دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۰۷:۳۳May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 11 خرداد 1396 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 31 فروردین 1396 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1396 نامه نیوز 31 تیر 1396 نامه نیوز 31 مرداد 1396 نامه نیوز 28 شهریور 1396 نامه نیوز 30 مهر 1396 نامه نیوز 20 آبان 1396 نامه نیوز 17 آذر 1396 نامه نیوز 28 دی 1396 نامه نیوز 30 بهمن 1396 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 1 خرداد 1396 نامه نیوز 2 خرداد 1396 نامه نیوز 3 خرداد 1396 نامه نیوز 4 خرداد 1396 نامه نیوز 5 خرداد 1396 نامه نیوز 6 خرداد 1396 نامه نیوز 7 خرداد 1396 نامه نیوز 8 خرداد 1396 نامه نیوز 9 خرداد 1396 نامه نیوز 10 خرداد 1396 نامه نیوز 11 خرداد 1396 نامه نیوز 12 خرداد 1396 نامه نیوز 13 خرداد 1396 نامه نیوز 14 خرداد 1396 نامه نیوز 15 خرداد 1396 نامه نیوز 16 خرداد 1396 نامه نیوز 17 خرداد 1396 نامه نیوز 18 خرداد 1396 نامه نیوز 19 خرداد 1396 نامه نیوز 20 خرداد 1396 نامه نیوز 21 خرداد 1396 نامه نیوز 22 خرداد 1396 نامه نیوز 23 خرداد 1396 نامه نیوز 24 خرداد 1396 نامه نیوز 25 خرداد 1396 نامه نیوز 26 خرداد 1396 نامه نیوز 27 خرداد 1396 نامه نیوز 28 خرداد 1396 نامه نیوز 29 خرداد 1396 نامه نیوز 30 خرداد 1396 نامه نیوز 31 خرداد 1396 
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۵:۳۲    
ارتش و وزارت دفاع به طور جداگانه بیانیه هایی را به مناسبت 14 و 15 خرداد صادر کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۲:۴۰    
صنوبر به روایت داستان زندگی امام خمینی (ره) می پردازد و از شبکه یک پخش می شود
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۰۸:۰۲    
روزنامه امریکایی هافینگتون پست با زیر سؤال بردن برخی ادعاها و اتهامات مقامات امریکایی علیه جمهوری اسلامی ایران به بخشی از سیاست های ضد ایرانی واشنگتن اذعان کرد و نوشت امریکا در کودتای سال 1953 سیا و ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۲۱:۵۵    
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه باید بعد از انتخابات رقابت ها را به رفاقت ها تبدیل کنیم، گفت: اینکه بخواهند اکنون ناکارآمدی دولت را نشان و آن را ثابت کنند ظلم بر نظام جمهوری اسلامی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۲۲:۵۳    
رییس جمهور در پیامی به رییس جمهوری افغانستان، انفجار تروریستی در کابل و کشته و مجروح شدن مردم مظلوم و مسلمان افغانستان را محکوم و این فاجعه دلخراش را به دولت و ملت این کشور تسلیت گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۲۲:۱۲    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از برخی سخنان روحانی در دوران تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری گفت: آیا این سخن خردمندانه ای بود که بگویند مردم به کسی که 38 سال حکم قتل و زندان امضا کرده رای نمی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۲۱:۲۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه درباره تصمیم رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر تعویق انتقال سفارتخانه این کشور از تل آویو به بیت المقدس، ابراز تاسف کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۲۰:۲۰    
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه نیروهای اصولگرا توانستند در انتخابات تجمیع شوند گفت: این 40 درصد امروز تبدیل به اقلیت قدرتمند شده اند که دولت باید از ظرفیت آنان استفاده کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۹:۱۰    
کاپیتان تیم ملی والیبال گفت: تمام تلاشمان را در لیگ جهانی انجام می دهیم و به طور قطع موفق می شویم.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۲۰:۰۲    
پس از حادثه ای که سر صحنه تصویربراری برای بدلکار سریال پایتخت 5 به وجود آمد، حال او بهبود یافته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۹:۵۱    
یک روزنامه آنلاین ایتالیایی در گزارشی در مورد جنگ در یمن نوشت: دولت ایران زنگ خطر اوضاع اضطراری بشردوستانه در یمن را بصدا درآورد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۸:۵۰    
حضور یک مدافع در لیست خروجی منصوریان قطعی به نظر می رسد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۹:۴۲    
رئیس جمهوری افغانستان پس از انفجار مهیب کابل طی حکمی اعدام 11 عضو طالبان و شبکه تروریستی حقانی را خواستار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۹:۴۲    
