دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۱۱:۲۵May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 آبان 1397 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 مرداد 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 شهریور 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 اسفند 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آبان 1397 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۵:۵۷    
مدیرکل دفتر نظارت سازمان هواپیمایی کشوری از لغو 54 مجوز و تعلیق مجوز 137 دفتر خدمات مسافرت هوایی و 310 سایت غیر مجاز در شش ماهه ابتدای امسال خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۹:۱۳    
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار گفت: در 2 سال گذشته قرارداد اجرای 3 پروژه مشارکتی به ارزش 522 میلیارد ریال ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۹:۱۳    
جلسه هماهنگی نشست تخصصی TOD با رویکرد بررسی چگونگی مدیریت و برگزاری همایش ملی TOD (توسعه مبتنی بر حمل و نقل همگانی) با حضور مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۲:۲۵    
توافقتانه اجرای چهار پروژه شهری با محوریت بخش ریلی در نشست مشترک عضو هیئت مدیره راه آهن و شهردار اهواز با هدف تسهیل تردد و کاهش ترافیک با محور ریلی به امضا رسید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۱:۲۷    
معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان از اتمام مطالعات و آغاز فرآیند ساخت بلندترین برج کنترل دریایی و ساختمان مرجع دریایی کشور در دروازه ملل خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۱:۲۷    
تفاهم نامه کمیسیون مشترک حمل و نقل بین المللی جاده ای بین وزارت راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران و وزارت نقل جمهوری عراق در محل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای امضا شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۱:۲۲    
معاون استاندار قم گفت: امروز قم را با پروژه های نیمه کاره آن می شناسند و مسئولین استان های دیگر وقتی خبر از قم می گیرند می پرسند با مونوریل چه کردید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۱:۱۲    
عملیات تخلیه بزرگترین کشتی و اولین محموله ذرت در بندر شهید بهشتی چابهار آغاز شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۱:۰۷    
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای طی مراسمی از خدمات ارزنده مهدی نیکدار تقدیر و داریوش امانی عضو هیات عامل سازمان را با حفظ سمت به عنوان سرپرست جدید ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور معرفی کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۱:۰۲    
طرح ارتقاء ایمنی عبور و مرور راکبین موتورسیکلت استان لرستان در روستای چم پلک بخش شاهیوند شهرستان دوره چگنی اجرا شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۵۷    
با ابلاغ قرارداد و موافقتنامه مربوطه، ساخت و تکمیل ترمینال جدید فرودگاه گرگان با سرعت بیشتر پیش خواهد رفت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۵۷    
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه راه آهن همدان یکی از کارهای استراتژیک استان است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۵۲    
سرپرست معاونت ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه ها با بیان اینکه تا چند روز دیگر راه آهن ارومیه به عنوان یکی از پروژه های در اولویت طرح های اقتصاد مقاومتی افتتاح می شود ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۶:۴۰    
وزیر راه و شهرسازی صبح فردا برای بازدید از پروژه های راه و شهرسازی استان کرمان به این استان سفر می کند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۶:۴۰    
معاون وزیر راه و شهرسازی امروز در سفر به استان خراسان شمالی از راه آهن جوین- اسفراین بازدید کرد و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۵:۵۴    
سمینار آشنایی با ابزار هزینه چرخه عمر برای پل ها 7 آذر در ساختمان مرکزی راه آهن برگزار می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۵:۵۴    
کاظمی مدیرکل راه وشهرسازی استان ایلام با امینی و کاظم زاده نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۵:۰۹    
اداره کل راه و شهرسازی استان تهران نسبت به تعریف پروژه هایی در اراضی سازمان ملی زمین و مسکن و فراخوان عمومی مشارکت در ساخت طی هفته جاری اقدام نمود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۵:۰۴    
امروز فعالیت سامانه بارشی به صورت ابرناکی بارش باران در سواحل دریای خزر، دامنه های جنوبی البرز در زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۴:۵۴    
هیچ مانع و سدی نمی تواند مأموریت پلیس راه آهن برای انجام وظایف قدرتمندانه را مختل کند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۴:۴۹    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پیش از پایان سال، کلیه پروژه های بهسازی خدمات به مسافران در ایستگاه های مسافری، اجرایی و راه آهن برای ارائه خدمات باکیفیت نوروزی، آمادگی کامل را خواهد داشت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۴:۱۴    
امروز و فردا در دامنه های جنوبی البرز و جنوب غرب، شمال غرب و مرکز کشور ابرناکی و بارش باران و در ارتفاعات البرز و زاگرس بارش برف و مه پیش بینی شده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۴:۰۴    
اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در نظر دارد پروژه بزرگ مقیاس مشارکت در طراحی و تأمین تجهیزات و اجرای کامل پروژه های بلند مرتبه را در منطقه تهرانسر از طریق برگزاری مناقصه عمومی واگذار نماید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۴:۰۴    
مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: کشتی های غیر ایمن و غیر مجاز امکان تردد در آب ها و بنادر ایران را نخواهند داشت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۴:۰۴    
سرپرست اداره کل ساخت و توسعه راه آهن منطقه دو از افتتاح راه آهن مراغه-ارومیه در هفته جاری با حضور رئیس جمهوری خبر داد و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۳:۵۹    
سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی خراسان شمالی از برگزاری جلسه هماهنگی دستگاه های خدمات رسان پروژه ارمغان بجنورد خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۲:۵۹    
مسئول واحد محیط زیست و ظرفیت سازی آژانس امنیت دریایی اروپا گفت: امروزه استفاده از گاز طبیعی به عنوان یک سوخت جایگزین در حمل و نقل دریایی نقش بسزایی در حفاظت از محیط زیست دریایی و کاهش آلودگی ایفا می ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۲:۵۹    
رئیس بخش زلزله مرکز تحقیقات راه، مسکن و ساختمان گفت: در 2 سال گذشته، 8 فرو ریزش زمین در تهران رخ داده که نسبت به 20 سال گذشته بی سابقه بوده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۲:۵۹    
مسئول سیاستگذاری واحد لجستیک و حمل و نقل دریایی اروپا گفت: اتحادیه اروپا در با سازمان جهانی دریانوردی همکاری های گسترده و نزدیکی دارد و می توان از این طریق مشکلات حوزه صنعت دریایی را حل کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۲:۵۹    
دومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند به همت سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، 19 و 20 آذرماه سالجاری در برج میلاد تهران، برگزار می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۲:۵۴    
معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزرات راه و شهرسازی تأکید کرد: واحدهای مسکن مهر بلاتکلیف هر چه سریع تر تعیین تکلیف شوند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۲:۱۹    
رییس اداره ایمنی و حریم راه های استان چهارمحال و بختیاری درباره تمهیدات راهداری در روزهای بارانی و برفی اواخر هفته جاری در استان گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۲:۱۹    
مدیر کل امور لجستیکی و حمل و نقل چندوجهی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: برای اولین بار؛ مانور ریلی در بندر شهید رجایی برگزار می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۲:۱۴    
مدیرعامل بانک مسکن ضمن تشریح عملکرد آن بانک در اعطای تسهیلات از زمان استقرار دولت دوازدهم، پیش بینی اعطای تسهیلات تا پایان سال و همچنین کل تسهیلات اعطایی از سال های 92 تا پایان تیر 96 را به تفکیک سال ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۲:۰۹    
سامانه ارتباط مستقیم با محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در صفحه پرتال این وزارتخانه فعال شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۱:۳۴    
وزیر راه و شهرسازی با حضور در مراسم بیست و هفتمین سالگرد استقلال ترکمنستان در سفارت این کشور در ایران بر گسترش همکاری های همه جانبه اقتصادی ، رفاهی و فرهنگی تأکید کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۱:۲۹    
وزیر راه و شهرسازی ضمن حضور در مراسم شصت و چهارمین سالروز استقلال الجزایر، این روز را به ملت این کشور تبریک و از آماده بودن بسترها برای ادامه همکاری ها بین دو کشور خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۱:۱۹    
مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی ضمن تکذیب ممنوعیت خروج برخی اقلام از بنادر امارات به مقصد ایران در پی تحریم های ظالمانه آمریکا، تصریح کرد: هیچ ممنوعیت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۱:۱۴    
مدیر کل حفاظت و ایمنی دریانوردی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: سوانح دریایی در آب های تحت حاکمیت و نظارت جمهوری اسلامی ایران کاهش 14 درصدی یافت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۱:۰۹    
استاندار تهران گفت: اجرای زیر ساخت های اساسی در مسکن مهر پردیس نیاز به تامین اعتبار دارد اما تاکنون بودجه مد نظر تامین نشده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۰:۳۰    
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان از جابه جایی 11 هزار و 601 زائر توسط ناوگان حمل ونقل عمومی از اصفهان به مقصد مشهد مقدس درایام 28 صفر خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۰:۳۰    
جلسه ستادبازآفرینی شهری پایدار شهرستان سوادکوه شمالی با حضور فرماندار ،نماینده بازآفرینی شهری و مسکن و روسای ادارات برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۰:۲۵    
مدیرکل راه و شهرسازی استان چهار محال و بختیاری با اشاره به مصوبه ستاد بازآفرینی در استان گفت: با توجه به مطالعات انجام شده در حال اولویت بندی هستیم تا در ستاد بازآفرینی سهم هر شهرستان هم مشخص شود و ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۰:۲۵    
مدیرکل راه وشهرسازی استان چهارمحال و بختیاری از وجود 208 پروژه فعال در حوزه مسکن، راه های مواصلاتی، راه آهن خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۰:۰۵    
مدیرکل راه آهن خراسان از پیشرفت 80 درصدی پروژه تکمیل محوطه سازی ساختمان های ایستگاه راه آهن سرخس خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۰:۰۰    
جلسه کمیسیون ایمنی راه های استان اردبیل باحضور اعضای کمیته ایمنی راه ها در استانداری اردبیل برگزار و تاکید شد که حضور پلیس در کاهش تصادفات رانندگی اثرگذار است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۹:۵۰    
واگذاری اراضی با کاربری های مصوب و عمومی جهت شهرداری ها و دستگاه های اجرایی و برگزاری مزایده برای واگذاری اراضی به اشخاص حقیقی با نرخ کارشناسی از مواردی بود که در دیدار فرماندار شهرستان یزد با مدیرکل ...