شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۰۵:۲۲May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای پارسینه 30 مهر 1394 - parsine.com

پارسینه 29 اسفند 1393 پارسینه 31 فروردین 1394 پارسینه 30 اردیبهشت 1394 پارسینه 31 خرداد 1394 پارسینه 31 تیر 1394 پارسینه 31 مرداد 1394 پارسینه 31 شهریور 1394 پارسینه 30 آبان 1394 پارسینه 30 آذر 1394 پارسینه 30 دی 1394 پارسینه 30 بهمن 1394 پارسینه 29 اسفند 1394 پارسینه 1 مهر 1394 پارسینه 2 مهر 1394 پارسینه 3 مهر 1394 پارسینه 4 مهر 1394 پارسینه 5 مهر 1394 پارسینه 6 مهر 1394 پارسینه 7 مهر 1394 پارسینه 8 مهر 1394 پارسینه 9 مهر 1394 پارسینه 10 مهر 1394 پارسینه 11 مهر 1394 پارسینه 12 مهر 1394 پارسینه 13 مهر 1394 پارسینه 14 مهر 1394 پارسینه 15 مهر 1394 پارسینه 16 مهر 1394 پارسینه 17 مهر 1394 پارسینه 18 مهر 1394 پارسینه 19 مهر 1394 پارسینه 20 مهر 1394 پارسینه 21 مهر 1394 پارسینه 22 مهر 1394 پارسینه 23 مهر 1394 پارسینه 24 مهر 1394 پارسینه 25 مهر 1394 پارسینه 26 مهر 1394 پارسینه 27 مهر 1394 پارسینه 28 مهر 1394 پارسینه 29 مهر 1394 پارسینه 30 مهر 1394 
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۲۲:۰۰    
شب تاسوعا معمولا روضه خوان ها رسمشان این است برای عباس بن علی روضه بخوانند. مردی که در کربلا نشان داد از علی آموخت بصیرت داشته باشد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۲۲:۰۰    
واتیکان از دیدار رئیس جمهور ایران با رهبر کاتولیک های جهان در ماه نوامبر در ایتالیا خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۲۲:۰۰    
پایگاه خبری المسله به نقل از منابع امنیتی عراق گزارش داد که والی خودخوانده الجزیره وابسته به گروه تکفیری داعش در شمال الانبار به همراه شماری از تروریست ها به دست نیروهای عراقی کشته شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۲۱:۵۷    
یکی از سنت های دیرپای ما _ به خصوص در مناسبت های مذهبی _ سنت نذری دادن است. به این معنا که فرد و یا خانواده ای بنا بر نیّتی که دارد، به مقدار زیاد غذا می پزد و سپس آن را به نحوی ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۲۱:۳۳    
فاجعه حج و سیاست های منطقه ای عربستان سعودی، چشم انداز بهبود روابطش با ایران را تیره کرده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۲۱:۰۲    
ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه از همکاری جیمی کارتر رییس جمهوری اسبق آمریکا برای ارائه اطلاعات مربوط به پایگاه ها و مواضع گروه تروریستی داعش قدردانی کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۲۰:۳۳    
نامه دیروز آیت الله سید علی خامنه ای رهبر انقلاب به حسن روحانی رییس جمهوری در مورد اجرای برجام در روزنامه های امروز بازتاب های متفاوتی داشت و از آن به صورت های مختلف تعبیر شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۲۰:۰۰    
ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه دستور داد تا در یک اقدام فوری راهبرد امنیت ملی برای کارآیی بیشتر در جهت تامین امنیت و تضمین منافع ملی این کشور در برابر چالش ها و تهدیدهای داخلی و خارجی بازبینی و ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۹:۳۱    
نمایندگان حزب جمهوری خلق ترکیه، اردوغان را به مجهز کردن تروریست ها در سوریه به گازهای سمی و پنهانکاری درباره ارسال سلاح های شیمیایی به این کشور متهم کردند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۹:۱۹    
بیش از 20 مورد نفرین از امام حسین علیه السلام در حادثه کربلا نقل شده که هر یک جایگاه خاصی دارد و به هر کدام به صورت گذرا اشاره می شود:
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۹:۱۱    
یک حدیثی بود من از قدیم شنیده بودم. فرمود جبرئیل در آخرالزمان ده بار به زمین می آید. هر بار که میآید یکی از معروفها را با خود میبرد، می آید نماز را می برد ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۹:۰۸    
اولین شهدا/اولین شهید آل هاشم، علی اکبر علیه السلام بود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۸:۵۴    
ابوبکر البغدادی پس از زخمی شدن در جریان حمله جنگنده های ارتش عراق به کاروان حامل وی، امن ترین نقطه برای احیای جسمی خود را نه در سوریه و عراق، بلکه در ترکیه جست و جو کرده است!
