سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۷:۴۱May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 7 مرداد 1396 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 31 فروردین 1396 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1396 نامه نیوز 31 خرداد 1396 نامه نیوز 31 تیر 1396 نامه نیوز 28 شهریور 1396 نامه نیوز 30 مهر 1396 نامه نیوز 20 آبان 1396 نامه نیوز 17 آذر 1396 نامه نیوز 28 دی 1396 نامه نیوز 30 بهمن 1396 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 1 مرداد 1396 نامه نیوز 2 مرداد 1396 نامه نیوز 3 مرداد 1396 نامه نیوز 4 مرداد 1396 نامه نیوز 5 مرداد 1396 نامه نیوز 6 مرداد 1396 نامه نیوز 7 مرداد 1396 نامه نیوز 8 مرداد 1396 نامه نیوز 9 مرداد 1396 نامه نیوز 10 مرداد 1396 نامه نیوز 11 مرداد 1396 نامه نیوز 12 مرداد 1396 نامه نیوز 13 مرداد 1396 نامه نیوز 14 مرداد 1396 نامه نیوز 15 مرداد 1396 نامه نیوز 16 مرداد 1396 نامه نیوز 17 مرداد 1396 نامه نیوز 18 مرداد 1396 نامه نیوز 19 مرداد 1396 نامه نیوز 20 مرداد 1396 نامه نیوز 21 مرداد 1396 نامه نیوز 22 مرداد 1396 نامه نیوز 23 مرداد 1396 نامه نیوز 24 مرداد 1396 نامه نیوز 25 مرداد 1396 نامه نیوز 26 مرداد 1396 نامه نیوز 27 مرداد 1396 نامه نیوز 28 مرداد 1396 نامه نیوز 29 مرداد 1396 نامه نیوز 30 مرداد 1396 نامه نیوز 31 مرداد 1396 
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۵:۳۵    
پیامبر بزرگوار اسلام(ص) درباره سیاهدانه می فرمایند: الحبّة السّوداء شفاء لکلّ داء ؛ سیاه دانه دارویی مؤثر در برابر هر بیماری است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۲:۲۴    
وزیر خارجه دولت احمدی نژاد از سفر رییس سابق خود به ابوموسی به عنوان بر هم زننده توافق ایران و امارات یاد کرده این مقاله اما بر آن است که نشان دهد اساسا توافقی محتمل نبوده و نیست...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۱:۵۲    
مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: کاش آقای زنگنه به جای کلی گوئی های یکسویه برای اظهارات خود دلیل و سند ارائه می کرد یا اجازه می داد یکی از منتقدان مقابل ایشان بنشیند و پرسش هایی را که تاکنون بی جواب ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۰:۵۷    
اگر به خاطر مشکلات کاری و زندگی، پیچیدگی های شغلی و تحصیلی دچار استرس و نگرانی شده اید، می توانید با استفاده از یک شیوه جالب به تمدد اعصاب و احساس خوشحالی درخود بپردازید.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۸:۳۶    
ساعتی قبل فردی در پی مشکلات شخصی به راننده یک دستگاه سواری پراید در بلوار امامیه تقاطع شاهد در منطقه قاسم آباد مشهد تیراندازی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۸:۰۵    
دلایل مختلفی در زمینه افزایش وزن تاثیرگذار هستند. تغییر در شرایط هورمون ها، یک سبک زندگی کم تحرک، افزایش استرس و کمبود خواب به واسطه انجام وظایف، تنها چند نمونه از این دست هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۷:۴۲    
یک روز گرم تابستان را مجسم کنید که قرار است طی آن در حوضچه آب سرد شیرجه بزنید. چه اتفاقی می افتد؟ به طور حتم احساس خواهید کرد پوستتان جمع شده و منافذ آن کوچک شده اند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۷:۱۳    
بهداد سلیمی با ظاهری جدید در اردوی تیم ملی وزنه برداری حاضر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۰:۵۴    
رئیس کمیته انضباطی خبر بخشیده شدن ملی پوشان امید استقلال که از سوی افتخاری و از قول تاج عنوان شد را فعلا تکذیب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۲:۴۹    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: برخی می خواهند انقلابی گری را حرکتی احساسی و زودگذر معرفی کنند در حالیکه انقلابی گری یعنی چشم به اکنون و آینده داشتن.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۲:۴۹    
