سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۶:۴۵May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق تازه 17 آذر 1399 - ofoghetaze.com

افق تازه 29 اسفند 1394 افق تازه 1 فروردین 1395 افق تازه 29 اسفند 1396 افق تازه 29 اسفند 1397 افق تازه 29 اسفند 1398 افق تازه 31 فروردین 1399 افق تازه 1 اردیبهشت 1399 افق تازه 31 خرداد 1399 افق تازه 31 تیر 1399 افق تازه 1 مرداد 1399 افق تازه 31 شهریور 1399 افق تازه 30 مهر 1399 افق تازه 1 آبان 1399 افق تازه 30 دی 1399 افق تازه 1 بهمن 1399 افق تازه 29 اسفند 1399 افق تازه 1 آذر 1399 افق تازه 2 آذر 1399 افق تازه 3 آذر 1399 افق تازه 4 آذر 1399 افق تازه 5 آذر 1399 افق تازه 6 آذر 1399 افق تازه 7 آذر 1399 افق تازه 8 آذر 1399 افق تازه 9 آذر 1399 افق تازه 10 آذر 1399 افق تازه 11 آذر 1399 افق تازه 12 آذر 1399 افق تازه 13 آذر 1399 افق تازه 14 آذر 1399 افق تازه 15 آذر 1399 افق تازه 16 آذر 1399 افق تازه 17 آذر 1399 افق تازه 18 آذر 1399 افق تازه 19 آذر 1399 افق تازه 20 آذر 1399 افق تازه 21 آذر 1399 افق تازه 22 آذر 1399 افق تازه 23 آذر 1399 افق تازه 24 آذر 1399 افق تازه 25 آذر 1399 افق تازه 26 آذر 1399 افق تازه 27 آذر 1399 افق تازه 28 آذر 1399 افق تازه 29 آذر 1399 افق تازه 30 آذر 1399 
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۱:۲۰    
آمار جهانیِ مبتلایان به کروناویروس تاکنون به 73 میلیون و 193 هزار و 427 نفر رسیده و مرگ یک میلیون و 627 هزار و 979 نفر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۳:۲۳    
سازمان هواشناسی نسبت به آلودگی هوای شش شهر کشور تا اواسط هفته هشدار داد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۵:۱۳    
در قانون جدید چک با صادرکننده چک برگشتی در صورت نقد نشدن چک در مهلت قانونی از طریق قانون نحوه اجرای محکومیت های مالی برخورد خواهد شد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۵:۰۸    
حجت الله مهدیان در دیدار با استاندار آذربایجان غربی کمک به جذب حداکثری اعتبارات اشتغال پایدار روستایی در استان آذربایجان غربی را از اولویت های کاری این بانک عنوان نمود.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۵:۰۳    
پرونده این نشریه به بررسی بانکداری دیجیتال؛ دستاوردها و ویژگی های این نوع بانکداری می پردازد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۵:۰۳    
با اعمال قانون جدید چک، دارندگان چک برگشتی می توانند تنها در 5 گام برای وصول چک برگشتی اقدام کنند.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۴:۵۳    
در پی درگذشت ناگهانی حسن رسولی از فعالین عرصه تعاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون پیام تسلیتی صادر کرد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۲:۵۳    
مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک آینده (نوبت دوم)، به منظور تعیین حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی و علی البدل و انتخاب روزنامه کثیرالانتشار بانک مذکور، برای سال مالی 1399 ...
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۲:۴۳    
مدیرعامل بانک سپه گفت: به سبب استحکام مالی و ترازنامه ای بانک سپه، مأموریت ادغام بانک های وابسته به نیروهای مسلح با هدف اصلاح ساختار بانکی به نخستین بانک ایرانی محول شد و این پروژه ملی تاکنون با ...
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۲:۴۳    
9 هزار مستأجر در 100 روز گذشته، یک هزار و 675 میلیارد ریال از بانک صادرات ایران وام ودیعه مسکن دریافت کردند.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۲:۲۳    
در جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام بانک گردشگری که با حضور 61.62 درصد سهامداران برگزار شد، اعضای هیات مدیره انتخاب شدند.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۵:۳۸    
شاید منصفانه نباشد که این همه زود محمود فکری را مقصر ناکامی استقلال معرفی کرد اما او حالا با پوست و استخوان درک می کند که استقلال، نساجی نیست.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۱:۰۸    
نابغه آمریکایی کشتی جهان و دارنده 5 طلای جهان و المپیک با انتشار فیلم استقبال بی نظیر مردم کرمانشاه در جریان رقابت های جام جهانی 2017، گفت: دلم برای رقابت در ایران تنگ شده است.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۱:۳۳    
3 قدرت اروپاسه کشور اروپایی امضاءکننده برجام روز دوشنبه نسبت به پیامدهای تصمیم تهران برای نصب سانتریفیوژهای پیشرفته و بیشتر برای اورانیوم غنی سازی اورانیوم و همچنین مصوبه مجلس ایران در راستای گسترش ...
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۷:۴۳    
عضو ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: متاسفانه چینی ها هر جنبنده ای را می خورند، در نتیجه به راحتی این ویروس ها می توانند با هم ترکیب شوند و یک ویروس جدید درست کنند ...
