پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۰۲:۱۴May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای پارسینه 6 مهر 1394 - parsine.com

پارسینه 29 اسفند 1393 پارسینه 31 فروردین 1394 پارسینه 30 اردیبهشت 1394 پارسینه 31 خرداد 1394 پارسینه 31 تیر 1394 پارسینه 31 مرداد 1394 پارسینه 31 شهریور 1394 پارسینه 30 آبان 1394 پارسینه 30 آذر 1394 پارسینه 30 دی 1394 پارسینه 30 بهمن 1394 پارسینه 29 اسفند 1394 پارسینه 1 مهر 1394 پارسینه 2 مهر 1394 پارسینه 3 مهر 1394 پارسینه 4 مهر 1394 پارسینه 5 مهر 1394 پارسینه 6 مهر 1394 پارسینه 7 مهر 1394 پارسینه 8 مهر 1394 پارسینه 9 مهر 1394 پارسینه 10 مهر 1394 پارسینه 11 مهر 1394 پارسینه 12 مهر 1394 پارسینه 13 مهر 1394 پارسینه 14 مهر 1394 پارسینه 15 مهر 1394 پارسینه 16 مهر 1394 پارسینه 17 مهر 1394 پارسینه 18 مهر 1394 پارسینه 19 مهر 1394 پارسینه 20 مهر 1394 پارسینه 21 مهر 1394 پارسینه 22 مهر 1394 پارسینه 23 مهر 1394 پارسینه 24 مهر 1394 پارسینه 25 مهر 1394 پارسینه 26 مهر 1394 پارسینه 27 مهر 1394 پارسینه 28 مهر 1394 پارسینه 29 مهر 1394 پارسینه 30 مهر 1394 
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۲۲:۴۴    
رییس سازمان حج و زیارت گفت: با جستجوی های تیم های تفحص در سردخانه بزرگ مکه و برخی از کانتینرهای اجساد، تعداد قربانیان ایرانی حادثه منا به 226 نفر رسیده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۲۲:۴۴    
ناسا در نشستی خبری وجود آب در مریخ را تائید و اعلام کرده که در ماههای گرم آب جاری در این سیاره وجود دارد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۲۲:۴۱    
رییس جمهور گفت: ما امیدواریم با همسایگان خود در همه عرصه های اجتماعی و اقتصادی همکاری های گسترده ای داشته باشیم و از طریق همگرایی اقتصادی به تفاهم سیاسی و حتی همکاری های ساختاری امنیتی نیز دست یابیم.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۲۰:۴۶    
یک عضو کمیسیون برجام گفت: دستیابی ایران به برخی پیشرفت ها در صنعت هسته ای باعث شد که جمهوری اسلامی در این دوره از مذاکرات برگ برنده ای در دست داشته باشد و غرب را بر سر میز مذاکره بنشاند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۲۰:۱۷    
پایگاه اطلاع رسانی شبکه تلویزیونی العربیه (بازوی رسانه ای دربار آل سعود) به نقل از منابع آگاه آن کشور در خبری عجیب مدعی شد ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۲۰:۰۲    
رییس کانون سراسری انبوه سازان کشور از مراحل نهایی توافق این کانون با بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات 100 میلیونی به تولید مسکن خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۹:۵۶    
سرمربی تیم ملی والیبال ایران با بیان این که دوران سختی را در جام جهانی ژاپن پشت سر گذاشتیم، گفت: مسوولیت نتایج کسب شده از سوی تیم ایران را می پذیرم اما به مردم قول می دهم که والیبال ایران المپیکی ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۹:۳۸    
سازمان فضایی آمریکا (ناسا) از حل یکی از اسرار مریخ خبر داد و اعلام کرد که در یک نشست خبری از جزییات این امر پرده برمی دارد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۹:۳۶    
معاون سازمان حج و زیارت از انتقال پیکر جان باختگان حادثه منا از فردا خبر داد و گفت: تیم های جست وجو همچنان در تلاش هستند تا بتوانند زائران را شناسایی کنند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۹:۲۱    
سید فرهاد سجادی استاد دانشگاه آزاد اسلامی روز دوشنبه در ستون یادداشت روزنامه فرهیختگان می نویسد : حضور پررنگ و مقتدرانه مردم و دولت ایران در جریان سازی در سطح جهان اسلام و افکار عمومی جهانی و اصرار ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۹:۰۱    
پس از گذشت چندین هفته از راه افتادن کمپین اجتماعی نه، به خرید خودرو ، خودروسازان برخلاف آنچه ظاهراً اعلام می کنند دچار رکود و ضرر فراوانی شده اند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۸:۵۵    
