پنجشنبه ۱۳ اردیبهشتساعت ۰۵:۵۲May 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 آبان 1397 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 مرداد 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 شهریور 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 اسفند 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آبان 1397 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۹:۱۲    
در یک روز زمستانی در دل پاییزان، بعد از دو روز بارندگی در حالی که قطرات باران، شکوه زمستان را در رگ های پاییز برگریزان جاری می کند و بغل بغل شادی و امید را در دل طبیعت می نشاند همراه با معاون راهداری ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۹:۲۹    
مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل ونقل بین المللی گفت: بیش از 5 میلیون و 775هزار تن کالا از 32 مرز فعال زمینی و آبی کشور در 6 ماه سال جاری ترانزیت شد که این مقدار نسبت به مدت مشابه سال قبل 7درصد افزایش داشته ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۷:۰۶    
دانشیار دانشگاه علامه طباطبائی با تاکید بر اینکه نقص در تاب آوری شهری حیات شهرها را تهدید می کند گفت: مهاجرت وسیع، فقر، بحران و آسیب های اجتماعی از پیامدهای عدم تاب آوری است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۶:۱۷    
معاون معماری و شهرسازی در نهمین جلسه شورای اعتلای معماری از اصلاح محتوای ضوابط و مقررات ساختمانی طرح های توسعه و عمران شهری (ضابطه 60-40) خبر داد و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۶:۱۲    
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند خبر داد: هم اکنون در حال انجام مراحل اولیه برای انعقاد قرارداد پروژه های بزرگ در قالب مشارکتی هستیم که براین اساس قرار است 8 مرکز محله برای تأمین خدمات روزانه ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۶:۰۲    
سرپرست اداره کل ساخت ساختمان های راه آهن، بنادر و فرودگاه های شرکت ساخت از احداث ایستگاه تشکیلاتی راه آهن ارومیه با توان داخلی و بهره گیری از آخرین فناوری های روز خبر داد و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۶:۰۲    
آمارها خبر از اعزام و پذیرش 170 هزار مسافر در پروازهای حج تمتع 97 و رشد یک درصدی نسبت به حج سال 96 دارند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۵:۵۷    
رئیس جمهوری در دومین نشست هم اندیشی مدیران ارشد دولت تدبیر و امید از رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به دلیل صرفه جویی در مصرف انرژی در تابستان امسال تقدیر کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۵:۵۷    
با تدوین و ابلاغ دستورالعمل خدمات کنترل ترافیک هوایی ایران، مرکز کنترل فضای کشور و واحدهای کنترل ترافیک هوایی فرودگاهی از سال 2019 اقدام به اجرای رسمی آن خواهند کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۵:۵۷    
مدیرکل فرودگاه مهرآباد با اشاره به پیشرفت مطلوب پروژه نصب سوئیچینگ این فرودگاه از اتمام این طرح تا پایان پاییز امسال خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۵:۵۷    
مانور پدافند غیرعامل به منظور محک زدن آمادگی فرودگاه تبریز برای ارائه خدمت در زمان قطع برق برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۵:۴۲    
مراسم تودیع و معارفه هیئت مدیره هفتم و هشتم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام با حضور مدیرکل راه وشهرسازی استان برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۵:۴۲    
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه مجلس برای ایمن سازی جاده ها بودجه مصوب می کند ولی این بودجه به دست وزارت راه و شهرسازی نمی رسد گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۴:۵۲    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: هیچ پرواز و مسیر پروازی در اثر عدم سوخت رسانی به هواپیماهای ایرانی حذف نشده است و سازمان هواپیمایی و شرکت های هواپیمایی تدابیری را اتخاذ کرده اند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۴:۴۷    
مدیرکل راه آهن تهران گفت: از ابتدای سال تا پایان مهرماه بیش از 6 میلیون و 923 هزار نفر مسافر در ایستگاه های مسافری راه آهن تهران جابه جا شدند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۴:۴۷    
براساس آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی و همچنین مطابق نقشه های همدیدی و آینده نگری از فردا یکشنبه تا سه شنبه به تدریج روند افزایش آلاینده ها در برخی شهرهای صنعتی کشور پیش بینی می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۴:۱۷    
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: درخصوص مسکن مهر تحت تعهد تنها 180 واحد در شهرضا باقی مانده که بنا داریم در دهه فجر جشن اختتامیه را برگزار و پرونده این پروژه بسته شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۴:۱۷    
رییس اداره امور بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در نیمه نخست امسال یک میلیون و 420 هزار تن کالا در بندر بوشهر تخلیه و بارگیری شده که نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش 2 درصدی را نشان ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۴:۰۲    
معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری درباره ریزش برداری تونل کارون 4 و آخرین وضعیت بازگشایی محورهای درگیر در استان گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۳:۵۷    
مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل از استقرار یک راهدارخانه جدید در مسیر پیست اسکی الوارس در سرعین با اعتبار بالغ بر1 میلیارد و200 میلیون تومان برای گردشگران زمستانی خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۳:۵۷    
مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن اعلام کرد: از ابتدای سال 97 تا پایان مهرماه، بیش از 293 هزار فقره انواع تسهیلات توسط بانک مسکن به متقاضیان ساخت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۳:۵۲    
رئیس جمهور عراق در نشست مشترک با رئیس جمهوری اسلامی ایران اتصال خطوط راه آهن دو کشور را کمک بزرگی برای جابجایی زوار ایرانی به عراق عنوان کرد .
