جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۱:۳۸Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 9 آذر 1396 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 30 اسفند 1395 ناطقان 31 فروردین 1396 ناطقان 31 اردیبهشت 1396 ناطقان 31 خرداد 1396 ناطقان 31 تیر 1396 ناطقان 31 مرداد 1396 ناطقان 1 شهریور 1396 ناطقان 1 مهر 1396 ناطقان 30 آبان 1396 ناطقان 30 دی 1396 ناطقان 30 بهمن 1396 ناطقان 29 اسفند 1396 ناطقان 1 آذر 1396 ناطقان 2 آذر 1396 ناطقان 3 آذر 1396 ناطقان 4 آذر 1396 ناطقان 5 آذر 1396 ناطقان 6 آذر 1396 ناطقان 7 آذر 1396 ناطقان 8 آذر 1396 ناطقان 9 آذر 1396 ناطقان 10 آذر 1396 ناطقان 11 آذر 1396 ناطقان 12 آذر 1396 ناطقان 13 آذر 1396 ناطقان 14 آذر 1396 ناطقان 15 آذر 1396 ناطقان 16 آذر 1396 ناطقان 17 آذر 1396 ناطقان 18 آذر 1396 ناطقان 19 آذر 1396 ناطقان 20 آذر 1396 ناطقان 21 آذر 1396 ناطقان 22 آذر 1396 ناطقان 23 آذر 1396 ناطقان 24 آذر 1396 ناطقان 25 آذر 1396 ناطقان 26 آذر 1396 ناطقان 27 آذر 1396 ناطقان 28 آذر 1396 ناطقان 29 آذر 1396 ناطقان 30 آذر 1396 
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۰۷:۵۷    
چهارمین جشنواره غذا و سفره های رنگین ویژه سازمان بازنشستگان شهرداری تهران در مجموعه برج میلاد تهران برگزار شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۰:۴۵    
مطالعات اپیدمولوژی آلودگی هوای تهران، دوشادوش بسیاری از شهرهای بزرگ دنیا نشان می دهد از هر 10 مرگ در ایران، یکی بر اثر آلودگی هوا صورت گرفته است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۰:۲۴    
تسریع در جمع آوری ذرت و چغندرقند با توجه به کاهش دما، جداسازی بره ها از میش های مادر هنگام شب جهت جلوگیری از خفه شدن بره ها ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۶:۲۷    
جوانه گندم به عنوان یک مکمل غذا، مواد مغذی با ارزشی دارد. همچنین منبعی عالی از پروتئین گیاهی در کنار فیبر و چربی های سالم، منیزیم، زینک، تیامین، فولات، پتاسیم و فسفر است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۴:۱۵    
خشکی پوست یکی از عوارض شایع پوستی است که دلایل زیادی برای بروز آن وجود دارد؛ همین خشکی ساده پوست می تواند نشانه ای از مشکل و یا بیماری جدی تری باشد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۳:۰۳    
نمی دانید چرا همیشه احساس خستگی می کنید؟ ضربان قلب تان نامنظم است؟ در سرتان احساس سبکی می کنید و مدام سردرد دارید؟ دست ها و پاهایتان چه در زمستان و چه تابستان سرد است؟ این موارد ممکن است گاهی ناشی از ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۷:۵۱    
مشاور عالی سازمان سنجش از ثبت نام بیش از 230 هزار داوطلب برای شرکت در آزمون دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال 97 خبر داد و گفت: این آزمون روز جمعه چهارم اسفند ماه برگزار می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۰۱:۱۴    
اعصاب مرکزی: تحریک CNS، گیجی، سردرد، پر تحرکی، افزایش تون عضلات، افزایش حس، بی خوابی، کسالت، میگرن، عصبانیت، لرزش، ضعف و ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۰۰:۱۴    
پونه با سرماخوردگی مقابله می کند. پونه، کوچک ترین گیاه از خانواده نعناع است اما طعم و بوی آن در مقایسه با نعناع تندتر است.این گیاه که بومی کشور ایرلند است امروزه در سراسر جهان یافت می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۷:۰۲    
گرسنگی یک نیاز فیزیولوژیکی برای به دست آوردن کالری، آب و نمک است و از طریق ترکیبی از عوامل، از جمله رژیم غذایی، هورمون های اشتها و عوامل عاطفی مانند استرس دور می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۵:۰۵    
استرس یک واکنش ذهنی و جسمی طبیعی نسبت به تجربیات زندگی است. هر کسی گهگاه دچار استرس می شود. مسئولیت های کاری، مشکلات خانوادگی، تشخیص یک بیماری، جنگ و یا مرگ یک عزیز می تواند برانگیزاننده ی استرس باشد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۲:۰۳    