فرمانده نیروی انتظامی ورامین اعلام کرد: عوامل تیراندازی دیشب در مرکز این شهر در کمتر از 24 دستگیر و روانه بازداشتگاه شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۲:۴۹    
امروز افرادی ناشناس به یک دستگاه سواری پراید در منطقه قاسم آباد مشهد با وینچستر و کلت کمری تیراندازی کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۲:۳۶    
پنجمین مرحله از طرح تعیین تکلیف سپرده های سپرده گذاران آن تعاونی ، تا سقف دو میلیارد ریال در شعب هشتادگانه مؤسسه کاسپین به زودی آغاز خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۲:۳۰    
یکی از مراجع عظام تقلید با اشاره به بد عهدی و نقض برجام از سوی آمریکا گفت: آمریکا خیانتش را تکرار کرده و مثل 38 سال گذشته دشمنی خود را با ملت ایران ادامه می دهد و بلکه شدیدتر هم کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۲:۲۷    
نیروی هوایی هند با احساس تهدید از جانب چین و پاکستان قصد دارد هفت هواپیمای ویژه عملیات تجسسی، اطلاعاتی بخرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۱:۱۵    
مجوز انتشار آگهی استخدام 2500نفره وزارت نفت برای شرکت ملی نفت ایران صادر شده و طی روزهای آتی این آگهی استخدام گسترده در صنعت نفت در روزنامه های کثیرالانتشار منتشر خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۱:۱۲    
بدهی های مالیاتی استقلال و پرسپولیس در یک نشست بررسی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۰:۳۲    
تازه ترین آمارهای منتشره بانک مرکزی از تحولات بازار مسکن در شهر تهران نشان می دهد 14 هزار و 500 واحد آپارتمان مسکونی در تیرماه معامله شد که نسبت به خردادماه 2.5 درصد کاهش یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۰:۲۳    
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه مسیر سربازی امام زمان (ع) از مسیر سربازی ولی فقیه می گذرد، تاکید کرد: پیشرفت، عزت و امنیت ملی ایران در گرو حفظ وحدت و انسجام ملی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۰:۲۳    
با اعلام برانکو ایوانکوویچ دیدار تدارکاتی تیم پرسپولیس مقابل ایران جوان بوشهر لغو شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۰:۲۳    
رئیس پلیس راه استان البرز گفت که هم اکنون ترافیک در جاده کرج - چالوس و و آزادراه های این استان سنگین گزارش شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۹:۵۷    
متین سه ساله طعمه گرگ گرسنه شد اما محیط زیست کرمانشاه حتی گرگ بودن حیوان را هم تکذیب و اعلام می کند که ما هیچ برنامه ای برای رهاسازی گرگ در طبیعت نداشتیم و حتی پدر متین گفته های خود در رسانه ها را ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۹:۵۷    
محرومیت سه بازیکن امید استقلال لغو خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۹:۱۴    
سفیر ایران در لندن اعلام کرد که ایران از طریق اقدامات برجامی به نقض برجام پاسخ می دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۹:۱۴    
سیدمصطفی هاشمی طبا را می توان پدیده مثبت انتخابات 96 دانست. این چهره که با شعار حفظ ایران در رقابت های انتخاباتی حضور داشت، نسبت به احتمال حضورش در کابینه می گوید که وزارت از دوره اش گذشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۹:۱۴    
مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: با توجه به راه اندازی خط 8 مترو، موضوع شبانه روزی شدن بخشی از خط یک و 4 برای ارائه خدمات به مسافران فرودگاه امام خمینی (ره) پیشنهاد کرده ایم.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۹:۱۴    
کریستیانو رونالدو با انتشار تصاویری همراه پسرش در اینستاگرام از کودکان پناهنده حمایت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۸:۵۶    
تهران -ایرنا- در نخستین حضور بین المللی بانوان سه گانه کار ایران، شکوه طیاره خواجوی در مسابقات قهرمانی آسیای میانه قزاقستان به مدال برنز دست یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۸:۵۰    