انبار ضایعات کارخانه کرمان موتور در ارگ جدید بم دچار حریق گسترده شده و تلاش برای اطفای آن ادامه دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۹:۴۲    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از مرگ مشکوک دختر 19 ساله دهدشتی به تب کنگو در بیمارستان این شهرستان خبرداد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۸:۴۱    
سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان در نشست خبری در شهر پیزارو گفت: اینجا آمده ایم که با تمام قدرت تا آخرین لحظه مبارزه کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۹:۳۱    
حسام الدین آشنا با انتشار متنی در صفحه تلگرامی خود، از لایه های پشت پرده پیگیری یک سوژه توسط رسانه های زنجیری درباره خود پرده برداری کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۹:۳۱    
رئیس فراکسیون مستقلان ولایی گفت: از همان آغاز لحظه رای گیری برای رییس مجلس بخشی از نمایندگان عدم پایبندی خود را نشان دادند و 64 نفر رای سفید به گزینه مورد اجماع برای ریاست مجلس دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۹:۳۱    
روسیه به آمریکا هشدار داد، هرگونه حمله نظامی به سوریه عواقب خطرناکی در پی خواهد داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۹:۲۲    
رضایی گفت: هر روز که می گذرد بر حجم ترورها و گسترش آن در کشورهای جهان و شدت انفجارها افزوده می شود، مبارزه با تروریسم به عزمی جهانی و صادقانه نیاز دارد، بدون تنبیه کشورهای حامی تروریسم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۹:۲۲    
نشست سه روزه انجمن جهانی بهره برداران هسته ای (WANO) که جمهوری اسلامی ایران به عنوان عضو منطقه ای مسکو در آن حضور دارد در مینسک پایتخت بلاروس با حضور هیات ایرانی برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۸:۱۲    
در ادامه عکس هایی جدید از محمودرضا خاوری، متهم فراری اختلاس بزرگ در دولت احمدی نژاد در کانادا را می بینید ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۹:۰۱    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا فرمان ابقای سفارت این کشور در تل آویو و تعلیق انتقال آن به قدس اشغالی را امضاء کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۹:۰۱    
بازیکن فصل قبل تیم فوتبال صبای قم بعد از توافق با مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان به این تیم پیوست.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۸:۳۲    
پیروزی شش گله ی العین بازتاب زیادی همچنان در رسانه های مختلف عرب زبان داشته است و مهمترین آنها به ماجرای برخورد بازیکنان العین با این پیروزی بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۸:۱۲    
ستاره ی بارسلونا از مسئولان این تیم خواست که از خرید وینگر اورتون منصرف شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۸:۰۰    
اختلاف بین منصوریان و رحمتی در نیم فصل اول و شکست سنگین آبی پوشان مقابل العین، سرمربی استقلال را به این فکر انداخته تا دروازه بانی جدید به تیمش اضافه کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۸:۰۰    
یک کارشناس مسایل بین الملل از توجه بیش از حد رسانه های غربی به اشتباه تایپی ترامپ در توئیتر و بی توجهی به کشتار دهها انسان بیگناه در کابل انتقاد کرده و از آن به عنوان شنیده شدن صدای پوچ گرایی زمانه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۸:۰۰    
نیما عالمیان با شکست برابر حریف پرتغالی اش از مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان کنار رفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۷:۵۱    
با صعود آمریکا، مکزیک و ایتالیا چهره تیم های حاضر در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی جوانان مشخص شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۷:۴۲    
مدیران خبرگزاری آنا، روزنامه فرهیختگان و سایت ایسکانیوز از سمت های خود عزل شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۷:۴۲    
با پیوستن مدافع استقلال خوزستان به الاهلی، جدایی منتظری از این تیم و بازگشت به استقلال قطعی به نظر می رسد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۷:۳۰    
یک تاجر و تولید کننده مکزیکی با تولید دستمال های توالت با تصویر رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا انتقام جالبی از وی گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۷:۳۰    
ستاره ی لوس بلانکوس در گفتگو با Fox Sports در مورد رقیب سالهای اخیر خود گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۷:۲۱    
مشاور ارشد تیم کارشناسی جایکا در پروژه تالاب انزلی گفت: خروج نام تالاب انزلی از فهرست مونترو از فعالیت های اصلی این مجموعه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۶:۴۲    
