سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۶:۳۷May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق تازه 4 آذر 1399 - ofoghetaze.com

افق تازه 29 اسفند 1394 افق تازه 1 فروردین 1395 افق تازه 29 اسفند 1396 افق تازه 29 اسفند 1397 افق تازه 29 اسفند 1398 افق تازه 31 فروردین 1399 افق تازه 1 اردیبهشت 1399 افق تازه 31 خرداد 1399 افق تازه 31 تیر 1399 افق تازه 1 مرداد 1399 افق تازه 31 شهریور 1399 افق تازه 30 مهر 1399 افق تازه 1 آبان 1399 افق تازه 30 دی 1399 افق تازه 1 بهمن 1399 افق تازه 29 اسفند 1399 افق تازه 1 آذر 1399 افق تازه 2 آذر 1399 افق تازه 3 آذر 1399 افق تازه 4 آذر 1399 افق تازه 5 آذر 1399 افق تازه 6 آذر 1399 افق تازه 7 آذر 1399 افق تازه 8 آذر 1399 افق تازه 9 آذر 1399 افق تازه 10 آذر 1399 افق تازه 11 آذر 1399 افق تازه 12 آذر 1399 افق تازه 13 آذر 1399 افق تازه 14 آذر 1399 افق تازه 15 آذر 1399 افق تازه 16 آذر 1399 افق تازه 17 آذر 1399 افق تازه 18 آذر 1399 افق تازه 19 آذر 1399 افق تازه 20 آذر 1399 افق تازه 21 آذر 1399 افق تازه 22 آذر 1399 افق تازه 23 آذر 1399 افق تازه 24 آذر 1399 افق تازه 25 آذر 1399 افق تازه 26 آذر 1399 افق تازه 27 آذر 1399 افق تازه 28 آذر 1399 افق تازه 29 آذر 1399 افق تازه 30 آذر 1399 
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۲:۵۶    
نسخه جدید سامانه همراه بانک توسعه صادرات ویژه نسخه IOS با قابلیت های جدید به روز رسانی شد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۴:۱۰    
مراسم تودیع و معارفه رییس شعبه اردبیل با حضور مدیر امور شعب بیمه آرمان در آن شعبه برگزار شد و عبدالرضا عبادی به عنوان رییس شعبه اردبیل آغاز به کار کرد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۶:۲۱    
او دارای مدرک دکتری اقتصاد است و همسر جورج آکرلوف، برنده جایزه نوبل اقتصاد در سال 2001 است.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۵:۲۶    
موقع فروش گفتند سه لایه است. آوردم به داروخانه پسش بدهم می گویند روی جعبه را ببین شماره ثبت و شناسه دارد. برو از شرکتش شکایت کن!
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۴:۵۶    
مشارکت در طرح همیاران مهر به جای کمک های بلاعوض به نیازمندان موجب می شود با پرداخت وام به نیازمندان چرخه نیکی ابدی شده و ادامه داشته باشد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۴:۴۶    
شرکت صرافی صنعت و معدن، اولین شعبه صرافی خود را با هدف جلب رضایت مشتریان و گسترش خدمات ارزی با حضور مدیرعامل بانک صنعت و معدن افتتاح کرد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۴:۴۱    
پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه:محمد کاظم چقازردی مدیرعامل بانک سپه با صدور پیامی هفته بسیج را تبریک گفت.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۳:۰۱    
دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی در بازدید سرزده از شعبه شهرک راه آهن، مشتری مداری را رمز پویایی و ماندگاری هر سازمان دانست و بر لزوم رعایت حداکثری حقوق مشتریان بانک تاکید کرد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۳:۰۱    
اینفوگرافیک توسعه و بهبود خدمات بانکداری اینترنتی حقیقی و حقوقی بانک رفاه کارگران منتشر شد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۲:۱۱    
کارت اعتباری ارزان قیمت بانک پاسارگاد با هدف تکمیل و توسعه طرح تسهیلات ارزان قیمت و همچنین بهره مندی هر چه بیشتر گروه مشتریان حقیقی از تسهیلات این بانک، طراحی و ارائه شده است.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۱:۴۶    
وزیران امور خارجه ایران و سوئد به صورت تلفنی با یکدیگر رایزنی و گفت وگو کردند.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۷:۲۶    
تحلیلگر برجسته عرب در مطلبی نوشت عادی سازی احتمالی روابط میان عربستان و رژیم صهیونیستی، خشم مسلمانان جهان را در پی خواهد داشت.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۷:۲۱    
تیم های فوتبال زنیت - لاتزیو در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می روند.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۷:۱۶    
تست های شخصیت می توانند راز های زیادی از جمله میزان عصبانیت انسان را برملا کنند.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۷:۱۱    
