دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۲۳:۰۳May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق تازه 2 آذر 1399 - ofoghetaze.com

افق تازه 29 اسفند 1394 افق تازه 1 فروردین 1395 افق تازه 29 اسفند 1396 افق تازه 29 اسفند 1397 افق تازه 29 اسفند 1398 افق تازه 31 فروردین 1399 افق تازه 1 اردیبهشت 1399 افق تازه 31 خرداد 1399 افق تازه 31 تیر 1399 افق تازه 1 مرداد 1399 افق تازه 31 شهریور 1399 افق تازه 30 مهر 1399 افق تازه 1 آبان 1399 افق تازه 30 دی 1399 افق تازه 1 بهمن 1399 افق تازه 29 اسفند 1399 افق تازه 1 آذر 1399 افق تازه 2 آذر 1399 افق تازه 3 آذر 1399 افق تازه 4 آذر 1399 افق تازه 5 آذر 1399 افق تازه 6 آذر 1399 افق تازه 7 آذر 1399 افق تازه 8 آذر 1399 افق تازه 9 آذر 1399 افق تازه 10 آذر 1399 افق تازه 11 آذر 1399 افق تازه 12 آذر 1399 افق تازه 13 آذر 1399 افق تازه 14 آذر 1399 افق تازه 15 آذر 1399 افق تازه 16 آذر 1399 افق تازه 17 آذر 1399 افق تازه 18 آذر 1399 افق تازه 19 آذر 1399 افق تازه 20 آذر 1399 افق تازه 21 آذر 1399 افق تازه 22 آذر 1399 افق تازه 23 آذر 1399 افق تازه 24 آذر 1399 افق تازه 25 آذر 1399 افق تازه 26 آذر 1399 افق تازه 27 آذر 1399 افق تازه 28 آذر 1399 افق تازه 29 آذر 1399 افق تازه 30 آذر 1399 
افق تازه   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۰:۴۹    
متوسط شاخص بهای مصرف کننده در بزرگترین اقتصاد جهان عرب تا پایان ماه نوامبر به 5.8 درصد رسید که نسبت به بازه مشابه منتهی به ماه قبل تغییری نکرده و بالا ترین تورم ثبت شده سه ماه اخیر در این کشور بوده ...
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۷:۰۶    
هنگام استفاده از ماسک در روز های بارانی، به محض خیس شدن صورت، آن را خشک و از ماسک جدید و خشک استفاده کنید.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۵:۵۶    
این گونه نیست که کرونا موجب این اختلافات شده باشد، بلکه کرونا تنها باعث آشکار شدن شرایط حاکم بر نظام اداری و تصمیم گیری در کشور شده است.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۵:۰۰    
10 میلیون خانوار مشمول دریافت وام یک میلیون تومانی کرونا در مرحله دوم می شوند.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۴:۰۵    
نشریه انجمن میکروب شناسی آمریکا اعلام کرد تلقیح واکسن سرخک، سرخجه و اوریون یا MMR از بدن در برابر ابتلا به کرونا محافظت می کند
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۳:۴۹    
توسعه: متروی تهران: همکاری : تعامل متقابل :
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۲:۱۴    
در حالی که ماه ها از شیوع کرونا در کشورهای جهان می گذرد، همچنان مهمترین راه برای در امان ماندن از این ویروس رعایت پروتکل های بهداشتی و به ویژه فاصله گذاری اجتماعی است.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۲:۰۹    
دومین جلسه فوق العاده هیات دولت به منظور بررسی تبصره های لایحه بودجه سال 1400 بعدازظهر یکشنبه به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برگزار و در این جلسه موادی از لایحه بودجه بررسی و تصویب شد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۷:۲۶    
جو بایدن رئیس جمهوری منتخب آمریکا بعد از انتخاباتی پر فراز و نشیب در حالی وارد کاخ سفید می شود که با چالش بحران سلامت، ضعف اقتصادی و کنگره ای مواجه است.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۶:۴۱    
وزیر امور خارجه آمریکا در سخنانی از ملحق شدن چند کشور عربی دیگر به روند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۶:۳۶    
شبکه صهیونیستی "کان" مدعی شد، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین پیام هایی به رئیس جمهوری منتخب آمریکا داده و برای ازسرگیری مذاکرات و گشایش کانال های ارتباطی با دولت جدید این کشور اعلام آمادگی کرده است.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۶:۳۱    
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا گفت: برخی از فروشگاه هایی که در حراج "جمعه سیاه" شرکت و در کانالها و گروه های شبکه های اجتماعی تبلیغات فراوانی می کنند، اصلاً وجود خارجی ندارند.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۶:۲۱    
مشاهدات و تحقیقات میدانی انجام شده از بازگشایی یک ورودی جدید در بازار مسکن برای خانه اولی ها خبر می دهد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۶:۲۱    
اگرچه سفر اخیر پمپئو به اروپا و خاورمیانه به عنوان مجموعه ای از مشاوره در مورد ابتکار وی برای ارتقا آزادی مذهبی در سراسر جهان اعلام شده ...