تحقیقات جدید نشان می دهد که دانشمندان و کمپانیهای تولید خمیر دندان و انستیتوهای دندانپزشکی در مورد اینکه بهترین روش مسواک زدن چیست با هم به توافق نرسیده اند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۱:۱۸    
کارشناسان اصلی ترین عاملی که می تواند در کنترل خشم به افراد کمک کرده و موجب صبور و متین تر شدن آن ها شود، کاهش میزان حساسیت و عدم واکنش سریع به محرک های بیرونی می دانند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۲۲:۱۸    
به کار بردن حنا نیز یکی دیگر از راهکارهای امام رضا(ع) برای رهایی از سردرد است و ایشان می فرمایند: در هنگام سردرد حنا خضاب کنید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۱:۴۲    
کشور چین، با جاذبه های توریستی منحصربه فرد و هیجان انگیز، در کنار غذا و فرهنگ مردمش، یکی از مقاصد اصلی گردشگری در جهان است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۱:۱۸    
داریوش موفق، بازیگر تئاتر و تلویزیون، این روزها با بازی در سه نقش، با نمایش اولیور توئیست در تالار وحدت روی صحنه می رود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۸:۴۰    
خانواده و دوستان زنده یاد علی معلم در برنامه فرمول یک با اجرای علی ضیا دور هم جمع شدند و با بیان خاطراتی از این هنرمند فقید سینمای ایران، یاد او را در ماه تولدش زنده کردند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۸:۴۰    
یگان موشکی ارتش یمن از شلیک و اصابت یک فروند موشک میان بُرد به سمت پایگاهی نظامی در جنوب عربستان خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۸:۳۴    
مرحوم چایچیان متولد سال 1302 شمسی در تبریز بود که عصر امروز در سن 94 سالگی دار فانی را وداع گفت. دو شعر امشب شهادت نامه عشاق امضا می شود و آمدم ای شاه پناهم بده از سروده های مشهور مرحوم چایچیان یکی ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۸:۰۱    
مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه در دنیا ربا غوغا می کند، گفت: به بانک ها هرچه می گوییم که دریافت دیرکرد ربا و حرام است گوش نمی دهند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۷:۵۵    
سعد الحریری نخست وزیر لبنان در گفت و گو با مجله فرانسوی پاری ماچ گفت: ما لبنانی ها به دنبال بهترین روابط بویژه در عرصه اقتصادی با ایران هستیم اما این روابط باید بر اساس منافع دو کشور باشد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۵:۴۸    
شبکه های اجتماعی چیزی نیست که امروزه کسی از آن برای ارتباط گرفتن با اعضای خانواده و دوستان از آن استفاده نکند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۵:۱۵    
دست های ما به طور طبیعی در اوقات بیداری، دچار یک لرزش بسیار خفیف و نامحسوس هستند که انقباض و استراحت علت این لرزشِ بسیار خفیف است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۵:۰۳    
انسان دارای دو نوع غده عرق است که به نام های آپوکرین و اکرین شناخته می شوند. بروم هیدروز به طور معمول با ترشح عرق از غدد آپوکرین مرتبط است ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۴:۱۵    
کسانی که طی 6 ماه اخیر شیر خام و گرم نشده نوشیده اند فورا باید به پزشک مراجعه کنند چراکه بتازگی علائمی از بروز یک عفونت باکتریائی حاصل از چنین اقدامی مشاهده شده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۴:۱۵    
یکی از اسرای داعش که با راهنمایی رزمندگان فاطمیون هدایت شد، حر لقب گرفت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۳:۴۸    
افزایش دمای بدن، کاهش هوشیاری و دقت، گرفتگی عضلات و خستگی زودرس از دیگر عواقب کم آبی بدن است. حتی ممکن است کم آبی باعث ایجاد حالت تهوع در شما شود و اگر در هوای گرم به شدت ورزش کنید و به کم آبی بدن ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۳:۳۳    
نتایج تازه ترین بررسی ها نشان داد، چاقی و دیابت سالانه عامل ایجاد حداقل 800 هزار سرطان در سراسر جهان هستند و در این میان زنان بیش از مردان در معرض خطر هستند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۲:۵۱    