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۸:۴۸    
کشور آفریقایی مالی به دلیل امتناع عربستان از دادن اطلاعات صحیح درباره جان باختگان و مفقودان حادثه منا، راهکار جدیدی را برای اطلاع از وضعیت مفقودان این حادثه به کار گرفته است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۸:۴۲    
رامبدجوان به حاشیه هایی که بعد از اتمام پخش برنامه ی خندوانه برای او و تیم خندوانه پیش آمده بود واکنش نشان داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۸:۲۷    
یکی، دو فصلی می شود لیست پرداختی باشگاه های لیگ برتری به بازیکنان از سوی سازمان لیگ برتر منتشر می شود تا طرفداران از ارقام رایج در فوتبال به اصطلاح حرفه ای ایران مطلع شوند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۸:۰۲    
دو قسمت از ترین ها از تولیدات تازه شبکه مستند سیما آماده پخش شده که یک قسمت به جانبازی با دو هزار ترکش در بدن و قسمت دیگر به مراسم چاووش خوانی در کاشان می پردازد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۸:۰۲    
معاون آماد و پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سردار همدانی برای کمک به مردم سوریه نیروی پشتیبانی جهت رفع نیازمندی های مردم سوریه تشکیل و جوانان سوریه از ایشان به عنوان ناجی سوریه ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۷:۵۶    
بازیکن خارجی نفت تهران این حرف را در روزهایی که صادقیان تازه به این تیم رفته بود زده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۷:۳۷    
دبیر شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرده که 13 طرح کلان ملی فناوری وجود دارند که هیچ دستگاه و نهادی متقاضی آنها نیست ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۷:۲۸    
مطالعات محققان آمریکایی نشان می دهد که مغز مردان توانایی بالاتری برای کنترل احساس گرسنگی دارد. به گزارش ایسنا این یافته نشان می دهد که چرا وزن کم کردن برای زنان سخت تر است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۷:۱۶    
محققان اعلام کرده اند اسید معده کرکس ها به طور باورنکردنی قدرتمند است به طوری که در مطالعات انجام شده مشخص شد که معده این جاندار قادر است حتی استخوان ها و فلزات را ذوب کند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۷:۱۳    
درست چند روز پس از آنکه سه دولتمرد از بسته خروج از رکود سخن گفتند و از ارائه تسهیلات 25 میلیون تومانی برای خرید خودرو سخن به میان آوردند گروهی با تشکیل کمپین نه به وام 25 میلیونی خودرو ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۷:۰۲    
از روز 23 تیرماه که ایران و 1+5 به یک توافق نهایی دست یافتند سیر مذاکرات دیپلماتیک کشورهای دیگر برای حضور در ایران پسا برجام سرعت گرفته است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۶:۵۳    
خبر شوک کننده است؛ ابتلای یوهان کرویف به سرطان ریه!
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۶:۴۴    
شب گذشته حاج منصور ارضی مداح مراسم سوگواری بیت رهبری در ایام عزاداری امام حسین بود. او در مداحی خود که بعد از انتشار نامه تاریخی رهبری درباره اجرای برجام بود به "برجام" و "کدخدا "پرداخت.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۶:۳۲    
سوءظن مردی 60 ساله به همسرش با ریختن اسید روی صورت او به یک پرونده جنایی در پایتخت تبدیل شد. این مرد در حالی همسر خود را قربانی شک هایش کرد که او در خانه خواب بود ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۶:۳۲    
یک زن در شهر شنژن چین وقتی پی برد که شوهرش به او خیانت کرده، BMW 740 دویست هزار یورویی او را برای مدت 20 دقیقه و مقابل چشمان همسایه ها با چکش مورد حمله قرار داد. منبع: 55 آنلاین
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۹    
خبری در اسپانیا پخش شده است که اگر ثابت شود می تواند آبروی مادریدی ها را ببرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۶    
رئیس کل دادگستری تهران گفت: پرونده ای جدید در خصوص فاجعه منا تشکیل داده ایم، رسیدگی به پرونده زمان می برد ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۳    
پرواز بشار اسد رییس جمهوری سوریه به مسکو و مذاکرات با ولادیمیر پوتین همتای روسی اش در کاخ کرملین فقط وقتی خبری شدکه مسافر محرمانه ترین پرواز سیاسی چند سال اخیر، به دمشق بازگشته بود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۰    
بازدید جک استراو از یزد
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۰    
صندوق بین المللی پول اعلام کرد توافق اخیر ایران و قدرت های جهانی برای لغو تحریم های اقتصادی، برای اقتصاد جهانی خبری مثبت خواهد بود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۰    
دولت سوئیس می گوید قصد دارد پس از توافق به دست آمده بر سر برنامه هسته ای ایران، به صورت اصولی تحریم ها علیه این کشور را همراستا با اتحادیه اروپا و آمریکا کاهش دهد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۰    
در این دیدار 121 پروژه حمل و نقلی با اعتباری معادل 25 میلیارد یورو به شرکت های روسی معرفی شد
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۵:۵۷    
مناف طلاس متولد 1964 سرتیپ و از فرماندهان گارد ریاست جمهوری و از نزدیکان بشار اسد رئیس جمهور وقت و همچنین عضو سابق کمیته مرکزی حزب بعث سوریه از سال 2000 است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۵:۵۷    
آیت الله غرویان گفت: مجالسی که در آن به شخصیت های کشور توهین شود بیش از مجلس عزاداری شبیه مجالس گناه و معصیت است چراکه هیچ گناهی بالاتر از تهمت و توهین به شخصیت های کشور نیست.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۵:۵۱    
رئیس جمهور سابق آمریکا اخیرا اعلام کرد نقشه هایی را از مواضع داعش در سوریه به سفارت روسیه در واشنگتن فرستاده است ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۹    
مخالفین سوری قریه " الایوبی" واقع در حومه جنوبی ولایت حلب را اشغال کردند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۹    
استاندار مازندران در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری و دبیر ستاد انتخابات مازندران را برکنار کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۷    
این آتش سوزی در انبار فرش صحن جدید حضرت علی (ع) رخ داده و مأموران آتش نشانی نجف بلا فاصله برای اطفای حریق وارد عمل شدند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۱    
سازمان بین المللی کار کمپین علیه کار اجباری کودکان را به تازگی راه اندازی کرده است تا کشورهای جهان را به مبارزه با این پدیده تشویق کند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۶    
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: باید اصولگرایان به نیروهایی برسند که مجلس دهم حتی دست اصلاح طلبان معتدل هم نیفتد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۳    
هنوز مهرماه به پایان نرسیده بود که پیامی در شبکه های اجتماعی صفحه به صفحه منتشر می شد. تصویری از رفتگری که در حال جمع آوری زباله های پلاستیکی است ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۴    
در حمله یک مهاجم نقاب دار به مدرسه ای در غرب سوئد یک تن کشته و چندین نفر زخمی شده اند. هنوز گزارشی در مورد جزئیات این حمله و انگیزه مهاجم منتشر نشده است ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۴:۲۵    
من کاملا درک می کنم و از گرفتن هزینه برای پارکینگهای کنار خیابانی به دلایل مختلف حمایت می کنم ولی به شرط اینکه واقعا اینها به جیب شهرداری برود و شهرداری هم خدمات مربوطه را ارائه نماید.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۴:۲۲    
سال گذشته وقتی مدیریت در سازمان ورزش شهرداری تهران به عنوان یکی از زیرمجموعه ها تغییر کرد، طبق معمول کسی درباره عملکرد مدیر قبلی و دلایل این جابه جایی توضیح نداد ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۴:۱۳    
یک مرد به جرم کلاهبرداری پیامکی و سرقت اینترنتی دستگیر شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۴:۰۱    
علاالدین قاسمی، معین البُکا، امام خوان و حرخوان باسابقه تعزیه است که سال ها عمرش را در این راه گذاشته است ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۳:۵۵    
ساز و کار دفاعی بچه های ولایتمداری که منتقد تُند برجام بودند و آن را ننگین و غیر قابل تحمل توصیف می کردند در برابر امضای مصوبه اجرای برجام توسط رهبری تقریبا یکسان است؛ ابراز شعف و خوشحالی ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۳:۵۵    
وی می گوید برای بازگرداندن شرافت از دست رفته اش می خواهد از فیسبوک شکایت کند و تاکید کرده است انتشار این موضوع به روی شبکه های اجتماعی موجب جهانی شدن این ماجرا شده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۳:۴۹    
وزیر امور خارجه آمریکا درباره الزامات و شرایط ذکر شده در نامه رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهور کشورمان سخن گفت.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۳:۳۸    
رییس جمهوری در نامه ای به حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران با رعایت ملاحظات و الزامات حضرت مستطاب عالی و مصوبات شورای عالی امنیت ملی و مجلس شورای ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۳:۳۲    
بخش فارسی بی بی سی، رادیو فردا، دویچه وله و رادیو فرانسه به شیوه خود سخنان رهبر معظم انقلاب را پوشش دادند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۳:۳۲    
سریال شهرزاد با صدای محسن چاوشی
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۳:۱۷    
در حالی که در دهه ی 1970، به نظر می رسید که انسانِ صنعتی تهدیدِ اصلی علیهِ طبیعت است، در دهه ی 1980 فعالانِ محیطِ زیست نگاه شان را به سویِ جهانِ سوم چرخاندند و به جنگل ها ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۳:۱۷    
رهبری آیت الله خامنه ای همه را در داخل و خارج ایران شگفت زده کرد. ایران امروز با اعتماد به نفس بیشتری پیش می رود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۳:۱۴    
رفت و آمد شترهای بی صاحب یا با صاحب بی مسئولیت در نزدیک جاده های ارتباطی سیستان و بلوچستان همچنان قربانی می گیرد و این بار قرعه به نام یک خودرو سواری پراید در جاده زاهدان- زابل افتاد تا یکی از ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۲:۵۹    
پلیس مالزی با بازکردن پرونده ای علیه 'ماهاتیر محمد' نخست وزیر اسبق و معمار مالزی نوین، تحقیقاتی را در مورد بیانیه های وی آغاز کرد که در صورت اثبات می تواند به چند سال حبس ماهاتیر منجر شود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۲:۵۳    
مدیرکل امور اجتماعی استانداری تهران با اشاره به ضرورت رعایت بهداشت و سلامت غذایی، از مردم خواست از قبول غذاهای نذری از مکان ها و افراد ناشناس که در خیابان ها اقدام به توزیع غذا می کنند؛ خودداری کنند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۲:۵۳    
ستاد فرماندهی ارتش ترکیه از دستگیری 227 تبعه خارجی در مرز این کشور با جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۲:۴۸    
وقتی می خواهید برای کاهش وزن خود برنامه ریزی کنید بهتر است به جای اینکه دائما به دنبال کالری ها باشید نگاهی هم به مقدار پروتئین هر غذا بکنید ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۲:۳۶    
دولت سوئیس اعلام کرد قصد دارد همگام با اتحادیه اروپا و سازمان ملل در پی توافق بین المللی در خصوص برنامه هسته ای ایران، به طور اصولی ، تحریم ها علیه تهران را کاهش دهد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۲:۳۳    
حاج منصور ارضی در آغوش رهبری
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۲:۲۱    
بر اساس جدیدترین نظرسنجی ها محبوبیت حزب حاکم عدالت و توسعه در ترکیه کاهش یافته است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۱:۴۸    
علی مرادی رییس فدراسیون وزرنه برداری بعد از 14 سال دروغ اعطای پناهندگی به رضازاده را دروغ خواند!
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۱:۳۹    
وقتی که ناصر تقوایی عزیز در میانه دهه شصت ای ایران را می ساخت کوشید تا طیف های مختلف فرهنگی و اجتماعی دخیل در انقلاب را در فیلم اش نشان دهد و برای هر دو جبهه درگیر در این رویداد هم کاراکترهای متنوعی ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۱:۳۷    
عاشورای حسینی در بسیاری از کشورهای جهان با مراسم های متنوعی برگزار میشود جالب آنکه این مراسم ها بسیار متاثر از فرهنگ همان مناطق است این نشانگر آن است که آیین عاشورا در این کشورهای ریشه ای عمیق یافته ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۱:۳۷    
اکبر عبدی و سیداحمد خمینی با حضور در ریحانة الحسین(س) به عزاداری برای حضرت علی اکبر(ع) پرداختند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۱:۳۷    
شاید با خود تصور کنید چون هر نوع غذایی می خورید، ویتامین های مختلف را به بدن خود می رسانید. اما همه داستان این نیست. با غذای معمولی نمی توان انواع پروتئین و ویتامین های لازم بدن را تامین کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۱:۲۳    
دل به دل با عزاداران حسینی. تدوین: امیرحسن سعادتی، خبرگزاری تماشاگر
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۱:۲۳    
آیا تابه حال از خود پرسیده اید که چه زمانی برای تغییر شغل مناسب است؟ این یکی از مهم ترین دغدغه های ذهنی افرادی است که قصد ایجاد تغییر در شغل خود را دارند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۱:۲۰    
ماه های محرم و صفر و مناسبت های مختلف آن ها معمولا زمان پیک مکالمه میان دو کشور ایران و عراق به شمار می روند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۱:۰۸    
صدور 20 میلیارد تومان ضمانت نامه برای تامین سرمایه تعاونی ها ،75درصد تسهیلات 340هزار میلیارد تومانی بانک ها تمدید تسهیلات قبلی بود ،رونق اشتغال از نیمه دوم 95 ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۰:۵۶    
معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه از خودکشی قاتل مداح کرمانشاهی خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۰:۵۶    
یک کارشناس صنعت خودرو گفت: ارائه وام 25 میلیون تومانی خرید خودرو از دو جهت باعث تحریک تقاضا در بازار خودروهای صفر کیلومتر و به همان نسبت رکود در بازار خودروهای دست دوم خواهد شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۰:۴۷    
آهن از داروهایی است که برای بیمارانی که از کم خونی ناشی از فقر آهن رنج می برند، تجویز می شود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۰:۲۱    
سخنگوی کاخ سفید می گوید که استقبال از رئیس جمهور روسیه با فرش قرمز، با هدف اعلام شده روس ها در سوریه منافات دارد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۰:۱۲    
سخنگوی اورژانس کشور از مسمومیت 185 تن در شهرستان چالوس خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۰:۰۶    
رئیس جمهوری سوریه روز سه شنبه بدون اینکه جاسوسان اطلاعاتی غرب و به ویژه آمریکا متوجه شوند، به مسکو سفر کرد و امروز پس از بازگست به دمشق اخبار مربوط به این سفر تازه منتشر شد ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۰۹:۵۵    
متن ذیل بخشی از کتاب شفا تالیف حسین بن عبدالله معروف به ابن سیناست که در آن تصریح به عاقل تر بودن خلیفه دوم از امیرالمومنین علی بن ابی طالب علیه السلام دارد ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۰۹:۵۳    
حسین شریعتمداری در سرمقاله امروز کیهان با عنوان "عصای موسی (ع) باطل السحر برجام!" نوشت:سرانجام بعد از چند ماه بحث و بررسی درباره برجام که نظرات متفاوت و در برخی از موارد متضاد را به دنبال داشت ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۰۹:۵۳    
قاعدة بسیط الحقیقة کلُّ الأشیاء و لیس بشیء منها از مبانی وحدت وجود می باشد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۰۹:۴۷    
بعد از یک مدت که درباره فیلم حرف بزنید،دستتان می آید که چه فیلمی خوب است و چه فیلمی بد.به این پیشنهادها عمل کنید و ببینید که در ازایش چه به دست می آورید ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۰۹:۴۱    
حساب کرده ام اگر فیلمی را که یک ساعت به طول می انجامد ببینم، در حقیقت بیست دقیقه را در تاریکی کامل سر کرده ام ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۰۹:۳۹    
عاشورا این نیست که با تلاش شماری منبری و مداح حرفه ای (که روش آنان و منطق و شعرشان، کاملا بر خلاف شاعران شیعه حماسه گستر دوران ائمه (ع) است) ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۰۹:۳۳    
برنامه ی جور کردن فالوئر قلابی، وسط کافه بازار! نرم افزاری که مخصوص تقلب است بیش از 50هزار بار دانلود شده.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۰۹:۲۴    
"غذای نذری، برای شفا است، تبرک دارد خوردن یک قاشق از آن، مگر می شود کسی غذای نذری بخورد، مریض هم بشود، اصلا امکان ندارد."
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۰۹:۰۶    
مشاور معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با عاملان قراردادهای سفید امضاء برخورد می شود و کارگران می توانند این مسئله را از طریق بازرسان اداره کار پیگیری کنند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۰۸:۳۹    
متن پیش نویس سخنرانی وزیر ارتباطات و گلایه از روسیه در دوره تحریم
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۰۸:۳۶    
تیتر کیهان از بازتاب سخنان رهبری
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۰۸:۳۶    
معاون وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: الزامات و شروطی که مقام معظم رهبری امروز برای دولت قرار دادند مورد توجه قرار می گیرد تا در اجرای برجام صد درصد پیاده شود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۰۸:۲۷    
مدیرعامل شرکت اپل گفت: صنعت خودروسازی در سال های پیش رو دستخوش تغییرات گسترده ای خواهد شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۰۸:۲۴    
ساعتی قبل مرد میانسالی که اقدام به خودکشی از روی پل استقلال مشهد کرده بود، با تبحر و زیرکی تیم نجات آتش نشانی شهر مشهد نجات یافت.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۰۸:۲۴    
فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به زائرانی که قصد سفر به عتبات برای مراسم تاسوعا، عاشورا و شب سوم و هفتم شهادت امام حسین (ع) را دارند هشدارها و توصیه هایی را ارائه کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۰۸:۲۱    
دارنده شش مدال کشتی جهان و المپیک گفت: اجازه نمی دهم با من بازی شود و رو در روی مردم قرار بگیرم.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۰۸:۰۶    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با توجه به پنجره جمعتی کشور در 20 سال آینده شاهد افزایش 25 درصدی جمعیت سالمند خواهیم بود که با توجه به روند افزایش تجرد ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۰۰:۵۲    
نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی به ریاست محترم جمهوری از ابعاد سیاسی دارای نکاتی است که در این گزارش تلاش شده بخش هایی از آنها مورد اشاره قرار گیرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۰۰:۰۲    
سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جزییات انفجار کپسول گاز در هیات اتباع افغانی در باقرشهر شهرری را تشریح کرد.
  • ۱