فروش موبایلی بیمه نامه در کشور توسط بیمه سینا و از طریق کد USSD امکانپذیر شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۸:۵۲    
یادداشت امروز روزنامه آرمان به قلم بهروز نعمتی نماینده مجلس به اشاره به اعلام وصول استیضاح وزیر راه و شهرسازی آورده است : آخوندی فردی توانمند و زحمتکش است ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۸:۱۶    
ترکی داور بین المللی کشورمان می گوید زرگر حق خداحافظی از فوتبال را ندارد. او باید بایستد و بجنگد تا فوتبال بیش از این توسط چسبیده ها به فوتبال نابود نشود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۷:۵۸    
دکتر حسن روحانی رییس جمهوری 6 برنامه مهم خود را در نیویورک لغو کرد تا زودتر به تهران بیاید و در مراسم انتقال پیکر حاجیان جان باخته ایرانی شرکت کند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۷:۵۵    
معاون ستاد کل نیروهای مسلح می گیود: با توجه به نفوذ رژیم غاصب صهیونیستی در آل سعود، احتمال عمدی بودن حادثه سقوط جرثقیل در مسجدالحرام و جان باختن هزاران نفر در منا زیاد است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۷:۴۶    
پلیس تایلند از به قتل رسیدن پنج کودک به دست یک مرد جوان در شمال این کشور خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۷:۳۵    
خانواده ها منتظر بازگشت اولین کاروان حجاج ایرانی به کشور هستند
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۷:۳۲    
یک روزنامه صهیونیستی در گزارشی نوشت: هم زمان با شروع مجمع عمومی سازمان ملل، توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 مرکز توجهات قرار گرفته است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۷:۱۷    
روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی با بیان این که سخنان رئیس جمهور ایران در سازمان ملل با استقبال گرم همتایانش مواجه خواهد شد، هرگونه حرکت نمادین احتمالی بین روحانی و اوباما را شگفت انگیز خواند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۷:۱۷    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: فوت دختر بچه 4 ساله در بیمارستان غیر دولتی قم اتفاق افتاد و ارتباطی به مراکز درمانی زیر نظر علوم پزشکی قم ندارد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۷:۱۷    
انتخاب دوباره محمد بنا به عنوان سرمربی کشتی فرنگی؛ مهمترین خبر روز گذشته ورزش ایران بود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۷:۰۶    
نشست مشترک دستگاههای مسئول برای بررسی راهکارهای مقابله با شیوع طاعون نشخوارکنندگان کوچک به میزبانی سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۷:۰۱    
طبق اعلام سازمان حج و زیارت، بیش از 1200 جسد متعلق به زائران حدود 20 کشور در سردخانه مکه قرار دارد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۶:۴۹    
سیدعبدالجواد موسوی طی یادداشتی، سانحه پیش آمده برای نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران را از منظری دیگر مورد بررسی قرار داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۶:۲۹    
در این زمینه سخنان افراطی و حملات تحریک کننده به عربستان فایده ای ندارد. بلکه همه کسانی که در این زمینه مسئولیت دارند و یا نفوذی بین المللی دارند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۶:۲۰    
نخستین گروه از حجاج ایرانی پس از سفری یک ماهه وارد فرودگاه امام خمینی شدند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۶:۱۷    
پخش زنده سخنرانی رئیس جمهوری در سازمان ملل متحد، امشب ساعت 18:45 از شبکه خبر و شبکه یک سیما.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۶:۰۸    
یکی از مسئولان دومین کنگره فناوری های نوین آزمایشگاهی با بیان اینکه پزشکی قرن 21 به بن بست رسیده است ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۶:۰۵    
دکتر محمد حسین مبین، پدر معنوی جذامیان ایران، صبح امروز در سن 88 سالگی دار فانی را وداع گفت.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۵:۵۹    
جانشین انتظامی استان همدان در خصوص علت مرگ جنازه ی کشف شده در حوالی میدان رسالت شهر همدان گفت: پزشکی قانونی هنوز به نتیجه ی راهگشایی دست نیافته است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۵:۵۹    
یک پایگاه خبری لبنانی با بررسی پیامدهای فاجعه منا بر روابط ایران و عربستان؛ تأکید کرده که کلید حل بحران های خاورمیانه بهبود روابط تهران و ریاض است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۵:۵۹    
سر زدن به موزه ها، فیلم دیدن در سینما، تماشای تئاتر، حضور در برنامه های فرهنگی فرهنگسراها، دیدن مسابقات ورزشی، رفتن به پارک ها و شهربازی ها و حضور در اماکن تاریخی ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۵:۵۹    
دبیر همایش بارداری و سرطان، گفت: سرطان به خودی خود روی جنین در حال رشد تاثیری ندارد، بلکه به علت تغییرات هورمونی در بدن مادر، ممکن است رشد تومور سرعت بگیرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۵:۵۹    
:یک متخصص تغذیه با اشاره به خواص درمانی سیر گفت: مصرف روزانه سیر تا 8 درصد فشار خون بالا را کاهش می دهد و مانع تصلب شرایین می شود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۵:۵۷    
اوایل مرداد سال جاری خبر نامه ای که بابک زنجانی نوشته بود منتشر شد؛ برخی از رسانه ها در ابتدا مدعی شدند این نامه خطاب به نمایندگان مجلس بوده است اما نمایندگان این موضوع را تکذیب کردند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۵:۵۴    
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفت: ایران در مبارزه با گروه تروریستی داعش در سوریه و عراق بسیار مصمم است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۵:۵۴    
استان مرکزی یک استان صنعتی است و این امر باعث شده که هر نوع صنعتی را در خود جای دهد. در این میان یکی از مناطق ویژه در استان مرکزی شهرستان شازند است که به دلیل موقعیت جغرافیایی و ارتباطی ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۵:۵۲    
خیلی از افراد که دوست دارند ابروهایشان را خود در خانه اصلاح کنند، تنها می توانند اضافات روییده در گوشه و کنار ابروهایشان را برچینند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۵:۵۲    
دکتر محمد باقر رضوانی رئیس پانزدهمین کنگره انجمن متخصصین دندانپزشکی ترمیمی ایران که از 19 تا 22 آبان ماه در هتل المپیک تهران برگزار می شود با اعلام این خبر گفت ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۵:۴۹    
آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان عالی دستگاه قضایی کشور با تسلیت حادثه غم بار منا به خانواده جان باختگان و عموم ملت ایران از خداوند متعال علو درجات را برای ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۵:۴۹    
در ماه گذشته مسلمانان مانع تعرض صهیونیست ها به مسجدالاقصی شدند. در تصاویر منتشر شده تعرض برخی از یهودی های افراطی به حریم مقدس مسلمین قابل مشاهده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۵:۴۹    
ما همیشه برای انجام کارهایمان از رانندگی گرفته تا خواندن خبرها، نیاز به قدرت بینایی داریم. برخی از عادت ها بدون این که متوجه باشید، به چشم آسیب می رساند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۵:۴۹    
حجت الاسلام حسن روحانی در حالی سفرش به نیویورک را نیمه کاره رها می کند و برای انتقال پیکر جانباختگان منا به کشور باز می گردد که خلف وی، سه سال پیش پس از دو هفته در جمع زلزله زدگان آذربایجان شرکت کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۵:۴۹    
یک دکترای فیزیولوژی ورزشی گفت: افراد ورزشکار دو نوبت در روز تمرین داشته باشند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۵:۴۹    
یک کارشناس ارشد تغذیه گفت: تا حد امکان بهتر است فردی که بی اشتها است از مصرف داروهای اشتها آور خودداری کند؛ زیرا این داروها عوارض جانبی به همراه دارند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۵:۴۹    
