پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۱۲:۲۳May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 4 آذر 1396 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 30 اسفند 1395 ناطقان 31 فروردین 1396 ناطقان 31 اردیبهشت 1396 ناطقان 31 خرداد 1396 ناطقان 31 تیر 1396 ناطقان 31 مرداد 1396 ناطقان 1 شهریور 1396 ناطقان 1 مهر 1396 ناطقان 30 آبان 1396 ناطقان 30 دی 1396 ناطقان 30 بهمن 1396 ناطقان 29 اسفند 1396 ناطقان 1 آذر 1396 ناطقان 2 آذر 1396 ناطقان 3 آذر 1396 ناطقان 4 آذر 1396 ناطقان 5 آذر 1396 ناطقان 6 آذر 1396 ناطقان 7 آذر 1396 ناطقان 8 آذر 1396 ناطقان 9 آذر 1396 ناطقان 10 آذر 1396 ناطقان 11 آذر 1396 ناطقان 12 آذر 1396 ناطقان 13 آذر 1396 ناطقان 14 آذر 1396 ناطقان 15 آذر 1396 ناطقان 16 آذر 1396 ناطقان 17 آذر 1396 ناطقان 18 آذر 1396 ناطقان 19 آذر 1396 ناطقان 20 آذر 1396 ناطقان 21 آذر 1396 ناطقان 22 آذر 1396 ناطقان 23 آذر 1396 ناطقان 24 آذر 1396 ناطقان 25 آذر 1396 ناطقان 26 آذر 1396 ناطقان 27 آذر 1396 ناطقان 28 آذر 1396 ناطقان 29 آذر 1396 ناطقان 30 آذر 1396 
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۸:۲۳    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: مهلت ثبت نام در تکمیل ظرفیت آزمون سراسری 96 تا پایان ساعت 24 روز سه شنبه تاریخ 14 آذر ماه تمدید شده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۷:۰۵    
آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع خودروهای سواری دست دوم است که با قیمت 20میلیون تومان در سطح بازار طی آبان ماه 96، آگهی فروش خورده اند؛
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۰۰:۳۲    
رئیس انجمن پزشکی لیزر ایران، با اشاره به بعضی از سوءاستفاده ها در تبلیغ از کاربرد لیزر در پزشکی، گفت: قرار نیست همه بیماریها و عوارض جسمی با لیزر درمان شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۴:۳۲    
جایزه عجیب ترین سلفی سال به خاطر این عکس به کوئین ریچاردسون رسید!
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۲۳:۰۲    
مطالعه ای تازه نشان داده است زنانی که طی دوران حاملگی از داروی آسپرین استفاده کنند حدود 2/5 برابر بیشتر از معمول، نوزاد خود را در معرض خطر ابتلا به آسیب های مغزی قرار خواهند داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۴:۱۷    
باشگاه سپیدرود رشت در آستانه واگذاری به خریدار جدید قرار گرفت و طی چند روز آینده مراحل انتقال باشگاه انجام خواهد شد .
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۰۷:۰۲    
به تازگی در ژاپن روشی باب شده که مردم برای جوان نگه داشتن پوست خود از خاک اره استفاده می کنند. در کشور ژاپن حمام هایی هست که در آن مخزن هایی از خاک اره وجود دارد که مردم با خوابیدن در آن ها با پیر ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۰۴:۱۷    
همه افرادی که کارهای اداری دارند، مجبورند ساعت های طولانی پشت میز نشسته و به انجام وظایف خود بپردازند. در نتیجه، تحرک اندکی دارند و این امر موجب چاق شدن می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۰۳:۱۷    
گربه ها دو دسته هستند، گربه هایی که وحشی هستند و از انسان ها فرار می کنند و گربه های دستی که آشنا و مرتبط با انسان ها هستند و در نزدیکی انسان ها زندگی می کنند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۲۳:۴۴    
ریه ها دارای سیستم دفاعی طبیعی هستند که از آلودگی و میکروب ها محافظت می کند، اما تنها این سیستم ایمنی برای پیشگیری از تمامی بیماری های ریوی کافی نیست.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۲۳:۱۷    
مقام معظم رهبری در پاسخ به جدیدترین استفتاءها مربوط به عقد موقت در فضای مجازی گفتند: نوشتن کافی نیست اما خواندن عقد به صورت تلفنی و امثال آن با رعایت شرایط لازم اشکال ندارد و یکی از شرایط این است که ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۲۲:۱۷    
