سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۷:۱۳Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای نسیم آنلاین 25 اسفند 1395 - nasimonline.ir

نسیم آنلاین 29 اسفند 1393 نسیم آنلاین 7 دی 1394 نسیم آنلاین 31 فروردین 1395 نسیم آنلاین 31 اردیبهشت 1395 نسیم آنلاین 31 خرداد 1395 نسیم آنلاین 31 تیر 1395 نسیم آنلاین 31 مرداد 1395 نسیم آنلاین 31 شهریور 1395 نسیم آنلاین 30 مهر 1395 نسیم آنلاین 30 آبان 1395 نسیم آنلاین 30 آذر 1395 نسیم آنلاین 30 دی 1395 نسیم آنلاین 1 بهمن 1395 نسیم آنلاین 1 اسفند 1395 نسیم آنلاین 2 اسفند 1395 نسیم آنلاین 3 اسفند 1395 نسیم آنلاین 4 اسفند 1395 نسیم آنلاین 5 اسفند 1395 نسیم آنلاین 6 اسفند 1395 نسیم آنلاین 7 اسفند 1395 نسیم آنلاین 8 اسفند 1395 نسیم آنلاین 9 اسفند 1395 نسیم آنلاین 10 اسفند 1395 نسیم آنلاین 11 اسفند 1395 نسیم آنلاین 12 اسفند 1395 نسیم آنلاین 13 اسفند 1395 نسیم آنلاین 14 اسفند 1395 نسیم آنلاین 15 اسفند 1395 نسیم آنلاین 16 اسفند 1395 نسیم آنلاین 17 اسفند 1395 نسیم آنلاین 18 اسفند 1395 نسیم آنلاین 19 اسفند 1395 نسیم آنلاین 20 اسفند 1395 نسیم آنلاین 21 اسفند 1395 نسیم آنلاین 22 اسفند 1395 نسیم آنلاین 23 اسفند 1395 نسیم آنلاین 24 اسفند 1395 نسیم آنلاین 25 اسفند 1395 نسیم آنلاین 26 اسفند 1395 نسیم آنلاین 27 اسفند 1395 نسیم آنلاین 28 اسفند 1395 نسیم آنلاین 29 اسفند 1395 نسیم آنلاین 30 اسفند 1395 
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۶    
رئیس مرکز پژوهش های مجلس طی پیامی فرارسیدن سال نو را تبریک گفت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۲    
دومین جلسه هیات مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در خارج از کشور، در محل وزارت خارجه برگزار شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۲    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جنگ صدام، تهدیدات داعش و جنگ33 روزه را دیپلماسی انقلابی خاموش کرد؛ این لیبرال ها و محافظه کارها هستند که شعله جنگ را در منطقه روشن کرده اند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۴:۱۲    
معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا از افزایش صد در صدی سامانه پلاک خوان سیار تا اواسط سال 96 خبر داد و گفت: در تعطیلات نوروزی، پلیس آگاهی با تجهیز کردن گشت ها به این سامانه ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۲:۳۲    
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در پیامی به رئیس مجلس از عملکرد نمایندگان به دلیل افزایش مستمری مددجویان و بهره مندی از تسهیلات قرض الحسنه بانکی با هدف امکان افزایش فرصت های شغلی قدردانی کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۱:۲۵    
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش از برگزاری تمرین مشترک دریایی این نیرو با نیروی دریایی پاکستان خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۱:۰۹    
نشست تعیین دستمزد سال 96 شورای عالی اشتغال که مسئول تعیین دستمزد 13میلیون کارگر در ایران است در شرایطی برگزار شد که از میان نمایندگان دولت فقط علی ربیعی در این شورا حاضر شد و وزرای صنعت و اقتصاد غیبت ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۰:۴۶    
سازمان هواشناسی کشور بر اساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی وضع هوای کشور را از امروز پنجشنبه تا اواسط هفته آینده پیش بینی کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۰:۴۰    
بر اساس تصمیم هیات مدیره، محمد ابراهیمی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت نفت سپاهان منصوب شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۰:۳۶    
سخنگوی وزارت خارجه ایران حملات انتحاری روز چهارشنبه تروریست ها در دمشق را به شدت محکوم کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۰:۳۰    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به طرح درخواست برخی از وزارتخانه ها برای استفاده از تسهیلات مالی خارجی جهت خرید تجهیزات مورد نیاز گفت ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۹:۳۰    
سازمان تامین اجتماعی در اطلاعیه ای اعلام کرد: برای پروژه حذف دفترچه های کاغذی هیچ هزینه ای دریافت نمی شود و اطلاعات موردنیاز این پروژه در اختیار بیمه شدگان قرار می گیرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۹:۲۴    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی از سرقت مسلحانه از بانک انصار شعبه شهر آشخانه خراسان شمالی در روز چهارشنبه خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۹:۲۴    