رئیس جمهور روسیه امروز (پنجشنبه) تاکید کرد، اجزای سیستم سپر موشکی آمریکا که در آلاسکا و کره جنوبی ساخته می شوند چالشی برای مسکو محسوب می شوند که موظف است با تقویت نیروهای خود در این منطقه به این چالش ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۶:۴۲    
رئیس شورای اروپا از رئیس جمهور آمریکا خواست تا فضای (سیاسی) را بدتر نکند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۶:۳۰    
توافقنامه اجرایی بین کشورهای ایران و عراق به منظور راه اندازی مزرعه آموزشی و پژوهشی مقابله با گردوغبار منعقد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۶:۲۲    
رئیس جمهور آمریکا با نخست وزیر ویتنام در کاخ سفید دیدار و از امضای توافقات تجاری چند میلیارد دلاری و مشاغلی که به دنبال آنها به وجود می آید، استقبال کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۶:۱۰    
مدیر اجرایی برنامه جهانی غذا گفت: ذخیره غذایی در یمن تنها برای حدود سه ماه کفایت می کند و مشخص نیست ساکنان پس از آن نیازهای غذایی خود را چگونه تامین خواهند کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۶:۱۰    
بر اساس آمار سازمان جهانی بهداشت لبنان با میانگین مصرف سالانه 3 هزار نخ سیگار به ازای هر فرد سیگاری، رتبه سوم جهان را در این زمینه دارد. حدود یک چهارم مردم این کشور نیز سیگار می کشند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۵:۳۱    
معاون زنان و امور خانواده رئیس جمهور گفت: امیدوارم نمایندگان خانم بتوانند در سطح ریاست کمیسیون ها تخصصی صاحب جایگاه شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۵:۳۱    
علی کریمی برای هدایت نفت تهران با مالکان این تیم مذاکرات مثبتی انجام داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۵:۲۲    
امید جهانبخش نفت آبادان را به عنوان تیم فصل آینده اش انتخاب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۵:۰۱    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه تاکید کرد: هدف طرح ادعاهای ضدسوری در باره کاربرد جنگ افزار شیمیایی، توطئه و بهانه سازی با هدف سرنگون کردن حکومت بشار اسد است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۵:۰۱    
شب گذشته در پی بروز توفان برق اهواز به صورت مقطعی قطع شد که در حال حاضر مشکل به طور کامل برطرف شده و طبق گفته مدیرعامل شرکت توانیر این مسئله آسیبی به مقره ها وارد نکرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۴:۵۲    
وی در مدت کوتاهی که در دادگاه حاضر شده بود عقاید افراطی خود را پنهان نگاه نداشت. او گفت: اگر از آزادی ما بدتان می آید از این کشور بروید، مرگ بر مخالفان فاشیسم.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۴:۵۲    
سفیر ایران در لندن در یادداشتی در کانال تلگرام خود نوشت: گزارش گروه بین المللی بحران سند درخشانی برای اثبات موفقیت جمهوری اسلامی ایران در پیشبرد و تامین اهداف ملی خود در مذاکرات هسته ای است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۴:۵۲    
استقلال برای تمدید قرارداد ستاره های خود با مشکل مواجه شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۴:۴۰    
سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی گفت: خطاب به حزب اللهی ها می گویم که اگر اسلام، نظام و رهبری را دوست دارید چه اصراری دارید بگوئید دیگران با رهبر نیستند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۴:۴۰    
مدیرکل حج و زیارت خراسان رضوی گفت: آنگونه که سرکنسولگری ایران در عراق اعلام کرده است 400 زائر ایرانی سرگردان در نجف راهی کشورمان شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۴:۳۱    
شقایق دهقان امروز در ششمین قسمت از مجموعه هزار داستان شما را با پرسشی مواجه می کند که نمی توانید به آن سئوال به راحتی پاسخ دهید.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۴:۳۱    
جنگ بین رییس جمهور فیلیپین و دختر کلینتون به دلیل رئیس جمهور فیلیپین ضمن تلاش برای دفاع از "جوکی" که درباره تجاوز سربازانش به زنان مطرح کرده بود، از چلسی کلینتون ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۴:۳۱    
در بازار امروز - پنجشنبه – سکه تمام طرح جدید با افزایش 3000 تومانی نسبت به روز گذشته یک میلیون و 200 هزار تومان عرضه می شود و دلار آمریکا 3734 تومان قیمت دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۴:۳۱    
زن طلبکار وقتی نتوانست طلب نیم میلیاردی اش را از مرد بدهکار بگیرد او و خانواده اش را در همدان ربود، متهم به همراه همدستانش در کرج دستگیر و گروگان ها آزاد شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۴:۱۰    
کارلوس کی روش لیست بازیکنان دعوت شده جهت مسابقه با ازبکستان را اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۴:۱۰    