اینترمیلان موفق شد در دیداری دوستانه مقابل چلسی به برتری برسد و عنوان قهرمانی را بدست آورد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۸:۵۰    
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران گفت : براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95 ، جمعیت شهر تهران نسبت به سال 90 ، یک و هفت دهم درصد افزایش دارد که نشانگر جذابیت شهر تهران برای استقرار جمعیت است. ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۸:۲۶    
یک رسانه منطقه شرق آسیا در گزارشی اعلام کرد که امروز همه بر این اعتقاد هستند که برجام یکی از موفق ترین توافقات بین المللی است و سازمان ها و کشورهای مختلف نیز این موفقیت تاریخی را مورد تایید قرار داده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۷:۴۷    
یک تیم از محققان چینی موفق به توسعه یک پوست الکترونیکی شدند که در تماس با کاربر تغییر رنگ می دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۷:۳۵    
وکیل مدیران کانال های تلگرامی اصلاح طلب از صدور قرار وثیقه 500 میلیون تومانی برای متهمان این پرونده خبر داد و گفت: سه نفر از این افراد با تودیع وثیقه از زندان آزاد شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۷:۳۵    
یک دیپلمات پیشین کشورمان گفت: عربستان بدون حمایت نظامی، اطلاعاتی و تسلیحاتی آمریکا قادر به تجاوز به یمن نبود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۷:۳۵    
رئیس جمهور آمریکا که از ناکامی برای پیش بردن طرح های مورد حمایتش در مجلس سنا دلخور است، از جمهوریخواهان سنا خواسته روند رای گیری در این مجلس را تغییر دهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۷:۳۵    
برانکو، بهترین مربی تاریخ لیگ برتر از حیث کسب میانگین امتیاز بار دیگر به دنبال برد برابر حریفان خود از مرز 2 امتیاز به ازای هر بازی در لیگ گذشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۷:۲۰    
دبیر علمی اولین کنفرانس ترمیم زخم، گفت: عوارض زخم های حاد و مزمن را می توان جزو یکی از آسیب ها و صدمات شایع در کشورهای در حال توسعه دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۷:۱۷    
یک روانپزشک، با اشاره به اینکه کودکانی که با شیر مادر تغذیه می شوند از سلامت روان بیشتری برخوردار هستند، گفت: اختلالات روانپزشکی در این کودکان نسبت به سایر افراد بسیار کمتر است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۷:۱۱    
سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به اظهارات سناتور جمهوری خواه کنگره آمریکا مبنی بر تعیین سرنوشت عامل اسبق FBI در ایران گفت:فردی به ایران آمده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۷:۱۱    
خانواده "بنیتا" در بیانیه ای ضمن تشکر از آحاد مردم و رسانه ها از مسئولان قوه قضاییه خواستند که پرونده بنیتا را در سریعترین زمان ممکن در دستور کار قرار داده و و عاملان این جنایت را به اشد مجازات ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۷:۰۲    
تصویب کلیات طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خیز بلند مجلس شورای اسلامی برای مقابله تمام قد با تحریم های ضدایرانی کنگره است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۷:۰۲    
کمیته ملی حقوق بشر قطر رسما از مانع تراشی های عربستان برای حجاج این کشور به گزارشگر ویژه سازمان ملل فعال در حوزه آزادی دین و عقیده شکایت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۶:۴۱    
محافل صهیونیستی نسبت به حضور آیت الله اراکی در برزیل و شرکت در کنفرانس مسلمانان و مقابله با تروریسم و افراط گرایی در این کشور واکنش نشان داده و از بیم افشای توطئه های صهیونیسم توسط دبیرکل مجمع تقریب ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۶:۳۸    
دونالد ترامپ رئیس دفترش را با انتشار یک پیام در تویتر عزل کرد در حالی که وی در کنارش در هواپیما نشسته بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۶:۳۳    
