یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۰۹:۱۲May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 مرداد 1396 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 اردیبهشت 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آبان 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 مرداد 1396 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۸:۲۴    
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: 10 کیلومتر از محور چهارخطه اردبیل– مشگین شهر تا پایان امسال به اتمام رسیده و به صورت بزرگراهی از آن بهره برداری خواهد شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۱:۱۲    
مدیرکل راه و شهرسازی قم در توضیح دلایل عدم پیشرفت مناسب پروژه پل پردیسان گفت: مشکل این پروژه به بخش تملکات برمی گردد که متأسفانه شهرداری بخش تملکات را قطعی نکرده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۸:۲۵    
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت : محصولات جدید در طرح توسعه و نوسازی ناوگان حمل ونقل عمومی مسافری با شرایط ویژه قابل واگذاری هستند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۷:۱۶    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۶:۳۱    
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اقدامات انجام شده توسط مسئولان و متولیان امر یاسوج به شبکه آزاد "اصفهان-شیراز" متصل می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۵:۳۷    
با نزدیک شدن به ایام محرم و صفر و سفرهای زائران حسینی در اربعین وزارت راه آخرین تلاش های خود را برای تسهیل سفرهای چند میلیون نفری ایرانیان به مقصد عراق پیگیری می کند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۴:۵۷    
مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از بازدید مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از راه های روستایی در دست ساخت بجنورد و شیروان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۴:۱۷    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز در بیشتر مناطق کشور آسمانی صاف و آفتابی و جو آرام پیش بینی می شود و برای افرادی که قصد بازگشت از سفر دارند مشکل جوی نخواهند داشت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۳:۲۳    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۳:۲۳    
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه درباره محدودیت ترافیکی جاده ها گفت: از ساعت 16 امروز جاده چالوس به سمت تهران و جاده هراز از محدوده آبسک به سمت تهران یک طرفه خواهد شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۲:۲۸    
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: عملیات فیزیکی پروژه آسفالت محور راه روستایی دادلی غزنین در شهرستان مراوه تپه به طول 24 کیلومتر شروع شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۲:۲۸    
معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: پروژه تعمیرات اسکله های 4،5 و6 بندر بوشهر، عنوان پروژه برتر ملی را از آن خود کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۲:۰۸    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، در بازدید از سایت های مسکن مهر خمینی شهر و مبارکه گفت: جهت احداث مسجد به متراژ 600 متر، مبلغ پنج میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۱:۵۸    
مشاور وزیر راه و شهرسازی و معاون ساخت و توسعه آزادراه هعای کشور گفت: آزادراه اصفهان- شیراز از سمت شیراز تا ایزدخواست در حال اجراست و سرمایه گذار در حوزه اصفهان از ایزدخواست تا اصفهان مشخص شده و در ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۱:۵۸    
مدیرکل راه و شهرسازی قزوین گفت: تیم های نظارت اداره کل راه و شهرسازی در سال 95 بیش از 393 هزار متر مربع از ساخت و سازهای استان را مورد بازدید قرار داده اند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۱:۳۳    
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: چهاربانده کردن محور ایلام- اربعین با پیشرفت خوبی همراه است و پیش بینی می شود تا اربعین سال جاری حدود 30 کیلومتر از این محور زیر بار ترافیک برود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۰:۵۳    
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای همدان گفت: پرداخت تسهیلات طرح توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر بین شهری و روستایی با نرخ سود شش درصد در همدان انجام می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۰:۰۳    
از ابتدای شروع عملیات رفت زائران حج تمتع در روز 8مرداد ماه امسال هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما تا پابان روز 12مرداد ماه تعداد 34 پرواز برای انتقال زائران ایستگاه های 5 فرودگاه انجام داده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۰۹:۵۸    
مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی از تشکیل کمیته های تخصصی مشترک برای بررسی ایمنی ساختمان های عمومی پررفت و آمد خبرداد و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۰۹:۵۳    
بر اساس گفته های دو تن از مسئولان شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران هم اکنون به صورت مرتب کیفیت خدمات دهی به مسافران در فرودگاه های مشهد و مهرآباد ارزیابی می شود و حتی برنامه های بهسازی و اصلاح ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۰۹:۵۳    
معاون فنی و امور زیربنایی را ه آهن گفت: طبق توافق با طرف چینی در قرارداد برقی سازی راه آهن تهران-مشهد بیش از 60 درصد پروژه با تاکید بر توان داخلی انجام می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۰۹:۴۸    
طرح جامع شهر سهند در کمیته فنی شماره یک (کمیته توسعه و عمران) شورای عالی شهرسازی و معماری ایران موردبازنگری و بررسی قرار گرفت و در طی آن اعضای کمیته فنی در 11 بند پیشنهادات کمیته را به مشاور طرح و ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۰۹:۴۳    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سیستان و بلوچستان در نشست موضوعی ژئوپولتیک فرهنگی ایران گفت: فرهنگ، تضمین کننده بقای ایران و مهمترین ابزار قدرت ما در میان سه قدرت بزرگ خاورمیانه است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۰۹:۴۳    
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: خطوط ریلی به عنوان حمل و نقل ایمن به رغم تمامی مشکلات همچنان جایگاه خود را در بین مردم دارد بنابراین باید به گونه ای برنامه ریزی و عمل کرد تا شاهد ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۰۹:۲۸    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۰۹:۲۳    
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان مرکزی با بیان اینکه در سال های 95،94،93 به ترتیب 495، 493 و 513 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست داده اند گفت: علی رغم رشد 9 درصدی در دو سال ٖآخر ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۰۹:۰۸    
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند اعلام کرد: مشکل اصلی ما در پروژ ه های باقیمانده مسکن مهر تکمیل بحث محوطه سازی و آماده سازی آن بوده که این مشکل نیز تنها با کمک دستگاه های خدمات رسان و تکمیل فرایند ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۰۸:۴۳    
فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی در گفتگو با رادیو اینترنتی پایگاه خبری آخرین وضعیت هوا را تشریح کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۰۸:۳۸    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۰۸:۱۳    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ضمن هشدار نسبت به افزایش جمعیت تهران، گفت: افزایش مهاجرت به تهران در سایه فقر روستاها شکل گرفته است.