رئیس اداره تشخیص جرائم سایبری پلیس فتا ناجا گفت: فعالیت صرافی ها در فضای مجازی بر اساس تبصره ماده 28 دستورالعمل اجرایی تاسیس، فعالیت و نظارت بر صرافی ها، فاقد مجوز بوده و ممنوع است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۹:۰۶    
دادستان تهران گفت: پرونده سارقان مسلح در 80 روز مورد رسیدگی قرار گرفت و پس از طرح پرونده در دادگاه برای متهمان حکم اعدام صادر شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۸:۵۶    
فیلم های سینمایی و تلویزیونی مختلفی برای پخش در هفته پایانی سال 95 از تلویزیون در نظر گرفته شده اند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۸:۴۰    
مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک شهرداری تهران با تاکید بر اینکه تمامی خودروهای وانت بار اعم از پلاک عمومی و پلاک سفید شهر تهران که سال 95 آرم طرح ترافیک دریافت کرده اند ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۳:۵۴    
مجلس سنای آمریکا با 88 رأی موافق و 11 رأی مخالف صلاحیت "دن کوتس" برای تصدی سمت مدیر اطلاعات ملی این کشور را تأیید کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۳:۵۴    
وزارت خارجه سوریه در نامه هایی جداگانه به سازمان ملل و شورای امنیت، اقدامات برخی کشورهای حامی تروریسم در توجیه جنایت های تروریست ها را محکوم کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۳:۵۴    
چهار سناتور آمریکایی روز چهارشنبه با معرفی قطعنامه ای آنچه به گفته آنها "اقدامات روسیه و ایران در سوریه" است را محکوم کرده اند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۳:۵۳    
وزیر سابق نفت با بیان اینکه برخی خزانه کشور را با خزینه اشتباه گرفتند، گفت: اینکه بانک مرکزی رشد اقتصادی در سه ماه گذشته را 11 ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۳:۵۳    
بنا بر اعلام باشگاه پرسپولیس تمرین این تیم تا اطلاع ثانوی پشت درهای بسته برگزار می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۳:۵۳    
رئیس جمهور آمریکا با بیان اینکه "صحنه ای زیباتر از خودروی ساخت آمریکا وجود ندارد" گفت که "ما می خواهیم بار دیگر پایتخت خودروسازی جهان باشیم و ما خواهیم شد. زیاد طول نمی کشد."
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۳:۳۰    
رئیس جمهور با بیان اینکه زیارت خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران افتخاری بزرگ برای دولتمردان است، گفت: عزت شما بالاترین عزت است و در قلب مردم جایگاهی والا دارید.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۳:۳۰    
رئیس جمهور با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی از مسیر سخت و دشواری عبور کرده است ، اظهار داشت: جمهوری اسلامی با رهبری امام(ره) و فداکاری مردم به ویژه شهدا و جانبازان از همه سختی ها و مسیرهای دشوار ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۳:۰۱    
تیم بسکتبال نفت آبادان با شکست نماینده لبنان به نیمه نهایی مسابقات غرب آسیا رسید.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۲:۵۸    
ترکیب تیم های فوتبال "موناکو و منچسترسیتی" و "اتلتیکو و بایرلورکوزن"برای رویارویی در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۹:۲۶    
تیم بسکتبال شیمیدر تهران به جمع چهار تیم برتر رقابت های غرب آسیا صعود کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۸:۳۱    
"محسن دلاویز" از جمله مدیران جوان و جویای نام صنعت نفت بوده که با تجربه اندک خود، مسئولیت شرکت نفت پاسارگاد را هم عهده دار بوده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۷:۱۶    
این شبکه علاوه بر پخش ویژه برنامه ای خاص و متفاوت به مناسبت آغاز سال نو و عید نوروز با تدارک های ویژه و متعددی سعی در پر کردن اوقات فراغت مخاطبان خود دارد تا از این طریق اوقاتی دلپذیر برای آنان فراهم ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۷:۱۶    
تیم فوتبال جیانگسوی چین در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به سومین برد خود دست یافت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۷:۰۸    
مراسم تشییع پیکر مرحوم افشین یداللهی روز جمعه 27 اسفند ماه از مقابل تالار وحدت برگزار می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۷:۰۸    
مرحله پایانی رقابت های انتخابی تیم ملی تکواندوی زنان امروز (چهارشنبه) در خانه تکواندو برگزار و 16 نفر در اردو باقی ماندند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۶:۴۹    