همزمان با روزهای پایانی کار دولت یازدهم، لیست های متنوعی از یاران احتمالی روحانی در دولت دوازدهم منتشر می شود که در برخی موارد اشخاصی که در لیست وزرا قرار گرفته اند کوچک ترین اطلاعی از حضور خود در ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۶:۳۳    
مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای شرکت در مراسم تحلیف رئیس جمهور به تهران سفر می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۵:۵۳    
پایگاه خبری المانیتور گزارش داد: دولت ترامپ با مقامات عمانی و سازمان ملل برای آزادسازی سیامک و باقر نمازی رایزنی کرده و ممکن است بار دیگر تبادل زندانیان میان دو کشور انجام شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۵:۵۳    
بازیکن سابق پرسپولیس از دادن شماره پیراهنش به بازیکن دیگری سخت گله مند است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۵:۲۰    
رئیس جمهوری سودان اعلام کرد که محاصره اقتصادی تحمیل شده توسط آمریکا بر سودان مانع رسیدن هوا و باران و روزی به این کشور نخواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۵:۱۴    
بازپرس پرونده حمید بقایی با تکذیب ادعاهای وی در خصوص حسین فریدون، گفت: توهین ها و تهمت های بقایی به مسوولان قضایی نمی توان مفری برای فرار وی از چنگال عدالت باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۵:۱۴    
عضو هیات نظارت بر اجرای برجام گفت:قانون H.R.3364 علاوه بر آنکه نقض بند ح مقدمه برجام است، بندهای 26؛ 28 و 29 و همچنین بند 4.8.1 ضمیمه برجام را نیز به طور آشکار نقض می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۴:۵۶    
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: رهبری برای افزایش بصیرت و اتمام حجت، اجازه مذاکره با آمریکا در موضوع برجام در گذشته را دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۴:۵۶    
نتایج یک نظرسنجی توسط دانشگاه مریلند نشان می دهد فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محبوب ترین شخصیت از نگاه مردم ایران است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۴:۵۶    
مردان و زنان از نظر ساختمانی و فیزیولوژی متفاوتاند و نیازهای تغذیهای آنان نیز بر اساس جنس متفاوت است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۴:۵۰    
پزشکان در بررسی علل ابتلای نوجوانان به سردردهای میگرنی دریافتند که جویدن آدامس میتواند یکی از دلایل آن باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۴:۴۷    
رئیس ستاد پیگیری اجرای برجام اعلام کرد: نقض برجام صورت گرفته، اما هنوز تا نقض فاحش و اساسی برجام فاصله داریم و موارد را به هیات نظارت گزارش می دهیم و درباره نحوه عکس العمل هم پاسخ مقتضی را هیات نظارت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۴:۲۵    
مدیرعامل باشگاه استقلال در برنامه زنده باز هم یک اشتباه فاحش داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۳:۵۵    
تیم ملی والیبال امید ایران در دومین دیدار مرحله دوم رقابت های قهرمانی مردان آسیا موفق به شکست استرالیا شد تا ملی پوشان کشورمان چهارمین برد خود را جشن بگیرند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۳:۵۵    
به نظر می رسد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به دنبال خروج این کشور از توافق هسته ای ایران و عمل به وعده انتخاباتی اش است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۳:۵۲    
با شکست طرح لغو "اوباماکِر" در سنا، عزم ترامپ برای لغو مهم ترین میراث اوباما در سیاست خارجی آمریکا یعنی "برجام" جزم تر خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۳:۳۷    
ما تلاش می کنیم تا فضایی ایجاد شود تا در آن سرمایه گذار بیاید و اقتصاد مقاومتی اجرا شود، اما آقایی هر جور که بخواهد می تازد و کل زحمات ما در یک منطقه را هدر می دهد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۳:۳۷    
گروه خودروسازی سایپا با ارسال بخشنامه ای به نمایندگی های فروش خود از آنها خواست مقدمات گرانی پراید، تیبا و تندر 90 را آماده کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۳:۲۸    
