سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۰۲:۳۶Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای پرسش 23 دی 1398 - porcesh.ir

پرسش 29 اسفند 1394 پرسش 25 اسفند 1395 پرسش 1 اردیبهشت 1398 پرسش 1 خرداد 1398 پرسش 31 تیر 1398 پرسش 1 مرداد 1398 پرسش 1 شهریور 1398 پرسش 1 مهر 1398 پرسش 30 آبان 1398 پرسش 30 آذر 1398 پرسش 30 بهمن 1398 پرسش 1 اسفند 1398 پرسش 1 دی 1398 پرسش 2 دی 1398 پرسش 3 دی 1398 پرسش 4 دی 1398 پرسش 5 دی 1398 پرسش 6 دی 1398 پرسش 7 دی 1398 پرسش 8 دی 1398 پرسش 9 دی 1398 پرسش 10 دی 1398 پرسش 11 دی 1398 پرسش 12 دی 1398 پرسش 13 دی 1398 پرسش 14 دی 1398 پرسش 15 دی 1398 پرسش 16 دی 1398 پرسش 17 دی 1398 پرسش 18 دی 1398 پرسش 19 دی 1398 پرسش 20 دی 1398 پرسش 21 دی 1398 پرسش 22 دی 1398 پرسش 23 دی 1398 پرسش 24 دی 1398 پرسش 25 دی 1398 پرسش 26 دی 1398 پرسش 27 دی 1398 پرسش 28 دی 1398 پرسش 29 دی 1398 پرسش 30 دی 1398 
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۴:۴۶    
رفتارهای تحریک آمیز و اظهارات خصمانه مقامات انگلیس علیه تهران حاکی از این است که انگلیسی ها این روزها به دنبال جلب رضایت ترامپ به هر قیمتی هستند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۰:۰۰    
قانون مصوب مصونیت دولت های خارجی (اف اس آی اِی) آمریکا سرمایه دولت های خارجی را در مقابل احکام غرامت دادگاه های آمریکایی محافظت می کند ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۰۹:۴۰    
مشخص نیست چه نهادی او را بازداشت کرده بود.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۲۱:۳۵    
وادیم پریستایکو، وزیر خارجه اوکراین، روز دوشنبه در حاشیه یک سفر رسمی به سنگاپور به خبرگزاری رویترز گفت: کشورها همچنین در مورد پرداخت غرامت و تحقیقات دربارهٔ این حادثه صحبت می کنند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۲۱:۳۵    
مراسم نود و دومین دوره اهدای اسکار یا جوایز آکادمی روز 9 فوریه (20 بهمن) در لس انجلس برگزار می شود.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۲۰:۳۴    
او گفته است مجلس یازدهم قرار است به هر قیمت در کنترل جوانان مومن و انقلابی در آید.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۹:۵۹    
این رسانه نوشته است پیشنهاد اهدای این مبلغ به ایران درحالیست که بزرگترین پایگاه نظامی آمریکا در خاورمیانه در قطر است و در عین حال قطر روابط نزدیکی با ایران و با این کشور بزرگترین میدان گازجهان را ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۵:۲۴    
بازار طلای ایران امروز در حالی شاهد کاهش قیمت هاست که بازار ارز روز پرنوسان همراه با افزایش قیمت دلار را تجربه کرد و سکه در بازار تهران هم به ثبات رسید.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۵:۱۹    
بورس اکنون عمده ترین بازار جذب نقدینگی جامعه است که با اقبال مردم مواجه شده است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۵:۱۴    
هفته نامه نیوزویک در مطلبی نوشت: 56 درصد آمریکایی ها با عملکرد ترامپ در قبال ایران مخالف بوده و 52 درصد آنها نیز بر این باورند که ترور سردار سلیمانی امنیت آمریکا را پایین آورده است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۵:۱۴    
مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا (پنتاگون) گفت، اطلاعاتی وجود ندارد که ادعای دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور را مبنی بر قصد ایران برای حمله به چهار سفارتخانه آمریکا تایید کند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۵:۰۷    
خبرگزاری تاس به نقل از یک منبع آگاه گزارش داد: اتحادیه اروپا قصد ندارد اقدامات محدودکننده یکجانبه را علیه ایران به دلیل حادثه غیرعمدی سقوط هواپیمای اوکراینی در تهران اعمال کند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۵:۰۷    
رقیب جمهوری خواه دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سخنانی انتقادی از دونالد ترامپ تصریح کرد او در حالی خواستار فعالیت آزادانه خبرنگاران در ایران شده که خودش اعتقادی به آزادی رسانه ها در ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۵:۰۷    
روبرت اوبرایان مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفت که زمان رونمایی از معامله قرن وابسته به انتخابات در سرزمینهای اشغالی فلسطین نیست، زیرا صهیونیستها در یک سال گذشته سه دوره انتخابات متوالی برگزار کرده اند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۵:۰۲    
سفر شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر به تهران با تفسیر و تحلیل های متعددی از سوی برخی رسانه های عرب زبان همراه بود ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۵:۰۲    
شاخص کل در بازار بورس امروز (دوشنبه) 16 هزار و 388 واحد رشد داشت که در نهایت این شاخص به رقم 392 هزار و 38 واحد رسید.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۵:۰۲    
روزنامه الوطن سوریه با انتشار مقاله ای در شماره روز دوشنبه تاکید کرد، لابی صهیونیست پیروزی دونالد ترامپ رییس جمهوری امریکا در دور دوم انتخابات این کشور را مشروط به ترور قاسم سلیمانی کرده است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۴:۵۷    