رئیس جمهور منتخب آمریکا با پادشاه اردن به عنوان اولین مقام عرب پس از اعلام نتایج انتخابات نوامبر گفتگو کرد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۷:۱۱    
هرساله با فرا رسیدن تاریخ رُند در تقویم شاهد افزایش درخواست برای سزارین های زودهنگام هستیم، تولد هایی که ممکن است عوارض جبران ناپذیری بر سلامت جنین و مادر بگذارد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۷:۰۱    
سازمان انرژی هسته ای با شیوع ویروس کرونا در کشور با تمام ظرفیت خود به میدان مبارزه با این ویروس آمده است.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۶:۳۷    
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: مطابق یافته های جدید افرادی که به میزان کافی ویتامین D در بدنشان نداشته باشند، بیشتر به کرونا مبتلا خواهند شد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۶:۳۲    
سخنگوی دولت گفت: پیش بینی می شود واریز یارانه کمک معیشتی جدید دولت از پایان آذرماه آغاز شود.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۶:۲۱    
لرستان یکی از قطب های دامپروری کشور از استان های مهم و دارای قابلیت در توسعه صنعت شیر است .در این استان ودر نزدیکی شهر الیگودرز شهر آبشارها و لاله های واژگون ،روستای سور وجود دارد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۶:۲۱    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی با رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند: مشکل اقتصاد کشور نداشتن راهکار نیست همت، شجاعت و پیگیری جدی نیاز است.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۴:۳۰    
پادشاه اسپانیا قرنطینه شدفیلیپ ششم پادشاه اسپانیا بعد از تماس نزدیک با فردی که آزمایش کرونای او مثبت شد، از روز دوشنبه قرنطینه 10 روزه را آغاز کرده است.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۴:۲۵    
آنان نتوانستند زیرساخت های لازم را در ماه های تابستان و پس از آن که موج اول را تحت کنترل درآوردند، ایجاد کنند ...
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۴:۲۰    
زمانی هدایت استقلال را برعهده گرفتم این تیم در رده نهم یا سیزدهم بود. تراکتور نیز در رتبه سیزدهم قرار داشت یا سپاهان هم چهاردهم بود ولی مسئولیت آنها را قبول کردم ...
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۴:۱۰    
21 مدیر بورسی سلب صلاحیت شدندمعاون حقوقی سازمان بورس گفت: طبق احکام صادره از مرجع انتظامی در ادامه اقدامات نظارتی سازمان بورس ...
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۴:۰۰    
زمانی که احتقان سینوس را تجربه می کنید، مرطوب نگه داشتن مسیرهای بینی ممکن است به تسکین احساس پری و گرفتگی کمک کند.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۳:۵۵    
ترامپ که هنوز شکست در انتخابات را نپذیرفته، در رشته توییتی با تایید این موضوع گفت که دستور داده مراحل اولیه برای انتقال قدرت به بایدن آغاز شود.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۳:۵۵    
در حالیکه فقط دو هفته از آغاز لیگ گذشته و تنها 16 دیدار برگزار شده، نزدیک به 12 بیانیه علیه داوری، فدراسیون، بازیکنان و مربیان حریف و ... صادر شده است که شاید یک رکورد جهانی باشد!
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۳:۴۵    
تمام تلاش شان را کردند که ایران را پای میز مذاکره با ترامپ بیاورند اما موفق نشدند و حالا می بینند که بایدن مشتاق به بازگشت به برجام است ...
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۳:۱۶    
حجت اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران طی حکمی حمیده سپاسی را به سمت مدیر امور حقوقی و وصول مطالبات این بانک منصوب کرد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۲:۳۶    
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه مسئولان باید در حد توان و ظرفیت خود در راستای رفع مشکلات معیشتی مردم گام بردارند و نباید هیچ فرصتی را در این راستا هدر دهیم.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۲:۲۶    
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گفت وگویی با افسران پزشکی زن در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا (منطقه شرق) آنها را به عنوان اولین افسران پزشکی زن در مسابقات مردان نامیده است.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۲:۲۱    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از اواخر وقت فردا (5 آبان) خبر داد و گفت ...
