سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۴:۰۵May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 آبان 1397 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 مرداد 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 شهریور 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 اسفند 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آبان 1397 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۵۰    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از حمایت اعضای کمیسیون متبوعش نسبت به گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۳:۵۵    
معاون برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل راه آهن، از برگزاری همایشی با عنوان "همایش فرصت های سرمایه گذاری و تامین مالی در حوزه حمل و نقل ریلی" در 21 آبان ماه سالجاری خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۳:۳۴    
روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای و روابط عمومی شش اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ها در پانزدهمین جشنواره برترین های روابط عمومی، موفق به کسب رتبه برتر در سطح ملی و استانی شدند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۲:۴۹    
نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه برنامه های کاری وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی مثبت ارزیابی می شود گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۰:۳۸    
مسئول کمیته حمل و نقل ستاد اربعین حسینی استان اردبیل گفت:در جابجایی زائران اربعین حسینی امسال هیچ گونه افزایش کرایه نداریم.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۰:۲۳    
در پایان نخستین نشست شورای هماهنگی و اجرایی سازی "موافقتنامه سه جانبه ترانزیتی چابهار" ، سند هماهنگی و نحوه اجرای موافقتنامه سه جانبه چابهار بین ایران ، هند و افغانستان امضا شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۸:۲۶    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی و نایب رییس فدراسیون حمل و نقل و لجستیک ایران ضمن اعلام حمایت این نهادها از انتخاب محمد اسلامی به عنوان وزیر راه و شهرسازی گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۷:۱۵    
رئیس اتاق بازرگانی استان مازندران گفت: با توجه به مدرک همسو و کارنامه مشخص و با کیفیتی که دارند به خوبی می تواند مورد اعتماد مجلس قرار بگیرد و یک گزینه مناسب برای تصدی وزارت راه و شهرسازی باشد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۷:۱۰    
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان گفت: 28مدرسه حاشیه راههای استان سمنان در سال تحصیلی جدید ایمن سازی می شوند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۷:۱۰    
مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت: با توجه به ارائه گزارش این اداره کل به وزارت راه و شهرسازی مبنی بر لزوم احداث یک جاده دسترسی از مهرگان به قزوین، این مساله مورد قبول وزارتخانه نیز قرار گرفته است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۷:۱۰    
مدیر کل راه وشهر سازی جنوب کرمان از بالا بردن حد نصاب تفکیک قیمت گذاری اراضی دولتی مورد واگذاری بخشداریها،شهرداریها و فرمانداریهای پنج شهرستان جنوبی در سنوات گذشته خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۷:۰۵    
با وجود افزایش تردد زائرین حسینی (ع) از مرز بین المللی مهران ترافیک جاده ای به دلیل ارتقا محور ارتباطی ایلام - مهران سبک و روان است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۷:۰۵    
هشتمین کنفرانس بین المللی توسعه پایدار، عمران و بازآفرینی شهری در تاریخ 21 آذر 1397 تا 23 آذر 1397 در استان قم برگزار می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۷:۰۰    
مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی از پیشرفت قابل توجه پروژه توسعه و بهسازی اپرون فرودگاه تبریز خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۷:۰۰    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از ممنوعیت سرویس های دربستی استان به مناطق مختلف کشور در ایام اربعین خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۶:۵۵    
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از وجود 97 نقطه پرحادثه در محورهای استان زنجان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۶:۵۵    
طی مراسمی تکریم معاونت مهندسی وساخت اداره کل راه وشهرسازی خراسان جنوبی انجام و سرپرست جدید معاونت شهرسازی ومعماری وسرپرست جدید معاونت مهندسی وساخت معرفی شدند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۶:۵۰    
مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه از برگزاری مانور اطفاء حریق جامدات و مایعات قابل اشتعال در این بندر به منظور ارتقاء سطح آمادگی و افزایش توانایی تیم های عملیاتی در هنگام مواجهه با حوادث احتمالی ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۶:۵۰    
با توجه به عبور قطارهای زائران حسینی از راه آهن لرستان، آمادگی کامل برای سوخت گیری دیزل ها و خدمات رسانی به زائران در این اداره کل وجود دارد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۶:۴۵    
معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی گفت:مهم ترین هدف موافقت نامه سه جانبه ترانزیتی چابهار، ارائه خدمات حمل و نقل به کشورهای همسایه است تا شاهد توسعه ترانزیت در منطقه خود باشیم .
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۶:۴۵    
بعدازظهر امروز در بخش هایی از جنوب و جنوب شرق کشور ابرناکی، رگبار باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد پیش بینی شد و این وضعیت فردا درجنوب شرق کشور از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۶:۴۰    
نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: قصد مجلس شورای اسلامی همراهی و همکاری به منظور رای اعتماد به محمد اسلامی به عنوان وزیر راه و شهرسازی است ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۶:۳۵    
نماینده استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی گفت: محمد اسلامی فردی متخصص و کاربلد برای وزارت راه و شهرسازی است و برنامه های وی در جهت توسعه بنادر کشور می تواند مثمر ثمر باشد .