موضع سرمربی استقلال در خصوص برخورد با باشگاه هایی که بازیکن به تیم ملی امید نمی دهند در گذشته و امروز متفاوت بوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۳:۲۸    
سخنگوی کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهجویان تاکید کرد که شرایط فعلی سوریه ناامن بوده و اجازه بازگشت پناهجویان را نمی دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۳:۲۸    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: رهبری در متن حکم انتصاب اینجانب به عنوان خادم آستان قدس، توجه به محرومان را یک وظیفه و ماموریت اصلی تعیین فرموده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۳:۲۸    
دبیرکل فدراسیون فوتبال به اظهارات علیرضا منصوریان بعد از بازی با نفت آبادان واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۲:۴۰    
کاپیتان تیم پرسپولیس اعتقادی به عملکرد پزشکان تیمش ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۲:۴۰    
میرسلیم گفت: یکی از مسائلی که دل من را قرص کرد تاکید آقا بر حضور سلایق مختلف در انتخابات بود. من احساس کردم که آقا منظورشان من است چون اگر من می رفتم فضا دو قطبی می شد چون آقای هاشمی طبا گفته بود به ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۲:۳۷    
منتخب شورای شهر پنجم تهران از دیدار رییس موقت و سنی شورای شهر پنجم با شهردار تهران در عصر امروز خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۲:۳۱    
مشاور عالی سازمان سنجش کشور زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری سال 96 را اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۲:۲۵    
رییس کل دادگستری استان اردبیل از صدور کیفرخواست در پرونده قتل آتنا خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۲:۲۲    
به نظر می رسد استارت استقلال با یک شکست سرآغاز ایجاد حواشی در تیم پرطرفدار پایتخت باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۲:۲۲    
26 سال قبل در چنین روزی تیم استقلال با شکست 2 بر یک لیائونینگ چین در دیدار نهایی فوتبال جام باشگاه های آسیا موفق شد جام قهرمانی را بالای سر برد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۲:۰۲    
روابط عمومی ناوتیپ ذوالفقار منطقه ی چهارم نیروی دریایی سپاه از تکرار اقدام تحریک آمیز و غیرحرفه ای امریکایی ها طی یک هفته گذشته در خلیج فارس خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۱:۵۳    
دفتر معاون کل نهاد ریاست جمهوری با انتشار بیانیه ای شایعات اخیر مبنی بر حضور مرتضی بانک در مناصبی از قبیل وزارت کار و امور اجتماعی، رئیس دفتری رئیس جمهور ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۱:۴۷    
مربی تیم فوتبال استقلال در دیدار با نفت روی نیمکت تیمش حضور نداشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۱:۴۷    
چای یکی از پرطرفدارترین نوشیدنی هایی است که حتی در روزهای گرم سال هم مصرف می شود. متخصصان بر این باورند که چای مانند هر نوشیدنی دیگر، فواید و زیان هایی دارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۱:۲۵    
هفتمین جلسه رسیدگی به اتهامات شرکای بابک زنجانی در پرونده فساد نفتی با حضور متهمان ردیف دوم و سوم، وکلای آنها ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۱:۲۵    
زردآلو سرشار از ویتامین C بوده و برای دردهای مفاصل و رماتیسم مفید و سودمند است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۱:۱۷    
جانشین فرمانده کل ارتش گفت: ما توانسته ایم نسبت به حرکات وابستگان داعش در استان دیالی عراق و اخیرا 3 استان افغانستان، اشراف اطلاعاتی خوبی به دست بیاوریم.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۱:۱۷    
دومین مرحله از فروش نقدی پژو 207i اتوماتیک از روز یکشنبه 8 مرداد ماه آغاز خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۱:۱۷    
پرواز صبح امروز مسیر تهران به بندرعباس شرکت هواپیمایی آسمان به شماره پرواز 644 به شکل عجیبی لغو شد!