قیمت نفت تحت تاثیر تنش در خاورمیانه و احتمال توافق تجاری آمریکا و چین در هفته جاری، معاملات خود را با ثبات قیمت آغاز کرد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۴:۵۲    
معاون هماهنگی توزیع توانیر گفت: طرح آزمایشی کاهش هزار مگاوات بار مصرفی پیک 99 با کمک شرکت های استارتاپی در شهرستان های زاهدان و مشهد اجرا شد و بر این اساس امسال 15 درصد از بار مصرفی این مناطق کم شد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۴:۲۲    
عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام ضمن انتقاد از اجرا نشدن درست دستور رهبر معظم انقلاب درباره خصوصی شدن دستگاه ها انتقاد کرد و گفت: ضرر خصوصی شدن نادرست دستگاه های دولتی 100 درصد بدتر از دولتی بودن آن هاست.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۴:۱۰    
وزیر خارجه فرانسه از حمایت جمعی مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و همتایان آلمانی و انگلیسی خود از برجام و کاهش تنش ها در منطقه خبر داد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۴:۱۰    
یک تارنمای آمریکایی اعلام کرد که واشنگتن چین را تهدید کرده در صورت تداوم خرید نفت ایران، با تحریم روبرو خواهد شد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۴:۱۰    
سفیر پیشین ایران در سازمان همکاری اسلامی تاکید کرد: امیر قطر می کوشد از افزایش تنش در منطقه میان ایران و آمریکا جلوگیری کند و هم می کوشد در گفت وگو با مقامات عالی ایران فهم بهتری از معادلات کسب کند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۴:۰۵    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات خود مبنی بر دست های پنهان در سقوط هواپیمای مسافری اوکراین گفت ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۳:۵۸    
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: یک ماه دیگر تا انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده و گویا صداوسیما خواب است و هیچ کاری برای مشارکت گسترده مردم انجام نمی دهد ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۳:۵۳    
روزنامه لبنانی الاخبار در تحلیلی از نحوه برخورد عربستان با مرگ سلطان قابوس به ویژه غیبت نماینده این کشور در مراسم ختم پادشاه عمان ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۳:۴۷    
شبکه تلویزیونی سی ان ان در سومین قسمت مستند اختصاصی خود از پایگاه آمریکایی عین الاسد عراق که در پاسخ به اقدام تروریستی کاخ سفید در به شهادت رساندن سردار سپهبد قاسم سلیمانی ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۳:۴۷    
معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مرگ 70 نفر در کرمان و جان باختن 150 ایرانی در سقوط هواپیمای اوکراین، قلب همه را آزرده ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۳:۴۷    
روسای جمهور روسیه و فرانسه با توجه به وضعیت پرتنش در اطراف ایران بر لزوم کاهش تنش از سوی همه طرف ها و تلاش مستمر برای حفظ برنامه جامع اقدام مشترک موسوم به برجام تاکید کردند.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۳:۴۱    
رییس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: یک سامانه بارشی کم دامنه از اواخر وقت سه شنبه مناطق جنوبی این استان را فرا می گیرد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۳:۴۱    
طبق گفته سخنگوی باشگاه شهر خودرو جدایی یحیی گل محمدی از این تیم قطعی و این مربی هدایت پرسپولیس را برعهده گرفت.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۳:۴۱    
برخی خبرها حاکی است که عادل عبدالمهدی نخست وزیر دولت پیشبرد امور عراق که به دنبال اعتراض های مردمی آذر ماه گذشته استعفا داده بود ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۳:۳۶    
سخنگوی دولت گفت: اظهار نظر همه کسانی که در آن روزها و در اوج جنگ روانی آمریکا علیه ملت ایران، مبتنی بر عرق ملی و با استناد به اطلاعات موجود در همان لحظه بود و همه موضع گیری ها ریشه در بی اطلاعی و یا ...
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۳:۳۶    
معاون اول رییس جمهوری تاکید کرد: انتقام واقعی از اقدامات جنایتکارانه و غیرقانونی آمریکا و در رأس آن ترور سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، خروج آن ها از منطقه است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۱:۴۵    
در تازه ترین حملات به منافع آمریکا در عراق، پرتاب چند راکت به پایگاه هوایی البلد در شمال بغداد صورت گرفته که عمدتا در دست آمریکایی است.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۱:۱۰    
عماد بهاور فعال سیاسی و اصلاح طلب دیروز مثل بقیه ردصلاحیت شدگان پیامک رد صلاحیت خود را دریافت کرد و آن را منتشر ساخت . او در مرحله بررسی هیات اجرایی نیز رد صلاحیت شده بود.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۰:۳۸    
این شعر را محسن میردامادی فعال سیاسی اصلاح طلب در صفحه توییتر خود منتشر کرد.
پرسش   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۰۸:۰۳    
اما با این حال در اتفاقی نادر که همزمان با انتشار شایعاتی مبنی بر استعفای رییس جمهور یا یک مقام ارشد دولت بوده، حسن روحانی در این جلسه غیبت داشت.