بیماری زونا یا همان آبله مرغان بزرگسالی ناشی از فعالیت دوباره ویروس آبله است که باعث بروز دردهای مزمن می شود ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۵:۴۶    
حبیب خداوردیلو ، دانشیار گروه علوم خاک و معاون پژوهشی دانشکده کشاورزی دانشگاه ارومیه طی یادداشتی درباره اهمیت خاک در سلامت انسانها نوشت ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۵:۴۳    
مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان گفت: دو نفر در همدان بر اثر مسمومیت ناشی از مصرف قرص برنج جان خود را از دست دادند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۵:۴۰    
وزیر کشور با اشاره به شایعه نقش دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی در فاجعه منا گفت: این اخبار جزو اخباری است که در فضای مجازی منتشر شده و برای طرح دیدگاه های شخصی و ایجاد نگرانی در جامعه است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۴:۵۵    
با گذشت 14 قرن از ظهور اسلام همه ساله مسلمانانی از سراسر زمین برای انجام مناسک حج عمره و تمتع راهی عربستان می شوند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۴:۴۹    
روزنامه نگار سرشناس دنیای عرب با نصیحت سران سعودی به دست کشیدن از لجبازی، نظریه گروگان بودن مفقودان ایران را مطرح کرد و نوشت مفقود بودن حجاج ایرانی از نظر ایرانی ها معنا ندارد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۴:۴۳    
معاونت فرهنگی قوه قضاییه در بررسی میدانی و گفتگوهای متعدد با قضات محاکم و کارشناسان حقوقی، برخی از مهم ترین علل مراجعات قضایی مردم را در قالب بسته حقوقی اعلام کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۴:۴۳    
آیت الله هاشمی با اشاره به پایان جنگ تحمیلی گفت: خدا در زمان مناسبی توسط عقلا کشور را به این نتیجه رساند که دیگر نباید بجنگیم.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۴:۴۱    
رسانه های فرانسوی نخستین حمله هوایی فرانسه به سوریه را راهبرد 'فرانسوآ اولاند' برای بازیابی جایگاه پاریس در نبرد دیپلماتیکی ارزیابی کردند که حول محور سوریه شکل گرفته است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۴:۴۱    
یکی از انواع برنامه های تبلیغاتی مزاحم و فریبنده DNS-Unlocker است که به سیستم فرد قربانی راه یافته و بدون اینکه وی اطلاعی از حضور این نرم افزار داشته باشد، خود را به مرورگر این فرد متصل می کند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۴:۳۸    
فعالان اقتصادی درباره وضعیت اقتصادی ایران در 6 ماه دوم سال پیشنهادات و پیش بینی های خود را مطرح کردند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۴:۳۸    
حمید لبخنده یکی از دوستان نزدیک "هما روستا" و "حمید سمندریان" و عضو آکادمی سمندریان توضیحاتی را درباره انتقال پیکر هما روستا از آمریکا به ایران ارائه کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۴:۳۵    
زن جوانی که در جریان قتل همسر صیغه ای اش دوبار پای چوبه دار رفته بود، با بخشش خانواده شوهرش نجات یافت.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۴:۳۵    
دزد خودرو در درگیری با پلیس رهگذری را با چاقو زخمی کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۴:۳۰    
رییس ستاد مکه گفت: هنوز 21 تریلی حامل اجساد زائران فاجعه منا در سردخانه مکه تخلیه نشده و امکان شناسایی وجود ندارد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۴:۳۰    
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بهشت زهرا (س) با اشاره به فرمان رهبر معظم انقلاب و آخرین هماهنگی های انجام شده با بنیاد شهید استان تهران گفت: شهدای فاجعه منا که ساکن شهر تهران بودند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۳:۲۴    
خبرهای داغ پارسینه را هر روز در موبایل خود مشاهده کنید ارسال 7912 به 8494 مخصوص ایرانسلی ها
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۲:۴۸    
آتشفشان فردیت ایرانی فعال شده است. با این فردیت گرایی هیچ کاری نمی توان کرد، جز مدارا و تدبیر و و تعامل و اندکی جهت دهی
