دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۱۹:۳۹May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 آبان 1396 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 اردیبهشت 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 آبان 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 آبان 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 آبان 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 آبان 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 آبان 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 آبان 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 آبان 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 آبان 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 آبان 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 آبان 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 آبان 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 آبان 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 آبان 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 آبان 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 آبان 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 آبان 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 آبان 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 آبان 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 آبان 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 آبان 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 آبان 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 آبان 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 آبان 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 آبان 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 آبان 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 آبان 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 آبان 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 آبان 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 آبان 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آبان 1396 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۰۹:۱۲    
مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی از آماده بودن طرح جامع کلان شهر اراک جهت اتخاذ تصمیم در شورای برنامه ریزی و توسعه استان خبر داد که به تبع آن ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۰۸:۴۳    
رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: باید در بازآفرینی شهری به مسئله زلزله توجه کنیم، زیرا هر 10 سال یک بار زلزله بیش از 7 ریشتر در کشور اتفاق می افتد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۰۸:۳۳    
نشست صمیمانه مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان و مدیرکل گمرک چابهار در محل ساختمان گمرک چابهار برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۰۷:۵۳    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: تلاش شبانه روزی فعالان حوزه حمل و نقل استان موجب شد تا هرمزگان از بین 32 مرز فعال کشور در جایگاه نخست ترانزیت کالا قرار گیرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۷:۵۵    
آسمان استان های کرمانشاه، خوزستان و ایلام روز های آینده نیمه ابری پیش بینی می شود؛ همچنین امروز به دلیل وزش باد از غلظت غبار در شهر تهران کاسته خواهد شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۷:۳۵    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۷:۱۵    
مقام مسئول راه آهن گفت: شب گذشته واگن های مخزن دار قطار در بلاک بهرام-ری به علت بروز نقص فنی در اتصال قلاب ها به یکدیگر برخورد می کند که موجب نشت مازوت می شود ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۵:۴۶    
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان خراسان جنوبی از جابجایی چهار هزار و صد و پانزده نفر زائر از مبدأ استان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۵:۴۱    
مدیرکل راه و شهرسازی فارس در سفر یک روزه استاندار فارس به شهرستان خرامه گفت: محور خرامه به نیریز با مشخصات راه اصلی میانبر از مناطق توریستی حاشیه دریاچه بختگان عبور می کند و باعث توسعه این مناطق می ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۵:۳۶    
معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از رشد 100 درصدی تخلیه و بارگیری کالا از ابتدای امسال تاکنون در بندر خرمشهر خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۵:۳۱    
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: مسئولان سازمان استاندارد، مرکز تحقیقات وزارت راه و آزمایشگاه مکانیک خاک برای تدوین برنامه اجرائی کیفیت مصالح ساختمانی یک ماه فرصت دارند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۵:۰۱    
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از نزدیک ناوگان مسافربری پایانه های استان را بازدید و نظارت کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۴:۵۶    
معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران از رشد 26 درصدی صدور گواهینامه دریانوردی در واحد آزمون و اسناد اداره کل طی شش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه قبلی خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۴:۵۱    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: تاکنون 3 هزار و 560 زائر اربعین حسینی از این استان توسط حمل و نقل عمومی به مرز چذابه منتقل شدند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۴:۵۱    
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان از ثبت یک میلیون و 975 هزار تردد در مدت زمان اجرای طرح ترافیکی اربعین حسینی در جاده های استان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۴:۴۶    
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی گفت: طی امسال هفت دستگاه تردد شمار جدید در سطح جاده های استان نصب و راه اندازی شده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۳:۵۶    
خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل امروز از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بازدید کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۳:۵۱    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۳:۲۱    
سرپرست مدیریت معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از بررسی ساماندهی سیما و منظر میدان امام در کمیته سیما و منظر استان همدان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۳:۱۶    
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سبزوار از خلعید 33 هکتار از اراضی ملی این شهرستان به ارزش حدود 30 میلیارد ریال خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۳:۱۶    
ترافیک در محورهای ارتباطی منتهی به مرز بین المللی مهران در استان ایلام با توجه به توسعه جاده های این محور نسبت به سال های گذشته روان تر است و این در حالی است که تعداد زوار اربعین حسینی (ع) افزایش ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۱:۰۲    
مراسم معارفه و تودیع مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی در ساری برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۰:۴۷    
طرح پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی (طرح پیشگام) مبنی بر نوسازی و بازآفرینی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری و تولید مسکن محلی در مقیاس بزرگ در پایتخت از سوی رئیس جمهور تأیید و در مرحله آماده سازی برای ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۰:۲۲    
در نشستی صمیمی بین دستگاه های اجرایی زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان با شهردار جدید اصفهان بر تعاملات بیش از پیش و بر توسعه زیرساخت های مورد نظر برای رسیدن به اهداف تأکید شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۰۹:۴۲    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۰۹:۴۲    
سرپرست اداره نظارت بر ساخت راه های روستایی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: 158 خانوار از روستای شورک صبوری بخش رضویه شهر مشهد از نعمت جاده آسفالته روستایی برخوردار شدند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۰۹:۲۷    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در همایش دریا در مسیر پیشرفت با اشاره به این مطلب که در حال حاضر ظرفیت بنادر کشور 217 میلیون تن است ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۰۹:۱۷    
بیست و دومین قطار گردشگری خارجی از تاریخ 96.08.13 از تهران حرکت خود را آغاز می کند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۰۹:۱۷    
نشست بررسی مطالعات بافت و معماری تاریخی بندر کنگ با حضور کارشناسان و متخصصان این حوزه برگزار می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۰۹:۱۷    
با حضور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۰۹:۱۷    
فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن با اعلام تشکیل 85 فقره پرونده قضایی و انتظامی در مهرماه سال جاری و همچنین 73 فقره احکام قطعی رفع تصرف در سراسر کشور از رهاسازی 24 ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۰۹:۰۲    
فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در گفتگو با رادیو اینترنتی پایگاه خبری آخرین وضعیت هوا را تشریح کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۰۸:۴۲    
بازنگری ضوابط و مقررات کلیه عرصه های سبز و باز شهر کرج در طرح جامع تفصیلی در دهمین جلسه شورای عالی در سال جاری (96) بررسی شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۰۸:۳۷    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۰۸:۰۲    
دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در نامه ای به استاندار تهران، آخرین تصمیمات شورا را درباره شهر آفتاب، ابلاغ کرد.