چگونه مردم از آنچه وعده داده شده اند نمی ترسند، در حالی که هر روز، از [عمر] آنان کاسته می شود ؟! و چگونه کسی که اجلِ پایان پذیری دارد، برای آنچه وعده داده شده، مهیّا نمی گردد؟!
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۲:۴۵    
با روش های ساده و ارزان قیمت می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن بوی بد دهان و زردی دندان هایتان را برطرف کنید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۲:۰۳    
یکی از کارهایی که در اسلام به آن توصیه شده است خیرات و فاتحه برای اموات است . ارواح مؤمنان هر جمعه، به آسمان دنیا در برابر خانه ها و منزل های خود می آیند.اموات دستشان از اعمال خیر کوتاه است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۱:۱۵    
تشخیص تعریق شبانه از اهمیت بالایی برخوردار است. چون این گونه تعریق ها می توانند نشانه هایی از بروز بیماری های خاص در بدن باشند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۱:۱۵    
فشارخون بالا یکی از بیماری های خطرناک عصر کنونی است به همین دلیل باید از میان فشار خون خود آگاه باشید و راه های کنترل و درمان این بیماری را بیاموزید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۰:۴۵    
متخصصان موسسه تحقیقاتی SAIT وابسته به شرکت سامسونگ ، از ساخت نوعی باتری جدید خبر دادند که کاربران قادر خواهند بود تنها در 12 دقیقه باتری گوشی هوشمند خود را شارژ کنند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۰۰:۳۳    
عذاب جهنم منحصر در آتش نیست و باید بدانیم تنها یکی از عذاب های الهی آتش است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۳:۴۵    
در پژوهش ها نشان داده شده است که تأخیر در شروع درمان افسردگی به عود بیشتر آن منجر می شود و هر عود افسردگی نیز به نوبه خود با احتمال بالاتر عود بعدی و عواقب ناگوارتر همراه می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۳:۱۸    
تیمی از محققان بین المللی موفق به کشف ژن هایی شده اند که به صورت همزمان با هوش و طول عمر بیشتر مرتبط هستند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۳:۰۳    
ویتامین B1 که به تیامین هم معروف است، برای تبدیل کربوهیدرات ها (موادنشاسته ای و قندی) به غذای مغز لازم است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۲:۴۸    
برخی از مردم بر این باورند که قرار دادن پیاز خام داخل جوراب و خوابیدن با آن درمانی برای سرماخوردگی یا آنفلوآنزا است اما سوال این است که آیا شواهد علمی تاییدکننده این ادعا هستند؟
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۲:۱۸    
دستها، پاها و بدن شما حتی زمانی که درجه حرارت بدن بالا است، همیشه خنک است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۲:۰۳    
فردا (جمعه) قرعه کشی بزرگترین رویداد فوتبالی جهان برگزار می شود برخی از 32 تیم حاضر در این مسابقات، به دنبال بخت و اقبال اند و برخی دیگر، بی هیچ هراسی، منتظر شناختن حریفان خود هستند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۲۱:۳۳    
مادران به عنوان مهم ترین فرد خانواده در ایجاد آرامش و تربیت کودکان محسوب می شوند که در این میان برخی مادران دارای ویژگی های خاصی هستند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۹:۰۳    
وزیر نفت گفت: نخستین محموله نفت خام ایران به مقصد روسیه صادر شده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۸:۵۷    
وزیر خارجه ایران و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در رم به رایزنی پرداختند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۸:۳۰    
رئیس دفتر مقام معظم رهبری از نامه رئیس سازمان سیا به قاسم سلیمانی و بی توجهی وی به این نامه خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۸:۲۱    
رئیس جمهور روسیه در مراسم قرعه کشی جام جهانی 2018 در کاخ کرملین شرکت می کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۸:۰۶    