سرانجام علی کریمی با مدیران نفت تهران برای به خدمت گرفتن سکان هدایت این تیم در لیگ هفدهم به توافق رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۴:۱۰    
بعد از شکست سنگین استقلال در بازی با العین و ناراحتی شدید هواداران، بازیکنان و کادرفنی این تیم حالا خبر ناراحت کننده دیگری بازهم به این تیم رسیده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۴:۱۰    
هیلاری کلینتون همکاری عمیق میان رئیس جمهور کنونی آمریکا و روسیه را عامل شکست انتخاباتی اش دانست و تاکید کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۴:۱۰    
پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور تاکید کرد که وزیرکشور قانونی بودن استخدام های شهرداری را تایید نکرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۳:۵۲    
دیوان عدالت اداری بحرین با صدور حکمی حزب سیاسی وعد را منحل اعلام و دستور مصادره اموال آن را صادر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۳:۴۰    
حداقل و حداکثر دستمزد روزانه مبنای کسر حق بیمه در سال 96 به ترتیب 309 هزار و 977 و 2 میلیون و 169 هزار و 840 ریال تعیین و ابلاغ شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۳:۴۰    
ملکه 91 ساله بریتانیا یکشنبه گذشته از کلیسا تا محل اقامت خود را با خودروی جگوار شخصی اش رانندگی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۳:۴۰    
سیاستمدار عراقی تصریح کرد: هیچ یک از طرف های نزاع منفعتی در تشدید رویارویی ندارند؛ زیرا ایران و عربستان دو کشور اسلامی بزرگ در دو طرف خلیج فارس هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۳:۳۱    
حمید حامی خواننده نام آشنای موسیقی پاپ به برنامه دورهمی می رود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۳:۳۱    
156 نماینده مجلس در نامه ای خطاب به رئیس هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تاکید بر نقش و جایگاه این دانشگاه و تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب در انتصاب وی تاکید کردند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۳:۱۰    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور ضمن تشریح وضعیت جوی کشور طی روزهای آینده، اظهار کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۳:۱۰    
ناصر ایمانی معتقد است که علی مطهری و مسعود پزشکیان به دلیل رای بخشی از فراکسیون مستقلین که مورد حمایت لاریجانی است، توانستند جایگاه خود را در هیات رئیسه حفظ کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۳:۰۱    
با توجه به برگزاری مراسم 14 خرداد در حرم مطهر امام خمینی(ره)، پروازهای فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) با تغییراتی مواجه خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۳:۰۱    
کارشناسان استرالیایی هشدار می دهند که استفاده از تلفن همراه در اواخر شب تاثیرات مخرب بر سلامت روان نوجوانان دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۲:۴۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در سه سال اخیر از واردکننده فولاد به صادر کننده آن تبدیل شده ایم.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۲:۳۱    
هافینگتن پست در گزارشی انتخاب مجدد روحانی را خبر مثبت خاورمیانه در هفته گذشته خواند و تاکید کرد نمی توان ایران را حذف کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۲:۳۱    
آمریکا ضمن ستودن وجود هماهنگی میان پیشمرگ ها و ارتش عراق حمایت مجدد خود از نیروهای پیشمرگ را اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۲:۱۰    
وزیر امور خارجه کشورمان پس از انتشار برخی شایعه ها با فرمانده سپاه قدس دیدار کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۲:۰۱    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه دفترچه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد 96 بعدازظهر امروز منتشر می شود، گفت: نتیجه اولیه این آزمون اوایل نیمه دوم خرداد ماه جاری اعلام خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۲:۰۱    
پلیس راهور آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور را اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۱:۵۲    
وزیر کشور گفت: استخدام های شهرداری در چارچوب قانون است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۱:۳۱    
مسئولان آمریکایی به شبکه "سی إن إن" این کشور اعلام کردند که انتظار می رود دونالد ترامپ دستور تعلیق انتقال سفارت کشورش از تل آویو به قدس اشغالی را تمدید کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۱:۳۱    