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۶:۱۱    
عمده نیازهای مالی متقاضیان واجد شرایط از طریق معاملات و قراردادهای مجاز براساس قانون بانکداری اسلامی انجام می شود که یکی از آنها خرید دین است.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۶:۱۱    
بانک قرض الحسنه مهر ایران در چارچوب طرح کالاکارت، این امکان را به شما می دهد که درآمد فردای خود را امروز هزینه کنید.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۶:۰۱    
نظر به محدودیت های مربوط به شرایط نامساعد ویروس کرونا، مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک آینده در روز یکشنبه مورخ دوم آذرماه 1399 برگزار ؛ لاکن، با توجه به عدم حضور بیش از 50 درصد سهامداران ...
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۵:۵۱    
بانک صادرات ایران با پرداخت 44 هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه، بیش از 85 هزار نفر را طی هشت ماه اول سال 99 به خانه بخت فرستاد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۵:۵۱    
پرسش های مطرح شده در برخی رسانه های مکتوب و مجازی درمورد مالکیت ایران مال و نسبت ایران مال با بانک آینده، هرچند به دفعات از سوی روابط عمومی بانک آینده پاسخ داده شده ...
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۵:۳۱    
مصطفی راستی فر مدیر امور راهبری شعب بانک صنعت و معدن اعلام داشت: همراستا با اجرای مصوبات و ابلاغیه های ستاد ملی مقابله با کرونا ...
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۵:۱۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: کانادا از استانداردهای دوگانه دررفتارهای خود دست بردارد و به تعهداتش عمل کند.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۴:۵۱    
رئیس بخش عفونی بیمارستان امام خمینی(ره) گفت: بیمارستان های دولتی واقعا جا ندارند، بیماران کرونا حتی با داشتن 100 میلیون تومان پول برای بستری در بیمارستان خصوصی جا پیدا نمی کنند.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۴:۴۱    
تغییر نام خیابان عطار نیشابوری به نام خیابان سبزوار که با اعتراض مواجه شده بود و مورد ایراد هیات تطبیق قرار گرفته بود دوباره به رای گذاشته شد و با 10 رای مخالف به همین نام باقی ماند.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۴:۴۱    
در جریان معاملات امروز و برخلاف روزهای قبل، شاخص کل بورس تهران در مدار کاهشی قرار گرفت بیش از 22 هزار واحد افت کرد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۴:۳۱    
کادر فنی تیم ملی معمولا 8 ساعت در روز کار می کنند.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۴:۲۱    
میزان نوشت: استاندار هرمزگان گفت: فردی که مبتلا به کرونا باشد، اگر از قرنطینه خارج شود 300 هزار تومان و اگر مبتلا به کرونا باشد و این بیماری را کتمان کند 200 هزار تومان جریمه خواهد شد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۴:۱۱    
با تصمیم محمود فکری، بازیکنان این تیم امروز استراحت خواهند کرد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۴:۱۱    
وزیر کشور گفت: در طرح اجرای محدودیت تردد از ساعت 21 شب به هیچ وجه ما با مردم مواجه نیستیم، جریمه ها از طریق دوربین ها ثبت می شود و یا توسط افرادی که در میادین اصلی شهر ایستاده اند.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۴:۰۱    
نتایج یک مطالعه که به تازگی منتشر شد، نشان می دهد افرادی که به کووید19 آلوده بوده اند، دست کم 6 ماه در برابر ابتلای مجدد به این ویروس محافظت می شوند.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۴:۰۱    
آمریکا از امروز رسما از پیمان آسمان های باز خارج می شود، پیمانی که دونالد ترامپ در خرداد ماه گذشته تصمیم به خروج از آن گرفت و اکنون جو بایدن رئیس جمهوری منتخب آمریکا به خارج شدن آمریکا از این پیمان ...
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۳:۵۱    
به نقل از هاف پست: با کشف واکسن کرونا این سوال به وجود آمده است که آیا واکسن کرونا برای کودکان حیاتی است که در کنار واکسن های آبله و سرخک در دستور کار پزشکان قرار می گیرد یا خیر؟
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۳:۵۱    
سوگا یوشیهیده نخست وزیر ژاپن از گروه 20 خواست است تا برای در دسترس بودن واکسن و درمان ویروس کرونا برای مردم سراسر جهان با یکدیگر همکاری کنند.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۳:۴۱    
دونالد ترامپ در نشست مجازی روز شنبه گروه بیست (جی-20) مشارکت کرد و از اقدامات دولتش در مورد کروناویروس و فشار برای تولید یک واکسن کووید-19 گفت، اما پیش از آغاز یک کنفرانس درباره واکنش به این پاندمی ...