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۷:۳۳    
برخی مشاوران جو بایدن مدعی شده اند که وی در نظر دارد راهبرد دونالد ترامپ برای دستیابی به توافق سازش میان کشور های عربی و رژیم صهیونیستی را ادامه دهد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۷:۲۸    
براساس دعوتنامه های صادر شده برای مشتریان، قیمت جدید دو محصول ایران خودرو نیز مشخص شد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۷:۱۳    
دانشمندان درخصوص نیاز به تزریق واکسن برای افراد بهبود یافته از کرونا توضیحاتی ارائه کردند.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۷:۰۸    
روزنامه رای الیوم با اشاره به ترور دانشمند ایرانی نوشت تهران متناسب با اقدامات تروریستی، به آن ها در زمان و مکان مناسب واکنش نشان خواهد داد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۷:۰۳    
برخی سودجویان در این روز های کرونایی به نام طب سنتی و اسلامی از آب گل آلود ماهی می گیرند و کسب درآمد می کنند.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۶:۴۸    
عضو دفتر نشر آثار رهبر انقلاب با انتشار پستی در توئیتر پاسخ شایعات درباره سلامتی مقام معظم رهبری را داد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۶:۳۳    
فرانسه، انگلیس و آلمان در بیانیه ای مشترک مدعی شدند تصمیم ایران برای نصب سانتریفیوژ های پیشرفته در تاسیسات نطنز مغایر با توافق هسته ای و بسیار نگران کننده است.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۵:۵۸    
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو گفت: خدمت رسانی به شهروندان در متروی تهران با وجود تحریم ها و نوسانات ارزی و عدم تامین نقدینگی با استفاده از تمامی ظرفیت ناوگان در خطوط هفتگانه انجام می گیرد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۵:۲۸    
کاشت ناخن یکی از راه های انتقال سریع باکتری ها و ویروس ها ازجمله کرونا است؛ این عمل علاوه بر فراهم کردن محیطی برای انتقال بیماری از طریق دست ها ...
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۵:۰۳    
رضا فیاضی بازیگر نمایش من ترامپ نیستم ، درباره تجربه حضور در این فیلم تئاتر گفت.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۴:۵۸    
متخصصان پیش از این درباره نقش حیاتی ویتامین "D" به عنوان یکی از ریزمغذی های مفید و ضروری بدن و کمبود آن در کشور هشدار داده بودند اما در دوران شیوع کرونا توجه به تامین این ویتامین بیش از پیش شده است ...
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۴:۳۸    
در پی ترور شخصیت های نظامی و سیاسی کشور، محافظان آنان هم به شهادت رسیدند.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۴:۳۳    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 10827 مورد جدید کووید19 در کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۴:۲۸    
رئیس کل بانک مرکزی در یادداشتی توضیحاتی را درباره واکسن کرونا و تلاش های این بانک برای انتقال پول در این زمینه را ارائه کرد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۴:۱۸    
فارس نوشت: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای 20 استان کشور و ترافیک نیمه سنگین در ورودی تهران خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۴:۰۸    
حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا سوالی قدیمی را بار دیگر مطرح کرده است؛ آیا درخشش باشگاه ها، افتخار ملی به حساب می آید؟
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۴:۰۳    
مینو محرز، عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا حالا به یکی از چهره های اصلی ساخت واکسن ایرانی تبدیل شده است.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۳:۴۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه اروپایی ها باید با اجرای تعهداتشان برادری خود را در برجام اثبات کنند، گفت: فرصت جدیدی برای ادامه مسیر درست قبلی فراهم شده است ...
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۳:۱۸    
منابع اعلام کردند، براساس توافق آشتی کشورهای شورای همکاری خلیج فارس، عربستان حریم هوایی خود را به روی قطری ها باز می کند و در مقابل قطر از شکایت هایی که در دادگاه های بین المللی مطرح کرده ...
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۳:۱۸    
داور برجسته و بین المللی فوتبال ایران با اشاره به اینکه برخی رفتارها در خصوص حذف نامش از لیست داوران بین المللی ایران شیطنت آمیز و از حسادت بود، می گوید: تا زمان تعامل مسئولان فدراسیون فوتبال ...
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۳:۱۳    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مراسمی خصوصی با سفیر آمریکا به مناسبت سومین سالگرد اقدام ترامپ در به رسمیت شناختن قدس اشغالی به عنوان "پایتخت اسرائیل" گفت: "مردم یهود این را فراموش نمی کنند. "
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۲:۳۳    
وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) اعلام کرد کارگروه های کارشناسی این وزارتخانه به دنبال پر کردن خلاء بازار از طریق افزایش تولید است و نه واردات.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۲:۰۸    
معاون گردشگری می گوید: طرح سفر قسطی (ساب) و وام 20 میلیون تومانی سفر (سفر کارت) را ویروس همه گیر کرونا متوقف کرده است.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۲:۰۳    
معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ به شهروندان یادآوری کرد که محدودیت تردد از ساعت 21 تا چهار بامداد در شهر تهران همچنان اعمال می شود.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۲:۰۳    
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با حضور در ایستگاه های متروی تئاترشهر و میدان حضرت ولیعصر(عج) از نزدیک از "پویش سفرسلامت" دیدن کرد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۱:۴۳    
حوضه های آبریز خلیج فارس و دریای عمان هر چند که میزبان نهنگ ها هستند، ولی اطلاعات دقیقی از مسیر حرکتی آنها ...