چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۰۹:۳۹May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای پرسش 15 دی 1398 - porcesh.ir

پرسش 29 اسفند 1394 پرسش 25 اسفند 1395 پرسش 1 اردیبهشت 1398 پرسش 1 خرداد 1398 پرسش 31 تیر 1398 پرسش 1 مرداد 1398 پرسش 1 شهریور 1398 پرسش 1 مهر 1398 پرسش 30 آبان 1398 پرسش 30 آذر 1398 پرسش 30 بهمن 1398 پرسش 1 اسفند 1398 پرسش 1 دی 1398 پرسش 2 دی 1398 پرسش 3 دی 1398 پرسش 4 دی 1398 پرسش 5 دی 1398 پرسش 6 دی 1398 پرسش 7 دی 1398 پرسش 8 دی 1398 پرسش 9 دی 1398 پرسش 10 دی 1398 پرسش 11 دی 1398 پرسش 12 دی 1398 پرسش 13 دی 1398 پرسش 14 دی 1398 پرسش 15 دی 1398 پرسش 16 دی 1398 پرسش 17 دی 1398 پرسش 18 دی 1398 پرسش 19 دی 1398 پرسش 20 دی 1398 پرسش 21 دی 1398 پرسش 22 دی 1398 پرسش 23 دی 1398 پرسش 24 دی 1398 پرسش 25 دی 1398 پرسش 26 دی 1398 پرسش 27 دی 1398 پرسش 28 دی 1398 پرسش 29 دی 1398 پرسش 30 دی 1398 
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۴:۵۸    
مسئول کمیته تشییع پیکر سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی اعلام کرد: مراسم تدفین سردار سلیمانی و همرزم شهیدش به دلیل ازدحام جمعیت به زمان دیگری موکول شد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۲۱:۴۱    
به گزارش اسپوتنیک، نشریه The Sun به نقل از منابع خود نوشت که اگر تنش میان تهران و ایالات متحده ناشی از ترور سردار قاسم سلیمانی، ژنرال سپاه پاسداران منجربه وقوع جنگ در خاورمیانه شود ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۲:۵۷    
بر اثر اصابت راکت ها چند تن زخمی شدند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۲:۵۷    
شاخص بورس عربستان، تداول، افتی 2.42 درصدی نسبت به روز شنبه را تجربه کرد
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۲۳:۲۲    
نقش کم نظیر آن مرحوم در طی سالیان پیکار با عناصر داعش در عراق، و زحمات فراوانی را که در این راستا متحمل شدند فراموش ناشدنی است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۲۲:۳۱    
جمهوری اسلامی ایران در گام پنجم کاهش تعهدات خود، آخرین مورد کلیدی از محدودیت های عملیاتی خود در برجام، یعنی محدودیت در تعداد سانتریفیوژها را کنار می گذارد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۲۱:۱۱    
نخست وزیر عراق گفت: من با سردار قاسم سلیمانی پیش از ترور او در فرودگاه بین المللی بغداد قرار داشتم تا وی پاسخ دولت ایران به نامه سعودی ها را به دست من برساند .