سخنگوی سازمان آتش نشانی از آتش سوزی مختصر و دود گرفتگی در ساختمان دانشکده خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۸:۰۰    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بار دیگر تشکر می کنم از کمک داور چرا که او تصمیم واقعاً شجاعانه ای گرفت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۷:۴۸    
اعلام حضور بدون دعوت نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشست وزیران خارجه اروپا، باعث عصبانیت آنها شده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۷:۳۶    
مدیرکل راه وشهرسازی شمال استان کرمان با اشاره به وضعیت جاده های استان کرمان اظهار کرد: متاسفانه استان کرمان در سال گذشته در رتبه یکی مانده به آخر کشور از لحاظ ایمنی جاده ها قرار گرفت ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۷:۳۳    
دو بازیکن استقلال بعد از پایان بازی با پیکان، تست دوپینگ دادند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۷:۲۴    
رییس جمهوری آمریکا این بار در توییتر به نزدیک ترین متحد ایالات متحده حمله کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۷:۱۸    
دیدار فولاد و سپیدرود با برتری تیم میزبان به اتمام رسید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۷:۰۹    
معاون لجستیک و آمادگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: با توجه به حساسیت های موجود در بحث کمک به زلزله زدگان به هیچ عنوان اقلام امدادی از جمله پتو و لباس دست دوم به مناطق زلزله زده ارسال نشد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۷:۰۳    
رئیس جمهور ترکیه گفت هیچ تحریمی از ایران را نقض نکرده و کار درست را انجام داده اند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۶:۵۴    
نایب رئیس سابق فیفا در پرونده دریافت رشوه 305 هزار یورویی از محمد بن همام، رئیس قطری سابق کنفدراسیون فوتبال آسیا در شهر پاپیته، جزیره تائیتی بازداشت شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۶:۵۱    
نخست وزیر انگلیس در ادامه سفر دوره ای خود در منطقه پس از عراق و عربستان راهی اردن شد و با شاه این کشور دیدار کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۶:۴۲    
قبل از آغاز دیدار اوپک در وین که انتظار می رود در آن، تولیدکنندگان بر سر تمدید توافق کاهش تولیدات خود، به نتیجه برسند، قیمت های نفت اندکی بالا رفت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۶:۳۹    
ساختمان دانشکده خبر از ساعتی پیش دچار حریق شده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۶:۳۶    
مربی تیم فوتبال سایپا با انتقاد از داور دیدار قبلی تیمش برابر سیاه جامگان گفت: کرمانشاهی زهرش را ریخت تا امروز با تیم نصفه و نیمه به مصاف گسترش فولاد تبریز بیاییم.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۶:۱۹    
تمام زندگی اش کتاب بود. عاشق کتاب بود ولی کتاب دزد هم بود. هر کتاب خوبی که می دید یا خوشش می آمد، ابایی نداشت که آن را به اصرار از صاحبش بگیرد یا بدون اطلاع او تصاحب کند و به این صفت در بین طلبه ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۶:۱۹    
سایپایی ها در اولین دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر برابر گسترش فولاد شکست خورد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۶:۱۳    
رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری کلاهبردار حرفه ای با بیش از 40 نفر شاکی به بهانه فروش آپارتمان در محمد شهر کرج خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۶:۰۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به کاهش دمای هوا در اکثر مناطق کشور از بارش برف در برخی مناطق خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۵:۵۹    
نیمکت نشینان پیکان بعد از تغییر نظر پیام حیدری در اعلام پنالتی به سودشان، به شدت به این داور معترض شدند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۵:۵۰    
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دو سارق که اقدام به فریب فروشندگان اموال در سایت های شیپور و دیوار کرده و اقدام به سرقت از ده ها نفر از آنان کرده بودند، خبرداد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۵:۵۰    
مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری کرمان گفت: 24 درصد قتل های استان کاهش یافته است، اما این کاهش در سطح استان متوازن نبوده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۴:۴۰    
زندگی اکثر زنانی که طلاق گرفته اند دچار مشکلاتی می شود و اغلب زنانی که طلاق را تجربه کرده اند حاضرند تا با بازگشت به شرایط گذشته آرامشی هرچند مخدوش و دچار مشکلات عدیده را بر زندگی بعنوان یک زن مطلقه ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۵:۳۶    
داور دیدار پیکان و استقلال پنالتی گرفته شده برای تیم پیکان را برگشت داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۵:۳۳    
رهبر کاتولیک های جهان امروز (پنجشنبه) وارد بنگلادش شد؛ سفری که احتمالا موضوع آوارگان روهینجا که از میانمار فرار کرده اند در راس آن قرار خواهد داشت ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۵:۲۷    
یک وانت نیسان آبی به شکلی جالب تزیین شده تا عروس و دامادی را به خانه بخت ببرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۵:۲۷    
دبیر شورای امنیت ملی روسیه روز پنج شنبه اعلام کرد که مسکو آمادگی دارد تا نیروهای نظامی خود را به صورت مشروط از سوریه خارج کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۵:۲۴    
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با اشاره به افزایش قیمت مرغ در بازار گفت: قیمت هر کیلو مرغ در هفته جاری با توجه به کاهش عرضه 300 تومان گران شده و هر کیلو 7 هزار و 850 تومان در خرده فروشی عرضه می ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۵:۲۴    
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 24 جمعه، از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است؛ همچنین محور مرزن آباد به سمت کرج نیز، از ساعت 17 الی 24 فردا به صورت یکطرفه خواهد بود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۵:۲۱    
وزیر خارجه کشورمان گفت که نه تنها برجام قابل مذاکره نیست بلکه بر این واقعیت است که حمایت اتحادیه اروپا همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند اقدام مناسبی است اما باید با اقدامات عملی بیشتر مورد تاکید ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۵:۲۱    
تیم های پیکان و استقلال با نتیجه مساوی به پایان رسید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۵:۱۸    
رئیس کلانتری 170 کهریزک از دستگیری دو سارق که با استفاده از موتورسیکلت بدون پلاک اقدام به زورگیری از شهروندان کرده بودند، خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۵:۱۸    
سرمربیان دو تیم ملی فوتبال ایران و پرتغال یک روز باقی مانده به مراسم قرعه کشی جام جهانی با یکدیگر دیدار کردند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۵:۱۵    
به دنبال تازه ترین پرتاب موشکی کره شمالی، رئیس جمهور کره جنوبی و نخست وزیر ژاپن در تماسی تلفنی موافقت کردند تا برای اعمال فشارهای بیشتر بر پیونگ یانگ با یکدیگر همکاری کنند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۵:۰۹    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: رئیس جمهور در سفر استانی خود به سیستان و بلوچستان، در نشستی با دانشجویان شرکت می کند اما در کنار آن، برنامه های دیگری نیز به این مناسبت برگزار می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۵:۰۶    
سعید مرتضوی در نامه ای مدعی شد: صرفا به دلیل ایفای وظایف قانونی و تکلیف الهی در مهار اغتشاشات و فتنه سال 1388 محکوم شده است. او اتهامات علیه خود را بر خلاف تمام موازین شرعی و قانونی دانست.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۵:۰۶    