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۲:۳۷    
مفتی دربار سعودی در بی حرمتی آشکار به صد ها حاجی مظلومی که در نتیجه بی تدبیری و سوء مدیریت سعودی ها در منا جان باختند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۲:۳۵    
در حالی که برخی زمین خواران تابلودار منطقه لواسانات تهران در پی تخلفی دیگر و با ترفند جدید برای زمین خواری به دنبال ساخت امامزاده جدید بودند، رییس سازمان جنگل ها ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۲:۲۹    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با اشاره به تشکیل کمپین "نخریدن مرغ" گفت: اگر مانعی برای مصرف مواد غذایی از حیث آلودگی آن وجود داشته و به سلامت مردم آسیب برساند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۲:۲۹    
دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور از ارسال پیشنهاد جدید برای افزایش جرایم رانندگی به دولت خبر داد و افزود: در این پیشنهاد جرایم حادثه ساز صد درصد افزایش داشته است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۲:۲۶    
در ایران معمولا قاطبه ورزشکاران حرفه ای مانند اکثر مردم کشورمان میانه ای با ادبیات و کتابخوانی حتی ندارند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۲:۱۸    
در تصاویر زیر می توانید لحظاتی را که ماه در حال فرو رفتن در سایه زمین است مشاهده کنید.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۲:۰۹    
یکی از زنان عضو گروه تروریستی داعش در سوریه با منتشر کردن تصاویر سلفی از خود و همسرش در اینستاگرام تلاش کرده تا سایر افراد در اینترنت را متقاعد کند که در مناطق تحت سیطره داعش عشق و علاقه نیز وجود ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۱:۵۴    
روزنامه 90 مطلبی را با تیتر هشدار 40 روز پیش یک یهودی در آمریکا به خبرنگار 90: حج امسال جاهای شلوغ نرو! منتشر کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۱:۴۵    
شما که اینقدر می گوئید ایران تاریخ فلان داشته، از کجا به بعد را می گوئید ایران و از کجا به بعد را می گوئید ایران نیست؟
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۱:۴۲    
عکس های جدید گلشیفته فراهانی که در شماره جدید مجله فرانسوی پالت منتشر شده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۱:۲۷    
علی لاریجانی در پیامی به روسای مجالس کشورهای اسلامی، وقوع فاجعه مصیبت بار منا و جان باختن جمع زیادی از مسلمانان جهان را تسلیت گفت.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۱:۱۳    
عصر جمعه، وقتی پسربچه 10ساله ای از خانه شان در کوی مقاومت شهرستان دزفول خارج شد تا به نانوایی برود، 2جوان موتورسوار مقابلش توقف کردند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۱:۰۵    
روزنامه گاردین انگلستان به نقل از معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران اعلام کرد: برای نخستین بار در 50 سال گذشته ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۱:۰۳    
سازمان غذا و داروی آمریکا به پزشکان و بیماران هشدار داد، مراقب پروتزهای زیبایی برای پر کردن لب یا از بین بردن چروک های صورت باشید، چون ممکن است به فاجعه بینجامد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۰:۴۳    
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: شورای پول و اعتبار جلسه ای داشت که در آن مصوب کرد بانک صادرات تمام بدهی های این مؤسسه را به مردم پرداخت کند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۰:۳۱    
سرپرست عملیات حج شرکت فرودگاه های کشور از آغاز عملیات بازگشت حجاج به میهن اسلامی از ششم مهرماه سال جاری خبر داد و گفت ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۰:۲۸    
نیکی کریمی عکسی از خود و محمدرضا فروتن را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۰:۱۰    
سفارت شیلی در تهران در آینده نزدیک بعد از 35 سال بار دیگر فعالیت خود را در تهران از سر خواهد گرفت.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۰:۰۲    