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۲۱:۱۱    
عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق، امروز در جلسه اضطراری مجلس عراق گفت هم به نفع عراق هم به نفع آمریکا است که حضور نیروهای آمریکایی در عراق خاتمه پیدا کند. آمریکا حدود پنج هزار نیرو در عراق دارد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۲۰:۲۵    
براین اساس پیش بینی می شود که در اولین بازگشایی بازار بورس در روز سه شنبه روند کاهش ارزش سهام کاملا متوقف شود و حتی امکان اینکه تعدادی از نمادها خریدار پیدا بکنند و ارزش مثبت بیابند کم نیست ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۲۰:۱۰    
همان طور که وارد توماس، اندیشمند سیاسی در مقاله ای در سال 2000 تاکید کرد که رسمی بین المللی از دیرباز علیه ترورهای دولتی وجود داشته است چراکه دولت ها می دانند به سود همه طرف ها است که دست به کشتن ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۲۰:۰۰    
قیمت دلار امروز هم در بازار تهران روند صعودی را به مانند روز گذشته تجربه کرد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۶:۵۳    
خبرگزاری فرانسه اعلام کرد اتحادیه اروپا امروز ضمن آنکه خواستار کاهش تنش ها در خلیج فارس شد، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران را به بروکسل دعوت کرد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۶:۵۳    
متن پیش نویس قانون اخراج نیروهای آمریکایی از عراق روز یکشنبه در نشست پارلمان این کشور بررسی و منتشر شد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۶:۵۳    
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به صورت تصادفی اسرائیل را یک قدرت هسته ای نامید و به داشتن تسلیحات هسته ای اعتراف کرد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۶:۵۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: امشب جلسه مهمی درخصوص گام پنجم برگزار می شود که می تواند تصمیمات اتخاذ شده را تحت الشعاع قرار دهد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۶:۵۳    
استیو کر سرمربی تیم بسکتبال گلدن استیت که یکی از منتقدان سیاست های جنگ طلبانه آمریکا است به شهادت سردار سلیمانی واکنش نشان داد و رئیس جمهور آمریکا را دروغگو خواند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۶:۵۳    
بدنبال شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی ، ستاره اسبق لیگ ملی فوتبال آمریکایی (NFL) که جنبش زانو بزن وی علیه تبعیض نژادی این لیگ را به حاشیه کشاند، در توییتر امپرلیاسیم آمریکا را به باد انتقاد گرفت.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۶:۵۳    
مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنعت دفاعی و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفت و گو با سی ان ان اعلام کرد واکنش ایران به اقدام دولت واشنگتن در ترور سردار سلیمانی، قطعا یک اقدام نظامی خواهد بود.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۴:۲۰    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه سفیر سوییس به عنوان حافظ منافع آمریکا در تهران را به وزارت امور خارجه احضار و به وی گفت که اظهارات خصمانه رییس جمهور آمریکا طبق قواعد و قوانین بین المللی مصداق بارز جنایت ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۴:۱۵    
کریس مورفی سناتور دموکرات آمریکایی در واکنش به تهدید دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور درباره حمله به ایران گفت: حمله به مراکز فرهنگی یک جنایت جنگی است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۴:۱۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به توییت تهدیدآمیز رئیس جمهوری امریکا برای حمله به 52 نقطه فرهنگی ایران گفت: ترامپ مثل داعش، مثل هیتلر، مثل چنگیز است که از فرهنگ متنفرند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۴:۰۵    
شاخص کل در بازار بورس امروز (یکشنبه) یک هزار و 518 واحد کاهش داشت که در نهایت این شاخص به رقم 365 هزار و 815 واحد رسید.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۴:۰۵    
شبکه الجزیره قطر امروز (یکشنبه) از نایروبی گزارش داد که یک گروه مسلح به پایگاه نظامی کمپ سیمبا آمریکا در کنیا حمله کرده است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۴:۰۰    
تارنمای شبکه سی ان ان آمریکا در تحلیلی درباره به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی با اقدام تروریستی کاخ سفید ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۳:۳۰    
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران درباره شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی گفت: ما هیجانی عمل نمی کنیم ولی حتماً انتقامی سخت تر از آنچه آمریکا تصور می کند خواهیم گرفت.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۳:۲۵    
تلویزیون او. تی. وی لبنان امروز (یکشنبه) در گزارشی اعلام کرد: پس از ترور سردار قاسم سلیمانی فرمانده (شهید) نیروی قدس، ایران به شکل قاطع و مصمم عمل خواهد کرد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۳:۱۸    
