سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۵:۴۴May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق تازه 11 آذر 1399 - ofoghetaze.com

افق تازه 29 اسفند 1394 افق تازه 1 فروردین 1395 افق تازه 29 اسفند 1396 افق تازه 29 اسفند 1397 افق تازه 29 اسفند 1398 افق تازه 31 فروردین 1399 افق تازه 1 اردیبهشت 1399 افق تازه 31 خرداد 1399 افق تازه 31 تیر 1399 افق تازه 1 مرداد 1399 افق تازه 31 شهریور 1399 افق تازه 30 مهر 1399 افق تازه 1 آبان 1399 افق تازه 30 دی 1399 افق تازه 1 بهمن 1399 افق تازه 29 اسفند 1399 افق تازه 1 آذر 1399 افق تازه 2 آذر 1399 افق تازه 3 آذر 1399 افق تازه 4 آذر 1399 افق تازه 5 آذر 1399 افق تازه 6 آذر 1399 افق تازه 7 آذر 1399 افق تازه 8 آذر 1399 افق تازه 9 آذر 1399 افق تازه 10 آذر 1399 افق تازه 11 آذر 1399 افق تازه 12 آذر 1399 افق تازه 13 آذر 1399 افق تازه 14 آذر 1399 افق تازه 15 آذر 1399 افق تازه 16 آذر 1399 افق تازه 17 آذر 1399 افق تازه 18 آذر 1399 افق تازه 19 آذر 1399 افق تازه 20 آذر 1399 افق تازه 21 آذر 1399 افق تازه 22 آذر 1399 افق تازه 23 آذر 1399 افق تازه 24 آذر 1399 افق تازه 25 آذر 1399 افق تازه 26 آذر 1399 افق تازه 27 آذر 1399 افق تازه 28 آذر 1399 افق تازه 29 آذر 1399 افق تازه 30 آذر 1399 
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۵:۰۳    
رئیس بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) با تاکید بر اینکه بر خلاف تصور عموم، تامین مسکن یکی از دغدغه های کادر درمان است، از حمایت های بانک مسکن برای تامین تسهیلات مسکن کادر درمان قدردانی کرد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۶:۱۲    
ترکیه قرارداد خرید 50 میلیون دوز واکسن چینی "سینوواک" را منعقد کرده و با شرکت آلمانی "بایوتک" نیز برای خرید 25 میلیون دوز واکسن در حال مذاکره است.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۳:۲۹    
عضو اسبق تیم مذاکره کننده هسته ای می گوید: باید باید برای فراهم شدن امکان گفتگو با دولت بعدی، سه اقدام را قبل از شروع بکار دولت آتی ایران انجام دهد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۳:۱۶    
هر دلار آمریکا در صرافی های رسمی به قیمت 25 هزار و 620 تومان و هر یورو 30 هزار و 950 تومان فروخته می شود.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۲:۱۴    
رئیس جمهور با اشاره به موفقیت آمیز بودن اجرای طرح جامع مقابله با کرونا اظهار امیدواری کرد: با تداوم همکاری های مطلوب مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی به سرعت شهرهای مختلف از وضعیت قرمز به شرایط ...
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۲۰:۵۹    
الجریده مدعی است دستگاه های امنیتی ایران توانستند محل پنهان شدن 2 پهپاد تا روز عملیات را شناسایی کنند. این محل، ویلایی است که مالکان آن 2 هفته پیش از انجام عملیات از ایران خارج شده بودند.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۲۰:۵۹    
روابط عمومی اداره حفاظت محیط زیست سقز با بیان اینکه در شب های اخیر شهروندان چند قلاده گرگ را در محلات حاشیه شهر مشاهده کرده اند، گفت: مردم بویژه هنگام تردد در شب بیشتر مراقب باشند.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۷:۵۳    
نمایندگان بنیاد تعاون زندانیان کشور با مدیرعامل، قائم مقام و مدیران ارشد بیمه سینا دیدار و گفت وگو کردند.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۷:۴۸    
ظهور شیوه جدید در سبک عملکردی بنگاه های تجاری
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۷:۳۸    
رئیس جمهور گفت: دشمن به هدف اصلی ترسیم شده برای تحریم و جنگ اقتصادی دست نیافت و آثار تحریم ها خنثی شده است.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۷:۳۳    
مدت هاست که دلالان در پی ایجاد تنش در بازار اساسی هستند و این موضوع با واکنش های مختلفی در بازار اقلام اساسی مواجه شده است.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۷:۲۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: گزارشی از حمله پهپادی به یک سردار سپاه پاسداران در مرز عراق و سوریه نشنیده ایم.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۷:۲۳    
محدودیت ظرفیت بهشت زهرا 4 گزینه برای ایجاد قبرستان جدید در تهران را پیش روی مدیران شهری گذاشته است.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۷:۱۸    
با تصمیم دولت، هزینه خدمات ثبت نام دریافتی از داوطلبان شرکت در آزمون های سازمان سنجش و مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت برای سال 1400 مشخص شد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۷:۱۳    
بنابر اعلام بسیاری از مقامات کشورمان در شرایط فعلی برخورد قاطع و هوشمندانه می تواند دشمن را از اقدامات خرابکارانه بعدی پشیمان کند.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۶:۵۸    
مهدی جعفری درباره جزئیات ساخت و انتشار بازی ژنرال در سایه که درباره حاج قاسم سلیمانی تولید شده توضیحاتی را ارائه داد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۶:۵۳    
در تحقیقات اخیر دانشمندان مشخص شد که ویروس کرونا با ورود به مغز باعث ایجاد مشکلات عصبی برای افراد می شود.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۶:۴۸    
وکیل ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ تاییدکنندگان سلامت انتخابات سوم نوامبر را مستحق سرنوشت دردناک اعدام و شلیک با گلوله دانست.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۶:۴۸    
ملیتا وینوویچ گفت: مصرف بی رویه آنتی بیوتیک ها و دارو های ضد ویروس در زمان شیوع کرونا احتمال بروز یک پاندمی بدتر از کووید19 را افزایش می دهد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۶:۴۳    
طبق اعلام سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان قیمت ماسک سه لایه کاهش پیدا کرده است.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۵:۴۳    
روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی با حضور در دفتر ویژه دولت مستقر در مجلس شورای اسلامی، با جمعی از نمایندگان مجلس دیدار و گفت وگو کرد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۵:۰۸    
استفاده از کیسه و ظروف غذای یکبار مصرف را تا پایان سال جاری میلادی در شهرهای بزرگ چین ممنوع می شود.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۴:۵۸    
آسیب جنسی یا جسمی کودکان، سبب بروز خشم درونی می شود و کودکان به دنبال جبران آسیب ها هستند. اگر کودک برادر یا خواهر کوچکتر داشته باشد، آنها را کتک خواهد زد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۴:۴۸    
چیزی که از من خواسته شده، مدال آوری تیم ملی کویت نیست، پایه گذاری برای این تیم است. ما الان لیگ را راه اندازی کردیم، می خواهیم فوتسال را به مدارس برسانیم ...