گونه های مرکبات یک رنج وسیعی از ترکیبات ثانویه را در بر گرفته اند و همچنان پژوهش هایی برای کشف خواص آنها ادامه داشته و نارنگی ها منبع غنی از ویتامین C ، فلاونوئیدها، اسیدها و روغن های فرار می باشند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۳:۱۷    
شهاب حسینی از اینکه چرا دوران سربازی به او سخت گذشته گفت. در آن دوران بود که او عاشق همسرش شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۱:۵۴    
به نظر شما گران ترین شهر جهان، در کدام قاره قرار دارد و نامش چیست؟ برای پاسخ به این سوال همراه ما باشید که در مطلب پیش رو می خواهیم به بررسی گران ترین شهرهای دنیا و هزینه های زندگی در آن ها بپردازیم.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۰:۳۰    
قالیباف عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۰:۰۶    
افشاگر اسرار آل سعود عربستان در تازه ترین افشاگری خود جزئیات گروگان گیری سعد حریری در عربستان و دلیل بازگشت وی به لبنان را منتشر کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۷:۰۳    
جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح شنبه چهارم آذر به ریاست آیت الله هاشمی شاهرودی برگزار شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۶:۵۱    
این مرجع تقلید عنوان کرد: برای اینکه اتحاد مسلمین محکم باشد باید تمام مذاهب اسلامی به مقدسات یکدیگر احترام بگذارند ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۶:۴۵    
بهتری غذایی که در هنگام بروز سرماخوردگی می توان مصرف کرد، سوپ های تهیه شده از سبزی های مختلف است که هم مانع غلیظ تر شدن خون می شود و هم بیماری را زودتر از بدن خارج می کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۶:۳۰    
روی برخی صورت ها جای جوش از بین نمی رود و باعث زشتی پوست صورت خواهد شد. برای رفع جای جوش و مقابله با پیری زودرس آن می توانید از برخی روش های درمانی خانگی کمک بگیرید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۶:۱۹    
همانطور که می شود حدس زد این قسمت از برج نقل محافل پاریس بوده و بسیاری در تلاش برای اجاره ی این محل بوده اند؛ اما این مکان خصوصی باقی ماند و در آن گهگاهی از مهمانانی چون توماس ادیسون پذیرایی می شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۵:۳۲    
بیماری های مرتبط با دهان و دندان، نه تنها می توانند دردناک و آزار دهنده باشند، بلکه سلامت کلی بدن را نیز تحت تاثیر قرار می دهند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۵:۱۴    
اگرچه خرید گوشی های دست دوم در بازار رایج است، اما از آنجایی که تضمینی نیست که این گوشی ها مسروقی نباشند، این خریداران هستند که باید دقت کنند تا گرفتار مشکل نشوند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۵:۰۲    
یک باور عمومی که در فضای رژیم و کاهش وزن و ... وجود دارد این است که خوردن کربوهیدرات در شب یا عصر می تواند باعث اضافه وزن شود و برای همین کار درستی نیست.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۴:۱۷    
آیت الله آقا مجتبی تهرانی (ره) درکتاب سلوک عاشورایی در تفسیر حدیثی از پیامبر (ص) پیرامون صفات شخص نیکوکار فرمود:محور نیکی رضایت الهی است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۳:۴۷    
محققان در یک شرکت تولید کننده فرش با به کارگیری فناوری نانو موفق به تولید فرش هایی با خاصیت آنتی باکتریال شدند که اکنون وارد بازار شده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۳:۳۲    
لاغر کردن برخی قسمت های بدن برای افراد مختلف دشوار است. به خصوص چربی های شکمی به راحتی از بین نمی روند ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۳:۱۷    
اصولی ترین روش برای اصلاح مزاج، شناخت نوع مزاج و تطابق دادن تغذیه با آن است تا بیماری سرکوب و سیستم ایمنی بدن تقویت شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۲:۴۷    
این روزها شاهد هجوم شایعات فراوان در خصوص عوارض جبران ناپذیر تزریق واکسن آنفولانزا در سایت ها و فضاهای مجازی هستیم .