رئیس اسبق سازمان صدا و سیما کاندیداتوری خود در انتخابات ریاست جمهوری 96 را رسماً اعلام کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۶:۴۹    
برنامه کافه هنر رادیوایران امشب بخشهایی از گفتگو و اجرای مرحوم افشین یداللهی را که تاکنون پخش نشده روانه آنتن رادیوایران می کند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۶:۴۹    
حاضران در نشست آستانه سه توافق کردند که اجلاس آتی کارشناسی روند آستانه در 29 و 30 فروردین در تهران و دور چهارم کنفرانس آستانه در تاریخ 13 و 14 اردیبهشت در آستانه برگزار شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۶:۳۹    
انفجار انتحاری در داخل ساختمان دادگستری سوریه تا کنون 25 کشته و 60 زخمی بر جای گذاشته است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۶:۳۳    
در بخش "مروری بر فیلم های کوتاه تجربی تاریخ سینمای جهان" در ششمین دوره جشنواره فیلم مستقل "خورشید"؛ فیلم های کوتاهی از کارگردانان سرشناس سینمای جهان به نمایش درمی آیند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۶:۰۷    
احمدی با اشاره به ثبت نام 287 نفر در انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی گفت: هیات های اجرایی با توجه به استعلام از مراکز چهارگانه، از مجموع این افراد ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۵:۳۸    
سرمربی تیم ملی فوتبال اسامی 24 بازیکن ملی پوش جوان را برای بر پایی اردوی تدارکاتی در آلمان اعلام کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۵:۳۸    
معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت افشین یدالهی؛ شاعر و ترانه سرا را تسلیت گفت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۵:۳۸    
تیم ملی هندبال بانوان در دومین دیدار خود در رقابت های قهرمانی آسیا مغلوب کره جنوبی شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۵:۲۱    
دبیر فدراسیون فوتبال گفت:
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۵:۲۱    
نایب رییس فدراسیون فوتبال گفت: رابطه ما با کارلوس کی روش هنوز گرم است و او را تایید می کنیم. همچنین به او گفته ایم که هر زمانی که احساس کرد از ما کمک بخواهد آماده هستیم چون موفقیت او ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۵:۱۲    
کشورهای ایران و روسیه و ترکیه با صدور بیانیه ای مشترک در سومین دور مذاکرات آستانه بر پایبندی به تقویت آتش بس در سوریه تأکید کردند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۴:۵۶    
حاج رضایی با بیان اینکه شرکت های کاغذی با نقش دلالی در طرح "برند سازی" به دنبال این هستند که مدیریت جایگاه های سوخت را در دست بگیرند گفت ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۴:۵۶    
فریدون جیرانی، منتقد سینمایی، تهیه کننده و کارگردان کشورمان در برنامه "سینما دو" حاضر می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۴:۴۶    
دبیر اجرایی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: زمان بندی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی کشور از زمان تشکیل هیات های اجرایی تا پایان انتخابات و اعلام صحت آن ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۴:۴۶    
استاندار تهران گفت: اعضای شوراهای شهر که به دلیل تخلفات از این سمت سلب عضویت شده اند دیگر امکان حضور در انتخابات را ندارند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۴:۴۶    
فردی که امروز در ساختمان شرکت بهره برداری مترو تهران تهدید به خودکشی کرده بود، نجات یافت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۴:۲۸    
سخنگوی اورژانس آخرین تعداد مصدومان حوادث چهارشنبه سوری را دو هزار و 351 نفر اعلام کرد و گفت: این حوادث تاکنون دو نفر فوتی داشته است و حال شش مصدوم دیگر نیز وخیم است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۴:۲۱    
آخرین مرحله مسابقات انتخابی تیم ملی بازی های کشورهای اسلامی با حضور 25 تکواندوکار فردا (پنجشنبه) در خانه تکواندو برگزار می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۴:۱۶    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در مجمع امروز فدراسیون بحث پولشویی هم مطرح شد که این موضوع در همه کنفدراسیون ها و مجامع فدراسیون ها مطرح می شود ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۴:۱۶    
معاون وزیر ورزش گفت: چیزی که از نظر وزارت ورزش به صورت سیاست کلی ما دنبال می شود تعامل حداکثری در اداره این دو باشگاه است تا اختلافات به رسانه ها کشیده نشده و موجب ازدیاد حاشیه نشود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۴:۱۶    