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۲:۱۶    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ جزییات و شرایط پاک کردن جریمه های تردد در محدودیت کرونایی را تشریح کرد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۲:۱۱    
بورس تهران امروز سه شنبه 4 آذرماه را نیز با رشد 5756 واحدی آغاز کرد و شاخص آن، به یک میلیون و 381 هزار و 298 واحد رسید.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۲:۰۶    
حواشی داوری لیگ ایران این روزها به اوج خود رسیده و در همین دو هفته گذشته بسیاری از تیم ها به شرایط داوری معترض شده اند.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۲:۰۱    
سعودی ها از آمدن بایدن استقبال نمی کنند. آنها نگران این هستند که در دوران دموکرات ها ، امتیازات فعلی خود را از دست بدهند.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۱:۳۷    
در چهارمین روز آذرماه، قیمت هر دلار آمریکا در صرافی های رسمی 25 هزار و 150 تومان و هر یورو 29 هزار و 800 تومان اعلام شد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۱:۳۲    
معاون اعتبارات بانک توسعه صادرات ایران، گفت: این بانک در راستای حمایت از تولید صادرات محور، بیش از6000 فرصت شغلی ر ا از سال 1396 تا کنون ایجاد کرده است.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۱:۲۷    
سید باقر فتاحی رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون در مورد انطباق سیاست های اعتباری این بانک با نیازهای مالی و بانکی تعاون گران و اهالی اقتصاد و عموم مردم توضیحاتی ارائه داد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۱:۰۳    
جلسه ویژه شورای عالی هماهنگی اقتصادی در حضور رهبر انقلاب برگزار خواهد شد .
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۱:۰۳    
یک دیپلمات آلمانی پس از مذاکرات وزرای امور خارجه کشورهای آلمان، فرانسه و انگلیس درباره توافق هسته ای ایران، نسبت به تاثیر روی کار آمدن دولت جو بایدن در روند اجرای توافق هسته ای ابراز امیدواری کرد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۰:۵۳    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی، وزیر جنگ و نخست وزیر تناوبی این رژیم را به استفاده از ارتش برای اهداف سیاسی در پرونده زیردریایی آلمان متهم کرد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۰:۵۳    
سفیر و نماینده دائم ایران در دفتر سازمان ملل در وین از تحریم های یک جانبه غیرقانونی و پیامدهای آن بر اقدامات کشورهای در حال توسعه در مقابله با همه گیری کرونا انتقاد کرد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۰:۴۳    
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم افزایش آگاهی مردم برای مقابله با ویروس کرونا گفت: قطعا می توان با سبک زندگی سالم با بیماری کرونا مقابله کنیم.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۰:۳۳    
یک کارشناس مسائل غرب آسیا، با اعتقاد بر اینکه خبر منتشر شده در ارتباط با دیدار نتانیاهو با بن سلمان در منطقه نئوم عربستان احتمالا دروغ است ...
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۰:۲۳    
در فوتبال خیلی چیزها در طول زمان تغییر می کنند ولی برخی هم مثل گذشته باقی می مانند؛ درست مثل سید جلال حسینی در آستانه ورود به 39 سالگی.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۰:۲۳    
رئیس اداره کل خدمات عمومی آمریکا (جی اس ای)، در نامه ای رسما جو بایدن را به عنوان پیروز انتخابات شناخته و خبر داده که آماده آغاز روند رسمی انتقال قدرت است ...
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۰:۱۳    
مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به آلودگی هوای پایتخت طی برخی ساعات روزهای اخیر می گوید که سه عامل بر آلودگی هوای تهران طی روزهای بارانی و کم تردد تاثیرگذارند.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۰:۰۸    
کاردار پیشین ایران در ریاض اظهارات اخیر وزیر خارجه عربستان مبنی بر اینکه در مذاکرات احتمالی بین واشنگتن و تهران باید ریاض نیز حضور داشته باشد از روی انفعال و در راستای فرافکنی عنوان کرد.