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۲:۰۲    
اگر از افرادی هستید که خیلی سخت راضی می شوید به خودتان استراحت دهید و روزهای استراحت را نادیده می گیرید، پس خوب گوش کنید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۱:۱۴    
رژه سالانه عروسک های غول پیکر به مناسبت روز شکرگزاری در آستانه کریسمس برگزار می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۰:۳۲    
حمله قلبی و حملات پانیک بسیار شبیه هم هستند و گاهی با هم اشتباه گرفته می شوند اما امروز در نت نوشت علائم دقیق این دو و تفاوت های حمله قلبی و حملات پانیک را به شما خواهیم گفت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۳:۴۷    
بسیاری از زنان پس از وضع حمل دچار درد هایی در ناحیه ی دنبالچه می شوند و بسیاری از فعالیت های روزانه از جمله نشستن و برخاستن، خوابیدن به صورت طالقباز برای آن ها دردناک می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۳:۴۴    
با زلزله اخیری که در کرمانشاه شاهد بودیم، سوالات و ابهامات زیادی در خصوص زلزله احتمالی در تهران بوجود آمده ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۳:۰۲    
بادام سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی، پروتئین و فیبر، همراه با تعداد زیادی از مزایای سلامتی است. فقط یک مشت بادام حدود یک هشتم نیاز ما به پروتئین روزانه را تامین می کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۲:۴۷    
بازبینی نتایج یک مطالعه نشان می دهد دو داروی ضد مالاریا می توانند در درمان سرطان مفید و موثر باشند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۲:۱۷    
پس از عقب نشینی نیروهای داعش از مناطق اشغال شده، بسیاری از هواداران آلمانی این گروه تروریستی در عراق و سوریه زندانی شده اند. برخی از این زندانیان حتی با کودکانشان در حبس به سر می برند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۱:۳۲    
قلب یک عضله است و پتاسیم به تحریک این عضله برای انقباض و پمپاژ خون به سراسر بدن کمک می کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۱:۰۵    
برای خرید فلش مموری USB 3.0 سن دیسک مدل CZ43 ظرفیت 32 گیگابایت باید در حدود 48 هزار تومان هزینه کنید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۰:۵۰    
دیدار تیم های پارس جنوبی جم و پرسپولیس با برتری یک بر صفر سرخ پوشان تهرانی به اتمام رسید .
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۰:۳۵    
آیت الله مجتهدی در شرح این حدیث می گویند:خستگی ما در اثر خستگی کار نیست، خستگی گناه است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۰:۱۹    
کاخ سفید در بیانیه ای از تماس تلفنی ترامپ با همتای مصری خود به دنبال حمله تروریستی به مسجد الروضه در شهر العریش خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۰:۰۱    
رئیس فدراسیون فوتبال تهدید کرد که اگر حضور تیم های عربستانی در کشورمان تصویب نشود، ایران در مسابقات آسیایی شرکت نمی کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۹:۵۸    
نخست وزیر لبنان که اخیراً تحت فشارهای مقام های سعودی قرار داشته است، در سخنرانی در حمایت از مواضع سعودی علیه لبنان گفت ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۹:۴۹    
ناصر محمدخانی بازیکن سابق تیم پرسپولیس برای سومین بار ازدواج کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۹:۴۳    
واکنش های جالب شفر تا قبل از گلزنی آبی ها مقابل گسترش فولاد از حواشی جالب دیدار این تیم مقابل تبریزی بود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۹:۳۷    
دبیرکل جنبش "النجباء" عراق اعلام کرد که این جنبش پیشنهاد مشارکت در آزادی جولان از اشغال رژیم صهیونیستی را به دمشق داده است
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۹:۲۸    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن تشریح مسیر حرکت سامانه بارشی در کشور گفت: سامانه بارشی فردا در بخش هایی از خراسان شمالی ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۹:۲۵    
به گفته سخنگوی شورای صنفی نمایش، سینماهای سراسر کشور روز دوشنبه تا ساعت 17 به دلیل شهادت امام حسن عسگری تعطیل است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۹:۱۳    
همراه با افتتاح مرکز آزمایش خودروهای خودران در سنگاپور اعلام شد که سه شهر این کشور تا سال 2022 مجهز به اتوبوس های خودران خواهند شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۹:۰۷    
مدیرعامل بانک کارگشایی جزئیات حراجی سکه در این بانک را تشریح کرد و گفت که احتمالا تا 50 درصد حباب قیمتی فعلی خواهد شکست.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۹:۰۴    
رئیس جمهوری اسلامی ایران، مبارزه قاطع با تروریسم و استقرار ثبات و امنیت پایدار در منطقه را از اهداف مشترک ایران و سوریه دانست.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۹:۰۱    
مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه گفت: آمار نهایی جانباختگان زلزله استان کرمانشاه به 456 نفر رسیده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۸:۵۸    
در این جلسه توافق کردیم که با قید فوریت و با رعایت ضوابط شهرسازی یک بنا با معماری فاخر در محل ساختمان پلاسکو ساخته شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۸:۵۵    
سومین نشست سران سه قوه دقایقی پیش به میزبانی حسن روحانی رئیس جمهوری آغاز شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۸:۴۹    
مستند جعبه پاندورا که به موضوع تاثیر رسانه بر خانواده و کودک می پردازد، رونمایی شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۸:۴۳    
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس می گوید از این که تیمش با گلزنی او برنده شده خوشحال است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۸:۳۷    
تصویری زیبا از نمای تهران از فراز برج میلاد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۸:۳۴    
سرمربی تیم فوتبال سایپا می گوید که داور بازی با ذهنیت برای این تیم سوت زد و "به دنبال تلافی" بود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۸:۲۸    
لیونل مسی که اخیرا حواشی زیادی درباره تمدید قراردادش وجود داشت بالاخره قراردادش را با بارسلونا تمدید کرد و تا سال 2021 در این باشگاه خواهد بود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۸:۲۸    
استاندار کرمانشاه گفت: کمک های بلاعوض به زلزله زدگان از امروز پرداخت می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۸:۱۶    
انتشار مجدد نامه ای در مورد ورشکستگی بانک ها که چند ماه پیش تکذیب شده بود، بار دیگر حاشیه ساز شده است ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۸:۰۱    
دروازه بان تیم پارس جنوبی، باخت تیمش را گردن داور انداخت و گفت: ما باختیم اما پرسپولیس برنده نشد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۷:۵۸    
در این گزارش نگاهی داریم به جالب ترین و عجیب ترین قاب های محافظ موبایل در سرتاسر جهان.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۷:۴۹    
دیدار تیم های سایپا و مشکی پوشان به دلیل درگیری های لفظی و تنش های زیاد کارت های قرمز فراوانی را در پی داشت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۷:۴۹    
بازی تیم های استقلال و گسترش فولاد تبریز در هفته سیزدهم لیگ برتر در ورزشگاه خالی آزادی با برتری شاگردان شفر به پایان رسید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۷:۳۷    
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بعد از شکست ذوب آهن گفت: خدا را شکر می کنم که یک بازی حساس دیگر را با برد پشت سر گذاشتیم.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۷:۳۴    
سه کشتی گیر ایران در مسابقات جهانی کشتی زیر 23 سال جهان با شکست مقابل رقبایشان حذف شدند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۷:۳۱    
فرشاد ساکنی اظهار کرد: وضعیت نامناسب جوی و کاهش دید در خراسان شمالی سبب لغو پرواز فرودگاه بجنورد شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۷:۱۹    
شاگردان پورموسوی به سه امتیاز بازی خارج از خانه مقابل ذوب آهن دست یافتند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۷:۱۹    
نخستین برف پاییزی ارتفاعات کوهستانی شمال دزفول در بخش شهیون را سفیدپوش کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۷:۱۶    
سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه 11 موضوع متفاوت در لایحه بودجه سال 97 لحاظ کرده ایم، گفت: این لایحه بنا به ضرورت ها، بودجه ای متفاوت از سنوات گذشته است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۷:۱۰    
تیپ زینبیون پاکستان به مناسبت نابودی سیطره داعش بر سرزمین های اسلامی پیام تبریکی را خطاب به فرمانده نیروی قدس سپاه نوشت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۷:۰۷    
تماشاگران پرسپولیس نسبت به قضاوت دیدار پارس جنوبی و پرسپولیس در نیمه اول اعتراض شدیدی کردند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۷:۰۷    
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری که پنجشنبه 2 آذر جهت حضور و سخنرانی در چهارمین نشست مجمع کشورهای صادر کننده گاز (GECF) به بولیوی سفر کرده بوددولت، دقایقی پیش به تهران بازگشت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۷:۰۴    
حمله پلیس پاکستان به تحصن دو هفته ای گروه های مذهبی در پایتخت این کشور برای پایان دادن به این تحصن، به خشونت کشیده شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۷:۰۱    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت روز انواع تلویزیون LED در سطح بازار تهران است؛
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۶:۵۸    