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۱:۱۷    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اگر حق پخش تلویزیونی برای فوتبال محقق نشود، تیم های تراکتورسازی، پرسپولیس و استقلال که تا 31 ژانویه مهلت دارند، دچار مشکل خواهند شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۱:۰۳    
مهاجم تیم پدیده قصد نداشت قراردادش را تا لحظه آخر با این باشگاه ثبت کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۱:۰۳    
معاون اول رئیس جمهور گفت: اگر کمیسیون ویژه برجام تشخیص دهد که اقدامات اخیر آمریکا خلاف برجام است، جمهوری اسلامی واکنش تندی نشان خواهد داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۰:۴۲    
این برای نخستین بار است که علیه برنامه موشکی ایران، 4 کشور آمریکا، فرانسه، بریتانیا و آلمان، بیانیه مشترک صادر می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۰:۳۰    
طرح تحریم ایران و دو کشور دیگر با رای بالایی در کنگره آمریکا به تصویب رسید اما همچنان در کشور بر سر ماهیت این تحریم ها اختلاف نظر وجود دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۰:۲۷    
با حضور دمی لوواتو در ورزشگاه برای دیدن بازی بارسا - یووه باز هم شایعه رابطه او با نیمار منتشر شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۰:۲۷    
یک فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه قالیباف نمی خواهد صریح و آشکار عدول خود را از اصولگرایان بیان کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۹:۴۸    
رئیس جمهوری آمریکا در ادامه تنش های داخلی در دولت آمریکا، وزیر امنیت داخلی را جایگزین رئیس دفتر کاخ سفید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۹:۴۸    
صادق زیباکلام نوشت:رییس جمهور در جریان چینش کابینه در معرض نظر نیروهای مختلفی قرار دارد
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۹:۴۸    
یون گوکانگ نخستین ژنرال زن کره شمالی گفت: آزمایش اخیر موشکی به منزله پیروزی برای ما بود و به آن افتخار می کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۹:۳۵    
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:دیدار فرماندهان عالی رتبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رئیس جمهور در هفته گذشته، گام هوشمندانه ای بود که در جهت اثبات انسجام داخلی برداشته شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۹:۳۵    
مهدی طارمی بعد از پرداختی های جدید پرسپولیس ناگهان قاطی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۹:۳۲    
پرفسور فیروز نادری (معاون ارشد ناسا و مدیر مطالعات منظومه شمسی) در اعتراض به سیاست های ضد مهاجرتی ترامپ علیه کشورهای مسلمان از جمله ایران گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۹:۱۲    
کارشناسی سازمان هواشناسی از تداوم گرما در برخی از نقاط کشور طی روز های آینده خبرداد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۹:۱۲    
طبیعی است که مردم با در کنار هم قرار دادن این رفتارهای دو گانه و تبعیض آمیز نتایج تلخ و درد آوری بگیرند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۸:۵۶    
اگر در انتخابات سال 92 حامیان محمدباقر قالیباف و سعید جلیلی علیه یکدیگر خط و نشان می کشیدند که چرا آن یکی به نفع دیگری کنار نمی رود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۸:۴۷    
بدون نقد شفاف از این مقطع مهم زمانی که هنوز هم فاصله چندانی با تجربه امروز ما ندارد، نمی توان سیاست سازنده ای را پیش گرفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۸:۴۱    
برای سازمان برنامه و بودجه هم هرچند شنیده می شد که نام محمد نهاوندیان قطعی است اما از چند روز پیش احتمال حضور مسعود نیلی در این سازمان هم جدی شده است.
  • ۱