هیات دولت به مناسبت برگزاری مراسم تشییع و تجلیل از سردار قهرمان ایران و اسلام سپهبد شهید قاسم سلیمانی فردا دوشنبه (16 دیماه) را در استان تهران و روز سه شنبه (17 دیماه ) را در استان کرمان تعطیل اعلام ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۳:۰۳    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: بی آبرویی دولت آمریکا و هم پیمانانش در سراسر دنیا که البته عده زیادی نیستند، در ترور بزرگ ترین نماد مقابله با تروریسم در دنیا مشهود است ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۲:۵۳    
جمعی سیاستمداران انگلیس از بوریس جانسون نخست وزیر این کشور به دلیل انفعال و سکوت کر کننده او در قبال اقدام تروریستی دولت ترامپ که به شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی منجر شد، انتقاد کردند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۲:۴۸    
کافیست در صفحات مجازی نام سیبچه را سرچ کنید. موج نارضایتی کاربران در یک ماه گذشته دیدنی است. صحبت از اکانت های 130هزار تومانی است. اما کسی چرایی اش را نمی داند ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۲:۳۷    
رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: آمریکا پس از ارتکاب جنایت ترور شهید سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۲:۰۷    
فرمانده کل ارتش با بیان این که بعید می دانم آمریکایی ها جرات درگیری احتمالی با ایران را داشته باشند، گفت: تهدید حمله به 52 نقطه در ایران برای توجیه اقدامات تروریستی آمریکاست.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۲:۰۲    
روزنامه بیلد آم زونتاگ شنبه شب گزارش داد؛ هایکو ماس وزیر خارجه آلمان به دنبال گفت وگوی مستقیم با ایران برای کاهش تنش ها در خاورمیانه است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۱:۵۱    
هنرمند آمریکایی ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی را احمقانه ترین اقدام دونالد ترامپ رئیس جمهوری کشورش خواند و در اعتراض به این اقدام، از دولت نیجریه درخواست شهروندی کرد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۱:۵۱    
وزیر امور خارجه آمریکا پس از اقدام دولت این کشور در ترور سردار سلیمانی، از واکنش سرد اروپایی ها به این اقدام تروریستی انتقاد و در عوض ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۱:۳۵    
معاون باراک اوباما و امید نخست دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری 2020، ترامپ را به تشدید رفتار غیرمنطقی متهم کرد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۱:۳۵    
تحلیلگران اندیشکده آمریکایی بروکینگز می گویند دولت دونالد ترامپ با درک نادرست از جایگاه و نفوذ سردار قاسم سلیمانی دست به اقدامی زد که برای مدیریت آن هیچ راهبرد مشخصی ندارد و پیامد آن ممکن است فرار ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۱:۲۵    
وزیر ورزش و جوانان گفت: از سازمان خصوصی سازی می خواهم هرچه سریعتر مقدمات واگذاری 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس را شروع کند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۱:۱۹    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا با یک رشته توئیت تهدید آمیز علیه ملت ایران و با تاکید به هدف قرار دادن 52 نقطه ایران به ویژه فرهنگی باردیگر بر تروریسم دولتی آمریکا اعتراف کرد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۱:۱۹    
کریم بقرادونی از سیاستمداران کارکشته ارمنی لبنان گفت: اقدام آمریکا در ترور سردار سلیمانی واکنش های بین المللی و مردمی در پی خواهد داشت و واکنش مردمی به گونه ای است که شاهد کاهش نفوذ آمریکا در سال ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۱:۱۴    
روزنامه ساوت چاینا هنگ کنگ در تحلیلی خاطر نشان کرد؛ شهادت سردار سلیمانی در عملیات نظامی آمریکا در عراق، بدون دریافت مجوز از کنگره ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۱:۰۳    
رییس مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس جمهوری آمریکا گفت: شما جنایتی بزرگ مرتکب شدید و نامتان در تاریخ جهان هم ردیف جنایات کودتای 28 مرداد و سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران ثبت خواهد شد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۱:۰۳    
رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: امتحانات نهایی و غیرنهایی دانش آموزان در روزهای دوشنبه 16 و سه شنبه 17 دی برگزار نمی شود.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۰:۴۸    
آنچه رازآلود و جالب است اینست که سردار قاسم سلیمانی تنها فرد با لباس غیر نظامی در این جمع همه با لباس نظامی است که تا چند روز پیش زنده بود.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۰:۳۸    
من به عنوان رییس مجلس نمایندگان بار دیگر تأکید می کنم که دولت یک گزارش توجیهی جامع و فوری درباره اقدام نظامی مرتبط با ایران و گام های مورد نظر بعدی به کنگره ارائه دهد ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۰:۳۳    
تیم امنیت ملی انتظار نداشت ترامپ عملیات ترور سردار سلیمانی را تأیید کند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۰:۲۸    
این چیزی است که گفته نمی شود و در واقع نتایج به دست آمده در نظرسنجی های آژانس های آمریکایی آنها را در رسانه هایی که ما آزاد می خوانیم، منتشر نمی شوند.