بررسی صورت های مالی و دارایی های دو خودروسازی اصلی کشور نشان می دهد که سالانه 12 هزار میلیارد تومان از منابع عمومی به هدر می رود
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۰۹:۵۳    
دیوید بکهام پس از آبروریزی فضاحت بار همسرش با عجله همراه وی از محل جشن خارج شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۰۹:۱۱    
رییس جمهوری، برجام را برای جهانیان امیدآفرین توصیف کرد و با اشاره به اینکه این توافق نشان داد که رسیدن به راه حل از طریق مذاکره بهترین و پرمنفعت ترین راه برای طرفین است ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۰۸:۴۳    
"أنی اسعی لان أکون سیفا بین السیوف ولیس السیف الوحید..وسأکون فارسا بین الفرسان ولیس الفارس الوحید" ........ صدام حسین من خطاب تولی سدة الحکم 17/7/1979
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۰۸:۲۵    
گفته میشود وقتی که آقا محمدخان قاجار در یکی از مسافرت های خود بود؛ سفیری به دربار ایران آمد. اعیان کشور مدتی سفیر را معطل کردند اما شاه نیامد، از طرفی سفیر برای بازگشت عجله داشت ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۰۸:۲۲    
یک بخش جدید از کمپین "Cultivating Thought" داستان های کوتاه از نویسندگان موفق جهان را بر روی دو طرف پاکت های کاغذی مخصوص حمل غذا و لیوان های این رستوران چاپ می کند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۰۷:۳۳    
روزنامه انگلیسی دیلی میل در گزارشی از رصد یک زیر دریایی هسته ای انگلیسی در کمتر از 100 مایل دریایی فاصله از سواحل ایران خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۰۷:۲۷    
رهبران جهان برای شرکت در هفتادمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل و گفت وگو درباره مسائل روز جهان، در نیویورک گرد هم آمده اند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۰۵:۰۳    
براین اساس می توان گفت که خیانت (روابط فرازناشویی) رتبه سوم را در میان علت های دیگر داشته است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۰۴:۵۴    
قیمت پنج خودروی داخلی در بازار آزاد در هفته جاری کاهش یافته است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۰۴:۳۹    
رییس دفتر روحانی در کنار مشایی و احمدی نژاد
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۰۴:۰۹    
به گزارش پارسینه، سایت اینترنتی هفته نامه تایم با انتشار تصاویری از آیفون 6 جدیدترین محصول شرکت اپل، دوریین این گوشی هوشمند را امتحان کرد. ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۰۳:۲۰    
سازمان حج زیارت اسامی 4 زائر مفقودی که پیدا شده اند را اعلام کرد. همچنین فهرست جان باختگان فاجعه منا با خارج شدن یک اسم، اصلاح شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۰۳:۰۱    
کانال تلگرام پارسینه راه اندازی شد. برای دریافت آخرین اخبار پارسینه می توانید کانال پارسینه را در لیست تلگرام خود ذخیره کنید. با کلیک بروی لینک زیر می توانید عضو کانال پارسینه شوید. ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۰۲:۳۲    
حسین سرشار ، متولد 22. 3. 1313 نام پدر ، حیدر ، نام ِ مادر منور ،
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۰۲:۲۶    
رییس جمهوری اسلامی ایران با نیمه تمام گذاشتن سفر نیویورک، برای حضور در مراسم انتقال پیکر حجاج کشورمان که در حادثه اخیر منا جان باختند، به تهران باز می گردد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۰۲:۲۳    
1- امپریالیسم : امپریالیسم از کلمه قدیم تر امپراطوری گرفته شده است و این اصطلاح ، عنوان برای قدرت یا دولتی بوده که خارج از محدوده و کشور خود ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۰۲:۰۹    
وظیفه اصلی دستگاه تنفسی، تبادل گازها است. ریه ها بدن را قادر می سازند اکسیژن لازم برای تامین نیازهای متابولیکی سلول فراهم و دی اکسیدکربن تولید شده را خارج کنند ...
  • ۱