سریال 52 قسمتی "خونه بی بی گندم" برای پخش در نوروز 96 از شبکه دو سیما این روزها در کرمان تصویربرداری می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۴:۱۰    
الهه و سهیلا منصوریان به عضویت تیم چانگ چون چین در آمده تا لژیونرهای ووشوی ایران لقب بگیرند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۴:۱۰    
انتخابات پست نایب رئیسی دوم و سوم فدراسیون فوتبال در مجمع امروز برگزار شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۴:۱۰    
ویژه برنامه تحویل سال نو شبکه افق امسال از قلعه ناصری یکی از بناهای تاریخی ایرانشهر با اجرای اقبال واحدی و حسین مولایی به صورت زنده روی آنتن می رود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۴:۱۰    
برنامه دومین دوره لیگ جهانی کاراته اعلام شد و طی آن از جمعه (27 اسفندماه)، کاراته کاها به مدت 3 روز در روتردام برروی تاتامی خواهند رفت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۳:۵۰    
19 بازیکن از سوی سرمربی تیم ملی – کارلوس کی روش به اردوی تدارکاتی که از 26 تا 28 اسفند در تهران برگزار می شود به تیم ملی دعوت کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۳:۳۶    
فتاحی از دستگیری 120 نفر در پارتی شبانه خبر داد و گفت: حدود 20 لیتر مشروبات الکلی از این مکان کشف و ضبط شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۳:۳۰    
فرمانده کل سپاه تصریح کرد: انقلاب اسلامی به منزله ظرف و بستر حاکمیت دین خدا بر زمین در مسیر پیشرفت خود، منتظر کسی نمی ماند؛ همه مسئولان باید خود را با پیشروندگی شتابان انقلاب هماهنگ کنند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۳:۲۷    
رئیس سازمان هواشناسی وضعیت جوی تعطیلات نوروزی را تشریح کرد و گفت که در برخی از روزهای تعطیلات شاهد بارش باران خواهیم بود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۳:۲۷    
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: پنجشنبه و جمعه (26 و 27 اسفند)، به منظور سهولت تردد مسافران در مسیرهای منتهی به بهشت زهرا (سلام الله علیها) ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۳:۲۳    
وزیر خارجه مهمترین موضوعاتی که سیاست خارجی در سال گذشته با آن روبرو بود را اجرای برجام دانست و تصریح کرد ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۲:۴۶    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا جزئیات تصادف مرگبار افشین یداللهی را تشریح کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۲:۴۰    
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه با حضور در منطقه عملیاتی راهیان نور از "سینماسنگر" جشنواره مردمی فیلم عمار بازدید کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۲:۲۶    
سخنگوی شورای همگرایی جوانان انقلاب اسلامی با بیان اینکه شورای همگرایی جوانان انقلاب اسلامی عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب است ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۲:۲۶    
بنیاد شعر و ادبیات داستانی با صدور پیامی، درگذشت دکتر افشین یداللهی، ترانه سرای نامی کشورمان را تسلیت گفت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۲:۲۰    
عضو کمیته سه نفره بررسی مدرک تحصیلی برادر رئیس جمهور با اشاره به نهایی شدن گزارش پرونده گفت: از نظر ما تخلف در پرونده تحصیلی حسین فریدون محرز است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۲:۰۹    
خبرگزاری رسمی کره جنوبی از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری این کشور در تاریخ 9 می (19 اردیبهشت) خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۲:۰۹    
مسئول بسیج دانشجویی کشور از ثبت نام 90 هزار دانشجو در ماه های بهمن و اسفند به منظور اعزام به اردوهای راهیان نور خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۱:۵۹    
دور دوم گفتگوهای سه جانبه ایران، روسیه و ترکیه در ادامه نشست های تخصصی کنفرانس آستانه سه، صبح امروز برگزار شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۱:۵۳    
مدیرعامل سابق سازمان تاکسیرانی شهر تهران از راه اندازی نخستین اپ موبایلی مجاز در حوزه تاکسی خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۱:۵۳    
وزارت خارجه قزاقستان اعلام کرد که با توجه به احتمال ورود نمایندگان معارضان مسلح سوریه به پایتخت قزاقستان، دور سوم مذاکرات آستانه به مدت یک روز دیگر تمدید خواهد شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۱:۴۹    
آیت الله علوی گرگانی با اشاره به مساله اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: رهبر انقلاب بر این مساله تاکید زیادی دارند و بارها در فرمایشات ایشان به این مساله اشاره شده است ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۱:۴۹    
