چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۲۳:۴۹May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 مرداد 1396 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 اردیبهشت 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آبان 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 مرداد 1396 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۲:۰۴    
معاون املاک راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سامانه ارتباطی با یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان راه اندازی می شود ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۲۴    
طی شبانه روز گذشته، کل تردد ثبت شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2038 تردد شمار فعال در محورهای برون شهری، نسبت به روز قبل 4.3 درصد کاهش را نشان می دهد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۴:۳۲    
مدیرکل راه آهن خراسان از کسب رتبه نخست جابجایی مسافر در 4 ماهه نخست امسال توسط راه آهن خراسان در شبکه ریلی کشور خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۲:۱۲    
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ثبت جهانی یزد نشان داد جامعه جهانی به ارزش این شهر پی برده است گفت: ساختمان های ارزشمند شهر یزد در معرض تهدید و تخریب هستند که باید جلوی آن گرفته شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۸:۵۲    
زهرا نژاد بهرام *: منطقه گردشگری- فرهنگی عباس آباد با وجود اتفاق نظر مدیریت شهری در طول دوره های پس از انقلاب به ویژه تاکید مقام معظم رهبری به نگینی زخم خورده مبدل شده است ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۸:۴۵    
معاون برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل راه آهن در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل مرکز آموزش و تحقیقات راه آهن با تاکید بر اینکه ما در حوزه آموزش و تحقیقات نیازمند تجدید قوا هستیم ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۸:۳۵    
معاون ساخت و توسعه آزادراه های کشور از آغاز مطالعات آزادراه سراسری مازندران خبر داد و گفت: قرار است با جذب سرمایه گذاران قطعه به قطعه آزادراه سراسری گیلان و مازندران اجرایی شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۸:۱۰    
شهردار منطقه ثامن مشهد ضمن تشریح جزئیات اقدامات این شهرداری در طرح نوسازی بافت پیرامونی حرم رضوی از بهره برداری روگذر شارستان قطاع 4 تا اوایل شهریورماه سال جاری خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۸:۰۵    
مهدی زارع، پروانه پیشنمازی و علیرضا سعیدی*: پنج سال از زمین لرزه 21 مرداد 1391 وزرقان آذربایجان شرقی گذشت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۵:۳۲    
طرح تولید خودروهای با موتور سازگاربامحیط زیست EURO4 و الحاق سیستم DPF معادل EURO6 در محل گروه صنعتی ماموت دیزل با حضور معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست و منابع طبیعی ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۳:۴۷    
مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان عملکرد دولت تدبیر و امید در طرح های عمرانی حوزه بهداشت استان را تشریح کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۵۸    
مدیرکل دفتر ستاد ملی بازآفرینی شهری وزارت راه و شهرسازی در جلسه توانمندسازی بافت فرسوده استان خوزستان گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۰۳    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: تقریبا تمامی قراردادهای سازمان بنادر به شیوه مناقصه و مزایده است؛ ولی اگر نمایندگان مجلس سؤالی هم داشته باشند پاسخگو خواهیم بود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۵۳    
عباس آخوندی به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در دولت دوازدهم از سوی رئیس جمهور معرفی شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۱۸    
ممیزی شاخص های عملکردی بندر امام خمینی (ره) در حوزه های ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) بر اساس الزامات استانداردهای مدیریتی روز جهان با حضور تیمی مرکب از ممیزان سازمان بنادر و دریانوردی طی مردادماه ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۱۳    
اگر تا چند ماه پیش بسیاری از دلواپسان به این موضوع امیدوار بودند که قراردادهای خرید هواپیما از سوی ایران روی کاغذ باقی خواهد ماند و امکان ورود این هواپیماها به ایران فراهم نمی شود اما تحویل هفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۸:۲۸    
نایب رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی در مورد گزارش معاون مالی شهرداری تهران توضیحاتی ارائه داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۷:۴۸    
تهران در حداقل یک دهه اخیر درگیر دو مسئله اساسی ترافیک و آلودگی هوا بوده و میل و جهت گیری مسئولان و تصمیم سازان مدیریت شهری و دولتی به سمت رفع مشکلات در این دو حوزه بوده است ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۷:۴۳    
جمهوری اسلامی ایران به اصلاحیه کد جیبوتی راجع به دزدی دریایی و حملات مسلحانه علیه کشتی ها در خلیج عدن و آب های سومالی و نقش آفرینی IMO در این رابطه اعتراض کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۷:۳۸    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۶:۵۸    
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: در دو روز آینده شاهد ماندگاری هوای گرم در کشور خواهیم بود و از بعد از ظهر پنجشنبه این هفته با نفوذ جریانات خنک شمالی دمای هوا در برخی از استان ها کاهش می یابد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۶:۳۳    
مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: تا ظهر امروز (سه شنبه ) حدود 20 هزار و 200 زائر ایرانی برای انجام اعمال حج تمتع عازم سرزمین وحی شدند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۶:۰۸    
مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از آخرین اقدامات پیمانکار در تکمیل عملیات آسفالت گردنه صعب العبور نارنجی لار خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۵:۵۳    
معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه اعضای هیئت مدیره شرکت عمران و بهسازی شهری ایران و همچنین رئیس و معاون مرکز روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی به مناسبت روز خبرنگار از پایگاه خبری بازدید کردند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۵:۳۳    
محمد سعیدنژاد معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پیامی 17 مرداد ماه روز خبرنگار را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۵:۰۸    
اداره عمران و بهسازی شهری استان تهران در اقدامی کم سابقه موفق شد 6 پروژه خود را به تصویب هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران برساند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۴:۵۳    
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان از بهسازی و آسفالت 27 کیلومتر از راه های روستایی استان گلستان در ابتدای سال جاری خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۴:۱۳    
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان گلستان رمز موفقیت راهداران را در هنگام بروز بحران های طبیعی، آمادگی عملیاتی تجهیزات و نیروها بیان کرد و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۳:۵۸    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۳:۰۸    
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: در یک دهه اخیر افزون بر یک هزار و 500 هزار واحد مسکونی در روستاهای کشور مقاوم سازی شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۳:۰۸    
عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در پپام تلگرامی خود به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار، حمایت از استقلال حرفه ای خبرنگاران را سهم خود به عنوان یکی از اعضای دولت دانست.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۳:۰۳    
محمد راستاد عضو هیات عامل و معاون امور دریایی روز دوشنبه از بنادر گز و ترکمن و اسکله های مسافری استان گلستان بازدید به عمل آورد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۲:۴۸    
شهروندان می توانند با مراجعه به سامانه شهراه به صورت آنلاین و غیرحضوری در خصوص مشکلات آپارتمان نشینی از مشاوره حقوقی کارشناسان وزارت راه و شهرسازی استفاده نمایند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۲:۰۸    
معاون ساخت و توسعه راه آهن شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور با بیان اینکه قانون، حدود را مشخص کرده و عدول از قانون از سوی هر کسی که باشد، تخلف است؛ حتی اگر آن فرد ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۵۳    
به مناسبت 17 مرداد و روز بزرگداشت خبرنگار دیدار صمیمی مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با مدیرکل، معاونین و خبرنگاران صدا و سیمای مرکز گیلان صورت گرفت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۴۳    
رییس شورای شهر تهران درباره افتتاح خط مترو فرودگاه امام گفت: این خط فرودگاه خط هشت نیست و شهرداری اسمش را به دلیل توالی در افتتاح خط 8 گذاشته چراکه براساس طرح جامع حمل و نقل ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۳۳    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از مدیران فرودگاههای مهرآباد و امام خمینی(ره) برای استقبال شایسته از مهمانان عالی رتبه شرکت کننده در مراسم تحلیف ریاست جمهوری تشکر کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۲۸    
مدیرکل راه و شهرسازی کردستان عنوان کرد: بهسازی و آسفالت 130 کیلومتر راه روستایی در شهرستان سنندج در حال اجراست.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۲۸    
مدیرکل راه آهن جنوب شرق گفت: صادرات کالا از طریق خط ریلی زاهدان به کویته پاکستان در 4 ماهه اول سال 96 نسبت به سال گذشته 126 درصد رشد داشته است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۰:۵۸    
نقشه شبکه حمل ونقل ریلی تهران بزرگ در افق 1409 ادعای تکمیل شبکه مترو در دوره اخیر مدیریت شهری را رد می کند و نشان می دهد آنچه به نام خط 8 مترو افتتاح شده ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۰:۴۸    
محمدعلی نجفی*: صبح دوشنبه برنامه ام را برای اداره شهر تهران به شورای اسلامی شهر تقدیم کردم. کلیات برنامه پیشنهادی شهرداری تهران برای دوره چهارساله 1396 تا 1400 و با تمرکز بر مسائل و چالش های پیش روی ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۰:۰۳    
اولین جلسه تخصصی راه و شهرسازی پدافند غیرعامل استان زنجان و کارگروه تخصصی مخاطرات زلزله، لغزش لایه های زمین، ابنیه ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۹:۱۸    
معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با تاکید بر ضرورت پشتیبانی مالی، اجتماعی، فرهنگی و مالی برای حفاظت از شهر تاریخی یزد ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۹:۱۸    
رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی ضمن تشریح تلاش های آن مرکز در تدوین ویرایش جدید مقررات ملی وکنترل ساختمان از واکاوی عدم اقبال مقررات ملی در ساخت و ساز به دستور وزیر راه و شهرسازی خبر داد و بر ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۹:۱۸    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۸:۵۳    
سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل راه وشهرسازی خراسان شمالی گفت: پروژه انبوه سازی پایه بلندسازان ابنیه شیروان به پیشرفت 60 درصدی رسیده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۸:۵۳    
کنفرانس ملی ساخت و ساز در مناطق لرزه خیز (یادبود زلزله ارسباران) با حضور استادان و صاحبنظران دانشگاهی به همت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۸:۲۳    
امین حسین نقشینه، کارشناس سازمان هواشناسی در گفتگو با رادیو اینترنتی پایگاه خبری آخرین وضعیت هوا را تشریح کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۸:۱۳    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۷:۳۳    
سرپرست شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار از طلایه داران راستین خدمت به عرصه اندیشه و قلم در حوزه حمل ونقل هوایی قدردانی کرد.