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۴:۴۳    
کره شمالی تاکنون هیچ مورد تایید شده ای از ابتلا به ویروس کرونا در این کشور گزارش نکرده است. رهبر کره شمالی چاق است و سیگار می کشد 2 عاملی که ریسک ابتلا به کرونا شدید را بالا می برد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۴:۴۳    
"چون دو هوان" یک فعال دموکراسی خواه را "دروغگوی پست" و "شیطان" خواند. قوانین "افترا" در کره جنوبی حدود 2 سال زندان و جریمه 4500 دلاری در پی دارد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۳:۲۳    
مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر از به روزرسانی تمامی سامانه های پرداخت الکترونیک و بانکداری ریالی این بانک طی ماه جاری خبر داد و گفت ...
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۳:۱۳    
یک تحلیلگر مسائل سیاسی در روسیه با اشاره به پایان دوره ریاست جمهوری ترامپ وتنش های انتقال قدرت در این کشور پیش بینی کرد ...
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۳:۰۳    
ترور جنایتکارانه و وحشیانه ی شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، بار دیگر مردم کشورمان را عزادار کرد و دشمنی دنباله دار و پر رنگ استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی با ایران را به ...
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۳:۰۳    
تیم فوتبال پرسپولیس با سه گلی که در بازی با شهر خودرو زد، خیال هوادارانش را اوضاع راحت کرد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۲:۵۳    
در ساعات پایانی روز 10 آذر، نرخ برخی محصولات داخلی برخلاف روزهای قبل اندکی افزایش داشت.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۲:۴۸    
سایت رسمی باشگاه استقلال نوشت: وکیل باشگاه بوآویستای پرتغال از بسته شدن پرونده ایسما در کمیته انضباطی فیفا خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۲:۲۸    
یک روزنامه آمریکایی در تحلیلی به انتقام ایران و تبعات ترور فخری زاده در آینده دیپلماسی و منطقه را بررسی کرده و معتقد است که شرایط بسیار کند و سخت پیش خواهد رفت مگر اینکه بایدن افسار اسرائیل را بکشد!
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۲:۲۳    
تحلیلگر سیاسی اصولگرا می گوید: هیچکس نباید ترور را به دولت منتسب کند چون این کار صهیونیست ها و دلیل آن هم مشخص است؛ حتی اگر برجام نبود آنها این کار را می کردند.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۱:۱۸    
سهام شرکت لیزینگ اقتصادنوین به زودی در بازار بورس اوراق بهادار عرضه می شود.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۱:۱۳    
تخصیص یک درصد از صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار درحالی صورت گرفته است که یکی از اعضای هیات مدیره شرکت بورس، اتفاق مذکور را منطقی می داند اما بر این باور است که اگر به جای تخصیص منابع مالی ...
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۱:۰۸    
تیم فوتبال پرسپولیس مشکلی برای برگزاری مسابقه خود در هفته ششم لیگ برتر ندارد و می تواند چهار روز مانده به برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا، راهی دوحه قطر شود.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۰:۵۳    
در شرایطی که خبرهای بسیاری درباره تولید انبوه و عرضه واکسن کرونا در جهان منتشر می شود و وزارت راه و شهرسازی نیز آمادگی خود را در زمینه انجام پروازها برای وارد شدن واکسن کرونا اعلام کرده است ...
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۰:۴۸    
در حال حاضر با احتساب کالاهای موجود در 54 شناور رسیده و در حال پهلوگیری یا تخلیه در بنادر، موجودی کالاهای اساسی در گمرک و بنادر به بیش از 5.5 میلیون تن می رسد.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۰:۴۸    
رسانه های صهیونیستی از تجدید نظر ریاض درخصوص موافقتش با عبور هواپیماهای رژیم صهیونیستی از حریم هوایی عربستان خبر دادند.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۰:۳۸    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت که فردا لایحه بودجه سال 1400 به مجلس می آید.
افق تازه   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۰:۳۸    
رئیس اداره ایدز و کنترل بیماری های آمیزشی وزارت بهداشت ضمن تشریح روند بیماریابی مبتلایان اچ آی وی در همه گیری کرونا ...