چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۱۴:۵۰May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 مرداد 1396 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 اردیبهشت 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آبان 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 مرداد 1396 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۰۷:۴۰    
گزارش توصیه های هواشناسی کشاورزی به تفکیک استان ها تا 17 مردادماه از سوی سازمان هواشناسی کشور منتشر شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۰:۳۲    
مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین طی حکمی فاطمه عقبایی را به عنوان مشاور خود در امور بانوان و زیوربیگم هاشمی را به عنوان دبیر میز زنان اداره کل راه و شهرسازی منصوب کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۹:۵۸    
کارگاه آموزشی پایش شاخص های بیست ونه گانه با هدف ارتقای دانش رؤسا و نمایندگان قسمت های ارزیابی عملکرد بنادر جنوبی کشور طی مرداد ماه امسال به میزبانی منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۰۷:۵۸    
الهام امین زاده*: در دهه کرامت قرار داریم. جایگاه کرامت در حوزه اخلاق، حقوق، فلسفه و سیاست جایگاهی مقبول همگان است که فارغ از نوع نگاه و تفکر سیاسی یا حزبی دارای ارزشی بالا و متعالی است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۳ - ۱۲:۰۰    
مدیرکل بنادر ودریانوردی سیستان وبلوچستان گفت: 2 پست اسکله کانتینری به طول 720 متر و آبخور 16 متر احداث و 31 هکتار پسکرانه محوطه با پیشرفت 92 درصد انجام شده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۳ - ۱۱:۰۰    
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه یکی از راه های تحقق رشد اقتصاد بدون نفت، ترانزیت است، گفت: تا پایان امسال 190 کیلومتر از کریدور شماره یک به بهره برداری می رسد و نهایتا این کریدور (نوار ساحلی ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۳ - ۰۹:۲۰    
معاون راهداری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: عملیات رفع نقطه پرتصادف سه راهی پیرشمس الدین- شاهیوند در حال اجراست و تا سه هفته دیگر به اتمام می رسد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۳ - ۰۸:۳۵    
کامبیز نوروزی حقوقدان و کارشناس رسانه می گوید: یکی از موارد خطرناک شورای پنجم وجود نام معاون قالیباف در بین 24 گزینه شهرداری است و سوال بزرگ این است که کدام یک از 21نفر عضو شورا او را معرفی کرده اند؟ ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۰:۲۴    
مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور عنوان کرد: در یک وضعیت پایدار هفت ساله شاهد شیب منفی پنج درصدی در استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی هستیم.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۰۹:۲۴    
مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: مراقبت از تجاوز صنعت به حدود مرزهای کشاورزی و سیاست اجرای آن ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۰۸:۴۴    
عملیات اجرایی باند دوم بزرگراه هفتکل – باغملک در خوزستان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی آغاز شد، این در حالیست که به گفته مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان هدف از اجرای پروژه باند دوم بزرگراه هفتکل – ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۰۸:۴۴    
نخستین مدرسه تابستانه کانون معماران معاصر از بیست و یکم مردادماه تا چهارم شهریورماه در ارومیه، بوشهر، خرم آباد، قزوین، مشهد و همدان برگزار می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۰۸:۳۹    
هیات عالی رتبه راه آهن ایران متشکل از اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد این شرکت برای دیدار و گفتگو با همتایان ترک خود به ترکیه سفر کردند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۰۸:۰۴    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: در چهار سال گذشته، با تمام هجمه های منفی علیه دولت، 880 هزار واحد مسکن مهر معادل سالانه 220 هزار واحد به متقاضیان واگذار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۷:۱۹    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۶:۰۹    
مدیرکل راه وشهرسازی تهران از اتمام فاز اول پروژه احداث بیمارستان 400 تختخوابی شهرقدس خبر داد و گفت: به زودی اجرای فاز دوم این پروژه شروع می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۵:۲۴    
اولین جلسه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان با روسای ادارات راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان های تابعه در سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۵:۲۴    