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۶:۳۰    
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره انتظارات مجلس شورای اسلامی از وزیر جدید راه و شهرسازی گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۶:۳۰    
رییس کمیسیون حمل و نقل، لجستیک و گمرک اتاق بازرگانی ایران گفت: اسلامی از سوابق خوبی در حوزه حمل و نقل برخوردار است و به نظر می رسد که انتخاب شایسته ای برای وزارت راه و شهرسازی باشد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۵۱    
ایمان مرادی منفرد*: صنعت هوانوردی ایران طی سال های اخیر و با وجود تمامی مشکلات نظیر تحریم های بین المللی و نامهربانی های داخلی از طرف برخی انسان های ناآشنا با این حوزه فوق تخصصی ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۳۱    
با صدور حکمی از سوی مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران ، محمد فاطری به سمت رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بابلسر و فریدون کنار منصوب شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۳۱    
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران اعلام کرد: از آنجایی که برنامه بازآفرینی شهری در مراحل آغازین اجرا است طی چند روز اخیر با حضور آقای اسلامی این برنامه را مورد بررسی قرار داده و شاهد نظرات اصلاحی ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۴:۲۶    
رئیس هیئت مدیره کانون سراسری انجمن های حمل ونقل بین المللی ایران با تأکید بر اینکه مهندس اسلامی گزینه مناسبی برای وزارت راه و شهرسازی است حمایت خود را از وی اعلام کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۴:۱۱    
میرداد میردادی گفت : از ابتدای سال تاکنون 13 نقطه پرحادثه در جاده های استان آشکارسازی و ایمن شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۴۶    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مثبت بودن کارنامه و برنامه ارائه شده از سوی وزیر پیشنهادی برای تصدی پست وزارت راه و شهرسازی گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۴۶    
وزیر پیشنهادی راه وشهرسازی با اشاره به ظرفیت های قابل توجه در حوزه مادی و معنوی کشور به ویژه نیروی انسانی متعهد و کارآمد ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۳۶    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اعلام این مطلب که به واسطه توافقنامه چابهار از ظرفیت ایران، هند و افغانستان برای صادرات کالا به هند استفاده خواهد شد از واگذاری اپراتوری بندر چابهار طی دو هفته ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۲۱    
وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی با اشاره به روند رو به رشد سوانح رانندگی و تصادفات حمل ونقل، پس از کاهش چند ساله تاکید کرد: ایمنی حمل و نقل جاده ای باید در اولویت قرار گیرد
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۲:۲۱    
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، سوابق و تحصیلات محمد اسلامی را برای وزارت راه و شهرسازی مرتبط بیان کرد و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۱:۵۶    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در نشست شورای هماهنگی موافقتنامه ترانزیتی سه جانبه ایران – هند و افغانستان جزئیات 10 پیشنهاد ایران در اجرای کامل موافقتنامه چابهار را تشریح کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۱:۵۱    
عضوهیات رییسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: ازتصمیم دولت برای ترمیم کابینه و معرفی مهندس اسلامی استاندار مازندران برای تصدی وزارت راه و شهرسازی استقبال می کنیم.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۱:۴۶    
مدیرکل راه آهن منطقه اراک با اشاره به اینکه تمامی تمهیدات برای هرچه بهتر خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین قطارها در مسیر کرمانشاه دیده شده است گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۱:۴۱    
معاون حمل و نقل افغانستان با تاکید بر اینکه توسعه ترانزیت نیازمند سرمایه گذاری، برنامه ریزی و هماهنگی میان کشورها است ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۱:۳۶    
قائم مقام وزیر امور خارجه هندوستان با اعلام اینکه هند به تعهد خود به اجرای موافقت نامه چابهار پایبند است گفت: هندوستان مشتاق است تا راه آهن مشهد-هراز و چابهار- زاهدان زودتر به بهره برداری برسد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۱:۳۱    
وزیر پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی با تأکید براینکه مسکن در اولویت اول برنامه های بنده است گفت: یکی دیگر از اولویت های کاری من بازآفرینی شهری است ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۰:۲۶    
گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارت راه می تواند نظر نمایندگان مجلس را به خود جلب و رأی اعتماد را کسب کند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۰:۰۶    
مسئول سابق فضایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح محمد اسلامی را یک رهبر به تمام معنی توصیف کرد و گفت: اسلامی در تمام مشاغل پیشین خود صد در صد موفق بوده و در توانمندی های مدیریتی او شکی نیست.