سریال حضرت موسی (ع) را می توان یادگار فرج الله سلحشور دانست؛ یادگاری که هر چند عمر سلحشور کفاف نداد تا خودش این پروژه عظیم را به سرانجام برساند ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۱:۴۳    
شهردار تهران گفت: بر اساس وعده معاونت حمل و نقل و شرکت بهره برداری مترو کار مسافرگیری در خط7 در اواخر فروردین ماه 96 آغاز خواهد شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۱:۳۹    
هیات مدیره صندوق ملی محیط زیست شامگاه سه شنبه به ریاست سید محمد مجابی رئیس هیات مدیره صندوق در محل سازمان حفاظت محیط زیست تشکیل جلسه داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۱:۳۹    
امیری با بیان اینکه رشد 11.6 درصد عددی است که از سوی یک مرجع رسمی و کارشناسی ارائه شده است گفت: در حضور نمایندگان مجلس مواردی از رونق اقتصادی را توضیح دادم و همین رونق اقتصادی است که باعث شده ما با ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۱:۳۹    
آ یت الله مکارم شیرازی با اشاره به مشکلات ایجاد شده از سوی برخی استانداران برای مردم، از دولت خواست که برای این افراد کلاس آموزش اسلام شناسی و ایران شناسی برگزار کند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۱:۳۹    
وزیر دفاع با اشاره به رونمایی و افتتاح خطوط تولید ده ها محصول جدید در سال 95 از جمله موشک عماد، موشک ذوالفقار، رادار پیشرفته مطلع الفجر، بالگرد صبا 248 و تانک کرار ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۱:۳۳    
هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات میاندوره ای مجلس شورای اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد: داوطلبان نمایندگی مجلس که توسط هیأت اجرایی حوزه انتخابیه خود، رد صلاحیت شدند، می توانند شکایت خود را تحویل دهند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۱:۳۰    
میثم مظفر پس از هزار و 610 روز مدیریت بر سازمان تاکسیرانی شهر تهران از این سازمان رفت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۱:۲۴    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ تمهیدات انتظامی و ترافیکی پلیس در ایام نوروز و پیش از آن را تشریح کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۱:۲۱    
افشین یداللهی ترانه سرای بنام کشور شب گذشته بر اثر تصادف در هشتگرد به شدت مجروح و صبح امروز درگذشت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۱:۱۵    
مرحله اول نظرسنجی سین مثل سریال امشب به پایان می رسد و از فردا شب رای گیری و نظرسنجی شش نامزد بخش بهترین سریال،بهترین بازیگر مرد و بهترین بازیگر زن انجام می گیرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۱:۰۲    
سریال طنز سیاسی "نعلبکی" که قرار است به صورت اینترنتی عرضه شود، کلید خورد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۰:۵۴    
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا برنامه های پنج شنبه آخر سال را اعلام کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۰:۵۴    
این قسمت از مجموعه انیمیشن "دیرین دیرین" به موضوع افزایش میانگین سنی جامعه پرداخته است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۰:۴۴    
عرضه سهام بانک رفاه کارگران در بورس فاقد منع قانونی بوده، اما تاکنون این امر محقق نشده است زیرا ورود سهام این بانک به بازار سرمایه، مدیران آن را وادار خواهدساخت تا این مجموعه را سود آورسازند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۰:۴۱    
رئیس پلیس پیشگیری ناجا به بیان آمار مصدومان و دستگیرشدگان شب چهارشنبه آخر سال پرداخت و گفت: متاسفانه 2 نفر جان باختند، 18 نفر از پرسنل ناجا و آتش نشانی بستری شده اند و 1382 مرد و 48 زن دستگیر شده اند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۰:۳۸    
طرح عیدانه کتاب که با تخفیف 20 و 25 درصدی کتاب در کتابفروشی های شهرهای سراسرکشور اجرا می شود، رکورد بی نظیری را ظرف 10 روز در مقایسه با عیدانه کتاب سال گذشته ثبت کرده و تعداد کتاب های فروخته شده در ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۰:۳۲    
در گزارشی در برنامه فرمول یک شبکه اول سیما، از مردم سوال شده که سال 1395 را چگونه گذرانده اند؛ پاسخ های مردم در نوع خود جالب و شنیدنی است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۰:۳۲    
مراسم تشییع پیکر علی معلم، منتقد، کارشناس و تهیه کننده با حضور جمعی از هنرمندان در ساختمان شماره 2 خانه سینما برگزار شد.
  • ۱