فیلمبرداری فیلم سینمایی "انتقام جویان 4" به کارگردانی مشترک "آنتونی و جویی روسو" با بازی "رابرت داونی جونیور" در نقش "مرد آهنین" در امریکا کلید خورد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۴:۵۲    
افشاگر اسرار درونی آل سعود از انتقال پسر پادشاه سابق عربستان از هتلی که در آن تحت بازداشت بود به بخش قلب بیمارستان نظامی خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۴:۴۶    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سه سال است در ایران حضور دارم و با ذوب آهن دیدارهای زیادی انجام دادیم، در 7 بازی به یک پیروزی هم نرسیدیم.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۴:۴۶    
فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: سودای گنج یابی، منجر به دستگیری یکی از شهروندان شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۴:۴۳    
یک کارشناس حوزه طلا با اشاره به مواضع و اقدامات کیم جونگ اون رهبر کره شمالی گفت: واکنش بازار ها به بحران موشکی شرق آسیا تا عصر روز چهارشنبه در دو نوبت متفاوت رخ داد ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۴:۳۲    
رئیس جمهور آمریکا جنگ لفظی خود با رهبر کره شمالی را تشدید کرد و در توهینی دیگر وی را "توله سگ مریض" خطاب کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۴:۲۹    
علیرضا سبط احمدی گفت: سریال ساموبندری آخرین مراحل پیش تولید را پشت سر می گذارد و اواسط آذرماه در بندر بوشهر کلید خواهد خورد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۴:۰۸    
وزیر امور خارجه کشورمان به منظور شرکت در سومین کنفرانس بین المللی گفتگوهای مدیترانه ای در ایتالیا وارد رم شد
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۴:۰۵    
فرمانده انتظامی فومن از شناسایی و دستگیری یک قاتل در این شهرستان خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۳:۵۳    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از 26 هزار نفر در دوره تکمیل ظرفیت آزمون سراسری خبر داد و گفت: داوطلبان تا شنبه، 11 آذر فرصت دارند در این دوره ها ثبت نام کنند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۳:۴۱    
معاون اول رئیس جمهور برای شرکت در نشست شورای نخست وزیران سازمان همکاری شانگهای عازم روسیه شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۵۶    
الهه رضایی و سولماز اصغری، از مجریان و گویندگان قدیمی تلویزیون همزمان با آغاز اولین قسمت پنجره میهمان این برنامه ی تلویزیونی می شوند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۴۷    
نائب رئیس مجلس گفت: برای نهادهای نظارتی تخلفات احمدی نژاد محرز شده است. بهتر است وی به جای این حاشیه سازی ها به این سوالات و ابهامات پاسخ دهد ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۴۱    
یازده بازیکن استقلال در بازی با پیکان مشخص شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۳۵    
دلار آمریکا با روند صعودی نسبت به روز گذشته 4134 تومان در بازار امروز - پنجشنبه – عرضه می شود و سکه تمام طرح جدید یک میلیون و 376 هزار تومان قیمت دارد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۲۹    
کیهان: اصلاح طلبان می گویند آنچه آنها در سال 88 درباره احمدی نژاد می گفتند درست بوده؛ اما میزان حال فعلی افراد است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۲۶    
کانادا همیشه مأمن امنی برای خانواده خاوری بود. بچه ها خیلی زود راهی سرزمین های سرد شمالی شدند تا تحصیلات شان را در دانشگاه های درجه یک این کشور آغاز کنند و در کنار آن بیزینسی در حد و اندازه خانواده ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۱۴    
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده امروز با کریستی کال یولاید رییس جمهور استونی ملاقات و گفت و گو کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۰۸    
استاندار مرکزی با اشاره به اینکه به تحزب اعتقاد دارم از انتخاب فرماندار زن در استان مرکزی خبر داد.
  • ۱