ولادیمیر ژیرینوفسکی، نماینده ناسیونالیست روس می گوید: مکرون به آلمان رفت تا به مرکل پیر تعظیم کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۱:۱۰    
فرمانده انتظامی شهرستان زابل گفت: هنوز هیچ یک از ابعاد قتل یا مرگ آقای بهروز شهرکی کارمند حراست دانشگاه علوم پزشکی زابل معلوم نیست و نمیتوان هیچ گونه اظهار نظری در این باره کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۱:۱۰    
مجموع اندازه های هزاران تونل زیرزمینی مخصوص ایران، تقریبا برابر با اندازه فاصله زمین تا ماه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۱:۱۰    
در حالی که رییس جمهور امریکا با شاهزاده های عربِ دشمن ایران رقص عربی میکرد و ایران را محکوم میکرد رای دهندگان ایرانی به تنش زدایی با جهان رای دادند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۱:۱۰    
روزنامه بغداد پست نوشت، عراق به عنوان رئیس کمیته امنیت بین المللی و خلع سلاح سازمان ملل انتخاب شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۱:۱۰    
نوزدهمین جشن حمایت از خانواده های زندانیان شامگاه امشب با حضور حجت الاسلام منتظری داستان کل کشور، دکتر جهانگیر ریاست کل زندان های کشور، حجت الاسلام صادقی معانت فرهنگی قوه قضائیه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۱:۰۱    
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور با تشریح آخرین وضعیت راه های مواصلاتی از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج -تهران خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۱:۰۱    
سامانی از وصول نامه شورای نگهبان به وزارت کشور درباره تایید صحت انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در هر 4 حوزه انتخابیه خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۰:۵۲    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق وقوع در بوستان پردیسان تهران خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۰:۵۲    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: کارگری 30 ساله پس از سقوط از چاهی به عمق 30 متر، جان خود را از دست داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۰:۴۰    
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تحلیلی متفاوت از نتیجه انتخابات هیات رئیسه مجلس دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۰:۴۰    
محمود بهمنی عضو کمیسیون اقتصادی در مورد انتخابات هیات رئیسه در سال دوم مجلس گفت: در انتخابات هیات رئیسه سه فراکسیون با یکدیگر هماهنگی انجام داده بودند و به یک رئیس رسیدند که وی رأی اول را کسب کرد ولی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۰:۴۰    
عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران از موافقت و اعلام نظر نهایی شورای حل اختلاف درخصوص افزایش نرخ کرایه وسایل حمل و نقل عمومی و اعلام میزان افزایش نرخ طی روزهای آتی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۰:۴۰    
به دنبال تنش در روابط قطر با عربستان و امارات بر سر اظهارات منسوب به امیر قطر، وی و هیئت همراهش چهارشنبه در سفری چند ساعته به کویت رفتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۰:۳۱    
مدیر واحد پایش و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: طبق نتایج پیش بینی کیفیت هوا، طی روز جاری (پنجشنبه) شرایط کیفی هوای سالم برقرار خواهد بود و انتظار می رود با وجود افزایش نسبی غلظت ذرات معلق ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۰:۳۱    
تا پیش از این برای انتخابات برنامه ریزی می کردند و برنامه های انتخاباتی شان را پلان به پلان پیش می بردند. اما با ردصلاحیت احمدی نژاد و بقایی بسیاری از برنامه های شان نقش بر آب شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۰:۲۲    
در حاشیه انتشار فراخوان احمدی نژاد برای دریافت پول از مردم جهت امور فرهنگی و اجتماعی(!) و ارائه شماره حساب مشترک خودش و بقایی.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۰:۲۲    
منصوریان چندی پیش در مصاحبه ای گفته بود: دارم روی دفاع یوونتوس کار می کنم! این اظهار نظر پس از باخت تاریخی استقلال به العین، سوژه کارتون خبر ورزشی شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۰:۱۰    
در حاشیه فراخوان سراسری دریافت پول از مزدم توسط احمدی نژاد، هادی حیدری این کارتون را در کانال تلگرامش منتشر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۰:۰۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: FATF یک سازوکار مالی بین المللی است که هیچ ارتباطی با استرداد اتباع بین کشورها ندارد و در گروه ویژه اقدام مالی در مورد نظام های مالی و بانکی صحبت می شود نه افراد!
  • ۱