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۳:۵۲    
مدیر دفتر نگهداری راههای روستایی و فرعی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: مدیریت راهداری زمستانی مدیریت بحران و مدیریت لحظه های پیش بینی نشده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۳:۵۲    
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از استقرار اکیپ های راهداری زمستانی در 25 راهدارخانه ثابت همدان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۳:۵۲    
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: اطلاع رسانی، مهمترین فاکتور راهداری زمستانی است که باید به آن توجه ویژه ای شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۳:۳۱    
هند و ایران به عنوان دو کشور مهم و استراتژیک منطقه مصمم هستند که به همکاری در زمینه انرژی ، طرحهای ارتباطی و سرمایه گذاری در چابهار بدون توجه به فشارهای آمریکا ادامه دهند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۲:۱۸    
طی مراسمی، مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان به عنوان خادم نمونه صادراتی این استان معرفی شد و مدیران بنادر شهید باهنر، لنگه، تیاب و جاسک نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۲:۱۸    
پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی امروز را تشریح کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۲:۱۸    
معاون راهدرای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای سیستان و بلوچستان با اشاره به شناسایی نقاط پرحادثه در استان گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۲:۰۸    
جلسه کمیسیون ماده 5 استان جهت بررسی پرونده های شهر بیجار در معاونت عمرانی استانداری برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۲:۰۸    
رییس اداره توسعه مهندسی و نظارت بر مقررات ملی و کیفیت ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: ثبت نام نوبت دوم آزمون های ورود به حرفه سال 1397 ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۲:۰۸    
مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن الزامات تحقق بهره وری در مجموعه بانک مسکن را تشریح کرد و گفت: سودآوری بیشتر برای مجموعه و رضایتمندی برای دست اندرکاران و همه افراد درگیر در حوزه سیاست های توسعه مسکن ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۲:۰۸    
مدیر کل راه و شهرسازی هرمزگان از تشکیل کارگروه بازآفرینی ملی در بندرعباس با حضور مسئولان کشوری و استانی خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۱:۴۸    
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: عملیات پاک سازی دره فصلی شول شهرستان گناوه از لکه های نفتی آغاز شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۱:۴۳    
سرپرست معاونت شهرسازی و معماری راه و شهرسازی گلستان اعلام کرد: زمان ثبت نام آزمون های ورود به حرفه مهندسان ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۱:۴۳    
در گزارش زیر نگاهی اجمالی کرده ایم به اخبار حوزه حمل ونقل و مسکن شهرسازی در روزنامه های امروز (شنبه 26 آبان 1397)
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۱:۴۳    
نشست تخصصی آسیب شناسی برنامه ریزی و مدیریت توسعه شهری تهران به همت مرکز مطالعات شهرداری تهران و جامعه مهندسان مشاور برگزار می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۱:۲۸    
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان، پایه اقتصاد ایران را وابسته به دریا دانست و اظهار داشت: وابستگی به انرژی و درآمدهای نفتی نیز به فعالیت های دریامحور مرتبط است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۱:۰۸    
جمعیت طرفداران ایمنی راه ها در بیانه ای به بهانه درگذشت رئیس و مدیرکل امور مجلس سازمان تامین اجتماعی بر ضرورت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و تاثیر آن بر حفظ جان نخبگان تاکید کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۱:۰۸    
ایمن سازی پروژه چهارخطه چوار- تونل پیامبر اعظم استان ایلام در بازدید معاون امور عمرانی استانداری ایلام، مدیرکل راه وشهرسازی استان ، فرماندار ایلام ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۱:۰۸    
در همایش یکروزه معاونین توسعه مدیریت و منابع بنادر کشور که به میزبانی بندر شهید رجایی برگزار شد، فعال نگه داشتن بنادر کوچک در شرایط فعلی اقتصادی کشور و کاهش هزینه های جاری مورد تأکید معاون برنامه ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۰:۴۳    
آزمون ورودی دومین دوره مدیریت اجرایی هوانوردی (AMBA) در شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۰:۴۳    
یاسر ملایی رییس اداره راه و شهرسازی لامرد از اتمام عملیات لایه اول شاتکریت تونل شهید باقری لامرد خبرداد .
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۰:۲۳    
محمدرضا قدسی عنوان کرد : کارگروه اشتغال استان ، با اعطای پانصد میلیارد ریال وام ، به شش مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی استان قم موافقت کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۰:۱۸    
وزیر راه و شهرسازی در حکمی مهران کفاش را به سمت سرپرست معاونت حقوقی، امور مجلس و استان ها منصوب کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۹:۲۳    
نخستین نشست تخصصی شهرسازی تاکتیکی با موضوع خیابان بازی در خانه گفتمان شهر برگزار می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۹:۰۸    
معاون فنی و امور زیربنایی شرکت راه آهن با اشاره به اتمام عملیات اجرایی و آمادگی کامل راه آهن مهاباد-ارومیه پیش از بهره برداری در هفته آینده تصریح کرد ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۹:۰۳    
مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی با اعلام تکمیل بیمارستان 220 تختخوابی بهشهر در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت ...