سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۱۸:۵۳May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 18 تیر 1396 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 31 فروردین 1396 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1396 پدال نیوز 31 خرداد 1396 پدال نیوز 31 مرداد 1396 پدال نیوز 31 شهریور 1396 پدال نیوز 30 مهر 1396 پدال نیوز 30 آبان 1396 پدال نیوز 30 آذر 1396 پدال نیوز 30 دی 1396 پدال نیوز 30 بهمن 1396 پدال نیوز 1 اسفند 1396 پدال نیوز 1 تیر 1396 پدال نیوز 2 تیر 1396 پدال نیوز 3 تیر 1396 پدال نیوز 4 تیر 1396 پدال نیوز 5 تیر 1396 پدال نیوز 6 تیر 1396 پدال نیوز 7 تیر 1396 پدال نیوز 8 تیر 1396 پدال نیوز 9 تیر 1396 پدال نیوز 10 تیر 1396 پدال نیوز 11 تیر 1396 پدال نیوز 12 تیر 1396 پدال نیوز 13 تیر 1396 پدال نیوز 14 تیر 1396 پدال نیوز 15 تیر 1396 پدال نیوز 16 تیر 1396 پدال نیوز 17 تیر 1396 پدال نیوز 18 تیر 1396 پدال نیوز 19 تیر 1396 پدال نیوز 20 تیر 1396 پدال نیوز 21 تیر 1396 پدال نیوز 22 تیر 1396 پدال نیوز 23 تیر 1396 پدال نیوز 24 تیر 1396 پدال نیوز 25 تیر 1396 پدال نیوز 26 تیر 1396 پدال نیوز 27 تیر 1396 پدال نیوز 28 تیر 1396 پدال نیوز 29 تیر 1396 پدال نیوز 30 تیر 1396 پدال نیوز 31 تیر 1396 
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۰۹:۰۰    
پدال نیوز- رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران از بسته شدن پرونده تاکسی های فرسوده شهر تهران تا پایان سال 96 خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۶:۲۰    
پدال نیوز-کشاورزیان گفت: هرساله یک میلیون خودروی جدید وارد ناوگان حمل ونقل می شود و در حال حاضر حدود 600 تا 700 دستگاه دوربین هوشمند در سطح جاده های کشور نصب می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۱:۴۵    
پدال نیوز- دلایل رکود و کندی پیشرفت پروژه 20 ساله و افسانه ای آزادراه تهران شمال اعلام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۰:۴۰    
پدال نیوز- نشست هماهنگی داخلی ارزیاب های جامع دفاتر منطقه ای، به عنوان مقدمه ای برای ارزیابی جامع شبکه نمایندگی های خدمات پس از فروش در سال 1396، برگزار شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۰    
پدال نیوز- چند وقتی است که در بام تهران و در چشم انداز زیبایی، اتوبوسی دو طبقه به محل عرضه فروش فست فود تبدیل شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۰۸:۳۵    
پدال نیوز: برای خرید پژو 405 GLX باید حدود 29 میلیون و 700 هزار تومان هزینه کرد و این درحالی است که این خودرو در کارخانه حدود 29 میلیون و 577 هزار تومان قیمت دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۰۸:۳۵    
پدال نیوز: پیش بینی اولیه سود هرسهم ایران خودرو در سال جاری 104 ریال است که این میزان با عرضه محصولات جدید وادامه اصلاح ساختارمالی به 200 ریال تا پایان امسال افزایش خواهد یافت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۰۸:۳۰    
پدال نیوز: اگر به دنبال خرید موتورسیکلت ورزشی هستید، باید به مدارک آن نیز دقت ویژه ای داشته باشید. مدارک موتورهای سنگین در ایران به 4دسته تقسیم می شوند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۰۸:۳۰    
پدال نیوز: رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان از امکان استرداد اضافه پرداختی ثبت نام کنندگان خودروی پژو 2008 خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۰۸:۲۵    
پدال نیوز: رئیس اتحادیه نمایشگاه داران معتقد است که با تصمیم اخیر شورای رقابت در افزایش قیمت تعدادی از خودرو، تاکنون بازار خودرو با تغییر چندانی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۰۸:۲۵    
پدال نیوز: سخنگوی نیروی انتظامی تاکید کرد که سند خودروی صادرشده از سوی پلیس رسمیت دارد و هیچ الزام قانونی برای مراجعه به دفترخانه ثبت برای نقل و ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۰۸:۲۵    
پدال نیوز: پژو 508 دومین خودرویی است که در قالب قرارداد پسابرجامی ایران خودرو و پژو وارد ایران شده است. روز گذشته نیز تصاویری ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۰۸:۲۵    
پدال نیوز: بانک مسکن شرایط انتقال تسهیلات ساخت بدون سپرده از محل اوراق ساخت مسکن به خریداران واحدهای تکمیل شده (فروش اقساطی) را تسهیل و ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۰۸:۲۰    
پدال نیوز: ساخت خودروهای شاسی بلند سود زیادی برای خودروسازان به ارمغان آورده است و مدت هاست که زمزمه تولید یک سوپر اسپرت بلند مرتبه توسط فراری نیز شنیده می شود اما این شرکت به صورت مداوم خبرهای مبنی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۰۸:۲۰    
پدال نیوز: ما در خصوص بهترین مجموعه و کالاهایی صحبت می کنیم که کمترین ارتباطی با محصولات چهارچرخ دارند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۰۸:۲۰    
پدال نیوز: در حال حاضر خریداران خودروهای چینی دل خوشی از کیفیت آنها نداشته و حتی از خرید خود هم پشیمان هستند، اما چرا بازار فروش خودروهای بی کیفیت چینی همچنان داغ است؟
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۰۸:۱۵    
پدال نیوز: شرکت خودروسازی فاو چین، که یکی از شرکای شرکت خودروسازی مزدا موتور ژاپن است، 680 هزار دستگاه از خودروهای مزدای فروخته شده در بازار چین را به دلیل مشکل در کیسه هوای این خودروها برای رفع عیب ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۶:۰۶    
پدال نیوز- شرکت داتیس خودرو نماینده انحصاری هیکواسپورتیو آلمان که به تازگی نمایندگی واردات و خدمات پس از فروش خودروهای سواری ولوو در ایران را اخذ کرده است از ارائه خدمات پس از فروش استاندارد برای ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۶:۰۶    
پدال نیوز- نماینده مردم میناب در مجلس در تذکری به مدیرعامل سازمان مناطق آزاد درخواست کرد تا کاری کند خودروهایی که در قشم و کیش هستند بتوانند در کل استان هرمزگان از جمله میناب، رودان و جاسک تردد کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۵:۲۱    
پدال نیوز: شرکت ب ام و برای اولین بار محصولی تولید کرده است که در مراکز خارج از شبکه فروش همیشگی محصولاتش نیز فروخته خواهد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۵:۰۶    
پدال نیوز: کارگاه کمپین تبلیغاتی شاد باشیم با حضور 60 هنرمند و طراح حرفه ای 14 تیر ماه آغاز به کار کرده و به مدت سه روز ادامه داشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۵:۰۶    
پدال نیوز- شرکت جهان نوین آریا، نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش نیسان ژاپن، جشنواره فروش تابستانی را با پیشنهادهای خرید جذاب و مناسب ترین شرایط و تسهیلات، از 18 تیر تا پایان مرداد 96 ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۴:۵۶    
پدال نیوز: حادثه آتش سوزی پتروشیمی بوعلی در حالی نخستین سالگرد خود را پشت سرگذاشت که تمام خسارت ناشی از این حادثه به ارزش بیش از 94 میلیون یورو به صورت نقد از سوی شرکت بیمه ایران پرداخت شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۴:۴۱    
پدال نیوز- دوره آموزشی دفتر منطقه ای کرمان در نمایندگی 4117 شهر کرمان به اجرا در آمد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۴:۴۱    
پدال نیوز- عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: پیوست ترافیکی برای مجموعه های فرهنگی و اجتماعی که در تپه های عباس آباد ساخته شده است ایجاد شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۴:۳۶    
پدال نیوز- سرپرست اورژانس کشور گفت: در پی واژگونی وانت نیسان در جاده داراب سراب، 13 نفر مصدوم شدند که 12 نفر به بیمارستان ولیعصر (عج) اعزام شدند و 1 مصدوم در محل حادثه درمان شد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۴:۳۶    
پدال نیوز- مدیر کل استاندارد استان البرز از آغاز طرح جمع آوری فیلترهای هوای غیراستاندارد خودرو از بازار خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۴:۳۶    
پدال نیوز: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در سه ماه اول امسال، 65 درصد تصادفات برون شهری در 30کیلومتری جاده ها و مابقی از کیلومتر 30به بعد اتفاق افتاده اند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۴:۳۶    
پدال نیوز- معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد تهران از واگذاری 130 دستگاه خودرو وانت نیسان به مددجویان متقاضی خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۴:۳۱    
پدال نیوز : قیمت انواع خودرو سواری پیکان دست دوم در سطح بازار تهران به شرح جدول زیر است؛
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۴:۳۱    
فناوری توربو THP، قدرت بیشتری را در دور موتور پایین (240 نیوتن متر در دور موتور 1400) تولید می کند تا امکان رانندگی راحت و تندوتیز را در اختیار راننده و سرنشینان قرار دهد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۴:۳۱    
پدال نیوز- امروز شاخص گروه خودرو به یکباره رشد 306 واحدی را ثبت کرد و بازدهی گروه معادل 1.69 درصد افزایش یافت، به این ترتیب شاخص گروه در ارتفاع 18 هزار و 428 واحد قرار گرفت.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۳:۳۶    
پدال نیوز: جک اس3 از موتور 1600 سی.سی چهار سیلندر با استاندارد آلایندگی یورو5 بهره می برد. این کراس اور شهری مجهز به گیربکس CVT و سیستم فرمان برقی EPS است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۲:۴۶    
پدال نیوز- حریم خصوصی و مصادیق آن سال های سال است که در جامعه مطرح بوده و اخیرا سخنگوی ناجا اعلام کرده که داخل خودرو حریم خصوصی نیست اما حقوقدان و وکیل دادگستری با استناد به قانون می گوید که خودرو ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۲:۴۶    
پدال نیوز- لنت ترمز جلو فرودو مدل FDB1378 در بازار با قیمت 89 هزار تومان بفروش می رسد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۲:۴۶    
پدال نیوز- شرایط فروش نقدی و اقساطی کیا سراتو 2017 از سوی اطلس خودرو اعلام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۲:۰۱    
پدال نیوز: هیوندای با انتشار بیانیه ای در مورد خط تولید 2018 خود تایید کرد که عرضه هیوندای آزرا در بازار ایالات متحده متوقف خواهد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۱:۵۶    
پدال نیوز- رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه گفت: برخورد همزمان چهار خودرو با یکدیگر در اتوبان تهران - ساوه منجر به مصدومیت هشت نفر شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۱:۵۶    
پدال نیوز- مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به ترافیک صبحگاهی در معابر پایتخت، آخرین وضعیت ترافیکی بزرگراه های پایتخت را تشریح کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۱:۵۶    
پدال نیوز- رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: بیشتر نیاز لجستیکی ما در حال حاضر در زمینه ناوگان خودرویی است که تا حدودی فرسوده است و خودروهایی خریداری کرده ایم که امیدواریم به موقع تحویل بگیریم.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۱:۵۶    
پدال نیوز- کافی شاپ های سیار یکی از شیوه های جدید کسب و کار در کلان شهرهای امروز دنیا به شمار می رود که امروز شاهد ظهور این مشاغل در تهران و برخی کلان شهرهای ایران هستیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۱:۵۱    
پدال نیوز- الون ماسک اعلام کرده نخستین مدل خودروی مدل 3 تسلا در هفته نخست ماه جولای ساخته شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۱:۵۱    
پدال نیوز- سانحه رانندگی در محور قدیم فسا – داراب یک کشته و 13 مصدوم برجا گذاشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۱:۵۱    
پدال نیوز- سرپرست شبکه نمایندگان مدیا موتورز گفت: با تلاش های صورت گرفته، خوشبختانه شاهد رشد و بهبود شاخص های مختلف در حوزه خدمات پس از فروش این شرکت هستیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۱:۵۱    
پدال نیوز-رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران از شهرداری خواست تا تمهیدات لازم را برای تامین پارکینگ خودروهای بازدیدکنندگان از باغ کتاب را فراهم کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۰:۲۶    
پدال نیوز: پورشه کاین 2018 هنوز به صورت کامل معرفی نشده اما اطلاعات زیادی از آن در مطبوعات خودرویی جهان منتشر و به تازگی تصاویر جدیدی از آن در حین تست، شکار شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۰:۲۶    
پدال نیوز: شب گذشته محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت درحالی در برنامه گفت و گوی ویژه خبری حاضر شد که به اتهاماتی که چند روز پیش رضا شیوا، رییس شورای رقابت به دولت زده بود پاسخ داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۰:۲۲    
پدال نیوز- مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: تا پایان سال جاری قرار است به وسیله نوسازی تاکسی های فرسوده تعداد این تاکسی ها را از 187 به 135 هزار ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۰:۲۲    
پدال نیوز- قیمت انواع محصولات سایپا در بازار و نمایندگی اعلام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۰:۲۲    
پدال نیوز- مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از عرضه خودروی سیتروئن C3 به عنوان اولین محصول مشترک تولیدی سایپا و فرانسه تا پایان سال جاری خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۹:۵۷    
پدال نیوز: سفر و طبیعت گردی یکی از لذت هایی است که خستگی زندگی روزمره را از تن بیرون خواهد کرد. رفتن به سواحل شمالی کشور یکی از خاطره انگیز ترین سفرهایی است.....
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۹:۵۲    
پدال نیوز: در جشنواره "رد دات دیزاین" امسال، بهترین طراحی های خودرو در سال 2017 میلادی انتخاب شدند...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۹:۴۷    
پدال نیوز- رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: سبقت و انحراف به چپ عمده ترین علت تصادفات در محورهای مواصلاتی استان است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۹:۴۷    
پدال نیوز- معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: حدود مجاز جدید معاینه فنی خودروهای در حال تردد از ابتدای مردادماه سال جاری اعمال می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۹:۲۷    
پدال نیوز- بعضی از خودروها دارای فرمان برقی هستند. این سیستم فرمان خطرناک نیست؟ اگر به هر دلیلی برق خودرو قطع شود فرمان از کار می افتد؟
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۹:۲۷    
پدال نیوز: اگر در بازه قیمتی 40 تا 50 میلیون تومانی به دنبال خرید یک هاچ بک باشید قطعاً رنو ساندرو و پژو 207i در میان گزینه های تان است. این دو خودرو که البته ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۸:۲۷    
پدال نیوز: رابطه خودروسازان و قطعه سازان ایرانی در شرایطی هنوز هم به دلیل مسائل مالی شکراب است که طبق آخرین اخبار ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۸:۲۷    
پدال نیوز: آمار منتشر شده از سوی مرکز ال ام سی آتوموتیو نشان می دهد فروش خودرو در بازار اروپای غربی در ماه ژوئن رشد 4/ 1 درصدی را ثبت کرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۸:۲۷    
باورهای مردمی درباره تاثیرات منفی این نوع سوخت بر روی موتور خودروها و همچنین مقایسه گازCNG با بنزین از جمله موضوعاتیست که ذهن مالکان خودروهای دوگانه سوز را با خود درگیر می کند که خودروکار در این مطلب ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۸:۲۲    
پدال نیوز: رانندگی با خودرو در هر فصلی لذت های خاص خود را دارد؛ برخی آب و هوای برقی را برای یک رانندگی آفرود ترجیح می دهند اما برخی افراد با نزدیک شدن به فصل تابستان و گرما ترجیح می دهند یک خودرو ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۸:۲۲    
پدال نیوز: خودرو جگوار مدل F-Type با پلاک مخصوص جزیره کیش را میبیند. این خودرو 250 میلیون تومان قیمت دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۸:۲۲    
پدال نیوز: به دنبال معرفی نسخه Demon چلنجر، به نظر می رسد این مدل با افزایش فروشی رو به رو شد و توانسته است محبوبیت بیشتری برای خریداران پیدا کند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۸:۱۷    
پدال نیوز: جدیدترین آمار منتشر شده نشان داد فروش خودروهای نو در روسیه در ماه ژوئن با افزایش 15 درصدی روبه رو شده و چهارمین ماه متوالی فروش رقم خورده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۸:۱۷    
پدال نیوز: دادستانی مونیخ در ارتباط با پرونده رسوایی تقلب در میزان انتشار گازهای آلاینده، یکی از کارمندان آئودی را به اتهام کلاهبرداری و تبلیغات دروغین دستگیر کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۸:۱۷    
پدال نیوز: ارزش بازار ایران برگ برنده مسوولان صنعتی و خودروسازان کشورمان در قراردادهای خارجی است که در بسیاری از تحقیقات و گزارش های پژوهشکده های معتبر خارجی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۸:۱۲    
پدال نیوز: هم اکنون استقبال مردم از خودروهای چینی، بیشتر از سایر خودروها در بازار است