیج فارس و جنگ رسانه ای میان آن ها همچنان ادامه دارد و شدت آن بازتاب دهنده ادامه شعله ور بودن آن است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۳:۱۱    
شورای امنیت سازمان ملل امروز (جمعه) قرار است به پیشنهاد آمریکا و چین برای وارد کردن افراد حقیقی و حقوقی بیشتری از کره شمالی در فهرست سیاه رای دهد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۳:۰۲    
بازار لوازم جانبی موبایل بر خلاف بازار بی رونق موبایل و تبلت دارای سود بسیاری است و با شروع ماه رمضان این بازار بسیار سودآور شده و سود بسیار بالایی را برای فروشندگان به ارمغان آورده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۲:۵۰    
یک دادگاه فدرال آمریکایی اعلام کرد، رودی جولیانی، شهردار سابق نیویورک و میشائیل موکاسی، دادستان کل سابق آمریکا می توانند وکالت تاجر ثروتمند ایرانی-ترک، رضا ضراب و دفاع از وی را بر عهده بگیرند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۲:۴۱    
بخشنامه تجدید محاسبه مستمری مشمولان قانون بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دولت از سوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به استان ها ابلاغ شد و برنامه آن از ماه آینده نهایی و اجرا می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۲:۳۲    
مدافع جوان استقلال تهران به پیشنهاد فولاد خوزستان پاسخ منفی داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۲:۳۲    
رئیس جمهوری روسیه اعلام کرده است که احتمال می رود حملات سایبری سال گذشته در روند انتخابات آمریکا کار هکرهای میهن پرست روس باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۲:۲۰    
یک مسئول حوزه سلامت کشور به جزئیات مومیایی کردن بدن عباس کیارستمی پرداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۲:۱۱    
سرمربی تیم ملی والیبال گفت: بازیکنان ایران باید در مسابقه با ایتالیا و دیگر دیدارهای لیگ جهانی برای تک تک توپ ها بجنگند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۲:۰۲    
تیم ملی فوتسال ایران در تازه ترین رده بندی برتری ها در رده ششم جهان و اول آسیا ماند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۲:۰۲    
محسن صفایی فراهانی می گوید اصلاح ساختار اقتصاد ایران و ایجاد رونق اقتصادی برای بخش هایی از اقتصاد ایران که هنوز از رکود خارج نشده اند، اولویت های مهم اقتصادی دولت دوازدهم هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۲:۰۲    
دروازه بان سابق پرسپولیس و ملوان به سپیدرود رشت پیوست.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۱:۵۰    
باشگاه پرسپولیس مکلف است مالیات سرمربی اش را بپردازد که رقم کمی هم نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۱:۵۰    
رئیس مجلس عراق انتخاب دوباره علی لاریجانی به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی ایران را تبریک گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۱:۴۱    
لئوناردو دی کاپریو تصمیم ترامپ مبنی بر خروج امریکا از توافق آب وهوایی پاریس را یک تهدید برای آینده زمین دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۱:۴۱    
رئیس پلیس استان قزوین از دستگیری عاملان قتل عضو جدید شورای شهر شال خبر داد و گفت: متهمان اختلافات ملکی را علت جنایت اعلام کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۱:۳۲    
"اریک سولیم" مدیر اجرایی دفتر برنامه محیط زیست سازمان ملل متحد روز گذشته (پنجشنبه) در واکنش به تصمیم رییس جمهوری آمریکا برای خروج از توافق پاریس تاکید کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۱:۲۰    
ژاپن کناره گیری پیش از موعد امپراتور را تایید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۱:۰۲    
رئیس جمهوری ترکیه اعلام کرد، این کشور در نظر دارد در مرزهای خود با ایران و عراق دیواری مشابه دیوار با مرز سوریه، احداث کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۰:۵۰    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین در بخش هایی از محورهای چالوس و هراز خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۰:۴۱    
ولادیمیر پوتین اعلام کرد: مسکو و آنکارا درباره مسائل کلیدی درباره بحران سوریه توافق کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۰:۴۱    
انتخابات هیات رئیسه کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی برای سال دوم هفته آینده در کمیسیون های مختلف برگزار می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۰:۳۲    
براساس پیش بینی وزارت صنعت، معدن و تجارت تا پایان سال جاری سهم صنعت خودرو از اشتغال بخش صنعت به 12 درصد خواهد رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۰:۲۰    
13 عضو اوپک هفته قبل گردهم آمدند تا برای سقوط قیمت نفت در بازارهای جهانی چاره اندیشی کنند؛نشستی که به تمدید تصمیم قبلی مبنی بر ادامه توقف تولید منجر شد و البته طبق معمول حاشیه نشست اوپک فرصتی برای ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۰:۲۰    
رییس مجلس شورای اسلامی در پیام های جداگانه ای به روسای مجالس افغانستان انفجار تروریستی در کابل را محکوم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۰:۱۱    
نخست وزیر انگلیس در گفتگو با رئیس جمهور آمریکا گفت که تصمیم واشنگتن به خروج از توافق اقلیمی پاریس، وی را مأیوس ساخته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۰۹:۴۱    
رسانه های محلی فیلیپین امروز (جمعه) گزارش دادند، 34 نفر در یک کازینو در مانیل، پایتخت این کشور به دلیل خفگی جان باختند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۰۹:۳۲    
آندری کاماکین تحلیلگر روزنامه مسکوفسکی در تحلیلی که می خوانید درباره انتخابات ریاست جمهوری 2018 روسیه و احتمالات پیرامون جانشین پوتین و یا حضور مجدد او در انتخابات می گوید.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۰۹:۲۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از تصمیم رئیس جمهوری آمریکا برای تاخیر در انتقال سفارت آمریکا به قدس دچار ناامیدی شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۰۹:۲۰    
یک نماینده اصلاح طلب مجلس تاکید دارد اگر اصلاح طلبان بر عهد و قول خود با مردم پایبند باشد در انتخابات 1400 هم پیروزی برای آنها رقم خواهد خورد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۰۹:۱۴    
سخنگوی فراکسیون امید معتقد است که انتخابات هئیت رئیسه نشان داد که برخی از گروه ها حتی به تعهداتی که خودشان توافق کرده اند هم پایبند نیستند و متاسفانه به بلوغ تشکیلاتی و سیاسی نرسیده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۰۹:۱۴    
معاون رئیس جمهور گفت: مفهوم دولت سایه کمک به دولت است پس کسانی که چنین ایده ای را دنبال می کنند اگر نیتی غیر از این دارند برای سازندهی تخریب و مانع تراشی و اذیت، دولت سایه تشکیل ندهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۰۸:۱۱    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رئیس قوه قضاییه، به اظهارات اخیر وی درباره موضوع حصر واکنش نشان داد و از وی خواست اقدام عاجلی برای رفع حصر انجام دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۰۱:۰۲    
رئیس جمهور آمریکا در جمع خبرنگاران خروج این کشور از توافق آب و هوایی پاریس را اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۰۱:۰۲    
رئیس جمهور آمریکا موقتا قانون انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس را تعلیق کرد و فرمان ابقای سفارت این کشور در تل آویو را امضا کرد.