تیم فوتبال پرسپولیس با برتری مقابل پارس جنوبی جم به صدر جدول رسیدند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۶:۵۸    
مقامات افغان در ولایت جوزجان اعلام کردند که نیروهای امنیتی افغان شیرزاد انوروف سرکرده ازبک تبار گروه تروریستی داعش را در این ولایت دستگیر کرده اند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۶:۵۶    
دومین روز از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، از ساعت 15:30 امروز (شنبه) با دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و سپیدرود رشت در ورزشگاه یادگار امام (ره) آغاز شد ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۶:۵۶    
قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات دیروز با 0.24 درصد کاهش به 1288 دلار و 37 سنت رسید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۶:۵۰    
همزمان با حمله امروز پلیس پاکستان به تحصن گروه های مذهبی در اسلام آباد، پایتخت این کشور برای متفرق کردن آنها، علاوه برشبکه های تلویزیونی، دسترسی به رسانه های اجتماعی چون فیسبوک ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۶:۴۷    
رییس اتحادیه پرنده و ماهی نرخ جدید مرغ و انواع مشتقات در بازار را اعلام کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۶:۳۶    
با فوت 11 نفر دیگر از مجروحان زلزله کرمانشاه، تعداد قربانیان تا این لحظه به 456 نفر رسیده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۶:۳۳    
نمایی دیدنی از ترکیب زمستان و بهار در رشته کوه های آلپ سوئیس را مشاهده می کنید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۶:۳۰    
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح خبر کمک های نظامی و موشکی ایران به یمن را تکذیب کرد و گفت: کمک های ایران به یمن در راستای کمک های بشردوستانه است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۶:۲۷    
در حالیکه قرار بود از امروز (چهارم آذر) انواع نان در تهران و از دوشنبه (ششم آذر) در استان ها با افزایش قیمت 15 درصدی همراه باشد، با دستور رییس جمهور، این تصمیم منتفی شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۶:۲۴    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف میان یک دستگاه اتوبوس و کامیون در بزرگراه فتح خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۶:۱۸    
وزیر کشور با بیان اینکه دریافت کمک های مردمی و هزینه کرد آن برای مردم مشکلی ندارد، گفت: کسانی که شخصا اقدام به ارائه شماره حساب برای دریافت کمک های مردمی کردند باید از نحوه هزینه کرد آن به مردم گزارش ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۶:۰۹    
نمایندگان کشورهای صادرکننده بزرگ گاز از تحریم های یکجانبه آمریکا علیه اعضای این گروه شامل ایران، روسیه و ونزوئلا انتقاد کردند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۶:۰۶    
جف بزوس، مدیرعامل شرکت آمازون به لطف حراجی جمعه سیاه در یک روز 2.4 میلیارد دلار درآمد کسب کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۵:۵۱    
روابط عمومی بانک سرمایه در سیزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و چهاردهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۵:۴۵    
با کمک جراحی سیندرلا، پزشکان انگشت ها را کمی کوتاه می کنند تا انگشتان زنان راحت تر در کفش پاشنه بلند قرار بگیرند!
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۵:۳۹    
مرد جوانی بعداز اعدام برادرش در زندان، برای انتقام اولیای دم مقتول را با شلیک گلوله از پای درآورد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۵:۳۳    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به اخبار مربوط به اعزام کمک های ایران به سوریه نیز واکنش نشان داد و گفت ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۵:۲۷    
کمالی مدیر کل پزشکی قانونی کرمانشاه گفت: آمار جانباختگان زلزله کرمانشاه به 456 نفر رسید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۵:۲۴    
فرزند ملکه رنجبر گفت: هنرمندان و همکاران مادرم بیشتر به ملاقات او بیایند تا خود را دور از فضای هنری حس نکند و شرایط برای بازگشت دوباره او در عالم هنر فراهم شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۵:۲۱    
تیم فوتبال پرسپولیس با برتری مقابل پارس جنوبی جم به صدر جدول رسیدند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۵:۰۹    
معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه گفت: شخصی که با تهدید انفجار نارنجک در یکی از شعب بانک ملت شهر کرمانشاه برای مردم ایجاد رعب وحشت کرد، دارای اختلال روانی بود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۵:۰۳    
تحقیقات پژوهشگران نشان داده افرادی که دو بار در روز از دهانشویه استفاده می کنند، به میزان 55 درصد بیشتر در معرض ابتلا به دیابت نوع دو و چاقی هستند.
  • ۱