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۳:۳۱    
سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن حسن زاده با حکم سرلشکر سلامی به عنوان فرمانده جدید سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ منصوب شد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۳:۲۱    
روی کار آمدن یک رئیس جمهور جدید در آمریکا، چه تاثیری در انتخابات 1400 و تغییر آرایش سیاسی اصلاح طلبان و اصولگرایان دارد؟
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۳:۲۱    
دانشمندان با بررسی بیشتر اثر ویتامینD روی علایم کوید19، تاکید کردند این ویتامین می تواند از خطر ابتلای افراد به بیماری ویروس کرونا یا شدت آن بکاهد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۳:۱۱    
سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان ملل و سازمان های بین المللی در وین به خبرآنلاین گفت: تزریق گاز هگزافلوراید اورانیوم یا یو.اف ...
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۲:۵۱    
در دومین روز از آذرماه، قیمت هر دلار آمریکا در صرافی های رسمی 25 هزار و 750تومان و هر یورو 30 هزار و 600 تومان اعلام شده که نسبت به صبح 100 تومان کاهش یافته است.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۲:۴۱    
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، عضویت بانک دی در بازار بین بانکی تهران را به شبکه بانکی کشور ابلاغ کرد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۲:۲۱    
مدیرکل امور بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی در پی آغاز اعمال محدودیت های جدید کرونایی، جزئیات کاملی از تمهیدات اتخاذ شده پیرامون رسیدگی به امور بیمه ای بیمه شدگان و کارفرمایان در آذرماه را اعلام کرد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۲:۲۱    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که هیچ کس در این مجلس مخالف برداشتن تحریم ها نیست بر ضرورت حفظ موضع عزت و قدرت در مقابل آمریکا و تمرکز در امتیازگیری از طرف مقابل ...
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۲:۲۱    
بانک اقتصادنوین در راستای مقابله با شیوع موج سوم ویروس کرونا و با هدف کاهش مراجعات حضوری مشتریان گرامی به شعب تمهیدات ویژه بانک مرکزی را در خدمات الکترونیکی خود اجرایی کرد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۲:۱۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از اقدام واشنگتن در لغو شروط دشوار آزادی جاسوس یهودی سابق که در سال 1985 به اتهام جاسوسی برای اسرائیل در آمریکا زندانی شده بود، استقبال کرد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۱:۴۱    
به احتمال فراوان حسن یزدانی دارنده مدال های طلای جهان و المپیک به رقابت های جام جهانی صربستان اعزام نخواهد شد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۱:۴۱    
رئیس جمهور ترکیه تاکید کرد، تصمیماتی که در نشست جی 20 امسال اتخاذ می شوند در تلاش های جهانی برای مهار تاثیرات نامطلوب پاندمی کرونا و برآورده کردن انتظارات جهان از این گروه تعیین کننده خواهند بود.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۱:۳۱    
سید عباس عراقچی در بیانیه ای به نامه اخیر بسیج دانشجویی دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی پاسخ گفت.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۰:۵۱    
وزیر امور اقتصادی و دارایی علت عمده افزایش تورم و قیمت ها را ناشی از افزایش هزینه ها دانست و به بررسی علل آن پرداخت.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۰:۵۱    
دبیر کمیته علمی ستاد ملی مبارزه با کرونا، دلیل شیوع مجدد کرونا در کشور را تعداد تست های تشخیصی دانست و با بیان اینکه کشورهایی مانند چین از طریق "ایزوله هوشمند" و "تشخیص سریع" خود را در برابر این ...
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۰:۴۱    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از کاهش 30 درصدی ترددهای جاده ای در روز گذشته خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۰:۴۱    
رییس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی با بیان اینکه بارش ها در ایران طی آبان ماه کمتر از حد نرمال بود، گفت: براساس پیش بینی مدل های اقلیمی این کم بارشی همچنان در کشور ادامه دارد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۰:۳۱    
مدیرکل انتقال خون استان قزوین گفت: افرادی که به کرونا مبتلا شدند، 28 روز بعد از بهبود می توانند برای اهدای پلاسما مراجعه کنند ...
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۰:۳۱    
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به تعطیلی دو هفته ای تهران گفت: اجرای تعطیلی چندروزه، راه حل مساله نیست بلکه فرصتی را به مسئولان برای اندیشیدن تمهیدات لازم جهت اقدامات اصولی می دهد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۰:۲۱    
به گفته یک روانشناس شیوع ویروس کرونا برای بسیاری از افراد با تجربه استرس همراه بوده است، به طوری که افراد در پاسخ به این استرس ...
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۰:۱۱    
رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به محدودیت های جدید کرونایی گفت: یکی از راه های اثربخشی قرنطینه افزایش تعداد تست های رایگان یا با قیمت کنترل شده در مناطق قرمز است.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۰:۱۱    
وزیر خارجه عربستان در حاشیه "نشست G20" اذعان کرد که کشورش همیشه از عادی سازی کامل روابط با رژیم صهیونیستی حمایت کرده است
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۰:۰۱    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا و معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه راهبردهای فعلی ما شامل افزایش شناسایی بیماران، قرنطینه افراد مثبت، قرنطینه معکوس افراد آسیب پذیر و.. ...