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: راه روستایی میدانک دوم تا پشندگان واقع در شهرستان فریدونشهر از توابع استان اصفهان به طول 48 کیلومتر و با کمک خیر راهساز احداث خواهد شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۵:۱۴    
مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه ها با اشاره به افزایش سهم ایران ایر به 75 درصد در انتقال حجاج امسال، گفت: امروز از پنج فرودگاه امام خمینی (ره)، تبریز، همدان ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۵:۰۹    
معاون امور بندری و مناطق ویژه سازمان بنادر از امضای تفاهم نامه بین سازمان بنادر و کانون سردفتران خبر داد و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۵:۰۴    
معاون وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بزرگراه هفتگل-باغملک در استان خوزستان خبر داد و گفت: با ساخت این بزرگراه بخشی از کریدور ترانزیتی بین استان های خوزستان- اصفهان- چهارمحال و بختیاری تکمیل ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۴:۵۹    
معاون برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل راه آهن بیان کرد: رویکرد دولت و راه آهن حداکثرسازی مشارکت بخش خصوصی در ساخت، توسعه، نگهداری و بهره برداری از شبکه ریلی است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۴:۴۹    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: تلاش شبانه روزی فعالان حوزه حمل و نقل استان موجب شد تا هرمزگان از بین 32 مرز فعال کشور در جایگاه نخست ترانزیت کالا قرار گیرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۳:۳۹    
جلسه شورای حمل ونقل خراسان جنوبی با حضور مدیرکل محترم مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۳:۳۴    
مدیر بنادر و دریانوردی آبادان گفت: افزایش صادرات از بندر چوئبده با رشد بالای 11 درصد روبرو شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۳:۲۴    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۲:۱۴    
مدیرکل راه و شهرسازی لارستان گفت: 20 هکتار از اراضی دولتی از ید تضییع کنندگان حقوق بیت المال در لارستان بازپس گیری شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۰:۵۴    
مرکز مدیریت راه های کشور از فعالیت ها و خدمات استان همدان در راستای کنترل و نظارت الکترونیکی و بهره گیری از سیستم های ITS در جاده های استان تقدیر کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۰:۴۹    
رئیس اداره راه و شهرسازی رامیان استان گلستان از پایان یک پروژه آسفالت راه روستایی در این شهرستان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۰:۳۹    
معاون وزیر راه و شهرسازی از تحویل 31 بیمارستان جدید به وزارت بهداشت و درمان طی 4 سال گذشته خبر داد و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۰:۲۹    
مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان گفت: از ابتدای فعالیت دولت یازدهم تاکنون 351 روستای این استان از راه آسفالته مناسب برخوردار شده اند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۹:۵۴    
جلسه مشترک نمایندگان شرکت راه آهن و شرکت عمران شهرهای جدید با هدف بررسی نحوه توسعه حمل و نقل ریلی در شهر جدید پرند و همچنین جانمایی ایستگاه راه آهن پرند برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۹:۲۴    
حادثه پلاسکو با تمام ناراحتی و اندوهی که جامعه را در یک برهه زمانی درگیر خود کرده بود در حال فراموشی است و شاید بسیاری از ما نسبت به این موضوع که حادثه پلاسکو می تواند در 4900 ساختمان پرخطر کلانشهر ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۹:۲۴    
مدیرکل سواحل، بنادر و سازه های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: طرح تدقیق مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی استان های شمالی کشور با هدف اجرای مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی (ICZM) در سطح ملی ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۹:۱۹    
یک مقام مسئول در وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه طرح ایمنی خط مترو تهران- فرودگاه امام(ره) مورد تایید شورای عالی فنی امور زیربنایی وزارت راه و شهرسازی قرار نگرفته است تصریح کرد ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۹:۱۹    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۸:۵۴    
مدیر ساخت و توسعه راه ها در جنوب استان کرمان از شروع عملیات آسفالت 27 کیلومتر راه روستایی در حوزه منوجان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۸:۴۹    
مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: طرح مسکن مهر در این استان تا آبان 96 به پایان می رسد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۸:۲۹    
فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در گفتگو با رادیو اینترنتی پایگاه خبری آخرین وضعیت هوا را تشریح کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۸:۱۴    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.